Tak masz racje Przejeli Lot I co? Pierwszy bagaz z przylotu z WAW wydany bez przeswietlenia Skandal Malo tego W sobote kiedy byla ewakuacja portu na hali przylotow bylo ok 150 pasazerow narazonych na smierc? Dlaczego? Bo Impel przewiozl paxow do hali przylotow pomimo ze byla ewakuacja z powodu zagrozenia spowodowanego pozostawionego bagazu bez opieki Cale szczescie dla ludzi w hali ze nie byl to zaden ladunek i ze o tym nie wiedzieli Wracajac do LOT-u waszego dlaczego nie odprawiacie rejsow na calej jego destynacji tylko do pierwszego przesiadkowego lotniska? Buhaha Jak sie ciesze ze bede lecial LH w obydwie strony i nie bede musial sie uzerac z nie doinformowanymi nic nie wiedzacymi i narazajacymi ludzi na niebezpieczenstwa pracownikami Impelu Fajne macie opinie przez ludzi pracujacych w Impelu w roznych miastach i w roznych sektorach Tylko pozazdroscic i czekac kiedy pierwszy samolot spadnie
O Boże widzisz a nie grzmisz. POZAS z pokorą powinien przyjąć poraszkę a nie tworzyć sztuczny zamęt ośmieszając się przy okazji! Ponieważ to że IMPEL przejął linię LOT samo z siebie powinno dawać do myślenia. Poza tym pracownicy również czekają na wiadomość kiedy samolt wyląduje a szczególnie jeśli chodzi o linie enter air w której samoloty latają jak chcą. Poza tym firma Impel airport service nie jest od udzielania informacji oczekującym od tego jest tablica informacyjna a firma zajmuję się innymi sprawami istotniejszymi na płycie lotniska. Oni również czekają na informacje. Poza tym firma swoimi konkurencyjnymi cenami na rynku oddaje przysługę pasażerom tak dobrą jakością obsługi a nie na odwrót.
Pytaniem, na pytanie - i wszystko jasne.
nn - 2011-05-09 20:01:02 Czyżbyś był powiązany z firmą POZAS, że tak piszesz o Impelu? a ty z tą firmą krzak , że się pytasz...
... sprzęt to duże słowo! Jak to możliwe że taka firma została wpuszczona na poznańskie lotnisko??!! Psuje ona wizerunek nie tylko lotniska, ale również innych osób, które zmuszone są z nimi "pracować". Szkoda tylko tych pracowników, którzy nie wiedzieli w co się pakują i biegają po lotnisku jak we mgle...
Jedna wielka tragedia -- czekałam na rodzinę, która miała przylecieć EnterAir do Poznania, która od jakiegoś jest obsługiwana przez Impel. Pracownicy nie są poinformowani o której samolot ma przylecieć, zamknęli biuro i normalnie uciekli!!! Jak można tak traktować pasażerów którzy dają im zarobić???
Czyżbyś był powiązany z firmą POZAS, że tak piszesz o Impelu?
Firma Impel daje pracownikom sprzęt, który nie sądzę, że nadaje się do bezpiecznej obsługi samolotów. Jaką opinię dostanie od pracodawcy pracownik, który zniszczy mienie linii lotniczej przez obsługę takim sprzętem? Odpowiedź jest prosta, Impel się od tego odetnie, pracownik nie ma co szukać pracy w branży!