Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Wreszciewolna

Chwała Panu wreszcie uwolniłam się z tej pseudo firmy. Pracowałam 6 lat w drogerii, jak teraz na to patrzę, nie wiem co mną kierowało że byłam tam tak długo, chyba tylko świetny zespol. Pensja to najniższa krajowa, ewentualną premia to śmieszne pieniądze za mega wygórowane targety, które wymyślane są chyba na zasadzie, jak wpisze tak będzie. Generalnie musisz robić wszystko, nie ma podziału że kierownik biuro a sprzedawca coś tam.. każdy robi wszystko bo na powierzchni 200m2 jesteś we dwie, max 3 osoby, obsługując dziennie kilkaset klientow. Nie masz czasu na normalna obsługę klienta bo centrala ciągle zawalą Cię masą tabelek, harmonogramów, inwentaryzacji-ktorych często nie zrobisz bo na magazynie leży 100 koszy towaru. Towar notorycznie jest przeładowany, z czego zarząd nie robi sobie nic. I tak dźwigasz kosze ciężaru 25-30 kg oczywiście sama, bo koleżanka jest na kasie, albo właśnie rozmawia z klientem a dostawa ma być rozłożona w ten sam dzień, w przeciwnym razie MR zapyta jak to 17 a Ty nie rozłożyłas jeszcze dostawy???? Regionalne nie dają praktycznie żadnego wsparcia. Potrzebujesz towaru-nie ma. W związku z tym masz puste półki i nie robisz wyników. Tłumaczenie że zglaszalas brak nikogo nie interesuje. Podwyżek nie ma, rabatów nie ma, na święta dostaniesz żel który nadaje się do mycia podłogi.. Dziewczyny jeśli jeszcze tam jesteście i nie macie noza na gardle, idźcie i szukajcie innej pracy, obecnie rynek daje masę możliwości i wierzcie mi że można znaleźć dużo lepszą pracę, natura to nie koniec świata.

Grażyna z Centrali

Może jakbyście bardziej się starały, to byłaby premia, ale samym narzekaniem nic nie osiągniecie. Dobrze wychodzi wam krytykowanie innych, ciekawe jakie macie kwalifikacje do oceny dyrektorów i zarządu.Czy któraś z was w życiu już kierowała dużymi zespołami, że tak ochoczo krytykujecie przełożonych? No to teraz możecie sobie po mnie pojechać :)

była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie przez wiele lat (stanowisko: sprzedawca, a następnie kieronik) i moment w którym dalam wypowiedzenie był naszczęśliwszym w moim życiu. Cała moja rodzina i grono znajomych tryskało szczęściem, ponieważ widzieli jak ta praca wysysa życie, energie.. i doprowadza do depresji. Pensja była żałosna i demotywująca - wiele razy prosiłam o podwyżkę ale ciągle słyszałam wymówki albo MR obiecywał, że za chwilkę będzie podwyżka po czym nie pojawiał się w sklepie i nie chciał konwersować przez telefon stając się wredym i podłym człowiekiem, bo powinnam całować ich po gołych d....ach , że mogę pracować. A większą kasę można zarobić jako kasjer w biedronce, lidlu itp. Ciągłe maile, webinary z pretensjami. Obniżona ilość etatów do minimum. Awantury, że stojąc samemu wchodzi się na zaplecze, zerka na telefon.. nie pracuje na 200% itd. itd. Firma tj. nowa Pani dyrektor i MR rozwalili cały solidny, zgrany i zaangażowany zespół z wieloletnim doświadczeniem. Traktowano ich jak (usunięte przez administratora) odzywano się do nich z pogardą i wyższością. MR kpiła z kierowników i pracowników, obmawiała ich za plecami. Jest to MR z wieloletnim doświadczeniem - modliszka, która robi wszystko jak jej zagrają żeby utrzymać stołek. Na pokaz miła a w rzeczywistości niezorganizowana, nic niepotrafiąca załatwić, umywająca ręce od obowiązków.Jej wizyty do totalny chaos, a zero pomocy i doradztwa. Potrafiła mówić: Masz to zrobić nie wiem jak, Ja nie jestem od tego żeby Ci takie rzeczy tłumaczyć, niech sie zwalniają na ich miejsce jest wiele innych osób, masz ich zmusić, guzik mnie to obchodzi, to Wasza wina, że nie robicie utargu - bo się obijacie (a my codziennie całe upocone biegałyśmy po sklepie) , inne potrafią tylko nie wy itd. itp. Mogła sama wejść na salę sprzedaży i pokazać jak się robi utarg, nauczyć skoro to takie proste i udowonić nawet dla wlasnej satysfakcji ale nigdy tego nie zrobiła, bo wiadomo, że to tylko puste słowa. Dziwi mnie najbardziej to, że to KOBIETY tak traktują KOBIETY! Jak był Pan Marek K. to było idealnie.. mimo dużych zmian, intensywności pracy. Kazał szanować człowieka - wiedział, że to Ci na dole pracują na tych u góry. Jak miał ochrzanić to zrobił to ale użył odpowiednich argumentów, podpowiedział co zrobić żeby było lepiej i czego oczekuje. Człowiek chodził z uśmiechem na twarzy do pracy. Można było na niego liczyć. To nie były puste słowa. Był chodzącym autorytetem i wsparciem. A od kiedy odszedł firma jest z roku na rok coraz to większą porażką. Od kiedy nie jestem (usunięte przez administratora) w tej firmie jestem szczęśliwym człowiekiem. Nawet nie patrzę w stronę tej drogerii jak jestem na zakupach, bo wejście tam powoduje stres i nerwy. Życzę każdemu, żeby dojrzał do decyzji odejścia z tej firmy i w innym miejscu spotkał sie z należytym szacunkiem i godną pensją!

Klaudia

Dziewczyny co tu jest grane? Jak można ciągle tak narzekać. Nie podoba się to po co się tu męczycie i wylewacie gorzkie żale. Zwolnijcie się i dajcie szanse innym na pracę. W dobie pandemii dużo osób traci pracę. I z chęcią przyjdzie za Was do pracy do Natury. Pozdrawiam wszystkie marudy i żegnam.

Lela Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Fikcyjne nikomu nie potrzebne stanowisko to właśnie stanowisko RMS. Bo po co ono jest? Dodzwonić się nie można, o nic doprosić się nie da. W temacie ilości otrzymanych godzin na kolejny miesiąc cisza więc człowiek układa grafik jak wróżbita a nóż widelec się sklei jak zostaną zaakceptowane godziny. To nie gra nie działa. Kierownicy muszą zrobić grafik do 25 a rms kolejnego miesiąca nawet do 5 nie wie ile godzin ma twój sklep. Kolejna rzecz której nie rozumiem to to dlaczego to kierownik ma znaleźć i rekrutować osoby , bo przecież rms ma tyle roboty. Tyle że podpisanie umów i rachunków zajmuje 2, tygodnie po czasie a rozliczanie faktur nawet miesiące. Na kierowników już i tak jest tyle zwalone że rola rms jest w tej firmie zbędna. Wymiotować się chce jak na telekonferencji słychać jak rms siorbie kawę i przeżuwa śniadanie . Do tego machnie kilka meili proszę o wyjaśnienie dlaczego nie robicie planu, i co zamierzacie z tym zrobić. Żyć nie umierać tylko byc rms???????? Ale to tak jest jak jest się Miernym rms

... Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Lela

Zgadzam się ,wszystkie obowiązki są zrzucane na barki kierownika,nawet jak robi coś pierwszy raz ,dzwoniąc do MR słyszy tylko głośnie niezadowolenie i informacje że mamy dzwonić do innych dziewczyn,bo Ona od tego nie jest. To od czego jest ? U mnie nie było miesiąc umowy podpisanej ,mimo że wysyłałam meile ,dzwoniłam,to kiedy miałam problem z kadrami w związku z tym usłyszałam ,że po mojej stronie leżą umowy.. bo ja jestem kierownikiem. Na jednej z telekonferencji usłyszałyśmy że jak nie umiemy sprzedawać ,możemy iść do mc Donalda i tam sprzedawać ciastka może to nam wyjdzie. Najważniejsze to zysk dla MR nie ludzie ,mimo że My pracujemy na Jej premie.

Ktos Nowy wpis
Pracownik
@...

Za pensje w tej firmie to można właśnie tylko smażyć fryty. Za pensje kierownika kasować zakupy i mówić do widzenia. Amen Dlatego MR dostaje wyższa stawkę, aby być odpowiedzialnym za więcej. Przy próbie o podwyżkę tylko udowadnia dlaczego nam się nie należy nic... No coz rynek pracy jest jaki jest - można w ciągu jednego dnia znaleźć inna pracę do czego gorąco zachęcam.

