Witam byłam wczoraj w Tłuszczu obsługa tragiczna panie nadąsane !!Jeszcze burczenie pod nosem że ludzie przychodzą sobie na wycieczki do Pepco !!!Jestem rozczarowana robiłam w tym sklepie często zakupy teraz po tej wizycie nie mam zamiaru więcej tam zawitać.Przez taki personel tracicie klientów!
Gdybym dostała propozycje rozpoczęcia drugi raz pracy w firmie Pepco za żadne skarby bym jej nie przyjęła. Firma niestety nie liczy się z dobrym pracownika. Patrzy tylko i wyłącznie na to aby Firma miała z tego zysk a pracownik to osoba która im to umożliwia.
Wiecie coś więcej na temat zwolnień które mają nastąpić już w najbliższym czasie? Powiedział Wam ktoś coś więcej na ten temat?
U nas była dziś z samego rana rozmowa z kierownikiem, ale tylko wspomniał że u Nas nic nie będzie i nie mamy się czego obawiać.
Będąc niegdyś pracownikiem tej firmy, postanowiłam sprawdzić co słychać i zajrzałam na ten portal. Niektóre Panie chyba nie zdają sobie sprawy, ze kierownik rejonowy to nie jest osoba, która wymyśla sobie z czterech liter panujące teraz zasady. W każdej pracy są lepsze i gorsze czasy, nigdzie nie jest kolorowo. Panie poniżej, które krytykują Trójmiasto - pracowałam tam wiele lat i wiadomo, do pracy trzeba się dostosować. Jeżeli wam nie odpowiada ta praca ( po komentarzach wnioskuję, że nadajecie się tylko do prania brudnych gaci swoich mężów), to zrezygnujcie albo weźcie się za naukę żeby wymądrzać się na wyższych stanowiskach. Zatrudnianie rodziny? Nawet jeśli to co z tego? W tych czasach kompetencja i rozum na stanowisko kierownicze jest rzadkim zjawiskiem, a jeśli dana osoba według KR jest na to odpowiednia, to dlaczego nie moze zostać kierownikiem? Kobiety, trochę zrozumienia. Nieraz byłam świadkiem, kiedy KR nadstawiał karku dla swoich sklepów. Zawiść i zazdrość jest w tych komentarzach, nic więcej. Pozdrawiam wszystkie rejonowe, oby wam było tylko lepiej i życzę mniej pyskatych pracowników. Współczuje wam z całego serca!
Hej mam pytanie w Gliwicach szukają do pepko czy warto aplikować czy praca jest bardzo ciężka?po ile godzin trzeba pracować i ile sobót trzeba przepracować? Jaka jest stawka godzinowa? I najważniejsze mam zaplanowany urlop na lipiec czy jak przepracuje miesiąc 1.5msc to czy jest szansa że dostanę 10dni urlopu?
W jakim terminie plus minus dostałyście przelew nagrody jubileuszowej ? Za 5 czy 10 lat. Przed datą kiedy mija 5/10 lat czy po ? Czy w dzień kiedy dokładnie wybija wam data ?
Czy wasze rejonowe sprawdzają Wam grafiki na kolejny miesiąc? Pytam ponieważ urlopy roczne zostały zaplanowane na początku roku a teraz informując KR urlopie coraz częściej się słyszy że przecież kierownik sklepu ma być obecny w pracy przy takich dniach jak np majówka itp. A już wogóle nie ma mowy o tym żeby na urlop nakładały się dwie osoby. Tylko kto chce iść na urlop dwutygodniowy wakacyjny w terminie poprzedzającym okres wakacji?
Porządne przez "górę" byłoby jakbyśmy urlopy wykorzystywały od stycznia do marca , hehe . A potem nic tylko robota ,
Jest ciepło i w maju czy czerwcu tak że można brać 2tyg urlop , u nas w sklepie tak jest . Wakacje to mają uczniowie studenci w lecie
Oczywiście że można,natomiast długie urlopy nie ukrywajmy ale planujemy pod swoje drugie połówki czy też dzieci więc uważam że w takiej sytuacji kiedy udaje się dopiąć grafik nie powinno być robione pod górkę.
