Opinie o Vos Logistics Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Vos Logistics Polska sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Vos Logistics Polska sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Logistyka, spedycja, transport - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vos Logistics Polska sp. z o.o. w Warszawa

m.
Były pracownik

Oceniać VOS należy przez pryzmat oddziałów, które są sobie nierówne (piszę tak na podstawie swoich obserwacji). Miałem wątpliwą przyjemność pracować w oddziale wrocławskim. Na rozmowie wszystko wyglądało pozytywnie. Jednak po 3 mies. okresu próbnego mam swoje przemyślenia na temat pracy tego oddziału. To, co zostało początkowo przedstawione przez Panie kadrowe nijak się miało do rzeczywistości. Wszystko to za sprawą Pani kierownik, która niestety najwidoczniej ma problemy natury osobistej (w tym pracoholizm, do czego sama się niejednokrotnie przyznała), a które to przynosi do pracy nader często. Odbija się to na innych pracownikach (czego oczywiście sama Pani kierownik nie widzi). Nie widzi też tego, że dzieli zespół na lepszych i gorszych. Mówiąc brzydko, są tam tzw. "wafle" i ci gorsi (do których i ja się zaliczałem). Na rozmowach w cztery oczy Pani kierownik potrafiła wyrażać swoje zdanie nt innych pracowników, co było dość niekomfortowe. Dodatkowo, jako osoba pracująca w transporcie od około 10 lat, niejednokrotnie słyszałem, że Pani kierownik "boi się" powierzyć mi obowiązki żeby się nie "spalić". Na koniec otrzymałem niejasne deklaracje co do dalszej części mojego zatrudnienia. Zależało mi na informacji z wyprzedzeniem ponieważ mam małe dziecko, a zapewnienie bytu mojej rodzinie to dla mnie priorytet. Oczywiście decyzję o braku kontynuacji zatrudnienia otrzymałem... dzień przed końcem umowy. Podobno decyzja była trudna, itd. Jednak biorąc pod uwagę ogólny stosunek do mojej osoby przez większą część okresu zatrudnienia (co jest po prostu nie na miejscu, aby jawnie okazywać pracownikowi niechęć) spodziewałem się takiego obrotu spraw. Było to wyjątkowo nieprofesjonalne. Ogólnie, moje odczucia pozostają bardzo negatywne. Traktowanie pracownika - poniżej krytyki. Domyślam się, że firma "trzyma" Panią kierownik bo ta osiąga dobre wyniki. Ale bycie dobrym handlowcem niestety nie idzie w parze z byciem dobrym kierownikiem (chyba, że ktoś uważa, że krzykiem i dominacją pokazuje się cechy przywódcze), a co gorsza człowiekiem. Nie zazdroszczę tamtejszym pracownikom szefowej. Jednak domyślam się, że pracować gdzieś trzeba nawet mimo atmosfery, jaką ten szef tworzy (co oczywiście w opinii samej szefowej byłoby nieprawdą, bo "atmosfera jest doskonała"). I jeszcze tak w kwestii "profesjonalizmu" firmy VOS... ponad tydzień od rozstania, a nadal świadectwa pracy nie uświadczyłem :) Yeah, they "simplify, whatever it takes"... and whatever it means. The rest You can just copy/paste ;)

Bogdan
Inne
@m.

W firmie obowiązują jakieś procedury, które umożliwiają zgłaszanie niewłaściwych zachowań kierownictwa, tak by nie narazić się z ich strony na rewanż? I czy udało Ci się czegoś tam nauczyć, zdobyć jakąś wiedzę, przez te, jak rozumiem, trzy miesiące okresu próbnego?

m.
Były pracownik
@Bogdan

Nie ma żadnych jawnych procedur. Mnie w każdym razie nikt z nimi nie zapoznał. Niewiele wyniosłem z tego okresu. Z resztą sam fakt, że po moim odejściu pojawiła się oferta pracy dla "młodszego" spedytora już daje wiele do myślenia... chodzi jak zawsze o pieniądze.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Vos Logistics Polska sp. z o.o. traktuje ludzi?

Kolo
Były pracownik

Pracowalem w tej firmie prawie 11 lat. Szkoda czasu. Wypłata na czas to normalność. Szału nie ma. Praca po 15 h w czasie nocnym to norma w vosie od lat. Można tutaj nawet 3 tygodnie tak pracować. Pato korporacja.

