Opinie o Hotel Astor*** w Jastrzębia Góra

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Hotel Astor***. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Hotel Astor*** na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Astor*** w Jastrzębia Góra

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Hotel Astor***?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Hotel Astor*** w przypadku pracy jako Kelner?

Odp. Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pytanie

Witaj co masz na myśli praca zdalna jako kelner? Proszę podziel się z nami jak w twoim rozumowaniu miało by to wyglądać?

Why Nowy wpis
Były pracownik

Mnóstwo dodatkowych obowiązków do wykonania,nie należących do Ciebie,fikcyjna stawka godzinowa na umowie, atmosfera jak w (usunięte przez administratora). Gdyby nie Ukraińcy,którzy znają słabo język polski i robią wszystko co im karzą w nadgodzinach, ten hotel i ten obok padły by na ry...

Mati
Były pracownik

Ostrzegam potencjalnych przyszłych pracowników przed tym pracodawcą. Jest jeszcze gorzej niż było ponieważ hotel dzierżawi aktualnie Drejk Kaźmierczak spółka jawna czyli właściciele pensjonatu primavera który jest tuż za płotem. Każdy wie jak tam jest więc większosc ludzi odeszła. Nie polecam.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Hotel Astor***? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Kucharz
Jastrzębia Góra
Gastro House Sp. z o.o. sp.k.
(58 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca dla Stolarzy
Jastrzębia Góra
IMS GmbH Hamburg
(195 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Opqu
Były pracownik
 Pytanie

Pragnę ostrzec wszystkich przed tym miejscem! Pandemia bardzo mocno zweryfikowała właściciela. Marzec 2020 Na spotkaniu z dyrektorem hotelu otrzymaliśmy informacje o obcięciu pensji o 50%, Dyrektor zaznaczył, ze jak coś się nie podoba to możemy iść do sądu, ale One teraz nie działają a jak zaczną to sprawa się przedawni. Czerwiec 2020 Pracownicy buntują się, nadmiar pracy oraz postawienie pracodawcy pod ściana zmusza go do przywrócenia pełnych pensji (sezon za pasem, wiec pełne majtki strachu) Październik 2020 Kolejna fala COVID-19 niesie ze sobą przykra wiadomość, obniżka pensji o 10%, przy tym samym wymiarze czasu pracy.Miało to być warunkiem przetrwania wszystkich pracowników bez kolejnych cięć i zwolnień . Niestety, ale po podpisanych aneksach nastąpiły zwolnienia pracowników . Listopad 2020 Zaczął się festiwal kolejnej obniżki etatu, powód ? Obniżka pensji, aby zakwalifikować się na subwencje finansowe . Grudzień 2020 Okazało się, ze pracodawca celowo obniżył etaty nie na tarcze, ale dla nowego najemcy budynku, gdy przestaliśmy być mu potrzebni wyrzucił nas jak śmieć do kosza . Tak traktuje pracowników Filip Wójcikiewicz .

HR Hotel Astor
Pracownik
@Opqu

Szanowny Panie, Z przykrością przeczytaliśmy Pana opinię na temat poprzedniego właściciela hotelu Astor. W styczniu 2021 obiekt został przejęty przez nowego właściciela, który kieruje się innymi zasadami komunikacji i współpracy z zespołem, niż te opisane przez Pana. Podkreślamy, iż nie mieliśmy w żadnym stopniu wpływu na politykę personalną poprzedniego właściciela. Nowy zespół budujemy na silnych fundamentach pracowników, którzy zostali z nami po zmianach i wspólnie tworzymy nowy rozdział hotelu Astor. Ważne jest dla nas, aby każdy czuł się doceniony oraz szanowany. Chcielibyśmy zaznaczyć, że opinia dodana przez Pana, nie odnosi się do aktualnego sposobu zarządzania firmą. Pozdrawiamy Pana serdecznie, życzymy wszystkiego dobrego! Michalina Sobczak Spec. ds. HR Hotel Astor

Hejka
Pracownik
@HR Hotel Astor

W hotel astor nie ma specjalisty ds hr. Coś ci się Michalina znów pomyliło. Hotel wydzierżawiony tylko chwilowo ponieważ właściciele nie mają pieniędzy nawet na wodę dla swoich pracowników.

Nie polecam
Były pracownik

Hlt Filip Wójcikiewicz, Hilton Gdańsk5*, oddział Astor Hotel*** Wytrzymałam tam dość długo, poświęcałam swój wolny czas by przyjść do pracy bo podobno nikogo nie mogli ściągnąć do pracy, pracowało się ponad normę, duża ilość pracy-ponad normę, wypłata co kot napłakał tylko tyle co się należy i uciąć tez potrafili (Dyrektor zawsze znalazł dobry argument)Wrogość i wymagania.wszystkie działy pracowały na podobnych zasadach - marne pensje, praca ponad normę, kelnerzy potrafią pracować nawet 13-16h. Ale co ja mam do gadania, przecież właściciele muszą mieć na jachty. Teraz już tam nie pracuję. Po kilku latach pracy tam nie było szansy na jakikolwiek awans, podwyżkę czy dobre słowo, a o rozwoju czy szkoleniach można było pomarzyć. Po odejściu nie wypłacili mi zaległej prowizji od sprzedaży, pracowałam uczciwie aż do końca i nic nie dostałam...No cóż zarobili na głupiej Jeśli ktoś podlizywał się kierownikom praca była zupełnie inna, ale to już inna bajka.

HR Hotel Astor
Pracownik
 Pytanie
@Nie polecam

Szanowna Pani, Przykro nam, że opinia na temat Hotelu Astor pojawia się właśnie teraz – w maju, kiedy rzeczywistość funkcjonowania naszej ekipy jest zupełnie inna. Od stycznia 2021 zarządzanie hotelem przejęła inna spółka, hotel ma nowego dyrektora i budujemy razem nowy rozdział. Pani wspomnienia i doświadczenia z pracy w hotelu Astor nie odnoszą się do aktualnego stanu rzeczy i chcielibyśmy to podkreślić. Pozdrawiamy Panią serdecznie i życzymy wszystkiego dobrego, może jest jeszcze przestrzeń do współpracy? Pozdrawiam Michalina Sobczak Spec. ds. HR Hotel Astor

xyz

Dużym plusem jest super współpraca działów, każdy każdemu pomaga. To szeregowi pracownicy tworzą świetny team. Kierownicy działów też ok. Oprócz kierownika HK - ZŁO WCIELONE. Wszystko super, gdyby nie wysokość pensji, brak motywacji - systemu premiowania pracowników... to DUŻY, DECYDUJĄCY MINUS. Hotel bardzo na tym traci, bo faktem powszechnie znanym jest, że nie ma ludzi niezastapionych - ale jest tam masa ludzi mega profesjonalnych, którzy są niedoceniani, dużo osób się zwalnia z tego powodu a właściwie to oni napędzają cały cykl komfortu gości....

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Astor*** - Jastrzębia Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Astor***?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Astor*** tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

Hotel Astor***
Przejdź do nowych opinii