A czy osoby na umowie zleceniu też mają płatny urlop? Kiedyś tak miałem, że mimo zlecenia miałem opłacone przez pracodawcę dwa tygodnie urlopu. A jest ta forma zatrudnienia tu wykorzystywana, o czym świadczy choćby nowa oferta na pracownika sklepu.
To pracownik decyduje o swoim urlopie a nie firma! Skoro jest dopięty grafik to jaki problem ze 2 osoby się nakładają... mój urlop moja sprawa chcesz to bierz nawet w styczniu 2 tygodnie ale zmusić nikt nas do tego nie może!!!
Tak to kierownik sklepu powinien być obecny w czasie kontroli,inwentaryzacji,i innych ważnych dla sklepu wizyt bo w końcu jest kierownikiem i odpowiada za sklep i za pracowników i jeśli niema kto pracować to niestety spada to na kierownika taka praca i za to ma płacone, bo tak naprawdę wszystkie inne obowiązki ma takie same jak lidera a jednak kasa wieksza a więc coś za coś
Szczel się w głowę dziewczyno czy 600zl brutto więcej od lidera oznacza to że kierownik ma (usunięte przez administratora) dzień noc i wykonywać wszystko a liderzy będą tylko pić kawę bo mają ciut mniej niż kierownik...obudź się!!
Cóż nikt nie kazał być ci kierownikiem to twój wybór i twoja odpowiedzialność! To kierownik odpowiada za sklep a to że płacą ci niewiele więcej No cóż taka umowę podpisałaś więc zgodziłaś się ma jej warunki ,liderzy nie mają czasu na kawkę bo robią milion rzeczy w większości sklepów to właśnie kierownik kawkę pipija pół dnia i dobrze ,że firma to w końcu zauważyła
Czy zabrania się pracownikom pepco mieć telefon przy sobie
Pracodawca może zakazać ci używania telefonu, mieć go przy sobie, w momencie kiedy zostanie to zawarte w regulaminie pracy. Jeżeli takie adnotacji nie ma to pracodawca nie ma prawa zabraniać ci korzystać z telefonu. Ja mam zawsze przy sobie, wiadomo że nie siedzę na FB i innych instagramach, ale mam przy sobie
Nigdy więcej nie bede aplikować na stanowisko kasjer-sprzedawca w sklepie Pepco, bo dziś dostałam odpowiedź od nich że nie jestem odpowiednim kandutatem na to stanowisko, tel ani rozmowy ani pytań nie było. Nigdy wi3cej swojej aplikacji tam nie wyśle.
Nie było.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Masakra co dzieje się w tej firmie , rejonowa kazała przykleić cenowki po -30% na kurtki gdy regulamin mówi jasno że-30% dodaje się dopiero na kasie od ceny Z cenowki ???? co się dzieje?
To nie wymyśł Gośki tylko Omnibus. Są kontrolę państwowej inspekcji handlowej i tak musimy robić. Góra źle nam podała info odnośnie oznaczenia tego.Wiec jak teraz będzie coś na -30% to matkujemy. Później przyszło sprostowanie w newsletterze żeby to ometkować zgodnie z wytycznymi. Jeśli teraz wjedzie państwowa inspekcja handlowa na jakiś sklep i to sprawdzi to mandat idzie na kierownika sklepu nie na firmę bo tego nie dopilnował.
ale teraz piszesz banialuki. A jak masz promocje 3 za 2 i inne tego typu to metkujesz produkt? nie! Tak samo działaja promocje w ccc - nie metkuja ci towaru nabija sie na kasie. Oznaczenie masz na witrynie kupisz 2 pary butów to masz -50% np.