Zibi
Pracownik
 Pytanie
@Kolo

Nie zgadzam się z tobą, nie mogę też pojąć jak można pracować kilkanaście lat i co dopiero teraz przejrzałeś na oczy? Jakoś tu około tysiąca kierowców pracuje i raczej nie narzekają. Spójrz kolego w lustro i uśmiechnij się.

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Zibi

W większości ludzie co tu pracują to 1)brakuje im 1-2 lata do emerytury to się przemęczą, 2) młodzi kierowcy po zdaniu prawka, którzy po roku uciekają, 3) ludzie którzy (usunięte przez administratora) liżą górze i żyją w przeświadczeniu że lepszej firmy niema i boją się zmian bo kredytów nabrali ... Nocki w vosie to norma. Dziennym promem popłynąć na Szwecję, a potem same nocki. 3x15 h jest co tydzień wykorzystane. Czasem latasz jak cielak i ładujesz naczepy cały dzień aby wypiąć w porcie, albo przepiąć się z rumunem bo rumun to jak król w tej firmie ... Polski oddział oszczędza na autach ile się da. O lodówkach w aucie można zapomnieć, firma tłumaczy się że to ze względów sanitarnych(można w firmie lodówkę sobie zamówić, zapłacić za nią, ale vos paragonu czy faktury nie wystawi bo sobie pewnie odpisuje od vatu te lodówki), a mimo wszystko w Volvach(5 aut chyba) są lodówki bo pewnie volvo nawet nie przewidziało, że ktoś będzie chciał z tego zrezygnować - to wiecie na czym vos zaoszczędził ? wziął fotel kierowcy bez podłokietników ... Auta są w opłakanym stanie bo nikt tego nie kontroluje. Niby jeśli przejmie się auto nie posprzątane to zabierane jest 100e poprzedniemu kierowcy i danie tych 100e za posprzątanie kolejnemu kierowcy - można o takim czymś zapomnieć bo to nie funkcjonuje, a tym bardziej jak wchodzi się na auto po pupilku firmy.

Misiek
Pracownik
@anonim

Jakoś z tysiac kierowców tu pracuje a tylko kolega anonim ma jakieś problemy. Słaby hejt, jak to ktoś kiedyś powiedział że słabej baletnicy to przeszkadza rąbek spódnicy. To tyle gwoli mojego komentarza. Szczęścia kolegom życzę i spokoju ducha

Rafał
Inne
@Misiek

Wiesz, że każdy ma prawo do swojego zdania i jeśli mu coś przeszkadza to przecież może o tym napisać nie? Jak ty jesteś zadowolony to napisz z czego. Dobrze płacą? Ile może wyciągnąć miesięcznie?

Misiek
Pracownik
@Rafał

Racja, każdy może byle pisał prawdę a nie fejk niusy nie mające pokrycia w rzeczywistości. Firma jest na niezlym poziomie to czemu ktoś sprzedaje ściemę. Zazwyczaj jest tak, że naturę osoby nie mogą odnaleźć się w życiu to potem swoje frustrację wylewają w internecie. Taką prawda. Gdyby firma była zła to by nikt nie pracował a tu jakoś tyle setek kierowców i wszystko hula jak trzeba. Takie są fakty. Zresztą ja uważam że do swojego gniazda się nie brudzi bo wylewanie żali weszło ludziom w krew. A jak takiś ciekawy kolego to ci powiem, że ostatnia wypłata 11K, także nie narzekam.

pracownik
Pracownik
@Rafał

Płaca na dobrym poziomie, Nie ma co narzekać.

Joanna
Inne
@Misiek

Ja też ciekawa, bo mąż się zastanawia czy do Was startować :) A ja bym chciała wiedzieć, ile go będę miała w domu, napisz jak wg Ciebie ze zjazdami, bo tu każdy co innego

Misiek
Pracownik
@Joanna

Wyjazdy w soboty, powroty piątek lub sobota jak tam robota się ułoży. To na zagranice, bo na kraj to inaczej.

Helena
Inne
@Misiek

a kojarzysz czy duże są różnice w stawkach między jeżdżeniem za granicę a na trasach krajowych?

Bogusław
Były pracownik
@Kolo

Krótka zwięzła i na temat. Bez owijania w bawełnę i szczera.