Ex
Były pracownik

Ale Wy dziewczyny jesteście niemądre! Zwolnijcie się z drogerii, szukajcie już pracy z daleka od tej firmy! Na nic Wasze uwagi, Wasze zdanie! Nie dajmy się tak traktować! Pisze była pracownica :)

Zdemotywowana Nowy wpis
Pracownik
@Ex

Dokładnie, firma nigdy nie szanowała ludzi i nie będzie szanować.

była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie przez wiele lat (stanowisko: sprzedawca, a następnie kieronik) i moment w którym dalam wypowiedzenie był naszczęśliwszym w moim życiu. Cała moja rodzina i grono znajomych tryskało szczęściem, ponieważ widzieli jak ta praca wysysa życie, energie.. i doprowadza do depresji. Pensja była żałosna i demotywująca - wiele razy prosiłam o podwyżkę ale ciągle słyszałam wymówki albo MR obiecywał, że za chwilkę będzie podwyżka po czym nie pojawiał się w sklepie i nie chciał konwersować przez telefon stając się wredym i podłym człowiekiem, bo powinnam całować ich po gołych d....ach , że mogę pracować. A większą kasę można zarobić jako kasjer w biedronce, lidlu itp. Ciągłe maile, webinary z pretensjami. Obniżona ilość etatów do minimum. Awantury, że stojąc samemu wchodzi się na zaplecze, zerka na telefon.. nie pracuje na 200% itd. itd. Firma tj. nowa Pani dyrektor i MR rozwalili cały solidny, zgrany i zaangażowany zespół z wieloletnim doświadczeniem. Traktowano ich jak (usunięte przez administratora) odzywano się do nich z pogardą i wyższością. MR kpiła z kierowników i pracowników, obmawiała ich za plecami. Jest to MR z wieloletnim doświadczeniem - modliszka, która robi wszystko jak jej zagrają żeby utrzymać stołek. Na pokaz miła a w rzeczywistości niezorganizowana, nic niepotrafiąca załatwić, umywająca ręce od obowiązków.Jej wizyty do totalny chaos, a zero pomocy i doradztwa. Potrafiła mówić: Masz to zrobić nie wiem jak, Ja nie jestem od tego żeby Ci takie rzeczy tłumaczyć, niech sie zwalniają na ich miejsce jest wiele innych osób, masz ich zmusić, guzik mnie to obchodzi, to Wasza wina, że nie robicie utargu - bo się obijacie (a my codziennie całe upocone biegałyśmy po sklepie) , inne potrafią tylko nie wy itd. itp. Mogła sama wejść na salę sprzedaży i pokazać jak się robi utarg, nauczyć skoro to takie proste i udowonić nawet dla wlasnej satysfakcji ale nigdy tego nie zrobiła, bo wiadomo, że to tylko puste słowa. Dziwi mnie najbardziej to, że to KOBIETY tak traktują KOBIETY! Jak był Pan Marek K. to było idealnie.. mimo dużych zmian, intensywności pracy. Kazał szanować człowieka - wiedział, że to Ci na dole pracują na tych u góry. Jak miał ochrzanić to zrobił to ale użył odpowiednich argumentów, podpowiedział co zrobić żeby było lepiej i czego oczekuje. Człowiek chodził z uśmiechem na twarzy do pracy. Można było na niego liczyć. To nie były puste słowa. Był chodzącym autorytetem i wsparciem. A od kiedy odszedł firma jest z roku na rok coraz to większą porażką. Od kiedy nie jestem (usunięte przez administratora) w tej firmie jestem szczęśliwym człowiekiem. Nawet nie patrzę w stronę tej drogerii jak jestem na zakupach, bo wejście tam powoduje stres i nerwy. Życzę każdemu, żeby dojrzał do decyzji odejścia z tej firmy i w innym miejscu spotkał sie z należytym szacunkiem i godną pensją!

Askier
Klient
@była pracownica

Osoba o której piszesz jako MR z opisu wynika że jest socjopatką...dla własnego zdrowia psychicznego najlepiej jest wtedy odejść z pracy. Pozdrawiam

ostatni raz
Pracownik
 Pytanie
@była pracownica

Czyżby A.N ? Widzę jak na telekonferencji się sili ,aby być miła...a widać,że to nie leży w jej naturze. Jak MR nie chce czegoś tłumaczyć to kto ma ? Skoro nie chce powiedzieć jak robić wynik to znaczy ,że nie wie. Czytam i mam podobne odczucia i marzenie ,że wkrótce również pożegnam firmę...

Kiedyś to było
Były pracownik
@ostatni raz

Też mi się skojarzyło z tą Panią... Latka lecą a ona dalej taka sama...

Kierownik DN ŚLĄSK
Pracownik
@ostatni raz

Czytam te opinie i po prostu nie wierze . To pierwszy raz kiedy tu piszę bo wszystkie ważne dla mnie sprawy załatwiam Z MR - A.N Nigdy nie spotkałam , się z brakiem reakcji przy zgłoszeniu problemu. Pracowałam wcześniej z wieloma menagerami w róznych firmach. Jest to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Wskazuję drogę, zmusza do myślenia co sprawie że sama czuję po sobie , że się rozwijam. Jest liderem dla mnie a ja staram się być liderem dla mojego zespołu. Pamiętam o tym że kierownik to samodzielne stanowisko a wsparciem przy sprawach , których sama nie mogę załatwić jest właśnie MR. To co piszecie jest bardzo niesprawiedliwie , to że meganer jest wymagający to nie znaczy , że można pozwalać sobie na oczernianie go w taki sposób. Żeby odpowiedzieć na wasze zarzuty , które pewnie się posypią pod wpisem , NIE NIE JESTEM NAJLEPSZYM SKLEPEM W REGIONIE:) To co mogę wam radzić w kontakcie z naszą MR to - ROZMOWA !!!

Kd
Pracownik
@Kierownik DN ŚLĄSK

Ja nie pracowalam z AN ale to co piszecie tu to zenada. Szkoda, ze na spotkaniach kazda nie jest odwazna i nie powie co mysli a w internecie wylewa zale. Gdyby to jeszcze byly jakies konstruktywne żale a tu biadolenie. Nasz sklep zrobil premie w grudniu, dostaniemy fajna kaske, paczka slodyczy juz przyszla. Ciesza nas male sukcesy. Wiele zaszlo dobrych rzeczy a ja pracuje nie dlugo i moje dziewczyny tez. My po grudniu jestesmy zadowolone. Pracy bylo duzo ale oplacalo sie. Cieszymy sie z malych naszych sukcesikow. Dobrze napisalas, ze jak ktos ma oczekiwania to juz zle i trzeba pomyje wylewac. To normalne, ze MR ma oczekiwania i cisnie standard, plan, przykasowke, braki, przeciez on tez jest z tego rozliczany. Mam wrazanie ze tu pracuja sami co maja pierwsza prace i nie znaja rzeczywistosci i sfrustrowani zwolnieni ktorym nic sie nie chce robic. Smutna polska rzeczywistosc...brak slow

Kierownik DN ŚLĄSK
Pracownik
@Kd

Cieszę się że odezwała się tu osoba z poważnym i dojrzałym podejściem . Pozdrawiam

Ciotka
Były pracownik
 Pytanie
@Kd

Paczka słodyczy???? Do tego chyba wam jeszcze przysłali różowe okulary przez które patrzycie :) Takie tuszowanie nic nie da bo wszyscy wiedzą jak Natura tonie... Pozdrawiam

Syla
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik DN ŚLĄSK

Coś w tym jest, bo my mamy wymagajaca MR i zawsze z inna kiero sie śmialysmy, ze najlepsze i chwalone sa te MR, co na kawusie i ploty jezdzily, przymykaly oko, przesiadywaly na zapleczach i kumplowaly sie z kiero. Czas leci a ze starej ekipy zostaly te wymagajace ... ciekawe dlaczego? Tylu dyrektorow po drodze i kazdy wylapywal po koleii te "fajne i mile" a zostawil te co czegos oczekuja. Czyli wszyscy dyr się łapali na piekne slowka... haha warto pomyslec i to samo jest z kiero a ja tu jestem juz dlugooooo i przezylam nie jedna zmiane w regionie i zawsze najwieksze zadymiary odchodzily w cieniu

Ciotka
Były pracownik
 Pytanie
@Kierownik DN ŚLĄSK

Poważne i dojrzałe podejście? O czym mowa Najpierw sami dajcie coś od siebie a potem wymagajcie. W sumie się nie dziwię że wam wstyd czytając te komentarze a teraz będziecie się bronić pojedynczymi wpisami jak w Naturze jest kolorowo:D pozdrawiam

Klotka
Pracownik
 Pytanie
@Ciotka

To jeśli tonie, to co tam jeszcze robisz? Uciekaj z tonącego statku. A jeśli na nim nie jesteś to nie oczerniaj firmy bo jest wielu pracowników zadowolonych . Jeśli naprawdę chcecie mieć wpływ to pracujcie , zgłaszajcie problemy do odpowiednich osób rozmawiajcie , przekazujcie informacje . U mnie to działa ;)

Kierownik DN ŚLĄSK
Pracownik
@Syla

Ja nie jestem od tego żeby oceniać prace Zarządu. Ja napisałam moja opinie . Nie analizuje tego w ten sposób . Skupiam się na potrzebach swojego zespołu.

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik DN ŚLĄSK

Nie dam złego słowa powiedzieć na AN. Dla mnie to kopalnia wiedzy. Rzeczowa i konkretna osoba, która jak się zwrócę z problemem- działa. Koleżanka dobrze pisze, kierownik to samodzienie stanowsko, MR to ostatni schodek w rozwiązaniu mojego problemu. Kto nie daje rady i uwaza inaczej, powinien pożegnać się z tą posadą. Nie jest lukrowo, zawsze można liczyć na więcej, natomiast AN z mojego punktu widzenia, jest to osobą, dla której jeszcze tu pracuje... Serio! I dziewczyny, litości....Miejcie na tyle cywilnej odwagi, żeby takie sprawy załatwiać face 2 face! To co? Słyszymy się na tele? Która pierwsza omówi problemy? Jakoś tego nie słyszę na cotygodniowych spotkaniach. Hejtowanie w necie jest naprawdę bardzo słabe...

