Opinie o Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. w Poznań Młyńska 2

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. w Poznań Młyńska 2

Mala

I znowu sie zawiodłam w waszym sklepie w Szczecinie ul. Modra 15.11.19. Bulki kajzerka zwykla jest mieszana swieza ze stara odgrzewana.???? Współczuję Pracownika ze muszabrobic takie rzeczy zeby nie bylo strat. I ludzia ktorzy chca swieza bułkę a tu niespodzianka wczorajsza odgrzewana w piecu.????

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Ala
@Pytanie

Tak, są też agencyjne.

Klientka Ija

W dn. 22.10.2019 ok godz.19:00, na moje nieszczęście znowu odwiedziłam Państwa sklep w Turku. Panował wszechobecny bałagan, stwierdziłam iż w tym chaosie niczego nie znajdę, więc cofnęłam się tylko po chleb. Niestety krajalnica do chleba była wyłączona, gdy zwróciłam Pani z Piekarni na to uwagę, ta odpowiedziała że jej nie włączy bo chleb jest ciepły!!! Na jej nieszczęście rodzaj chleba który ja wzięłam do ręki był zimny!!! Poprosiłam ją by włączyła krajalnice, a Ona chcąc mi udowodnić ( niesłusznie! ) że chleb jest ciepły, wyszarpnęła mi go z rąk swoimi brudnymi rękawicami i przysłowiowo zdzieliła w papę! Odpowiedziałam na to, że pomimo tego niespodziewanego uderzenia jestem jeszcze przytomna i ponownie poprozę o włączenie krajalnicy! Z nerwami i fochem włączyła, a chleb ku jej zdziwieniu pokroił się bez zastrzeżeń!!! Dziwi mnie zachowanie Państwa pracowników -wyłączona krajalnica! Skoro dobrze wiedzą że ciepłego chleba nie można kroić, to niech go poprostu nie wystawiają! Tymczasem kilka rodzajów chleba jest zablokowanych do sprzedaży, bo Pani wyjęła kilka bochenków gorącego chleba. Czy oby właśnie taka jest polityka firmy?

1
B.
@Klientka Ija

Dziwi mnie umieszczanie takich komentarzya na forum preznaczonym do czegoś zupełnie innego.

Jolanta
Inne
@B.

@B. Zgodzę się z Tobą. Możesz mi napisać na czym polega i ile wynosi premia za obecność w Lidl?

KorneliaM
@B.

Bo gdzieś te opinie trzeba te opinie wstawiać, niech ludzie wiedzą jak lidl traktuje klienta. A Pani to przeszkadza bo jest Pani pewnie podstawiona przez lidl.

B.
@KorneliaM

Oczywiście, że gdzieś trzeba. Na przykład na infolinii lidla? Albo na ich fb? Tam, gdzie jest na to miejsce? I nie, to, że ktoś ogarnia lepiej od Pani portal do oceny pracodawców nie oznacza, że jest podstawiony przez pracodawców, tylko że lepiej od Pani rozumie rzeczywistość.

jarek

W dniu 31.10.2019 w sklepie w Gorzowie Wlkp. chciałem kupić ziemniaki polskie. Niestety jedyne polskie ziemniaki sprzedawane luzem jakie były miały metkę "ziemniaki polskie myte". Ciekawe jakie to są. Nie otrzymałem żadnej informacji. Co to za gatunek ziemniaki "myte"? Na innych ziemniakach pochodzących spoza Polski, co prawda też nie ma jaki to gatunek, przynajmniej opisane są czy sałatkowe czy mączyte. Po prostu brak profesjonalizmu. Klient kupuje kota w worku.

Pracownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo mizerny

Pytania

Zadano mi jedno pytanie czy pracowałam kiedyś w sklepie. Na rakrutacji były trzy osoby nie przedstawiły się. Miało to miejsce w Pup Poznań dzisiaj. Poszukiwani są pracownicy do nowo budowanego sklepu na ul. Naramowickiej na moje pytanie czy mogłabym pracować w innej lokalizacji bo to drugi koniec miasta a ja mieszkam przy Lidlu odpowiedź otrzymałam że oni są z innego rejonu i mam sobie sama szukać. Wpisał mi na skierowaniu że odmawiam podjęcia pracy. Rezultat zostanę pozbawiona zasiłku. Mam 55 lat i trudno mi znaleźć pracę. To takich jak oni powinno się zwolnić bo przynoszą wstyd firmie która ich zatrudnia.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Poznań
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
:*