Jurand
Były pracownik
@Kolo

Zgadza się, dziwna korporacja w której dzieci i ich przełożony nieudolnie zarządzają kierowcami. Kierowca jest nikim, wymagane całkowite posłuszeństwo, a jednorazowy sprzeciw i popadasz w niełaskę, czyli stara Scania, gorsza robota, dziewiątka po dotarciu na zachód, a 24h w podróży na zachód. Nie wspomnę już o wpisach manualnych, czy pauzach weekend.

Guzik
Były pracownik
 Pytanie
@Jurand

Na 40ton jest artykuł na temat wyników firmy za 2022 r. niestety firma zanotowała ponad milion euro starty w transporcie międzynarodowym. Vos wskazuje dużą presję kosztową z powodu gwałtownego wzrostu zarobków, wywołanego przez Pakiet Mobilności. Dodatkowo wśród przyczyn warto wspomnieć o niskiej jakość kadry zarządzającej, głupocie i złośliwości młodych dyspozytorów. Słynny jest także fatalny stan technicznych przestarzałych naczep i stwierdzony medycznie ciężki alkoholizm wśród większości przestarzałej kadry kierowców. Jak w takiej sytuacji konkurować na trudnym europejskim rynku?

Hohoho
Pracownik

Od nowego roku duże podwyżki, to się teraz będzie działo. Pewnie polecą najsłabsze ogniwa ale może to i dobrze, bo niektórzy za bardzo się rozchuśtali.

1
Sylwia
Inne
@Hohoho

Skąd wiesz o tych podwyżkach? Firma udzieliła takiej informacji pracownikom?

Agnieszka
Inne

A, czyli nie było podwyżek w firmie od nowego roku? Zero? Bo może planowali z racji inflacji. Więc, jak to wyszło finalnie z tą kasą? Może więcej premii dają?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Księgowa/y w firmie Vos Logistics Polska sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tachonamaksa
Były pracownik

Firma obniża koszty zatem zatrudnijmy dyspozytorów z łapanki, bez żadnego wykształcenia kierunkowego i doświadczenia w podobnej pracy. Efekt: kierowcy uciekają z Vos , nowi dyspozytorzy bawią się robiąc między sobą zakłady, który kierowca prędzej odejdzie. Praca nie ułożona, auta stoją godzinami, cargo na rosnącej stracie, sprytniejsze romki przejmują zarządzanie od polaczków.

Weronika
Inne
@Tachonamaksa

robienie zakładów kto odejdzie? to dyspozytorzy za kierowcami tutaj zbytnio nie przepadają czy jak? skąd tu taka atmosfera się bierze i podejście do współpracowników?

Klawisz
Pracownik
@Weronika

Powiedz mi jaką realizacją zawodowych marzeń jest praca dyspozytora nawet takiego, który ukończył wyższą uczelnię na kierunku transport i logistyka. Za piątkę brutto gapić się po 8 godzin plus dyżury na mapę z trasami aut, dzwonić do kierowców którzy bluzgają na ciebie najgorsze wyzwiska, ewentualnie pisać im komunikaty tachograf do końca itp. Rozumiem zostać planistą, analitykiem ale bycie dyspozytorem to chyba najgorsze niziny ambicji.

Jackowski
Pracownik
@Tachonamaksa

Daj kolego spokój z tym słabym hejtem bo to co piszesz to nie jest prawda. Szkoda nawet z Tobą polemizować. Jesteś prawdopodobnie z konkurencji albo jednym z kilku podpadziochów co ich wywalili z hukiem i tak się dowartościowujesz.

Jackowski
Pracownik
@Weronika

Gdyby firma nie była na poziomie to musiałaby zamknąć dawno podwoje, także rozważanie informacji wyssanych z palca nie bardzo ma sens. To duża, stabilna organizacja, ale różni ludzie tu pracują, zarówno kierowcy jaki inni pracownicy. Dokładnie jak w każdej innej firmie. Kto chce pracuje, dzisiaj nikt nic nie musi. Ja pracuje i nie narzekam, jak wielu innych, według mnie jest ok.

Weronika
Inne
@Jackowski

padła tu niedawno opinia dotycząca jakiś słabszych ogniw, której do końca nie zrozumiałam w dodatku poruszana była kwestia alkoholu. Z tych rzeczy również w firmie nic takiego się nie dzieje? Chciałam też dopytać o aktualne podwyżki i ich wpływ na warunki pracy, ktoś sugerował różne zmiany. Doszło do nich?

