Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
zalezy jaki, np na magazynie brygadzista robi co chce, nie przychodzi a pózniej uzupełnia liste i wnisków nie wypisuje, tym sposbem w wakacje nie ma go miesiąc a innym cięzko wziąc nawet 2 tyg.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
Firma wysyła maile o miliardowych przychodach a nie doceniają pracowników. Brak premii za wyniki, agenci celni są niedoceniani. Dostaną suchą wypłatę, dział Brexit import z Warszawy się rozpada a wszyscy mają to gdzieś. Nie ma pieniędzy nawet na zorganizowanie wigilii, w tamtym roku wigilia odbywała się w biurze z jakimś marnym cateringiem. Nie zatrudniają nowych osób, pracownicy tyrają nadgodziny, które wypłacane są z wielką łaską. Liczymy na kwietniową podwyżkę proporcjonalną do wzrostu minimalnej krajowej. Pracownicy na święta dostają marną puszkę z paroma słodyczami i kubkiem o łącznej wartości 25 złotych. Niedługo skończy się to strajkiem, firma UPS wyzyskuje pracowników w Warszawie.
Nadgodziny płaca pod stołem i to nie z władsnego budżetu a z hajsu kurierów. Chodzi o magazyn. Do tego to nie są dobrze wyliczone kwoty a rzucone ochłapy. Wielka korporacja a takie praktyki!!!
Szanowni Państwo, Firma kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0. Serdecznie nie polecam.
Nie polecam pracy w tej firmie. Firma zatrzymała się w 19 wieku. Szef nie ma żadnego kontaktu z pracownikami. Za ludzi odpowiada nie jaki Wojcich W. Gość nie ma pojęcia o robocie. Nie zna rejonów. Potrafi wypominać błędy nie znając się na robocie. Rok chodzi w jednej bluzie. A co najlepsze jakiś czas temu zostalu mu zabrane prawko za spożycie. A teraz coś o nowym loopowym. Niski Sławek. Robi w tej firmie kilkanaście lat. Pewnie dlatego został loopowym. Ale przez te kilkanaście lat jeździł tylko u siebie na rejonie. Nie zna żadnych innych. Jego ustalanie roboty to jest jeden wielki kabaret . Chłop potrafi się pytać innych kurierów gdzie znajduje się wioska i jak ustalić rejon. A co najgorsze nie umie się odezwać do ludzi siedzących wyżej.
UPS Polska!!!! czy wy sobie (usunięte przez administratora) z klientów jaja robicie? O godz 6 rano dostaję informację żę zostanie dostarczona przesyłka w godzinach przedpołudniowych , następnie zmieniacie czas dostawy na cytat przesyłka zostanie dostarczona do godz 19,dzwonię na infolinię gdzie Pani informuje mnie że Usługa UPS Standard dojdzie dzisiaj tak jak jest info na stronie i trzeba siedzieć w domu . Człowiek siedzi (usunięte przez administratora) cały dzień w domu czeka aż łaskawie Pan kurier się zjawi ,a tu niespodzianka po 12 godzinach od otrzymanej informacji pokazuje się info na stronie że trzeba uzupełnić adres (usunięte przez administratora) rano tego nie było wiadomo? , dzwonie ponownie na infolinie i słyszę od Pani że się kurier nie wyrobił z czasem ,ale za chwile mówi o adresie ze trzeba uzupełnić i przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia i znowu (usunięte przez administratora) czekać cały dzień aż łaskawie zjawi się kurier -może jutro się wyrobi TO JAK UPS TRAKTUJE KLIENTÓW TO JEST (usunięte przez administratora) CYRK !!!
Nie polecam jako pracodawcy szczególnie w BaSE , ciągła presja nowego kierownictwa , poczucie ciągłej kontroli , zachowania pomijające i dyskryminujące to codzienność. Brak przepływu informacji. Aktualnie dużo rekrutacji do tego działu technicznego , zastanówcie się dlaczego ? ;)
Poznań, napisze ktoś w jakich godzinach zmiany na magazynie?
Nie polecam FIRMY UPS Nie potrafią człowieka wyszkolić i nie chcą płacić pieniędzy , o umowę trzeba się prosić
dostawca na którym nie można polegać radzę omijać go szerokim łukiem(miałem otrzymać przesyłkę -waga ok.1,00kg przed Świętami ale kurier stwierdził że niema mnie w domu _co jest bezczelnym kłamstwem ponieważ mam zwichniętą nogę i cały tydzień nie wychodziłem z domu wstaję o godz. 6 a kładę się spać o 22 więc w tych godzinach PANA KURIERA nie było. Dzwoniłem do firmy i dowiedziałem się że nie mają obowiązku powiadamiać odbiorcę o dacie i godzinie odbioru przesyłki . Z tego jasno wynika ze normalny odbiorca musi za każdym razem osobiście jechać po odbiór przesyłki.Więc dlaczego nazywacie się firmą KURIERSKĄ i pobieracie za tą usługę pieniądze
Serio chciało Ci się dodawać opinię na temat pracy kuriera UPS na portalu gowork? XD
Firma uznała, że blednie podałam wymiary paczki, po zweryfikowaniu skanera okazało się, że prawda stoi po mojej stronie, ale i tak kazali zapłacić dodatkowe 250 zł za zamieszanie
Kurierom nie chce się dostarczać przesyłek. Zostawiają bez zgody w swoich punktach. Same nerwy! Proszenie się o dostawę... Żenujące... Dziadostwo a nie firma!
Czyli to nie wystarczyło raz powiedzieć, żeby w punkcie nie zostawiali? Bo skoro z kurierem nie idzie się dogadać to rozmawialiście może z ich przełożonymi?
TO PRAWDA, NIE CHCĄ DOSTARCZAĆ I NAJLEPIEJ POWIEDZIEĆ - BYŁEM ALE NIKOGO NIE BYŁO. NAWET NIE PODCHODZĄ POD DRZWI.
TAK, UPS TO W TEJ CHWILI NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE. ODNOSZĘ WRAŻENIE , ŻE IM STRASZNIE MAŁO PŁACĄ DLATEGO KURIEROM NIE CHCE SIĘ PODJEŻDŻAĆ POD KONKRETNE ADRESY.
Witam, proszę o opinie o pracy w dziale sprzedażowym. Jakie są widełki wynagrodzenia? Z góry dziękuję :)
Ta firma zatrzymała się w 19-tym wieku bo nie przyjmują płatności kartą ani blikiem tylko gotóweczka do łapki. Kurier dzwoni mówi że tylko gotówka a ja mam (usunięte przez administratora)8 km do bankomatu. Nigdy więcej tej firmy. Cała resztz konkurencji przyjmuje przynajmniej blikiem. PORAŻKA
Kiedy obsługuje się ponad milion transakcji pobraniowych na całym świecie jednego dnia, nawet 0.5% prowizji dla operatora jest ogromnym kosztem dla firmy po zsumowaniu. Dlatego UPS nigdy nie przejdzie na płatność aplikacją za pobranie.
Dzownięna obsługę, przekierowują mnie do obsługi technicznej. Dzownię do technicznej, przekierowuja z powrotem do obłsugi... Masakra. Ich formularz na stronie do nadania przesyłki zatwierdził moje zlecenie, pobrał pieniądze z konta, ale na tym się skończyło. 0 informacji potwierdzającej na maila, żadnego nr identyfikacyjnego, kurier oczywiście nie przyjechał. Próbowałem 2 razy, 50 zł w błoto. Więcej nie korzystam z usług tej firmy. Dziękuję
No takie przekierowywanie w nieskończoność bywa dość irytujące to prawda. Więc rozumiem jak się czujesz. Może warto zwrócić im uwagę? Mówiłeś coś na ten temat jak rozmiawałeś z różnymi działami? Czasem ludzie nie zdają sobie z tego sprawy
Firma zajmująca się Kreatyną Księgowością. Reklamacje rozpatrywane są po kilkanaście miesięcy. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować. Brak informacji zwrotnej.
Piszesz, że powinien, a tak właściwie to czemu tego nie robi? Bo podejrzewam, że nie tylko Ty masz takie podejrzenia. Jeśli uważasz to za coś złego to czemu tego nie zgłaszasz?
1. Czy Zarząd UPS panuje jakoś nad kreatywną księgowością Firmy UPS Polska ? 2. Czy Urząd Skarbowy weryfikuje zgodność faktur z przepisami podatkowymi ?
Jestem ciekawa jak wygląda rotacja w tak dużej firmie? Chodzi mi głównie o stanowisko kuriera :) Jest jakiś okres próbny czy można liczyć od razu na umowe o pracę?
I raczej większość firm tak właśnie robi, że wolą mieć podwykonawców z nich? Tu chodzi o oszczędności tak?
Witam, praca w dziale sprzedaży podobna jak wszędzie, jak robisz plany sprzedażowe to nawet można zarobić, poklepią po plecach, powiedzą nawet jakieś mile słowo, szkoda tylko że z dnia na dzień rozwalili cały dział (redukcja eteatow) zostawiając kilka osób niekoniecznie z najlepszymi wynikami. Szczerze nie polecam, rozumiem zwolnienia w przypadku braku wyników, ale jeżeli dziękują za współpracę osobom, które robiły plan miesiąc w miesiąc to chyba coś jest nie tak albo przynajmniej z osobą, która podjęła taka decyzję.
Minęły 3 miesiące od tej opinii. Jak teraz jest w tym dziale? Przyjmują obecnie nowe osoby, dział się podniósł po tym "rozwaleniu"?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy UPS Polska Sp. Z. o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!