UcYmy i skolimy pałecka będzie pzekazana. Poźdlawiam duźe decko

wariatkowo po polsku

Niestety., Lidl to kapitaizm po polsku z lat 90tych, ktory niewiele ma z kapitalizmem zachodnim- jak jest (usunięte przez administratora) to go duś, jak sie sfajaczy to go puść i weź kolejnego. Nacisk na liczbe- produkywnosc, czas, predkosc skanowanai etc etd.Nie ważne ze kolejka ubywa- ważna prędkość skanowania.Odrealnione podejscie do problemow i komplikowanie zwykłych czynności. Aby sie wyrobic, mususz robic prace na opiedziel, bo nie ma innego wyjscia,bo sie nie wyrobisz.. Tandeta Królową Lidla. Towar powciskany na (usunięte przez administratora) w miejsce na 4 pudla- 6 pudeł, po czym wszystko sie wysypuje a to za regał, a to na klienta,a to tak upchane ze nie idzie wyciagna... Zero logiki i elementarnego myślenia.Pracowalem w lidlu za granica, mam porównanie do tego co w Polsce. dziwne, bo w UK wyrabiałem sie z praca, a tutaj nie moge..Do konca roku popracuje i środkowy palec na pożegnanie. Nigdy wiecej.Chory system pracy- mycie podłog po 3-4 razy.Czekam aż ktos sobie nogi polamie i wydusi grube odszkodowanie. Pytanie kto wypije ta beczke z fekaliami- czy pracownik bo mył? czy kierownik bo nakazał. czy firma jako ogranizacja..Ilośc palet- ze wzg na wolne soboty- 116% normy, bo klientów nie ubywa,sa stałą liczba. Za niedlugo bedzie 140% normy( bo soboty odpadna,a klientów nie ubędzie), ale prosze sie nie matwic-sa pracownicy w lidlu co sie ciesza bo czas z rodzina w weekend. Tlumaczenie ze kosztem zwiekszonego nagladu pracy i zdrowia nic nie daje. Jak ci pęknie grzbiet i skończysz na wozku inwalidzki,bo dysk nerwy nóg uszkodzi albo wywrze nacisk, to wtedy zadasz sobie pytanie z czego rodzine utrzmasz i czy było warto.Zastanów sie 3 razy zanim złożysz papiery. Tam się nie da pracowaćna dłuzsza mete.

Klient Częstochowa

Witam.Czemu w sklepie nie chcą przyjmować reklamacji elektronarzędzi odstrszali mnie informacją że czas realizacji trwa 2 MIESIĘCE, byli bardzo nie przyjemń gdy poinformowałem że polskie prawo przewiduje 14dni. Przykro mi tylko że czekam nadal. DRAMAT!!!

Z Łomży

Ogólnie nic nie mam do tych sklepów . Robię w lidlu 2 razy w tyg. Zakupy . Jestem zadowolona . Lecz jest jedno ale . Jak w większości dużych sklepów . Brak jakiego kolejek szacunku że strony ekspedientka (niektórych) i klientów . Do kobiet w ciąży jak i z maleńkim dziećmi . Dziś kobietą stała w mega kolejce z noworodkiem i całym wózkiem zakupów . Nikt jej nie przepuścił mimo mojej uwagi że kobiety w ciąży jak i z malymi dziećmi idą po...... za....... kolejnością ????

P
@Z Łomży

Widzę że w Łomży słowników brak :D

Edek
@Z Łomży

Dziwna sytuacja...Pani w kasie Pani Kasia w Wolsztynie...nie wiadomo do kogo cichutko mówi,czy do klienta,czy do mikroportu,czy sama do siebie;-) ;-) ;-)Tajemnica ;-)...albo zgaduj:-)Dla mnie ignorancja klienta...czy Lidl na pewno dba o swoich pracowników...może śniadania nie jadła...

c13
@Edek

A może Ty masz nierówno pod beretem? Lidl to nie super exclusive shop, a tylko dyskont... Nie oczekuj famfar na wejściu i wyjściu...

karol
@Edek

pewnie jeszcze kasjerki mają tańczyć, bo jaśnie klientowi się tak podoba?

karol w.

