Proszę o chwilę uwagi i wnikliwe przeanalizowanie mojego wpisu. Panie Adamie. Szczerze wierzę w Pańskie intencje. Zastanawia mnie tylko ta fala krytyki. Jestem czynną zawodowo od kilku lat osobą na wózku. Nie umieszczałam informacji o niepełnosprawności w CV bo nie czułam nigdy takiej potrzeby. Mam bardzo wysokie kwalifikacje po ukończonych studiach ale ilekroć starałam się gdziekolwiek o pracę (nie ważne czy to był nowy budynek czy stary) to zawsze wypytywałam o jego przystosowanie. To, że coś jest nowo oddane do użytku i spełnia normy budowlane przystosowania dla OZN nie oznacza, że projektowanie jest na tyle uniwersalne, że każdy niepełnosprawny będzie mógł skorzystać z toalety. Pytanie skierowane do niepełnosprawnego mogło w jego odczuciu być nie stosowne ale jak pracodawca ma wiedzieć jakie pytania są na miejscu a jakie nie skoro nikt go w tym zakresie nie przeszkolił. dobrze że zapytał pan na wstępie łazienkę bo zatrudnię wszytą osobę jeżeli by się okazało że nie może z niej skorzystać to wtedy gorszy pretensje mieliby wszyscy do pana. postawa nie była na tyle roszczeniowa co mnie zrozumiała w moich oczach gdyż sam niepełnosprawny mógł podczas rozmowy zwrócić uwagę że zadane pytanie o to ale to jest niestosowne a tego nie zrobił. Będąc osobą na wózku wiem jak wygląda nasze środowisko. Ilu niepełnosprawnych tyle potrzeb i wymagań co do dostosowania. nie możemy wrzucać wszystkich do jednego worka a to że lekkoatleta ma silne ręce nie oznacza że każdy niepełnosprawny takie posiada. Dziwi mnie tylko opinia pani Sierockiej, że obracając się w gronie niepełnosprawnych nie zauważyła faktu, że może bardziej na miejscu byłoby najpierw spotkać się z pracodawcą i wytłumaczyć mu zasady postępowania z osobami niepełnosprawnymi bo nie każdy urodził się ze zmysłem czytania w ludzkich myślach. Wydaje mi się, że pracodawca został oskarżony niesłusznie i dodatkowo wpłynie to na niekorzyść wszystkich osób niepełnosprawnych gdyż zamiast wytłumaczyć mu jak powinien postępować to daje mu się przysłowiowego klapsa, po którym będzie bał się zatrudnić kogokolwiek ze stopniem niepełnosprawności w obawie o roszczeniowość. Jednym z mierników osób biorących udział w stażach finansowanych z unii europejskiej jest odznaczenie uczestnika jako osoby która znalazła zatrudnienie po warsztatach jest aktywna zawodowo. Wydaje mi się że to w tym tkwi problem i fundacja aktywizacja nie chciała popsuć sobie statystyk więc znaleźli sobie kozła ofiarnego jakim był pracodawca. Nie jest to podejście pedagogiczne bo przecież nikt nie skarci małego dziecka kiedy nie wie dlaczego jego kolega jest na wózku i na głos o to zapyta. Rodzic tłumaczy i dziecko jest wtedy uświadomione. Pracodawca też nie musi znać się na medycynie ani na wszystkich niepełnosprawnościach ani być architektem który wie, że do danego schorzenia wysokość danej toalety jest odpowiednia. Wiele razy byłam kierowana z projektów unijnych na staże do pracodawców, którzy nie wiedzieli jak postępować z osobą niepełnosprawną. Sama byłam po stronie pracownika i pracodawcy. Wielokrotnie rozmawiałam z takimi osobami które miały być zatrudnione firmach gdzie większość osób jest sprawna a bariery jednak istnieją i to nie były bariery architektoniczne tylko mentalne, te bariery rozkładały się po połowie zarówno na stronę pracodawcy jak i na stronę pracownika. Więc może na przyszłość zamiast mieszać pracodawcę z błotem i wystawiać mu negatywną opinię to fundacje aktywizacyjne zajmą się szkoleniem takich pracodawców bo ewidentnie widać, że nie był on nastawiony na zysk i chęci zatrudnienia pracownika tylko po to żeby mieć z niego korzyści finansowe. Chciałabym aby ta opinia była głosem rozsądku, którego zabrakło fundacji. Bo jeżeli ktoś chce to znajdzie sposób a jeżeli nie chce to znajdzie powód.
