(usunięte przez administratora)
Jeżeli są uprawnienia to oczywiście , że kobiety też mogą jeździć na taxi. W Ecocar jest dział rekrutacji , tel. na stronie firmy ; 665 290 652
Wrocław - tutaj istna sielanka, zarówno kierowców, jak i "szefostwa". W zasadzie nie wiadomo, kto tak na prawdę tutaj rządzi - kierownik, bardzo miły człowiek, jednak całkowicie zdominowany przez sugestie kierowców i reszty pracowników biura w okrągłej liczbie 1 ;-) Osoba zajmująca się rozliczeniami udziela się właściwie w każdej innej kwestii, wyczuwalny ogromny przerost ambicji. Pół biedy, gdyby z wypłatami wszystko było jak należy, ale niestety zawsze coś jest nie halo. W przypadku błędów, wyrównania z następną wypłatą (pod warunkiem upomnienia się), ale tu znowu problem sprzed miesiąca i błędne koło się toczy. Złośliwości ze strony liderów - codzienność. Trzeba mieć na prawdę odporną psychikę żeby znieść atmosferę w firmie. Ponadto, odwiecznie dzielący problem kierowców obsługujących lotnisko. Podziałów, układów i układzików ciąg dalszy. W mieście brak zleceń, przy średnim ruchu wykręci się 200 zł, doloty często przez całe miasto, dziwnym trafem często anulowane zlecenia kiedy kierowca jest już na miejscu od 10 minut. Kontroling kompletnie nie panuje nad sytuacją, zdarzało się czekać po kilkadziesiąt minut na klienta, który odjechał już z inną naszą taksówką, bo niefortunnie zostały ściągnięte dwie. Na lotnisku z palcem w du*** dziennie wyrobisz 300-400 zł, mając przy okazji czas na obiad, kawę, skorzystanie z toalety, zapalenie papierosa i rozmowy telefoniczne. Jesteś "zablokowany" w systemie, więc nie musisz martwić się, że wskoczy ci zlecenie, a ty nie zdążysz podetrzeć tyłka i już musisz lecieć pstryknąć w tablet. Kolejna sprawa - kiedy przekroczysz minimalny obrót 4,5 tysiąca, w magiczny sposób zmniejsza się ilość otrzymywanych przez ciebie zleceń, a jednocześnie mijają cię na postoju fruwające w tą i z powrotem toyoty Eco. Nowo zatrudnianym kierowcom oferuje się na zachętę umowy zlecenia, natomiast ci wierni od roku nie mają żadnych korzyści, bo sami muszą opłacić sobie ZUS i podatki. Poruszana już na forum kwestia kar pieniężnych - jak najbardziej do potwierdzenia. O kwocie dowiadujesz się po wypłacie, jeśli po kilku kolejnych dniach dostaniesz rozliczenie. Natomiast kiedy i za co dokładnie otrzymałeś upominek, pozostaje już tylko słodką tajemnicą.
(usunięte przez administratora)
Chłopie są tacy co i po 360h wyrabiają tylko jak długo tak pociągną. W domu są gośćmi niemalże jak kierowcy TIR. Ludzi wożą a to tykające bomby są
Pracuje się 6 dni po 12-13 h. i tyle w temacie. Kasa się zgadza. Nikt nie mówił, że będzie lekko. MAlkontenci mogą sobie kupić auto, wyposażyć , olać korporacje i jeżdzić na głucho. 5-6 kursów dziennie wpada. Bez dopału to średnio opłacalne. Nie ma przymusu pracy w EC. Ja lubię mieć tłusty przelew każdego 10 dnia m-ca.
(usunięte przez administratora)
Ja mam jeszcze jedno pytanie dotyczące pracy u was (ecocar). Co w przypadku kolizji, dostajecie wozy na stan we dwóch lub samemu. Wczoraj widziałem waszego passata mającego kolizje i co dalej? Czy kierowca dostaje wóz zastępczy czy czeka na naprawę swojego? Wiadomo że wozy ubezpieczone, ale w każdej firmie to sprawa indywidualna jak są załatwiane sprawy przy uszkodzeniu mienia. Czy kierowcy ponoszą koszty przy róznorakich zdarzeniach? Widziałem kierowce Passata przy wczorajszym zdarzeniu i był konkretnie zdenerwowany. Jak firma was rozlicza przy takich sytuacjach?