Kierownik dn slask
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Ja rowniez nie moge zlego slowa powiedziec na AN. Kiedy potrzebuje to zawsze jest do pomocy. Zawsze wszystko zalatwi czego w drogerii nam brakuje. A to, ze cisnie na wyniki? Taka jej praca. Ona tez ma cisnienie z gory i jest rozliczana za wyniki, tak jak samo jak my. Serio nie wiem skad te negatywne komentarze na temat tej MR. Tak jak komentarz wczesniej.. na tele usmieszki i wchodzenie w (usunięte przez administratora) a tutaj pociski bo anonimowo. Smutne.

Innyregion
Pracownik
@Kierownik dn slask

Każdy ma inne zdanie na temat tej samej osoby - miałyśmy MR która potrafiła rzucić czymś w człowieka, a tutaj ludzie pisali ze szkoda że sobie poszła. Każdy ma inne doswiadczenia... Trochę dziwne, że zwolnili z 10 menagerow z natury, a dwie osoby zostały...

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Kd

Ile razy wyrobilyscie premie w ciągu 12 miesięcy? Jeśli pracujesz krócej niż rok to poczekaj, aż minie rok od tej premii i policz sobie ile razy dostaniesz premie. Jak wyrobilyscie an to każdy następny będzie wyższy... Ja pracuje 5 lat i kiedyś było można zgarnąć premie kilka razy w roku, a teraz prawie cały czas gola wyplata. Gdy rozmawiam ze znajomymi kasjerami zarabiają, więcej niż ja jako kierownik w dobrze prosperującym sklepie, ale co tam trzeba cieszyc się ze płacą w ogóle hehe...

Kierownik
Pracownik
@Ktos

Kwestia oceniania MR, a kwestia wyplaty to dwie różne sprawy. Moja MR jest dla mnie odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Co do zarobków nikt nie ma wątpliwości.... Są nieadekwatne, stąd większość waszych fruatracji.

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A z jakiego powodu nie można oceniać MR?? Rozumiem, że to nasz przełożony, ale skoro ma taką funkcję to powinien też mieć jakąś odpowiedzialność. Nie którym chyba webinary spraly głowy na tyle, że myślicie, że tylko kierownik jest za coś odpowiedzialny. Przerobiłam wielu Mrow w tej firmie i moja obecna MR nie jest najgorsza, ale nie pomaga nam. W sytuacji gdzie wysypał mi się zespół przyjeżdża robić kartę. Jak tego nie oceniać? Poprzednia MR wpadała w trampkach pomoc, albo kombinowała ludzi. Nie mówię tu o MR opisanej wyżej...

Ona
Pracownik
@Syla

To ze ktoś wymaga to nie znaczy, że musi być nie miły.. Chyba odzywa się tu A. N skoro ma czas podglądać z domu pracowników to ma czas tu pisać.

Kierownik
Pracownik
@Ktos

Osobiście uważam ze to nie miejsce na załatwianie takich spraw. Jesteśmy dorosłe i jeśli coś nam nie pasuje lub oburza to trzeba o tym powiedzieć prosto w twarz. Jeśli tego nie robisz to znaczy ze problemu nie ma. Nikt się za Ciebie domyślać nie będzie ze akurat w tej sytuacji jest Ci ciężko . Każda z nas inaczej radzi sobie z trudnościami . Nie wszystkie jesteśmy takie same . To pisanie ,żalenie….. jest żałosne

Ktos
Pracownik
@Kierownik

Rozmawiam z MR, ale jej odpowiedzi to zbywanie tematu.. W tej również, ale albo ktoś nie słucha, albo wygodniej udawać, że nie słyszy :).

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Ktos

Możesz oceniać MR nikt ci tego nie zabrania, możesz porozmawiać z MR jeśli coś ci nie pasuje lub uderzyć wyżej. Jesteś dorosla i wiesz jak załatwia się takie sprawy. Natomiat Go Work nie jest odpowiednim do tego miejscem. Chyba, ze przyjmujemy nowe standardy i za chwile Twoi pracownicy będą wymieniać Twoje inicjały na tym serwisie?

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Ja nikogo inicjałów tu nie wymieniłam, więc skąd takie przypuszczenia?? Jeśli ktoś długo pracuje to wie, że nic się nie zmienia... Lepiej zmienić firmę i tyle.

Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie
@Ona

To jest śmieszne … kto Cię z domu obserwuje?

Kierownik
Pracownik
@Ktos

Widocznie tak jak piszesz dla Ciebie już czas na zmianę firmy .

Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie
@Kd

Paczka slodyczy za wyrobiony plan?? Hmm my zrobilysmy plan, premia przyznana ale p zadnych paczkach nie slyszalysmy.. No chyba, ze to dla wybranych tylko.

sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii. Jak to sobie wyobrażasz? Mam jej powiedzieć, żeby była dla nas miła? Nie wiem czy pamiętacie sytuacje, kiedy miałyśmy o godzinie 14 napisać ilość sprzedanych bransoletek i kilka DN napisało, ze sprzedały 0 szt., A.N skomentowała "MNIE BY BYŁO WSTYD NIE SPRZEDAC ŻADNEJ". To jest ta motywacja? SIŁA KOBIET? Litości. To ma być profesjonalne? Zamiast zadzwonić, napisać i pomoc, to ona napisze cos przez co poczuje się gorzej, winna i zaczynam być zdołowana, bo ktoś nie chciał bransoletki w tym dniu, mimo ze proponowałam? Mamy stałych klientów, wiec to nie jest tak, ze codziennie można sprzedać nie wiadomo ile. Każda z nas wie, ze czasami w jednym dniu przyjdzie dziwnie mniej osób. Mamy się za o bić w pierś? Naprawdę chciałam jej na to odpisać, ze to było chamskie, bez żadnej klasy, merytoryki, ze powinna się wrócić na studia i zacząć od podstaw, a najlepiej do specjalisty, który pomoże jej szanować drugiego człowieka i jego prace. Oddawałam cale serce w tej drogerii i dla po co? Za takie teksty? Wiem o płaczu na dzisiejszej tele, Tak jak ktoś napisał, jesteśmy dorośli, wiec bierzmy odpowiedzialność za to, co mówimy drugiej osobie. Opinie nie biorą się znikąd. Pozdrawiam Panią Mirke. Mam nadzieje, ze zwróci uwagę w jaki sposób regionalni traktują swoich podwładnych i jakie metody "sprzedażowe" stosują, aby uzyskać sprzedaż. Pani A.N mam nadzieje, że przypomni sobie Pani jak ważna jest dobra relacja z pracownikiem w pracy, ponieważ to jest już na 1 roku studiów ;)

sprzedawca
Były pracownik
@Kierownik

ŻEBY NIE BYŁO POWYZEJ JEST MÓJ PIERWSZY WPIS KIEDYKOLWIEK, ZEBYSCIE NIE MOWILY ZE SIE NA A.N UPARLAM. PO PROSTU POCZULAM POTRZEBE, ABY NA SWIATLO DZIENNIE ZOSTALA PRZYTOCZONA JEDNA Z WIELU SYTYACJI. CIEKAWE JAK TO ZAMIERZACIE WYBRONIC :) NA CALKOWITA OPINIE O FIRMIE NATURKA JESZCZE BEDZIE MUSIALA POCZEKAC ;)

Kierownik Śląsk
Pracownik
 Pytanie
@sprzedawca

(usunięte przez administratora)serio? Czy Ty myślisz ze coś ugrasz? Anka ma za sobą zespół . Ludzi którzy ją szanują . I uwierz mi jedno zdanie tego nie zmieni . Nic Ci nie da to pisanie. Wszystko dziś zostało powiedziane . A zgniłe jaja w naszym zespole pozdrawiam serdecznie ;)

sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Kierownik Śląsk

Kochana co ja mam ugrać? Przytoczyłam REALNA sytuacje, której nawet nie śmiesz skomentować. Bo niby jak? Parcie ze strony góry nigdy nie jest przyzwoleniem na tak OHYDNE zachowania, które poniżają pracownika. To nie powinno mieć miejsca. TAKIE SA FAKTY. Anka ma za sobą zespól... Pani Ania zatrudnia kierowników, którzy się nie odezwą, którymi jest w stanie manipulować i którzy nie maja swojego zdania. Wiele KD jest niekompetentnych na swoje stanowisko, ale buzia zamknięta, wiec nadaje się :) Trzeba troszeczkę dłużej w firmie popracować, żeby to zauważyć. Pozdrawiam Cię cieplutko, buziak

sprzedawca
Były pracownik
@Kierownik Śląsk

Po za tym chyba nie wiesz w jakim celu istnieje ta strona. Można wyrazić tutaj swoja opinie o pracodawcy. Jeśli masz inna, nie neguje jej, szanuje. Nie napisałam nigdzie, ze życzę jej zwolnienia i nie uważam, ze wszystkie obowiązki wykonuje źle. Uważam, ze ma niewiele szacunku do pracowników i jest to duży błąd będąc na stanowisku menadżera. Rozumiem, że masz pozytywną opinie i doświadczenia. Ja zwracam uwagę na to, co dla mnie jest niedopuszczalne. Po prostu, jeśli zachowujesz się w taki sposób to nie dziw się później, ze zespól się buntuje, wyraża negatywna opinie poparta doświadczeniami.