Przeczytaj swój kom jeszcze raz bo widzę że nie jażysz. Jak możesz ometkować towar w promocji 3za2? Albo jak drugi produkt dostajesz za połowę ceny? Ale jeśli cały asortyment z danej kategorii jest przeceniony na -20,30,50% to możesz ometkować bo nie ważne ile sztuk kupisz to obniżka i tak i tak jest i wchodzi na kasę. Nie pisze banialuków bo miałam inspekcję handlową to wiem. Daj namiar na twój sklep to zaproszę tam do Ciebie te panie to Ci wytłumaczą…
yyyy ty chyba żyjesz nie w tym świecie. W każdej sieciówce masz - smyk sinsay, reserved - np. sukienki -20% po naliczeniu do kosza wskakuje cena normalnie jest cena na portalu bez promocji!
Żyję w tym samym świecie co Ty. Nie interesuje mnie to jak jest w sklepach online bo one żądzą się swoimi prawami, interesuje mnie tylko jak jest w sklepach stacjonarnych. Fakt jest taki że od teraz musimy tak robić i tyle. I tak będzie, czy ktoś tego chce czy nie, bo pih nie będzie się szczypał i nałoży na kierownika karę administracyjną.
Kto tak jak ja uważa, że coś się dzieje w firmie ? O tej porze roku wchodziła zawsze nowa kolekcja , magazyny były zawalone towarem. A teraz od ponad 2 m-cy palety nie zjeżdżają jak przyjadą 3 na tydz to już święto....przekładamy towar żeby nie było widać pustek na sklepie , handlujemy starociami zeszłorocznymi ....czy tylko ja odnoszę wrażenie że czegoś nam nie mówią ?
Trwa konflikt zbrojny w rejonach gdzie statki z towarami przepływami a to zakłóca tzw łańcuch dostaw . Jak wszystko płynie z Chin drogą wodną do Europy to tak jest .
Wszystkie sklepy mają towar z chin, półki w Sinsay, action, homla, Jysk itp uginają się od towaru. Tylko u nas takie pustki że my już nie mamy czego rozkładać na przodach półek, dwie dolne mamy od dawna puste bo już naprawdę nie ma czego dać. Najlepsze jest to że wg biuletynu zagłówki podróżne mają być na szczycie, sezonie i najlepiej jeszcze na letnim meblu przy drzwiach ???? my ich mamy może 10. Ludzie to widzą i pytają kiedy będzie towar, gdyby nie letni depozyt z ubiegłego roku to nie było by niczego
Wszędzie jest towar tylko w pepco takie braki więc coś jest na rzeczy i nie jest to konflikt zbrojny bo teraz wszyscy mają towar z Chin i tego typu krajów a braki ma tylko pepco
Czy wie ktoś coś o tej rzekomej redukcji etatów ?
Powiedzcie jak macie w swoim sklepie 5,5 etatu to ile jest liderów ????
Chciałabym rekrutować do sklepu na Gdańsk ? Ktoś moze mi coś więcej powiedzieć ? Jaka atmosfera panuje ?
Będąc niegdyś pracownikiem tej firmy, postanowiłam sprawdzić co słychać i zajrzałam na ten portal. Niektóre Panie chyba nie zdają sobie sprawy, ze kierownik rejonowy to nie jest osoba, która wymyśla sobie z czterech liter panujące teraz zasady. W każdej pracy są lepsze i gorsze czasy, nigdzie nie jest kolorowo. Panie poniżej, które krytykują Trójmiasto - pracowałam tam wiele lat i wiadomo, do pracy trzeba się dostosować. Jeżeli wam nie odpowiada ta praca ( po komentarzach wnioskuję, że nadajecie się tylko do prania brudnych gaci swoich mężów), to zrezygnujcie albo weźcie się za naukę żeby wymądrzać się na wyższych stanowiskach. Zatrudnianie rodziny? Nawet jeśli to co z tego? W tych czasach kompetencja i rozum na stanowisko kierownicze jest rzadkim zjawiskiem, a jeśli dana osoba według KR jest na to odpowiednia, to dlaczego nie moze zostać kierownikiem? Kobiety, trochę zrozumienia. Nieraz byłam świadkiem, kiedy KR nadstawiał karku dla swoich sklepów. Zawiść i zazdrość jest w tych komentarzach, nic więcej. Pozdrawiam wszystkie rejonowe, oby wam było tylko lepiej i życzę mniej pyskatych pracowników. Współczuje wam z całego serca!
