Moja przygoda z tą firmą trwała krótko, bo nie do końca odpowiadał mi jej charakter. Po pierwsze; to typowe wciskanie ludziom przez telefon. Na szkoleniu powiedzą Wam, że nie, że produkty są super i pomogą innym. Faktycznie - produkty złe nie są, ale sama forma prowadzenia rozmowy już tak. Nieważne, że ktoś mówi "jest inflacja, nie mam pieniędzy" - masz wcisnąć garnek, ale na raty. Nieważne, że komuś właśnie umarła żona - wciśnij materac na pocieszenie. Klienci są mili, bo to ciepła baza, ale sumienie gryzie. W większości to seniorzy, którzy kupią wszystko, więc wciskasz takiej pani Zosi coś za 1500zł i ma Cię nie obchodzić, że pani Zosia nie będzie miała na leki i chleb, bo jej emerytura to 1900zł. Premie są spoko, wynagradzają, ale co z tego skoro potem ciężko w lustro spojrzeć. Trzeba mieć mocny charakter bez wyrzutów sumienia i smykałkę do sprzedawania, bo bez tego popracujecie chwilę jak ja
Skoro praca polega na przekonywaniu ludzi do kupienia produktu, tak jak tu ktoś mówił, to czy trzeba znać jakieś techniki sprzedażowe specjalne? Poproszę o jakieś aktualne info, miałam okazję tylko zobaczyć ofertę sprzed czterech lat na specjalistę ds. sprzedaży. Tam o takich formalnych oczekiwaniach nic napisane nie było, może coś się zmieniło teraz? jakieś wykształcenie jest potrzebne w temacie?
O kurcze, test jakiś. Opowiecie, jak on wygląda? To są pytania zamknięte? Otwarte? Jakieś bardziej skomplikowane zadania do wykonania? A i to szkolenie jest płatne po 2 miesiącach, ale nie ważne ile się pracował w ciągu tych 2 miesięcy? Czy jakaś ilośc godzin jest wymagana, aby dostać te 200 zł?
Specjalista do spraw sprzedaży, jak widać cieszy się sporym zainteresowaniem, nawet tu na forum. Też jestem ciekawa jakie teraz wynagrodzenie oferowane jest na tym stanowisku, to co dla mnie ważne to również umowa. Najbardziej interesuje mnie ta o pracę na czas nieokreślony, po jakim czasie pracownik takiej umowy realnie może się spodziewać?
Umowę zlecenie dają na 3 miesiące potem przedłużają, jak nie robisz wyników potrafią zwolnić z dnia na dzień
I tak w skali od 1 do 10 jak te ich wyniki można ocenić. przeginają z wysokością poprzeczki? Mam nadzieję ze chociaż fajnie zapłaca bo akurat mam doświadczenie
Witam serdecznie . Bardzo chcę pracować w firmie mam doświadczenie . Jak długie są przerwy w dzwonieniu bo to aż 8 godzin :)
Niestety pracujesz na wypłatę SPV więc jak na tak intensywną pracę tylko śmieszne 30min, jeśli spóźnisz się chociaż 2 min dostajesz reprymendę. Pełna inwigilacja, nawet zwracają uwagę na ruch kursorem. Nikomu nie polecam pracy w tym miejscu.
@Kiedy najbliższa rekrutacja na stanowisko sprzedażowe w formie zdalnej?
Cześć. Wiadomo coś już czy są jakieś przyjęcia? Widziałam, że niedawno ktoś pytał. W internecie nadal nie ma żadnych aktualnych ofert pracy. Ze starej oferty dla specjalisty ds telefonicznej sprzedaży wiem, że była tutaj opcja pracy zdalnej. Nadal jest taka możliwość?
Widziałam w internecie kilka starych ofert pracy dla specjalisty ds sprzedaży. Teraz aktualnie nie ma żadnych przyjęć do firmy? Interesuje mnie praca wyłącznie przy połączeniach przychodzących ( widziałam, że pojawiały się takie oferty). Będę wdzięczna jak ktoś poda widełki płacowe na tym stanowisku.
trzy miesiące czekam na zwrot pieniędzy po zwróconym w terminie 14 dni towarze.
(usunięte przez administratora)
Hej, a kto to jest albo był? Bo ja nie w temacie, bo tu nie pracuję, ale planuję wysłać CV. Był, znaczy, że już tu nie pracuje? I jak obecnie wygląda zarządzanie firmą? Ktoś dostał awans z niższej posady i zarządza teraz firma, czy przyszedł ktoś nowy z zewnątrz, kto jest obecnie szefem??