Kierownik
Pracownik
@sprzedawca

Nie będę komentować ponieważ dla mnie nie ma co komentować. Jeśli nie spodobało Ci się to stwierdzenie lub czułaś się urażona to miej odwagę o tym powiedzieć wprost. Ja nie czuje się urażona , od mojego zespołu również nie dostałam takich informacji. Co do zatrudniania to nie wchodzę w kompetencje innych. Ale z tym nie mogę się zgodzić. Uważam ze jest wręcz przeciwnie …. Ale to ze wiele KD jest niekompetentnych widać idealnie na tym forum. Świadczy o tym chociażby to jakie maja kontakty ze swoimi pracownikami i jakie informacje przekazują po tele . I to jest obszar któremu należało by się przyjrzeć.

Kierowniczka ze śląska ANIA
Pracownik
 Pytanie
@sprzedawca

Jest mi wstyd za Was dziewczyny. Serio? Na tele NIKT sie nie odezwał! Żadna nie miała jej, żeby szczerze porozmawiać. Za to tutaj wylewanie jadu pelna geba! I Ty masz czelnosc powiedziec „jak to tak kobieta kobiecie”?! A Ty co robisz w tym momencie? DOKLADNIE TO SAMO. Jak tak zaklamanym mozna byc?! Cos komus zarzucasz a sama sie tak zachowujesz? Jest mi poprostu po ludzku przykro za ta sytuacje jaka wlasnie ma miejsce. Dla mnie RM o ktorym mowa zawsze jest wspierajacy i pomocny, a jesli nie jest w stanie pomoc to wytlumaczy dlaczego tak a nie inaczej. Czegos nie umiem, nie wiem? Zadzwonie i zostanie wytlumaczone. JEST MI WSTYD ZE MUSZE Z WAMI PRACOWAC. Na swoj zespol za plecami tez tak cisniecie? Albo na nas, innych kierownikow, kiedy przyjezdzamy do Was na przebudowe czy inwentaryzacje? Mialysmy super kontakt w regionie, ale widze ze teraz sie to zmieni. Nie bedzie pomocy od zadnej innej drogerii, bo zadzwonisz i zapytasz o cos to Cie obgada za plecami „ze ta z drogeri X tego nie wiedziala”. Pozdrawiam serdecznie falszywcow.

sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Kierownik

To trzeba takie rzeczy wytykać palcem, aby długoletni menadzer wiedział, ze jest to nieodpowiedni tekst? Gdzie ta siła lidera i wsparcie? Kierowniczko, powaznie? Czytam i nie potrafię uwierzyć. Nie wiem czy dobrze się rozumiemy, dla mnie płacz to jest okazywanie uczuć. Rozumiem, że pani A.N poczuła się skrzywdzona przez wcześniejsze komentarze i chciałam zaznaczyć, aby spojrzeć na to z drugiej strony. Co muszę robić złe, bądź mówić, ze takie opinie się pojawiają. Uważasz, ze jakaś KD jest niekompetentna, ponieważ powiadomiła załogę o komentarzach, które się pojawiły i reakcji MRS. Czy wiesz co znaczy niekompetencja? Przypominam, ze telekonferencja leży w sferze zawodowej, a nie prywatnej ;) Myślałam, ze u Nas w firmie działa slogan "Podaj dalej", aby każdy wiedział co się dzieje ;) Proszę wytłumacz, co jest złego w przekazaniu załodze tej informacji. Czy to tylko strach o kolejne opinie ;)

sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Kierowniczka ze śląska ANIA

Pracowników nie ma na tele i może dlatego się nie odezwałam. Moje stanowisko jest określone jako nick, którego nie zauważyłaś, jak stwierdzam. Najlepiej z jednego tematu przejść w drugi. Po co Ci to? Po co wizualizujesz sceny, które nie maja miejsca, po co dopisujesz cokolwiek na podstawie tylko i wyłącznie TWOJEGO ROZUMIENIA. Nie mierz wszystkich swoją miarą. Jeśli wyrażenie opinii i poparcie ich sytuacja, która jest FAKTEM ma sprawić, ze dziewczyny będą obgadywać inne po przyjechaniu na inwentaryzacje czy cokolwiek?? Jakby, co? O czym Ty mówisz? Szczerze nie wiem jak to u Ciebie jest i chyba nie chce :) Serdecznie ci współczuje. To pokazuje w jaki sposób myślisz i co robisz Ty, nie ja. KOBIETO, zacznijmy od tego, ze ja opisałam realna sytuacje. Wyraziłam swoja opinie na temat i poparłam sytuacja która miała miejsce. Tak jak Pani A.N ma prawo do wyrażania uczuć, tak ja mam prawo do napisania, ze mnie tez dotknęła ta sytuacja. Dziewczyny już pisałam, ze ja Wasze opinie szanuje i ich nie neguje, wiec proszę na mnie nie napadać, nawet jeśli macie inne spostrzeżenia. Nie rozumiem dlaczego Wy uważacie, ze cokolwiek chce ugrać i zrobic Pani A.N przykrość. Chciałam jej uświadomić, że to jest po prostu toksyczne zachowanie. Przyklaskiwanie kiedy robisz obrót, a jeśli podwinie Ci sie noga to "wstydź się". Jest to nie w porządku. Jeśli któraś z Was naprawdę chce odnieść sie do mojego komentarza i odpowiedzieć merytorycznie to zapraszam. W innym wypadku, jeśli zamierzacie na mnie napadać, ponieważ moja opinia względem TEGO zachowania jest negatywna to odpuście. Nie będę rozmawiała z kimś, kto nie szanuje zdania drugiego człowieka i nie potrafi prowadzić dyskusji. Po raz kolejny przypominam, ze moja opinia zwraca uwagę na zachowanie, które miało miejsce, a nie ocenę całej pracy pani A.N jako menedzera.

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@sprzedawca

A to zamiast tutaj nie moglas tego czasu przeznaczyc na kontakt osobisty z RM celem wyjasnienia sytuacji, ktora az tak Cie dotknela? Nadal potrzymuje, ze zachowanie dziecinne.

sprzedawca
Pracownik
@Kierownik

Każdy może napisać i wyrazić tu swoja opinie i moja opinia jest taka, ze nie jest to dziecinne, ponieważ po to jest strona ale twoje zdanie szanuje. Dalej podtrzymuje, że niestety taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i menadzer nie powinien był takiego czegoś napisać, nigdy. Tak jak napisałam, parcie z góry nie daje przyzwolenia na takie teksty, dlatego wyjaśnienie jest zbędne, ponieważ brak szacunku jest bakiem szacunku i tego nie da się wyjaśnić. Pozdrawiam

Serio
Pracownik
@sprzedawca

No niestety - w naszej firmie jest motywacja przez upokarzanie człowieka - można by było powiedzieć to tak "wiem, że umiecie sprzedawać i stać was na więcej" : "jesteście dobrymi sprzedawcami wy i wasze zespoły liczę, że się rozkręcicie". Każdy MR ma te same naciski, a jedni potrafią komunikować się na poziomie, a inni nie....

Serio
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

No tak pracownik powinien komunikować się z przełożonym, który ma przewagę z racji zajmowanego stanowiska i ja umiejętnie wykorzystuje. Żyjesz w Narnii... "wie Pani, że stosuje Pani Mo bb i NG?" tak miała się komunikować?

sprzedawca
Pracownik
@Serio

Dziękuje. Wierzyłam, że są osoby, które spostrzegą o co mi chodziło. Miłego wieczoru :)

xd
Były pracownik
@Kierowniczka ze śląska ANIA

a mi jest wstyd za ciebie i wstydzę się pracować z tobą. Widzę, że nie robisz wyników w L****O, więc chociaż ratujesz (usunięte przez administratora) podlizując się przy najbliższej okazji. wielce A.N bronisz, a na inwentaryzacjach pierwsza obgadujesz :) szkoda, że to co mówisz nam po kątach, nie mówisz prosto w twarz, jak sama radzisz :) Nikt nie napisał o braku kompetencji menadżera, tylko o jego braku szacunku. Tu nie ma już co płakać, tylko przyjąć na klatę, że jak jest się wrednym to taką opinie się ma wśród swoich podwładnych. Gdzieś już padło tutaj bardzo dobre hasło od "góry", że jak się coś nie podoba to trzeba zmienić prace, a nie wylewać swoje "gorzkie żale". Mam nadzieję, że rada idzie w dwie strony.

2
serio
Pracownik
@xd

Jest 8 regionów(wcześniej 12) ,a tylko na 2/3 ludzie się "uwzięli"....

:)
Pracownik
@xd

Hej, to że ktoś się tu podpisze tak a nie inaczej nie znaczy, że jest tą osobą. Pozdrawiam :)

….
Pracownik
@xd

Nie spodziewałam się ze w naszym zespole są takie osoby jak Ty! Dla mnie jesteś kretem , który ma satysfakcję z tego ze oczernia człowieka. Kolejna niesłusznie oskarżona osoba na tym portalu. A pewnie jak potrzebujesz wsparcia na inwentaryzacje czy w innej sytuacji to pierwsza rękę o pomoc wyciągasz….. Słabe jest jest…… bo teraz zrobiłaś coś więcej niż tylko oczernianie …..

