Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 422 ocen.

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
2 422 6 1

Opinie o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)

Grażyna

O stycznia podwyżki. Kierownicy wszyscy dostawać będą 3200 na rękę, konsultanci 2600, a sprzedawcy 2200 na rękę. W każdym sklepie po równo i będzie więcej etatów, niektóre sklepy po 2 etaty więcej, a reszta po 1 etat więcej.

Xywy
@Grażyna 13.10.2018 14:37

A skąd taka pewność?

Hdhd
@Grażyna 13.10.2018 14:37

Haha nie wierze !!!! Chyba jakies swieto

Z.
@Grażyna 13.10.2018 14:37

To chyba Twój wymysł. Żeby tyle zarabiać to trzeba chyba kilka lat na poprawę ...

Aaaaaasa
@Grażyna 13.10.2018 14:37

Dobre. Widać poczucie humoru Nas nie opuszcza. A więc dziewczyny aby do stycznia hi hi hi

Ja
@Grażyna 13.10.2018 14:37

Widzę kogoś ułańska fantazja poniosła ;) ...

Gsgh
@Grażyna 13.10.2018 14:37

Pewnie za duzo pracownikow zaczelo soe zwalniac to cca dac podwyzki haha Nikt przeciez nie bedzie tak zapierdalal za marne 1500 zl Ja bym i tak nie hciala pracowac w tej firmi nawet jakby placili 2500 na reke zwlaszcza z jedna pania "kierownik" w drogerii na podkarpaciu...

Potwora
@Grażyna 13.10.2018 14:37

Grażynko, jeżeli wejdzie wolna kolejna niedziela od stycznia to raczej możesz liczyć na redukcję etatu a nie dodatek:(

TS
@Potwora 14.10.2018 20:47

Dokladnie bedzie redukcja etatow i bedzie nas jeszcze mniej na sklepie i to dzieki wolnym niedzielą takze powodzenia

Tk
@Grażyna 13.10.2018 14:37

A ja mysle ze bedzie to samo co dostajemy,zmienia delikatnie konkursy i zabiora ze wzgledu na wolne niedziele po 1 etacie lub po 0,5etatu i oby nie zrobili 3/4 etatu jak w Rossmanie

Keszalbokasa

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zarząd oraz Menadżerki, powinni zacząć przede wszystkim szanować swoich pracowników. Osoby ,które pracują w drogerii na kasie, przy obsłudze pracują za najniższą krajową, ok niech i tak będzie, ale obowiązki jakie są im zlecane oraz wymagania wobec przestrzegania wszystkiego.A i tak jest źle. Brak pomocy ze strony MR, wszystko co powiesz wykorzysta przeciwko Tobie. Braki personalne, wpływają na nie realizowanie wystawionych targetów. Nie da dobrze obsłużyć klienta, pilnować złodziei ,rozłożyć dostawy i zrobić wszystko na sklepie w jednym czasie. Wymyślają tylko jak zarobić a nie jak pomóc w ulepszeniu pracy personelu, który de facto przynosi im pieniądze. Nie pójdziesz na inwentaryzacje, zostajesz zmuszona, że do Ciebie nikt nie przyjdzie,że Ci nie pomorze, albo że nie masz już tutaj czego szukać.

Zombie

Może mi ktoś podać stronę z testami

Ggx

A propos "szkolen". Mozna gdzies sprawdzic co dokladnie sie dostaje po tych kursach ze stronki ? Otóż otrzymalam ostatnio nagrode z jednego kursu. Przyszla raz z towarem wtedy jak mialam wolne. Nastepnego dnia dostalam koperte z nagroda podpisana miom nazwiskiem ale byla otwarta... rozpakowana. Oczywiscie to ktoras z "kolezanek" ktora zazdroscila chyba ze ja dostalam nagrode bo sama sobie kursow nie robi, tylko liczy na to ze ktos jej zrobi. (usunięte przez administratora) i tyle...

Xywy
@Ggx 12.10.2018 20:43

A z którego kursu ? :)

Byly pracownik

Zavznijcie od lepszych szkolen przez kierowników nowych.pracownikow a niw ze nagle.osoba uczaca sie zostaje sama.na zamknięcie dnia albo miesiąca czy robienia banku . Radziłbym bardziej szkolic a nie ze osoby maja patrzec jak kierownik zamyka dzien po czym.nagle zostajesz sam.i nie wiesz co i jak . Takie rzeczy jak bank powinien robic tylko i wyłącznie kierownik a nie sprzedawcy. Nie rozumiem.jak moze w sklepie nie byc zastępcy kierownika lub asystenta kierownika . Listwy w.sklepach sa tragiczne odpadaja nic sie nie trzyma . Na farbach do wlosow oraz pastach do zebow przydalyby sie separatory a.nie ze wszystko sie miesza gdy cos ukladasz . Towar moze po prostu chociaz raz w tygodniu niech ktos robi jakies zestawienie czego w sklepie brakuje a nie ze towar przychodzi i niczego nie ma z tego co brakuje . Zamiast co chwila robic jakies nowe planogramy od tego zacznijcie . I monitoring lepszy bo złodziei mnóstwo i ciagle straty .

Zdgyt

Nie polecam.tragiczny pracodawca.jak i personel radzę wykształcić kadre kierownikow w sklepach bo nic dobrego z tego nie bedzie

byłypracownik

Jestem na świeżo z tematem 'natura'. Serdecznie NIE POLECAM. Na początku wszystko wydaje się super, na rozmowie miła kierowniczka, która wszystko przedstawia w różowych barwach a po dwóch dniach w pracy wychodzi szydło z worka. Nagle okazuje się że ze sprzedawcy/kasjera człowiek staje się tanią siłą roboczą i ma wszystkie obowiązki na głowie za śmieszne pieniądze. Jeśli jest się nową osobą i od początku nie przypasujesz reszcie 'załogi' masz przesrane codziennie. A co najlepsze? Jak powiedziałam szefowej o złym traktowaniu mojej osoby przez rzekomą konsultantkę Panią A. to stwierdziła ze na początku powinnam się jej nieco podlizać. ŚMIECH NA SALI. Absolutnie nie idźcie tam pracować, mają chore zasady, czułam się jak w szkole kiedy nie nauczyłam się na sprawdzian i bałam się iść na następny dzień żeby nie dostać jedynki. Tak też było tam, jak po 3 dniach pracy nie umiałam otworzyć dnia w komputerze z czym miałam styczność pierwszy raz w życiu, to od razu czułam się obgadana przez dwie gwiazdy ( w tym kierowniczke ) kiedy jedna do drugiej dzwoniła i potrafiła pieprzyć głupoty przez telefon a potem zwracała mi uwagę bezczelnie że jeszcze tyle do zrobienia :/

