Reklamacja złożona w grudniu , do dzisiaj nie otrzymałam nowego urządzenia. Pracownik który tam pracuje zajmujący się gwarancjami niestety okazuje się że jest nie doszkolony w tym co robi... Każda wizyta w tym salonie kończy się słowami " odezwę się jak tylko urządzenie przyjdzie " Popełnił nie jeden błąd w mojej sprawie brak kompetencji !!... Zachowanie pracownika z tego salonu do klienta jest naganne ! Także kierownik który nie potrafi udzielić żadnych informacji w sprawie mojej reklamacji bo twierdzi że się tym nie zajmuję. SALON orangePiaseczno centrum Auchan !
To skoro w tym salonie taka niekompetentna obsługa jest to czemuś bezpośrednio u producenta sprzętu nie reklamujesz tylko się tak z nimi męczysz?
Cala prawda nie stac ich nawet na bon na swieta dla ocs bo zatrudniaja przez firme zewnetrzna ktora oprocz placy minimalnej nie ma nic do zaoferowania. Cele sa tak wysrubowane ze doradcy wysiadaja. Bardzo dobrzy sprzedawcy i pracownicy sami sie zwalniaja albo chodza na zwolnienia bo chca jeszcze pociagnac. Presja ze strony firmy i klientow którzy oprocz tego ze cie wyzywaja i mecza psychicznie to nic nie mozesz powiedziec masz sie usmiechac. Co niektorzy klienci sie odgrazaja. Warto o tym pisać i uswuadomic ludzi jak to wyglada od wewnatrz. Moze ktos sie zastanowi.
Ale nie przemówisz ludziom tego. Idioci dalej się tam zatrudniają i dają wykorzystywać. Obecnie cele sprzedażowe to również sprzedaż akcesoriów do telefonów co jest kpiną. Mamy 2022 galopująca inflacja a oni dają 2200 zł na rękę i to przez agencje pracy. Wieczne żale kierowników, KW jak również kordynatorki POS group co jest jedną wielką porażką. Szkoda, że nie można bardziej nagłośnić tej sytuacji. Ludzie pracują po 6/7/8 lat i mają 2200 zł na rękę. Jak macie godność to unikajcie tej pracy.
Ponieważ jako naród mamy skłonności do wystawiania negatywnych opinii, kiedy coś nam nie pasuje, a kiedy jest OK to tych pozytywnych już nie wystawiamy - obiecałam sobie wystawić opinię mojemu byłemu pracodawcy. Bo być może właśnie rekrutujesz się do biura i zastanawiasz się czy w ogóle warto. No i ja na wstępie muszę powiedzieć, że naprawdę warto. Przez te kilka lat przepracowanych w OPL nauczyłam się więcej niż w jakiejkolwiek innej firmie. Mój szef był wymagający, ale też wspierający. Byłam rzucana na głęboką wodę, ale zawsze czułam, że w razie czego mam plecy. Ostatecznie odeszłam, ponieważ doświadczenie nabyte w firmie pozwoliło mi na sporą korektę moich wymagań finansowych, których firma by nie spełniła. Jeśli chodzi o ludzi, to jest to loteria. Ale to jest naprawdę ogromna firma, więc naprawdę da się poznać wiele wartościowych osób. Ja miałam to szczęście trafić na naprawdę fajny, zgrany zespół, który był dla nas takim "bezpiecznym miejscem". Zawsze będę super wspominać czas pracy w Orange, mimo, że i tych trudniejszych momentów również kilka bywało. Jednak poznałam super ludzi i naprawdę dużo się nauczyłam. Z takim pozytywnym bagażem lecę dalej podbijać rynek pracy. Dzięki Orąż!
Troche śmieszny komentarz. Jak ma być dobrze jak wypłata to 2200? i nic więcej? premie? sprzedaż nowych aktywacji, utrzymań, światłowodów i akcesoriów obecnie. Wszystko musi być zrobione i inne wskażniki aby móc wypłacić. Czego się uczysz? co chwile dokładają nowych obowiązków i w ciągu 1 dnia robisz np 2 godziny czat, 2 godziny połączenia i 4 godziny odbiór ruchu i w tym samym czasie pisanie wyjaśnień do przełożonych.
francuska kolonia... drabina kariery dla SSmanów
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracuję w Orange od 13 miesięcy, jestem tu od samego początku z nadzieją, że końcu płacą zmieni się na lepsze. Przez 13 miesięcy raz dostalam fajna wypłatę, zazwyczaj jest to sama podstawa, bez żadnej premii. Cele są kosmiczne, zazwyczaj nie do zrobienia. Robią wszystko żeby nie zapłacić.
Samotna matka (tak się złożyło) po powrocie z urlopu macierzyńskiego słyszy: nie było Cię dwa lata - zlikwidowaliśmy Twoje stanowisko a Twoje zadania rozdysponowaliśmy pomiędzy pracowników. Nie ma powrotu - tak jak to stanowią przepisy - na stanowisko ktore zajmowalas przed urlopem macierzyńskim. Jedyne co możemy Ci zaproponować "bo troszczymy się żebyś dalej miała pracę" to degradacja na niższe stanowisko z niższym gradem. W trakcie urlopu macierzyńskiego skończyła kolejne studia (na dobrej warszawskiej uczelni) i zdobyła dwa międzynarodowe certyfikaty z zarządzania...
