Opinie o Goldi Sp. z o.o. w Kosin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Goldi Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Goldi Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja części i materiałów eksploatacyjne pojazdów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Goldi Sp. z o.o. w Kosin

Sylwia
Inne

Nie polecamy !!! Opona przyszła z wkrętem i zwrotu pieniązków nie możemy się doczekać. Ciągle Pani zwodzi , że już robi przelew. (usunięte przez administratora) Dzwomimy a Pani co tydzień mówi to samo.. jak można tak kłamać!

GK
Inne
@Marek

jeszcze nikomu to się nie udało. myślę, że właściciel ma mocne plecy w urzędach. GK

Poszkodowany
Inne

Uwaga (usunięte przez administratora) sprzedaje uszkodzone opony i mimo reklamacji, nie zwraca za nie pieniędzy.

anonim
Inne
@Goldi sp. z o o.

To w tej firmie są jacyś "oni", czyli osoby od przyjmowania reklamacji i zwrotów, tak samo, jak i od realizacji zamówień? Wyżej nadmieniono jedynie o jakimś Panu, nie wiem, może właścielu. Ale jeśli nie on sam jeden tu pracuje, to jak się pracuje z klientami zatrudnionym w firmie ludziom? Zarobek warty ilości pracy? Kto tam robi / robił i nie omieszka napisać, jaką jest pensja oraz umowa?

Marzena
Inne

Tak czytam, że niektórzy klienci tutaj mieli jakieś przygody z nimi, a przynajmniej tak twierdzą. A czy jako pracodawcy można firmie zaufać? Opinie klientów tego nie powiedzą. Pieniądze płaci tak jak się dogadaliście?

Anonim
Inne
@Marzena

Zdecydowanie nie.

Marzena
Inne

Tak czytam, że niektórzy klienci tutaj mieli jakieś przygody z nimi, a przynajmniej tak twierdzą. A czy jako pracodawcy można firmie zaufać? Opinie klientów tego nie powiedzą. Pieniądze płaci tak jak się dogadaliście?

Urszula
Inne

Ale spraw odnośnie klientów czy kadry pracowniczej również? Z tą niewypłacalnością to piszesz, że ciężko będzie z wynagrodzeniami czy raczej odszkodowaniami dla klientów? Obecnie w ogóle prowadzą rekrutacje?

Darek
Kandydat
@Marzena

Usuwają komentarze. Zgłaszać sprawy do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Poszkodowany - po prawie pół roku odzyskałem pieniądze. Nie odpuszczać nieuczciwym handlarzom.

GK
Pracownik
@Darek

Mój rzecznik tez robi co może, mam nadzieje na odzyskane pieniądze, dziękuję za podpowiedź

Marzena
Inne
@Darek

Jako klient czy jako pracownik? Daj ogółem znać, jak do tego doszło w skrócie. Będę wiedzieć, na co uwagę zwracać trzeba w przypadku takich sytuacji. Czy tam ktoś w ogóle jeszcze pracuje?

GK
Inne
@Marzena

Jako klient.Rok temu kupiłam na Otomoto 2 komplety kół, otrzymałam stare 14 letnie opony, pordzewiałe felgi.Sprzedawca nie respektuje reklamacji, gdyż świadomie sprzedaje (usunięte przez administratora) O tym fakcie nagrałam film, by ostrzec innych kupujących. Jestem jedną z wielu poszkodowanych, otrzymałam ok 50 zgłoszeń od innych osób, problem rozwija się już trzeci rok.

Anonim Nowy wpis
Inne
@Marzena

Zdecydowanie nie.

Bronek
Inne

No cóż opinii o (usunięte przez administratora) w firmie, jak na lekarstwo, a ogłoszeń wcale. Jeśli chodzi o pracę to pisano tu ostatnio z 2 lata temu. Że pracowali tam ludzie od kilku lat i sobie chwalili. Komu i gdzie się chwalili, to pozostanie tajemnicą piszącego/piszącej. Bo na pewno nie czynili tego tutaj. Zresztą gdzie szczegóły i argumenty, gdzie info, ile płacą przy obsłudze ich sklepu internetowego?

Anonim Nowy wpis
Inne
@Bronek

Pracodawca prowadzi kreatywną politykę kadrową absolutnie niezgodną z prawem.

Lena Nowy wpis
Inne
@Anonim

No właśnie, ja też jestem ciekawa. Mój chłopak chciałby wysłać cv na stanowisko pracownika fizycznego i ta polityka zatrudnienia jest mega ważna. Oferują tam umowe o pracę na czas określony. Faktycznie dają taką umowę, czy jednak na jakiś okres próbny jest umowa zlecenie?

???? Nowy wpis
Inne
@Anonim

A na czym polega ta polityka kadrowa w takim razie? Potrzebuje pilnie pracy, a dużo mi to nie mówi. Pracownik fizyczny z tego co czytam to głównie miałby pakować przesyłki, pracujecie też w weekendy? Ciekaw jestem godzin pracy generalnie.

Poszkodowany
Inne

Witam. Kupiłem felgi z oponami przyslali po rysowane odesłałem im to a oni nie chcą oddać pieniędzy sprawa juz poszła do sądu jak by ktoś chciał być w sprawię jeszcze świadkiem co oni ludzia sprzedają proszę napisać do mnie

Darek
Inne
@Poszkodowany

Odzyskałem pieniądze przez Rzecznika Praw Konsumenta. Długa batalia ale nie odpuściłem. Pamiętać o terminach i walczyć z (usunięte przez administratora). Wysyła śmietnik. Szczelnie chroni złych opinii o firmie.