Zapraszam do lektury: https://pomorska.pl/niepelnosprawny-przyszedl-na-rozmowe-kwalifikacyjna-w-bydgoszczy-musial-pokazac-ze-moze-skorzystac-z-wc/ar/c15-15041508
Dzień dobry Wlasnie dostałem powiadomienie ze państwa frima szuka osob z językiem holenderskim. Niestety panstwa strona umożliwia mi wysłanie Cv. Czy mozna prosić maila aby wysłać moje cv?
Witam, można aplikować za pośrednictwem portalu GoWork oraz naszej strony internetowej poprzez zakładkę "kariera" klikając "aplikuj teraz".
Witam, Czy mógłby ktoś podać widełki jeśli chodzi o wynagrodzenie brutto na stanowisku: Specjalista ds. sprzedaży internetowej na rynku francuskim?? Znam dobrze język i mam spore doświadczenie zawodowe. Proszę o wiadomość
W tym celu prosimy o przesłanie Pana kandydatury i bezpośredni kontakt z naszą firmą.
@Ola Możesz powiedzieć czy jest szansa żeby dostać się na staż, jeśli tak to czy można oczekiwać za niego jakieś dodatki?
Oczywiście jest taka możliwość. Bardzo proszę kontaktować się bezpośrednio z Nami. Wszystkie niezbędne dane znajdzie Pan na naszej stronie internetowej w zakładce "kontakt"
Duża jest rotacja ludzi w Rotopino.pl S.A. na Pracownik Działu Marketingu? Znowu ukazało się ogłoszenie 9 czerwca na GoWork.pl. Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy?
Poszukiwanie nowych osób jest związane z rozwojem firmy i powiększeniem zespołu,a nie odejściem dotychczasowych pracowników.
Pracuje w dziale obslugi klienta zagranicznego. jestem bardzo zadowolona, zarowno z samej pracy jak i z atmosfery i wspolpracownikow. Praca jest naprawde ciekawa, zroznicowana, staly i intensywny kontakt z jezykiem obcym, co dla mnie jest bardzo wazne. Atmosfera jest naprawde wspaniala, ludzie pomocni, zyczliwi, weseli. Naprawde polecam!
Piszesz, że praca w ROTOPINO.PL jest zróżnicowana - czy mogłabyś napisać, co masz dokładniej na myśli? Ciekawi mnie, czy jako pracownik jesteś na przykład przypisana do jednego, konkretnego projektu czy wygląda to jakoś inaczej? Fajnie byłoby, gdybyś mogła powiedzieć coś więcej na ten temat.
Dzien dobry, piszac o zroznicowanej pracy mam na mysli, ze wlasciwie ja decyduje czym zajmuje sie w danym dniu, oczywiscie oprocz normalnej obslugi klienta, maili, itp. Zajmuje sie tlumaczeniami produktow, artykulow, itp, kontaktem z producentami, prowadzeniem portali spolecznosciowych i wieloma innymi rzeczami. Dla kogos kto nie lubi monotonii a lubi roznorodnosc jest to praca idealna. Jak juz wspomnialam wczesniej atmosfera super i kierownictwo rowniez ;)
Bardzo dziękuję Ci za merytoryczną odpowiedź. Moje posty mają tak dociekliwy charakter, gdyż po prostu chciałabym wiedzieć jak najwięcej o tym pracodawcy. Z Twoich wypowiedzi wynika, iż praca w ROTOPINO.PL stanowi codzienne wyzwanie - oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Poprzednio wspomniałaś, iż macie tam intensywny kontakt z językiem obcym. A czy pracodawca organizuje Wam jakieś kursy, które podnosiłby Wasz poziom znajomości języka obcego?
