Serdecznie NIE polecam. Oddział Białystok titalna masakra. Jutro skladam skargę bo się można do nerwicy doprowadzić. Tak złej jakości obsługi klienta dawno nie widziałam. Dzwonił o 7 rano!!!!!, nie chcą wnosić paczek, zostawiają w ogrodzie i po sąsiadach. Alebjak kiedys dalam w łapę za wniesienie to wszystko było nagle ok. Ja chyba wystawie wagę i będę sprawdzać czy faktycznie są powyżej 30 kg.
To jest jakiś Dramat!!! Chamstwo ze strony Kuriera i jego odżywki .Dwa terminy i w ważnym nikt nie przyjechał. Nie polecam
DPD komorniki praca jako kurier. Na bramach co 2 słowo to wulgaryzm że w filmie PSY można by powiedzieć za mao k..k...Ludzie tam pracujący rzucaja paczkami a jak napisane szkło to lepszy będzie huk. Pan XXX, łysy z DPD jak ...bnął jakimś metalem {paczką) to pół hali się przestraszyła. Jako nowemu kurierowi podkładali mi paczki na jakieś dziwne ulice. Po co? Bo kurierzy tam są debilami? A na koniec. Koordynatorzy biorą łapówki za regiony które dają. Każą nabijać paczki jak nie ma miejsca w aucie jako pobrane bo premii nie dostaną. Paczkę na koniec robią jako klienta nie było. 200 paczek na pakę i (usunięte przez administratora) kliencie zrozum to że większość w DPD to podstawówka a kierownicy łapówka
Kurier nie zadzwonil z informacja o probie dostarczenia przesylki. A jak oddzwonilem po godzinie, w celu dopytania sie czy bedzie mozliwosc dostarczenia w drodze powrotnej, badz w dniu jutrzejszym. To dogadanie sie bylo na poziomie zerowym. Nie polecam.
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Na 3 przesyłki zamówione kurierem dpd tylko z jedną nie było problemu bo wysyłana była z dość dużej firmy, druga z małej firmy odebrana wczoraj i na tym kończy się jej ślad a po 3 z domu do domu nawet nikt nie przyjechał
Dzwoni numer oddzwaniam po jakimś czasie bo spałam po nocnej zmianie nikt nie odbiera dzwoni ponownie po dwóch dniach oddzwaniam był kurier druga próba nie udanego dostarczenia paczki byłam w pracy nie ma awiza ani żadnego śladu jaka przesyłka od kogo. Dzwonię do kuriera że chce ją odebrać sama ale gdzie i z kad mam wiedzieć jaki numer nadania on nie wie paczka została już odesłana!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co to ma być?????? Zapłacona paczka i przesyłka która została odesłana. Nadawca jeszcze jej nie otrzymał bo kurier był wczoraj a ja już na drugi dzień od rana szukam tej przesyłki nie ma...... Odesłana!!!!!!!!!!!!! Zy was tam......!!!!!!
Kurierzy tak leniwi że nawet im się nie chce przyjść z paczką tylko odsyłają ją do nadawcy. Nie wszyscy ale znaczna większość
Tragedia najgorsza firma kurierska z możliwych. Rozumiem koronawirus ale jak mam zejść do Pana po paczkę z miesięcznym dzieckiem które śpi? Trochę należy pomyśleć.. Kontakt fatalny. Nigdy więcej nie chce mieć kontaktu z tą firmą. Polecam zdecydowanie inne.
W dzisiejszych czasach gdzie jest tak duża konkurencja szkolenie z komunikacji z klientem przydało by się dla kuriera o nicku W20 ( Pan nie chciał podać swojego nazwiska bo cyt. czyje się niezręcznie podając swoje dane obcej osobie przez tel") , nie potrafił podać numeru tel do przełożonego gdyż cyt."zmienił telefon i nie ma zapisanego" oraz nie znał numeru na infolinię cyt, " czytam numer na infolinię z auta od kolegi a mój bus jest nieoklejony i nie znam" .... A może DPD tak szkoli swoich kurierów ?? Nie umiałam odebrać paczki od Pana gdyż pracujemy w tych samych godzinach następnego dnia Pan kurier nie zapukał nawet do moich drzwi gdzie specjalnie w ściśle określonych przez niego godz. 11.00-13.00 bo w innych cyt. "nie da rady podjechać" czekała osoba na odbiór paczki Pan zostawił ją u sąsiadów..... Szanowny zarządzie,,, kierowniku i dyrektorze firmy..... stawiajcie na jakość swoich usług bo jestem kolejną osobą, która już nigdy nie zamówi Waszej usługi i opowiem wszystkim swoim znajomym o nieprofesjonalnym zachowaniu Waszego pracownika. Z poważaniem A.