Darek
Inne

To dziwne, u mnie od razu skierowali pismo z prośbą o odpowiedź. W przypadku braku odpowiedzi Rzecznik z Urzędu wszczyna sprawę sądową w twoim imieniu. Taka jest ich rola chyba że przegapiłeś terminy na zwrot lub reklamację zgodnie z ustawą konsumenta. Masz prawo zwrócić towar - pamiętaj o prawidłowej wysyłce, zdjęcia filmy dokumentacja aby nikt nie zarzucił uszkodzenia towaru przez ciebie. Kwity od przewoźnika. W moim przypadku wszystko ładnie wytłumaczył mi Rzecznik miejscowy i sam zajął się sprawą.

Darek
Inne

Nie chcę Cię przekonywać. To są toje pieniądze i twoja decyzja. Mi również mówił ten Pan nieprzyjemne rzeczy i się rozłączyłem. On nie ma z nimi rozmawiać tylko wysłać pismo urzędowe o zwrot i dalszymi konsekwencjami prawnymi. Ja otrzymywałem calą korespondecję w dwie strony i byłem na bierząco informowany na jakim jest etapie. Ma czas ustawowy na odpowiedź i tyle. Ty masz mieć zwrócone to co się tobie należy, nie pozwól się (usunięte przez administratora) lub okradać. Jeśli zostałeś (usunięte przez administratora) walcz o swoje. Być może twój Rzecznik miejscowy źle zrozumiał sprawę albo ty nie dopełniłeś swoich obwiązków związanych z terminami - to jest kluczowe. Możesz zwrócić towar lub reklamować. Chroni cię ustawa o konsumentach. A może spróbuj zmienić Rzecznika może jest taka możliwość np przez tymczasowy meldunek. Ja byłem bardzo zadowolony. Dostarczyłem dokumenty i dowody o które prosił i resztę wykonał sam. Nie musiałem z tym Panem się kontaktować. Po prostu otrzymałem zwrot na konto z odstkami małymi ale były. Zamykam temat. Pozdrawiam.

GK
Inne
@Darek

Gdybym nie wyrzuciła tych kół na złom może miałabym szansę.Nie miałam ich gdzie trzymać, a odesłanie powiększyłoby moją stratę o kolejne koszty.Mój rzecznik wystąpił o redukcję ceny do połowy, po rozmowie telefonicznej pan z Goldi przestał odpowiadać i rzecznik zrezygnował.Szkoda, że sprawa dla reportera nie chce podjąć tematu, może byłoby mniej kolejnych ofiar, a co za tym idzie Goldi miałby mniejszy zysk.Odpowiedź PIHu, że nie mogą go skontrolować, bo nie mogą kupić na internecie też jest śmiechu warta. Jedyna możliwość to zebrać kilku poszkodowanych na jednym pozwie sądowym, moglibyśmy do wyższych władz apelować.

Sylwia
Inne

Nie polecamy !!! Opona przyszła z wkrętem i zwrotu pieniązków nie możemy się doczekać. Ciągle Pani zwodzi , że już robi przelew. (usunięte przez administratora) Dzwomimy a Pani co tydzień mówi to samo.. jak można tak kłamać!

GK
Inne
@Sylwia

wciąż nowe ofiary

piotr4664@wp.pl
Inne
@GK

Ja niestety również kupiłem uszkodzone opony od tej firmy, które miały być w super stanie, bez wad, sprawdzone ciśnieniowo itd. Na dobrowolny zwrot środków najwyraźniej nie ma co liczyć. Sprawę zgłoszę na policję. Proszę o kontakt osoby poszkodowane: piotr4664@wp.pl

GK
Inne
@piotr4664@wp.pl

wreszcie moge nawiazac kontakt z ktoryms z poszkodowanych, napisze do Pana na maila, gdyz tu administrator usuwa najwazniesze slowa

Andrzej
Inne
@piotr4664@wp.pl

Mi również nie oddali pieniędzy za zwrócone do nich opony, porozmawiam z Panem na mailu

GK
Inne
@GK

moja wiadomość do Pana nie dotarła, z powodu nie znalezienia adresu

Marek
Inne
 Pytanie
@GK

Dzwonić pięć razy dziennie, nękać rano i wieczorem. Opisywać w portalach . Zamawiać towar telefonicznie za pobraniem ...!?.Pisać do Urzędów Skarbowych. Ochrony praw konsumenta. Itp. Na koniec nasłać Ukraińców aby namówili osobiście do zwrotu kasy !!!

2
GK
Inne
@Marek

jeszcze nikomu to się nie udało. myślę, że właściciel ma mocne plecy w urzędach. GK

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Goldi Sp. z o.o. spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Poszkodowany
Inne

Uwaga (usunięte przez administratora) sprzedaje uszkodzone opony i mimo reklamacji, nie zwraca za nie pieniędzy.

Grazyna
Inne
@Poszkodowany

wlasnie zaplacilam 1200 zl za kola na zlom, ktos musi sie wreszcie nimi zajac, bo narazaja ludzi nie tylko na strate pieniedzy, ale i zdrowie i zycie tych ludzi, jesli ktos bedzie na tym zlomie jezdzil.taki sklep to odpowiedzialnosc,gdyby sprzedawal zepsuta kielbase juz dawno by mu dzialalnosc zamkneli, a tak dziala bezkarnie

Darek
Inne
@Grazyna

Ja zgłosiłem sprawę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta - po 4 miesiącach odzyskałem pieniądze. Proszę zbierać dowody i walczyć o swoje.