Acha - czytając opinie innych - od razu uprzedzam pytania - do pracy wróciła kilka miesięcy temu, ale ostatnio zgłosiła fakt (z dowodami) mobbingu i likwidacja stanowiska i degradacja są odpowiedzią na to wlasnie zgłoszenie.
Dlatego też uważam, że teraz nie jest to dobre miejsce do pracy. W Orange jest duża zmiana, duża rewolucja, czy też optymalizacja po prostu. Lepsi, którzy sobie poradzą na rynku, powinni uciekać. Potem zawsze można wrócić, jeśli rozstaną się w zgodzie. W mojej skromnej opinii HR są w Orange głównie do zwalniania (choć pracuje tam wielu fajnych ludzi). Managerowie też muszą zwalniać swoich ludzi - najgorsze to, że muszą zwalniać zespoły, które budowali. To jest najgorsze dla managera. A ta sytuacja z samotną Mamą ... to jest typowe, ty-po-we. To jest teraz tam normalne. To nie jest żaden wyjątek.
Miałam taką samą sytuację. Nigdzie tego jednak nie zgłosiłam. Od wielu osób słyszałam, że to nie ma sensu, bo HRy dają przyzwolenie na takie praktyki
A czy są firmy warte polecenia? Ogólnie patrzę na opinie firm z podobnej branży i widzę dużo opinii typu: nie polecam, brak premii, dobre miejsce na początek kariery, (usunięte przez administratora)... itp...
Oczywiście ale nie Orange. Zatrudniony przez agencje pracy. Ludzie po 6 lat pracują za 2200 zł to o czymś świadczy. Brak bonów, paczek na świeta. Przecież to co daje POS który zatrudnia ludzi jako benefity to śmiech na sali. Jak skorzystać np z obezpieczenie to cyk 100 zl mniej miesięcznie i tak od niskiej pensji. Wieczne podnoszone cele sprzedażowe, coraz bardziej absurdalne
naprawcie ten internet bo nie mg w lola grać
Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak praca w Orange, tylko przez agencję bim czy imar ktora placi najniższa krajowa. Co jest śmieszne w tych czasach. Brak bonusów na święta ("gdybysmy mieli wam dac czekoladę kilkanaście osob musielibyśmy zwolnić ") - słowa zarządzajacych osob firma. Brak owocowych czwartkow czy ubezpieczeń rodzinnych, brak dofinansowania na Internet dla pracownikow do pracy zdalnej, brak niższych ofert dla pracowników jesli by chcieli zakupić telefon czy podpisać jakas umowe. Premia raz na 3 mies jesli wybobisz cel czyli wszystkie składowe, brak choć 1% w którymś z nich i premii brak, nawet jesli inne wskazniki do premii ma sie na 200% ponad normę. Plus to praca z domu. Brak szacunku do pracownika jest nagminny. Brak pomocy ze strony kierowniczej. Jeśli masz problem to sobie radzic trzeba samemu. Jedyna praca która jest opłacalna to w salonie na sprzedaży, z tego choć da sie wyżyć :)
Ciekawe jest to co piszesz, bo pracuje w Orange, pod BIM-em i zniżki pracownicze na telefony i usługi są dostępne (wystarczy poszukać na IPK), owocowe czwartki były przed pandemia, a premie mamy wypłacana co miesiąc. Jest to premia sprzedażowa. Z tego co wywnioskowałam, pracujesz w obsłudze, skoro premie masz co 3 miesiace, nie marudź więc że nie masz wysokich premii. Sprzedaz=premia, firma nie będzie premiowała pracowników, którzy nie przynoszą dochodów.
Cele sa tak wysrubowane przez firmę ze hest ciezko wyrobić. Długo na takim obciazaniu przez firmę nie pojedzie nikt bo nie oszukujmy sie takie sa warunki stworzone dla pracownikow. Czesc osob nie wytrzymuje i chidza na zwolnienia. Mimo ze firma wie co sie dzieje nic z tym nie robi. Liczy sie sprzedaz i nic wiecej. Pracownicy ocs na rzecz Orange takkiej swiatowej firny nawet nie maja bonow na święta. Jest tylko minimalna i to co uda sie bardzo ciezka wyczerpujaca praca sprzedac.wystarczy zawalic 1 wskaznik i brak pieniążków za sprzedaz -firma ich po prostu nie wyplaci. Firma zyskuje Ty nie wtedy.
Cala prawda nie stac ich nawet na bon na swieta dla ocs bo zatrudniaja przez firme zewnetrzna ktora oprocz placy minimalnej nie ma nic do zaoferowania. Cele sa tak wysrubowane ze doradcy wysiadaja. Bardzo dobrzy sprzedawcy i pracownicy sami sie zwalniaja albo chodza na zwolnienia bo chca jeszcze pociagnac. Presja ze strony firmy i klientow którzy oprocz tego ze cie wyzywaja i mecza psychicznie to nic nie mozesz powiedziec masz sie usmiechac. Co niektorzy klienci sie odgrazaja.
