Opinie o Orange Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Polska S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Orange Polska S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska S.A. w Warszawa

Lila
Inne
 Pytanie

Witam, pragnę dodać opinie na temat salonu Orange w Rzeszowie w Galerii Rzeszów. Wczoraj tj. 13 .11.2023 udałam się do salonu, żeby przenieść numer z sieci Plus ( słaby zasięg) . Niestety co mnie tam spotkało, tak mnie zdenerwowało, że cały dzień się nie mogłam uspokoić. Tuż przy wejściu siedziała Pani, i stało puste krzesełko, więc po zadaniu pytania czy mogę usiadłam, po czym wyłożyłam sedno sprawy w jakiej przyszłam. I tu się zaczęło, Pani ze skrzywioną miną , mówi, że to nie jest możliwe, ponieważ może telefon jest nie zarejestrowany na mnie !!!???? Rozmawiała ze mną jak z (usunięte przez administratora), a nie z Panią 60 letnią, mówię to ja sprawdzę salon dalej jest Plus, a może Pani ma umowę z Plusem, nie mam odpowiedziałam -mam telefon na kartę z doładowaniem co miesiąc i chyba dobrze wiem, czy mam umowę czy nie, na co Pani odprała , niech Pani przyjdzie najlepiej za miesiac (usunięte przez administratora) , zostałam potraktowana jak INTRUZ , a nie potencjalny klient. Bardzo proszę pouczyć Panią jak należy traktować klienta i uświadomić jej , że nie siedzi tam za karę. Czuję się bardzo urazona takim traktowaniem. A konkluzja jest taka, że dzisiaj wszystko załatwiłam przez telefon z doradcą klienta Panem Jedlińskim, który bardzo grzecznie i cierpliwie wszystko mi wyjaśnił, rozmowa była taka miła i doskonała merytorycznie, że być może w przyszłości skorzystam też z innych usług Orange. Łączę wyrazy szacunku. Lilia P.

2
Adam
Pracownik
 Pytanie
@Lila

Jeżeli chciałaś przenieść numer z karty na kartę to dziwisz się ,że nie chcieli Ciebie obsłużyć?Tak jestes niepotrzebnym intruzem,który nie da zrobić planu a jeszcze kierownik będzie miał pretensje ,że my się kartkowcami zajmujemy zamiast umowy pisać i robić wskaźniki.Chcesz być mile widziana to przenieś z 5 numerów i weź najdroższe abo .A tak to nie zawracaj głowy ,bo każdy na widok takiego klienta załamuje ręce .Ja mam ochotę dosłownie wyrzucić z salonu .

1
anonim
Inne

Halko, jest ktoś z IT, z zespołu migracji chmurowej z siedziby na Ochocie? Podrzućcie widełki inżyniera DevSecOpsa, please. Czego się spodziewać, czy warto tam się przeflancowac wobec faktu, że rynek zaczyna być ciężki?

Dragkar
Kandydat
 Pytanie

Stanowisko "Analityk / Analityczka Cyberbezpieczeństwa". Czy ktoś, kto tu robi może powiedzieć, jak kształtują się tu zarobki, atmosfera i jakie są możliwości rozwoju?

Obecny pracownik
Pracownik

Firma stawia na sprzedaż i na obsługę i na indywidualne rozwiązania nie mogę się zgodzić że firma nie docenia wszystko zależy od tego gdzie trafisz każdy ma wzloty i upadki to jest praca w handlu musisz być odporny psychicznie jest ciśnienie pensja na czas ostatatnio dostałem podwyżkę tak czasami są błędy tak system czasami się wiesza ale nie ma rzeczy doskonałych bardzo zależy od ciebie i od nastawienia bywa różnie szczera opinia a mam staż 7 lat nikt nie zrezygnował ze mnie ale mówię sam mam czasem wzloty i upadki specjalista do spraw obsługi i sprzedaży

Nowa
Kandydat
@Obecny pracownik

Hej a jak możesz napisz mi jak wygląda czy jest umowa na cały etat czy 3/4 i czy pracuje się dziennie 8 godzin

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.