Jeżeli są uprawnienia to oczywiście , że kobiety też mogą jeździć na taxi. W Ecocar jest dział rekrutacji , tel. na stronie firmy ; (usunięte przez administratora)
Oczywiście , że 500 pln tylko w przypadku , gdy kierowca nie może przedstawić oświadczenia sprawcy stłuczki ( każdego rodzaju uszkodzenia samochodu) , czytaj w domyśle - winny jest kierowca. Jeżeli winnym jest drugi uczestnik kolizji drogowej szkoda jest na standardowych warunkach likwidowana z OC lub AC sprawcy, a kierowca Ecocar na czas naprawy dostaje samochód zastępczy .
samochód zastępczy? na 2 godziny? na pół dnia? z tym zawsze były jaja, jak obiecali z kontrolingu, że zostawią, a później na darmo jechałeś na bazę i okazuje się, że żadnego auta nie ma wolnego
Dostajesz auto zastępcze na czas naprawy. Jak szkoda jest z Twojej winy to dostajesz karę 500 zł, z drugą 1000 zł , za trzecią.... wylot.
(usunięte przez administratora)
Może wielki kierownik obawiał się o swój stołek, bo ona ny zrobię sto razy lepiej poradziła
Gargamel71 ma rację, sama nie odeszłam, oskarżono mnie o sprzedawanie zleceń oraz przyjmowanie łapówek, nikt niestety nie sprawdza kierownictwa co dzieje się na rozliczeniach ile butli pod stołem bywało, tego nikt nie nazwie łapówką tylko prezentem z sympatii. Co do wydawania zleceń to mało kto ma tam czyste sumienie, wiem co się wyprawiało jak pracowałam i wiem od osób które nadal pracują, że lepsze kursy są puszczane bokiem.
Sposób przyjęcia i rozmów prowadzonych z przyszłym pracownikami lub interesantami które odbywają się na korytarzu przed wejściem do firmy a w sąsiedztwie recepcji to lekka przesada ,nie wiem czy pracownicy Mają jakieś tajemnice w pokojach? Jest to nieładnie że strony firmy i złe pierwsze wrażenie
Sposób przyjęcia i rozmów prowadzonych z przyszłym pracownikami lub interesantami które odbywają się na korytarzu przed wejściem do firmy a w sąsiedztwie recepcji to lekka przesada ,nie wiem czy pracownicy Mają jakieś tajemnice w pokojach? Jest to nieładnie że strony firmy i złe pierwsze wrażenie
(usunięte przez administratora)
Nie odeszła a została wywalona bo komuś na górze przeszkadzało, że kierowcy ją lubili.
Ta profesjonalna firma to nic innego jak szkolenie udzielane przez pracownika EcoCar w jego prywatnym mieszkaniu w Warszawie. Nic z niego nie wyniesiesz poza materiałami których będziesz musiał się wykuć jak w szkole średniej. Pozdrawiam
Witajcie , podobno Ecocar nowych bez licencji wysyla do jednej z najlepszych szkół na kurs TAXI... co to za szkoła w Warszawie? przygotowują pod egzamin .. i chyba bym poszedł na własną ręke do takowej bo jestem zainteresowany współpracą z firmą .. ale bez cyrografu
Jeden przeszedł z ELE do Eco a 40 z Eco uciekło do SAWY bo mają tam zdecydowanie lepsze warunki. Dziwne też rzeczy się dzieją w Eco. Na przykład chore zagrania kierownictwa wobec ludzi pracujących na kontroli czego w SAWIE nie ma. Była taka dziewczyna w EcoCar którą kierownictwo pogoniło bo za bardzo ją kierowcy lubili-taka jest prawda. To skoro kierownicy tak traktują swoich bezpośrednich podwładnych to czemu mają inaczej traktować kierowców?! Co to za historia żeby równać kierowców z błotem bo "stoją na niewłaściwym postoju"?! A jaki ***** jest właściwy ?
Jako druga praca dodatkowa okej polecam... w zadnym innym wypadku. Jako głowne zrodlo dochodu nie zarobicie w tej firmie. Zeby miec na minimum socjalne trzeba wyrobic 350h w miesiacu. 350hx9zl/h= 3150zł-2100 ZUS 2050 za 350 godzin pracy :) a jeszcze podatek od tego wypadałoby opłacic. Generalnie nie polecam pracy w tej firmie. Chyba ,ze jestes emerytem i masz dosyc żony i chcesz sie wyrwac z domu .