Cala prawda nie stac ich nawet na bon na swieta dla ocs bo zatrudniaja przez firme zewnetrzna ktora oprocz placy minimalnej nie ma nic do zaoferowania. Cele sa tak wysrubowane ze doradcy wysiadaja. Bardzo dobrzy sprzedawcy i pracownicy sami sie zwalniaja albo chodza na zwolnienia bo chca jeszcze pociagnac. Presja ze strony firmy i klientow którzy oprocz tego ze cie wyzywaja i mecza psychicznie to nic nie mozesz powiedziec masz sie usmiechac. Co niektorzy klienci sie odgrazaja. Warto o tym pisać i uswuadomic ludzi jak to wyglada od wewnatrz. Moze ktos sie zastanowi.
Cala prawda nie stac ich nawet na bon na swieta dla ocs bo zatrudniaja przez firme zewnetrzna ktora oprocz placy minimalnej nie ma nic do zaoferowania. Cele sa tak wysrubowane ze doradcy wysiadaja. Bardzo dobrzy sprzedawcy i pracownicy sami sie zwalniaja albo chodza na zwolnienia bo chca jeszcze pociagnac. Presja ze strony firmy i klientow którzy oprocz tego ze cie wyzywaja i mecza psychicznie to nic nie mozesz powiedziec masz sie usmiechac. Co niektorzy klienci sie odgrazaja.
Ludzie szanujcie doradcow i zwracajcie sie kulturalnie. Czesto zdarza sie ze doradcy przez klientów sa zastraszani typu ,"znajde Pana/Pania. Albo psychicznie wykanczaja wyzwiskami itp. W jakich czasach my zyjemy. To juz zwierzeta bardziej sie szanuja. Czy ktos reaguje na Hejt ze strony klientow?
Pisze o firmowym salonie OPL. Zatrudniają osoby i po 3 miesiącach zamykają punkt. W zamian proponują salony miliony km dalej. Podstawa wynagroszenia śmieszna bez możliwości podwyżki. Benefity pozapłacowe spoko. Trzeba jechać do Wawy podpisać umowę o prace. XD Moja opinia neutralna bo może mi sie trafiła tylko taka nietypowa sytuacja.
Zirytowani na infolinii pracownicy, udają że Orange zgodnie z prawem płaci podatki w Polsce.
Infolinia Szczecin Pytanie dlaczego przełożony jest osoba która pracuje 15 lat P. Przemysław A nie potrafi nawet komunikować się z ludźmi? Pracuje roku tutaj a jego zarządzanie jest tragiczne, nic nie ogarnia i wysyła tylko linki każdy pracownik się na niego skarży. Ten Pan nie ma żadnej cechy którą powinien mieć przełożony. Tragedia
Proszę o podpowiedź gdzie można aplikować na konsultanta telefonicznego w Orange na terenie Lublina.Kilka lat temu biuro było na ul Chodźki teraz nie wiem. Podpowiedź cię proszę jaka firma zewnętrzna zajmuje się rekrutacją
wasz internet to (usunięte przez administratora) smietnik
Nie polecam tego pracodawcę. Mało się zarabia w tej firmie, zwalniają gdy nie ma dużo pracy. Potrzebują pracownika gdy jest bardzo dużo pracy. Firma zatrudnia pracowników przez Agencję Pracy w Warszawie.
Potwierdzam, firma płaci gorsze, w sumie to firma nie płaci tylko agencja pracy. Orange głównie zatrudnia ludzi przez agencję pracy na chwilę, gdy jest bardzo dużo pracy. A jak nie ma bardzo dużo pracy to się nie przedłuża umowy i jak znów będzie dużo pracy to się zatrudnia nowe osoby przez agencje pracy z Warszawy. I tak w kółko. Ogólnie nie polecam tej firmy.
Poziom uslug oferowanych przez Orange dawno siegnal dna i wciaz kopie. Przestarzala infrastruktura, sprzet dostarczany klientowi i nierzadko obsluga klienta/serwis ktory nie jest w stanie naprawic najprostszych usterek. Absolutnie odradzam wszystkim ktorym zalezy na stabilnym laczu internetowym, ie takim ktore NIE pada kilkanascie razy dziennie w losowych interwalach.
Nie mam internetu od 3 dni. W takich sprawach mam gadac z jakims smiesznym robocikiem-konsultantem? Za telefony do was każecie sobie jeszcze płacić.Brawo OPL, kolejny raz zrobiliscie swietna robote.
Byly pracownik Łaz. Firma placi grosze, nic się nie zgadza w wynagrodzeniu, ukradzione bony na święta. Próbują wciskać 2 umowy. Nie polecam czas spędzony w tej firmie to czas stracony. Pracownicy to albo dzieci albo po kumotersku zatrudnieni i kumotrzy oczywiście większe stawki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.