Hej! Twoja opinia jest bardzo zachęcająca. Orientujesz się, czy obecnie poszukiwani są pracownicy ze znajomością języka hiszpańskiego? Pozdrawiam
Niestety nie znalazłem oferty, o którą pytasz. Nie napisałaś jakie masz wykształcenie i doświadczenie. Być może zainteresuje Cię ofert a na stanowisko junior backend developer. Pracodawca oferuje szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne i rabaty pracownicze. Więcej informacji pod linkiem https://pracodawcy.pracuj.pl/rotopino-pl-s-a,1819.
Nie ma kuesow jezykowych, moze dlatego,z e na kazdym rynku sa osoby z bardzo wysoka znajomoscia jezyka, wiec w sumie nie jest to potrzebne. Sa szkolenia narzedziowe z wielu marek.
Skoro nie ma kursów językowych, to może napisałbyś coś więcej o szkoleniach narzędziowych, które napisałeś, że firma organizuje? Każdy z zatrudnionych pracowników może na takie szkolenie się zapisać? Nie ukrywam, że ciekawi mnie ta kwestia, dlatego liczę, że dowiem się od Ciebie coś więcej.
Janusz, duzo by o tym pisac ale mysle, ze jak zaczniesz pracowac to dowiesz sie wszystkiego ze szczegolami ;) Pozdrawiam
Bardzo dobry pracodawca i bardzo dobre opinie w internecie to już powinno dużo świadczyć o firmie!!
Miałam tą przyjemność pracować w Rotopino przez prawie 4 lata w dziale obsługi klienta zagranicznego. Odchodziłam ze łzami w oczach, a dlaczego? wspaniała atmosfera młody, wesoły zespół, zawsze gotowy do pomocy miła, życzliwa i nad wyraz wyrozumiała Przełożona praca bardzo zróżnicowana, dająca ogromną satysfakcję, ciekawe wyzwania premie, nagrody, terminowe wynagrodzenie wspólne wyjścia na miasto możliwość rozwoju języka obcego w dziale obsługi klienta zagranicznego Przełożeni liczą się z Twoim zdaniem, Twoimi pomysłami Nieocenione wsparcie ze strony Asystentki Zarządu Możliwość migracji do innego działu w firmie pyszna kawa, piłkarzyki, dart :) Z całego serca polecam pracę w Rotopino i już Wam zazdroszczę przyszli Kandydaci:)
@Karolina Bardzo Ci dziękuję za te informacje. Myślę, że dużo młodych osób mogłoby być zainteresowanych odbyciem stażu w firmie ROTOPINO.PL. Może ktoś z obecnych na forum użytkowników zechciałby coś jeszcze dodać odnośnie wyżej wspomnianego pracodawcy? Wasze uwagi oraz wskazówki mogą posłużyć osobom szczególnie zainteresowanym tą firmą.
@Wiktor Firma ROTOPINO.PL prowadzi obecnie rekrutację na parę stanowisk. Szukają na przykład specjalisty ds. reklamacji, Graphic Designera czy programisty PHP http://www.rotopino.pl/kariera/ Jesteś zainteresowany pracą w takim charakterze? @Karolina Fajnie, że jednak po wielu trudach udało Ci się zdobyć pracę w tej firmie. Pracujesz tam od niedawna, ale zapewne już sporo wiesz. Jak myślisz - firma przyjmuje osoby bez większego doświadczenia zawodowego?
@Elżbieta Obecnie firma rekrutuje na stanowiska specjalistów, więc w tym przypadku raczej doświadczenie jest wskazane. Wiem, że w firmie są stażyści, a to świadczy, iż Rotopino przyjmuje osoby bez większego doświadczenia :) Zapewne to innego typu ogłoszenia o pracę.
Może wiecie coś o ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o zarobkach, umowie czy dodatkach do pensji?
