Hej, chłopak zna się na sprzęcie AGD i tak rozglądałam się z pracą dla niego jako serwisant. Czy w tym przypadku miałby szanse na zatrudnienie jeszcze w tym roku? działalność trwa od ponad 20stu lat a coś nie widać ogłoszeń w sieci
RZADKO SPOTYKA SIĘ TAK PROFESJONALNYCH I JEDNOCZEŚNIE W PORZĄDKU SERWISANTÓW. TEN PAN - SŁAWOMIR BĄK, BO O NIM PISZĘ ZDIAGNOZOWAŁ USTERKĘ I BARDZO SZYBKO UPORAŁ SIĘ Z NAPRAWĄ. BYŁ PRZY TYM SPOKOJNY, RZECZOWY I PROFESJONALNY. ŻYCZYŁABYM SOBIE PRZY NASTĘPNEJ OKAZJI WŁAŚNIE TAKICH "FACHOWCÓW" JAK PAN BĄK. NIE MOGŁAM NIE WYSŁAĆ TEJ OPINII, PONIEWAŻ TEN PAN ZE WSZECH MIAR NA NIĄ ZASŁUGUJE. OBY WIĘCEJ TAKICH SERWISANTÓW. Z WYRAZAMI SZACUNKU, Rene Kozłowski
Czy potrzeba kogoś może na obsłudze klienta? po prostu przeglądam okoliczne firmy w Krakowie i moja uwagę zwrócił tamten komentarz odnośnie jakichś problemów z kontaktem. Gdzie można byłoby znaleźć taka ofertę? chyba ze trzeba się zgłosić?
NIE POLECAM !!!! Zawiozłam do naprawy piekarnik , diagnoza kosztowała 250 zł, po czym stwierdzono usterkę UWAGA ! spalony bezpiecznik. Koszt naprawy UWAGA !! 400 zł. Czyli poinformowano mnie, że będzie dopłata 150 zł !! Koszt bezpiecznika 20 zł plus wymiana 380 zł !!! Oczywiście nie skorzystałam z tej usługi. Bezpiecznik kupiłam w sklepie za 1,50 zł (słownie - jeden złotych pięćdziesiąt groszy ) i sama go wymieniłam. NIE POLECAM ! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ !!!!!!!
WYJĄTKOWY Serwis , wspaniała obsługa .Usterkę załatwiano profesjonalnie i bardzo szybko. Nie wiedziałem ,że sprzęt jest jeszcze na gwarancji. Przyjmujący sam od siebie sprawdził w systemie i okazało się ,że ma gwarancję . Z dodzwonieniem do firmy nie było żadnego problemu. Byłem dokładnie informowany za pomocą SMS-ów w jakim stadium naprawy jest mój sprzęt. BRAWO , Gratuluję zaangażowania i profesjonalizmu. Witold M
Odnośnie tej gwarancji po prostu zostało respektowane to, co obowiązywało na umowie? Sytuacja wygląda identycznie wobec pracowników? Na jakiej stawce obecnie się ją podpisuje? I ilu ich teraz w firmie się zatrudnia?
Pracownik przyjujacy zgłoszenie nie informuje klienta o tym że sam przyjazd do niego i diagnoza to koszt 190 zł Gdzie przez telefon była tylko rozmowa o 200 paru zł za naprawę . Dla nas to (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy . Strasznie dlugo się czeka na naprawę.
No to chyba jednak faktycznie się nie zrozumieliście. Dziwne, żeby przez telefon proponował cenę za naprawę skoro nie wiedział tak właściwie co jest nie tak?
Szukam opinii jak się tu pracuje - czy ktoś wie ile się dostaje wynagrodzenia na miesiąc? Widzę że klienci narzekają - czy od strony pracownika jest ok?
Podzielam opinię NEGATYW. Z tak niepoważnym podejściem do klienta nie spotkałam się do tej pory w żadnym profesjonalnym , autoryzowanym serwisie , czego należałoby się po podobnych firmach spodziewać. Potwierdzam, że dodzwonienie się, rzeczywiście graniczy z cudem. Jak już się okazuje po 20 min oczekiwania, jestem pierwsza w kolejce na liście oczekujących, telefon zostaje rozłączony i ponowne 20 min oczekiwania. Pomimo podania modelu sprzętu, nikt nie sprawdził, ze brak do tego modelu części. Niezależnie od tego wysłano technika , zainkasowano ode mnie pieniądze, po czym ( ponownie po wielokrotnych próbach dodzwaniania się ) oświadczono, że naprawa nie jest możliwa. Dodam, że nie mam pretensji do technika. Swoją pracę wykonał. Ale takim " profesjonalnym" podejściem , czuję się oszukana i naciągnięta. Nie zamierzam tej sprawy tak zostawić
Czy firma działa tylko na terenie polski?
Bardzo ogromny negatyw dla tego pseudo serwisu. Po miesiącu użytkowania zepsuła się zmywarka i na moje nie szczęście trafiłem na ten oto serwis. Po pierwszej naprawie zmywarka nawet jednego cyklu nie zdążyła zrealizować i wyskoczył następny błąd na zmywarce.Przy drugim podejściu naprawy zmywarka pojechała na serwis po czym stwierdzono ze się ją wymieni na nową. W piątek dostałem telefon ze producent zaakceptował wymianę zmywarki i że muszę przyjechać osobiście odebrać tą akceptacje co nie powinno tak być bo to w interesie serwisu jest dostarczenie jej klientowi. Wczoraj tj. wtorek byłem odebrać tą akceptacje, natomiast dzisiaj tj. środa byłem w miejscu gdzie kupowałem ta zmywarkę i się dowiedziałem ze nic nie załatwię bo dla rzekomego serwisu 6 dni to za mało żeby w komputerze wpisać ze sprawa serwisowa jest zamknięta i że sprzęt zostaje wymieniony na nowy. I teraz w punkcie sprzedaży oczekują aż wielmożny serwis wpiszę że sprawa zamknięta i wtedy dopiero mogę dogadać się co do nowego sprzętu. Zmywarki nie użytkuję już od miesiąca i jestem na lodzie. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem dzisiaj 3 razy dzwoniłem, raz słuchałem muzyczki 20 minut. Co w tym jest najzabawniejsze nieraz słychać komunikat ze jest się czwarty w kolejce natomiast będąc na miejscu nie zauważyłem żeby telefony tam się urywały od dzwonienia. Jeszcze raz nie polecam tego serwisu i dziwie się że producenci nawiązują z takim serwisem współpracę. WIELKI NEGATYW !!!
Brak możliwości wymiany towaru nie mówiąc o zwrocie. Bardzo nie profesionalna obsługa. Mają dziwny problem z obsługą kliena któru chce im płacić za usługę - części. NIE POLECAM
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w F.H.U. Magbob Robert Bruzda?
Zobacz opinie na temat firmy F.H.U. Magbob Robert Bruzda tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.