Opinie o Bricoman w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Bricoman. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Bricoman o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bricoman w Łódź

Uwaga
Pracownik
 Pytanie

To co przez ostatnie półrocze dzieje się w tym sklepie przechodzi pojęcie. Firma zamyka rok z potężną stratą - której winna jest głównie sama centrala przez swoje marzenia o przekształceniu sklepu w hurtownie z prawdziwego zdarzenia. "Projekt" zakończył się fiaskiem, wracamy do małych klientów u których musimy teraz odbudować zaufanie i namówić do powrotu do robienia zakupów(bo tylko jeśli będziemy mieć chęć, to damy radę) - niestety najbardziej przez ten eksperyment cierpimy my, pracownicy - zostały zabrane wszystkie benefity za wyjątkiem multisporta i opieki medycznej. Podwyżki, oprócz wzrostu minimalnej stoją pod wielkim znakiem zapytania, będzie historycznie niski budżet a i tak część kierowników mydli oczy, że jest rewelacja i każdy z nas będzie zadowolony. Nowy dyrektor ma dziwne praktyki, ogólnie dość śliska osoba, nawija makaron na uszy gubiąc się powoli w tym wszystkim co mówi, (usunięte przez administratora) i wmawia rzeczy które nie miały miejsca tak aby wyjść przy tym korzystnie a innych stawia w złym świetle. Winni są wszyscy, tylko nie on. Obiecywał na początku roku, że do połowy roku NIE ZWALNIAMY(zapamiętać) - "zabranie benefitów i ograniczenia kosztów to lekarstwo, które najpierw musimy sprawdzić czy zadziała, potem będą podejmowane decyzję" - po miesiącu trochę niespodziewanie żegnamy się z ponad 10 osobami. Centrala postanowiła zamknąć projekt Allegro!, który generował niemałe pieniądze, osoby ważne O DZIWO nie widzą przyszłości w kanale e-commerce i stawiają na tradycję(ha ha). Część pracowników otrzymała propozycję przejścia na dział, więc dyrektor postanowił zrobić im miejsce nie przedłużając umów z pracownikami którym się one kończyły(tu jest klucz - nie zwalniamy, to nie to samo co - nie przedłużamy umów kończących się ???? ) postanowiły pozostać jedynie 3 osoby, a pracowników z działów którym nie przedłużył umów a mieli już doświadczenie, trzeba na nowo pokryć. 16 stopni na hali sprzedażowej? - to nie nasza wina, my nic nie możemy zrobić. Osoby na górze które powinny mieć największe pojęcie o firmie i jej kierunku, aktualnie błądzą we mgle próbując reanimować trupa, wycinając wszystko w pień nie mając pojęcia, że to jeszcze gorzej odbije się na całokształcie w relacji długofalowej. Dyrygują z Warszawy dyrektorami jak marionetkami nie mając pojęcia co dzieje się tu na miejscu i jak leczyć jednostkę, a nie całą sieć, zmieniając koncepcję 15 razy w ciągu miesiąca, nikt już nie wie do czego dążymy i czego chcemy. Jako łódzki sklep nie istniejemy w przestrzeni reklamowej - większość klientów oprócz tych wieloletnich trafia tu z przypadku, przyjeżdzając po sąsiedzku na zakupy spożywcze. Notujemy ciągłe spadki, liczymy na pozytywne zmiany, ale ciężko o dobrą przyszłość. Bardzo niepewne miejsce pracy na ten moment, przemyśleć dwa razy przy przeglądaniu ofert pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bricoman jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Pracownik
Inne
@Budyń

Nadal problem z temperaturą na sklepie jest. Temperatura jest poniżej normy temperaturowej dopuszczalnej na stanowiskach pracy. Wielokrotnie temat był zgłaszany, ale bez żadnej reakcji ze strony dyrektora sklepu. Jak co roku tylko mydlenie oczu, że coś się w tej sprawie zmieni. Za 2 tygodnie będzie ciepło i tak od listopada. Mamy już luty i standardowo, jak każdego roku, zima się skończy to i problemu nie będzie.