Kolos, zależy gdzie się trafi. Jak ma się normalnego kierownika i normalnych ludzi w teamie, to trzeba użerać się jedynie z roszczeniowymi klientami, wymysłami oderwanych od rzeczywistości ludzi z centrali (przydałaby się w lidlu taka akcja pt. "panie z biura posyłamy na tydzień do pracy na sklep") i widzimisię największych szych. Jak jednak kierownik nienormalny i ludzie do bani, to faktycznie może być nieciekawie. Na minus charakter pracy (myślicie, że wyrobicie sobie kondycję? Gdzie tam, najwyżej garba). Ogólna organizacja odgórna sprawia wrażenie polskiej (czyli średnio sprawnej, działającej na gębę i na znajomości). Dajcie mi miliony, a i tak nie zostałbym tam kierownikiem, ani nawet zastępcą. Najgorszym wymysłem ostatnio jest cwaniacka grywalizacja. Ktoś z oderwanej od rzeczywistości centrali sobie wymyślił, że celem aktywcji pracowników zaciągniemy ich do apki grywalizacyjnej. No dobra. Apki są fajne, można sobie coś powtórzyć, utrwalić i tak dalej. Ale potem ktoś wymyślił, że każdy sklep ma wybrać swojego 'lidera', który będzie wspomagał zespół i - jak podkreślano w ogłoszeniu - dostanie dodatkowe obowiązki. Myślicie, że za pieniądze? Gdzie tam - za aplikacyjne punkty (po prawdzie jak ich zbierze tysiące, to sobie może nawet coś kupić!). Ba, jeśli na danym sklepie nikt nie zechce się wystarczająco sfrajerzyć i podjąć się tej roli, zaszczyt owej liderskiej dodatkowej roboty spada na kierownika - bo, jak wiadomo, kierownikowi się nudzi i nie ma niczego ciekawszego do roboty. Na plus benefity i nawet przyzwoite zarobki. Mogliby tylko dać sobie spokój z tą ściemą o stawce netto, bo to nie jest stawka netto, tylko stawka netto + premia za obecność. Normalni ludzie jako netto rozumieją coś, oc mają co miesiąc jak w banku na tip top. Ja rozumiem, skąd się wzięła premia za obecność, jednak przy jej obcinaniu nieco wątpliwym etycznie wydaje mi się brak rozróżnienia pomiędzy pracownikami (takim, który nie przyszedł, bo obudził się z 38 stopniami gorączki, a takim, który nie przyszedł, bo poprzedniego dnia po prostu zachlał). ps. Bawią mnie narzekania klientów (którzy nie ogarniają, do czego służy ta strona, zatem podejrzewam, że wielu innych rzeczy też nie ogarniają). Gdyby sami siebie mieli kiedykolwiek obsługiwać, pewnie dostaliby szału i się pobili sami ze sobą. Zwłaszcza kobiety z małymi dziećmi to często jest groza i jedynym plusem przepuszczania ich przodem w kolejkach jest chyba tylko to, że wtedy szybciej opuszczą sklep. Roznoszą rzeczy po całym sklepie, wrzucają słoiki do gaci, podrzucają brudne spodnie zamieniając je ukradkiem na nowe (sic!) i mają pretensje do obsługi, że za pół kilo szynki po 2 złote za 100 gramów muszą zapłacić 10 zł, a nie 2 zł...

Janekk
 Pytanie

W jednym z Lidli pracownicy są zastraszani a gdy zgłaszają to wyżej to mówią im, żę się przesłyszeli. Czy Warto pracować w firmie z taką opinią która zaczyna sie pojawiać?

Bogdan
Inne
@Janekk

Skąd taka informacja, że pracownicy pracujący w firmie Lidl są zastraszani? Nie wiem, skąd masz takie informacje, dlatego chciałbym sprecyzować ich źródło.

Klient

Wczoraj zapomniałam nadmienić, że nie przyjęto reklamacji wadliwego obuwia (adidasów) w Policach. Młody kierownik i młoda kasjerka z kasy nr 6 robili ze mnie balona przy klientach wmawiając mi, że buty są brudne i noszone. Wadliwy towar mogę reklamować chyba w każdej chwili. Zgłoszę to teraz do ochrony praw konsumenta.

Lidia
Inne
@Klient

@Wczoraj Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale forum Gowork.pl jest po to aby wymieniać się opiniami na temat zasad zatrudnienia w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp.k. w Poznaniu. Znalazłam aktualne ogłoszenie o pracę na stanowisko pracownik sklepu https://kariera.lidl.pl/pl/jobsearch/Pracownik-Sklepu-32141. Z tego co widzę to przedsiębiorstwo oferuje bogaty pakiet socjalny. Czy w praktyce faktycznie tak jest?

klient

(usunięte przez administratora) Dziś około 11.00 kupiłam buty. W domu przymierzyłam jeden. Źle przyszyty język uwierał mnie w nogę. Nie ruszałam gumki mocującej buty ani żadnej karteczki. Około 18.00 wróciłam do sklepu oby je zwrócić. Okazało się, że musiałam 2 razy stać w kolejce do kasy bo reklamacje są tylko w jednej. Pani w kasie i kierownik wmawiali mi, że w nich chodziłam bo są brudne od spodu. Pewnie je takie kupiłam, bo ludzie przymierzają. Reklamacji mi nie przyjęto. Pamiętajcie! Nie kupujcie w lidlu artykułów przemysłowych bo ich nie można zwrócić, ani reklamować.