Fady
Były pracownik
@była pracownica

Z opisu pasuje mi do A.N przez nią zwolniło się wielu solidnych kierowników. Potrafi dobrze zmanipulować przez co przez jakiś czas wydaje się rzeczowym i kompetentnym MR a potem...wychodzi słoma z butów. Przeszłam przez wszystkie szczeble od sprzedawcy po kierownika w Naturze. W końcu po wielu latach odeszłam i byłam niesamowicie zadowolona, że w nowej pracy zarabiam o wiele wiele więcej i mam normalnych przełożonych. Wpadam czasem do Natury na zakupy, żal mi że firma z potencjałem ma takich nieudolnych zarządzających. Zmieniają się co rusz. Przez 10 lat pracy w tej firmie ciągle nowi, nowe wizje i wielka (usunięte przez administratora) za każdym razem.

...... już była pracownica
Były pracownik
@była pracownica

zgadzam się z każdym słowem krytyki. MR w momencie kiedy brakowało ludzi miał to zupełnie gdzieś. W sytuacji kiedy nie było kierownika i zostało dwóch sprzedawców razem 1 i 1/4 etatu miał czelność żądać od nas żebyśmy same sobie zmieniały grafik i radziły gdzie sklep jest czynny 12h, żebyśmy robiły nadgodziny, żebyśmy same szukały pracownika i najlepiej chodziły uśmiechnięte i zadowolone. Przecież każda z nas ma swoje życie, plany. W pracy stres bo MR ciągle dzowniła i Nas cisnęła i miała pretensje że brakuje ludzi, a my ze zmęczenia odmawiałyśmy kolejnych nadgodzin. Doprowadzało nas to do depresji i płaczu. Zamiast w domu odpocząć to przeżywałyśmy to co się wydarzało w pracy. A w tym momencie rola MRa powinna być taka, że szuka ludzi do pracy i przede wszystkim nowego kierownika lub deleguje innego, daje nam wsparcie. Podejmuje decyzje. Przyjeżdzą i mierzy się z problemem! To jest obowiązek MRa w momencie kiedy brakuje kierownika. Ale najlepiej zwalić wszystko na pracownika i udawać, że problem się rozwiązał. I jeszcze w takiej sytuacji gdzie brakuje pracowników wymaga się terminowości w wykonywaniu zadań. Rozliczać z zadań potrafi każdy i robić milion tabelek i wypisywać cele. Uważam, że MR jeśli jest wsparciem to ubiera adidaski, wbiega na sklep i pomaga gdy jest potrzeba. Jest motywacją i potrafi szukać rozwiązań realnych. Żeby być dobrym MRem trzeba być też dobrym CZŁOWIEKIEM! Te osoby, które jeszcze chwalą za chwilkę przestaną jak pojawi się prawdziwe oblicze. Toksyczna firma - toksyczni ludzie. Niekompetentna władza.

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny... Kierowniczki... Czy w waszych regionach też są grupy regionu na prywatnych telefonach??? ????????????

sprzedawca
Pracownik
@Nowa

Nie. W Naszym regionie na telefonie służbowym mamy zainstalowany What's upp na którym się komunikujemy :) Nie zabieramy pracy do domu :) Region Pani A.N

hej
Pracownik
@Nowa

kiedyś były, teraz są na służbowych.

logo firmy Specjalista ds. sprzedaży
Łódź
Gwe Pol-Bud Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Technik Obiektu
Łódź
Loredo Res Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji
Łódź
Hydro Extrusion Poland sp. z o.o.
(367 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat C+E transport międzynarodowy
Łódź
Go-Trans Gmbh Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Yes
Pracownik
 Pytanie

A czy wogole wiadomo wam coś na temat tego konkursu na bransoletki Yes? Bo jak było ciśnienie tak teraz cisza :)

Iwo a
Pracownik
@Yes

Wiesz co wydaje mi sie, ze skoro akcja przedluzona do konca gazetki i niektore sklepy jeszcze je maja to konkurs jeszcze trwa

Pola
Pracownik
 Pytanie

A jakie są zarobki teraz pracownika i kierownika? Bo się zastanawiam nad pracą w Drogerie Natura

Kiero
Pracownik
@Pola

Sprzedawca najnizsza krajowa. Kierownik to zalezy od miejsca, roznice w zarobkach kierownikow sa baardzo duze.

Zarobki
Były pracownik
@Pola

Mazowieckie Kasjer 3010 brutto Kierownik 4200 brutto NIE WARTO

Slask
Pracownik
@Zarobki

To duzo, na slasku dostaje jako kierownik 200zl mniej. Smiech na sali

A.
Pracownik
@Slask

Ściana wschodnia jeszcze mniej chociaż nie wszystkie tak samo, są takie które zarabiają więcej i takie co nawet do czwórki mają daleko.

Pracownik
Były pracownik
@Slask

Ja miałam 3000 brutto jako kierownik

Ktoś
Pracownik
@Slask

Zwolnij się i zatrudnij jeszcze raz to dostaniesz lepsza stawkę

Pracownik
Były pracownik
@Ktoś

Napisałam miałam po 13 latach odeszłam z tej pseudo firmy

Ktoś
Pracownik
@Pracownik

Chodzi o to, że nowozateudniani kierownicy dostają lepsze stawki od tych którzy tu siedza. ZA nasze stawki nikt nie przyjdzie.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Czy u kogoś na sklepie jest zastępca kierownika? Czy to prawda, że całkiem zrezygnowali z takiego stanowiska?

Zastepca
Pracownik
@Ja

Sporo sklepow wysokoobrotowych ma zastepce.

Nikt
Były pracownik
@Ja

W moim regionie ani jeden sklep nie miał

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Skoro tak ze wszystkiego rezygnują to coś nie ciekawie się robi. Ciekawe kto ma brać odpowiedzialność za sklep, gdy kierownik ma urlop? A może kierownik nie powinien mieć urlopu?!

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Na niektórych sklepach kierowników nie ma/ nie było od kilku miesięcy i jakoś nikt się tym nie przejmował. Co dopiero marzyć o zastępcy. Sprzedawcy tez potrafią się zwolnić z dnia na dzień. Wtedy Ci co zostali sami sobie musieli z wszystkim radzić. MR nawet nie potrafiła zadzwonić i się spytać czy wszystko ok, czy ma kto na następny dzień otworzyć sklep.. Dziewczyny musiały robić po ponad 200h bo nie miał kto pracować a na pytanie „dlaczego nie jest zrobiony plan” odpowiadały ze są zmęczone i przez to mniej efektywne to usłyszały „to nie jest wytłumaczenie” .. No o czym to świadczy? Ręce opadają.

ostatni raz
Pracownik
@Ja

Ja bym wiała.....menager wyżywa się za swoją nie udolność na innych. Nie potrafi nikogo zatrudnić i odpowiedzialność przerzuca na zespół ,który (powinien chwalić niebiosa) chce jeszcze przychodzić do pracy .

Pseudo drogeria
Były pracownik
@Pola

I weźmy pod uwage, że teraz są etaty 3/4 lub 1/2 dla pracowników, więc zastanów się czy chcesz pracować za tzw. (usunięte przez administratora) Ja szczerze odradzam.

Ta ona
Pracownik

To co się aktualnie dzieje w tej firmie to jakaś porażka, w sumie to nawet nie wiem jak to nazwać. Od czasu kiedy stanowisko dyrektora objęła pani M.S. o niczym innym się nie słyszy jak tylko koszyk i SOK. Ja rozumiem że biznes prowadzi się dla zysku ale ciągle są podkręcane parametry w taki sposób żebyś miał poczucie że zrobiłeś za mało, że mogłeś bardziej się postarać, więcej dać z siebie a i tak żadnej pracy nikt nie doceni. Najgorsze jest w tym wszytskim to że nie masz żadnego wsparcia od MR- nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, nie pomaga, nawet nie ma co liczyć na jakiś normalny kontakt, choćby telefoniczny. W dodatku jakby przeanalizować raporty wygląda na to że MR wyróżnia lubiane przez siebie drogerie w których są zaniżane plany sprzedażowe tak aby sklep otrzymał premie. Jeszcze jedna rzecz jaka bardzo męczy to wg mnie stosowany (usunięte przez administratora) oczywiście nie personalnie bo to już pod kodeks pracy podpada ale zespołowo. Zatrudniając się myślałam że trafiła mi się fajna praca gdzie będę się rozwijać, bawić sprzedażą a doszło do tego że człowiek się cieszy jak ma dzień wolny bo każde podejście w tej firmie- czy to MRa czy dyrektora jest demotywujace i sprawia że nie chce się do pracy wracać bo nigdy nie wiesz o co będzie problem.

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@Ta ona

Ciężko motywować zespół, gdy samemu nie ma się motywacji. My mamy motywować ludzi ,a nas kto zmotywuje? Energia przekazywana na webinarach zależy chyba od humoru M.S ,albo od tego czy dostała po uszach o zarządu. Zwykle webinary są demotywujące i zabierają energie , oprócz tego tego może osoby , które pracują od niedawna (jak Pani dyrektor) może wierzą w premie ,ale wielu pracowników przez dwa lata pandemii nie dostało ani premii ,ani podwyżki z kierownikiem włącznie. Czym mamy zatem motywować zespół? najlepszy motorem do sprzedaży jest otrzymana premia ....