Kisiel Nowy wpis
Pracownik

Jeśli to się do końca roku nie zamknie to będzie cud, mogliby w to miejsce postawić cyrk, byłyby z tego same plusy raz że niewiele ludzi zauważyłoby jakąkolwiek zmianę a dwa przynajmniej przyciągnęłoby jakiś nowych osób. Skoro już nawet klienci współczują nam tego co się dzieje to pozostaje się tylko pomodlić za wielkiego kabanosa, współczuję z całego serca, bo chyba jeszcze się nie otrząsnąłeś z letargu który zapewnia Ci Warszawa

Pracownik Nowy wpis
Inne

Dużo się dzieje, dużo nowego, ale żeby było lepiej trzeba zaangażowania wszystkich. Ja uważam że zmiany są potrzebne i wkoncu na stanowisku dyrektora jest właściwa, kompetentna osoba. Jeśli ktoś ma " ból (usunięte przez administratora) i nie chce mu się pracować to widocznie się nie nadaje i niech szuka innej pracy gdzie płacą za nic nie robienie....

Smutas Nowy wpis
Inne

Źle się dzieje, atmosfera wśród ludzi już chyba nigdy nie będzie taka sama jak kiedyś, szkoda - bardzo się popsuło wszystko

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bricoman jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

nie
Pracownik
@Pytanie

Kwartalnie są robione anonimowe ankiety, problemy zgłaszane cyklicznie i tak nie doczekują się rozwiązania - nie, nie ma żadnej reakcji

Budyń
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli komuś brakuje miejsca w lodówce swoje jedzenie może przynieść na sklep. Temperaturą panującą w środku sprawi że do końca marca jedzenie na pewno się nie zepsuje:) Problemy z temperaturą były zgłaszane co roku i podejrzewam że nadal są. Co roku dostawaliśmy odpowiedz co to zaraz się nie poprawi a wraz z końcem zimy o całym problemie i obietnicach zapominano. .Z perspektywy czasu wiem że nie trzeba było się patyczkować i zgłaszać sprawę do PIPu.

Pracownik Nowy wpis
Inne
@Budyń

Nadal problem z temperaturą na sklepie jest. Temperatura jest poniżej normy temperaturowej dopuszczalnej na stanowiskach pracy. Wielokrotnie temat był zgłaszany, ale bez żadnej reakcji ze strony dyrektora sklepu. Jak co roku tylko mydlenie oczu, że coś się w tej sprawie zmieni. Za 2 tygodnie będzie ciepło i tak od listopada. Mamy już luty i standardowo, jak każdego roku, zima się skończy to i problemu nie będzie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Bricoman? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Łódź
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Uwaga
Pracownik
 Pytanie

