Opinie o Koimex
KOIMEX, wiodąca firma w branży transportowo-spedycyjnej, z dumą ogłasza odebranie kolejnej partii nowoczesnych i bezpiecznych ciągników siodłowych Volvo FH 460. To ważny krok w procesie unowocześniania naszej floty, który podkreśla nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój i najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Nowoczesność i Ekologia
Nowe ciągniki siodłowe Volvo FH 460 to jedne z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży transportowej. Dzięki innowacyjnym technologiom, które zostały zastosowane w tych pojazdach, KOIMEX zyskuje dostęp do rozwiązań, które nie tylko podnoszą efektywność transportu, ale także znacząco ograniczają jego negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nowe pojazdy spełniają rygorystyczne normy emisji CO2 VECTO, osiągając imponujący wynik 46.84 gCO2/tkm w grupie G3, co jest dowodem na nasze zaangażowanie w ochronę środowiska.
Bezpieczeństwo na Pierwszym Miejscu
Bezpieczeństwo jest kluczowym aspektem naszej działalności, a nowe ciągniki Volvo FH 460 są tego najlepszym przykładem. Pojazdy te wyróżniają się nie tylko doskonałymi osiągami, ale także zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, które zapewniają ochronę zarówno kierowcy, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Współpraca z renomowanym producentem, jakim jest Volvo, gwarantuje, że nasze usługi transportowe są realizowane przy użyciu najbezpieczniejszych i najbardziej niezawodnych pojazdów dostępnych na rynku.
Partnerstwo z Volvo Polska
Nasza długotrwała współpraca z Volvo Polska jest gwarancją jakości i niezawodności. Kontrakt na dostawę 44 nowoczesnych ciągników siodłowych to kolejny krok w naszym partnerstwie, które pozwala nam oferować klientom najwyższą jakość usług transportowych. Pierwsza transza 27 pojazdów już trafiła do naszej floty, a kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie w najbliższym czasie.
Korzyści dla Klientów i Kontrahentów
Dla naszych klientów i kontrahentów, nowoczesny i ekologiczny tabor to gwarancja najwyższej jakości usług transportowych, terminowości dostaw i bezpieczeństwa współpracy. Inwestycja w nowoczesne ciągniki siodłowe Volvo FH 460 to nie tylko krok w kierunku zrównoważonego transportu, ale także dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie usług na najwyższym poziomie.
KOIMEX kontynuuje swoją misję bycia liderem zrównoważonego rozwoju w branży transportowej, a inwestycja w nowoczesny i ekologiczny tabor jest tego najlepszym dowodem. Dzięki nowym ciągnikom siodłowym Volvo FH 460, jesteśmy gotowi sprostać wyzwaniom przyszłości, oferując usługi transportowe, które są nie tylko efektywne, ale także bezpieczne i przyjazne dla środowiska.
Dziękujemy za podzielenie się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z pracy w firmie Koimex. Cieszymy się, że doceniasz dynamiczny rozwój firmy pomimo wyzwań rynkowych. Zauważyliśmy również Twoją uwagę dotyczącą potrzeby uznania i docenienia zaangażowania i kreatywności pracowników. Rozumiemy, jak ważne jest to dla budowania motywacji i satysfakcji z pracy. Będziemy pracować nad tym, aby w przyszłości jeszcze bardziej doceniać wkład naszych pracowników. Dbałość o jakość usług, środowisko naturalne i zaangażowanie społeczne to kluczowe wartości Koimexu. Inwestycje w nowoczesny, ekologiczny transport i odnawialne źródła energii wynikają z naszej troski o przyszłość planety. Cieszymy się, że pracownicy chętnie angażują się w akcje prospołeczne i proekologiczne, które organizujemy. Zgrany zespół to fundament naszego sukcesu. Dlatego staramy się dbać o integrację pracowników poprzez wspólne wyjazdy i imprezy firmowe. Miło nam słyszeć, że są one dobrze odbierane. Doceniamy wkład każdego działu w sprawne funkcjonowanie Koimexu. Administracja również odgrywa ważną rolę w zapewnieniu płynnej realizacji transportów na najwyższym poziomie. Dziękujemy za rekomendację Koimexu jako solidnego pracodawcy. Cieszymy się, że możesz być częścią naszego zespołu i mieć satysfakcję z pracy w dziale administracji, przyczyniając się do sprawnego funkcjonowania firmy i realizacji transportów na najwyższym poziomie. Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać wysokie standardy i zapewnić pracownikom satysfakcjonujące warunki pracy. Twoja opinia jest dla nas cenną motywacją do dalszego rozwoju.