Lady Vader
Pracownik
@Ta ona

U nas to samo, MR ma sklep głęboko w poważaniu, człowieka ma za nic. Nie ma co liczyć na jakąkolwiek odpowiedź na smsa lub maila, nawet telefonu nie odbiera. Aż niedobrze się robi słysząc kolejne teksty typu "wyciągnę konsekwencje/żałosne wyniki/co wy tu robicie i za co bierzecie pieniądze". Można się dwoić i troić a nigdy nie będzie dobrze. Bardzo lubiłam naszą pracę, mam super zgrany zespół, motywujemy się wzajemnie i cieszymy z małych sukcesów ale dla centrali i MR zawsze będzie za mało. Wycisną człowieka jak gąbkę i wyrzucą do (usunięte przez administratora)

Ktoś
Pracownik
@Lady Vader

Jaka płaca takie wyniki

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Dokladnie. Mialam fantastyczny zespol, zawsze chetny do pracy, do pomocy innym w razie potrzeby. A teraz? Teraz nikt nie ma checi do pracy. Za duzo obowiazkow, za malo ludzi. Uprzedzam- nie chcemy pieniedzy za siedzenie. Chcemy pieniedzy adekwatnie do obowiazkow. Jak w jednym tygodniu w 2 osoby mamy zrobic 2 dostawy, gazetke, przebudowe 2 duzych dzialow i inwentaryzacje? Oczywiscie przy koszyku 50 i pelnej obsludze klienta. Czy ktos z gory byl w „realnym” sklepie, jakich w sieci mamy jakies 95%? Czy dyrekcja jezdzi tylko do pokazowych, gdzie etaty zostaly? :) zapraszamy, najlepiej bez zapowiedzi, w dostawe czy gazetke, albo przebudowe 8 metrow PT, moze otrzymamy pomoc. Bedzie razniej robic przebudowe, kiedy co 2 min jakis klient prosi o pomoc..

inka
Pracownik
@Ta ona

Wiej z tej firmy kochana. Tam się nic nie zmieni, będzie gorzej. Pracę znajdziesz i zobaczysz jak odetchniesz.

Sprzedawca
Pracownik

Paczki na święta to jest hit, w innych firmach dostają premie pieniężna (a nie pracują za najniższa krajową) a dziewczyny z natury dostają paczki, 2 mydła do rąk, 4 kremy itp. Fakt to się bardziej przyda :) Premia zachęcająca, ale tylko dla kierownika, choć plan nie do osiągnięcia przy konkurencji jaką nam robi internetowa drogeria, do której musimy przy kasie zachęcać klientów i wciskać im kody na darmową wysyłkę :) Szkoda, ze wynagrodzenie w tej firmie nie jest adekwatne do wykonywanych obowiązków. Gdy się zatrudniałam, myślałam, że to będzie fajna praca, gdzie będę mogła pracować z ludźmi, bawić się sprzedażą, a czuje jakbym pracowała w supermarkecie, a nawet jeszcze gorzej, bo tam wynagrodzenie jest duuużo lepsze. Czas na zmiany :)

Ona
Pracownik
@Sprzedawca

W supermarkecie jest lepiej - po prostu kasujesz lub wykładasz towar, a są lepsze stawki. W naturze musisz biegać po sklepie za klientem wchodzić w "d" wykładać towar i wciskać produkty na kasie. Premii to już cały zespół nie pamięta - zamierzchłe czasy - ostatnia premia w 2019 roku. Oczywiście pp i sprzedaż wysoka, w święta najlepsze utargi w regionie, a i tak nic nie dostaniemy za to. Czas spadać, bo te stawki są nieaktualne już...

Zdegustowana
Pracownik
@Ona

Najlepsze czasy dla natury to były pietwzzw trzy miesiące pandemi i powtarzane przez menagerow :"cieszcie się ze macie pracę", a teraz jest taki nie dobór rąk do pracy, że aż dziwne, że nic firma nie zmienia w ofertach pracy i podejściu do ludzi. Ale w końcu to problem kierownika... Musi zapewnić ręce do pracy nie mając premii od utargu, ani żadnej innej.

Plan na grudzien
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do Was. Miałyście otwarte niedziele w grudniu? Jeżeli tak, to czy na te niedziele miałyście zaplanowane dniówki ile w tym dniu musicie zrobić kasy? Czy było to doliczone do całego planu miesięcznego?

Galerianka
Pracownik
@Plan na grudzien

Tak normalnie niedziele handlowe mialy plany sprzedazy.

Sklep
Pracownik
@Plan na grudzien

My potwierdzalimy jeszcze w listopadzie kiedy i w jakich godzinach bedziemy otwarci z nasza rms. Mielismy plan nizszy niz na soboty ale bylismy otwarci do 14.00. W pierwsza nd bylo marnie, ale w druga juz ok, zrobilismy wiecej niz dniowka.

Ja
Pracownik
@Plan na grudzien

Były zaplanowane dniówki , jak na każdy inny dzień

Zszokowana
Pracownik
 Pytanie

Co to sie dzieje, ze nagle tyle regionalnych odchodzi/ zostalo zwolnionych?? Jestem w szoku. Nikt sie nie pozegnal, tylko dzisiaj krotka informacja- ze od dzisiaj regionalna juz nie pracuje i przejmuje nas ktos inny. Jak zwyke- zero informacji, zero szacunku do pracownikow.

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Zszokowana

O jaką MR chodzi?

Ella
Pracownik
@Zszokowana

Zwalniają te którymi dyrektorce jest nie po drodze bo potrafią myśleć. Psiapisółka dyrektorki z avon pomimo że wszystkie twierdzimy że się nie nadaje dalej jest z nami - a miałyśmy nadzieję że odejdzie. Mamy najgorsze wyniki od trzech lat a A.Ch. ciągnie nas w dół jeszcze bardziej... Nie zna się na niczym... jak to się mówi... ktośtam komuśtam łba nie urwie... Pora chyba samemu odejść bo ten okręt nie dość że tonie to już zanurza się w mule...

Dorka
Pracownik
@Ktos

Z 12 zostalo 8. Od nas odeszla MSZ

Morze
Pracownik
@Ella

Nasza akurat to slabo potrafila myślec i to dobra decyzja. Nasz region juz wczesniej zglaszal skargi i tak to dlugo trwalo. Poklosie rossmanowych MR. Zobaczymy jak bedzie dalej..

Kierownik
Kandydat

Zgadzam się w 100% osoba o której jest mowa nie nadaje się na to stanowisko

Lena
Pracownik
 Pytanie
@Dorka

Przeszła na inny region czy odeszła z pracy ?

Rurr
Pracownik
@Lena

Odeszla albo ja zwolnili. Nie ma jej w firmie

Cosiędzieje
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
Pracownik
 Pytanie

Co się dzieje? Niestety ale po takich poczynionych z MR możemy się spodziewać wszystkiego. Obawiam się, że jest to tonący statek, z którego jak najprędzej trzeba uciekać. Zarząd nie miał skrupułów co do MR a do nas będą mieli? Wątpię. Niestety takie posunięcie pokazało tylko jak niestabilna jest nasza firma.

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Czy ktos już dostał paczkę i może się podzielić informacja jaka jest jej zawartość?

R
Pracownik
@Xxx

Tak nasza drogeria juz dostala. Uwazamy, ze zawartosc bardzo w porzadku. Tylko zabraklo jakiegos produktu z natura eko dom :)

Pracowita
Były pracownik
@Xxx

Opaska uniqorn Żel seyo Mydło seyo Krem do rąk seyo Tusz kobo Mydło wiśnia natura Eco Szampon botanic I Nie pamiętam... Nie ma czego pamiętać Moim zdaniem i zdaniem pracowników jest to kolejny przykład nie docenienia pracowników nie płacą nam socjalnego wczasów pod grusza premie są nie realne takie produkty każdy może sobie kupić chodź wątpię że ktoś by kupił... trochę więcej doceniania robotów które robią ta brudna robotę. Bardzo dziękujemy za paczki ale z roku na rok docenienie przez paczki jest dołujące... opinia całego personelu oraz koleżanek z hebe i Rossmann co ma premie dostają bony sodexo plus 500 zł premi świątecznej.nie ma czym się chwalić jakie prezenty otrzymaliśmy od zadzadu

Ff
Pracownik
@Pracowita

Jeszcze zestaw kremow do rak botanic oraz serum botanic :)

Akk
Pracownik
 Pytanie
@Pracowita

+odysey plyn micelarny, serum z botanica i zestaw swiateczny kremow do rak z botanica. A ja mam takie pytanie: po co przyjemujecie te paczki skoro takie sa zle? Czy ktos Was zmusza? Takie zke produkty, ktorych same byscie sobie nie kupily.. oddajcie na magazyn albo jakiejs uz z doskoku co macie na grudzien. My jestesmy zadowolone z zawartosci. Nie wiem czego oczekiwalyscie? Perfum Ck czy to tez za niska polka i musialby byc dolce gabanna? Chyba wiadome, ze od zawsze dostajemy marki wlasne

Ktos
Pracownik
@Akk

Cały rok tak na nas oszczędzają :D ze mogły być perfumy. A tak serio wolała bym godziwą wypłatę cały rok niż paczki. Ale czas poprostu robotę zmienić, a nie liczyć ze coś się zmieni w firmie. Pracuje 6 lat i podwyżki od stycznia, od lipca, listopada, a pewmia tuż, tuż.