To co przez ostatnie półrocze dzieje się w tym sklepie przechodzi pojęcie. Firma zamyka rok z potężną stratą - której winna jest głównie sama centrala przez swoje marzenia o przekształceniu sklepu w hurtownie z prawdziwego zdarzenia. "Projekt" zakończył się fiaskiem, wracamy do małych klientów u których musimy teraz odbudować zaufanie i namówić do powrotu do robienia zakupów(bo tylko jeśli będziemy mieć chęć, to damy radę) - niestety najbardziej przez ten eksperyment cierpimy my, pracownicy - zostały zabrane wszystkie benefity za wyjątkiem multisporta i opieki medycznej. Podwyżki, oprócz wzrostu minimalnej stoją pod wielkim znakiem zapytania, będzie historycznie niski budżet a i tak część kierowników mydli oczy, że jest rewelacja i każdy z nas będzie zadowolony. Nowy dyrektor ma dziwne praktyki, ogólnie dość śliska osoba, nawija makaron na uszy gubiąc się powoli w tym wszystkim co mówi, (usunięte przez administratora) i wmawia rzeczy które nie miały miejsca tak aby wyjść przy tym korzystnie a innych stawia w złym świetle. Winni są wszyscy, tylko nie on. Obiecywał na początku roku, że do połowy roku NIE ZWALNIAMY(zapamiętać) - "zabranie benefitów i ograniczenia kosztów to lekarstwo, które najpierw musimy sprawdzić czy zadziała, potem będą podejmowane decyzję" - po miesiącu trochę niespodziewanie żegnamy się z ponad 10 osobami. Centrala postanowiła zamknąć projekt Allegro!, który generował niemałe pieniądze, osoby ważne O DZIWO nie widzą przyszłości w kanale e-commerce i stawiają na tradycję(ha ha). Część pracowników otrzymała propozycję przejścia na dział, więc dyrektor postanowił zrobić im miejsce nie przedłużając umów z pracownikami którym się one kończyły(tu jest klucz - nie zwalniamy, to nie to samo co - nie przedłużamy umów kończących się ???? ) postanowiły pozostać jedynie 3 osoby, a pracowników z działów którym nie przedłużył umów a mieli już doświadczenie, trzeba na nowo pokryć. 16 stopni na hali sprzedażowej? - to nie nasza wina, my nic nie możemy zrobić. Osoby na górze które powinny mieć największe pojęcie o firmie i jej kierunku, aktualnie błądzą we mgle próbując reanimować trupa, wycinając wszystko w pień nie mając pojęcia, że to jeszcze gorzej odbije się na całokształcie w relacji długofalowej. Dyrygują z Warszawy dyrektorami jak marionetkami nie mając pojęcia co dzieje się tu na miejscu i jak leczyć jednostkę, a nie całą sieć, zmieniając koncepcję 15 razy w ciągu miesiąca, nikt już nie wie do czego dążymy i czego chcemy. Jako łódzki sklep nie istniejemy w przestrzeni reklamowej - większość klientów oprócz tych wieloletnich trafia tu z przypadku, przyjeżdzając po sąsiedzku na zakupy spożywcze. Notujemy ciągłe spadki, liczymy na pozytywne zmiany, ale ciężko o dobrą przyszłość. Bardzo niepewne miejsce pracy na ten moment, przemyśleć dwa razy przy przeglądaniu ofert pracy.

Klient
Inne

Składam zażalenie dotyczące pracownika który przy maszynie wystawionej darmową od 8:00 do 10:00 Gdzie pieniądze nie przyjmowała maszyna zwrócił mi uwagę że biorę drugą kawę i obraził mnie w oczach wszystkich klientów bo powiedział to bardzo głośno z daleka jak też w obecności moich kolegów którzy czekali też na tą kawę w samochodzie bo akurat też wyszło czuję się urażony i proszę nie wystawiać takich maszyn aby po ubiorze pracownika jestem stałym klientem kartę posiadam i czuję się urażony bardzo nieładnie kieruję to do kierownictwa sklepu jak też i szefa jeżeli Każdy klient ma być tak traktowany to tutaj jest obłuda i fałsz potraktowaniu mnie Odczułem to bardzo zawstydzony

1
Pracownik
Były pracownik
@Klient

To pan Bulka z skka…trzeba było złożyć skarge na tego pana…. Niestety uważa się za lepszego od innych… Bardzo mi przykro że spotkało to Pana w naszym sklepie.

4
@zażalenie
Inne

Bardzo obraził mnie pracownik waszego sklepu przy automacie z kawą, potraktował mnie obraźliwie, atakując, słowami poniżając na oczach klientów ,WSTYD, i wy wstydźcie się za niego,....

Pytanie
 Pytanie

Czy Bricoman ma ściśle ustalone godziny pracy?

ktp
Pracownik

zapraszam do linku , przypomne , że LM i Bricoman to ten sam włściciel, niech każdy sam wyrobi sobie zdanie https://forsal.pl/swiat/ukraina/artykuly/8383956,rosja-leroy-merlin-ukraina-finansowanie-bombardowania-wlasnych-sklepow.html

kandydat
Kandydat

chciałbym sie zatrudnić u Państwa na stanowisku kierownika (ostatnio ukazało sie ogłoszenie) , moje warunki 2800 zł netto tel 7980791866

wali
Były pracownik

panie dyrektorze , czy marcowa akcja "śrubokręt" zakończyła się sukcesem

Karolina
Inne
@wali

A co to za akcje tu macie?

barca
Pracownik
@wali

mi się to kojarzy z akcją "widelec" którą tusk zlecił na kibiców legii, metody te same

Zuzanna
Inne

Czy ktoś pracował/pracuje w firmie w dziale marketingowym? :) Nie widze tu wpisów od pracowników działu, a szkoda :( Wiecie czy przyjmują osoby z różnym doświadczeniem? Czy trzeba już ogarniać na poziomie specjalisty?