Ogólnie Firmę oceniam pozytywnie. Koimex dość dynamicznie się rozwija pomimo kryzysu, a to jest już spory atut dla osób zaangażowanych i chcących czegoś więcej. Co prawda przydałoby się od czasu do czasu poklepanie po plecach za zaangażowanie i kreatywność, ale generalnie jak firma zapie*** do przodu, to wszyscy cisną i najwyraźniej nie ma czasu na pierdololo. Podoba mi się, że Koimex dba nie tylko o jakość usług, ale też o środowisko. Firma inwestuje w nowoczesne i przyjazne środowisku środki transportu oraz odnawialne źródła energii. Prowadzi też działania aktywizujące pracowników w akcje prospołeczne i proekologiczne. Można też się odstresować od czasu do czasu na integracjach, które zawsze całkiem nieźle są zorganizowane. Cieszę się, że mogę być częścią zespołu Koimex. Mam satysfakcję, że swoją pracą w dziale administracji przyczyniamy się do sprawnego funkcjonowania firmy i pośrednio do realizacji transportów na najwyższym poziomie. Polecam Koimex jako solidnego pracodawcę.
Witam. Firmę Koimex oceniam pozytywnie mimo że nie pracowałem długo.Duzym plusem jest podeście do kierowcy i sposób komunikacji, jeśli jest problem na spokojnie wspólne szukanie rozwiązania. Polecam z czystym sumieniem ????
@Pracodawca chciałam dowiedziec się czegoś więcej o pracy w dziale planowania. Jak na co dzień wygląda ta praca? Jakie są narzędzia pracy?
Wiem że wkrótce dochodzą nowe auta. Jak zrobić żeby dostać na stan? Wiem że są kierowcy z dłuższym doświadczeniem,ale czy jest realna szansa?
Bardzo dobra firma. Kasa zgodna z ofertą. Jestem po pierwszym miesiącu. Mozna by trochę ponarzekać na spedycję, ale ogólnie jest ok
A jaki system kolego masz ile kasy dostałeś za miesiąc ile wyszła dniówka bo na rozmowie trochę słabo że średnio 85 euro mniej więcej tak pani mówiła to 360 dniówki po europie to nie stawka chciałem przyjść ale nie za taką kasę z Ukraińcem rozmawiałem na parkingu to za 30 dni miał 9700 MASAKRA kwitek pokazywał to wychodzi 320 dniówka a jak u ciebie podpowiesz
Ile dostaję i za co to moja sprawa i na pewno nie bede o tym tutaj pisał. Ciekawi mnie tylko ze ten Ukrainiec mial akurat tylko jedna kartke z taka wyplata. Innych miesiecy juz oczywiscie nie i pracuje tu zapewne dalej. Nasluchalem sie w Mostkach tych historii od dziwnych ludków tyle ze mi sie nawet juz komentowac nie chce. Narzekaja i siedzą dalej. Ale to ze pewnie cos splaca w ratach, za odwałkę po pijaku to juz ci nie powie.
