Czy ktoś z was był ostatnio u nich w biurze? Nie odbierają oraz nie odpisują a mają długu na kilkadziesiąt tysięcy. Jeśli ktoś ma inny numer tel lub mail do nich niech tutaj pisze.
Sprzedamy firmę z branży spedycyjno transportowej działającą na rynku europejskim od czerwca 2022. Firmą zarządzają dwaj współudziałowcy posiadający po 50% udziałów. Spółka posiada: - licencję spedycyjna - licencję transportową (1wypis na auto do 3,5T) - ubezpieczenie OCP - dostęp do platformy umożliwiającej wystawianie zleceń, zapisywanie bazy klientów, kontrolę księgową dokumentów itp. Firma dysponuje własną domeną i stroną internetową, własne logo, logotyp i podstawy do stworzenia dobrej kampanii marketingowej. Oferujemy obszerna bazę klientów na którą składają się: - dostępy do bezpośrednich platform licytacyjnych firm z branży automotive - dostępy do chatów z pracownikami firm bezpośrednio zlecających transporty oraz dostęp do adresów mailowych, numerów kontaktowych firm z którymi współpracowaliśmy do tej pory (w sumie na dwóch spółkach to prawie 10 lat działań) Firma posiada ponadto: - umowę z TMobile na usługi telekomunikacyjne, - rachunki bankowe w PLN i EURO - umowę z biurem księgowym prowadzącym pełną księgowość - zajmującą się firmą od początku jej istnienia - umowę faktoringową na 800 tys.PLN, która nie została jeszcze uruchomiona - profesjonalną obsługę prawną - opiekę windykacyjną - doradztwo i obsługę finansową (zabezpieczenie firmy pod kątem finansowym poprzez pozyskiwanie finansowań, jak również pod kątem optymalizacji zysków i minimalizacji kosztów) - możliwe przejęcie pracowników administracyjnych, spedytorów jak i przewoźników Na facebook jest ogłoszenie o ich drugiej spedycji Emma.
W sumie chcą sprzedać gotowy biznes. Ciekawe jaka cene oczekują bo jak jakaś rozsądną ( to sama licencja żeby ja mieć to trzeba mieć 250 k na koncie itp. ). Może mają inne bardziej dochodowe biznesy, dlatego z tego się wycofują, albo długi na poprzedniej spółce. Generalnie, noku było kilka lat na rynku, i nigdy nie było problemów.
Licencję spedycyjną w zakresie przewozu osób wydaje się na takich samych warunkach jak wskazane w pkt 1. Wymagany majątek wynosi natomiast nie 50 000 euro, a jedynie 5000 złotych. Przedsiębiorca powinien ponadto posiadać wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) albo numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS). Wymagania te zawarto w art. 5c ust. 2 i 2a ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 roku. Jakie 250 000 zł? Oraz wpis na jeden samochód do 3,5t.
250k to około 50k euro na start które musisz miec na koncie w chwili otwierania aby dostać licencję . Znalazłem spółkę za 70k jest wystawiona, sądzę że cena jest do negocjacji, bo w transporcie są już spaleni.
To chyba słabo znasz branżę. Jak są spaleni w transporcie? Jest multum takich spółek ,które działały i potem zmieniano spółki i dalej robiono to samo a w zarządzie zasiadali nadal ci sami udziałowcy. A po drugie co oni mogą sprzedać jeśli opinia jest negatywna a ktoś kto by przejął taką spółkę co może zrobić. Baza klientów to też żaden rarytas w dzisiejszych czasach gdzie cena gra największą rolę.
Czyli dalej będą działać pewnie pod inną nazwą.
Witam czekam na jakieś opinie bo chcę z nimi podjąć współprace