Nick
Pracownik

ostatnie ogłoszenia o pracę Bricomana, ewidentny sukces panie generalny ЗАПРОШУЄМО Lublin Odświeżono dnia 13 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Gdańsk Gdańsk Odświeżono dnia 13 lipca 2022 Doradca Klienta - Bricoman Łódź ЗАПРОШУЄМО Łódź 13 lipca 2022 Kierownik Magazynu - Bricoman Biała Podlaska Biała Podlaska Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Kierowca Kat. C + HDS - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Asystent/ka Działu Zakupów - Bricoman Centrala Warszawa Odświeżono dnia 12 lipca 2022 Kasjer/Kasjerka - pełen lub 3/4 etatu - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Doradca Klienta - Dział Budowlany - Bricoman Poznań ЗАПРОШУЄМО Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Koordynator Działu Metalowego(Z-ca Kierownika Działu)- Bricoman Poznań Poznań Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Lublin Lublin Odświeżono dnia 11 lipca 2022 Doradca Klienta - Bricoman Gdańsk, Kowale ЗАПРОШУЄМО Gdańsk Odświeżono dnia 08 lipca 2022 Przedstawiciel Handlowy - Bricoman Poznań Poznań Odświeżono dnia 08 lipca 2022 Specjalista ds. Kluczowych Klientów - Bricoman Gdańsk Gdańsk 07 lipca 2022

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Bricoman? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

prac
Pracownik
@Pytanie

po prostu odbierasz godziny.

Dorota
Inne
@prac

Ugh czyli nie zapłacą, rozumiem. A jest z tym jakiś problem, bo gdzieniegdzie to po prostu na to odebranie trzeba czekać miesiącami a nawet latami?

UA
Pracownik
 Pytanie

Jakie jest stanowiska Bricomana na temat nie wycofania się grupy Adeo z rosyjskiego rynku , do której tez należy Bricoman??

SLAVA UKRAINIE
Inne
 Pytanie
@UA

Oni teraz będą tylko klikać smutne buźki, bo co im pozostało?

Lok
Pracownik
@UA

Ok

West
Były pracownik
 Pytanie

Gdzie się podział dyrektor Marcin (usunięte przez administratora) ?

East
Pracownik
 Pytanie
@West

Czy to jest miejsce na takie pytania???

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Bricoman?

Prac
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Co to za pytanie? :) Chyba taka sama jak między ludźmi… jedni się lubią bardziej inni mniej. Wydaje mi się, że nie można uogólniać. Czy pytanie dotyczy jakiegoś konkretnego działu, np. Kasy vs. inne działy?

prac
Pracownik
@Prac

widzę, że kierownictwo aż sie spociło od tego wpisu

Natalia
Inne
@prac

Sugerujesz, że atmosfera tutaj nie jest za dobra?

OBSERWATOR
Pracownik

dziś kolejne ogłoszenie na sprzedawce, spora ta rotacja

klient
Inne

zakupiłem płytki, które okazały sie wadliwe , prosiłem kierownika o kontakt , bezskutecznie... omijać szerokim łukiem

M
Inne

Zakupiłem u państwa szafkę łazienkową Elita, która okazała się być wadliwa. Na szczęście pracownicy działu reklamacji okazali się być osobami kompetentnymi, zarówno w zakresie swoich obowiązków, jak i w zakresie relacji międzyludzkich. Piszę tu przede wszystkim o Panu z działu obsługującego transakcje allegro, jak również o Pani realizującą reklamacje.

Zostaw merytoryczną opinię o Bricoman - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bricoman?

    Zobacz opinie na temat firmy Bricoman tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bricoman?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bricoman
Przejdź do nowych opinii