To co przez ostatnie półrocze dzieje się w tym sklepie przechodzi pojęcie. Firma zamyka rok z potężną stratą - której winna jest głównie sama centrala przez swoje marzenia o przekształceniu sklepu w hurtownie z prawdziwego zdarzenia. "Projekt" zakończył się fiaskiem, wracamy do małych klientów u których musimy teraz odbudować zaufanie i namówić do powrotu do robienia zakupów(bo tylko jeśli będziemy mieć chęć, to damy radę) - niestety najbardziej przez ten eksperyment cierpimy my, pracownicy - zostały zabrane wszystkie benefity za wyjątkiem multisporta i opieki medycznej. Podwyżki, oprócz wzrostu minimalnej stoją pod wielkim znakiem zapytania, będzie historycznie niski budżet a i tak część kierowników mydli oczy, że jest rewelacja i każdy z nas będzie zadowolony. Nowy dyrektor ma dziwne praktyki, ogólnie dość śliska osoba, nawija makaron na uszy gubiąc się powoli w tym wszystkim co mówi, (usunięte przez administratora) i wmawia rzeczy które nie miały miejsca tak aby wyjść przy tym korzystnie a innych stawia w złym świetle. Winni są wszyscy, tylko nie on. Obiecywał na początku roku, że do połowy roku NIE ZWALNIAMY(zapamiętać) - "zabranie benefitów i ograniczenia kosztów to lekarstwo, które najpierw musimy sprawdzić czy zadziała, potem będą podejmowane decyzję" - po miesiącu trochę niespodziewanie żegnamy się z ponad 10 osobami. Centrala postanowiła zamknąć projekt Allegro!, który generował niemałe pieniądze, osoby ważne O DZIWO nie widzą przyszłości w kanale e-commerce i stawiają na tradycję(ha ha). Część pracowników otrzymała propozycję przejścia na dział, więc dyrektor postanowił zrobić im miejsce nie przedłużając umów z pracownikami którym się one kończyły(tu jest klucz - nie zwalniamy, to nie to samo co - nie przedłużamy umów kończących się ???? ) postanowiły pozostać jedynie 3 osoby, a pracowników z działów którym nie przedłużył umów a mieli już doświadczenie, trzeba na nowo pokryć. 16 stopni na hali sprzedażowej? - to nie nasza wina, my nic nie możemy zrobić. Osoby na górze które powinny mieć największe pojęcie o firmie i jej kierunku, aktualnie błądzą we mgle próbując reanimować trupa, wycinając wszystko w pień nie mając pojęcia, że to jeszcze gorzej odbije się na całokształcie w relacji długofalowej. Dyrygują z Warszawy dyrektorami jak marionetkami nie mając pojęcia co dzieje się tu na miejscu i jak leczyć jednostkę, a nie całą sieć, zmieniając koncepcję 15 razy w ciągu miesiąca, nikt już nie wie do czego dążymy i czego chcemy. Jako łódzki sklep nie istniejemy w przestrzeni reklamowej - większość klientów oprócz tych wieloletnich trafia tu z przypadku, przyjeżdzając po sąsiedzku na zakupy spożywcze. Notujemy ciągłe spadki, liczymy na pozytywne zmiany, ale ciężko o dobrą przyszłość. Bardzo niepewne miejsce pracy na ten moment, przemyśleć dwa razy przy przeglądaniu ofert pracy.
Czy w Bricoman jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Nadal problem z temperaturą na sklepie jest. Temperatura jest poniżej normy temperaturowej dopuszczalnej na stanowiskach pracy. Wielokrotnie temat był zgłaszany, ale bez żadnej reakcji ze strony dyrektora sklepu. Jak co roku tylko mydlenie oczu, że coś się w tej sprawie zmieni. Za 2 tygodnie będzie ciepło i tak od listopada. Mamy już luty i standardowo, jak każdego roku, zima się skończy to i problemu nie będzie.
Jeśli to się do końca roku nie zamknie to będzie cud, mogliby w to miejsce postawić cyrk, byłyby z tego same plusy raz że niewiele ludzi zauważyłoby jakąkolwiek zmianę a dwa przynajmniej przyciągnęłoby jakiś nowych osób. Skoro już nawet klienci współczują nam tego co się dzieje to pozostaje się tylko pomodlić za wielkiego kabanosa, współczuję z całego serca, bo chyba jeszcze się nie otrząsnąłeś z letargu który zapewnia Ci Warszawa
Dużo się dzieje, dużo nowego, ale żeby było lepiej trzeba zaangażowania wszystkich. Ja uważam że zmiany są potrzebne i wkoncu na stanowisku dyrektora jest właściwa, kompetentna osoba. Jeśli ktoś ma " ból (usunięte przez administratora) i nie chce mu się pracować to widocznie się nie nadaje i niech szuka innej pracy gdzie płacą za nic nie robienie....