Santorini

Nie polecam, wyrabiamy targety, mała rotacja pracowników, wszystko na bieżąco wdrażane, a przyjeżdża kontrola z centrali i i tak wszystko krytykuje i zastrasza zwolnieniami. Kosze z towarem przekraczają dozwolone 12 kg dla kobiety. Brak pomocy w kwestii notorycznych kradzieży przez złodziei. W dniu inwentaryzacji rocznej: wybrani pracownicy są zmuszani do przyjścia na 9 rano na 12 h, po czym po upływie tego czasu zmusza się ich do nadgodzin/ umowy zlecenia na kolejne np 4-6 godzin, po czym następnego dnia muszą przyjść znowu na 9 rano do pracy. W wielu sklepach, gdzie w ciągu dnia są dwie osoby na sklepie pracownicy często nie chodzą na przerwy, bo nie można zostawić jednej osoby na sklepie. W dostawach brakuje towaru, firma zamiast przysłać go do punktu A, wysyła do punktu B i po zgłoszeniu reklamacji na brakujący towar centrala jej nie uznaje, bo na ich magazynie centralnym WSZYSTKO SIĘ ZGADZA. Niekompetentni księgowi, którzy mylą KP z KW. I wiele innych. Pozdrawiam Moje sugestie dla Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.): Zacznijcie przestrzegać prawa, zacznijcie szanować pracowników, dajcie podwyżki, wymieńcie całą kadrę zarządzającą, która kompletnie nie ma pojęcia o pracy z klientami, przestańcie czepiać się nieistotnych rzeczy i dajcie nam w spokoju pracować z klientami. Zainwestujcie w porządny marketing, bo obecny to dno. Przestańcie nas inwigilować na monitoringu i zajmijcie się złodziejami. Przysyłajcie towar w koszach do 12 kg a nie 36 jak obecnie. Sprawcie, aby towar który ma do nas trafić, trafił tu (przez takie braki nigdy nie zmieścimy się w normie 0,7% i to jest wasza wina). To na sam początek Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Napisałam wcześniej. Przede wszystkim przydzielcie więcej regionalnych, aby każda miała maks po 15 sklepów, jeśli nie 10, aby rzeczywiście mogła nam w czymś pomóc, a nie jak obecnie, bo nigdy nie ma czasu, tylko szybka wizyta i pa. Co inna osoba to ma inne wymagania, nie zapewniacie podstawowych narzędzi do pracy jak półki czy listwy cenowe, a potem pretensje że zniszczone mamy. A jak mam to naprawić, jak nie przysyłacie nowych???? Zacznijcie traktować nas jak ludzi a nie roboty. Wymieńcie cały zarząd i obecnych ludzi u władzy, bo ich nie interesuje, jak wygląda nasza praca w rzeczywistości.

Jakzyc
@Santorini 10.10.2018 10:27

W sedno! Czasem odechciewa się... Bo trzeba czekać tygodniami na nowe listwy czy naprawę zepsutego sprzętu...

Sarana

Ile zarabia kierownik w Warszawie?

Nic
@Sarana 01.10.2018 18:27

2750 zł na ręke + premie, ale to przeważnie 50 zł

Gfd
@Nic 03.10.2018 13:50

niezle, u nas 1600 zl na reke...

124
@Gfd 03.10.2018 13:59

No u nad też dwójki z przodu nie uwidzisz????????????????????????

Kierownik
@Nic 03.10.2018 13:50

Ile ? Jestem kierownikiem i zapewniam że tyle nie mam. Chyba że Sarana pracujesz w Warszawie. W mniejszych miejscowościach wypłata jest niecałe 2100.

Mgx
@Gfd 03.10.2018 13:59

Jestem sprzedawca i zarabiam tyle więc raczej kierownik tyle nie zarabia.

A.
@Mgx 06.10.2018 18:48

Niestety zarabia

Gość
@Mgx 06.10.2018 18:48

Haha, znowu jakiś troll. Sprzedawca w naturze na etacie ma maksymalnie 1400 miesięcznie, na zlecenie 13.70 brutto

Gruby brzuch
@Gość 07.10.2018 17:36

Najnizsza krajowa to teraz 1530zl to jak sprzedawca moze zarabiac 1400? W wiekszych miastach sprzedawca zarabia wiecej niz 1500zl,ale przy kosztach zycia to wciaz za malo. Wszystko drozeje I 1500zl dziś a kiedys to dwie rozne rzeczy.

Ilona
@Gość 07.10.2018 17:36

Zabawne minimalne wynagrodzenie to 2100 więc na netto masz jakieś 1530 trollu.

anonymous
@Ilona 09.10.2018 00:13

Gość, wiec kasjer w naturze zarabia 2100 brutto, nadal uważasz cała ta rozmowę za zabawną? Bo dziewczyny które muszą się same utrzymać w Warszawie za 1530 zł na rękę raczej się z Tobą nie zgodzą.

Nick
@Ilona 09.10.2018 00:13

Gość, wiec kasjer w naturze zarabia 2100 brutto, nadal uważasz cała ta rozmowę za zabawną? Bo dziewczyny które muszą się same utrzymać w Warszawie za 1530 zł na rękę raczej się z Tobą nie zgodzą.

Ilona
@Nick 09.10.2018 10:07

Zabawne uważam to, że ktoś twierdzi że kasjer zarabia 1400 a tak realnie to nawet nie wie ile zarabia i że informacje które podaje nie są zgodne z prawdą i prawem. Nie napisałam nigdzie, że to że tyle ktoś zarabia jest zabawne. Proszę czytać ze zrozumieniem.

Gosc
@Ilona 09.10.2018 14:55

Po odciągnięciu axa tez mam 1400 z hakiem... dobrze ze mój mąż zarabia normalne pieniądze bo jak bym sama miała się utrzymać za te grosze to nawet na mieszkanie by mi nie starczyło

Nowa15
@Gosc 09.10.2018 17:28

Dokladnie... za "pensje" w naturze nie stac cie nawet na wynajecie mieszkania... zal zal zal Tylko na podstawowe wydatki i tyle

Ddd

Macie wglad do podzialu premii przez kierowniczke ?

Ola
@Ddd 06.07.2018 21:07

tak, jako z-ca . Premie dzielimy wg. etatu .

Dd
@Ola 07.07.2018 01:19

Ale czy kierowniczka mowi wam ile dostajecie dokladnie i za co ? Bo u nas nikt nie wie jak jest rozdzielana premia kto ile dostaje a kierowniczka usuwa maile dotyczace premii zaraz po rozdzieleniu wiec tak na prawde nikt nie wie czy premia zostala sprawiedliwie i rowno rozdzielona

Ola
@Dd 07.07.2018 20:18

Każdy dostaje tyle samo - ja mam wgląd bo jestem z-ca kierownika ,ale pracownicy nie mają wglądu . Do skrzynki meilowej teoretycznie wgląd ma kierownik i z-ca ;) kierownika. Czasami jak ktoś ma L4 dostaje mniej , bo nie pracował wtedy , nie polecał itd.