Pytania

Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nowa
Kandydat
 Pytanie

Hej chce rozpocząć pracę w Orange w obsłudze klienta na sklepie jakich mogę się spodziewać zarobków na początku i jak jest z umową czy jest na cały etat bo wiedzę że różnie piszecie .

Lublin
Pracownik

Uważajcie na formę zatrudnienia. Będziecie mieć 3/4 etatu i obiecaną zmianę na cały etat. Niektórzy to dostaną, ale zdecydowana większość nie i po jakimś czasie zdziwi się jak zacznie mieć grafikowane 3/4 bez dopełnienia- czyli mniej pracujesz ale 25% wynagrodzenia mniej. No i cały czas jesteś w plecy na urlopie. Mimo że np pracujesz po 8 godzin za urlop dostajesz za 6 godzin. W skali roku kilkaset złotych uczciwego podejścia do pracownika

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Nie jestem pracowniczką Orange, natomiast brałam udział w rekrutacji (marketing/Warszawa). Zdecydowałam się napisać komentarz, bo choć sama rekrutacja była na wysokim poziomie: merytorycznie i z zachowaniem kultury osobistej, to niestety jestem uczulona na frazesy bez pokrycia „wrócimy z informacją zwrotną bez względu na wynik” Dla jasności – nie piszę, dlatego że skoro nie ma info. to nie wyszło (to raczej oczywiste). Piszę ponieważ z każdej strony słychać, że staje się to normą, a pytanie czy normą być powinno? Być może to detal, ale zadajcie sobie sami przed sobą pytanie czy zachowanie, w którym pracownik deklaruje się na wykonanie zadania, a następnie go olewa byłoby dla pracodawcy ok? No nie. Pracodawcy od nas wymagają, nie bójmy się też wymagać od nich, choćby w podstawach. Orange – wydajecie się być fajną firmą, dlatego warto o to zadbać. Nie traktuje komentarza jaka złośliwość, a wskazówkę – taki jest cel tego komentarza ????

???
Kandydat
@XYZ

Dokładnie mi mówili że odezwą się do 2tyg. Czekam na info do dziś a mija prawie mieś od rozmowy. W dodatku ogłoszenie co chwila jest odświeżane

@orange scam
Inne

ORANGE IS A PURE (usunięte przez administratora)! Orange to (usunięte przez administratora) oszukuja starszych ludzi, ci rezygnuja z abonamentu a orange (usunięte przez administratora) dalej wysylaja im rachunki pomimo juz nieistniejacej umowy!!! Orange= (usunięte przez administratora)

Artur
Inne

Akurat w tym ostatnim komentarzu musiało być sporo niecenzuralnych słów. Wystarczy przeczytać regulamin który się akceptuje pisząc opinie i nie będzie problemu. Ty pracujesz w firmie i możesz napisać jak jest skoro wspominasz że chcesz zamieścić prawdę. Chętnie posłucham.

Alicja
Kandydat
 Pytanie

Cześć, pracował ktoś na infolinii Orange w Poznaniu na ulicy Góreckiej?Jakie są zarobki,warunki pracy?

anonim
Inne

Czy zechce ktoś z Was konkretnie podać stawki specjalisty ds. sprzedaży w salonie? Czytałam swego czasu, że to od 3 700 PLN do 7 000 PLN brutto. Ale to stary artykuł, z czasu gdy nikt nie myślał, że pierwsza z sum będzie niemal minimalną ustawową. Chętnie zapoznam się z aktualizacją, bo widzę, że polecacie pracę wyłącznie w sprzedaży:))

Xyz

Pracodawca jest dobry i o pracownika dba, skoeo likwiduje premie, czyz nie? ;) Premia wynosila kilkanaście procent, a teraz będzie tylko jednorazowa podwyżka pensji zasadniczej o 10%. Brawo OPL, teraz to sami sprzedawcy w tej firmie zostana (ktorzy oczywiscie premie maja, swiete krowy OPL), jak zobaczycie ile na przyszły rok ludzi szykuje sie do odejscia bo ma dosc tej glupizny to sami sie zdziwicie.