Źle się dzieje, atmosfera wśród ludzi już chyba nigdy nie będzie taka sama jak kiedyś, szkoda - bardzo się popsuło wszystko
Czy w Bricoman jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Kwartalnie są robione anonimowe ankiety, problemy zgłaszane cyklicznie i tak nie doczekują się rozwiązania - nie, nie ma żadnej reakcji
Jeśli komuś brakuje miejsca w lodówce swoje jedzenie może przynieść na sklep. Temperaturą panującą w środku sprawi że do końca marca jedzenie na pewno się nie zepsuje:) Problemy z temperaturą były zgłaszane co roku i podejrzewam że nadal są. Co roku dostawaliśmy odpowiedz co to zaraz się nie poprawi a wraz z końcem zimy o całym problemie i obietnicach zapominano. .Z perspektywy czasu wiem że nie trzeba było się patyczkować i zgłaszać sprawę do PIPu.
Nadal problem z temperaturą na sklepie jest. Temperatura jest poniżej normy temperaturowej dopuszczalnej na stanowiskach pracy. Wielokrotnie temat był zgłaszany, ale bez żadnej reakcji ze strony dyrektora sklepu. Jak co roku tylko mydlenie oczu, że coś się w tej sprawie zmieni. Za 2 tygodnie będzie ciepło i tak od listopada. Mamy już luty i standardowo, jak każdego roku, zima się skończy to i problemu nie będzie.
To co przez ostatnie półrocze dzieje się w tym sklepie przechodzi pojęcie. Firma zamyka rok z potężną stratą - której winna jest głównie sama centrala przez swoje marzenia o przekształceniu sklepu w hurtownie z prawdziwego zdarzenia. "Projekt" zakończył się fiaskiem, wracamy do małych klientów u których musimy teraz odbudować zaufanie i namówić do powrotu do robienia zakupów(bo tylko jeśli będziemy mieć chęć, to damy radę) - niestety najbardziej przez ten eksperyment cierpimy my, pracownicy - zostały zabrane wszystkie benefity za wyjątkiem multisporta i opieki medycznej. Podwyżki, oprócz wzrostu minimalnej stoją pod wielkim znakiem zapytania, będzie historycznie niski budżet a i tak część kierowników mydli oczy, że jest rewelacja i każdy z nas będzie zadowolony. Nowy dyrektor ma dziwne praktyki, ogólnie dość śliska osoba, nawija makaron na uszy gubiąc się powoli w tym wszystkim co mówi, (usunięte przez administratora) i wmawia rzeczy które nie miały miejsca tak aby wyjść przy tym korzystnie a innych stawia w złym świetle. Winni są wszyscy, tylko nie on. Obiecywał na początku roku, że do połowy roku NIE ZWALNIAMY(zapamiętać) - "zabranie benefitów i ograniczenia kosztów to lekarstwo, które najpierw musimy sprawdzić czy zadziała, potem będą podejmowane decyzję" - po miesiącu trochę niespodziewanie żegnamy się z ponad 10 osobami. Centrala postanowiła zamknąć projekt Allegro!, który generował niemałe pieniądze, osoby ważne O DZIWO nie widzą przyszłości w kanale e-commerce i stawiają na tradycję(ha ha). Część pracowników otrzymała propozycję przejścia na dział, więc dyrektor postanowił zrobić im miejsce nie przedłużając umów z pracownikami którym się one kończyły(tu jest klucz - nie zwalniamy, to nie to samo co - nie przedłużamy umów kończących się ???? ) postanowiły pozostać jedynie 3 osoby, a pracowników z działów którym nie przedłużył umów a mieli już doświadczenie, trzeba na nowo pokryć. 16 stopni na hali sprzedażowej? - to nie nasza wina, my nic nie możemy zrobić. Osoby na górze które powinny mieć największe pojęcie o firmie i jej kierunku, aktualnie błądzą we mgle próbując reanimować trupa, wycinając wszystko w pień nie mając pojęcia, że to jeszcze gorzej odbije się na całokształcie w relacji długofalowej. Dyrygują z Warszawy dyrektorami jak marionetkami nie mając pojęcia co dzieje się tu na miejscu i jak leczyć jednostkę, a nie całą sieć, zmieniając koncepcję 15 razy w ciągu miesiąca, nikt już nie wie do czego dążymy i czego chcemy. Jako łódzki sklep nie istniejemy w przestrzeni reklamowej - większość klientów oprócz tych wieloletnich trafia tu z przypadku, przyjeżdzając po sąsiedzku na zakupy spożywcze. Notujemy ciągłe spadki, liczymy na pozytywne zmiany, ale ciężko o dobrą przyszłość. Bardzo niepewne miejsce pracy na ten moment, przemyśleć dwa razy przy przeglądaniu ofert pracy.