Zakupiłem na Ebay zabytkowy zegar za pond 3000 euro ,podwykonawcą dostawy było DdD polska , w dniu dostawy wyszedłem na chwilę do sklepu w tym czasie kurier zadzwonił że jest pod domem , kazałem mu zaczekać że zaraz przyjdę, kiedy doszedłem do domu nikogo nie był po jakimś czasie zadzwoniłem czy będzie a ten powiedział że zostawił paczkę na ulicy pod domem! paczki nie było zgłosiłem sprawę na Ebay okazało się że w systemie jest wykazane dostawa do rąk własnych i mój podpis ,po napisaniu reklamacji odpisali że zaginięcia winien jest nadawca i żebym dochodził praw w UK skąd została nadana!!!!(usunięte przez administratora)
Dochodzę do wniosku, ,że to prawda że firma DPD schodzi na psy. Dwa dni temu dostałem tel od ich kuriera, że ma przesyłkę poprosiłem aby poczekał 4-5 min i zaraz będę w domu. Niestety darmo leciałem, odczekałem ok 15min zadzwoniłem do kuriera a ten w chamski opryskliwy sposób odrzekł że nie będzie na nikogo czekał miał później dostarczyć przesyłkę lecz się nie doczekałem. Gdy sprawdziłem status przesylki znalazłem wpis ODMOWA PRZYJĘCIA. Trudno następnego dnia znów kontaktuję się ze sprzedawcą drugi raz wysyła śledzę przesyłkę i czytam ODBIORCA NIE OBECNY a w tym czasie odbierałem przesyłkę z innej firmy. Nawet kurier nie pofatygował się zadzwonić. Z tego co się domyślam to tej przesyłki mi nie doręczą . (usunięte przez administratora) szkoda mi tylko firmy która drugi raz wysyła mi przesyłkę za pobraniem (niestety płacąc za przesyłki) Będę unikał sprzedawców którzy wysyłają przesyłki przez DPD.
Przywiózł mi jego bezczelnośc pan kurier paczkę, jak chciałem zobaczyć co w środku bezczelnie odjechał jak mówiłem ze nagram jego zachowanie to policją straszył, a ci na infolinii po jednych pieniądzach porażka pierwszy i ostatni raz usiłowałem coś od nich zamówić Jak oni jeszcze istnieją na rynku to jakiś cud NIE POLECAM!!!!!!
Szkoda gadać, nigdy więcej nie wyślę przez tą firmę nic. Mylą naklejki i moja paczka dotarła do kogo innego a ja dostałam od kogo innego... Brak słów, ????????
Kurier DPD Polska - (usunięte przez administratora) Tarnów BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO Z KURIEREM. NIESŁOWNY, BESZCZELNY. NIGDY WIECEJ DPD
Przesyłka nie została odebrana - odbiorca odmówił przyjęcia i nie ma szans na odbiór. Mimo ponagleń telefonicznych przesyłka jest nadal magazynowana i nie wraca do nadawcy. Nigdy więcej DPD.
Nie jest to pierwszy raz ale chyba nie ma osób w tej firmie na poziomie, po raz trzeci się zawiodłam i to chyba ostatni
W czasach pandemii należny unikać kontaktu z ludźmi - dlatego pewnie kurier rzuca paczką o drzwi i idzie dalej. Oczywiście zaczyna się procedura reklamacji - zgodna ze stroną internetową firmy. Firma odpisuje po 3 tygodniach, że należy jeszcze dostarczyć protokół spisany z kurierem (epidemia nadal panuje), tylko po to,żeby na drugi dzień napisać, że nie dostarczono protokołu, który powinien być spisany w 7 dni od przyjęcia ..... - reklamacja została złożona w terminie do 7 dni..... Nadmienię, że rzucanie paczkami o drzwi czy przed drzwi to normalna praktyka kurierów tej firmy.
Firma nie daj się. Wielka żenada i brak profesjonalizmu. Podejście do klienta z wielką ignorancją. Na paczkę czekam tydzień. Miała być we wtorek 19 maja a najpóźniej 20 maja. Status przesyłki "odebrana przez kuriera" i na tym śledzenie się kończy bo nie ma aktualizacji. Na infolinii za każdym razem odbiera inny konsultant. Niby (po podaniu wszystkich danych) sprawdza co się dzieje z paczką a następnie otrzymuję odpowiedź, że albo nie wiedzą gdzie się znajduje albo, że jest przetrzymana na sortowni i też oczywiście nie wiadomo z jakiego powodu lub żebym zadzwoniła za dwie godziny to będą wiedzieć coś więcej lub żebym sprawdzała status paczki bo być może się zmieni i paczka jutro przyjedzie. Status się nie zmienił i paczki też nie otrzymałam. Dzwoniłam do nich przez trzy dni do weekendu. Nic konkretnego się nie dowiedziałam. Myślę, że "zagubili" paczkę i teraz nie wiedzą co z tym fantem dalej zrobić. Taka to firma DPD. Brak możliwości rozmowy z osobą kompetentną oraz brak adresu mailowego na który można by było napisać i opisać problem. Ich formularz reklamacyjny to jedna wielka porażka. Nie ma możliwości opisać problemu bo w pewnym momencie okazuje się, że opis się nie mieści. Po prostu się urywa w pewnym momencie w pół słowa. Gorąco nie polecam nikomu!!!
Dpd jest niestety najgorsza w porównaniu do którejkolwiek z którą współpracowaliśmy jako firma. mamy dużo wysyłek internetowych, ale niestety przed chwilką otrzymaliśmy ostatnią już odrzuconą reklamację zniszczenia przesyłki. Kurierzy są tak zaprogramowani, że mają zrzucić przesyłkę i spierniczać ile sił w nogach, żeby nie można było sporządzić protokołu. Następnie przyjeżdża na nast dzień i wtedy juz jest POZAMIATANE. Każdą reklamację odrzucą. Nie polecam, wręcz odradzam jakichkolwiek współpracy z tą firmą-oszustami. Każda inna będzie lepsza.
Reklamacja DPD od 01.05.2020 jest już internetowo kurier nie ma od tegdnia formularza z protokołem do wypełnienia tak samo kurier nie ma obowiązku być przy rospakowywaniu paczki jak jest już opłacona...
Totalna PORAŻKA, nie polecam nikomu. Kurier niby przywoził mi paczkę przez dwa dni, bo podobno nie było mnie w domu, mimo, że czekałam na paczkę i nie opuszczałam domu, na trzeci dzień moja paczka została odesłana. Ogólnie nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.