Rekrutacja wielo etapowa, ale warto było :) w moim przypadku zakończona sukcesem. Pracę rozpoczęłam 2 lipca 2018r. w dziale sprzedaży krajowej i jak na razie wszystko zgodne z ustaleniami podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Zespół bardzo życzliwy i pomocny na etapie wdrożenia. Współpraca z pozostałymi działami również wzorowa :) to dopiero początek mojej pracy w Rotopino, ale można spokojnie stwierdzić, że bardzo dobrze rokuje.
ROTOPINO to świetny pracodawca. Mam zamiar aplikować czy coś podpowiecie?
Witam. Zostałem zaproszony na rozmowę na stanowisko Specjalista ds. Obsługi sprzedaży Internetowej. W ogłoszeniu było napisane, że praca polega m.in na realizowaniu zamówień i wystawianiu faktur itp itd. Podczas rozmowy wyszło, że tak naprawdę realizowaniem zamówień zajmuje się dział logistyki który leży w innym mieście, a faktury robią się same w systemie... Praca na w/w stanowisku polega na monitorowaniu tych zamówień ORAZ NA PRACY NA SŁUCHAWCE PRZEZ OKOŁO 6 NA 8 GODZIN PRACY!!! Szkoda, że rotopino zapomniało dodać w ogłoszeniu, że to zwykłe CC :). No ale cóż się dziwić skoro nikt by tam nie poszedł wiedząc, że tak jest :). Jeżeli ktoś z was został tam zaproszony na rozmowę i szuka w necie informacji o tej firmie to zachęca do przeczytania mojej opinii. Pozdrawiam :)
Witam, Chciałbym Pana poinformować, iż jesteśmy spółką akcyjną z długoletnim doświadczeniem. Stabilna pozycja na rynku oraz uczciwość w każdej sferze naszej działalności sprawiają, iż nie mamy problemów z pozyskaniem pracowników. Wręcz przeciwnie, kandydaci starają się o pracę u nas, biorąc pod uwagę renomę firmy. Proces rekrutacyjny w naszej firmie jest 3-etapowy. Ostatni etap zwany przez nas „Dniem Próby” jest tak naprawdę przeznaczony dla Kandydata, który ma możliwość sprawdzić siebie na danym stanowisko. Poznać funkcjonowanie firmy, współpracowników i określić świadomie, czy czuje się na danym miejscu oraz, czy taki charakter pracy jest dla niego odpowiedni. Ponadto, wychodzimy z założenia, iż osoba aplikująca na ww stanowisko jest świadoma specyfiki pracy w sklepie internetowym. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie jest typowym call center, co zostało wyraźnie zaznaczone w treści ogłoszenia. Praca polega na kontakcie z klientem (e-mailowym lub telefonicznym (odbieranie połączeń), aczkolwiek w niczym nie przypomina tradycyjnego CC. Stanowi zaledwie mały procent obowiązków wśród, których górują: obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowanie zestawień i raportów, itp. Życzę powodzenia i znalezienia pracy marzeń." Pozdrawiam Adam Górski
Szanowny Panie Adamie. Bardzo się cieszę i gratuluję, że Państwa firma jest tak rozwinięta, że nie macie Państwo problemu z pozyskaniem pracowników. Niestety Pana odpowiedź na mój komentarz nie tłumaczy tego, dlaczego ogłoszenie o pracy zamieszczone w internecie zawierało nieprawdziwe informacje. Świetnie, że wychodzą Państwo z założenia, że osoba aplikująca wie jak wygląda praca w sklepie internetowym i nie powinna być zdziwiona zakresem obowiązków ale w takim razie po co zawierają Państwo w tych ogłoszeniach zakres obowiązków nie pokrywający się z prawdziwymi? Rozmowa tak naprawdę wyglądała tak, że jedna z osób która była w "komisji rekrutacyjnej" zaprzeczała temu co jest napisane w ogłoszeniu i dopiero później poinformowała o dzwonieniu jak na zwykłym CC. Ogłoszenie nie zawierało nawet małej wzmianki na ten temat więc nie rozumiem Pana tłumaczenia, że zostało to zaznaczone w ogłoszeniu. Zawierało ono jedynie rzeczy które miały na celu zamydlić oczy aplikującemu. Dziękuję, za życzenia znalezienia pracy marzeń. Aby ją znaleźć musiałem przejść kilka rozmów klasyfikacyjnych i porównując je wszystkie to właśnie Państwo pozostaną mi w pamięci. Dlaczego? Dlatego, że nigdzie indziej nie próbowali tak zamydlić oczu :). Pozdrawiam serdecznie.