Samurai
@Xyz

Ostatnio było spotkanie w sprawie premii, to cudowne jak ta firma ewidentnie negatywne komentarze probowala przerobić na swoją modłę - moze gdzies na plazzie jest nagranie, polecam obejrzeć. Niedawno przecież byly ankiety z ktorych jednoznacznie wynika, że pracownicy sa zdemotywowani - brak premii na pewno pomoze podnieść morale, na pewno. Co do sprzedawcow - co chwila dostajemy spam z OPL praca na skrzynki odnośnie innych ofert w strukturach firmy, co chwila szukaja sprzedawców - w tej firmie specjalisci nie sa widac potrzebni. Podejrzewam ze nie doczekam juz czasow, gdy sprzedawca za ewidentne machloje - co jakis czas sie slyszy ze jakis ktosiu z salonu podpisal umowy na slupa, albo wcisnal starszej niedołężnej osobie pakiet za kilka stow - zostanie zwolniony. To glownie ich szemrane dzialania sprawiaja ze OPL nie ma dobrej prasy.

1
Lider w akcji
@Xyz

Zapomniał Pan dodać najważniejszego. Premie managerów zostają a budżet na ten cel poprawia się z 11,75% na 12,5 % :-)

Xyz
@Lider w akcji

Pardon, moje niedopatrzenie ;) Nie sądzę jednak by wielu menagerow dostawało solidne premie od przyszłego roku... Dużo osób szykuje sie do odejscia, przyjęć nowych osób nie ma, a szeregowym pracownikom - jak ja - bedzie kolo uja latalo staranie sie, skoro i tak premii na oczy nie zobaczę :) A motywowanie przez zastraszanie, jak niektore menagiery maja w zwyczaju, juz na nikim wiekszego wrazenia nie robi - zbyt wiele spraw OPL przegral o mobbing, albo o propozycje nie do odrzucenia typu przenies sie do Kalisza - mowiac to pracownikowi z Gdanska... Ida zmiany, ida ;)

1
luka
@Samurai

Założę się, że nie dałbyś sobie rady na tym prostym sprzedażowym stanowisku specjalisto. Poza tym firma zarabia na sprzedaży i stąd Twoja pensyjka. Nikt nikogo nigdzie siłą nie trzyma. Jest tyle wspaniałych miejsc do pracy.

8
Xyz
@luka

Haha, firma owszem, zarabia na sprzedaży - ale MIEDZI I BUDYNKÓW :) co jednak sprzedawca wciskajacy umowy moze o tym wiedzieć... :)

abc
@Xyz

Kalisz już zlikwidowali pod koniec kwietnia 2019, a pracownicy dostali propozycje pracy w Toruniu, Poznaniu lub Szczecinie :)

Joo
@abc

Obstawiajmy - do ilu tys. Pracownikow Francuzi zejda nim sprzedadzą Orange Niemcom? Czemu służby nie zainteresuja sie tym co sie dzieje w OPL? Opuszczanie lokalizacji tylko dlatego by staly (pod pozorem bo moze ktos kupi), a przenoszenie pracownikow do wynajmowanych lokalizacji, to jawne dzialanie na szkodę firmy. Czemu w EBIDZIE nie bedzie juz brana pod uwage kasa pochodzaca ze sprzedaży nieruchomosci? Byleby wykazać stratę i nie musieć placic pracownikom. Do kiedy szanowne OPL i tfu, zwiazki zawodowe, planują ciagnac umowe spoleczna?