Zapytałem się kulturalnie bo chciałem przyjść do was a raczej jakby nawywijał coś po pijaku to by chyba nie pracował więc zapytam ostatni raz grzecznie ile wychodzi ci dniówka
Ja nie mówię że on po pijaku zestaw wywalił, tylko jak to często bywa zabalował i się do roboty nie stawił. Kopa za to nie dostanie, ale kwita za przestój pewnie tak, albo sobie wziął zaliczke na coś wcześniej i spłaca od RSu ale tego już nie powie. A moja dniówka nic ci nie powie. Wiesz w jakiej jestem grupie podatkowej? Ile mam zusu, ile za pfron dostaje? Chcesz to próbuj, nie to nie. a jeszcze co do tego rozliczenia to chyba za miesiąc stania mu tyle wyszło. 31 x 50 eur stawki minimalnej (gdy nic nie robisz) = 1550 EUR * 4,3 = 6665 zł. Do tego podstawa jakieś 3200 i masz 9865 zł. I to masz po stawce minimalnej., za miesąc stania/
Kolego, daruj sobie gadanie z nimi po parkingach. 90% nie ma pojęcia jak ma płacone. Większość kierowców dalej żyje czasami delegacji. Od dwóch lat płacą zus itd i są w szoku że jakim prawem, że ich okradli że ojej, a później w marcu dostaje 4-6 tysi zwrotu podatku i szczęśliwi jak w polszy dobrze, ale że to jest ta sama kasa którą wcześniej wypracowali to już nie rozumieją. Gościu wchodzi w drugi próg podatkowy samego podatku bez zusa płaci 32% i będzie ryja darł że firma go okradła. Każdy kwitczy że pakiet mobilności mu się należy ale że pakiet jest składkami obwarowany to już żaden nie rozumie i nie chce słyszeć. Wedlug mnie to parkingowi fachowcy to ostatni ludzie z ktorymi o kasie mozna rozmawiac. Prędzej pogadaj z ich żonami one chociaż konkretnie ci powiędzą co i jak. Dniówki tu jakotakiej nie masz, masz podstawe + ryczałty + dodatki dobowe, różne. Masz adr masz więcej dodatku, wieziesz młodego masz więcej, wykorzystasz czas na maxa masz więcej. Masz dobre paliwo to masz 500+ Jeżeli chodzi ci o to czy za stanie będziesz tu zarabiał 12 na rękę, to powiem że nie. Pozdrawiam
Drugi prog podatkowy to jest hit. Widzialem na wlasne oczy jak Ua w Mostkach mowil ze go to nie obchodzi i ze on chce sie z tego wypisac. Jak uslyszal ze sie nie da wypisac, to ryczal ze czemu mu 6 lat temu jak przyjechal do Polski nikt nie powiedzial ze to trzeba placic bo tak to by nie przyjezdzal. Maksymalne oczekiwania + duza roszczeniowosc i calkowite minimum od siebie. Taki jest obraz tej branzy dzisiaj
28.07.2023 ustawa o delegowaniu kierowców w transporcie drogowym raczej skutecznie usunęła problem drugiego progu podatkowego, więc raczej takich cyrków już nie będzie. Szkoda tylko że w dalszym ciągu coroczne podwyżki ZUS są większe niż podwyżki płac. No chyba że są firmy co jeszcze płacą pod stołem to tam w ogóle problemu nie będzie... do czasu aż kierowca zacznie się starać o emeryturę.
Ja jeżdżę bez systemu więc nie powiem bo nie wiem. Nie wiem czy w 2/1 się załapiesz na premie bo premie są od wyników a w systemie to raczej nie zabłyśniesz. Na pewno załapiesz się na dodatki typu załadunki, rozładunki, adry itp
Praca jest na plus, dosyć dalekie trasy. Minusem który zaważył o tym że kończę karierę jest dniówka między 360 a 380zł w tych czasach na busach takie pieniądze biorą. Trzeba szukać czegoś innego.
Ogólnie Firmę oceniam pozytywnie. Koimex dość dynamicznie się rozwija pomimo kryzysu, a to jest już spory atut dla osób zaangażowanych i chcących czegoś więcej. Co prawda przydałoby się od czasu do czasu poklepanie po plecach za zaangażowanie i kreatywność, ale generalnie jak firma zapie*** do przodu, to wszyscy cisną i najwyraźniej nie ma czasu na pierdololo. Podoba mi się, że Koimex dba nie tylko o jakość usług, ale też o środowisko. Firma inwestuje w nowoczesne i przyjazne środowisku środki transportu oraz odnawialne źródła energii. Prowadzi też działania aktywizujące pracowników w akcje prospołeczne i proekologiczne. Można też się odstresować od czasu do czasu na integracjach, które zawsze całkiem nieźle są zorganizowane. Cieszę się, że mogę być częścią zespołu Koimex. Mam satysfakcję, że swoją pracą w dziale administracji przyczyniamy się do sprawnego funkcjonowania firmy i pośrednio do realizacji transportów na najwyższym poziomie. Polecam Koimex jako solidnego pracodawcę.