Witam, Każdy z nas ma prawo do własnej interpretacji, szanuję Pana, aczkolwiek, dla mnie „sformułowanie telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów”, jest informacja wystarczającą i pokrywającą się z prawdą. Proponuję, aby każda osoba czytająca te komentarze, sama wyciągnęła wnioski dla Siebie. Pozdrawiam Adam Górski
Moim zdaniem firma Rotopino to bardzo dobre miejsce pracy Przede wszystkim w biurze panuje przyjazna atmosfera, człowiek nie czuje się jak korposzczurek, a praca nie jest bardzo stresowa. Współpracownicy chętnie pomagają, a poza tym zespół jest młody, więc można się dobrze porozumieć. Kierownictwo też jest bardzo w porządku, nie ma spiny i rozumieją, że kierują pracą ludzi, a nie maszyn. Dodatkowo co jakiś czas pojawiają się firmowe wypady na miasto, które pokazują, że naprawdę można się dobrze bawić z ludźmi z pracy. Pensja na koncie zawsze jest na czas i idzie się dogadać co do jej wysokości. a ci co przyszli tylko na rozmowę kwalifikacyjną i piszą że to zwykłe CC... niech się pukną w głowę, bo to typowe podejście "nie znam się, ale się wypowiem" - przepracujcie chociaż 3 miesiące okresu próbnego i wtedy mówcie, a nie oceniacie pracę w firmie po jednej wizycie w biurze Zdarzyło mi się pracować przez jakiś czas w typowym CC operatora komórkowego i naprawdę widzę kolosalną różnicę w jakości, i typie pracy, i tyle.
Specjalista do sprzedaży internetowej z językiem, poziom językowy osoby testujacej średni (wtf). Kobieta kierujaca zespołem bardzo "apatyczna", flaki z olejem :D i generalnie możnaby z jednego stanowiska zrobić dwa, nie przesadzam, no ale oszczędności jak to się mówi. Szukają jakiegoś jelenia do CC
Dziękujemy za dodanie opinii o naszej firmie. Każda opinia, jeśli tylko jest konstruktywna, pozwala nam się rozwijać i ulepszać w roli pracodawcy. Do rozmów kwalifikacyjnych podchodzimy bardzo profesjonalnie stąd wynika poważna postawa osoby prowadzącej rekrutację. Rozumiemy, że nie każdy może to pozytywnie odbierać dlatego też szanujemy Pańską opinię. Co do stanowiska i "jelenia do CC" musimy się już mocno z Panem nie zgodzić. Nie da się obiektywnie ocenić stanowiska nigdy na nim nie pracując. Owszem praca na stanowisku, na które Pan rekrutował jest bardzo różnorodna i dotyka wielu dziedzin (o czym była mowa w ogłoszeniu o pracę) jednak nie ma jej na tyle dużo by zaszła potrzeba tworzyć dwa osobne stanowiska. Na rynku hiszpańskim, na który Pan rekrutował, praca w ramach "CC" zajmuje 20% całodziennej pracy. Co więcej pozyskujemy ludzi, którzy są chętni do obsługi klienta, więc obsługa zamówień przez telefon czy mail nie stanowi dla nich problemu. Nie szukamy "jeleni" tylko ambitnych, pozytywnych i chętnych do pracy ludzi, którzy stworzą dobrą atmosferę i sami również będą się dobrze czuć w naszej firmie. Rozumiemy, że po prostu to nie była praca dla Pana i życzymy sukcesów w kolejnych rekrutacjach. Pozdrawiamy serdecznie Rotopino.pl S.A.
super firma i super atmosfera
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rotopino.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Rotopino.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rotopino.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Rotopino.pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Rotopino.pl S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.