Gosc
@Joo

Czy może mnie ktoś uświadomić jak firma ma lepiej działać skoro zwalnia sie pracowników technicznych (DiSU na czele z OTK), nowych osób nie zatrudniaja na ich miejsce, za to co chwila szukają sprzedawców? Gdzie tu logika??

Wiem
@Samurai

Piszesz bzdury nie wiedząc jak wygląda praca w salonie sprzedaży. Cele są tak wyśrubowane że zrobienie ich to naprawdę niezły wysiłek przy tak nasyconym rynku i zblizonych cenach usług u konkurentów. Skoro premię są tylko w sprzedazy to zapraszam do podjęcia pracy. Wakaty są wszędzie. Będziesz użerać się ze starymi babami które nie wiedzą nawet jak włączyć telefon czy zwiększyć w nim głośność ale wymagania będzie miała jak VIP placąc przy tym doladowanie 50 zl na pól roku. Zapraszam

1
Eks pomarańczka
@abc

Info z 4 lat kiedy odchodziłam bo zamknęli w Wałbrzychu że zamykają w ciągu 10 lat albo więcej wszystkie oddziały z mniejszych miejscowości zostaną tylko Warszawa Wrocław i te podobne duże miasta. Cieszę się że nie pracuje już w Orange to (usunięte przez administratora). Teraz mam normalną pracę. Jeśli mam doradzić szukajcie innej pracy i nie żałować.

lidka
Pracownik
@Samurai

Nie doceniasz sprzedawców. To prawdziwi specjaliści.

Bolek
Pracownik
@Xyz

Moze tak ma byc wlasnie. Z kazdym rokiem coraz bardziej cisna pracownikow. Co mozna zabrac to zabieraja a obowiazkow przybywa. Wiecej trzeba robic a w rozmowie trzeba byc idealnym i wszystko przekazac a tu liczy sie czas rozmowy. Ludzie w koncu odchodza patrzac co sie dzieje. Kto nie ma wyjscia bo ma np. Kredyt to musi zostac.

Lol
Pracownik
@Xyz

Święte krowy to siedzą w Miasteczku, czy się stoi czy się leży hajs się należy, sprzedawcy ciągną ten interes, na nas spoczywa ogromna odpowiedzialność i mnóstwo obowiązków a spotykamy się tylko z przeszkodami rzucanymi nam pod nogi przez nikogo innego jak ludzi siedzących w Miasteczku oderwanych od rzeczywistości, wymyślających coraz to nowe głupoty, które nie interesują klientów a pracownikom tylko przeszkadzają. Nie no nie wytrzymam, święte krowy... zapraszam do salonu na 11 godzin gdzie masz minimum 300 klientów wylewających na Bogu ducha winnego pracownika swoje żale spowodowane tymi durnotami, które wymyśla centrala, presja ze strony kierownictwa bo wynik trzeba zrobić, kopanie się z bezsensownymi procedurami i przeszkodami typu: ja jako sprzedawca nie mogę się skontaktować z technikiem a na odpowiedz na maila czekam tydzień, w międzyczasie klient pójdzie do konkurencji zamiast korzystać z naszego światłowodu... takich i innych przypadków jest mnóstwo wiec nie gadaj że handlowiec to święta krowa, bo święte krowy się szanuje, a handlowca niestety niekoniecznie.

Bogdan
Były pracownik
@luka

Bo tylko na tyle was stac.Nie podoba sie to zmien firme. Takie jest podejscie. A nowi nie chca pracowac ciagla rotacja jest. Ciekawe jak bez tych doradcow firma by prosperowala.

Bogdan
Były pracownik
@Lol

Wszysko sie zgadza. Do tego praca w Orange to praca glownie zatrudnianie przez firmy zewnetrze na niepełne etaty i jako umiwa tymczasowa. Mlodzi nie wytrzymyja i odchodzą.