Dziękujemy za podzielenie się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z pracy w firmie Koimex. Cieszymy się, że doceniasz dynamiczny rozwój firmy pomimo wyzwań rynkowych. Zauważyliśmy również Twoją uwagę dotyczącą potrzeby uznania i docenienia zaangażowania i kreatywności pracowników. Rozumiemy, jak ważne jest to dla budowania motywacji i satysfakcji z pracy. Będziemy pracować nad tym, aby w przyszłości jeszcze bardziej doceniać wkład naszych pracowników. Dbałość o jakość usług, środowisko naturalne i zaangażowanie społeczne to kluczowe wartości Koimexu. Inwestycje w nowoczesny, ekologiczny transport i odnawialne źródła energii wynikają z naszej troski o przyszłość planety. Cieszymy się, że pracownicy chętnie angażują się w akcje prospołeczne i proekologiczne, które organizujemy. Zgrany zespół to fundament naszego sukcesu. Dlatego staramy się dbać o integrację pracowników poprzez wspólne wyjazdy i imprezy firmowe. Miło nam słyszeć, że są one dobrze odbierane. Doceniamy wkład każdego działu w sprawne funkcjonowanie Koimexu. Administracja również odgrywa ważną rolę w zapewnieniu płynnej realizacji transportów na najwyższym poziomie. Dziękujemy za rekomendację Koimexu jako solidnego pracodawcy. Cieszymy się, że możesz być częścią naszego zespołu i mieć satysfakcję z pracy w dziale administracji, przyczyniając się do sprawnego funkcjonowania firmy i realizacji transportów na najwyższym poziomie. Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać wysokie standardy i zapewnić pracownikom satysfakcjonujące warunki pracy. Twoja opinia jest dla nas cenną motywacją do dalszego rozwoju.
a czy ja tez moge sie podzielic moim doswiadczeniem ? mysle ze kilka osob chetnie poczyta, kilu osobom poprawi to nawet nastroj- pisac?
Polecam tę firmę każdemu. Pracowałem na zastępstwie. Za 20 dni pracy dostałem 6600 ale fakt faktem nie przemęczałem się i w sumie chyba jeszcze do tego podstawa? niewazne. Jeździ się po Francji Włochach czechach i Niemcy. Wyznaczaja trasy. Jest premia za paliwo, ale to nie moja liga, ale widziałem jak Ukraincowi dali za powietrze, Przyjmują z róznych kontytnetów, widać że radzą sobie z brakami polskich narzekaczy i leni. pozdrawiam, chętnie jeszcze pojeżdżę
Ło panie, na facebooku już by cie zaszczekali. niestety okrutna prawda. w tym zawodzie bylo za dobrze przez ostatnie lata i sie ludziom pomieszalo. krajowi i ukrainscy specjalisci nie moga do siebie dopuscic wizji ze ich jakies kazachy wygryzaja, a tak to juz jest i bedzie.i to nie jest tak jak szczekacze szczekaja ze oni za pol wyplaty jezdza, bo jezdza za te same pieniondze, chodzi o to ze wsiadzie do auta w styczniu i wysiada w czerwcu, wiec pytanie po co komu szczekacz co co piatek musi byc w domu?
Witam czy firma zatrudnia osoby bez doświadczenia na stanowisku kierowcy C+E?
Jeżeli przejdziesz test w Mostkach to tak. Będziesz jeździł jakiś czas z master driverem. Dzwoń śmiało.
Duzo jest kandydatow? Dzwonilem i terminy sa mocno zajete co mnie dziwi bo niby takie narzekania a co nie dzwonie to 8 - 10 testow dziennie.
Choćby było jak nigdzie indziej to i tak 8 na 10 kierowców bedzie narzekało. Jak na lato to kandydatow jest duzo. Podobno grafik jest zapelniony kazdego dnia
Ja uwielbiam te brednie. Coby nie było to każdy narzeka. I tak mamy narzekaczy co i tak siedzą i robią dalej, narzekaczy zmieniaczy co w rok mają 8 firm zaliczonych i narzekają że nigdzie się nie da zarobić, narzekaczy biznesmenow co caly czas L4 i tylko jak to źle. Mamy czasy narzekaczy i internetowych komentatorów. Ja osobieście na opinie gogla to już nawet nie wchodzę, bo albo są kupione albo pisane przez ludzi którzy guzik co mają do powiedzenia.