Darecki
Pracownik

Ja mogę powiedzieć ze swojej strony, że niewiele jest dzisiaj firm co tak cierpliwie wdrażają pracowników. Uważam że to główna zaleta vosa. Owszem praca kierowcy do najłatwiejszych nie należy ale w sumie mogę polecić, zwłaszcza młodym.

KIKO
Były pracownik
@Darecki

Bo zajmujesz się szkoleniami i chcesz przytulić 300 EUR

heheszki
Pracownik
 Pytanie
@Darecki

Cierpliwie wdrażają? No wdrażają bo nie mają innego wyjścia - bo kierowcy z doświadczeniem nie chcą tu pracować, a jak jakiś zabłądzi i łyknie obietnice czarodzieja to po zderzeniu się z rzeczywistością w autobusie od razu rezygnuje.

Vosiak
Były pracownik
 Problem
@heheszki

Trener z książkowymi objawami alkoholizmu próbował wymusić na mnie kupno alkoholu w zamian za zatajenie wymyślonego uszkodzenia auta. Udając, że dzwoni do Warszawy wykrzykiwał, że "on może bardzo dużo"...

ClermontFerrand
Pracownik

Przepracowałem tu blisko 10 lat. Z roku na rok firma schodzi na psy. VOS Romania przejmuje firmę. Vos Polska boi się odezwać, szefostwo siedzi cicho w kącie. + mało jazdy (3tyg 6-7tys km), dużo czekania i pływania do Szwecji i Anglii + nie obciążają za szkody + wypłata na czas i zawsze się zgadza - auta zaniedbane, biedne, brudne, stare i bez lodówek - naczepy szrot, każda uszkodzona, ciężkie i niebezpieczne w obsłudze - 90% załadunki bokiem lub dwoma z dźwiganiem dachu - dojazdy do pracy autobusem do Zeebrugge lub Oss. Im dalej mieszkasz tym dłużej jedziesz. Rekordziści jadą 30h. Za darmo. - dla Polaka wszystkie trasy do Anglii. Towarzysze ze wschodu nie mają wiz więc omija ich ta przyjemność. Zarabiają tyle samo. - libacje alkoholowe w autobusie, na bazach i wśród tzw mentorów. Żenujące. Najgrosza jest jednak Warszawa. Dzieciaki uczą się bycia menadżerem floty, a góra każdego kierowcę uważa za wpółidiotę. Fleet ciężarówkę widział najwyżej pod Biedronką i nie ma pojęcia o tej pracy. Firma dobra aby zdobyć doświadczenie i uciekać do normalnej pracy. Tkwienie tu latami to masochizm. Firma aktywnie działa w internecie więc ten wpis zaraz zostanie zasypany minusami. VOS woli wydawać kasę na pijar zamiast poprawę warunków pracy kierowców.

Kolega
Pracownik
@ClermontFerrand

Dziw bierze, że 10 lat pracowałeś, ale prawda pewnie jest w tym jakaś. Jak każdą firmę tworzą ludzie a są sobie podobni więc to co prawdziwe jest podobne w każdej kompanii.

Guzik
Były pracownik
 Pytanie
@ClermontFerrand

Niestety wiele prawdy jest w tym wpisie. Stare i niebezpieczne naczepy naprawdę zniechęcają do pracy w Vos. Pod firmami dochodzi do sytuacji gdzie kierowcy z konkurencji fotografują archaiczne naczepy Vosa z płachtami na rzemyki, zastanawiam się jak w takiej sytuacji Vos zdoła utrzymać w dłuższym terminie głównych klientów (Skania). Dlaczego skoro odeszło tylu kierowców i można wydawać nowsze auta, nowi kierowcy dostają stare zużyte śmierdzące auta z wygniecionymi materacami, w jaki sposób takie działania mają zachęcić nowych kierowców do pozostania w Vos po zakończeniu praktyki ? Wydaje mi się, że konieczne są szybkie zmiany wynagrodzeń i polityki firmy gdyż Internet kipi wręcz od ogłoszeń z pensją na poziomie blisko 20 tys. brutto: Mainfreight, Heisterkamp, Boekestijn, Jost i kierowcy będą uciekać.