:(
Pracownik
@Ktos

Takie teraz zarządzanie pani dyrektor. Pracownikow wycisnąć do cna, taki cel przy ciepłym biureczku kilka h w biurze/zdalnie.

Ktosia
Pracownik
@Xxx

Koszt tych "prezentów" w sklepie to około 80 złotych przy obecnych promocjach. Znając naszych "możnowładców" pewnie wykazali (kupili sami od siebie) je w cenach najwyższych - to podniosło im sprzedaż. Najgorsze jest to że koszt ich produkcji przy marce własnej to pewnie z 20 złotych.... W ten oto sposób pracownika można wykorzystać/oszukać kolejny raz...

NiCola
Pracownik
@Ktosia

żeby chociaż kartki podpisali. Ja dostałam 4 od zarzadu. że bieda to wiem ale że brak chociaź gestu w formie podpisania to już taki troche wstyd

00
Pracownik

Proszę o informację jakie były wytyczne co do wydawania paczek świątecznych. Kto miał dostać ,a kto nie.

Gg
Pracownik
@00

Pracownicy zatrudnieni na umowe o prace oraz stale umowy zlecenia (czyli np zamiast na etat dziewczyna pracuje od roku na uz), ktore zostaly zgloszone regionalnym.

Labro
Pracownik

Jezus te bransoletki yes są okropne totalny badziew ze stali nierdzewnej masakra aaaaa

Yes
Pracownik
@Labro

Przecież one są srebrne! Znawca sie znalazl... zlóz reklamacje do yesa, bo natura i pracownicy za niedlugo bedą winni śmierci glodowej w afryce

Ktos
Pracownik
@Yes

Powinny być serio limitowane, bo klienci widzą ze mamy je i mamy... w kółko dosyłają, więc nikt nie wierzy ze to okazja.

Sprzedawca
Pracownik
@Ktos

Dokladnie. 2 dni przed swietami przysla 40 sztuk!!! Kiedy do tej pory sprzedawalysmy po sztuki srednio dziennie. A pozniej beda maile, ze nie sprzedalysmy

Anna k
Pracownik
 Pytanie

Co na święta w tym toku ? Coś wiadomo ?

Paweł
Pracownik
@Anna k

Z tego co się orientuje, to po 15 grudnia mają zostać wysłane paczki dla pracowników i to chyba tylko tyle.

Bc
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

Dla nieaktywnych, na macierzyńskim też? Czy tak jak w tamtym roku wszystko po cichu, bez informowania że dostaną dopiero jak się upomną a tak ich nie informować? Żenada

Anna k
Pracownik
@Paweł

Wydaje mi się ze , jeśli masz w porządku kierownika , na którym dobru pracowników również zależy to w razie czego zadziała w tym temacie i upomni o paczkę dla osoby na macierzyńskim bądź chorobowym , w końcu ty tez odprowadzasz te śmieszne składki . U nas dziewczyna w zeszłym roku dostała , bo kierownik zamiast osobie na zleceniu na 60 h , dał pierwszeństwo jej .

Kasiekkk
Pracownik
@Anna k

U nas to samo , zawsze były dla dziewczyn na macierzyńskim bądź L4 dłuższym , nie było z tym problemu , a dla kierownika to było logiczne , ze taka osoba paczkę również powinna otrzymać , przecież mimo wszystko jest pracownikiem .

endżi
Kandydat
@Bc

U nas obie pracownice na macierzyńskim dostały w tamtym roku, nikt się nie upominał

Zastępca
Pracownik
 Pytanie

A czy normalną rzeczą jest, że pracownik i zastępca pracują na jednej zmianie? Kto ma dopilnować wysokoobrotowego sklepu w godzinach popoludniowych? Pracownicy? Po to moim zdaniem jest kierownik i zastępca, żeby mieli zmiany pół na pół. Jeden był rano drugi popołudniu. Oczywiście wykluczając dni kiedy jedna z nich ma wolne.

Ktoś
Pracownik
@Zastępca

U nas zawsze są osobno chyba że jest wyjątkowa syt. - inwentura na innym sklepie.

Frank
Klient
@Ktoś

Natura Rzeszów Tragedia ceny drożyzna perfuma o 49zł droższa jak w Rossnan

Hahah
Pracownik
 Pytanie
@Frank

O boze to straszne, czy ktos zmusza cie do zakupow? Zaczal sie grudzien, zaczeli sie coraz bardziej roszczeniowi klienci

Ktoś
Pracownik
@Frank

Już biegnę zmienić cenę... Nie ten adres tu są pracownicy bez wpływu na ceny.

Olecka
Były pracownik
 Pytanie

Takiego (usunięte przez administratora) dawno nie widziałam,pracowałam krótko ale za trzech :) swoją droga wielki szacun dla wszystkich którzy wciąż tam pracują. Najbardziej uderzające jest to ze często byłam sama na zmianie? Tam ewidentnie brakuje rak do pracy i powody są dwa: 1- uboga etatyzacja 2- nawet jeśli jest wolny wakat to nikt nie pracuje dłużej niż miesiąc. Gazetka to śmiech na sali jakieś archaiczne metody przygotowania.

Ktos
Pracownik
@Olecka

Często wydaje mi się, ze my, zarząd, centrala pracujemy w różnych firmach. Nie dość, ze w trakcie gazetki jest dużo pracy to została narzucona zmiana cen... Akurat podczas zmiany gazetki. Firma dała znać wcześniej, więc miałyśmy aż 2 dni na wyłożenie, wiec różnice w cenie wiadomo musi oddać i tak ubogi już pracownik... Wszystko postawione na głowie, a ostatnia rzecz na jaką obecnie ma czas pracownik to obsługa klienta.

Sylwiek1970
Klient
 Pytanie

Jak odzyskam pieniądze za niezrealizowane zmówienie?

Pani sklepikowa
Pracownik
@Sylwiek1970

Wrócą na konto jeśli zdecydowałaś o anulowaniu zamówienia... W ciągu 48 godzin jeśli dobrze pamiętam..

Kandydatka
Kandydat

Pare dni temu byłam na rozmowie o pracę w jednej z Waszych Drogerii. Rozmowa z miłà Panią Kierownik. Mówiła o obowiązkach: pełna zaangażowania rozbudowana obsługa klientów, proponowanie wielu produktów (a więc ogromna wiedza produktowa i kosmetyczna, znajomość składów produktów i znajomość jaki składnik za co odpowiada- Firma nie zapewnia takich szkoleń- powyższego trzeba się nauczyć we własnym zakresie…..), układanie planogramów, dostawy 3x w tygodniu, inwentaryzacje produktów conajmniej 1x w tygodniu, zmiana gazetki co dwa tygodnie, dokładanie towaru codziennie, porządkowanie sklepu codziennie, wyjazdy na inwentaryzacje do innych sklepów od jednego do kilku w miesiącu, ubranie i obuwie do pracy we własnym zakresie, zadbany makijaż, zadbane paznokcie, rozbudowana obsługa przy kasie, polecenie dwóch produktów, pytanie o apke, pomaganie jej założyć, robienie przesunięć do innych sklepów. Tyle zapamiętałam z rozmowy, która na stanowisko sprzedawcy trwała około 40 min. Zaproponowano mi pracę, gdzie miałabym wykonywać powyższe obowiązki za najniższą krajową. Odmówiłam. Mam doświadczenie wieloletnie w pracy u konkurencji. SZANUJCIE SIE. Czemu dajecie się tak wykorzystywać za takie pieniądze!

Nick
Były pracownik
@Kandydatka

I bardzo dobrze zrobiłas. Nie warto tam pracowac za ochłapy.

Asia
Były pracownik
@Kandydatka

Dokładnie tak ,niestety.

Zawiedziona
Pracownik

Może niech regionalni i dyrektorzy zobaczą jeszcze raz grafiki. Niektórzy pracownicy są na wszystkich dostawach a kierownicy wcale albo na dwóch. Bardzo niesprawiedliwe, że tylko jedna osoba nie dźwiga za ciężkich koszy a całą reszta hoduje przepuchline

ble
Pracownik
@Zawiedziona

Jak masz problem z kierownikiem i jego godzinami pracy to zgłoś problem do MR. Zacznij rozmawiać z osobami, które mają realny wpływ na poprawę twojego złego samopoczucia, a nie wylewasz problemy na forum, wrzucając tym samym wszystkich Kierowników do jednego worka- to jest dopiero niesprawiedliwe.

Ktos
Pracownik
@ble

Wreszcie jakis mądry komentarz. Żal na forum nic nie zmieni. A potem to sie mści przwciwko wszystkim, ktorzy dzialaja ok.