Najlepiej wykupić się w łaski na centrali, będziecie mieć dobre zlecenia, jest kilka osób którym wystarczy dać odpowiedni papierek i interes się kręci.
Najlepiej wykupić się w łaski na centrali, będziecie mieć dobre zlecenia, jest kilka osób którym wystarczy dać odpowiedni papierek i interes się kręci.
Jeszcze coś dorzucę odnośnie zarobków dla tych co im mało ;) Tu mamy stawkę godzinową więc zakładając że nie zrobimy przez miesiąc żądnego kursu co jest niemożliwe, to przy 300 godzinach mamy 2700 na rękę więc jest z czego zapłacić OBOWIĄZKOWY ZUS i jeszcze coś zostanie na fajki i browarka. Gdzie przy prowadzeniu własnej działalnosci macie ZAGWARANTOWANĄ wypłatę? Mało, bo mało ale na obowiązkowe haracze wystarcza i nie trzeba iśc do prowidenta po "pożyczkę" na opłaty.
Typowy Taksówkarz, widać że nie masz pojęcia bladego o własnej działalności i zobowiązaniach, choćby opłaty za czynsz, prąd, wodę i gaz. Wyjeżdżenie 300 h w ECO CAR niestety ale nie pozwoli Ci na jakąkolwiek dalszą działalność, chyba że cierpisz na bezsenność. Za 300 h wyjeżdżone w EC0 dostaniesz 2700 zł z czego 1250 kosztuje ZUS, podatki jakieś kolejne 300 zł w sumie z 2700+VAT który i tak musisz oddać Państwu zostaje Ci na rękę 1150 zł ZA 300 GODZIN PRACY, co po przeliczeniu na normalny czas pracy daje CI 3,83 zł za godzinę ( w ochronie lepiej płacą )i nie pisz proszę o kwocie za przekroczenie progu obrotowego bo to nie działa jak na folderze zachęcającym do pracy, max obrót za 300 h to 6000 netto próg 4500 czyli 1500 x 40% daje CI dodatkowe 600 zł czyli masz nie 1150 a 1750 zł na rekę za 300 h ( w przeliczeniu na stawkę godzinową daje CI to 5,83 zł ) ile czasu wytrzymasz pracując po 300 h ????, idąc dalej tropem super zarobków po opłaceniu czynszu średnio 400 zł prąd woda gaz ok 400, na życie zostaje Ci 950 zł, szał można balować kolejny cały miesiąc:) Ale przecież pracując 300 godzin miesięcznie nie masz czasu na wydawanie kasy .. Więc podsumowując zarobek iście królewski ... Tak trzymać. A w wielkim skrócie ECO CAR to....... NIE POLECAM chyba że Ktoś jest masochistą
Fajnie to policzyłeś ale mi chodziło o to że masz GWARANTOWANE 2700 netto, nawet jak nie zrobisz żadnego kursu co jest raczej niemożliwe. W żadnej innej korpo nikt ci nie zagwarantuje żadnej kwoty za to masz gwarantowane koszty w postaci bazy, paliwa, amortyzacji auta itp.itd... W EC tego nie masz. Masz 2700 i masz na rachunki.
Gwarantuję Ci że w żadnej innej korporacji taxi nie dostajesz ochłapów ze stołu, tylko uczciwie zarobione kasę i to lepszą kasę. Stawka godzinowa to wabik dla idiotów i ja "Jak widać Jestem idiotą, skoro dałem się na nią złapać" mam nadzieję, że to w pełni wyczerpie pytania zainteresowanych osób chcących rozpocząć przygodę " ekstremalną " z ECO CAR. Jeśli Ktoś jest samobójcą i chce doświadczyć kontaktów z komornikiem za niezapłacony ZUS bo nie będzie go na to stać...Zapraszam śmiało do współpracy z ECO...
Właśnie TU masz gwarancję, że opłacisz zus, nawet gdybyś cały miesiąc stał na słupie nie nie miał żadnego kursu. Odsiedzisz 300 h, dostajesz 2700 do ręki. inne korporacje też tak dają w tej czysto teoretycznej oczywiście sytuacji.
Sory, ale widzę że dalsza polemika nie ma sensu, ok zapłacisz ZUS a co z Życiem ???? Zastanów się piszesz " Typowy Taksówkarz" chyba że, tak jak pisałem wcześniej masz bogatych rodziców u których się stołujesz lub zabierasz matce rentę.