GK
Inne
 Pytanie
@Darek

a jaki miał Pan problem z Goldi?Ja już te koła wyrzuciłam, bo nie mam miejsca na trzymanie złomu.Też spróbuję, gdyż Inspekcja Handlowa odesłała mnie z kwitkiem i nic nie pomogła.Pozdrowienia GK

GK
Inne
@GK

Dziękuję za radę, skierowałam moją sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta w moim mieście, może coś tym razem się ruszy.

Darek
Inne
@GK

Dostałem dwie opony z 4 i nie mogłem doczekać się reszty. Później zorientowałem się że firma jest jaka jest. Odstąpiłem szybko od umowy. Pan z firmy stał się niemiły więc zacząłem rozmawiać za pomocą Rzecznika Praw Konsumenta. Miałem wszystkie dowody odesłania towaru, zdjęcia i potwierdzenia. Ostatecznie odzyskałem pieniądze wraz z odsetkami. Śmieciowe opony oddałem więc pewnie ponownie ktoś je otrzyma. Na YT jest film o tej firmie 'złoty interes' uwaga (usunięte przez administratora) To są Państwa pieniądze, proszę nie odpuszczać i walczyć o swoje. Stop oszustom. Widać po komentarzach że jest wielu poszkodowanych. Nie otrzymałem również paragonu za zakup ani faktury.

GK
Inne
@Darek

to właśnie ja zrobiłam ten film, aby zebrać osoby poszkodowane. zgłosiłam do urzędów, ale podejrzewam, że właściciel firmy to były urzędnik agencji celnej i ma duże "plecy", wiec wszędzie otrzymałam odmowę podjęcia działań. tu czytałam, że firma nie zwraca pieniędzy, więc nie chciałam dodatkowych kosztów. po Pana opinii odszukałam rzecznika w moim mieście, któremu wysłałam mój film i on obiecał zająć się tą sprawą. dziękuję za podpowiedz.pozdrowienia Grażyna K

Darek
Inne

Ja nie reklamowałem produktów. Ja odstąpiłem w ustawowym czasie od umowy zakupu. Rzecznik Praw Konsumenta prowadził moja sprawę. Ja tylko dostarczyłem wszystkie dowody zakupu,zwrotu towaru, dowody dostarczenia ze zdjęciami i potwierdzeniami z poczty, potwierdzenie odstąpienia od umowy na piśmie. Resztę robił w moim imieniu Rzecznik, który wszystko konsultował ze mną i pokazywał mi każde pismo adresowane do firmy oraz odpowiedź. Jeżeli firma nie wywiąże się ze swoich obowiązków, Rzecznik może nałożyć na firmę mandat w kwocie do 2000zł z tego co pamiętam. Jeśli nie odstąpiła Pani w terminie od umowy może Pani reklamować otrzymany produkt. Jeśli to są opony które zagrażają Pani bezpieczeństwu, jest to odpad, a nie towar do eksploatacji na drodze niezgodny z opisem ma Pani prawo reklamować produkt. Proszę udać się do Rzecznika on wszystko wytłumaczy. Pozdrawiam.

GK
Inne
@Darek

Problem był w tym,że nie otrzymałam potwierdzenia zakupu, jedynym dokumentem są listy przewozowe z kartonów.Inne osoby też nie otrzymały rachunku. PIH w Poznaniu tłumaczył się tym, że Goldi sprzedaje opony wyłącznie przez internet i urząd nie dysponuje nieoficjalnym adresem poczty internetowej! Dlatego musieli sprawę zamknąć. Dla mnie to jawne krętactwo, by chronić kogoś znajomego, stąd moje podejrzenie, że właścicielem tej firmy jest pracownik dawnej agencji celnej w tym mieście.Znalazłam na necie osobę,która wygrała sprawę w sądzie o częściowy zwrot pieniędzy- ok 900 zł, lecz ich nie otrzymała i skierowała się do komornika.

Darek
Inne
@GK

Ja również nie otrzymałem paragonu. Proszę zachować korespondencję z zakupu, numery listów przewozowych i na stronie kuriera wszystko jest w historii że Pani to otrzymała. Dowody odstąpienia od umowy lub reklamacji towaru. Potwierdzenia ze zwrotów. Udać się do Rzecznika Praw Konsumenta i zgłosić sprawę. Na pewno wytłumaczy co dalej robić - to jest ich praca. Pozdrawiam

Goldi sp. z o o.
Inne
@Poszkodowany

Ten sam problem mam kupiłem Felgi z Oponami I były po rysowane i je odesłaliśmy i teraz nie chcą oddać pieniędzy 3100zl ale sprawa juz poszła do sądu.

anonim
Inne
@Goldi sp. z o o.

To w tej firmie są jacyś "oni", czyli osoby od przyjmowania reklamacji i zwrotów, tak samo, jak i od realizacji zamówień? Wyżej nadmieniono jedynie o jakimś Panu, nie wiem, może właścielu. Ale jeśli nie on sam jeden tu pracuje, to jak się pracuje z klientami zatrudnionym w firmie ludziom? Zarobek warty ilości pracy? Kto tam robi / robił i nie omieszka napisać, jaką jest pensja oraz umowa?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Goldi Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Emma
Inne

Przeczytałam tutaj opinie głównie klientów, w niektórych była mowa o utrudnionym kontakcie. Wiecie może czy oni zatrudniają kogoś do telefonicznej/mailowej obsługi klienta? Czy to właściciel sam się tym zajmuje i stąd taki utrudniony kontakt?