Majka
@Ola 09.07.2018 10:25

Pokaż mi procedurę w której pisze że Dostęp do @ mają kierownicy i z-ca??!

Fff
@Ola 09.07.2018 10:25

No wszystko spoko tylko skad mam wiedziec ze wszyscy dostaja tyle samo ??? Podejrzewam ze kierowniczka przydzieroprzydzielawiecej kosztem innych... ale tego nie wiem bo wszystkie @ dot. premii usuwa odrazu

Ola
@Fff 09.07.2018 18:03

Uwierz ,że do podziału jest taka kasa ,że nie da się tak zrobić :D bo byście nic nie dostali ...

Ola
@Fff 09.07.2018 18:03

Jeśli chodzi o premie z konkursu - można sprawdzić jaka jest premia do podziału . Zawsze na końcu tabelki jest ile już premii przysługuje. Więc jeśli masz npo . 200 zł premii podziel na ilość osób i odejmij podatek i wyjdzie Ci czy każdy dostał po równo .

Natalia
@Ola 10.07.2018 12:48

Swoją droga dlaczego ma być po równo? Kierownik powinien przydzielać wg wkładu w prace, starań a nie tyle samo dla każdego.. nie każdy jest wydajny i skuteczny. Poza tym od premii odlicza się także dni wolne (urlop, L4) i tak sprzedawcy nie maja do tego wglądu ;) pozdro

Jetlak
@Ddd 06.07.2018 21:07

Kierownik nie dzieli premii .

Ola
@Jetlak 10.07.2018 18:32

O l4 pisalam wyzej. ;) wiadomo jesli ktoś wyroznia sie na tle zespołu to zasluguje na wieksza premie. Pytanie bylo jak spr czy jest po rowno :D i takie były odp. Czasem robimy knkurs kto sprzeda najwiecej dostaje cala premie- gdy premia jest mała.

Cc
@Jetlak 10.07.2018 18:32

U nas wlasnie premie rozdziela kierownik

Grubass
@Ddd 06.07.2018 21:07

Premie?potem każda się zastanawia ile ma powiedzieć drugiej bo jedna więcej dostanie druga mniej

Ola
@Grubass 19.07.2018 15:04

W umowie masz punkt ,że obowiązuje Cię tajemnica odnośnie wynagrodzenia. Jak mówisz to pozdro ;) .

Xxx
@Fff 09.07.2018 18:03

Premia za dniwki jeet wg godzin prqcy. Jesli jest plan mieiseczny to zgodnie z iloscia przepracowanych godzin. A prwmia dodtakowa wg tego jak sie starasz, wiec raczej napewno nie po rowno. Kazdy pracownik ma inny wplyw na realizacje planu i kierownik dzieli to wg uznania. Natomiast pracownicy nie powinni wiedziec ile ktory pracownik dostal. Moze co najwyzej wiedzieć jaka byla pula do podzialu.

Lis
@Grubass 19.07.2018 15:04

Jak żyć? :D To może niech każda się zastanowi ile procent dała z siebie, żeby zasłużyć na premię , a nie szuka kozła ofiarnego, który dostał najwięcej . Złota myśl :D

Zuza

Praca w Naturze ? Dla mnie tragedia. Ludzi traktuje się jak maszyny, a kierowniczka nic tylko "pracuje" na magazynie popijając kawkę i urządzając pogawędki przez telefon. Kradzieże ? A zgłosi się po jakimś czasie, a potem Ty zapierniczaj ze zgłoszeniem, o którym nic nie wiesz, bo kierowniczka tak zarządziła. Przepracowałam w tej firmie 4 lata i tak naprawdę /moim zdaniem/ przyczyn tak złych opinii należy szukać na niższym szczeblu tj. kierownicy czy kierowniczki. Niby nic, ale niewykwalifikowane osoby to jednak coś.

kierownik
@Zuza 19.07.2018 13:31

Co to znaczy wykwalifikowana? Po studiach ? Czy co ? Po szkoleniach ? Takich jak Twoje ? :D A pracownicy wykwalifikowani są? Kierownicy mają takie szkolenia jak i Ty miałaś ;)... . A kawy nie ma czasu pić ciągle jak nie ankiety , to jakieś inwentury towaru i innych środków .... Za taką małą kasę to się trzeba narobić. Wiadomo ,że w dobrej atmosferze się lepiej pracuje ,ale nie mów mi ,że kierownicy nie mają co robić.

Zuza
@kierownik 19.07.2018 21:03

Może u Pani tak było. U Nas niestety nie. Kierowniczka wszystko kazała robić zwykłym pracownicom . Inwentury ? Tak, były. Zrób inwentaryzacje na to i na to. Ja dzisiaj wychodze wcześniej. A co do wykształcenia.....tak zgadzam się z Panią. Szkolenia tylko i nic więcej. Dla zwykłych pracowników-ok, ale nie dla kierowników. Jakieś wykształcenie trzeba na to stanowisko mieć........a nie tylko znajomości :)

Kierownik
@Zuza 20.07.2018 15:34

Ja znajomości nie mam żadnych, do firmy przyszlam z ulicy.Prace zaczęłam od sprzedawcy i mam studia. U nas wiekszosc pracowników nie robi nawet planogramow, inwentury tylko koerownicy. A i tak sa tacy którym cos nie pasuje ;) wszystkim nie dogodzisz. A praca nie jest na tyle płatna zeby studiów wymagać ;).

Djfjf
@Zuza 19.07.2018 13:31

U nas "pani kierownik" konczy caly czas prace o 15.45 a inni zapier*****ą po 11h. Niepamietam kiedy ja skonczylam tak wczesnie. Ona se posiedzi pol dnia na zapleczu niby cos robi czyta a tak naprawde gada przez tel... chcesz cos zrobic na kompie to sie nie da bo zajety bo ona cos musi dokonczyc...

Raff
@Djfjf 22.07.2018 22:31

U nas tak samo. Pani kierownik tylko odbiera "fikcyjne" nadgodziny i wychodzi wcześniej.