Strasznie słabo. Ty rozumiem byłaś na tym wyższym stanowisku ale zrezygnowałaś bo mąż domagał się czystych gaci czy poprostuu cię zwolnili? Jeśli nie wiesz co teraz się dzieje w firmie to się nie udzielaj. I nie obrażaj ludzi. Ludzie tu ciężko pracują. Chcą pracować za godne pieniądze i chcą żeby góra odnosiła się do nich z szacunkiem. Udzielaj się gdzieś indziej
Nie śmiem wątpić, ze wykształcenie mam na pewno wyższe niż Pani patrząc na formowanie zdań. Rozumiem, ze robi Pani za moje prześcieradło? Jeśli wie Pani do czego nawiązuje. Zalecam wpisanie w Wikipedię słowa „hipokryzja”. Zanim Pani coś napisze, proszę przemyśleć 5 razy. Mysle, ze wyrozumiałość w pracy jest najważniejsza i trzeba szanować ludzi, z którymi się pracuje. Pisząc opinie o dwóch rejonowych, Pani pierwsza pokazała swoją ową „kulturę”. Ciekawe jak Pani by się czuła, czytając takie komentarze :)
Po Pani wypowiedziach nie widać u Pani wykształcenia ,a już napewno kultury . Nie jest Pani pracownikiem i niby przez przypadek chciała sobie Pani przypomnieć o starej pracy zabawna jest Pani . Czy to żart na 1 kwietnia kartki Pani w kalendarzu nie przerzuciła ? Zatrudnianie rodziny w swoim rejonie i potem jej ocena to według Pani normalne ? Zasady firmy mówi inaczej może za to właśnie już Pani niby nie pracuje . No ,ale fakt błazen się przydał bynajmniej się trochę uśmiałam .
Pracuje na jednym ze sklepów w Bydgoszczy i ci co piszą te negatywne komentarze to zero wyrozumiałości !.! Ogarnijcie się ludzie i zajmijcie robota ! A jak się nie podoba to zmieńcie prace.
Oj ktoś tu się zagotował. Czyli trafiłam w punkt :) a wystarczyło posypać się brokatem jak chciała Pani błysnąć :) mam nadzieję że już nie będę musiała czytać Pani mądrości. I że zrozumiała Pani że zwyczajnie się wygłupiła.
Kto tu mówi o zagotowaniu? Po co mam się kłócić z kimś, kto nie ma za grosz szacunku do pracy. Kobieto szanuj to co masz, a nie wybrzydzasz. Inni maja gorzej. Jak już mówiłam, skoro tak bardzo narzekacie na prace, to po co w niej gnić? Jest mnóstwo prac ale zapewniam Panią, ze w każdej pracy jest tak samo. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie nas denerwował. Czasy są jakie są, nie zmienimy tego XD nie wygłupiłam się, w żadnym wypadku :) buziaczki
Taaa :) kończąc by Pani za bardzo się nie przejmowała mną ( bo serduszko może wysiąść :)) powiem ze nie przyszłam tu dla polubień I zdaje sobie sprawę że są osoby które mogą mieć inne zdanie. To normalne. Tylko lubię rozmawiać z ludźmi którzy mają jakieś pojęcie o tym co mówią. A Pani jest tu tylko z ciekawości i żeby się dowiedzieć co słychać. Więc gada Pani dla samego gadania :) nie mając wiedzy żadnej :)))
Nie zgodzę się z jednym zdaniem Pani. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd iż w każdej pracy jest tak samo..... Niestety nie.Praca w Pepco jest wyjątkowa pod każdym względem, niestety tylko tym negatywnym
Samo Pepco ok jako praca. Wypłata na czas .Pracować wszędzie trzeba.Wszedzie dobrze tam gdzie Nas nie ma.... Lecz ludzie pracujący w Pepco tzn kierownictwo i liderzy którzy uważają się za nie wiadomo kogo tworzą atmosferę fałszywości obgadywania za plecami,egoizmu i nie widzacymi nic poza czubkiem swego zasmarkanego noska