Klient
Inne
@Emma

Unikaj tej firmy jak możesz - tylko przez Urząd Spraw Konsumenta. Wysyłają śmietnik albo wg nie otrzymasz zamówienia kompletnego. Same problemy. Jest film na yt Złoty interes GOLDI

Edyta
Inne

Znalazłam ogłoszenie na stanowisko wulkanizatora. Mąż ma doświadczenie oraz umiejętności, pracowal w innej firmie ale ze względu na upadek firmy szuka innej pracy. Jakie warunki oferuje firma dla doświadczonego pracownika? Czy daje umowę na czas nieokreślony? Czy istnieje możliwość robienia nadgodzin?

Kazimierz poszkodowany klient
Inne

Sprzedawane opony są w bardzo kiepskim stanie. Dużo gorszym niż zapewnia sprzedawca. Jako kupujący mamo prawo do odstąpienia umowy na odległość (sprzedawca ma dziwny wzór w którym odstępuje się od dostawy, a nie od zakupu produktu - proszę na to uważać). Sprzedający nie oddaje pieniędzy. Nie pomagają telefony, maile, każdy rozmówca musi najpierw zapoznać się z sytuacją, następnie prosi o ponowne podanie danych bo są w jego opinii nieczytelne, i obiecuje rozwiązanie sytuacji. Oczywiście pieniędzy nie wysyłają. Sprawa trafi na drogę sądową. Sprzedawca prowadzi nieuczciwe praktyki. Nie wysyła nawet dowodu zakupu! Radzę omijać szerokim łukiem.

Maciej
Pracownik
@Kazimierz poszkodowany klient

Proszę nie pisać czegoś co nie jest prawdą

Rygasiewicz POSZKODOWANY
Inne
@Maciej

Niestety jest to prawda bo sam jestem (usunięte przez administratora) przez Wasza firmę, nie oddaliście pieniędzy za zwrócony towar

Rygasiewicz
Inne
@Rygasiewicz POSZKODOWANY

Nie rozumiem czemu administrator usuwa część negatywnych ale PRAWDZIWYCH opinii, chyba gowork sama chce być nie rzetelna.

kuziela220
Inne
@Kazimierz poszkodowany klient

Sprzedawca nie poczuwa się do winy z powodu wysłania uszkodzonej opony i żąda odesłania na własny koszt, co w dwie strony daje 110 zł. Przestrzegam innych kupujących , omijajcie tą firmę szerokim łukiem.

Hanna
Inne
@kuziela220

A co później z uszkodzoną oponą ? Naprawiają czy wysyłają nową ? Tak czy siak powinien być jakiś zwrot za te opłacanie przesyłki...

Hanna
Inne
 Pytanie
@kuziela220

Najpier nalezy odesłac reklamowany towar a nie próbować wyłudzić pieniadze i mieć i towar i kasę. Towar należy odesłac w ramach reklamacji i wtedy sprzedający zwraca koszty wysyłki zgodnie z zasadami sklepu. Nie są przyjmowane przesyłki pobraniowe ani nie jest odnierany towar od klenta. A co jeśli uszkodził klient i teraz próbóje coś ugrać dla siebie? Radzę najpierw odesłac towar jak to się wszędzie robi!!!!

Hanna
Inne
@Hanna

Jeśli jest reklamacja to sprzedający decyduje co dalej (takie ma prawo): czy dosyła na wymianę czy naprawia a w ostateczności czy zwraca pieniadze

OSZUKANY Andrzej
Inne
@kuziela220

Ja zostałem okradziony, ponieważ zwróciłem na swój koszt opony z felgami bo nie pasował otwór centrujący i nie dostałem zwrotu pieniędzy, ZŁODZIEJE SZCZERZE ODRADZAM

1
Jowita
Były pracownik
 Pytanie
@OSZUKANY Andrzej

A to ciekawe? (usunięte przez administratora)? coś takiego? z czego? Skoro zwrot nie przysługiwa a zamówienie było zgodne z opisem to nalezy odebrac swój towar spowrotem a nie żalić się i próbowac wyłudzać pieniądze. Zabierz swój towar spowrotem człowieku a nie oskarżasz

OKRADZIONY ANDRZEJ
Inne
@Jowita

Jak zwrot nie przysługiwał, rozmawiałem z pracownikiem GOLDI i wysłał mi formularz zwrotu, wypełniłem i wysłałem na swój koszt, za opony z felgami w który jeszcze felgi poprostowałem bo były krzywe( prostowanie 300zł przesyłka 120zł koszt felg z oponami 1100zł) a zwrotu za towar który w terminie odesłałem nie dostałem. (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora) Współczuje NAIWNYM TAKIM JAK JA, ALE CHOCIAŻ MAM NADZIEJĘ ŻE KOGOŚ OSTRZEGĘ PRZED ZŁODZIEJAMI

Ewelina
Inne
@Hanna

A wobec tego jakie jest prawo klienta? Musi się pogodzić z każdą decyzją i nie ma a to wpływu żadnego? Czyli poważnie jakby np., ktoś domagał się zwrotu pieniędzy to sprzedający może naprawić, odesłać i umyć od tego ręce, bo żądanie nie ma żadnej mocy prawnej?

Andrzej OKRADZIONY
Inne
@Ewelina

No niestety firma Goldi tak działa, przedłuża z odpowiedzią potem że zgubili mój protokół zwrotu a na koniec nie odbierają telefonów, to tylko sprawa do SĄDU,(usunięte przez administratora)

GK
Inne
@Andrzej OKRADZIONY

Firma sprzedaje opony i felgi a nie kartofle, wiec - moim zdaniem- powinna być kontrolowana odgórnie- tak jak w krajach rozwiniętych gospodarczo ( np.Niemcy), gdyż wadliwe kola mogą być przyczyna groźnego w skutkach wypadku samochodowego.Widocznie Polska jeszcze do tego etapu nie doszła.Nie wystawiają dowodów zakupu, tu tez urząd skarbowy ma pełne pole do popisu.