Bez przesady
@Raff 25.07.2018 22:14

Dziewczyny, tez myslalam ze kierownik i zastępca siedzą na magazynie i piją kawkę, póki kierowniczka nie poszła na L4 i musiałam sama zacząć ogarniać softlab, który działa w zwolnionym tempie, ciagle maile, wiadomości operacyjne, tabelki, ankiety, inwentury i inne polecenia. Nagle zrozumiałam ile czasu zajmuje ogarnięcie administracji, wiec polecam to również Wam. Póki stoicie tylko na kasie i nie macie pojęcia o pracy administracyjnej, ciężko ocenić co wasz kierownik robi. Druga sprawa, skoro kierownik pracuje do 15:45 to zapewne jest codziennie, Wy zapewne macie za to dni wolne. A jeśli normalnie pracuje zmianowo i zawsze do 15 to nie wypracuje godzin-możecie to zgłośic.

Lola
@Bez przesady 28.07.2018 08:27

Ja powiem tak, pracowałam w stałym zespole, kilka lat. nikt nigdy nie miał problemów z niczym. Trzeba było coś zrobić, robiło się. Teraz dwie dziewczyny odeszły i nie możemy znaleźć pracownika bo nowe osoby tylko narzekają!! A to za ciężko, a to 11 godzin, a tego nie umiem wiec nie spróbuje.. nie maja wiedzy podstawowej o pracy z klientem, kosmetykach i nawet nie chcą jej zdobyć, ale od kierownika chca studiów :) Jak Wam nie pasuje zawsze możecie się zwolnić i przenieść wysokie kwalifikacje gdzieś indziej, bo łatwo narzekać nic nie wnosząc od siebie. Ja mam super kierowniczkę, która stara się jak może zawsze wszystkich zadowolić, nawet kosztem swojego wolnego, w zamian za to od nowych słyszy ze to złe, tamto złe. A tak naprawdę na wiele rzeczy niw ma wpływu. Zacznijcie od siebie

Oli
@Zuza 19.07.2018 13:31

Zuza 19.07.2018 13:31 Zuza chyba trafiłaś na złą kierowniczkę, u nas przy 3 etatach nawet nie ma mowy na siedzeniu na zapleczu i spokojnym popijaniu kawusi, sama wiesz jaka to praca jak nie planogramy to inwentaryzacje, czyszczenie półek, praca we dwie osoby, bo kiedyś trzeba mieć dzień wolnego, aż się dziwię że sama kierowniczka tak sobie siedzi i ,,nic " nie robi. ..

Oli
@Bez przesady 28.07.2018 08:27

Masz rację , póki się nie zastępuje kierownika to pracownik nie ma zielonego pojęcia ile jest obowiązków na zapleczu, łatwo tylko krytykować, ale postawić się na jego miejscu to już gorzej.

kierownik
@Raff 25.07.2018 22:14

Hmm.. Ja zawsze przychodzę 10-30 min wcześniej i wychodzę później 10-30 min jak nie więcej . Zawsze jest coś co wypadnie przed wyjściem ...co trzeba załatwić . Może wasza kierowniczka to ściemniara? ,a może wy nie widzicie ,że zostaje dłużej bo już wychodzicie do domu ?

Aaaaaasa
@Lola 28.07.2018 08:36

Tak właśnie jest ze to co dobre, dopasowane grafiki itd to nie widzą ale jak trzeba dać coś od siebie to wtedy już jest ujma na honor że...

Mema
@Aaaaaasa 31.07.2018 21:49

No trochę to przykre i śmieszne zarazem, ja wielokrotnie poświęcam siebie u swój czas żeby zrobić coś więcej. Nie wpisuje nadgodzin bo nie miałabym kiedy ich odebrać. Często przychodzę żeby ktoś inny mógł wziąć niespodziewane wolne. W zamian słyszę tylko jęki. Nie zdarzyło się usłyszeć słowa dziękuje za grafik zmieniany na każde życzenie. Nie zdarzyło się dziękuje za zostanie dłużej i pomoc.. do pracy przychodzą coraz bardziej roszczeniowe osoby-którym nie chce się nawet poprawić towaru na polkach, czy starać się podczas obsługi. Żałosne jesteście drogie Panie :)

Aaaaaasa
@Mema 02.08.2018 15:01

No właśnie ja cię popieram, tylko wymagania maja, o 9.00 rano już są zmęczone i oczywiście za ciężko i za mało, a kierownicy to najgorsze małpy na świecie... Ale jak trzeba grafik 3 razy zmieniać to wtedy wiedzą jak się opomniec

Nan..
@Zuza 19.07.2018 13:31

No tak :-D Kierownicy zapierda....., a zwykła kasjerka TYLKO narzeka, bo co innego może robić, nie ? ;-p Na kolanach dziekować za zmianę tzw. grafiku. Dziewczyny wy tak na serio ?

Pracownik
@Zuza 19.07.2018 13:31

Nie wiem jak to możliwe że kierownik siedzi ja też nim jestem i pracujemy we 3 i nie ma czasu nawet zjeść.....

Next
@Mema 02.08.2018 15:01

W pełni się zgadzam :)

Dora
@Pracownik 17.09.2018 21:09

Tez jestem kierownikiem. U nas pracuje 5 osob w galerii . Nie mam czasu nawet zjeść . Jem w locie ????. Tak samo moje dziewczyny . Przerwy 15 minut jak pracuje to jeszcze nigdy nie miałam.

Kola
@Dora 22.09.2018 20:28

Nasza kierowniczka ma 3 przerwy w ciągu dnia po 15 minut. Zresztą ciężko wyczuć, bo na 10 godzin pracy na sklepie jest 2 godziny. Resztę spędza na zapleczu. I nie mówcie, że ma co tam robić, Bo jak idzie na 2 tygodnie urlopu to ją zastepujemy i robimy wszystko to co kierownik (łącznie z przyjmowaniem nowego pracownika i wystawieniem umów i rachunków) i żadna z nas nie spędza całego dnia na zapleczu. Nasz kierowniczka zostaje po pracy , bo coś musi zrobić bo w dzień się nie dało, wpisuje sobie 3 godziny A wychodzi po 15 minutach (łatwo można sprawdzić na monitoringu) . Ja już przyjdzie do tego ,że zrobi jakiś planogram to przeleci po łebkach i z głowy (bez mycia , wymiany listem itp. Choć czas na to pozwala). Inwetaryzacje są robione na zasadzie,że z działu całego zleconego zczytuje 5 produktów A resztę zeruje. Można by tak wymieniać w nieskończoność. Ale kogo to obchodzi. Regionalna przyjeżdża i daje sobie oczy mydlic. Pyta czemu słabe wyniki zamiast przejrzeć monitoring. Zobaczyłaby, ze kierownika cały dzień nie ma A pracownicy stoją i nic nie robią, bo nie ma poleceń. A jak wychodzę z inicjatywą to tylko słyszę teksty "Nie ma sensu, nie ma czasu, kiedy indziej, napiszę że nie miałyśmy czasu...".