Kierownik
Pracownik
@ble

Dokładnie, zgadzam się z Tobą, ja układam grafik sprawiedliwie, robię to samo co personel, dziewczyny mogą zgłaszać do mnie prośby grafikowe i nikt nie jest poszkodowany. Jeśli im coś nie pasuje to rozmawiamy i wszystko da się załatwić tak by każdy był zadowolony. Potem z takich opinii że każdy kierownik układa pod siebie grafik, wszyscy na tych stanowiskach ponoszą za to odpowiedzialność

Ona
Pracownik
@Zawiedziona

W większość miesięcy jest 20-22 dni pracujące, to niesamowite, ze komuś na całym etacie udaje się unikać dostaw (usunięte przez administratora) Mi wypada jeden dzień wolny i to nie w każdym tygodniu... Czasem 6 dni pod rząd. Daj mi namiar na tego magika kierownika :D

Ironialosu
Pracownik
@Zawiedziona

To nie sprawiedliwe, ze jedne sklepy mają trzy dostawy, a inne dwie. My pracujemy w galeriach od poniedziałku do soboty, a czasem niedzieli, a są sklepy otwarte w sobotę do 14:00. To nie sprawiedliwe zw jedni mają 100 koszy dostawy, a inni 20... Jakby ktoś nie zrozumiał to ironia... Nie jesteśmy w przedszkolu. Teraz wszyscy pracownicy myślą, ze można zawołać dyrektorkę, MR, własną matkę... Bo raz ktoś pokazał, ze od teraz będziemy sprawdzać grafiki. Ktoś te grafiki zaakceptował wiele razy, a teraz nagle afera...

Wysokoobrotowiec
Pracownik
 Pytanie
@Ironialosu

Może i akceptował, ale ze swojego doswiadczenia wiem, że menagerowie nawet nie patrzą w te grafiki. Akceptacja po 3 minutach od wysyłki to jest przejrzenie grafiku przez menagera? Bywali i tacy nie powiem wcześniejsi menagerowie, którzy zwracali uwagę na wszystko łącznie z tym aby kierownik i zastepca wymieniali się na zmianie, aby mieli po równo poranków i popoludni. Teraz niestety nikt nie zwraca na to uwagi. Aby była obstawa nawet i pojedyncza!

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ona

U nas mamy po 13+15 dni ale pracujemy bardzo często po 11 godzin. Da się wszystko to zależy od ekipy z którą się pracuję. Nam jest tak wygodnie. A co do grafików. Rozumiem wiele negatywnych opinii na temat pracy tutaj. Sama widzę że coś złego w firmie się dzieję. Ale czy sprawy które można załatwić między sobą a nawet powinno się mają miejscie bytu tutaj?? Nie raz nie dwa wracałam do kierownika z grafikiem. Pokazywałam co mi się Nie podoba, co jest niesprawiedliwe według mnie. Był mały zgrzyt ale wszystko szybko wróciło do normy Grafik zawsze jest układany sprawiedliwie. Trzeba walczyć o swoje w każdej firmie i to tylko świadczy o osobach które tutaj piszą i skarżą się na to jak pracują. Wszyscy jesteśmy dorośli i powinniśmy załatwiać to nie w Internecie bo to nic nie da tylko twarzą w twarz z osobą układająca grafik. Jak to nie pomaga to dopiero angażować AM. Oni też mają masę roboty i widać że łatwo nie jest. My mamy anioła a nie AM ????

Ktosia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czy to p. Dyrektor się włączyła do rozmowy? Dawno nie było tutaj tak pozytywnych opinii i do tego jeszcze zachęcających do niepisania tutaj. Chyba ją to boli. Dziewczyny głowy do góry i.... bransoletki, bransoletki, komu bransoletki ;)

Centralna
Pracownik
@Zawiedziona

Była regionalna ma rację. Nie mozna świadczyć pracy bez podpisanej umowy. Akceptacja wniosku to nie jest umowa a nie można dopuścić do pracy pracownika bez podpisanej umowy

Pracownik
Pracownik
@Ktosia

Hehe rozbawił mnie Twój komentarz. Ludzie to jest praca, każdy jest dorosły i musi umieć zawalczyć o swoje. Pisanie o nie sprawiedliwym grafiku jest śmieszne. Takie rzeczy muszą być rozwiązywane w zespołach a nie tutaj. Tutaj możemy przestrzec nowych chętnych o tym że pracy jest ogrom a nas jest mało. I choćby się stawało na głowie nie zrobimy wszystkiego co jest od nas wymagane. Powiedziane było że nic w najbliższym czasie się Nie zmieni. Ok trzeba przyjąć do wiadomości i albo się na to zgodzić albo szukać innej pracy. Najważniejsze to nie przejmować się że coś jest nie zrobione. Bo inaczej psycha siada.

Basia
Pracownik
@Pracownik

No sory, ale jak kierownik nie jest na zadnej gazetce odkąd pracuje to chyba powinien się ktoś tym zainteresować. My mamy na okrągło robić gazetkę. Nie jest bo pewnie by nie wiedziała w co ręce włożyć. Mamy to w zespole załatwić - nie bądź śmieszna! Od grafiku kierownika jest chyba MENAGER! A nie my.

Cails
Pracownik
 Pytanie
@Ktosia

O tak..Nacisk na te bransoletki to totalny absurd,bo firma ma duzy zapas bransoletek...ale kogo to obchodzi?mogli zakupic ich mniej i sprawdzić jak sie sprzedadzą a nie my teraz mamy obowiazek wciskac kazdemu klientowi bransoletke bo inaczej czeka nas rozmowa z MR... mamy miec czas na rozlozenie dostawy,zrobienie inwentaryzacji,podokladania towaru z zaplecza i dodatkowo obslugiwac klientow i co najwazniejsze kazdemu mowic na sali sprzedaży jak i przy kasie o super akcji z bransoletka..Halo czy my sie mamy rozdwoic ? Ci ludzie z gory oczekuja od nas Bog wie czego a sami od siebie nic nie daja..Niby super premie na grudzien,tylko ciekawe ile drogerii ich dostanie bo widząc te plany jakoś na starcie się odechciewa... Mialy byc takie zmiany odnosnie premii a jak do tej pory nic sie nie zmienilo a glupie owieczki dalej siedzą cicho,ale wszystko do pewnego czasu az sie nie jedna ekipa zacznie zwalniac :) pozdrawiam wszystkie wytrwałe

Kierownik
Pracownik
@Cails

Zgadzam sie. Ja bardzo lubie swoja prace. Oczywiscie, obowiazkow jest za duzo w stosunku co do ilosci osob itp itd, ale mam fajny zespol i dobrze nam sie pracuje. Ale przez te CISNIECIE NA BRANSOLETKI poprostu ODECHCIEWA mi sie przychodzic do pracy. Naprawde. Uwazam, ze jest to przesada i to duza. Czuje sie bardzo zle z tymi naciskami, mailami i zdawaniem raportow o ilosci sprzedanych bransoletek. Bo moze pozniej bede musiala sie tlumaczyc albo wysluchiwac na webinarach od p. Dyrektor, ze zbyt malo sie staramy mimo, ze tak nie jest. Az tak mocno wywierana presja dziala DEMOTYWUJACO zarowno na mnie jak i na pracownikow. Szczerze, az zaluje, ze tyle ich sprzedalysmy, ze przychodza w kolejnej dostawie. Sklepy, ktore maja wstrzymane dostawy maja przynajmniej SPOKOJ W GLOWIE od tych bransoletek. Dziekuje i nie pozdrawiam za wywieranie takiej presji.

Premia
Pracownik
 Pytanie
@Cails

Premia na listopad miała być realna. Pani Dyrektor tak powiedziała na webinarze. Ucieszyłam się bo jesteśmy wysokoobrotowym sklepem który wyrobił tylko raz premie w tym roku. To jest najgorszego, zapierdziel jest taki,ludz dużo, koszyk powyżej 40 zł zawszę, produkty przy kasowe w normie cały czas a brakuję do realizacji planu zawszę kapkę. Człowiekowi odechciewa się gonić tej przysłowiowej marchewki po paru miesiącach. Demotywacja!!! No ale wracając do premi za listopada. Pani dyrektor że będą realne a AM na drugi dzień że są ambitne. Hymm były ambitne ładnie to określając. Ile sklepów wyrobiło według pani Dyrektor te realne plany?? U nas 2 albo 3 sklepy. Kropla w morzu. Plany na grudzień, Bardzo Ambitne ????. Choćbyśmy chciały to cud musiał by się stać. Nie można dać premi jak normalny pracodawcą?? Nie chcę porównywać nas z Rossmann ale tam każdy ma premię na święta. Była pierwsza fala wszystko zamknięte oprócz spożywki,aptek i drogerii. U nas redukcja etatów tam dla każdego pracownika premia. Jest tam też masę pracy i różnych wymagań ale chociaż doceniają pracownika i wiedza że tylko realna kasą można zmotywować do działania. I tak jak koleżanki tutaj wyżej piszą, jeżeli pracuję się w dobrej ekipę to jakoś chcę się przychodzić ale jak się znacznie ekipa walić to nawet nikt się nie będzie zastanawiał. Bransoletką, mi osobiście nie przeszkadza. Mamy sprzedawać to sprzedajemy. Przecież to nasza praca. Zawsze coś innego, jest ładna na święta idzie. Wiadomo nie każdy ale co 5-8 klient się skusi. Mi brakuję wynagrodzenia godnego na to co robimy. Bo robimy i to dużo.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 199.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 185, z czego 9 to opinie pozytywne, a 69 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii klientów firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.), to 17, z czego 0 to opinie pozytywne, a 14 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)