Gk
Inne
@Hanna

Firma świadomie sprzedaje kola nadające się wyłączenie do utylizacji, wiec nie ma co liczyć na reklamacje i zwrot pieniędzy.Nie wróże tej firmie długiej egzystencji, gdyż takie traktowanie klientów przynosi jej dużo wrogów. Sprawa staje się głośna, nie pomoże usuwanie negatywnych, ale prawdziwych i zasłużonych opinii. Wcześniej czy później przyjdzie czas na rozliczenie.

Grazyna
Inne
@Ewelina

Myślę, że zbiorczy pozew coś by w tej sprawie zdziałał, problem w tym, jak się zebrać. stąd mój pomysł o opublikowaniu filmu YT - Złoty interes, ale jak dotąd nie dostałam żadnego komentarza.Link na pewno zostanie usunięty, więc go nie zamieszczam

Ewelina
Inne
@Grazyna

Czyli na pomyśle się kończy? Bo też widzę, że temat chyba ucichł tu na forum?

GK
Inne
@OKRADZIONY ANDRZEJ

Ja dla ostrzeżenia nagrałam film" Zloty interes" i czekam na zgłoszenia od poszkodowanych. To gdzie go można znaleźć osunął administrator, ale jak się trochę pomyśli, to jest tylko jedno takie miejsce

GK
Inne
@Ewelina

Temat nie ucichnie, bo wciąż przybywa nabitych w butelkę. Myślę, ze jest ich dużo więcej, niż zgłoszeń tu .Szkoda, ze nasze urzędy zardzewiały i prawdopodobnie dają się przekupić. Trzeba znaleźć ten odpowiedni, który wreszcie się tym procederem zajmie na poważnie.

Gk
Inne
@Rygasiewicz

Administrator usuwa coraz wiecej słów z moich negatywnych opinii, chociaż inaczej nie da się określić tego, co firma wysyła do ludzi. Odnoszę wrażenie, że administrator nie jest obiektywny

Ewelina
Inne
@GK

A skoro tak to które z nich nie zainteresowały się tym tematem?

GK
Inne
@Ewelina

Zgłosiłam do Państwowej Inspekcji Handlowej w Poznaniu, że przy sprzedaży kół firma Goldi podała mi telefonicznie nieprawdziwą datę produkcji, jak również stan tych kół, czyli naruszyła moje Prawa Konsumenta. Zgłoszenie przyjęto, do dziś żadnej odpowiedzi.Następnie wysłałam skargę do Urzędu Skarbowego w Drezdenku, że nie otrzymałam rachunku ani paragonu, zrobiłam kopie listów przewozowych moich kół jako dowód zakupu. Każdy sprzedawca jest zobowiązany do wydania takiego dokumentu. Tak samo do dziś żadnej odpowiedzi.W internecie odnalazłam artykuł sprzed paru lat o Agencji Celnej w Drezdenku, myślę, że właścicielem Goldi jest gefacto osoba urzędowa, stąd taka bezczelność i lekceważenie klientów, wiedzą,,ze są bezkarni.

GK
Inne
 Pytanie
@Kazimierz poszkodowany klient

Czy coś Pan do dziś osiągnął? Mnie opadają już ręce na ignorancję naszych urzędów. W Niemczech dawno posypały by się kary pieniężne, a tu samowolka.

GK
Inne
@Ewelina

Dziwi mnie to, że polskie urzędy nie interesują się tyloma zgłoszeniami, przecież to poważne wykroczenie, mogące mieć poważne skutki w formie wypadku samochodowego. Również w dziedzinie ochrony środowiska, gdyż te opony pochodzą najprawdopodobniej z niemieckich auto-złomów. Widocznie prawa mamy tylko na papierze, liczy się kasa i nic poza tym.To wtedy w rozwoju pozostajemy daleko za afrykańskim buszem.

GK
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Wreszcie coś się ruszyło, okazuje się, ze Firma Goldi figuruje jedynie jako magazyn opon zakupionych przez internet, kolejny przekręt? Szkoda, ze musi upłynąć tyle czasu, zanim któryś urząd coś ustali, mieli czas na zatuszowanie wielu sprzedażny.

Marek
Inne
@Kazimierz poszkodowany klient

Opony sprzedają za pobraniem pocztowym.....zamów telefonicznie przez znajomych i nie odbierz potem towaru ....bo jest złej jakości. I tak że 3 razy niech zapłacą za transport...Potem przekaż że to było za karę i jeszcze będzie więcej wysyłek...

Darek
Inne

Złoty interes uwaga naciągacze - na (usunięte przez administratora) poszkodowana nagrała film o tej firmie. Sprzedają (usunięte przez administratora) i nie oddają kasy. Złoty interes, a instytucje nic nie robią.

GK
Inne
@Darek

chciałam swoim filmem ostrzec parę osób przed zakupem (usunięte przez administratora) ale chyba mi się to nie udało, gdyż wciąż przybywa ofiar krętactwa

Darek
Inne

Proszę reklamować zakupy lub pisać odstąpienia od umowy i zgłaszać sprawę do najbliższego Rzecznika Praw Konsumenta - poszkodowany klient.