Lena
@Zuza 20.07.2018 15:34

U nas tak samo kierowniczka przychodzi i pyta zadania z WO zrobione ? - pomijając fakt, że często nawet nie ma pojecia co w nich jest ? Inwentaryzacje ? Były jakieś @ ? Czesto zdarza się też tak, że kierowniczka kompletnie nie wie jakie są aktualne promocje - i nie ma bladego pojecia, dlaczego jest tak a nie inaczej przyklad 2+1 lub aktualna promocja na kk wtedy potrzebny jest sprzedawca, ale jeśli jest audyt to zaraz jest- widzisz tutaj jest ewidentnie twój błąd i tekst ja nie będę tłumaczyć takich bezsensownych błędów. Dziwię się niektórym sprzedawcom, że wykonują obowiązki kierownik przy czym kierownik zazwyczaj nic nie robi na sali sprzedaży zastaniajac się bo: ankiety, @ , biuro, dokumenty, zwroty a tak naprawdę nic z tych rzeczy nie jest zrobione i robią to zazwyczaj sprzedawcy w dzień następny bo to co zostaje na biurku po zmianie z kierownikiem to stos dokumentow kubki po kawie, butelki, opakowania i resztki jedzenia na biurku. Pracuje w drogerii kilka miesięcy i szczerze mówiąc kierownik nie nauczył mnie ani jednej rzeczy SOK na kasie ****imię sprzedawcy naucz**** nowego pracownika, zamykanie kasy **** naucz, zamykanie dnia ***** naucz.

Ilu
@kierownik 30.07.2018 22:19

Od kiedy panują nowe zasady że kierownik wchodzi i wychodzi sam z pracy z tego co wiem do pracy nie możesz wodzić i wychodzić sam poza tym też jest kontrola torebek. Rozumiem, że kierownik kontroluje sam siebie.

Lis
@Mema 02.08.2018 15:01

Popieram ! Generalnie prawie wszystko co jest tutaj napisane o tej firmie się zgadza, ale apropo relacji sprzedawca - kierownik bardzo trafnie opisane . GWIAZDY . Moja dobra rada dla wszystkich Pań, które myślą, że zatrudniając się w drogerii nie trzeba myśleć i fizycznie pracować : Drogie Panie w każdej pracy trzeba pracować i myśleć i tu Was zadziwię ! Czasem nawet trzeba się poświęcić nie dla pieniążków tylko dla Waszej relacji z pozostałymi pracownikami . Ale to już...chyba kwestia wychowania i dobrego serca. Jak ktoś nie potrafi dostrzec ile pracy ma kierownik w porównaniu do sprzedawcy na sklepie to chyba ma problem zdrowotny :P . Niech każda najlepiej usiądzie na tym fotelu i przejmie odpowiedzialność na conajmniej 2 tygodnie za cały sklep, pracowników, grafik...za tą pęgę , którą firma łaskawie wypłaca wtedy może zrozumie. "Gwiazdom " życzę otworzenia oczu i umycia uszu , kierownikom wytrwałości , zdrowia i dobrej kondycji psychicznej . PS. Byłam sprzedawcą i kierownikiem ;)

Z

A jak wam sie podobaly odwiedziny w zachodniopomorskim?

Dora
@Z 08.10.2018 13:51

O jakie odwiedzimy chodzi ?

Farbowana

Natura coraz większe dno... gora musi być mocno zdesperowana by tworzyć biuro do obserwacji sklepów online XD Lepiej przeznaczyliby pieniądze na zatrudnienie pracownikówlub na testery, towar, czy ubiór dla pracowników. Zal zal zal

ONA
@Farbowana 27.09.2018 15:28

U nas jak zobaczą co widać przez te kamery , to może je w końcu wymienią ,albo dołożą kilka ....

Żenada
@Farbowana 27.09.2018 15:28

Góra musi żyć w jakimś trzecim świecie , że wymagają 100 % poświęcenia życia "karierze " w naturze za najniższą krajową . Oczekują najwyższych standardów , e - lerningu w domu i 100% zaangażowania. A teraz co ? na dywanik za to ,że (usunięte przez administratora) 3 sekundy drapała się po głowie ? Raczej biuro obserwacji nie powstało do obserwowania klientów. (usunięte przez administratora) ...

Zażenowana
@Żenada 28.09.2018 14:07

No naprawdę, lepiej wydaliby pieniądze na coś użytecznego a nie ma takie pierdoly.. już widzę te zgłoszenia do MR. W dniu dzisiejszym Halina z Ciechocinka jadła bułkę przez 16 minut zamiast 15. Dyscyplinarka!!! Wymagacie ze poświęcimy tej pracy całe życie, przy czym płacicie gowniane pieniądze, stosujecie mobing na każdym kroku i zawahacie nas takimi obowiązkami ze nawet nie mamy czasu pomyśleć o sprzedaży. Cyrk na kółkach. Żenada

Fidus
@Żenada 28.09.2018 14:07

Zgadzam się Tobą w 100 %. Właściwie to mam to gdzieś czy mnie obserwują czy też nie. A może by tak Ci zatrudnieni podglądacze zwrócili uwagę na to , że zapierdzielamy we dwie na zmianie na 120 m2 i musimy wszystko ogarnąć,że niejednokrotnie nie mamy czasu żeby zrobić sobie przerwę na śniadanie ,że jemy w biegu,że nie mamy możliwości usiąść choć na chwilkę bo bolą nas nogi i kregoslup,że nie mamy kasjerki którą cały czas jest przy kasie tylko biegamy z jednego końca sklepu na drugi żeby skasować klienta. Obawiam się , że to jednak moje pobożne życzenia. A tak serio , to jezeli firmę stać na tworzenie "Domu Wielkiego Brata" To może i nam zwiększa wynagrodzenia i dołożą nowe etaty. Myślę , że pora na włoski strajk. Co myślicie ?

Maamu
@Fidus 01.10.2018 22:47

No u nas to samo. My nie mamy nic do ukrycia, mogą śledzić. Jednak jeśli zgłoszenia będą dotyczyły odchodzenia od kasy, czy tego typu rzeczy, to niestety my nie jesteśmy w stanie pracować tak by od kasy nie odejść będąc we dwie lub trzy. Często musimy zejść obie ze sklepu żeby Np zdjąć ciężki kosz z dwumetrowej góry dostawy na zapleczu, i nie da radę inaczej. Nikt nie będzie ryzykował swoim zdrowiem. Ciekawe ile maja do tego ludzi na taka ilość sklepów, bo jeśli zatrudnili cały tabun do obserwacji, podczas gdy nie stać ich na testery do perfumerii od 4 lat to coś nie gra .

Asus
@Maamu 02.10.2018 21:42

A wiecie, że sporo koszy z dostawy przekracza wagę 30 kg, to znaczy, że nawet jeśli dwie kobiety podnoszą kosz wspólnie, to i tak przekracza standardową wagę 12 kg? I niech nikt mi nie wmawia, że dopuszczalna waga ciężarów podnoszonych przez kobietę wynosi 20 kg, bo tyczy się to pracy dorywczej. Także jeśli któraś z was uszkodzi sobie kręgosłup czy nawet kolana, to jak nic wniosek o odszkodowanie :)

M
@Asus 06.10.2018 23:50

Wiemy ale nieudowodnisz tego naszej firmie bo oni wiedza ze nie mamy gdzie przewazyc koszy i od lat tak robia .

Ala

Nie rozumiem Was.Wszyscy najezdzacie na firmę, na kierownika a czy Wy jako sprzedawcy robicie wszystko ok? Nie doceniacie dobrych stron, cały czas tylko złe.Zmiencie pracę jak Wam tak źle.

Jgd
@Ala 26.09.2018 22:32

Ja tak wlasnie zrobilam-zmienilam prace bo tam nie da sie wytrzymac... (usunięte przez administratora) po 11h codziennie i co z tego masz ? Pretensje o wszystko. Nawet nie mozesz wziac sobie urlopu na zadanie gdy jestes powaznie chora zeby pojsc do lekarza bo "nikt inny za ciebie nie przyjdzie"... CHORE... Szkoda ze gora sie takimi sprawami nie interesuje i nie mowie tu o pani manager ktora jest wielka psiapsi pani kierownik i wypapla jej wszystko kiedy chcesz sie jej o cos zapytac, poradzic...

Magda
@Jgd 27.09.2018 04:32

Urlop na żądanie ci przysługuje i masz prawo z niego skorzystać nie przychodzisz do pracy powiadamiasz kierownika wieczorem lub rano i tyle. Sama dzwoniłam kiedyś w takiej sprawie wyżej (...) i otrzymałam informacje że kierownik za to ma płacone więcej że rozwiązuje takie sytuacje.

Wwfghf

Nie polecam pracy w naturze i pani kierownik ktora kradnie testery i gratisy dla klientow. Pozdrawiam pani Aniu ;)

Loli
@Wwfghf 26.09.2018 07:14

Po to jest kontrola torebek. Widzisz, reaguj.

Fd
@Loli 27.09.2018 15:17

Jak kierowniczka nikomu torebki nie pokazuje i nikt jej nie sprawdza...

Loli
@Fd 27.09.2018 15:28

Masz obowiązek wzajemnie sprawdzać torebkę, nie ma ze to kierowniczka. Nawet regionalna możesz poprosi o pokazanie, tak mówi procedura. Swoją droga dowody masz? Bo skoro torebek nie sprawdzasz to na oczy nie widziałaś..

Gf
@Loli 27.09.2018 15:42

Regionalna i kierowniczka to wielkie psiapsi. A testery i gratisy nieraz widzialam jak brala.

Gf
@Gf 27.09.2018 16:51

Sama pewnie taka nieskazitelna nie jesteś, dam sobie rękę uciąć ale jest takie mądre powiedzenie,że swojego pod nosem się nie widzi a czyjeś pod lasem... Chyba jak najbardziej adekwatne

Ddd
@Gf 27.09.2018 20:46

Ciekawe czy ty taka uczciwa jestes...

Xywy

A co tam się dzieje? :o

Sdg

Oj niekoniecznie ????

Obca
@Wwfghf 26.09.2018 07:14

A o jaki sklep dokladnie chodzi ? :)

Vxc
@Obca 01.10.2018 19:00

Na podkarpaciu...

M

Dziewczyny a po co dostalysmy glosniki mamy je podlaczyc w biurze?czy to dalsza część widowiska ogladanie+ glos ? I jeszcze jedno czy musimy podpisywac dokumenty ze wyrazamy zgode na podglad a jezeli ktos sie nie zgodzi?

Dora
@M 04.10.2018 19:22

Też jestem ciekawa czy musimy??Trzeba byłoby zadzwonić i PiP

No
@M 04.10.2018 19:22

Prawdopodobnie zarówno wizja jak i głos są już od dawna... teraz tylko wyszła oficjalna informacja o tym procederz

Pomocna
@Dora 04.10.2018 20:49

Dzwoniłam dzisiaj w tej sprawie do pip jednak infolinia ciągle zajęta.. Spróbuję jeszcze raz jutro...

K
@No 04.10.2018 21:10

Jest od dawna a po czasie prosza o podpisy,ciekawe co!

Dora
@Pomocna 04.10.2018 21:14

Pomocna daj znać jak Cię czegoś dowiesz .

Pomocna
@Dora 05.10.2018 06:52

Ok

niedajsiezwariowac
@M 04.10.2018 19:22

Do podsłuchu potrzebny jest mikrofon ,a głośniki działają odwrotnie ...

Sonia

Niedługo najniższa krajowa dogoni pensje kierownika.Z roku na rok najniższa idzie do góry, wiem są to marne grosze, ale jeżeli kierownik od 5 czy 6 lat albo i więcej zarabia te same pieniądze to już pomału zrownuje się z najniższa krajowa.Sa Drogerie gdzie pensja kierownika nie przekracza 2 tys.a jak przekracza to ledwie, ledwie. Wszystkie Drogerie mają takie same zadania i pracują taka sama ilość godzin a kwoty je tak różnią.Zal po prostu

Zolka
@Sonia 03.10.2018 22:36

Dokładnie tak. Pensja kierownika jest niewiele wyższa od najniższej krajowej, a wymagania jak by płacili 5 tysięcy. Każde niedociągnięcie-winny kierownik, niska sprzedaż, bo plan jest zawyżony o 100k? Winny Kierownik. Cokolwiek by się nie działo również potrzebny jest kierownik, A kierownicy w tej firmie nie maja zastępców, o tym się zapomina. Aby dopilnować wszystkiego trzeba by orzychodzic w dni wolne, wlasciwie to żadna roznica bo na wolnym i tak telefon wydzwania od samego rana.kierownik jest od papierów, dostawy, kasy, sprzątania, biegania po innych drogeriach aby sprawdzić promocje, kierownik jest od mycia witryn, wymiany żarówek, oczywiście WO i procedury na blaszke, tabeleczki uzupełnione, segregatory w porządku, w międzyczasie dokumenty trzeba wysłać, czesciowki, a to przyjść za L4 pracownika, zmienić grafik 15 razy w miesiącu i oczywiście być na każde wezwanie MR, bo jeśli nie odbierasz telefonu to ooooooj

X

Dziewczyny, czy u Was też klienci mają pretensje o tą promocje ?

Wera

Jaka płaca taka PRACA ????????????

Ilona1122

Czy wiecie ile zarabia zastępca kierownika w drogerii Natura? Pozdrawiam :)

Ffdd
@Ilona1122 14.09.2018 09:43

Dostaje jakies 50 zl wiecej

Next
@Ilona1122 14.09.2018 09:43

Z tego, co wiem, jest to uzależnione od sklepu, chyba nie ma stałej stawki

Nic
@Ilona1122 14.09.2018 09:43

Dostaje jakoś 1700/1600zl

Gość

Niestety, wszystkie negatywne komentarze odnośnie tej firmy są jak najbardziej prawdziwe. Jeśli jest tu ktoś kto zastanawia się nad podjęciem pracy...STANOWCZO ODRADZAM. Po pierwsze zarobki. NAJNIŻSZA KRAJOWA, NIE WIECEJ. NIGDY. PREMIE? SMIESZNE...PONIZEJ 100 ZŁ.Przy czym praca jest po 12 godzin dziennie. Nadgodziny płatne? NIE, bo masz odebrać i jeszcze tłumacz się dlaczego są nadgodziny? Płacą grosze, a wymagają 100 % zaangażowania, Soku i nadskakiwania klientom. Za tą samą pracę w Rossmannie Sprzedawca ma 2 razy więcej. Więc gdzie bardziej się opłaca? Drodzy chętni na kierowników w tej drogerii...nie ma żadnych dodatków, nie ma żadnych ułatwień systemowych, wszystko trzeba robić ręcznie na kasie i później na komputerze, komputery ciągle się zacinaja, zawieszają , wyłączają. Dlatego wszystko w biurze trwa godzinami, gdzie powinno zająć 5 min. Panie z BSS Kadry- bez kija nie podchodzi. NIE MILE, TRAKTUJA WSZYSTKICH ZE SKLEPU JAK UŁOMNYCH IDI****. A teraz wisienka na torcie...Pani Kierownik Regionalna, miałam nieprzyjemnosc pracowac z Panią A. W. Która otwierała nowy sklep w czerwcu...o ludzie. To dopiero przykład osoby stosujacej mobing. W zależności od humoru może być albo milutka i chwalić, a następnego dnia za te same rzeczy wydzierac się w nieboglosy, używając słów takich jak " Za co JA ci placę" bo ma zly dzień. Złośliwe dogryzanie na porzadku dziennym.Niestety Pani wszystkich poniżej traktuje jak śmieci i daje do zrozumienia że jesteśmy gorsi od niej i mamy dziękować na kolanach za możliwość pracy, która tą Pani nam łaskawie dała, natomiast całej górze wchodzi w przysłowiowy TYŁ**, ze swoim specyficznym śmiechem. Jeśli jakimś cudem ktoś z góry to czyta, proszę bardzo dokładnie przyjrzeć się pracy tej Pani. A w szczególności popytać pracowników sklepów w regionie jak się z nią pracuje. Chociaż mam wrażenie, że wszyscy są tak zastraszeni, że nic z tym nie zrobią. Ale proszę sobie wyobrazić Kierownika Regionalnego ,który na środku sklepu przy klientach na cały głos wydziera się" Muszę się wysikać" i jak to świadczy o firmie? . ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM.

Odradzam Naturę każdemu
@Gość 27.09.2018 11:55

Widzę, że (usunięte przez administratora)robi się już "sławna". Ciekawe kiedy ktoś zrobi porządek z jej zachowaniem.

Mirka

Czy u was też ciągle się personel zmienia? Nikt tu już nie chce pracować. Najniższa krajowa a obowiązków coraz więcej. Nie wiadomo w co ręce włożyć jak tylko we dwie jesteśmy na sklepie. O premii 100zl można pomarzyć wciąż wysokie cele stawiają.

anonymous
@Mirka 16.09.2018 21:35

Odejdź też :)

Mirka
@anonymous 17.09.2018 09:35

Dziękuję nie mam zamiaru.

anonymous
@Mirka 18.09.2018 22:30

To po co narzekasz? Tak ci źle, ale pracy nie zmienisz?

Mirka
@anonymous 18.09.2018 23:06

Nigdzie nie napisałam że mi źle, wyrażam swoją opinię żeby pracodawca coś zmienił bo wiem że Góra to czyta

Cjvkg

Nie polecam pracy w tej drogerii. Najgorsza siec sklepow. Mozna sie wykonczyc fizycznie i psychicznie zwlaszcza przez kierowniczkę A.P.

Pomocna

Jedno wielkie dno.. Coraz gorzej.. Na dodatek chcą wydłużyć czas pracy porażka!!!! Zamykać sklep uliczny o 19:30!!??? Ludzie opamietajcie się!! My też mamy rodziny!!!!!!!

Xywy
@Pomocna 11.09.2018 19:15

A ja my pracujemy do 21.30 ???

Godzinka
@Pomocna 11.09.2018 19:15

I co z tymi.godzinami?

haha

Co myślicie o ostatnio ustanowionym obowiązku kierowania zmiany podczas nieobecności kierownika? Czy tylko dla mnie to brzmi jak wyzysk, kiedy musicie robić to co kierownik za pensje sprzedawcy? Bez komentarza....

Xywy
@haha 06.09.2018 20:19

Przecież zawsze było tak jak nie ma kierownika to robił zadania ktoś inny z personelu. I nie wiem o co problem.

Nikt
@haha 06.09.2018 20:19

Dla mnie nie ma nic w tym dziwnego. W każdej firmie tak jest. To chyba Twoja pierwsza praca?!

Gruby brzuch
@Nikt 06.09.2018 23:46

Raczej nikt w tym czasie nie kaze Ci ukladac grafiku, prowadzic rekrutacji czy innych obowiazkow kierownika... . Po prostu wyznaczamy jedna osobe odpowiedzialna za sklep przez te kilka h ,aby statek nie byl bez kapitana ...

Magda
@Nikt 06.09.2018 23:46

W każdej firmie jest zastępca kierownika lub osoba która prowadzi zmiany i dostaje za to dodatkowe pieniądze. A tutaj sprzedawca wykonuje prace kierownika i to za najniższą krajową.

Warszawa

Drogie koleżanki i koledzy. Kierownicy regionalni, kierownicy sklepu (Ktokolwiek to czyta) A jestem przekonana, że kierownicy regionalni mają tyle pracy, że bywają tu częściej niżeli my zwykli, szarzy pracownicy. Razem z moją przyjaciółką miałyśmy "przyjemność" praować w tej jakże prężnie rozwijającej się firmie ponad 1,5 roku czasu. Skoro już tu jestem, serdeczne pozdrowienia dla Regionalnej A.W, która jako osoba wyżej ponad nami nie potrafiła spuścić po sobie wody w toalecie i umyć naczyć korzystając z naszych bez pytania. Śledź smakował? Czy lepsza była zupka z paczki? -Serdeczne dzięki, na zapleczu nie mamy okna.. po Twoim wyjściu trudno było złapać choć odrobinę świerzego powietrza. Co ja będę dużo pisać.. to co przeczytałam w zupełności wystarczy. Absolutnie wszystko zostało powiedziane, nic dodać nic ująć. Nie warto, wierzcie Mi na słowo. Z poważaniem region Warszawski\Mazowiecki (Nie pozdrawiamy)

Warszawa2
@Warszawa 29.08.2018 16:15

Chyba najbardziej pomocna opinia tutaj, w Naturze MR zazwyczaj zachowuja sie na zapleczu drogierii jakby byli u siebie w domu, totalny brak profesjonalizmu, szczegolnie u Pani A.W.

Poziomka
@Warszawa 29.08.2018 16:15

Witam wszystkich "zadowolonych" z pracy w drogerii natura. Miałam wątpliwa przyjemność pracować przez 4 miesiące w drogerii. Zostałam potraktowana jak śmieć. Macie może jakiś kontakt do osoby decyzyjnej ponad Mr?

Dziadek
@Poziomka 01.09.2018 16:59

Ale AM Ciebie źle potraktowała?

Śmieszka
@Warszawa 29.08.2018 16:15

Ha Ha ale się uśmiałam, po opisaniu sytuacji chodzi pewnie A.Wa.. ta kobieta to chodząca kompromitacja :-D Jesteś pewna że śledzie jadła, może tylko niedomyta :-D

Fffggf

Gdzie mozna zglosic to ze pracownik co chwile bierze l4

abab
@Fffggf 21.08.2018 17:27

Do Zus-u , sprawdzą czy L4 nie jest lewe,albo można nie przedłużyć umowy...

klakla
@Fffggf 21.08.2018 17:27

do prezesa leć .........

NORTON
@Fffggf 21.08.2018 17:27

Może pracownik jest chorowity i może warto porozmawiać z nim co mu dolega a nie szukać drugiego dna naturalnego.

Ggoi
@Fffggf 21.08.2018 17:27

A gdzie zgłosić jak kierownik kradnie?

Oho
@Ggoi 27.08.2018 13:02

Do Rms

Dddxxx

A co z przerwami jak sie pracuje 10-11,5 h ??? Dalej przysluguje mi 15 min ??

jak zyc
@Dddxxx 22.07.2018 22:24

Według prawa pracy tak . Nawet jeśli pracujesz 12 h ...

Zzz
@jak zyc 17.08.2018 23:23

????

kiewicz

Hej dziewczyny, mam do Was pytanie, jak wygląda u was odbieranie nadgodzin? Czy jestescie zmuszane do odbioru nadgodzin do końca miesiąca? Czy odbieracie ze swojego wniosku czy z wniosku pracodawcy? Bo z tego co mi wiadomo, jesli pracodawca każe Ci odbierać nadgodziny w danym dniu z jego polecnia to powinien wystawic wniosek na wniosek pracodawcy to wtedy jedna godzina nadgodziny liczy się 1,5 h, wg prawa. Czemu nie chcą nam wypłaca nadgodzin skoro na to pracujemy?

Pracuś
@kiewicz 09.04.2018 22:07

A miałaś zgodę regionalnej na nadgodziny?

kiewicz
@Pracuś 11.04.2018 21:49

Oczywiście, przecież nie zostaje w pracy dłużej z własnej woli. Czasem nie ma wyboru jak druga zmiana się rozchoruje i trzeba zostać na kolejną. Ale co to ma do rzeczy?

Pracuś
@kiewicz 12.04.2018 20:56

W regionie w ktorym pracuje nie ma zgody na nadgodziny. Jeżeli juz się zdążą, to w okresie rozliczeniowym mamy je odebrac. Decyzja kiedy to zrobimy, jest nasza i kierownika sklepu. Regionalna nie narzuca nam konkretnej daty, ale musimy je odebrac w bieżącym kwartale

niepracus
@Pracuś 12.04.2018 23:43

I urlopy na siłe. Pracodawca tylko 10 dni moze wyznaczyc...

viola
@kiewicz 09.04.2018 22:07

nadgodziny odbierane sa w kwartale w terminie wyznaczonym przez kierownika

Nnnnn
@viola 14.04.2018 22:59

Taaaa

Natura Wrocław

Widzę że odkąd tam nie pracuje nic się nie zmieniło :) Praca dramat, cały czas stoisz, nawet za kasa (bo to dobrze wygląda). U mnie kierownik też ciągle siedział na magazynie (Nie, nie miała aż tylu zajęć co jest tu opisane. Dlaczego? Bo co wchodzilam na zaplecze cos dołożyć na sklepie to razem z zastępcą gadał np. co akurat robiły w weekend). Oczywiście, najlepiej miały dziewczyny które kierowniczka bardzo lubiła (wspólne papieroski poza przerwą :) A jak chciał ktoś inny wyjść to "przecież to nie będzie sprawiedliwe wobec dziewczyn niepalących). Najśmieszniejsze ze więcej pochwał otrzymałam od Menagerki niż od kierownika czy zastępcy :) Inwentaryzacje? Robilysmy my, kasjerki. Płaca? Minimalna. Premie? Śmiech na sali, nigdy żadnej nie widziałam na oczy (a pracowałam rok). Nie polecam pracy w tej firmie.

wtf
@Natura Wrocław 07.08.2018 12:13

Na kasie stoją krzesła ;) można usiąść. Po drugie chcesz towar wykładać na siedząco ??

nick
@wtf 08.08.2018 21:41

krzesła od jakiegoś miesiąca haaaa

wtf
@nick 09.08.2018 01:02

Fakt ,faktem mogliby lepiej płacić ,ale to chyba wasza pierwsza praca jeśli uważacie ,że jest ciężko ,albo macie mega złą atmosferę . Teraz jest rynek pracownika ;) zawsze można dać wypowiedzenie i poszukać czegoś innego skoro tak źle u was.

ona
@wtf 09.08.2018 09:57

Najlepiej na leżąco pracować ....

Pomocna
@nick 09.08.2018 01:02

U nas nie ma krzesła... ????

nick
@wtf 09.08.2018 09:57

Fakt , faktem.Dlatego po przepracowaniu roku w tej firmie zakończyłam współpracę.Praca fajna ,dziewczyny fajne ale za tą energię i poświęcenie ,żeby klient był zadowolony ,półki zapełnione to ja zarobię inne pieniażki w i innym sklepie. Klientki też prowadzą swoje firmy i obserwują swoich przyszłych pracowników.

Zostaw opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)