O to chodzi, że nawet jak jest najgorsza kiszka i nie ma ruchu to masz chociaż na opłaty i nie masz długów w US i zusie. I tyle. Podsumowując ja nie narzekam. Jeżdze w EC prawie 3 lata, nie mam długów stać mnie na 3 tygodnie wakacji, nie musze dwa razy oglądać co ile kosztuje i nie niszczę swojego samochodu. KAżdy ma swoją kalkulację ale nie wiem czemu przychodzą do nas z innych korpo skoro u nas jest tak tragicznie.
Mój drogi "Typowy Taksówkarz" zdaję sobie sprawę że dostajesz kasę za rekrutacje nowych taksówkarzy, ale pytanie czy masz wśród nich kolegów... wątpię.. tak jak pisałem wcześniej kończę polemikę z Tobą bo jest dla mnie zupełnie bezsensowna, i jeśli chodzi o inne korporacje które przychodzą do ECO to sorry emeryci, renciści nie płacący pełnego ZUS i pracujący na karcie podatkowej lub ryczałcie a to jest duża różnica, jeśli chodzi o opłaty. ale pewnie Ty o tym nie wiesz.. Więc może się powtórzę ale kończę tę polemikę z Tobą, a i tak wiem jedno ludzie myślący zrozumieją o czym pisałem i o to w tym wszystkim chodzi...to jest portal do wyrażania opinii o firmie, ja to przeżyłem i wiem że jest to jedno wielkie oszustwo skarbowe choćby związane z brakiem faktur wystawianych za obowiązkowy kurs na taksówkarza, jest to rozliczane na Fakturze pod hasłem ubezpieczenie, którego jak dobrze Wiesz nie posiadasz od firmy .... więc dla mnie jedna wielka pralnia kasy. pozdrawiam i spokojnego wożenia klientów po Wawie robiąc ponad 300 h w miesiącu co wg nie jest zbyt korzystne dla klientów wożonych przez kogoś kto ledwo na oczy patrzy, a w dzisiejszych czasach o wypadek nie trudno szczególnie na drodze..
Nikogo nie rekrutuję, a kolegów w EC mam i to nie takich od plotek na słupach lecz normalnych, w "cywilu". Jakoś nie widzę wśród nowych kieróców emerytów i rencistów lecz facetów po 30-40 lat. Podatki za duże płacisz? Przejdż na kartę to zapłącisz mniej, co za problem? Cóż, pozostaj mi zazdrościć tego , że jeżdzisz na swoim po 176 godzin/mc i zarabiasz dużo więcej niż ja w EC. Pralnia? Zgłoś przestępstwo do prokuratury i kontroli skarbowej. Na pewno chętnie przyjdą i rozprawią sie z tą przestępczą organizacją. Co za óznica ubezpoecznie czy egzamin? Faktura to faktura. Vat zapłącony to i przestępstwa nie ma.
Nie bardzo rozumiem co mają koledzy do pracy w EC. Muszę ich tam mieć? Mam wsytarczająco dużo nie będących taksówkarazami. Narzekasz na podatki? A kto ci zabrania przejśc na ryczały lub kartę? Oszustwo skarbowe ipralnię kasy wytrpoiłęś.... brawo Ty. Zgłosiłeś to na policję lub do prokuratury? Jak nie to nie siej fermentu. Faktura wystawiona, vat zapłacony... Łowcą głów nie jestem. Ponad rok temu przeszedł do EC znajomy z ELE i jeżdzi do tedj pory,a ja nikogo nie werbuję. i tak przyjmują nowych na wagę, a roboty jakoś nie przybywa. Zamiast brać kierówców wzieliby PORZĄDNUCH handlowócw, a nie jakieś popierdółki jak teraz.
syf , kiła , mogiła
Ciekawe co piszecie ale przecież macie kilka wyjsc z tej beznadziejnej syutuacji. 1. Kupić własne auto, wyposażyć w sprzęt taxi, olac korporacje ciesząc się "wolnym zawodem" ....szerokosci, postoje czekają :) 2. Można też iśc do jakiejś innej korporacji, ze swoim samochodem i tam płacić bazę i inne opłaty i cieszyć się wolnością i mnóstwem roboty. 3. Można też zostac lachociągiem i iść do gównowozów albo do ścierwa na "u" We wszystkich przypadkach nikt nad wami nie stoi, nikt nie karze, macie na wszystko wywalone i pracujecie jak jaśnie paniska kiedy i jak chcecie. Nikt nikogo w EC na siłę nie trzyma. Ja mam wrażenie, że ci co tak strasznie narzekają na EC to tęsknią do podkręcanych szaf, stania pod klubami z włączonym licznikiem i wożenie na krzesełku w obrębie miasta nawalonych imprezowiczów ;) u nas niestety takie rzeczy nie przechodzą. anólować paragon można ale nie za często .... Mnie terz wkurza to i owo w EC np. ta jeb...na aplikacja która karze nam za pół darmo jeżdzić. Jak juz mósi być to trudno ale niech rabatty będą na aplikację, anie dla bezgotwek i łapek. Jak wsiadł to pojedzie, a ci co znami jeżdzą i tak będą jeżdizli. Mam nadzieję ze to się wkrótce skóńczy. Drugie .... czy my mamy handlowców czy jakie (usunięte przez administratora) które nie potrafią załątwić dpobrych klientów? Staliśmy pod BąTą i nas wyje....li pod jakieś Platinium gdzie już dawno wszyscy umarli. Z parkingowej po kilku minutach się odjeżdzało , bliże albo dalej ale był ruch a w Platynie niewiele się dzieje. Może by tak firma zarudniła PRAWDZIWYCH handlowców, którzy potrafia o nas zadbać, bo póki co to przyjmuje się nowych kierowców na pęczki ale roboty jest coraz mniej. Dobra, popisałem to idę sie ponudzić na ulicy ;) Znowu przez 10 godzin przewinie się 150 zleceń dla .... wszystkich....
11 tysi to sporo ale do zrobienia w 300-330 godzin. Wszyscy tak jeżdzą w innych korpo takrze więc nie ma się co napinać. 400 godzin... nigdzy tyle nie jeżdziłem i chyba nie chcę. mi wystarcza tyle,a pewnie jeszcze to zmniejszę. 300 h wystarzcy. Taksometry nie są na sztywno umocowane, widać lider miał zły dzień;) To był rudy czy Ceg....? Oni potrafią się dowalić z tym że Ceg... już nie lideruje. Mnie terz wkurza ta aplikacja i dlatego przestałem jexdzić nockami. Mam mało wyjazdów poza strefę więc mniej boli.
Jak Cegieł był liderem to nigdy się do mnie nie przyczepił. Staliśmy na postoju czy na bazie i nigdy przenigdy się nie przyczepił. Świetny koleś. Natomiast ten drugi i Kiciuś to duet który jest dla kierowców zabójczy. A ta apka jest niedorozwinięta. Klienci i kierowcy strasznie są podirytowani nią. Klienci - bo apka nie działa jak należy, a kierowcy - bo trzeba jeździć za półdarmo. Taka jest rzeczywistość. Bywało tak, że w dzień miałem 12 zleceń i każde było z aplikacji. Nie dość, że na start zlecenia czekałem 15 minut to na klienta po starcie 5 minut dodatkowo. 30 minut jazdy w cholernym korku. I co się za to dostaje? Grosze. Utarg dzienny na 12 godzin ok 200-250 zł.
Kolego taryfiarz - jak prowadzisz działalność sam to płacisz do 10 dnia każdego miesiąca ZUS więc skończ gadać głupoty. Poza tym wszyscy wiemy o tym jak wielkim fanem jesteś a przez to wielkim obrońcą EC bo dali Ci coś co sam pogrzebałeś. Określenie "Korporacja upadłych taksówkarzy" nie wzięła się znikąd. 11k obrotu? To ile godzin wyjeżdżasz? 400? Gdzie życie prywatne? Gdzie w tym bezpieczeństwo? Większość kierowców mówi zgodnie - przy 300 godzinach robi się ciepło w gaciach a obrót nie przekracza 7k zł. Tym bardziej przy ostatniej promocji która zawitała na stałe do EC. Kursy w dzień i w nocy z aplikacji za 12 zł i w dodatku tracisz czas bo na przykład czekasz na klienta 10 minut bo się spóźnia. No kpina jakaś. Co do tego taksometru - jeden lider się faktycznie o to przyczepił i doszedł do wniosku że demontowałem urządzenie co było wierutną bzdurą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eco Car System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Eco Car System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eco Car System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eco Car System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Eco Car System Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.