Bzdury Pani wypisuje totalne. Z szacunkiem do Pepco zaczynało się pracę i człowiek się cieszył. Niestety to co ostatnio się wyrabia w Pepco to jakiś koszmar. Jak pracownik ma mieć obecnie szacunek do tego co się dzieje i wyprawia? Czy podwładni mają za grosz szacunku do zwykłego kasjera który tak naprawdę odwala najcięższa pracę, jest stale poganiany, pracuje za 3 osoby i jeszcze jest mało???? Jeszcze jest źle???? Za to Kiero i pseudo lizusy Liderzy w magazynie lub w biurze wieczne wiszą na telefonie???? Prowadzą jakże ważne i pilne rozmowy typu: co synuś zjadłeś na obiadek???? Kasjer drodzy Państwo w Pepco jest nikim zerem,numerkiem jedynie.... Zapewniam Panią iż są prace gdzie pracownika traktuje się z Szacunkiem i atmosfera wokół jest przejrzysta i klarowna bez obrabiania drugiemu (usunięte przez administratora) Skąd Pani ma takie info odnośnie Każdej pracy?????? Pytam raz jeszcze???? Najpierw proszę dokładnie się doinformować a potem pisać swoje opowiadanka. Ten kto pracuje w Pepco wie jak jest. Zapewniam Panią iż ktoś kto jest mądry Gnić dalej nie zamierza.
Szacunek do pracy... Szkoda że praca nie ma szacunku do nas gdy nam zabierają etaty nie pozwalają pracowac w systemie 12sto godzinnych i gonisz do pracy prawie codziennie na 4-5godzin...to o ten szacunek chodzi?.. Przede wszystkim szacunek trzeba mieć do siebie... Bo czas (usunięte przez administratora) się skończył... Mówiąc że jak nam nie pasuje to żebyśmy zmieniły... Wtedy dajemy satysfakcję firmie i zero zrozumienia że to człowiek się liczy... Bo to my odwalamy największą robotę.... Nigdy nie miałam wsparcia od kr nigdy nie było przedstawione nam jasno i klarownie na czym stoimy czy przypadkiem nie stracimy pracy z dnia na dzień.. Droga Pani a wykształcenie to nie wszystko...czlowiek się liczy...
Jaki powód wpisali Ci na zwolnieniu? No dramat żeby za własne zdanie tracić pracę, tylko Pepco potrafi tak potraktować pracownika…
(usunięte przez administratora)
nie licz ze cos sie zmieni, dyrektorow coraz wiecej, pracownikow coraz mniej na sklepach, a podobno stare było be i niedobre. A wracamy do wszystkiego co było stare.
Dokładnie. W tej chwili to mam wrażenie, że co 5 pracownik to dyrektor. Dla samej firmy nic to nie zmieni. Dużo wartościowych pracowników albo zostało zwolnionych albo odeszło samemu. Żeby teraz pepco wróciło na dobre tory, to by trzeba zwolnić dużo ludzi, którzy się sprzedali nowym władzom i ściągać tych starych za wszelką cenę. A to proces na długie lata, o ile oczywiście komuś zależy na firmie, a nie tylko na pieniądzach od zaraz. Zobaczcie ile regionalnych dostało na głowę w ostatnim czasie, co się porobiło z rejonowymi. Co się dzieje w centrali, gdzie ludzie sobie podkładają świnie na każdym kroku. A sklepy? To już jest takie nieporozumienie... etaty obcięte do granic absurdu, a jeszcze rejonowy i regionalny na objeździe ciągle mają o wszystko pretensje.
Dokładnie tak, osoby zwalniają się albo zwolnili, ja na przykład usłyszałam od rejonowej że nam się robić nie chce albo nie chcemy się przestawić na nowy tryb pracy (czytaj po dwie na zmianie) i stąd są zwolnienia. Paranoja jakaś!!!
mam pytanie do osób pracujących w galeriach po 13h, gdy występuje godzinna bezpłatna przerwa. Czy podczas tej przerwy, gdy jesteście np we dwie możecie opuścić sklep chociażby na fajke?