MS
Były pracownik
@Xyz

Potwierdzam jako były już pracownik...I chyba nie tylko ja patrząc na kadrę kierowniczą i nie tylko, która w tym roku odeszła z tego bagna. Zdecydowanie Nie polecam Orange

Jam jest
Pracownik
@Xyz

prawda

Jj
Pracownik
@Xyz

Co za bzdura. Widziałeś pasek sprzedawcy gryzipiórku

Marta
Inne
@Jj

a jest w razie czego szansa, żeby taki przykładowy opisać, bo jednak na poważnie nie każdy go widział? uzasadnisz szerzej czemu to według Ciebie jakaś bzdura jest?

Małpiszon
Pracownik
@Xyz

Bo to prawda !

Marta
Inne
@Małpiszon

Twój pasek w lepszej kondycji jest niż tutaj u pozostałych? wiadomo od czego może zależeć? chodzi o premie jakieś lub doświadczenie lepiej zagradzają?

Nikt.
Inne

Ogólnie Orange jako operator to banda złodziei i (usunięte przez administratora) którzy pracują w punktach obsługi klienta tak jak i infolinia nie do uczona.

Anita
Pracownik
 Pytanie

To co teraz firma zrobiła to jest rozbój. W krakowie (pozostałe lokalizacje chyba tez)„Dali” od stycznia „niby” podwyżki 10% ale zabrali w premiach ok 40% tego co człowiek ciężką pracą osiągnie. Tak właśnie traktuje się pracowników. Ma się ich za (usunięte przez administratora) którzy nie umia liczyć swoich pieniędzy w portfelu! Tym oto sposobem pracodawca zmusza nas do nie realizowania planow sprzedażowych. GRATULACJE !! Pierwsza linia ma najtrudniej! to my jesteśmy filarem tej firmy. To my wam przynosimy pieniądze aby to wszystko mogło się kręcić a wy w taki sposób z nami? Ojjjjj koledzy długo na tym wózku nie pojedziemy…

Anna
Inne
@Anita

No brzmi to serio kiepsko :/ A jakoś uzasadnili tą obniżkę premii, z czego ona wynika? Bo chyba tak bez powodu tego nie zrobili, nie brali pod uwagę opinii pracowników w ogóle?

M.
Pracownik
@Anita

Technice już dawno premie zabrali, także jedziemy wszyscy na jednym kiepskim wózku. Orange Polska wstyd, ciekawe czy na najbliższym bez cukru ktoś poruszy ten temat i czy znowu zarzad odwróci kota ogonem.

OLO
Pracownik
@Anita

Ale za to rekordowe wyniki i wypłata dywidendy! Juz wiecie czyim kosztem

Obecny pracownik
Pracownik
@Anna

To co się dzieje teraz to jakaś tragedia specjalista do spraw obsługi i sprzedaży 2900 pensja do ręki i ani grosza więcej nie polecam cele coraz wyższe firma ma za nic pracownika … i to nie chodzi nawet o te pieniądze człowiek chciałby napisać plusy ale ich nie ma praca zdalna jedynie premie są ucięte . Potwierdzam

Agnieszka
Inne
@Anita

Witam cię. Czy skontaktaktujesz się ze mną mailowo loquentia@gmail.com . Szukam pracownika Orange który nie waha się pomoc w mojej sprawie . Nie chce tu pisać to forum anonimowe aczkolwiek publiczne . Będę wdzięczna za kontakt. Pozdrawiam

Obecny pracownik
Pracownik

Wiesz nie wolno mi do końca udzielać informacji bo obowiązuje mnie też tajemnica czy jak to oni tam piszą mogę ci powiedzieć że na obsłudze sprzedaży w tzw pionach wszystko jest po ucinane ja nie narzekam ale za dobrze to nie wygląda i tak nas wyprze max i będzie sztuczna inteligencja ja mam dobrego szefa i fajna sekcje ale ten orangowy tzw (usunięte przez administratora) widać nawet i u nas jak firma dba o pracownika ludzie ledwo to wytrzymują . Każdy kto będzie mądry nabierze kompetencji i ucieknie po 2 3 latach jak nabierze wprawy

Obecny pracownik
Pracownik

Mam umowę o pracę na czas okreslony na zastępstwo dostajesz ale w salonie i to też do końca tak nie jest bo jak się sprawdzisz to co dają taka normalna więc z unowami i z pensja podstawowa jest ok ale premi nie będzie takich jak kiedyś ale dlaczego nie mogę powiedzieć obowiązuje mnie też tajemnica poprostu wprowadzili pewien bajer ktoś wziął za to pieniądze a zwykły doradca jest za to (usunięte przez administratora) a firma pomysłodawcy klaszcze.

