HORYZONT MEAT SERVICE

Zevenaar

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 3 ocen.

Opinie o HORYZONT MEAT SERVICE

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HORYZONT MEAT SERVICE

Maja

Większość komentarzy dotyczy okresu sprzed kilku lat. Chętnie dowiemy się jak obecnie wygląda praca w firmie. Na jakie warunki pracy mogą aktualnie liczyć pracownicy HORYZONT MEAT SERVICE? Co doradzilibyście osobie, która zastanawia się nad przesłaniem swojej aplikacji? Dodatkowe informacje będą dla takich osób bardzo cenne.

65r4

no sa sa tylko trzeba dobrze raczej znac jezyk do pracy a granica ale mozna tez sie sporo nauczyc i zdobyc odpowiednie i przydatne w przyszlosci dosiwadczenie

Glonek

Ja pracuje juz 4 mies i nie narzekam mieszkanie fajne kasa moze nie najlepsza ale w Polsce tego nie zarobisz,jezeli chcesz pracowac to bd :)

wkurwiony odkurzacz

tu nie ma mowy o zadnym mieszkaniach ja mieszkalem w jakims zakonie po zakonnicach to raczej wygladalo jak zwierzyniec chyba ze 150 osob roznej narodowosci . nawet pokojow nie umieli zalatwic wspolnych i tez kazdy z nas musial mieszkac z jakimis idiotami z ruskami itp . przez telefo nie jak pan [usunięte przez moderatora] powiedzial ze praca jest od zaraz dzisiaj przyjezdzamy jutro do pracy . no i tak minol tyldzien i mu sie o nas wspomnialo ze czas sofi numery wyrobic . na szczesice szukalismy czegos i sie z tamtad wyrwalismy .. idac do tej firmy to tak jakby umrzec :::::))))):)

banan

niewiem czy to wogóle mozna nazwać firmą mysle ze bardziej by pasowała nazwa psychiatryk z [usunięte przez moderatora] na czele

anonim

dno dno dno i jedno wielkie dno brak słów co sie dzieje w tej firmie

anonim

Ludzie zanim zaczniecie prace w Horyzoncie pogadajcie chociarz z kilkoma ludzmi którzy tam pracowali ja niepisze tego złosliwie poprostu chce was ostrzec

juras

uwarzajcie ludzie jak traficie na ta firme bo to jedno wielkie bagno a te opinie pozytywne to chyba sam [usunięte przez moderatora] je pisze chyba ze chcecie zarabiac 400 euro na miesiac no to luzik jedzcie sobie i dorabiajcie się w horyzoncie życze powodzenia

ANIA

mi [usunięte przez moderatora] nic nie zawinił.Smiesza mnie co niektórych opinie np.dot.wypłat,poniewaz pieniądze przelewane sa na konto a jesli niektorzy dostali ich mniej niz powinni niech sie zastanowia czy nie brali zaliczek.Co do mnieszkanja dostalam calkiem nowe,wiec bylo super.z tego co wiem mieszkania wszystkie sa wyposazone a jesli cos sie zapsuje jest naprawiane itp.wiadomo,ze niektore rzeczy sa starsze.czystosc w mieszkaniach zalezy od lokatorow,wiec jesli ktos pisze,ze smierdzi to niech sobie lepiej posprzata. W rzezni jest czysciutko.zalezy kto przy czym pracuje,jedne zadania sa ciezkie inne lzejsze i nie robi sie caly czas tego samego.

Zostaw opinię o HORYZONT MEAT SERVICE - Zevenaar

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HORYZONT MEAT SERVICE