Ponieważ nie możesz pracować więcej niż 12 godzin to aby to obejść jest " furtka" w postaci godzinnej bezpłatnej przerwy a wtedy możesz iśc gdzie chcesz i robić co chcesz bo wg kodeksu pracy nie pracujesz . Gdyby np w tym czasie złamałaś nogę to nie jest to wypadek w pracy . Tak że kochana na fajeczkę spokojnie możesz iść albo i na kawę z kolegą .
Nie polecam pracy w pepco. Kierownik traktuje ludzi jak parobki na swoją korzyść. Zaprzyjaźniona z regionalną i robi co jej się podoba. Myśli że ludzie pracujący w tej firmie nie mają swojego życia prywatnego. W wolny dzień każe przyjść do pracy nawet nie pytając czy masz coś zaplanowane. Masz przyjść i koniec kropka. Nie sprawiedliwość co do pracowników oraz do robienia grafików. Dla niej najważniejsza jest firma a nie pracownik.
Czy już coś wiadomo w sprawie etatów, dalej są cięcia? Czy można liczyć na zwiększenie etatów?
zwiekszenie zapomnij!, ma byc system kierownik + lider reszta na 0,5 0,75 et. Max 5 etatow! do tego dążą. Większosc pracuje juz u nas w rejonie 4,5 , 5 et.
Czy to prawda ,że kierownicy mają pracować w tygodniu tylko ? a weekendy wolne ( ewentualnie tylko 1 sobota) ?? Druga sprawa- kierownik notorycznie wychodzi wcześniej do domu, a w sapie wpisuje godziny tak jak ma w grafiku ( nie jak rzeczywiście pracował). Chciałabym zwrócić uwagę jej na to , lecz wiem , że wtedy będę miała przerąbane i w grafiku i z robotą? Czy jest sens zgłaszać to KR? Mam wrażenie , że ona jest bardzo " za " kierownikami i to nic nie da.
Jedną sobotę? Widzę że informację przekazywane przer KR na sklepy są rozbieżne , my mamy przekazane że minimum 2 soboty pracujące( wydaje mi się że zależy to od kierownika regionu) ale może się mylę
Nasza KR powiedziała że kierownik ma być 2 soboty i lider 2- sprawdzą grafiki pod tym kątem. Wiadomo, że czasami są jakieś imprezy rodzinne i kiero potrzebuje np 3 wolne soboty. To wtedy w innym miejscu trzeba to wyrównać- żeby było sprawiedliwie
Tylko, że na innych sklepach kierownicy robią po równo! Więc ,albo kiero coś nas wkręca i ma nas za głupie. Mi nie chodzi , że muszę pracować po te 2 , 3 soboty ale o sprawiedliwość dla wszystkich. Tym bardziej że wiecznie wychodzi wcześniej i w ogóle tego nie odrabia!
I to by było sprawiedliwie, a nie ja tylko na zmianę z drugim liderem soboty, + niedziele pracujące... Ja nie wiem co KR mówiła na ten temat , wiem od innych sklepów że kierowniczki robią po równo...
No ale jak masz 2 liderów to Kiero robi jedna sobota a liderzy po dwie albo 1.5 soboty. Wiadomo jak jest 5 sobót albo niedziela to Kiero wtedy robi razem z liderami po dwa dni weekendowe. Przynajmniej ja tak robię.
Jak nam rząd zrobi dwie niedzielę handlowe a pewnie docelowo wszystkie jak kiedyś to problem zniknie .
Jak będą niedziele to i tak my będziemy pracować, bo jej mąż ma weekendy wolne i z dziećmi czas spędzić musi ( dorosłymi). Każde święta - ona bierze przed świętami parę dni wolnego, ja nie miałam nawet kiedy zakupów zrobić spożywczych! Ok kij z tym. Ale ważniejsza dla mnie sprawa co zrobić z tym , że wiecznie wychodzi wcześniej niż ma w grafiku, nie odrabia tego w ogóle a w sapie wpisuje sobie godziny tak jak ma w grafiku a nie jak rzeczywiście pracowała. Dziewczynom każde głupie 5 min każe odrabiać... A jej prawie w pracy nie ma , a jak jest to wiecznie w biurze siedzi...