Windziarz
Pracownik
@Guzik

Dzisiaj do tych firm co je reklamujesz dzwoniłem ale nikt nie potwierdził twoich rewelacji. Teoretycznie to płacą dużo ale w rzeczywistości już tak nie jest. Owszem jak siedzisz w budzie cały miesiąc to będzie przelew fajny ale przy 2 na 1 to wychodzi mniej niż tu także nie ma sensu zmieniać. Ja już kiedyś się skusikem u Niemca robić to do dzisiaj sobie w brodę pluje bo tam ludzi traktują jak białych afrykańczyków z szacunkiem dla afryki. Ktoś tu kiedyś napisał że dobrze jest tam gdzie nas nie ma i to jest racja. A swoją drogą to Vos jest chociaż stabilną firmą i jestem w sumie zadowolony. Czlowiek ma swój rozum i tego niech się każdy trzyma.

młodziutki_flecik
Były pracownik
@Windziarz

Małorolny vosiak nie przejdzie do żadnego Heisterkampa ani Boekestijna ponieważ nie włada językiem obcym w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się ze spedytorem podwykonawcy. Profil kierowców Vos opisywany już był tutaj wielokrotnie.

Zibi
Pracownik

Młodzi ludzie to generalnie nie mają wyobraźni, myślą że pieniądze pochodzą że ściany. Niech szybko wymyślą te samojeżdżące ciężaròwki to zostanie praca na wózku na magazynie a i to nie jest pewne. Nowa generacja to się raczej do niczego nie nadaje, ale to taka moja obserwacja a kierowcowanie to odpowiedzialna praca i łatwo nie jest

1
Łucja
Inne
@Zibi

Kto młody tak myśli? Czemu uważasz, że do niczego się nie nadają?

Kapral1759
Były pracownik
@Zibi

Popieram twoje spostrzeżenia na tych młodych

Honorata
Inne
@Kapral1759

To macie tam takich co by woleli siedzieć i nic nie robić czy jak?

mati
Kandydat
@Zibi

Kiedyś to było, jak nie było młodych ahh... Wielkie siofery z równie wielkim brzuchem i listą leków, tylko klepać na "młodych" potraficie. Pieknie jest wrzucać wszyskich do jednego wora.

Weronika
Inne
@mati

Ano to racja, do jednego wora nie powinno się wrzucać. Mnie to teraz atmosfera pracy zaczyna tutaj zastanawiać, bo koro tak wzajemnie niefajnie się postrzegają to raczej cienko z tym jest? :/

Spoko
Pracownik

Długo tu pracuje i nie rozumiem niektorych narzekających. Chyba sami mają z sobą problem. Firma jest niezła, praca pewna, wypłaty na czas. Tu wszystko jest przejrzyste, zorganizowane. Jak jesteś fachowcem to cię doceniają finansowo, co więcej. Zawsze się można do czegoś przyczepić, ale jakoś nie słyszałem o idealnym miejscu pracy.

Weronika
Inne
@Spoko

No o akurat fakt, że nigdzie nie może być idealnie... Ale skoro tak obiektywnie podchodzisz do tematu to może wypiszesz te mankamenty, za które można się właśnie przyczepić? Dobrze jest wiedzieć na co człowiek się pisze

Antytrol
Pracownik

Jedna osoba o różnych nickach pisząca namiętnie widzę chce mocno zniechęcić do pracy. Słabo mu idzie to widać po lajkach, widać trefny. Zresztą za Odrą teraz biorą wszystkich, parę ojro zapłacą ale tacho nie ma i w razie W wypną się tyłem, kontrakt po ichniemu. Także lepsza praca w vosie za którą uczciwie płacą, nie ma co narzekać.

Edward
Inne
@Antytrol

A na jakim stanowisku tu pracujesz? I ile już jesteś w firmie?

Kolega
Pracownik
 Pytanie
@Edward

Kiero, dlaczego pytasz?

Edward
Inne
@Kolega

Nie jestem kierownikiem. Pytam z ciekawości, bo nie wiem czy traktują tak nowych czy doświadczonych pracowników?

Administrator

Pojawiły się nowe oferty pracy do firmy Vos Logistics Polska. Poszukują kogoś na stanowisko Księgowa. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Rekruter
Pracownik
@Administrator

Rekrutacja została zakończyła i od 18.07 nie była publikowana oferta pracy na to stanowisko zatem w dniu 18.08 napewno nie było jej w żadnym portalu ogłoszeniowym. Polecam dokładniej weryfikować zanim zamieścicie wpisy.