Krzysztof

Jedno zamówienie internetowe zrealizowane pomyślnie. Drugie pozostawiam z bardzo negatywnym komentarzem. Zamówiona wkrętarka na cele firmowe, koszt 239zl. Zamówienie złożone 3 sierpnia 2019, podobno wysłane 5 sierpnia, w systemie internetowym widzę, że dostarczone 6 sierpnia, dziś mamy 13 sierpnia a po przesyłce ani śladu. Nie mam ani towaru ani gotówki. Kontakt i próba wyjaśniania sprawy przez dwóch pracowników infolinii przypomina błądzenie we mgle. Podobno firma kurierska Geis zamyka swoją działalność na rynek Polski i przesyłki zalegają gdzieś w magazynach centralnych, trwają próby ich odzyskania. Nie wiadomo co zostało fizycznie dostarczone a co nie. Sklep asekuruje się stwierdzeniami że trzeba czekać. Gdyby stworzyli opcję wysyłek za pobraniem oraz możliwoś wybrania sposobu dostarczenia np. paczkomat mieliby nad tym większą kontrolę. Panie podczas rozmowy nie potrafiły powiedzieć kiedy otrzymam zwrot gotówki, nie mogą też sprawić aby wysłano towar ponownie. Oczywiście zanim sprawa się wyjaśni towaru nie będzie już dostępnego w magazynie. Mając do wyboru inny sklep stacjonarny z podobnym towarem wybrałem Lidl. Zaufalem i bardzo się zawiodłem. Nie polecam nikomu zamawiania poprzez internet w tym sklepie.

Agnieszka.
@Krzysztof

I jak odzyskał Pan zamówiony towar? Bo mam podobna sytuację 3 tyg czekam i też jeszcze nie wyjaśniło się ????

Izek

Były pracownik sklepu Lidl w Szczecinie, praca w tym sklepie była wielkim katuszem, starzy pracownicy ( Co to nie oni) A kadra kierownicz, (wszystko wiemy A wy nic) .Nie polecam tego miejsca to (usunięte przez administratora) A nie handel . Ludzi pełno od rana do wieczora ,a ty człowieku 15 minut aby zjeść, zapalić lub zadzwonić. Hory naród

Niezadowolona

Sklep internetowy to banda kretynów, zamawiasz a tu nagle brak towaru. Zwrot kosztów to nie rozwiązanie. Nie szanują klienta. Nie polecam!!!!

1
Zła mama

Klamstwo i propaganda o współudziale w programie Karty Duzej Rodziny!! Nie ma czegos takiego u nich, żadne ulgi na paragon nie wchodzą, zwykłe gadanie zeby sciagnac klienta! Każdemu odradzam, oszustwo i złodziejstwo!! Zwykłe klamliwe dupki

Shizuma
@Zła mama

Pierwsze slysze. KDR od sierpnia tego roku została ponownie przedłużona i obowiązuje rabat na konkretne artykuły

Lala
@Zła mama

Rabaty wchodzą tylko trzeba kupić te art ,które są objęte zniżką w przypadku posiadania karty duzej rodziny. Trseba ćzytac gazetki tam jest napisane z jakiej grupy art. Są objęte rabatem, oprócz tego powieszona jest inf. Na listwie cenowej.

vincent

od jutra przestaję robić zakupy w LIDLu ta sieć dyskryminuje klientów tych którzy nie posiadają smartfonów (czy ja muszę kupić tel. deskę żeby łaskawie niemiecki sklep udzielił mi rabatu) wole przenieść się do Biedronki gdzie nikt ode mnie nie wymaga żebym finansował chińskich producentów telefonów

Gino

(usunięte przez administratora)Zwróciła uwagę klientce w dość doniosły i chamski sposób. Ta pani zapytała się grzecznie gdzie są siatki na pieczywo (których nie było) i się jej dostało bo pani kierownik miała zły humor. Na ulicy Warszawskiej w Gdańsku.

Ren

Ta to widzi Boga w gown ie

arek

Witam czemu lidl dyskryminuje biednych ludzi takich jak ja nie mam takiego telefonu na który mógłbym pobrać aplikację i kupić z rabatem 50 % a bogaci których stać na wszystko mają dobre telefony i rabaty po 50 % arek wstyd dla takiej sieci

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii