Jako pierwsza praca spoko, ale bardzo trudno o podwyżkę, trzeba sobie zasłużyć a konkuruje się z ludźmi znacznie bardziej doświadczonymi, w praktyce brak szans na podwyżkę. Po zmianie firmy widzę jak powinno to wszystko wyglądać. Orange organizacyjnie leży i kwiczy.
Jako od zaczynającego pracę czego od Ciebie wymagali? Czasem może warto zaczekać z podwyżkami, o ile da się załapać do pracy bez doświadczenia i czegoś nauczyć. Właśnie, da się?
Pokorne ciele dwie matki ssie ten komentarz to przykład pracownika który chce od razu kokosów pracuje w firmie 5 lat przychodząc się do niej jakalem nikt mi nie odmówił pomocy przełożona zawszenie wspierała tak jest ciężko ale podwyżkę co roku miałem zawsze to praca w sprzedaży cele są duże da się wyrobić poprostu trzeba chcieć się rozwijać a Orange swoimi szkolenami to zapewnia tylko trzeba słuchać i działać a nie narzekać
do aktualny pracownik - a Ty potrafisz się normalnie wypowiedzieć i używać znaków interpunkcyjnych? Twój wpis to jeden wielki bełkot, pewnie tak samo jak praca w tej firmie, ale widać że nie rozumiesz normalnych warunków pracy i lubisz być robiony na szaro :)
Nie ma to jak pracę kogoś w firmie porównywać do tego, czy umie posługiwać się znakami interpunkcyjnymi, czy nie :D Nie wiem czemu się czepiasz, aż tak nie podoba Ci się jego opinia?
Dobrze, że firma umożliwia prace zdalną inaczej praca tutaj byłaby coraz mniej atrakcyjna biorąc pod uwagę wysokie ceny paliw. A podwyżki płac niestety wcale albo w granicach 100-200 zł. Przynajmniej w moim dziale. Ale wszyscy pracujemy na zysk, rozwój firmy Orange czyż nie?
Szanowni, proszę zwracajcie uwagę na umowy które podpisujecie... ja się przenoszę przy najbliższej okazji gdziekolwiek byle najdalej.
taki pracownik infolinii to moze teraz pracowac zdalnie z domu, czy wymagaja chodzenia do biura w oddziale w Wawie ?
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jestem wieko letnik klientem Orange, od tego roku zauważyłem straszne pogorszenie jakości, a mianowicie chodzi o jakoś wifi w domu. Wielokrotnie zgłaszałem problem, firma ani razu nawet nie podjęła żadnych działań żeby ten problem naprawić ani nie wykazała żadnej chęci pomocy. Zawsze słyszę ze problem nie leży po stronie firmy. Jako wieloletni klient nie polecam tej firmy jeśli chodzi o internet domowy.
Firma stwarza dobre warunki pracy, odpowiednio doposaza w sprzęt czy inne narzędzia iezbędne do realizacji obowiązków. Panuje dobra atmosfera, przynajmniej w moim wydziale dosyć elastyczne podejscie do roznych spraw i wiele razy szef idzie na rękę. Jest opieka zdrowotna, fitprofit, telefon i drobne bonusy swiateczne czy wakacyjne. Ogolnie by bylo ckiem dobrze ale jest problem w postaci niskich zarobków. Nieicz na kokosy jeśli nie jestes KW czy dyr. W moim zespole dosłownie kazdy po pracy idorabia gdzie indziej. Niektorzy pracują weekendowo albo popoludniami. A nie pracujemy w BOK bo tam to już wogole robią za (usunięte przez administratora) a praca ciężka. Problem jest tez z awansami, bronią się rękami i nigami byś nie wpadł w wyższe widełki. Sa ogromne dysproporcje między zarobkami członków zarządu a szeregowymi pracownikami. Bo skoro oni zarabiają blisko 100x tyle co szarak to nie jest normalne i jest krzywdzące. Oni w siebie pompują kasę a dla pracownikow zawsze jedna odpowiedz, ze nie ma kasy, ze jest ciezko, nie ma budzetu.. To jest dobre miejsce by się czegoś nauczyć bo jest tu wiele osób bardzo mądrych ale niedocenianych. Sporo ludzi odchodzi na dobrowolne czy w innych okolicznościach zmienia pracę. Czyli dostajesz fajne biuro, dobry zespol, ciekawą pracę ale niskie wynagrodzenie. Posoedzieć, pouczyć się, złapac kultury i doswiadczenia a następnienwiać do innego pracodawcy. Wielu tak robi e tez wieku się zasiedzialo i tyrają. Szkoda, ze nienplaca chociaz polowe tego co pracownikom we Francii. A dodam, ze tam pracuja po 7 godzin i nie są tak obłozeni robotą. Wiem bo przyjezdzaja do nas i mozna powymieniać doswiadczenia.
Nie będę się rozpisywał ale to SĄ OSZUSTY I ZŁODZIEJE ZOSTAŁEM ZROBIONY W KONIA I TERAZ TWIERDZĄ ŻE NOEMOGE ZREZYGNOWAĆ
Wiesz jak wyglądają szkolenie w orange...? Ja też nie bo ich praktycznie nie ma porozmawiaj z pracownikami. Wiem bo sam to przechodziłem. Plany , normy, wskaźniki...acha...jako jest najlepszy telefon? Ten, który orange właśnie ma na magazynie.
Jak mogłaś zostać (usunięte przez administratora) jeżeli nie możesz zrezygnować to oznacza że się na to sam zgodziłeś proszę nie powielać kłamstw, za głupotę swoją się płaci trzeba czytać i pytać jak się czegoś nie wie
A jak wyglądają te szkolenia? A może jest to tylko jakieś zapoznanie się z ofertami firmy itp?
ta firma to tragedia. Dzwonie na infolinie i otrzymuje kod sms żeby uruchomić Mój Orange. Wpisuję kod i loguję się nie na swoje konto! widzę wtedy wrażliwe dane innego klienta a pracownik orange się śmieje że każdemu mogło się to przydarzyć.. TRAGEDIA!! W pierwszej chwili myślałem że ktoś na moje dane wziął kilka telefonów na raty i ich nie spłaca! Zaległość na kilkaset złoty na tym koncie mnie totalnie wytrąciła z równowagi! Orange to najgorsza firma i ja ze wszystkimi usługami od nich uciekam! brak zabezpieczeń i brak szacunku do wrażliwych danych mnie do tego zmusza! Uważajcie ludzie na tą firmę krzak!
W ogłoszeniu " Pełnomocnik handlowy w salonie ..." było podane wynagrodzenie zasadnicze 4500 brutto. Czy tak jest faktycznie?
Tu się jakis urząd powinien zainteresować. Co to za praktyka, ze reklamacje składa się droga telefoniczna, a mail do obsługi i korespondencji został anulowany. Gdzie jest dbałość o zdrowie pracowników? Jak można usunąć jakikolwiek mail kontaktowy i przerzucić wszystko na infolinie/czat gdzie tez poza maxem siedzi żywy człowiek. To jest nieodpowiedzialne i nijak ma się do zrównoważonego rozwoju który firma deklaruje. Oczywiste jest ze Ci na lini przychodzącej w zdecydowanej ilości musza wysłuchiwać zdenerwowanych klientów. Poziom obsługi w tej firmie nie świadczy już tylko o pracownikach, ale o niej samej. To jest po prostu przykre, kolos na glinianych nogach.
Pracownicy rozdający darmowe startery na PKP w Przemyślu, bardzo niemili szczególnie jeden taki wysoki wciska na siłę po 10 kart mówi że po miesiącu można wyrzucić do kosza, jak chciałam się spytać o doładowanie to nie chcieli mi udzielić informacji gdzie można kupić takie doładowanie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!
Nie wiem czemu ciagle występują problemy z opłaceniem planu w ofercie Flex?
Nie ma szans żeby w tej firmie pracownicy byli dobrze opłacani i doceniani. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI, nie dziwie się, ze tym ludziom się nie chce. (usunięte przez administratora) okropny w każdej z procedur wychodzi przy najmniejszym problemie technicznym, który zgłasza klient. Na kogo się trafi na infolini to loteria zapewne rozmawia się z ludźmi pracującymi od tygodnia, którzy dostali jak najbardziej oszczędne szkolenie od pracodawcy. Caly standard obsługi nie może być wina pracowników, tylko głęboko patologicznych stylów zarządzania. Każdy bardziej świadomy klient to zauważy. Jak taka firma może wystawiać sobie taka wizytówkę jest niepojęte.
10.02 zalogowalem się na mój orange a pokazało mi dane innego klienta orange! W pierwszej chwili myślałem że mnie ktoś okradł! Nie polecam mój orange! Nie czuję się bezpiecznie w tej sieci. Czy ktoś też miał taki incydent?? kompletnie nie szanują wiernego klienta! Uciekam do innej sieci byle tylko jak najdalej od nich...zabiore wszystkie moje uslugi i Was i nigdy nikomu Was nie polece.
Masakra to mało napisane, przecież wszyscy są narażeni na takie błedy a te całe orange nic z tym nie robi!!
od dziś też wszystkim będę odradzać tej sieci, błedy robią wszyscy ale żeby nic z tym dalej nie zrobili to faktycznie nie było to eleganckie!
Żenujące warunki, krzyki zmuszanie do naciągania klientów na usługi których kompletnie nie potrzebują, obgadywanie przez kierownika nawzajem pracowników w skrócie (usunięte przez administratora) Ta firma powinna dawno upaść na ryj. Zespół Hr nic kompletnie nie robi sobie ze zgłoszeń. Można jeszcze poleciec. Firma jeden wielki śmierdzący (usunięte przez administratora)
Czy ktoś pracuje na infolinii przychodzącej, zatrudniony przez Bim Service w Katowicach? Jak się pracuje? Jakie są premie? (Podstawę - najniższa krajowa znam) i czy jest szansa je wyrobić? Jak często są wypłacane premie - miesięcznie czy kwartalnie? Ile średnio miesięcznie można tam zarobić na przychodzącej, tak realnie? Jaka jest atmosfera w pracy? Czy kierownicy są wspierający? Co firma oferuje w kuchni (kawa, herbata)?
Najgorzej
Nie podoba mi sie
Bardzo zła jakość połączenia!
Internet jest najgorszy, mam orange swiatlowod a nawet dokupilem wersje lepsza ktora miala dac wiecej internetu a nadal nie dziala i wszystko sie wiesza jak ja kiedy nie poprawia internetu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.