Składam zażalenie dotyczące pracownika który przy maszynie wystawionej darmową od 8:00 do 10:00 Gdzie pieniądze nie przyjmowała maszyna zwrócił mi uwagę że biorę drugą kawę i obraził mnie w oczach wszystkich klientów bo powiedział to bardzo głośno z daleka jak też w obecności moich kolegów którzy czekali też na tą kawę w samochodzie bo akurat też wyszło czuję się urażony i proszę nie wystawiać takich maszyn aby po ubiorze pracownika jestem stałym klientem kartę posiadam i czuję się urażony bardzo nieładnie kieruję to do kierownictwa sklepu jak też i szefa jeżeli Każdy klient ma być tak traktowany to tutaj jest obłuda i fałsz potraktowaniu mnie Odczułem to bardzo zawstydzony
To pan Bulka z skka…trzeba było złożyć skarge na tego pana…. Niestety uważa się za lepszego od innych… Bardzo mi przykro że spotkało to Pana w naszym sklepie.
Bardzo obraził mnie pracownik waszego sklepu przy automacie z kawą, potraktował mnie obraźliwie, atakując, słowami poniżając na oczach klientów ,WSTYD, i wy wstydźcie się za niego,....
Czy Bricoman ma ściśle ustalone godziny pracy?
zapraszam do linku , przypomne , że LM i Bricoman to ten sam włściciel, niech każdy sam wyrobi sobie zdanie https://forsal.pl/swiat/ukraina/artykuly/8383956,rosja-leroy-merlin-ukraina-finansowanie-bombardowania-wlasnych-sklepow.html
chciałbym sie zatrudnić u Państwa na stanowisku kierownika (ostatnio ukazało sie ogłoszenie) , moje warunki 2800 zł netto tel 7980791866
panie dyrektorze , czy marcowa akcja "śrubokręt" zakończyła się sukcesem
Czy ktoś pracował/pracuje w firmie w dziale marketingowym? :) Nie widze tu wpisów od pracowników działu, a szkoda :( Wiecie czy przyjmują osoby z różnym doświadczeniem? Czy trzeba już ogarniać na poziomie specjalisty?
ostatnie ogłoszenia o pracę Bricomana, ewidentny sukces panie generalny ЗАПРОШУЄМО Lublin Odświeżono dnia 13 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Gdańsk Gdańsk Odświeżono dnia 13 lipca 2022 Doradca Klienta - Bricoman Łódź ЗАПРОШУЄМО Łódź 13 lipca 2022 Kierownik Magazynu - Bricoman Biała Podlaska Biała Podlaska Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Kierowca Kat. C + HDS - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Asystent/ka Działu Zakupów - Bricoman Centrala Warszawa Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Kasjer/Kasjerka - pełen lub 3/4 etatu - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Doradca Klienta - Dział Budowlany - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Koordynator Działu Metalowego(Z-ca Kierownika Działu)- Bricoman Poznań Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Lublin Lublin Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Doradca Klienta - Bricoman Gdańsk, Kowale ЗАПРОШУЄМО Gdańsk Odświeżono dnia 08 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Poznań Poznań Odświeżono dnia 08 lipca 2022 Specjalista ds. Kluczowych Klientów - Bricoman Gdańsk Gdańsk 07 lipca 2022
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Bricoman? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Jakie jest stanowiska Bricomana na temat nie wycofania się grupy Adeo z rosyjskiego rynku , do której tez należy Bricoman??
Gdzie się podział dyrektor Marcin (usunięte przez administratora) ?
Jaka atmosfera jest między działami w Bricoman?
Co to za pytanie? :) Chyba taka sama jak między ludźmi… jedni się lubią bardziej inni mniej. Wydaje mi się, że nie można uogólniać. Czy pytanie dotyczy jakiegoś konkretnego działu, np. Kasy vs. inne działy?
dziś kolejne ogłoszenie na sprzedawce, spora ta rotacja
zakupiłem płytki, które okazały sie wadliwe , prosiłem kierownika o kontakt , bezskutecznie... omijać szerokim łukiem
Zakupiłem u państwa szafkę łazienkową Elita, która okazała się być wadliwa. Na szczęście pracownicy działu reklamacji okazali się być osobami kompetentnymi, zarówno w zakresie swoich obowiązków, jak i w zakresie relacji międzyludzkich. Piszę tu przede wszystkim o Panu z działu obsługującego transakcje allegro, jak również o Pani realizującą reklamacje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricoman?
Zobacz opinie na temat firmy Bricoman tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bricoman?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!