Nie polecam tej pracy premie tylko dla tych co lubią lizać (usunięte przez administratora) Pani Agnieszce tak to kroją za wszystko nawet za to że kurier nie dostarczył paczki itp za to że 1%braklo to talk time (usunięte przez administratora) odkurzacze za ponad 1000 zł gdzie na allegro kosztują po 169 zł klienci nie dostają zwrotów pieniędzy z czego pracownik też się tłumaczy po kilka miesięcy na czacie pracowniczym czysty (usunięte przez administratora) typu jak nie zrobicie tego to w sobotę pracujecie doszło do tego że jak tylko dostawałem wiadomość od pani Agnieszki to bolał mnie brzuch nikt nie jest traktowany tak samo bazy losowane przez pani A humorki nie polecam poza tym wciskanie karty która tylko kosztuje a nie daje zalet klienta którzy nawet nie wiedzą że ja zamówili a kosztuje 200 zł gwarancję kaza dać na wszystko nawet na pokrywkę co też kosztuje żal żal żal
A co to ten talk time? Jakieś jeszcze są warunki dotania premii, oprócz celów sprzedażowych? Czytam tu, że premie są właśnie za wyrobienie 90-100% celu, ale pierwsze widzę, aby miały być one ucinane. Ciekawi mnie więć co masz na myśli. I ta praca w soboty jak się nie zdąży z pracą w tygodniu. Za to dodatkowo płacone jest? W końcu to już byłyby chyba nadgodziny.
Obcinają premie za wszystko owszem od twojego 100% a nawet 90 za nie wyrobiony czas rozmów przez nich wymyślony za to że kurier nie dojechał że klient nie odebrał od wszystkiego jest odbierane % z premi mi brakło 1% do wymyślonego tok time i połowa premii w dół
Słaba firma, brak wiedzy a niekomepetncja pani zarządzającej jest porażająca
W firmie pracowałam blisko 5 lat w grupie gdańskiej, gdzie spv jest Agnieszka. Początkowe 2 lata wspominam całkiem dobrze, duża gama produktów w cenach optymalnych dla klienta, oprócz tego ich jakość też była całkiem dobra, premie również można było wypracować bez problemu, bez wielkiego ciśnienia. Ostatnie miesiące w tej pracy to jednak zupełnie inna rzeczywistość. Kiedy inne firmy podnosiły wynagrodzenia swoim pracownikom, bo inflacja kręciła się jak dzieci na karuzeli Studio Moderna postanowiła podnieść cele sprzedażowe, a premie pozostawić na tym samym poziomie. Więcej produktów nie było niż były dostępne, a gdy już były dostępne to w cenach absurdalnie wysokich proponowanychprzez pracowników TM, gdy ten sam produkt na naszej stronie kosztował np o połowę taniej. Nie będę wypowiadać się na temat prowadzenia grupy przez Agnieszkę, były lepsze i gorsze momenty. Niezrozumiałe pomysły i decyzje, czy projekty, które trwały maksymalnie tydzień czy dwa tygodnie, bo przełożonym nudziło się ich prowadzenie. Zdarzały się sytuacje, kiedy były wywlekane na forum rzeczy, które powinny były być zachowane tylko dla osób "zainteresowanych". Rozliczanie co do minuty przerwy również zaczęło być na porządku dziennym- rekordem było "zaznaczenie mnie" kiedy przekroczyłam ją o 11 sekund ;) zdarzały się przypadki, kiedy o godzinie 16 dowiadywałeś się, że następnego dnia trzeba pracować od 8, bo "tak". Przez 5 lat bycia członkiem społeczności tej firmy mogę śmiało stwierdzić, że firma stacza się na dno. Prawdą są również opinie klientów na google mówiące o braku wypłacie pieniędzy za zwroty produktów- sama musiałam kilka razy interweniować w zwrocie produktu mojej mamy, bo czekała ponad miesiąc czasu na zwrot pieniędzy. Firma cały czas powtarzała, że za kilka dni będą:) Agnieszka przez długi czas obiecywała mi zmianę umowy wprowadzoną za pomocą aneksu ze względu na inne obowiązki, które wcale nie polegały na sprzedaży produktów, ale nie otrzymałam jej. Złożyłam wypowiedzenie w momencie, kiedy przez widzimisię Agnieszki postanowiła ona przekazać moje dodatkowe obowiązki innej dziewczynie z grupy, a po miesiącu gdy ta zrezygnowala z tego Agnieszka wróciła z propozycją powrotu do naszych ustaleń mówiąc także, że od początku miała to być tylko miesięczna przerwa- nie powiem, rozmieszylo mnie to bardzo :) to czy jest to firma poważnie traktująca swoich pracowników świadczy fakt, że za ostatni miesiąc mojej pracy nie otrzymałam pełnego wynagrodzenia (dodatkowej kwoty za pełnione inne obowiązki), próbowałam to polubownie rozwiązać z Agnieszką, ale jak grochem o ścianę, kłamała, że wcale nie zawierałyśmy takich ustaleń. Napisałam oficjalny email z dowodami do niej, Magdy O(o której jest mowa w niektórych opiniach tutaj) i Kasi P, która jako jedyna w ogóle odpowiedziała na tą wiadomość, zainteresowała się tematem. Po jej interwencji została mi wypłacona część tej kwoty. PS pierwsza propozycja złożona przez Agnieszkę, abym została w firmie i wycofała wypowiedzenie była to propozycja podwyżki o 100zl brutto (2 miesiące później wynagrodzenie minimalne właśnie o taką kwotę miało zostać podniesione). Życzę dużo dobrego koleżankom i kolegom z firmy oraz samych sukcesów na ścieżce zawodowej.