Salin
Były pracownik
@Anna

Najlepsze jest to że podwyżkę 10% co też nie do końca było podwyżka bo zlikwidowali premie za jakość. To chwalili się nią w @ bez przerwy, jak to oni dobrze nie robią. A tak naprawdę tylko na tym zyskali likwidując premie, której już nie będą musieli dawać po podwyżce pensji minimalnej. Ale o obniżce wartości premi sprzedażowej o ok 40% nie pisneli ani słowem, można było się o niej dowiedzieć dopiero z raportów premiowych które są tak skomlikowanie zrobione, że ciężko się tam tego dopatrzeć. Więc realnie zobaczyć tą obmozke można było dopiero przy wypłacie.

Były pracownik
Były pracownik

Ogólnie jak sie zatrudniałem w firmie około dwa lata temu (salon) były i niezłe zarobki, i dobra atmosfera. Natomiast na poczatku roku 2023 wszystko sie zmieniło. Począwszy od "podwyżek" ktore podnosiły o 300brutto najnizsza krajową, ucieli pracownikom po 40% w koszykach premiowych za sprzedaż. Przy pierwszej możliwej okazji złożyłem wypowiedzenie. Jeżeli komuś odpowiadają zarobki -> do 4k to spoko.

anonim
Inne
@Były pracownik

Czyli rząd podniósł minimalną a firma do razu obcięła prawe połowę premii? Trochę nie porządku. Wychodzi na to że że mimo podwyżki kasa stoi w miejscu. Odszedłeś tylko z tego powodu?

Niestety pracownik
Pracownik

Wywierana jest ogromna presja na sprzedaż (dostajesz za nią nic lub dosłownie kilkanaście złotych wypłacane z wielomiesięcznym opóźnieniem), wyniki. Brak jakiejkolwiek motywacji, premii, podwyżek awansów. Jest za to nadmiar obowiązków, co chwilę są dokładane nowe. Work-life balance nie istnieje. Problemy z urlopami, pretensje o zwolnienia zdrowotne. Nic się nie da załatwić, gdyż każdy przerzuca odpowiedzialność na inne, wyżej postawione osoby. Zarobki niewiele ponad najniższa krajowa (nowi dostają znacznie wyższa stawkę niż pracownicy po kilku latach stażu). Warunki jak w obozie pravy, rozliczanie z każdej choćby minutowej przerwy. Zdrowie psychiczne po pracy w tej firmie wymaga SOLIDNEJ naprawy. Współczuje wszystkim pracującym i serdecznie nie polecam!

Aaa
Inne
@Niestety pracownik

Jakie są problemy z urlopy, nie można ich brać czy przykładowo nie w sezonie letnim? Ile miesięcy po terminie jest płacona pensja od sprzedaży i czemu tyle to trwa?

Et
Pracownik

Nie polecam, zostałem zatrudniony przez firmę zewnętrzna. (usunięte przez administratora) brud w punkcie obsługi bo kierownika wszystko przerasta. Druga sprawa głupie gadki i wypisywanie do pracowników na wolnym. Zmiany kilka razy w miesiącu grafiku. Jest 21 dostajesz info ze masz przyjść do pracy. Pensja śmiechu warta zarobisz niecałe 2500/msc. Więcej może dostaniesz po kilku miesiącach pracy ale to Ci się kompletnie nie opłaca. Bo w głupim sklepie już więcej zarobisz. Praca dobra dla osób, które nie mają sumienia i dają do podpisywania każda umowę emerytom. Potem same skargi że klient czegoś nie chciał jak w sumie nawet nie wie co podpisał. Polecam uciekać, a najlepiej zaoszczędzić sobie czasu i nie wysyłać cv.