No ale tak to jest. Na profil jakiejkolwiek firmy nie wejdziesz to jest jad. Choćby bylo fiołkowo to i tak zaraz znajdą się ci co muszą swoje nic nie warte zdanie wygłosić bo tutaj akurat może. W domu stara strzeli go w dziub, na parkingu trzy po trzy jak potłuczony, a nigdzie indziej nikt go nie chce słuchać... no to zostają internety. Ja tam się czasem poudzielam ale już na oceny w internecie nie patrze. Guzik to warte.
Zgadzam się w całości. Narzekacze i krzykacze. Dniówka jest ok i jeszcze trasy wyznaczają. Jest ok
Ważne w życiu, by plusy przeważały minusy. Zatem całokształt, to mam dobre wspomnienia z pracy w Koimexie. Gdybym nie musiał życia poukładać trochę na nowo, zapewne pracowałbym dalej. W sumie to było całkiem dobre 3,5 roku???? Dzięki! ????
KOIMEX, wiodąca firma w branży transportowo-spedycyjnej, z dumą ogłasza odebranie kolejnej partii nowoczesnych i bezpiecznych ciągników siodłowych Volvo FH 460. To ważny krok w procesie unowocześniania naszej floty, który podkreśla nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój i najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Nowoczesność i Ekologia
Nowe ciągniki siodłowe Volvo FH 460 to jedne z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży transportowej. Dzięki innowacyjnym technologiom, które zostały zastosowane w tych pojazdach, KOIMEX zyskuje dostęp do rozwiązań, które nie tylko podnoszą efektywność transportu, ale także znacząco ograniczają jego negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nowe pojazdy spełniają rygorystyczne normy emisji CO2 VECTO, osiągając imponujący wynik 46.84 gCO2/tkm w grupie G3, co jest dowodem na nasze zaangażowanie w ochronę środowiska.
Bezpieczeństwo na Pierwszym Miejscu
Bezpieczeństwo jest kluczowym aspektem naszej działalności, a nowe ciągniki Volvo FH 460 są tego najlepszym przykładem. Pojazdy te wyróżniają się nie tylko doskonałymi osiągami, ale także zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, które zapewniają ochronę zarówno kierowcy, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Współpraca z renomowanym producentem, jakim jest Volvo, gwarantuje, że nasze usługi transportowe są realizowane przy użyciu najbezpieczniejszych i najbardziej niezawodnych pojazdów dostępnych na rynku.
Partnerstwo z Volvo Polska
Nasza długotrwała współpraca z Volvo Polska jest gwarancją jakości i niezawodności. Kontrakt na dostawę 44 nowoczesnych ciągników siodłowych to kolejny krok w naszym partnerstwie, które pozwala nam oferować klientom najwyższą jakość usług transportowych. Pierwsza transza 27 pojazdów już trafiła do naszej floty, a kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie w najbliższym czasie.
Korzyści dla Klientów i Kontrahentów
Dla naszych klientów i kontrahentów, nowoczesny i ekologiczny tabor to gwarancja najwyższej jakości usług transportowych, terminowości dostaw i bezpieczeństwa współpracy. Inwestycja w nowoczesne ciągniki siodłowe Volvo FH 460 to nie tylko krok w kierunku zrównoważonego transportu, ale także dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie usług na najwyższym poziomie.
KOIMEX kontynuuje swoją misję bycia liderem zrównoważonego rozwoju w branży transportowej, a inwestycja w nowoczesny i ekologiczny tabor jest tego najlepszym dowodem. Dzięki nowym ciągnikom siodłowym Volvo FH 460, jesteśmy gotowi sprostać wyzwaniom przyszłości, oferując usługi transportowe, które są nie tylko efektywne, ale także bezpieczne i przyjazne dla środowiska.
I bardzo dobrze. Dobry sprzęt to podstawa.