Jeden dzień w weekend a nie jeden weekend. Jak pracują w piątek to mają wolną sobotę a jak pracują w sobotę to mogą mieć wolny piątek.
Oczywiście że trzeba to zgłosić do KR. Czemu Ty masz robić normę godzin a KS sobie wychodzi kiedy chce, nie ma nienormowanego czasu pracy. Nawet jeśli mają dobre relacje to KR musi zareagować i na pewno zmieni nastawienie do KS. Jak poprosisz o anonimowość to załatwi to raz dwa. Na to jest paragraf z dyscyplinarką. Jak stanie jej się coś to KR za nią odpowiada. Więc nie pozwoli na takiego typu zagrywki.
Jestem za tym , aby KR bardziej sprawdzały swoich kierowników, bo nas kierownicy sprawdzają co do minutki! I to nie jest jedyny sklep gdzie słyszę, że kierownik wychodzi kiedy chce, wychodzi w trakcie pracy na paznokcie/rzęsy... I nie odrabia tego! Myślą że są kierownikami to im wszystko wolno. A czy u was kierownicy zamiatają sklep, myją podłogi? Czy to też nie należy do ich obowiązków? Ja nie jeden raz zamiatałam cały sklep małą miotła a powierzchnię mamy dużą a ta wręcz patrzyła się jak zamiatam. Mi by było głupio , serio
@Misia Mi to się w głowie nie mieści. Jestem KS i nigdy nie pracowałam mniej niż moi kasjerzy czy liderzy zmiany. Ale pamiętajcie, chytry traci dwa razy. I trzeba na takie coś reagować, bo to łamanie przepisów prawa pracy i regulaminu wewnątrz zakładowego a raczej KR na to nie da przyzwolenia. Podłogi zamiatanie czy mycie nie jest mi obce. Jak jesteśmy tylko we dwie na zmianie na sam koniec to pomagam kasjerowi. Sorry że to mówię ale masz kijową kiero skoro tak postępuje, patrząc się na ciebie jak myjesz podłogę bądź zamiatasz. Krew mnie zalewa jak słyszę i czytam takie komentarze że kiero się już na zamiatał czy namył podłogi…
Widzę ,że jesteś z tych kierowników, którzy traktują z szacunkiem i po równo swoich pracowników. Brawo . Więc mam jeszcze pytanko, bo pracowałam na dwóch sklepach i na jednym sklepie kierownik zawsze na początku miesiąca kazał nam zawsze zatwierdzać samemu czas pracy na Sapie. A z kolei drugi kierownik zawsze zatwierdza nam sam, nie informując nawet , że mamy sobie sprawdzić czy wszystko się zgadza itp. Jak to faktycznie ma być? Ja sobie zawsze sprawdzam , ale tak z ciekawości pytam, bo może każdy kierownik ma inne zasady
Mi ciągle daje piątki i soboty oraz poniedziałki do pracy. A Rejonowa miała sprawdzasz grafiki i cisza w (usunięte przez administratora) to mają !! Był zakaz noszenia telefonów to noszą w tych swoich szaszetkach telefony mi zakazała nosić.
Każdy pracownik który pracuje( nie jest na L4 długotrwałym ) musi sam sobie zatwierdzić, tam jest informacja, zapoznałem/am się ze stanem czasu pracy czy jakoś tak i akceptuję to pracownik. Jak każdy pracownik to zrobi do danej godziny to kierownik sklepu zatwierdza wszystkich na raz co idzie do kadr... Bywają przypadki np. u mnie że spóźnimy się z zaakceptowaniem to wtedy mówię załodze że zaakceptowałam za nie bo z całego zamieszania zapomnieliśmy. Ale to zdaza się rzadko. U mnie każdy ma jasną sytuację co do grafiku czy SAPA. Współczuję wszystkim Wam co są tak traktowane i nie mogą żyć w zgodzie bo jakaś pani Kiero czuje się wyższa. A tak naprawdę bez kasjerów i liderów, sam kierownik (usunięte przez administratora) zrobi na sklepie. Pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedź. W poprzednim sklepie właśnie tak robiłyśmy a teraz nic nie zatwierdzany. Wszystko robi kiero.