GK
Inne
@Darek

Jeszcze nie znalazłam osoby, która otrzymała zwrot pieniędzy za zareklamowany towar.GK

GK
Inne

Chętnie, ja o to staram się już od kwietnia, nawiązałam kontakt z jednym poszkodowanym, ale zanim zdążyłam do niego zadzwonić zablokował email i telefon.GK

GK
Inne

opublikowałam nawet film na ten temat, ale administrator blokuje moje wypowiedzi.GK

Administrator

W Goldi Sp. z o.o. trwa proces rekrutacji na stanowisko Wulkanizator. Brałeś w nim udział i zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Podziel się swoimi odczuciami związanymi ze spotkaniem z przedstawicielami firmy.

anonim
Inne
@Administrator

Szczerze odradzam zatrudniania się w tej firmie bo jeżeli (usunięte przez administratora) mnie i innych nie oddając pieniędzy za zwrócony towar, mogą także oszukać pracownika, proszę mocno przemyśleć zatrudnienie się w tej firmie (usunięte przez administratora)

Bożena
Inne
 Pytanie
@anonim

Co ma piernik do wiatraka? Jeśli ktoś zwraca towar używany albo z wyimagowanymi wadami albo zwrot mu nie przysługuje to potem robi żale w internecie. Żałosny człowieczek musi się pożalić bo cóż mu zostało - zero przyjaciół to może internet się nim zaintersesuje. Jeśli chodzi o pracę to polecam. Pracują tam ludzie od kilku lat i sobie chwalą. Tylko trzeba chciec pracowac a nie obijac się. Nic za darmo nie ma.

Bożena
Inne
 Pytanie

Przykro mi, że tak traktujesz wszystkich. Skoro twój szew ciebie ... to myślisz że ten szef też? Upierdliwy i wyłudzający klient to zupełnie coś innego niż pracownik. Zapamnietaj to sobie raz na zawsze.

anonim
Inne
@Bożena

UPIERDLIWY BYM NIE BYŁ GDYBY MI FIRMA GOLDI ODDAŁA PIENIĄDZE KTÓRE WZIEŁA ODE MNIE, A CO DO ZŁEGO SZEFA TO RYBA ZAWSZE SIĘ PSUJE OD GŁOWY, POZDRAWIAM OSOBY KTÓRE DOPINGUJĄ OSZUSTOM

Adrian
Inne

Poważne oskarżenia. Jakieś dowody na to masz? Dlaczego tak uważasz? Więcej info mógłbyś podać...

poszkodowany klient
Inne
@Adrian

Opinie (1) Opinie o firmie Goldi Sp. z o.o. Średnia ocen 1,0 Opinie użytkowników POSZKODOWANY KLIENT POSZKODOWANY KLIENT 1,0 10.01.2022 UWAGA FIRMA GOLDI (usunięte przez administratora) NIE ZWRACA PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY TOWAR W TERMINIE, OMIJAĆ SZEROKIM ŁIKIEM

OKRADZIONY ANDRZEJ
Inne
@Adrian

Dowodem jest fakt że firma Goldi nie oddała mi pieniędzy za zwrócony w terminie towar (1100zł) odwlekała mówiąc że ma jeszcze czas na zwrot pieniędzy a po wielokrotnych ponagleniach z mojej strony później mówili że nie mają mojego formularza zwrotu (ohydne kłamstwo) i nie mają mojego nr.konta (następne OHYDNE KŁAMSTWO) po wysłaniu im nr.konta po paru ponagleniach przestali odbierać telefony i po prostu mnie "olali". Pozdrawiam i przestrzegam przed (usunięte przez administratora)

GK
Inne
@OKRADZIONY ANDRZEJ

Wojewódzka Inspekcja Handlowa rozpatruje moją reklamację, proszę również do nich złożyć swoją skargę z opisaniem zaistniałej sytuacji. Wspólnie osiągniemy więcej, niż pojedynczo.

anonim
Inne
@OKRADZIONY ANDRZEJ

To prawda, nie zwracają pieniędzy.! UWAŻAĆ NIC OD NICH NIE BRAĆ!

Klaudiusz
Inne

Wszystkie te negatywne opinie to chyba od konkurencji! Jak najbardziej wszystko co związane z firmą GOLDI jest u mnie na PLUS.

Robert
Były pracownik
@Klaudiusz

Zgadzam się. Wszystko na plus. Zawsze znajdą się buraczani "klienty" co się o wszystko czepiają!

anonim
Inne
@Klaudiusz

Bardzo bym chciał żeby tak było Kolego i mam nadzieje że nie sparzysz się tak jak ja i wielu innych. Pozdrawiam

Ewelina
Inne
@anonim

Przyjmujesz z pokorą tę obelgę o sobie jako "burczany klient"? Ja bym się chyba odrobinę zdenerwowała na Twoim miejscu. Ale widzę, że chyba mocno wyrozumiały jesteś, skoro życzysz mimo wszystko mu jak najlepiej. A na czym ostatecznie stanęło odnośnie tych pieniędzy, o których pisałeś jeszcze w lutym tutaj?

anonim
Inne
@Ewelina

No niestety nie odbierają telefonów a ja przykro mi to pisać ale nie mam czasu żeby oddać sprawę do sądu czy urzędu skarbowego, ale jak by ktoś z poszkodowanych to "pociągnął" to z chęcią się przyłączę

GK
Inne
@anonim

tez zostalam " naciagnieta" na stare opony, wiec wiem, ze firma jest nieuczciwa.gadanie o konkurencji nic tu nie polepszy, motto Gold: zysk za wszelka cene.

GK
Inne
@Robert

w każdym zawodzie są fachowcy i są (usunięte przez administratora) firma Goldi nie widzi różnicy miedzy towarem dobrym i bublem, a określanie kupującego mianem "buraczany" świadczy o poziomie inteligencji określającego.