Skoro praca polega na przekonywaniu ludzi do kupienia produktu, tak jak tu ktoś mówił, to czy trzeba znać jakieś techniki sprzedażowe specjalne? Poproszę o jakieś aktualne info, miałam okazję tylko zobaczyć ofertę sprzed czterech lat na specjalistę ds. sprzedaży. Tam o takich formalnych oczekiwaniach nic napisane nie było, może coś się zmieniło teraz? jakieś wykształcenie jest potrzebne w temacie?
Wszystkiego Cię uczą na szkoleniu nie trzeba mieć żadnego doświadczenia. Ja byłam świeża bo to moja pierwsza praca i wszystkiego uczą po kolei, też zależy jaki zespół, ale np w Gdańsku jest mega super.
O to super, mnie akurat Gdańsk interesuje. Jak wyglądają dokładnie te szkolenia i ile trwają? Trzeba jechać do centrali czy nie ma takiej potrzeby? Aha i czy plany sprzedażowe są dostosowane do doświadczenia danej osoby? Wiadomo, ktoś na początku może mieć większe trudności i co wtedy, premia przepada?
Plany sprzedażowe są dostosowane do bazy na której pracujesz, i oczywiście do godzin twojej pracy. Szkolenie 2 dwudniowe gadanie i opis produktów, Uwaga po szkoleniu możesz nie dostać się do zespołu. Jeżeli chodzi o klientów to na regularnej jest mega ciężko coś sprzedać i bardzo często klienci nas wyzywają więc trzeba się z tym liczyć.
Połączenia wychodzące/przychodzące? I na ile baza klientów to osoby faktycznie chociaż trochę zainteresowane tym, co firma ma do zaoferowania? Nie uśmiecha mi się dzwonić do randomowych ludzi i zawracać im gitarę. Piszesz także, że po szkoleniu można do zespołu się nie dostać, a to czemu? Jest jakiś test z tych szkoleń, no i czy mimo odrzucenia byłyby to dni płatne?
Połaczenia są wychodzące, to ty dzwonisz do ludzi nie zainteresowanych kupnem. Często potrafią cie zwyzywać od góry do dołu. Są to ludzie co kiedyś nawet w 2016 r kupili coś z reklam w telewizji i raczej nie są chętni do rozmowy. Musisz na siłę wciskać im produkty często bardzo drogie. Nawet jak są w szpitalu czy ktoś właśnie umarł i odbiera małżonek musisz wciskać dany produkt, bo jesteś z tego rozliczany. W ciągu dnia masz około 160 rozmów (jak jest dobry dzień i nie ma samych poczt głosowych) to idą ci 3/4 sprzedaże. Co do szkolenia trawa ono 2 dni, potem przechodzisz test, jak zdasz to jestes zatrudniony jak nie to papa. Szkolenie jest płatne dopiero po przepracowaniu 2 msc. Za 16h szkolenia dostajesz ok 200 zł ale właśnie po tych 2 msc.
A jest jakaś premia od liczby sprzedanego towaru? Czy to jest praca zmianowa i w weekendy też? Chciałabym się dowiedzieć czy grafik jest na tyle elastyczny, żeby połączyć pracę ze studiami, bo jednak po południu mam więcej czasu.
Premia zależy od tego ile sprzedasz w danym msc. Np na grudzień masz cel 15tyś i to jest Twoje 100% które musisz sprzedać żeby dostać premie ok 1k zł0 brutto przy pracy na cały etat. Co do godzin praca jest 9-17. Natomiast zależy od zespołu, ale można się dogadać na inne godziny
Cześć. Premia liczona jest proporcjonalnie do wyrobionego celu? W sensie, że za 80% zrealizowanego celu dostaję 80% przewidzianej kwoty? Czyli, jak pisałaś, że 1000 zł brutto to cała premia, to czy miałbym te 800 brutto w takim razie, czy albo wszystko, albo nic?
O kurcze, test jakiś. Opowiecie, jak on wygląda? To są pytania zamknięte? Otwarte? Jakieś bardziej skomplikowane zadania do wykonania? A i to szkolenie jest płatne po 2 miesiącach, ale nie ważne ile się pracował w ciągu tych 2 miesięcy? Czy jakaś ilośc godzin jest wymagana, aby dostać te 200 zł?
Czy można liczyć w Studio Moderna Polska sp. z o.o na prywatną opiekę medyczną?
Moja przygoda z tą firmą trwała krótko, bo nie do końca odpowiadał mi jej charakter. Po pierwsze; to typowe wciskanie ludziom przez telefon. Na szkoleniu powiedzą Wam, że nie, że produkty są super i pomogą innym. Faktycznie - produkty złe nie są, ale sama forma prowadzenia rozmowy już tak. Nieważne, że ktoś mówi "jest inflacja, nie mam pieniędzy" - masz wcisnąć garnek, ale na raty. Nieważne, że komuś właśnie umarła żona - wciśnij materac na pocieszenie. Klienci są mili, bo to ciepła baza, ale sumienie gryzie. W większości to seniorzy, którzy kupią wszystko, więc wciskasz takiej pani Zosi coś za 1500zł i ma Cię nie obchodzić, że pani Zosia nie będzie miała na leki i chleb, bo jej emerytura to 1900zł. Premie są spoko, wynagradzają, ale co z tego skoro potem ciężko w lustro spojrzeć. Trzeba mieć mocny charakter bez wyrzutów sumienia i smykałkę do sprzedawania, bo bez tego popracujecie chwilę jak ja
Przed rozpoczęciem tych telefonów odbywa się jakieś szkolenie? Rozpoczynając sprzedaż można się czuć pewnie? Dużo takich rozmów trzeba odbyć w ciągu zmiany? Możesz dać też z nać w jakich godzinach jest praca?
Tak, jest krótkie szkolenie, gdzie masz przedstawienie firmy, produktów i próbne symulowane rozmowy z klientem, a następnie taki a’la test, od którego zależy czy Cię przyjmą. Również opiera się na symulowanej rozmowie. A później już normalnie pracujesz, także wiesz co robić. Rozmów dziennie jest sporo, nie podam dokładnej liczby. I ja pracowałam w różnych godzinach, kwestia dogadania i ustalenia grafiku
Czyli ogólnie jest elastycznie z grafikiem? Studentom też idą na rękę? I w ogóle czy są jakieś premie za sprzedaż?
Były pracownik napisał prawdę o tej firmie. Przekonałam się osobiście. Złożyłam pisemną reklamację i nie mogę się doczekać pisemnej odpowiedzi. Poczekam jeszcze parę dni, ale później pofatyguję się do Biura Obsługi Konsumenta.
Infolinia sprzedażowa to jakaś telepraca? Bo nie mam okazji sprawdzić już, choć wiem, że ogłoszenie było, ale tak trochę brzmi… dają firmowy telefon tak generalnie czy na swoim sprzęcie się pracuje?
Hej, czy ktoś wie, kiedy będzie najbliższa rekrutacja na stanowisko telefonicznego sprzedawcy? Z tego co pamiętam ogłoszenia były zawsze widoczne na olx, a od jakiegoś czasu ich nie widzę . Pozdrawiam @Pracodawca
Niedawno zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży w firmie Studio Moderna Polska sp. z o.o. Czy wie ktoś, jakie mają oczekiwania wobec kandydata?
Wysyp pozytywnych komentarzy jaki obecnie można tu zauważyć to rezultat projektu w ramach którego za pozytywną opinię pracownicy byli wynagradzani.... Wiecie taki benefit. To mówi o nich wszystko
serio? A jakieś inne benefity stałe oferuje firma? Takie bardziej praktyczne, jak pakiet medyczny prywatny? Albo dofinansowanie urlopu? Jest coś takiego obecnie?
Chyba nie do końca wiesz... za ten wysyp komentarzy nie było żadnej nagrody poza uśmiechem od kady zarządzającej :) Benefity: drobne dofinansowanie do Multisporta lub Medicover (co raz mniej opłacalne, bo pakiety drożeją regularnie), zniżki pracownicze do -50% (zależy czy nasze produkty czy partnerów), w piątki praca 4h.
Czy zostaną nam wypłacone odprawy? Ktoś coś wie?
Czy możesz powiedzieć coś więcej? Pracuje w tej firmie na słuchawce i o jakie zwolnienia chodzi ? To przez sprzedaż logo ?
Nawet przy dużym stresie, nawet przy dużych wyzwaniach, atmosfera pracy jest dobra. Zespół zgrany, zaangażowany.
Super, brzmi extra, zgrany zespół to już połowa sukcesu. A jak jest z premiami? Pracodawca motywuje was w jakiś sposób? Może zapytam tak wprost, ile podstawy a ile premii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 38 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.