Jestem kierownikiem z długim stażem i nie wyobrażam sobie aby sklep dużo powierzchniowym prawie 600 m zamiatała czy też myła jedna osoba. Są momenty ze zmianę kończymy we dwie osoby i ZAWSZE obowiązki sprzanainia dzielimy na pół
Jak zatwierdza go sam? Ma dostęp do waszych haseł do sap? U mnie kasjerzy sami muszą zatwierdzać czas pracy. No chyba że nie zatwierdzi go na czas np. do 11:00 to ja sama go zatwierdzam ze swojego poziomu. Później drukuję czas pracy kasjera nie zatwierdzony przez niego i daję go jemu do sprawdzenia i podpisu. Wy sami powinniście to robić na początku miesiąca u siebie w sap.
Do mojego napewno nie zna hasła i wydaje mi się że pozostałych pracowników również nie. Nie mam pojęcia jak zatwierdza, myślałam , że kierownicy mają jakiś inną funkcję do zatwierdzenia...
Ale tutaj chodzi o to, że pracownicy w ogóle tego nie zatwierdzają, niczego nie podpisują...
Dramat,dramat,dramat!!! Zero szacunku dla pracowników ,którzy pracują najciężej, bo Kierownik wiecznie w biurze i na telefonie wisi. Kierownik regionalny mówi że pracownik jest dla firmy i dla Kierownika. Pracownik jest"niewolnikiem",żadnych praw nie ma. Urlop jest wydawany co miesiąc na przymus,nie wtedy kiedy pracownik faktycznie chce go wykorzystać. To jest po prostu straszne ,że nikt na to nie reaguje co się dzieje w tej firmie. Zwoalniani są pracownicy ,którzy reagują na tak źle traktowanie. To jest dramat wielu pracowników którzy ciężko pracują na chleb. Tym powinien zająć się Sąd pracy!!!
To ciekawe co tu jest napisane, mało etatów a kierownik siedzi w biurze. Kpina kierownik jest kierownikiem,magazynierem,sprzątaczką, Kasjerem a kasjerzy maja robić to co należy do.ich obowiązków i to jest problem bo myślą że wynagrodzenie jest za stanie poprostu zacznijcie robić co do was należy towar sam się nie wykłada na półki, a paleta same się nie rozkładają pamiętajcie że na sklepach są dwie osoby w porywach pół dnia 3
Wiecie może co się stało, że nagle kierownicy muszą pracować w weekendy? Z tego co mi wiadomo są sklepy, na których kierownik nie raczył przyjść nawet w jedną sobotę. Jakieś skargi poszły od pracowników?
Hej dziewczyny, wiem że gdzieś tu się przewijał temat. Może ktoś coś wie ejbwie na temat zamykania sklepów? Podobno jakiś Bytom się zamyka, a dziewczyny się dowiedziały właściwie w ostatniej chwili. Tylko na Śląsku tak jest ? Czy więcej lokalizacji się zamyka jak umowy najmu się kończą?
Sklep pepco na nakielskiej to koszmar. Obsługa fatalna, jestem poraz kolejny i aż mi ciśnienie podskoczyło że muszę to napisać. Kierownik nie miła , ta druga w okularach to pomyłka jakaś, a ta z paznokciami długimi to strach się do niej odezwać bo już mi zapakowała nieraz. Nie polecam
Czy może ktoś wie coś obiło mi się o uszy tylko niewiem ile w tym prawdy że Action ma przejąć Pepco słyszałyście coś na ten temat???
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pepco Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pepco Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1373.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pepco Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1196, z czego 114 to opinie pozytywne, 350 to opinie negatywne, a 732 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pepco Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Pepco Poland Sp. z o.o. napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.