Administrator

W firmie Vos Logistics Polska poszukiwano pracowników. Czy ktoś podjął pracę jako Specjalista Ds. Rekrutacji?

Rekruter
Pracownik
@Administrator

Drogi adminie, rekrutacja dopiero się rozpoczęła i nikt jeszcze nie został zatrudnony do naszej firmy. Pozdrawiam

Ilona
Inne
@Rekruter

Do kiedy będzie trwała rekrutacja? Bo potrzebuję jeszcze trochę czasu na zastanowienie

Rekruter
Pracownik
@Ilona

Rekrutacja będzie trwała dopóki nie zatrudnimy właściwej osoby. Jeśli czujesz, że spełniasz oczekiwania- nie zwlekaj z aplikacją. Im szybciej tym lepiej.

Były
Pracownik

Nie polecam. Firma typu moloch. 90% załadunków bokiem z pasami. Trasy krótkie. Organizacja pracy tragedia, młode chłopaki uczą się bycia spedytorem. Ciągła walka z nimi żeby było tacho ok. Nie grają w jednej drużynie z kierowcą tylką chcą żebyś jak najwięcej zrobił, a jak to już Twój problem. Jeździ się starymi Scaniami za każdym razem inna. Czopki mają nowe. Naczepy stare, ciężko chodzą boki w nie których nie ma drzwi z tyłu. Dojazd do pracy autobusem jest bardzo męczący i długotrwały. Zjazdy do domu często są nie w piątek tylko w sobotę bo trzeba coś zrobić jeszcze. W systemie 2x1 to wychodzi że nie masz weekendu wcale. 60e dniówki na zachodzie, dojazd do pracy jest liczony jako polska dieta. Szkolenie trwa 3 dni, zapewnianią nocleg i obiad. Na szkoleniu wszystko jest przedstawione w pięknym świetle szkoda tylko że w rzeczywistości tak nie jest.

Były.
Pracownik
@Były

Nie ma lodówek w autach.

Zrównoważony
Pracownik
@Były

Firma duża i owszem, ale stabilna, wyplacalna i pewna. (usunięte przez administratora) chłopa tu pracuje i wielu jest takich co tą robotę lubią ale jak kto chce do biura albo do fabryki to przecież można. Ja czasem spotykam takich na parkingu co sobie inaczej pracę za kółkiem wyobrażają. Ale nie ma co biadolić bo kasa na koncie się zgadza i jak kto jest zorganizowany to 10 i więcej koła można przytulić. A w innej robocie to tyle dają na 3 miesiace. Także trzeba sobie odpowiedzieć samemu co się chce i potem nie jęczenie po internetach bo to słabe. I to tyle o drajwerce, także luzik w ramionkach

Zrównoważony
Pracownik
@Były.

Przecież jest covid to kto używa lodówek grupowo, żeby coś załapać. Oni organizują takie wyposażenie dla każdego kierowcy i staje się po spłacie własnością kierowcy, także to ma sens a nie tak jak piszesz kolego że nie ma

Normalny
Były pracownik
@Zrównoważony

Co ty bredzisz, lodówek nie ma w autach i trzeba spłacać własną tylko z jednej przyczyny i od dawna, bo tutaj jakikolwiek serwis to, ło matko zamiast jechać to serwis ???? Im dłużej pracujesz tym gorzej, chyba że jesteś kapusiem lub d..o włazem. Obecnie masa ludzi odchodzi, zostają betony, białoruscy i tchórze szoszony.

Fakenews
Pracownik
@Normalny

Kolego podaj jakąś dobrą robotę, bo jak się czyta forum to wszystkie kompanie są be. Vos pewnie ma swoje słabości ale patrząc po rynku to śmiem twierdzić że to jedna z lepszych firm. Ale jak się ciągle szuka miodu to można się bujać po rynku.

Vosiak
Pracownik
@Były

Tak pewnie pracowales tu z 2mc jak się nie umiesz ogarnąć to nie masz czasu na nic

Weronika
Inne
@Vosiak

A to według Ciebie ludzie tu potrzebują o wiele więcej czasu niż 2 miesiące, żeby skutecznie jakoś się wdrożyć?