Ewelina
Inne
@anonim

Czyli tak naprawdę stanie na tym, że nikt nie będzie miał czasu i to wszystko pod dywan pójdzie? :(

GK
Inne
@Ewelina

Jak dotąd żaden urząd nie ruszył palcem, czyli w Polsce jest jak w buszu, każdy robi co chce.Za złe parkowanie 300 złotych kary, milionowe przekręty tylko negatywna opinia, której nikt nie czyta.

Grazyna
Inne
@Ewelina

skoro żaden urząd do tej pory nic nie zrobił, to może komuś dali w łapę. firma zbija kasę na śmieciach, stać ich na to.

GK
Inne
 Pytanie
@Ewelina

https://www.opony-felgi-kola.pl/home,4,regulamin.html Regulamin Firmy Goldi poświęca wiele miejsca na zwroty i reklamacje. Czy chociaż jedna osobę załatwili według tego regulaminu?

Ewelina
Inne
@GK

Nie mam zielonego pojęcia ale skoro deklarują to raczej powinni...?

GK
Inne
@Ewelina

Deklarować może każdy wszystko, dotrzymać widocznie nie chcą.wciąż pukam do urządów, ktoś musi się tym procederem wreszcie zająć. Jak by nie patrzeć ponoszą odpowiedzialność za sprzedawany towar.

GK
Inne
@Ewelina

Coś się ruszyło,dostałam telefoniczne potwierdzenie z urzędu inspekcji handlowej, że KAŻDY sprzedawca ma obowiązek wystawienia dowodu zakupu.Czyli sprawa znów włazi spod dywanu. Każdy kupujący powinien się teraz upomnieć o swój paragon

Ewelina
Inne
@GK

O widzisz, myślisz, że będą to robić? Piszesz, że wyłazi spod dywany, no to co dalej z tym?

GK
Inne
@Ewelina

Tak, zadzwonili do mnie i obiecali zająć się moją reklamacją. Odnośnie innych przypadków poradzili złożyć taką samą skargę jak moja,dopiero wtedy można to razem rozpatrywać. Czyli proszę innych poszkodowanych o złożenie skargi do Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej w Poznaniu- można przez internet lub listownie- na otrzymanie towaru wadliwego, oraz brak wystawionego dowodu zakupu. Tym drugim zajmuje się Urząd Skarbowy, ale też przekażą ją dalej.

Marek
Inne
@Klaudiusz

Bo jesteś pracownikiem ...macie opony i moje pieniądze .dlatego na plus...

GK
Inne
@Marek

Dokładnie, pewnie szef dał premię za dobre słowo, bo od nikogo innego nie dostaną.

GK
Inne
 Pytanie
@Robert

ile premii dali za ta opinie?? ha ha ha

Marek
Inne

Nie zwraca pieniędzy za odesłane wadliwe opony.!!! Wysyłajcie pisma polecone do Urzedu kontroli skarbowej (brak paragonu).Podpisane polecone do Rzecznika Praw Obywatelskich.oraz Rzecznika Praw Konsumenta !.Każdy polecony ma być z zadaniem pisemnej odpowiedzi . Ponadto upominajcie się telefonami codziennie .co godzinę. Nie pozwólcie okradać się w biały dzień !!!

Nat
Inne

Przysłali przeciętą oponę, bez jakiegokolwiek potwierdzenia zakupu. Oprócz przecięcia pozostałe opony również pozostawiały wiele do życzenia. Od razu zadzwoniliśmy, zapewniali, że po zwróceniu opon pieniądze również zostaną zwrócone. Zapłaciliśmy za opony + kw w obie strony. Po 14 dniach nie zwrócili pieniędzy, znów zadzwoniliśmy i usłyszeliśmy, że pieniądze zostaną przelane następnego dnia. Pieniędzy nie ma nadal, telefonu nie odbierają. (usunięte przez administratora) Nie polecam!

GK
Inne
@Nat

Coraz wiecej poszkodowanych osob, sa bezkarni, wiec system sie nie zmienia

Nat
Inne
@GK

12 lipca minął termin na zwrot środków, dziś przychodzi list (dokumentem tego nazwać nie można, odręczne pismo, które ciężko odczytać, kawałek białego papieru, brak jakiegokolwiek podpisu, kto to w ogóle napisał; jedynie parafka). W liście informacja, iż zwrot został rozpatrzony negatywnie, bo uszkodzenie powstało na skutek montażu, co jest kompletną bzdurą. Po telefonie do biura Pan konsultant (nie wiem kto, Pan się nie przedstawił, jedynie powiedział, że przekaże sprawę do szefostwa, bo on tylko odbiera telefony) starał się zrobić ze mnie idiotkę, gdyż ja nie mam takiej wiedzy, żeby stwierdzić jak powstało uszkodzenie. W przeciwieństwie do pracownika tej firmy, który wiadomo, że ustali wersję korzystną dla niej. Pieniędzy nie zwrócili, ale opon oczywiście też nie, żeby wcisnąć je następnym naiwnym. Pan kłócił się ze mną, że paragon zawsze dołączają a zamówień mają 100 dziennie, stąd również negatywne opinie...

GK
Inne
@Nat

Jak dotąd nikt z poszkodowanych nie dostał pokwitowania ani zwrotu pieniędzy. Wysłałam oficjalne pismo w tej sprawie do urzędu skarbowego w Drezdenku i do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi. Wychodzi na to, ze szefem firmy Goldi jest ktoś ze wcześniejszej Agencji celnej i normalny konsument nie ma szansy z ta firma wygrać. Na to trzeba by było zebrać większa ilość osób.Dlatego nagrałam film " Zloty interes" i oczekuje na komentarze z numerem telefonu lub mailem. Podejrzewam, ze tu zostaną one usunięte przez administratora.

GK
Inne
@Nat

Szkoda, że Państwowa Inspekcja Handlowa pozostaje głucha na skargi na tą firmę

GK
Inne
@GK

Pomogło, zaczęto coś robić! Zbieram wszystkie opinie, zatem proszę o opinie tych, którzy jeszcze się nie zgłosili lub mogą wnieść coś nowego

GK
Inne
@Nat

W swoim sklepie pewnie sprzedają normalne opony, odpad wysyłają w drugi koniec Polski, im dalej tym gorszy

Marek
Inne

Odesłałem 12letnie opony .nie zwracają pieniędzy.Omijac z daleka.Oczywiscie nie daruję wsiowym (usunięte przez administratora) .....

GK
Inne
@Marek

Proszę wysłać zgłoszenie do Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej w Poznaniu, oni rozpatrują moją skargę na Goldi i przekażą ją dalej do urzędu skarbowego, bo to też jest nadużycie podatkowe. Trzeba koniecznie dopisać, że nie otrzymał Pan paragonu ani faktury zakupu, a to już jest karalne. Ja od kwietnia walczę z tą firmą i rozumiem, jak bardzo wkurza ich bezczelność.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Goldi Sp. z o.o.?

anonim
Pracownik
@Pytanie

Zawsze można porozmawiać na temat pracy - umowy - wynagrodzenia. Zapraszam do kontaktu. pozdrawiam Maciej

Kaziu
Inne

Wszystko OK. Miłe podejście do klienta. Sprawna obsługa zamówienia. POLECAM!

Gabriela
Inne
@Kaziu

No to super. A jak oceniasz ceny? Są Twoim zdaniem przystępne?

GK
Inne
@Kaziu

Sprawna obsługa zamówienia, bo chcą jak najszybciej pozbyć się śmieci i tak klient coraz rzadziej się trafia

Gość
Inne
@Kaziu

Cena adekwatna do towaru. Jak Pani GK kupiła za niską cenę to nich nie oczekuje "luksusów". Ceny umiarkowane. Towar świetny. POLECAM. Obsługa miła i potrafi doradzić. Jak są jakieś problemy zawsze można zgłosić reklamację a nie użalac się i "brylować" szukając atencji w internecie!

Gk
Inne
@Gość

Od firmy oczekuje profesjonalnego, rzetelnego opisu oferowanego towaru, a tego tu niestety nie ma, o czym świadczą dziesiątki (usunięte przez administratora) klientów. Wszystko jest do czasu, wcześniej czy później ktoś się tym zajmie.

Gk
Inne
@Gość

Z negatywnych opinii jasno wynika, że jak dotąd żadna reklamacja nie została uwzględniona i właśnie w tym jest problem, firma świadomie tanio sprzedaje (usunięte przez administratora)bez zamiaru przejmowania ich z powrotem

GK
Pracownik
@Kaziu

Każdy będzie miły, jak uda się mu znaleźć chętnego na zakup śmieci.

GK
Inne
@Gabriela

Ceny za odpad nie mogą być wysokie, bo nikt by się na nie nie skusił.To jakby porównywał cenę złomu z ceną samochodu w salonie

GK
Inne
 Pytanie
@Gość

Dostał pan premię za tą ocenę? A może procent od utargu?

GK
Inne
 Pytanie

Czy musi dojść do wypadku na kołach z firmy Goldi, by wreszcie ktoś zrobił z nią porządek??A może już to się komuś przydarzyło?

Grazyna
Inne

oszusci, firma sprzedaje stare opony, 10-15 letnie,kupilam u nich 2 komplety kol, narazaja ludzkie zdrowie i zycie dla paru zlotych , zglosilam sprawe do prokuratora

OKRADZIONY Andrzej
Inne
@Grazyna

Mnie (usunięte przez administratora) nie zwracając mi pieniędzy za zwrócone opony z felgami, (usunięte przez administratora)mnie na 1100zł (nie licząc poprostowanych felg przeze mnie)

Grazyna
Inne
 Pytanie
@OKRADZIONY Andrzej

czy ktokolwiek dostal od nich rachunek lub fakture na zakupione kola?? bo ja nie moge sie doporosic, moze urzad skarbowy bedzie pomocny?

OKRADZIONY Andrzej
Inne
@Grazyna

Zgadza się nic nie dają, żadnego pokwitowania, to nadaje się do kontroli skarbowej

Ewelina
Inne
@OKRADZIONY Andrzej

Ale to zgłaszał Pan to gdzieś w końcu czy nie, bo wciąż widzę jedynie sugestie o sądach lub właśnie wspomnianych kontrolach

GK
Inne
@OKRADZIONY Andrzej

po Pana wypowiedzi zrezygnowalam z odeslania kol, bo jasne, ze sprzedadza je nastepnemu, wiec beda mieli podwojny zysk, a dla mnie podwojne koszty przesylki. dziekuje

anonim
Inne
@GK

Bardzo się cieszę że chociaż kogoś ostrzegłem i mam nadzieję że to ustrzegło Panią przed OKRADZENIEM. Pozdrawiam

Grazyna
Inne
@OKRADZIONY Andrzej

może mają kogoś swojego w urzędzie

GK
Inne
@OKRADZIONY Andrzej

Niestety Urząd Skarbowy w Drezdenku do dziś nie odpowiedział na moją skargę odnośnie niewystawiania dowodów zakupu przez firmę Goldi, może sami mają tam udział

Zostaw merytoryczną opinię o Goldi Sp. z o.o. - Kosin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Goldi Sp. z o.o.
1.1/5 Na podstawie 50 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 20
    66-530 Kosin
  • NIP: 2810086939 REGON: 363496617 KRS: 0000595191
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Goldi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii