Hej, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku spedytora w firmie Vos, jak z organizacją pracy oraz z atmosferą w biurze we Wrocławiu?
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Vos Logistics Polska?
Firma obecnie przechodzi kryzys, nie może odzyskać ciągników z Belgii i przez obecną pandemię zwalniają najkrótszych stażem pracowników, którzy wyrobili minimum te 0,5 roku. Jak kogoś interesują stawki początkowe w transporcie międzynarodowym, to wynoszą one minimalną polską krajową płaconą niezależnie od tego czy jeździsz + 56 euro diety dziennie za każdy dzień za sterami ciągnika. Standardowe kursy to 2/1, 3/1, 4/2, 6/2, nie ma 2/2. Można się dogadać na niestandardowe kursy, można jeździć pojedynczo i we dwójkę. Nikt cię nie zmusi do jazdy we 2. Większość dyspozytorów jest niekompetentna, potrafią kłamać, byleby mieć cię z głowy, co niejednokrotnie skończyło się idiotycznymi sytuacjami, do których nie powinno dojść (przykładów nie podam, bo to tak jakbym się przyznał do tego kim jestem) Wypłata zawsze na czas do 10 dnia kolejnego miesiąca. Firma wynajmuje przewoźników, żeby przywieźli pracowników autobusami do Holandii i Belgii. W tym roku zrezygnowano z samolotów, a i tak przez tę pandemię by i tak z tego zrezygnowali. Za czas dojazdu do pracy również płacą. Tl;dr największą wadą tej firmy są dyspozytorzy. Gdyby ponad połowa z nich miała jakieś standardy, to bym wystawił pozytywną ocenę.
Niepracujący zawsze mają najwięcej do powiedzenia, bo są najlepszymi kierowcami na świecie. Jak tylko chcą zmienić pracę całe tabuny pracodawców ślą do nich prośby, aby zechcieli u nich wsiąść do szoferki. Proponują im stawki jak za lot na księżyc i jeszcze dorzucają premię raz w tygodniu, ale jak kto ma zadatki na menagera najlepiej zmienić stanowisko, czasem ludzie nawet nie wiedzą że się marnują za kierownicą.
Wiecie co, wstyd mi że tylko potraficie narzekać i biadolić. Jest wielu marudzących co im się żadna firma nie podoba i tylko krytykować potrafią, także polskiemu kierowcy rzadko kto dogodzi. Ja tam nie jęczę i nie wybrzydzam bo sam podjąłem się takiej pracy i to mój wybór. Zresztą każdy ma los zapisany w gwiazdach, także mądrości wszystkim życzę i goracego rosołku.
Jeździsz tylko po kraju, czy także na terenie Unii Europejskiej? Jeśli możesz dodaj jaka jest wysokość stawki wynagrodzenia, bo taka informacja bardzo przyda się na forum.
Premie w tej firmie mają tylko nieliczni ci co się dzielą z wodzem z Warszawy
Stefan czy już to zglosiłeś do organów ścigania? Albo lepiej się nie kompromituj takimi wyssanymi z palca wywodami, dobranoc
Panowie podoba się jazda autobusem? To chyba juz koniec samolotów i systemu 2/1? Nie wierzę, że to chwilowe. Firma jest w "małym" kryzysie - szuka oszczędności, oddaje auta, nie przedłuża umów kierowcom... Ogólnie slabo to wygląda. Plus że wciąż płaci na czas, bo gdy przestanie to czas uciekać
Problemy ma Vos Logistics Polska, a nie Vos Holandia. VOS to nie jest jedna firma, ba nawet polski bulk i cargo to różne spółki. W obecnej formie firma ma 16lat, a ostatni podobny kryzys był w 2009r.
Też tak myślę że nic się nie wydarzy w vosie, ale widać generalnie spowolnienie na zachodzie.
Dokładnie, dobra okazja, aby pożegnać tych którym wydawało się w czasach dużego wzrostu, można robic minimum bo i tak nic mi nie zrobią....
Uwielbiam czytać wasze komentarze tutaj jak i w autobusie. Wszyscy tacy mądrzy wszystko wiedzą ile będzie się pracować czy samoloty wrócą czy nie. Tak siedzę obok was (mędrcy vosa) śmieje się do rozpuku, jesteście typowo polaczki cebulaczli śmieszni, niby wszystko wiedząc A tak naprawdę nic nie wiecie czytając to wszystko plus s To co gadacie w autobusie to stwiedzam że większych głupot w żadnej innej firmie nie słyszałem. Jak już pisałem jesteście typowo polaczkami cebulaczkami. Te śmieszne tylko was dowcipy ????. Pyrusy z jak to mówią że są z Poznania. Boże to dopiero ułomni ludzie w tej firmie
Polecam firmę. Duża firma a jednak organizacja na wysokim poziomie. Rotacja od systemu 2/1, 3/1 czy 4/2 Do dyspozycji 2 bazy na zachodzie Z pełnym socjalem i 1 w Radomsku. Sprzet na start i w trakcie pracy bez dziadowania o nowe rekawaoczki itp Kasa na czas i przejrzyste rozliczanie wypłaty.
Ehh szkolenie , praca , 3 mieisace jazdy i nagle buuuummm zaproszenie po wypowiedzenie.... redukcja .... szkoda słów. Lepiej karmić Ukraińca (fakt jezdzi w systemie 31/2 ) niż rodaka. Pozdrawiam
Proszę o info tylko aktualnych kierowców VOS jak wygląda praca na firance, ile srednio zaladunków rozladunków jest, czy dlugie trasy czy tak jak ktoś wspomniał bujanie się po anglii bo ukry nie mogą tam wjechać. Czy 6600-7000 na czysto z system 2/1 da się wygenerować?
Każde kółko wygląda inaczej. Możesz mieć 2 załadunki w tygodniu albo 3 dziennie. Są krótkie strzaly po 200km jak i trasy 1500km. Dużo pływania do Szwecji lub UK. Trochę przygód w gratisie hehe. Po obecnej podwyżce spokojnie wychodzi 6600 za 2/1.
(2/1) 56 euro x 14 dni = 784 euro (3292 zl) + 840 zl (podstwa za 14 dni). Razem 4132 zl. Nie pish głupoty!
Billy tu płacą w cyklu za miesiąc a nie za dwa tygodnie więc pomnóż swoje wyliczenia x 2 jak jeździsz 4/1. Przy 2/1 to będzie około 7 tys/ m-c tak wychodzi na firanie. Na bdfach 1-1,5 tys. więcej tyle że to trochę trudniejsza praca.
Jak zrozumiesz na czym polega system 2/1 to kup kalkulator i daj mamie aby ci policzyła. Żeby być kierowcą to wiele nie trzeba ale chociaż opanuj trudną sztukę mnożenia.
Z tego co piszesz wynagrodzenie jest na średniej wysokości. Czy inne dodatki mogą je podwyższyć? Mam tu na myśli premie, płatne nadgodziny lub pakiet socjalny. Nikt wcześniej o tym nie pisał, a warto byłoby się dowiedzieć na jakie benefity można liczyć podejmując pracę, więc może Ty byś to zrobił?
Pomimo 2/1 praktycznie jest 3/1 to wychodzi 6500zl chyba,ze jezdzisz zestawem tak jak ja to przytulisz wiecej.
Pewnie ze ma na mysli Irenke, a co myslales ? :)))
Pisanie o konkretnych osobach na forum publicznym jest dosyć słabe. Szkoda, że nie piszesz nic o pracy w Vos Logistics, właśnie szukam czegoś na ten temat. Jaka ogółem atmosfera tam panuje?
A gdzie Ty te trasy po 1500 km robisz?Za ostatnie 2 tygodnie to miałem 20 zleceń.Ogólnie to jest kiszka.Bujanie się w koło komina.A jak trafisz Szwecję lub UK to ciężko później stamtąd wyjechać.
Nie bidol na trasy bo w pracy to się robi robotę a nie wybiera kraj który lubisz czy chcesz odwiedzić. Ważne jest żeby się kasa zgadzała i wpadała systematycznie na konto. Jak bylem ostatnio w ossowie to slyszalem że jakąś firmę w gulandi przejeli więc vos ma potencjał. Zawsze jak czarnowidcy wieszczą problemy to będzie raczej odwrotnie.
Czy Vos Logistics Polska narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?
Urlopy są do uzgodnienia, raczej bez problemu. Taki wakacyjny to jest wg planu rocznego. Jest normalnie
Proszę nie przyjmować do pracy tych młodzieńców tylko kierowców powyżej 40 stki bo tym młodym to się nie chce w ogóle pracować. Tylko by chcieli dużo kasy ale bez żadnego wysiłku. Vos lubi młodych ale teraźniejsze pokolenie to porażka. Jak im smartfon nie działa i nawigacja to nie wiedzą co ze sobą zrobic a jeszcze kilkanaście lat temu byly tylko mapy i atlasy i życie na ziemi istniało. Aż mi się nie chce myśleć co będzie za 10 lat.
Proszę nie przyjmować do pracy tych starych tylko kierowców poniźej 40 stki bo tym starym to się nie chce w ogóle pracować. Tylko by chcieli dużo kasy ale bez żadnego wysiłku. Vos lubi starych ale tamte pokolenie to porażka. Nie umieją obsłużyć smartfona i używają jednocześnie trzech nawigacji, bo gubią się gdy zjadą ze stałej trasy. Ponad to mają wstręt do mydła i pachną cebulą wymieszaną z tanim alkoholem. Siedzą po 4-6tygodni w kabinach., bo rodziny już dawno potracili, a alimenty trzeba płacić. Kaźdy nowy wóz uszkodzają i obetrą, bo wzrok i refleks juź nie ten. Kiedyś to były czasy, a teraz nie ma czasów.
Wy tu sobie przyganiacie jeden drugiemu a ja wam powiem że za 10 lat to może samochody same będą jeździć, także możecie się zdziwić
Juz dawno jeżdżą. Niestety nie nauczyły się przepinać, zabezpieczać ładunek, wjeżdżać na prom, nabijać ciśnienia w kompresor bezczki, wypinac kontener bdf i używać gumek oraz taśmy. Do tego nie potrafią myśleć więc ja się o swoją robotę nie obawiam.
Nie chcę zaśmiecać wątku o Vos więc nie wypowiem się. Wy macie natomiast doświadczenie w pracy u tego pracodawcy. Proszę o informację, czy oprócz podstawy są jakieś premie na stanowiskach administracyjnych? Dzięki.
Witam czy firma prowadzi nabór na stanowisko kierowcy, jestem świeżo po kursie. Pracę mogę pojąć od stycznia. Bardzo proszę o informację.
Czy w firmie VOS są podwójne obsady?
Mówcie co chcecie ale ja uważam że Vos jest OK. Trochę tu już pracuję a zaczynalem praktycznie od zera. Tu cię nie oszukają na kasę i zawsze się wszystko zgadza. Nie placa na raty i wszystko jest zawsze na 10 tego na koncie. Trochę czasami jest gonitwy w robocie ale chociaż nie ma nudów. Ja polecam
Dobrze, że zdecydowałeś się podzielić z nami swoimi wrażeniami z pracy w firmie Vos Logistics Polska. Mógłbyś przybliżyć warunki zatrudnienia, które w Twoim przypadku zaoferował pracodawca? Ciekawi mnie, jak dokładnie wygląda wynagrodzenie, co myślę, że dla większości osób jest kluczową sprawą w wyborze nowego miejsca pracy.
Cześć kolego. Całość przelewu to kilka skladowych tj. pensja+ryczalt za godz+premie+delegacje. Spokojnie 7 tysia za miesiąc na początek na firanie a na zestawie bv to 1-1,5 tys więcej ale robota cieższa. Ja teraz zus placiłem od kwoty 3.8 (zależy częściowo od miesiaca/premii) i delegacje są po 56 euro. Twoje zarobki pochodzą od systemu pracy i tego jakim jesteś kierowcą. Jak się starasz licz na wyższą pensję, tu akurat to ma znaczenie. Jak potrzebowalem kasy na swoje sprawy to pracowalem więcej ale ostatnio skrecilem nogę to jeżdżę krócej. Firma stabilna i mają sporo roboty. Co niektórym nie pasi bo woleliby postać na parkingu i zdierzgać glupoty a mnie to nie przeszkadza nawet wolę jak coś się dzieje, szybciej mija czas. Czasem z nudów tu zagladam ale ostatnio mi troche wzrok polecial to za dużo nie patrzę w laptopa takze trzymaj się ciepło
Dzięki za odpowiedź. Wiesz może, czy osoby niemające dużego doświadczenia jako kierowca zawodowy również mogą liczyć na otrzymanie zatrudnienia? Nawet na początku na słabszych warunkach? Ciekawi mnie, czy jest tak szansa.
Byłem u nich ostatnio na szkoleniu i muszę powiedzieć wow. Nigdy jak żyję nie spotkałem się z takim podejściem do pracownika. Baza w Radomsku fajna i wszystko odbywało się na miejscu, ludzie tam są wporzo. Szkolenie podzielone na część przy samochodzie i wykłady dotyczące organizacji. Widać, że bardzo im zależy aby od początku wszystko było ok. Dla mnie to ważne bo w nowej pracy jest zawsze sporo stresu, a tu nie dość że o wszystkim opowiedzieli na szkoleniu to jeszcze dostałem trenera na pierwszą trasę. Pierwsza wypłata już mi wpłynęła i wszystko się zgadza, więc jak dla mnie dobra firma. Żona jest zadowolona :)
Startowałeś u nich bez doświadczenia? Mógłbyś coś więcej opisać jak wygląda to szkolenie czy trudne i czy dużo tam wymagają?
Tak, podstawa to znajomość angielskiego lub niemieckiego oraz chęci do nauki. Słyszałem, że nawet wolą inwestować w szkolenie młodych którzy chcą się rozwijać, to dla nich sprawa wizerunkowa. Czy jest trudno to nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Myślę, że warto być cierpliwym i wykorzystać swoją szansę bo niewiele firm ma chęć uczyć do pracy. Ja sobie chwalę takie rozwiązanie, ale zanim się coś zacznie warto przemyśleć taką decyzje bo to praca w systemie i nie dla mięczaków.
A co na szkoleniu pytają z angielskiego czy niemieckiego? Bo jak rozmawiałem z rekruterem to mówił że język da radę się wyuczyć, nawet oni wysyłają na kursy językowe.
Fajnie by było gdyby tylko rekruter chciał odebrać telefon... Nieładnie...
Obciazenia za paliwo I platnosc za obciazenia gotowka to czesta praktyka w tej firmie i slad po pieniadzach ginie
Nie pisz bzdur bo pracuje tu 14 lat i nikt nigdy nie stosowal w tej firmie takich praktyk. Także glupoty piszesz Kasia, ciekawe na czyje zlecenie? Albo Kasia to ten pijak co go ostanio przylapali na bazie w Ossowie i odeslali do domu, tak myśle bo normalny czlowiek nie da zlego slowa o tej firmie akurat powiedzieć.
Obciazen nie ma i za nic nie placisz chyba,ze zaliczysz wywrotke na bok albo polozysz przyczepe to dostaniesz kopa w (usunięte przez administratora) Nie pisz bredni
Odnośnie pracy kierowca, gdzie zadzwonic, ewentualnie wysłać CV? Jakieś namiary?
Looknij w internet a znajdziesz wszystko. Nie wiem czy teraz przyjmują bo czesto nie ma ofert pracy. Dopiero jak powiększają flotę to dobierają kierowców ale spytac zawsze możesz. Pomyślności Ci życzę
Mnie (usunięte przez administratora)obciazyl za uszkodzenie ciezarowki ktura byla wczesniej uszkodzona przez kogos innego. Zaplacilem jemu za uszkodzenie ciezarowki oddalem jemu pieniadze do reki,chcialem potwierdzenie zaplaty ,to wygonil mnie z biora
Widzę, że oferują system 2/1. To jest pełne 7 dni czy tak jak inne firmy piszą tydzień a w rzeczywistości 4- 5 dni . ?
Zależy gdzie mieszkasz. Ja mieszkam w centralnej Polsce . Do pracy jadę w sobotę o 16 a aracam do domu w sobotę o 13. Wychodzi mi 7 dni i 3 godziny. ???? Mieszkając przy granicy be będziesz mieć więcej czas przy wschodniej granicy.. cuz 6 dni.
Wiecie może, na jakie wynagrodzenie może liczyć nowo zatrudniona osoba? Chciałbym wiedzieć, czy pracodawca patrzy na dotychczasowe doświadczenie zawodowe, czy może ma to drugorzędne znaczenie przy negocjacji poziomu wynagrodzenia? Widzę, że macie wiedzę o pracy w firmie Vos Logistics Polska, dlatego pozwoliłem sobie zapytać.
A co chcesz negocjować jak nie masz doświadczenia? Ciesz się jak ci zorganizują przeszkolenie tak żebyś miał jakiś staż. Po kilku latach mozna śmigać do usa bo mają znosić wizy, chociaż w vosie nie ma co narzekać, to niezła firma.
Chciałem tylko zweryfikować, czy istnieje taka możliwość. Właśnie dobrze, że napisałeś o szkoleniach, ponieważ chciałem wiedzieć, czy przed podjęciem pracy nowo zatrudniona osoba jest przeszkolona z zakresu obowiązków, które będzie wykonywała. Szkolenia prowadzą zatrudnione osoby? Można liczyć na ich pomoc i wsparcie w pierwszych dniach pracy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vos Logistics Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 13 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!