PrzemekS
Kandydat
 Pytanie
@Były

Witam, mam pytanie odnośnie pracy w międzynarodówce na firance. Zaproponowali mi szkolenie w Radomsku. I teraz pytanie, gdzie znajduję baza samochodów do startów ? . Czytając forum zauważyłem, że niektórzy są transportowani autokarami do Belgi lub Holandii. Mam nadzieję na szybką odpowiedzieć. Pozdrawiam.

Ilona
Inne
@Były

Bardzo mnie ciekawi w takim razie czym się różni wizja ze szkolenia od tego jak to naprawdę wszystko wygląda?

Ttt
Pracownik
@Były

Czarek robi swoje , musi wazelne nakładać .

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Vos Logistics Polska?

Ttt
Pracownik
@Pytanie

No pewnie że są imprezy , chleją na odcinke tylko do roboty przyjadą . Nie ma dmuchania w alkomat i jest pełny luz . Widać to po wschodnich dezerterach i kolaborantach łukaszenki jak co weekend baluja na bazach. Po za tym tu już mało Polaków bo auta (usunięte przez administratora) i stare klamoty a na nowej scani świeże prawojazdy . Pozdr.

Arek
Były pracownik

Nie polecam firmy w żadnym wypadku. Praca na całe tacho najlepiej 6 razy po 15h dojazdy autobusami do Holandii landii i Belgii brak lodówek w autach donoszenie do biura w Warszawie itd pieniądz mały bez rewelacji

PrzemekS
Kandydat
 Pytanie

Witam, mam pytanie odnośnie pracy w międzynarodówce na firance. Zaproponowali mi szkolenie w Radomsku. I teraz pytanie, gdzie znajduję się baza samochodów do startów? Czytając forum zauważyłem, że niektórzy są transportowani autokarami do Belgi lub Holandii. Jeśli to prawda to skąd ruszają autokary?

Raf
Pracownik
@PrzemekS

Auta stacjonuja w belgi lub nl. Zabiora view praktycznie z kazdego miejsca powodzenia:-)

Zolnierz vosa
Pracownik

Nie pole am tego bagna auto szroty nic nie naprawiaja tacho na maxa najlepiej zebys 24h jezdziĺ fm tragedia Jake sie przyjmujesz musisz Sobie kupic lodowke bo na wyposarzeniu auta tylko jest kierownica

Kiero
Pracownik

Powiem tak, że niektórzy koledzy to powinni używać jaj bo szukają problemów tam gdzie ich nie ma. Weź się jeden z drugim za robotę a nie narzekaj na los bo jak zdecydowałeś się być kierowcą to twoja decyzja, a nie żale że robota poza domem. Taką pracę trzeba lubieć to po pierwsze a po drugie to pieniądze i może to najważniejsze jest. Z całym szacunkiem do wielu kolegów, ale niektórzy to mają problem z samym sobą i potem leczą żale alkoholem ale to droga donikąd. Dla wielu szacun ale niektórzy to słabo. Trzeba mieć charakter i robić swoje, taka moja dewiza. Szerokosci

Anna
Inne
@Kiero

Wiadomo że kazdy kto sie pisze na taki zawód musi zdawac sobie sprawe ze wiekszosc czasu poza domem.. ile mozna zarobić w tej firmie? :) Fajnie byłoby wiedziec, nawet w formie widełek

Rudi
Pracownik

Byłem na szkoleniu w Radomsku kilka miesięcy temu i teraz sam śmigam po Europie także młodym mogę polecić. Kasą się zgadza :)

anonim
Pracownik
@Rudi

Również zaczynałem swoją zawodowa przygodę z Vosem, szkolenie w Radomsku praca jak praca, po 2 - 3 kółkach spinania pośladów starsi koledzy wytłumaczyli mi co i jak mam robić, co do spedytorow to każdy z nich mial"sraczke" wszystkie ładunki pilne na wczoraj tacho do końca a później stałeś pod rampa czasmi i po 2 dni z towarem, po roku czasu stwierdziłem że praca kierowcy tira to nie dla mnie i od 5 lat jeżdżę sobiew UK gruszka codziennie w domku z dzieckiem i żona , pieskami... Szerokości, przyczepności...

Robert
Inne
 Pytanie

Czy to prawda że kominiarz wraca do Vosa? ???? Na kolanach prosi o powrót? Nowa firma nie placi zusu?

Zostaw merytoryczną opinię o Vos Logistics Polska sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vos Logistics Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 13 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vos Logistics Polska sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii