Były jakieś podwyżki czy nic? Stawka co tu pisaliście rok temu to mnie nie robi niestety chyba firmy stać na więcej?
Stanowisko mechanika. W tej firmie nieważne jak dobrym byłeś mechanikiem zanim tam przyszedłeś. Dzień próbny nie ma na celu aby znaleźć naprawdę ogarnięte osoby z wiedzą i umiejętnościami mechanika, które wiedzą co to motorsport i mają do tego predyspozycje. Jeśli po prostu nie jesteś(usunięte przez administratora) i nie masz dwóch lewych rąk to masz tą pracę nawet nie wiedząc czym jest auto rajdowe albo nawet nie mając w ogóle doświadczenia jako mechanik wcześniej... Tam jest częsta rotacja ludzi i ciągle kogoś brakuje do roboty. Jest garstka naprawdę solidnych, ogarniętych z doświadczeniem mechaników, którzy siedzą w tej branży od lat i naprawdę znają się na rzeczy i motorsporcie. Reszta to ludzie z przypadku bo takich się tam bierze do pracy. Tak naprawdę musisz nauczyć się składać i rozkładać konkretne auta na pamięć (Fiesta Rally3 głównie oraz Rally4, to wszystko). Myślisz, że być może pomożesz coś rozwinąć? Masz kreatywne myślenie i dobre pomysły aby coś usprawnić? Pomyliłeś adres, tam pracujesz tak jak Ci rozkazują. Oczywiście przychodząc jako nowy nie licz na opcje wprowadzenia, jakieś szkolenia czy coś w tym rodzaju. Zostajesz oprowadzony po firmie aby pokazać Ci jaka to super potężna firma nie jest i w sumie to tyle. Jesteś zdany na siebie i na to, że koledzy Cię polubią i pokażą co i jak robić. Twoje zaangażowanie, wychodzenie poza schemat i dawanie więcej dla firmy jest bez znaczenia. Nikt tego nie doceni. Praca na swoich narzędziach (na rajdach też). Także im lepiej jesteś wyposażony tym łatwiej dla Ciebie. Dla firmy najlepiej żebyś miał wszystko i nic Ci nie brakowało, będziesz efektywniejszym pracownikiem. Oczywiście nikt za to Ci nie zwróci pieniędzy. Czas pracy 7-16. Pon-pt Płatne 8h. Dwie przerwy 15min i 45 bezpłatne. Nadgodziny jakby się jakieś przytrafily to oczywiście nie są płatne - argumentacja prezesa: "jakby płacili nadgodziny w motorsporcie to by nikt nie zarobił". Masz inne zajęcia po pracy? Chcesz nie tylko żyć robotą? Fajnie. W sezonie rajdowym zapomnij o tym gdy są wyjazdy. Nikogo nie obchodzi czy masz na wyjazd ochotę czy nie. Masz jechac to Twój obowiązek, w koncu jesteś mechanikiem rajdowym. W przeciwnym wypadku dostaniesz jasne ultimatum - jedziesz albo szukaj innej pracy (wyjazdy dodatkowo płatne na zasadzie diety i stawek do jakiego kraju jedziesz, nie licz na kokosy. Każdy wyjazd na rajd to średnio tydzień poza domem, dieta wtedy średnio 500/600zl + do wypłaty). Na wyjazdach masz nielimitowany czas pracy. Mimo, że samej pracy jako pracy nie ma aż tak dużo to jednak musisz być dostępny na serwisie caly dzien w gotowości. Brak jakichkolwiek szkolen, brak dostępu do manuala/serwisówki aby chociażby wiedzieć jakie śruby i momenty zastosować. Cała wiedza opiera się na tym, że masz to wiedzieć, że ktoś Ci coś powie albo i nie (zależne czy jesteś lubiany). Na każdym kroku PRowo mówione jest jak to nie jesteś w super Teamie, wręcz rodzinie, każdy pracownik jest ważnym elementem firmy bla bla lecz rzeczywistość jest inna. Jeśli nie spodobasz się kierownikowi czyli w konsekwencji prezesowi to nieważne jak dobry będziesz w tym co robisz dla firmy, zwolnią Cię jeśli podpadniesz. W tej firmie nie liczy się nikt z Twoim zdaniem. Masz pracować jak nakazane i najlepiej cicho siedzieć na wszywtko się zgadzając. Na tym stanowisku pensja to z początku mniej więcej 3500-4000zl zależy jak się umiesz sprzedać na rozmowie o pracę i jaki przezes ma humor. Po 3 miesiącach okresu próbnego (umowa zlecenie) dostaniesz umowę o pracę i +500zl do wypłaty. Na dalsze podwyżki sobie poczekasz długo. Jeśli kochasz motorsport i rajdy to praca tam Cię zawiedzie wbrew pozorom. Wszystko z zewnątrz wygląda pięknie jak z bajki. Warunki pracy, hala, auta, jak to wszystko wygląda, super! Klasa światowa. Niestety im dłużej tam będziesz coraz bardziej zaczniesz zauważać paradoks i jak to funkcjonuje naprawdę. Niby Msport w świecie rajdów znaczy dużo to czy jednak jesteś gotowy pracować w sumie tylko dla prestiżu? Odpowiedź zostawiam dla Ciebie. Dla większości społeczeństwa nikt nie wie czym ta firma się zajmuje ????♂️
Szanowny Panie, Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Jesteśmy zawsze otwarci na konstruktywną krytykę oraz opinie naszych byłych pracowników. Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania i do dzielenia się własnymi spostrzeżeniami, jednak Pana obserwacje dotyczące sposobu funkcjonowania firmy, w tym podejścia do nowych pracowników, braku możliwości rozwoju zawodowego, oraz sposobu zarządzania wydają się być dalekie od rzeczywistości. Rozumiemy, że utrata, jeszcze do niedawna pracy Pana marzeń może być frustrująca, natomiast nie powinno być to przyczyną barku obiektywnej oceny naszej firmy. Jak już Pan wspomniał, nasza marka cieszy się uznaniem na całym świecie, dlatego każdy aspekt naszej działalności wymaga zaangażowania na najwyższym poziomie, co niestety jak pokazuje doświadczenie, nie jest osiągalne dla każdego. Doceniamy potencjał mechaników z pasją, również tych początkujących - wielu z nich rozwinęło skrzydła właśnie w naszej firmie. Selekcja kandydatów zawsze odzwierciedla potrzeby konkretnego stanowiska w warsztacie, a warunki oraz charakter pracy, w tym konieczność wyjazdów – wszakże sama nazwa stanowiska – Mechanik Rajdowy, sugeruje gotowość pracy na rajdach na całym świecie, są w znacznym stopniu uwarunkowane otoczeniem związanym z branżą motorsportową. W naszej firmie z powodzeniem pracują osoby, które z wieloletnim już stażem zajmują różnorodne stanowiska. Są to osoby ambitne, wykwalifikowane, zaangażowane i zdolne do zachowania wyjątkowych standardów pracy, które bez trudu radzą sobie z organizacją pracy i specyfiką naszej branży. Możemy zagwarantować, że w tego typu sytuacjach wymierne korzyści płynące z pracy są zauważalne dla obu stron zatrudnienia, a my bardzo cenimy i szanujemy lojalnych pracowników. Być może, Pana doświadczenia nie odzwierciedlają w pełni wszystkich aspektów naszej organizacji. Rozumiemy, że nie każdy ma potencjał aby sprostać różnym wymogom i standardom zawodowym, dlatego mamy nadzieję, że odnajdzie Pan miejsce pracy, gdzie wymagania będą zgodne z Pana oczekiwaniami i poziomem zaangażowania. Ponownie dziękujemy za Pana opinię i życzymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Z poważaniem, M-Sport Poland Sp. z o.o. @Pracodawca
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku pracownik niskoseryjnej linii produkcyjnej?
Blacharni , chłopaki spoko ???? Roboty masa , jak jesteś robotny i Ci się chce to urobisz. Ten panicz „Pan”kierownik, prędzej czy później zniszczy Ci psychikę i po prostu stwierdzisz to bez sensu. On jest strasznym perfekcjonistą i pedantem taki Świr zależy od dnia. Ludzie się cieszą jak wyjeżdża na dłuższy urlop lub idzie na wolne. Robota ciekawa , fajnym sprzęcie sporo się nauczysz. Lekko nie jest. Czas szybko mija przy robocie.
Z racji, że zostałem wywołany do tablicy. Moja opinia o pracy w Msporcie: Praca jak każda inna tyle, że przy autach rajdowych co jest czymś innym i fajnym. Bywają gorsze i lepsze momenty jak wszędzie w każdej innej robocie. Warte aby przyjść i się samemu przekonać jak buduje się auta na światowym poziomie! Później można samemu opinie sobie wyrobić bo każdy ma inne odczucia. Spędziłem tam 2 lata, sporo wiedzy i umiejętności nabyte przez ten okres. Pozdrawiam chłopaków ????
A tu właśnie szukają blacharza-ślusarza, więc to co @Sławek pisałeś, jest na czasie. Możesz wyjaśnić (lub ktoś inny zorientowany), o co chodzi z tym ubezpieczeniem od całości? Czy te wyjazdy zagraniczne faktycznie się zdarzają? Socjal socjalem, ale jak płacą, skoro tu chodzi o sport, w który są pakowane nieprawdopodobne pieniądze?
Około 5500 / 6000 tysięcy na rękę. Wyjazdy za granice są. Nie ma przestojów , trzeba zasuwać.
Budynek piękny , zero socjalu, premia roczna wszystko zależy, jeśli kombinujesz z L-4 Ci nie wypłacą. Praca 8h musisz odrobić przerwy 15 i 45 minutowe nie płatne. Plus weekendy wolne. Atmosfera , zależy na jaki dział. Najbardziej wymagająca jest blacharnia / ślusarni . Cały czas poganiają i zmuszają do intensywnej pracy. Robota ciężka, plus ubezpieczenie od całości. Pracodawca który wymaga od Ciebie intensywnej pracy. Spawalni co chwilę rotacja , młode pokolenie nie wytrzymuję , musisz wszystko sam ogarniać i jeszcze własne narzędzia przynieś. Na początku dają Ci spawać lekkie rzeczy na ślusarni , później wchodzisz musisz się nauczyć i radzić sam. Czym dłużej pracujesz tym , intensywniej masz pracować , skoro już to robisz któryś raz to samo to musisz być szybszy . Ludzie w porządku , też pomogą.
Duża rotacja pracowników. Non stop się ktoś zwalnia.
Co powiecie o pracy w firmie M-Sport Poland Sp. z o.o.? Niedawno szukali kogoś na Kontroler jakości.
Panie Adminie, kto ma się wypowiadać na temat tej firmy skoro zapewne pracownicy mają lojalki? Na spotkaniu rekrutacyjnym "tradycyjnie" otwarte karty pana W -> 2 dni próbne bezpłatne, a po nich może dostanie się pracę chociaż i to nie jest pewne. Wymiar czasu pracy ustalany "indywidualnie". "Narzędzia stanowiskowe + ubrania" we własnym zakresie. Jeszcze jedno. Na rozmowie rekrutacyjnej można pogadać po angielsku ale tak czy siak wychodzi się z "niczym" :D Czy warto wysyłać aplikację? Warto, bo można przejść realistyczną rozmowę rekrutacyjną po angielsku :D
Podejrzana sprawa, stary profil firmy zmienił nazwę , jest tam kilka opinii bezpośrednio odwołujących się do firmy. Podsyłam link dla zainteresowanych https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,458078
Hej, czemu nikt się nie wypowie na temat pracy w firmie?


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w M-Sport Poland Sp. z o.o.?
+Zobacz opinie na temat firmy M-Sport Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w M-Sport Poland Sp. z o.o.?
+Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!