Ja sobie sprzęt w koimexie prawie zawsze chwaliłem. Wymiana taboru zawsze była regularna i nigdy trupami sie nie jeździło. Nie podobało mi się tylko jak były renówki bo to było słabe. ale tak autka zawsze były fajne
Dobry wieczór, po wielu przemyśleniach i personalnych rekomendacjach postanowiłem zapytać, czy obecnie poszukujecie Państwo tylko na stanowiska wyszczególnione na go-work? Na Państwa stronie brak ofert, a wolę zapytać bezpośrednio , gdyż nie chcę korzystać z tzw. polecenia personalnego. Mam łącznie ponad 10 lat doświadczenia w zażądaniu i od kilku lat prowadzę duży zespół obsługujący wyłącznie transport międzynarodowy. Pozdrawiam.
Kto się wybiera w sobotę na imprezę?
Właśnie się zaczęło szkolenie na Masterów. I za to Koimex pochwalę bo faktycznie w ostatnich miesiącach zaczęło się coś pozytywnego w tym kierunku dziać. Kwalifikacja nowych kierowców, a nie zatrdunianie na pałe. Dział szkoleń. Trenerzy. To mi się podoba.
Również pozytywnie oceniam zmiany w systemie wdrożeniowym kierowców. Szkoda tylko że wszystkie instrukcje są z czasów starego kontrolingu
Bardzo dziękujemy za Twoją pozytywną opinię! Cieszymy się, że zauważyłeś i doceniasz nasze starania w zakresie szkoleń i kwalifikacji nowych kierowców. W KOIMEX dążymy do podnoszenia standardów i zapewnienia naszym pracownikom najlepszych warunków do rozwoju zawodowego. Dział szkoleń oraz nasi trenerzy dokładają wszelkich starań, aby każdy z naszych kierowców był jak najlepiej przygotowany do swojej roli. Twoje słowa są dla nas motywacją do dalszej pracy i doskonalenia naszych procesów. Dziękujemy za zaufanie i wsparcie! Pozdrawiamy, Zespół KOIMEX
Dziękujemy za Twoją pozytywną opinię na temat zmian w naszym systemie wdrożeniowym dla kierowców KOIMEX. Cieszymy się, że dostrzegasz nasze starania w tym zakresie. Pragniemy Cię poinformować, że jesteśmy w trakcie aktualizowania i sporządzania nowych materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji. Naszym celem jest zapewnienie, aby wszystkie instrukcje były aktualne i dostosowane do najnowszych standardów. Dziękujemy za Twoje wsparcie i cierpliwość. Wierzymy, że te zmiany przyczynią się do jeszcze lepszego przygotowania naszych kierowców. Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne i pomagają w dalszym doskonaleniu naszych procesów. Pozdrawiamy, Zespół KOIMEX
(usunięte przez administratora)
Kłamiesz, aż iskry idą. Pierwsze słyszę o 4 tysiącach noty za paliwo, a jestem tu 10 lat. Jeżeli piszesz że dostałeś taką notę to jesteś jeden ze (usunięte przez administratora)którzy zostali za to wywaleni. Jeżeli piszesz cytuję Pan Janusz to jesteś jeden z byłych wazeliniarzy który poleciał bo się za mocno odkleił i pomylił swoje stanowiska. Piszesz wiele osób odeszło. A niby kto? Ci co dostali kopa? Na koniec kiedy niby opone wymieniałeś sam? Kłamiesz trolu aż głowa mała.
Nie potwierdzam tego. Firma jest ok. zarobki to 10 - 12 tysiecy. wsystko zalezy od premii i weekendow
Na b2b kasa jest akurat przyzwoita. Byly jakies zamieszania przez chwile ale jest ok
Why does it matter that you are Polish?
Ale bzdury. Prowokacja i tyle. Sam się zastanawiam czy ktoś mógł być na tyle głupi żeby coś takiego świadomie napisać?
Jestem na b2b i kasa jest grupo powyżej 13 netto więc nie wiem skąd taki kit? moze ty przez jaka agencję pracujesz?
To jest akurat nieprawda. Wyplaty w Koimex sa ok
"Pracuję tutaj jako kierowca - Polak. A to ważna różnica." zawiało burakiem. A na czym ta roznica polega? bo tak delikatnie to ujoc to za wyjatkiem narzekania na wszystko to tych roznic jakos nie widac
W jakim systemie taką kasa? Chciałem iść do koimexu na 2/2 lub 2/1 ale opinie jak powyższa mnie zniechęciły
Ja jezdze na Driverze tutaj. Jest spoko. Stawka dzienna 100 EUR + dodatki jak wyjezdzisz maxa + paliwo. Platnosc zawsze przed 10-tym. Bylem na b2b w kilku innych firmach i powiem tyle ze tu jest to ok. Bez niespodzianek, bez % od frachtu, bez jakis kosmicznych zapisow.
"Pracuję tutaj jako kierowca - Polak. A to ważna różnica." Widzę, że ktoś już odpiął wrotki. Brawo, a później się dziwicie że dają wam stawki mniejsze niż hindusom?
Firma jak firma. Znam ludzi którzy tam pracują od kilkunastu lat. W jednych działach jest lepiej w innych gorzej. Firma urosła i jest dużo kierowników przez co ciężko żeby z perspektywy jednego działu oceniać całość. Mi się pracowało dobrze.
To zależy co rozumiesz poprzez "od całości"? W dużym uproszczeniu to wygląda w sposób następujący. Kierowca i ZUS (lub inne urzędy) widzą wypłatę pracownika trochę inaczej. Kierowca widzi przede wszystkim przelew, ewentualnie jakieś tam składki. Z reguły nie interesuje się tym z czego prawnie składa się suma przelewu. Urzędy natomiast patrzą przede wszystkim na swoje podstawy obciążeń. W związku z powyższym - tak, ZUS jest płacony od całości. Ale nie oznacza to że od np 14 tysięcy brutto, tylko najczęściej jest to w okolicach 8 tysięcy. Dlaczego tak? Otóż dlatego, że wiele ze składników wynagrodzenia kierowcy w transporcie międzynarodowym jest od połowy 2023 roku zwolnione z oskładkowania. Bez względu na to czy to się podoba czy nie, znaczna część "przelewu" nie jest obarczona składkami. Średnio, podstawa ZUS wynosi 8 tysięcy złotych i od tylu jest odprowadzana składka. Należy jednak mieć na uwadze, że są jeszcze inne obwarowania które są już liczone od całości czyli tych przykładowych 14 tysięcy.
Czy auta są wyprane czy strach wchodzić
No ja akurat dostalem delikatny (usunięte przez administratora) To znaczy dalo sie przezyc, ale bylo trzeba ogarnac. Zglosilem do chlopakow i za sprzatane dostalem kase. Podobno z reguly jak nie ma poslizgu to auto jest gotowe do przyjecia.
Czy firma Koimex z chęcią zatrudniłby osobę niesłyszącą kierowcę C+E?
A czemu odrazu dają umowe na stałe.....żal tych biednych samochodów
Dla cudzoziemców ze względu na pozwolenia na pracę. Dla Polaków bo czemu nie? Kierowca który zda testy nie musi być dodatkowo ograniczany czasowymi umowami. To tylko niepotrzebna makulatura.
Dzień dobry czy są jakieś paczki na święta i czy wszystkie auta wyposażone są w klimatyzację postojową
Witam są przyjęcia w tej firmie ,bo nikt nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na maile?W ogłoszeniu są różne systemy,ile jest dniówki jak to jest naprawdę może tu się coś dowiem ?Pozdro
@Pracodawca jak wygląda sytuacja w dziale IT? Wiem, że Koimex buduje własne oprogramowanie. Czy mają własny zespół programistów czy to robi jakaś firma zewnętrzna? Jest możliwość współpracy?
W KOIMEX budujemy autorskie oprogramowanie dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa transportowo - spedycyjnego, do tego celu mamy stworzony dedykowany zespół utalentowanych programistów, którzy pracują nad narzędziami usprawniającymi procesy w różnych obszarach - od automatyzacji po zarządzanie danymi. Firma KOIMEX zawsze jest otwarta na innowacje i kreatywność, jeśli specjaliści lub podmioty zewnętrzne mogą wnieść nowe pomysły i technologie do realizowanych projektów.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Koimex?
Zobacz opinie na temat firmy Koimex tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Koimex?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 19 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!