Jarek
Inne
@Et

To firma nie zatrudnia kogoś do sprzątania że brudno? Miałeś telefon służbowy że przełożony wpisał do ciebie jak miałeś wolne czy na prywatą komórkę wysyłał wiadomości?

Niezadowolony kandydat
Kandydat

Szanowni Państwo rekruterzy z Orange, uprzejmie proszę o usunięcie z autorespondera "Skontaktujemy się z Tobą niezależnie od naszej decyzji". Jest to zwyczajne kłamstwo, nie informują Państwo o wyniku rekrutacji - co więcej, nie odpowiadają Państwo na zapytania mailowe odnośnie stanu i/lub wyniku rekrutacji.

Monia
Inne
@Niezadowolony kandydat

Ech...to szkoda, że nawet nie dowiedziałeś się z jakiego powodu zostałeś odrzucony...:( skoro już piszesz o rekrutacji, to powiedziałbyś czy długo czekałeś na odzew od nich po przesłaniu CV? Rozmowę miałeś jedną, czy jednak był to rozbudowany etap rekrutacyjny? Daj znaka jakie pytania Ci zadawali i czy angielski też sprawadzali :)

Haha
Były pracownik
 Pytanie
@Niezadowolony kandydat

Ile razy to jeszcze usuniecie? Po raz trzeci, cenzura wyszła z mody po 1989. Człowieku, ciesz się - uniknąłeś kuli. Masz szansę znaleźć pracę, w której szanuje się pracowników. W Orange byś tego nie zaznał.

Guess
Pracownik

Ogólnie firma stwarza pracownikowi dobre warunki pracy w modelu hybrydowym. Natomiast częste wymogi realizacji obowiązków po godzinach, czasem nawet w weekendy. Czasem i na urlopie trzeba coś odpisać wyjaśnić Byłoby do przeżycia gdyby wynagrodzenie było urealnione. Jak nie jesteś dyr to podwyżki raz na kilka lat, bo firma nie ma piedziędzy. W corocznym procesie podwyżkowym pieniędzy starcza na podwyżkę dla 1 osoby. Awans to wogóle jakaś abstrakcja. Dostaniesz kompa i co potrzebujesz do pracy ale jeśli chcesz zarabiać normalne pieniądze to omijać tę firmę z daleka.

Były kolonista
Były pracownik

Krótko i na temat. Kto mądry, już dawno opuścił tę kopalnie kpiny. Wystarczy spojrzeć na jakość obsługi call center "Poręcz". Zwyczajne ostrzeżenie przed marnotractwem czasu. Doświadczenie 7 lat, call center "Poręcz". Pozdrawiam- wybudzony z letargu ;)

Mollek
Były pracownik
 Pytanie

Awanse w call center? HAHAHAHAHA! Dobry żart. Żadnych awansów, żadnych podwyżek, żadnych premii świątecznych, które w każdej normalnej firmie są standardem. Za to chore cele sprzedażowe i masa durnych wskaźników. Monitorowanie czasu przerw. Roszczeniowi i chamscy klienci, dla których każą ci być miłym nawet jeśli jesteś przez nich traktowany jak najgorsze(usunięte przez administratora). Ludzie powinni zacząć się wreszcie budzić i uciekać z tego (usunięte przez administratora).

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Orange Polska S.A.?

1
rms
Pracownik
@Pytanie

Tak, firma zatrudnia na różne poziomy stanowisk, w tym na juniorskie i praktyki. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się na stronie https://orange.jobs/site/pl-home/

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Polska S.A.
1.6/5 Na podstawie 145 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii