Pomimo umówionej godziny przyjazdu po paczkę kurier przyjeżdża 4 godziny wczesniej (paczka nie gotowa) i mowi ze on później nie przyjedzie bo nie ma po co w tę okolice wracać, paczkę trzeba było dostarczyć do punktu. W biurze Pani bierze wszystkie dokumenty do ręki i mówi że dołączy wszystko do paczki. Nadane zostało to 9 grudnia-(paczka miala trafic do Anglii) po tygodniu dostaje email i okazuje się nie mogą dostarczyć paczki bo brakuje dokumentów jakich z emaila nie da rady sie dowiedzieć. Po 10 e-mail z różnymi osobami w koncu wiem co mam dosłać a co było oczywiscie wysłane Kompetencji brak. Potem okazuje sie że trzeba zapłacić cło. Dokumenty dostarczone cło zapłacone paczka do dnia dostarczona 31 grudnia po małej telefonicznej przeprawie. Kurier wpisuje że nikt nie chciał zapłacić cła pomimo, że odbiorca był w domu a kierowca nie zaszczycił obecnością. nie polecam odradzam i nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy
Pracował ktoś jako Pracownik Operacyjny przy ulicy Prądzyńskiego 1/3. I mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.
Siedzisz na magazynie. Wydajesz paczki klientom. Dzwonisz po kurierach i klientach. Odpowiadasz na skargi wpływające do obsługi klienta. Spoko ludzie. O zarobki musisz walczyć bo UPS oszczędza na pracownikach ile tylko się da.
Jestem zadowolony z pracy w obsludzie klienta. Nie zostajesz sam, po wstepnych szkoleniach masz ciagly dostep do pomocy osob doswiadczonych podczas rozwiazywania problemow klientow, tez bywaja platne nadgodziny jak ktos chce dorobic. Nie ma problemu zeby sie z kims zamienic na godziny pracy, tez wyjsc wczesniej a pozniej odrobic godziny. No i najwiekszy plus to mozliwosc pracy z domu
Oj tak... Możliwość pracy z domu to zdecydowanie coś co, szczególnie obecnie, stanowi ogromny plus. Powiedz tylko, czy szkolenie również można odbyć zdalnie czy stacjonarnie? I ile ono trwa?
Szukam osób poszkodowanych przez firmę UPS , na zasadzie jak poniżej w korespondencji z nim zostaliśmy potraktowani . Jeżeli ktoś chce się dołączyć do pozwu poprosze o mail na adres ; tenderlkw@tender.pl Szanowni Państwo, W odpowiedzi na odwołanie z dnia 28 sierpnia 2021 r. od decyzji UPS Polska Sp. z o.o. odmawiającej uznania reklamacji w wysokości 4207,01 PLN, uprzejmie informujemy, że wysokość odszkodowania została naliczona zgodnie z Konwencją CMR, (art.23 ust.3). Przyznając i wypłacając odszkodowanie w kwocie 448,76 PLN UPS Polska Sp. z o. o. wyrównał Państwa szkodę z tytułu utraty przesyłki nadanej za dowodem nadania o ww. numerze. Brak jest podstaw prawnych do żądania wyższej niż wypłacona Państwu kwota odszkodowania. Niniejsze pismo kończy postępowanie reklamacyjne. Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego. Z poważaniem Joanna Popławska Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód UPS GBS Polska Sp. z o.o. ul. Prądzyńskiego 1/3 01-222 Warszawa, Polska NIP 898-22-08-277 Szanowni Państwo, W odpowiedzi na odwołanie, uprzejmie informujemy, że UPS Polska Sp. z o.o. uznaje ww. reklamację w części to jest w kwocie 448,76 PLN (8,33 x 10 kg (waga przesyłki) x 5,3873 (kurs SDR z dnia nadania przesyłki) = 448,76 PLN. Odpowiednia część opłaty za usługę zostanie skorygowana na fakturze. Powyższa kwota zostanie przekazana na Państwa rachunek bankowy o numerze 84 1240 2164 1111 0000 3568 4176 w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia uznania reklamacji. Zgodnie z ust. 9.2 Ogólnych Warunków Świadczenia Usług UPS Polska Sp. z o.o. („OWŚU”) odpowiedzialność UPS Polska Sp. z o.o. jest ograniczona do wykazanych szkód, do wysokości nie przekraczającej dla każdej przesyłki zwykłej wartości przesyłki. O ile wyższa wartość nie została zadeklarowana przez nadawcę zgodnie z ust. 9.5 OWŚU, zwykła wartość przesyłki będącej przedmiotem Usług międzynarodowych będzie równa wyższej z następujących dwóch kwot: (i) kwocie 323 PLN albo (ii) kwocie stanowiącą iloczyn pełnych kilogramów przesyłki i równowartości w złotych polskich kwoty 8,33 SDR (jednostka rozliczeniowa przyjęta przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy; równowartość SDR w złotych jest ogłaszana przez Narodowy Bank Polski). W niniejszym przypadku nie została zadeklarowana wyższa wartość przesyłki. W związku z powyższym, odszkodowanie zostało ustalone zgodnie z pkt. (ii) powyżej. Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego. Z poważaniem Joanna Popławska Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód
Pracowałam w obsłudze klienta i mogę polecić pracodawcę. Praca zmianowa (od 7:30 do 20:00) pierwsza umowa o prace na rok, następna na czas nieokreślony. Bogaty pakiet socjalny, wynagrodzenie 2,6 netto. Zatrudnienie zaczyna się około miesięcznym szkoleniem, które naprawdę przygotowuje do pracy. Atmosfera fajna, awanse wewnętrzne. Czy praca jest monotonna i czasami stresująca? No jasne, ale chyba zdajemy sobie z tego sprawę rekrutując się na takie stanowisko.
Firma UPS zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Bardzo wysoka kultura organizacyjna. W końcu poczułem się człowiekiem. Ludzie są naprawdę otwarci i przyjacielscy.
@XXX też mnie interesuje jak się pracuje w obsłudze klienta
A jak praca w dziale obsługi klienta? Może ktoś się podzielić swoimi doświadczeniami?
Zastanawiam się, czy nie spróbować pracy w UPS. Ciekawi mnie tylko, w jakim systemie się tam pracuje. To praca zmianowa?
Znacie te filmy o korsarzach, gdzie galernik popędza batem marynarzy żeby wiosłowali szybciej, drze łacha i klnie z pianą na brodzie? Praca w sortowni UPS Polska na ul. Prądzyńskiego 1/3 różni się od niewolnictwa tym, że można odejść i nikt nie ma bata w ręku. A wygląda to tak: Podpisywanie oświadczeń odnośnie dokumentów których nie zobaczysz na oczy; cyt. "Nie masz się zapoznawać, tylko podpisać". Szkolenia to jakaś farsa. Możesz podpisać umowę o pracę, która nie zawiera informacji co masz robić. Nikt tego też nie wytłumaczy. Sortowanie paczek odbywa się według klucza znanego... no właśnie, komu? System segregacji nie jest w żaden sposób zdefiniowany ani opisany. Znają go jedynie najstarsi pracownicy, co pozwala im na wysługiwanie się nowymi osobami. Jeżeli ci drudzy nie nauczą się tego w tydzień są mianowani sklerotykami (oferta pracy nie wymagała znajomości topografii Warszawy). Fizycznie praca nie jest ciężka: czasami wymaga przeniesienia ciężkiej paczki. Czasami trzeba szybko zdejmować i przydzielać je do różnych klatek. Robi się uciążliwa gdy starsi pracownicy wykorzystują cię jako swojego tragarza. W trakcie mojej kariery w siedzibie odbywał się audyt. Był równie fasadowy jak opis stanowiska w ogłoszeniu. Może ryba psuje się od głowy? Firma zapewnia ciepły posiłek i nie ma problemu z wypłacalnością. Reasumując, jest to miejsce dla osób o silnych nerwach i pewnych siebie. Nie ma tu miejsca i czasu na tłumaczenie, wszystko musisz załapać w locie. Najczęściej jest to lot 20kg paczki...
Zachęcamy do dodawania komentarzy o firmie UPS Polska Sp. Z. o. o. na naszym forum. Inni użytkownicy czekają na twoją wiedzę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy UPS Polska Sp. Z. o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UPS Polska Sp. Z. o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!