Opinie o Orange Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Polska S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Orange Polska S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska S.A. w Warszawa

pracownik

Stanowczo odradzam pracę w GNOCe, szczególnie w departamencie GSMC/Command Center obsługującym Hiszpanię. Proces przenoszenia tego działu do Warszawy to kompletny żart. Kolegów i koleżanki z Lublina, którzy oddają nam ten departament bezczelnie okłamuje się w sprawie warunków zakończenia współpracy. Ludzie są zatrudniani przez agencję pracy-bankruta, która zalega z pensjami. Osoby, które odważą się trochę poważniej zwrócić uwagę na problemy w tym dziale są zwalniane z dnia na dzień, bez podania jakiegokolwiek sensownego powodu. Na jednego pracownika na zmianie, przypada trzech przełożonych, którzy podają sprzeczne informacje w sprawie procesowania spraw, a często wręcz każą ignorować instrukcje innego przełożonego, za co oczywiście ostateczne konsekwencje ponosi pracownik. Bez przerwy jest problem z zapełnieniem grafiku, ponieważ ludzie się zwalniają.

TupBlue

Widze ze znowu daja ogłoszenie na analityka (sas 4gl, terradata itd). Nie polecam - pracowałem tam rok temu, przyszedł nowy rok, no i nie ważne że dobrze pracuje, a moję obowiazki mają być dalej wykonywane, raporty sa potrzebne itp - musimy kogoś zwolnić, tobie kończy się umowa na określony. to cześć. Gdyby to była moja pierwsza praca, to ok, ale zeby przyjść do OPL to zwalniałem się z innej firmy gdzie nie było takich numerów. Niesmak pozostał.

stały klient

Jestem klientką Orange od ponad 20 lat.Do tej pory nie miałam większych problemów.Parę dni temu zadzwonił do mnie konsultant z ofertą na którą wyraziłam zgodę-podpisałam umowę na kolejne 36 miesięcy.Otrzymałam telefon i pojawił się problem z przeniesieniem danych ze starego na nowy aparat.Udałam się do salonu na ul.Wysłouchów 1 w Krakowie. Niestety obecny tam Pan Mariusz powiedział ,że muszę to zrobić gdzieś prywatnie.Pojechałam do następnego Salonu Orange w Solvay Park tam też mnie spławiono powiedziano ,że muszę uiścić opłatę w kwocie 40zł. a czas przesyłania danych może trwać nawet do 3 godzin.SZOK!!!!!!Zadzwoniłam do działu technicznego Orange tam również Pani powiedziała, żeby zapytać poprzez internet jak sobie to robią inni .Piszę tę sugestię, żeby było wiadomo jak się traktuje klienta z którego się nie ma korzyści jak intruza, który przyszedł i jeszcze marudzi.Nadmieniam ,że jestem osobą starszą i nie jestem biegła w rozszyfrowywaniu opcji w modelach nowych telefonów.

3
Wiem
@stały klient

Bo kopiowanie danych to usługa płatna 39,99. Co Panią dziwi? Czy jak ktoś kupuje auto to ma darmowe sprzątanie? Nie. Musi za to zapłacić...

Paulina
Inne

Powiedzcie, dobrze pracuje się w Orange Polska? Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, na czym polega ta praca i będę wdzięczna, jeśli napiszecie coś na ten temat. Czy pracuje się tam przy telefonie?

1
Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.

Pytania

Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sytem

Idioci co stworzyli system Orange.. SMS o 3 nad ranem ze brak środków na koncie jakbym kutwa nie wiedział..!

nowy
 Pytanie

Witam. Znalazłem ogłoszenie o pracę właśnie w Orange. Czy ktoś mógłby mi napisać na czym polega? W maju 2019 roku zakończyłem edukację na technikum i nie mam żadnego doświadczenia w takiego typu pracy. Mam szansę?

Nick
@nowy

Myślę, że odpowiedź na to pytanie znajdziesz w ogłoszeniu.

nick
 Pytanie

Potrzebuję pomocy (niewielkiej przysługi) od zaufanej osoby pracującej w Orange. Sprawa dla mnie niemalże życia lub śmierci. Jeśli ktoś byłby chętny pomóc, to proszę o kontakt na e-mail i(usunięte przez administratora) Dziękuję.

3
Zaciekawiona
 Pytanie

Znalazłam ostatnio ogłoszenie o pracę jako content specialist w Orange, czy ma ktoś może doświadczenie na tym stanowisku albo w dziale? Jak wygląda praca i atmosfera?

x3
@Zaciekawiona

Prawdopodobnie 2 tysiące ludzi jest do zwolnienia w ciągu 2020 i 2021, także atmosfera będzie słaba.

Lalitka78
@Zaciekawiona

Czy możesz napisać gdzie znalazłaś to ogłoszenie? Możesz podać link?!

Zaciekawiona
@Lalitka78

Na Facebooku, było wstawione na jedną z grup związana z copywritingiem chyba, ale już teraz nie znajdę linka niestety :( ostatecznie zrezygnowałam z aplikowania, widząc komentarze chyba nie warto :(

1
...
@x3

Niekoniecznie, w tym roku było więcej chętnych do odejść niż miejsc.

jkflsdfj279834

polactwo zdrajcy sprzedali Polską firmę Telekomunikacja Polska Francuskiej Orange(usunięte przez administratora). Powinni trafić do ciężkiej pracy małą ilością jedzenia za karę

1
Iza
Inne

@As, nie było kompletnie żadnej reakcji na Twoje zgłoszenia? @SamaMama, i jaką decyzję podjęłaś po swoim powrocie do pracy w firmie Orange Polska? Przystałaś na warunki zaproponowane przez firmę? Czy może zdecydowałaś się na zmianę pracy? Opisz, proszę, jak wyglądała dalej Twoja historia związana z tym pracodawcą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
As
@Iza

Moim zdaniem nie było reakcji. Osoba pracowała w Orange i miała się dobrze. Była skuteczna, a skutecznych menedżerów się nie zwalnia (nawet jeśli są mobberami).

Doran
@As

Moim zdaniem menedżerowie, którzy są mobberemi wcale nie są skuteczni. Wprawdzie raportują na czas realizację wszystkiego, co każą im wykonywać ich przełożeni, nawet największe bzdury. Odbywa się to jednak kosztem zdrowego rozsądku i tłumienia opinii własnych pracowników. A skąd niby biorą się te niesprawnie działające systemy wsparcia, o których piszą forumowicze czy projekty widmo, które są porzucane w trakcie realizacji, gdy okazuje się, że technicznie nie mają sensu. To jest efekt działania korporacyjnych oportunistów, którzy tłumią krytykę ludzi kompetentnych, często ich mobbując, po to tylko, żeby w krótkiej perspektywie czasowej uzyskać zadane KPI. W dłuższej perspektywie czasowej takie działania obciążają jedynie Firmę niepotrzebnymi kosztami a ci tzw. skuteczni menedżerowie są jej największym balastem.

Mańcia
@As

Zgadza się. W tej firmie liczy się tylko skuteczność i "dowożenie", a jakimi środkami jest to robione i czyja krzywda za tym stoi, tego już nikogo nie obchodzi. Sama wielokrotnie byłam świadkiem fatalnego traktowania pracowników przez ich Kierowniczkę i wierzcie mi, lalka jest niezatapialna....

Korpo Zenek

Cześć. Pracuje w tej firmie od przeszło ponad 12 lat. Począwszy od obsługi klienta biznesowego (*600 jeszcze Waw a potem Chorzów) a teraz obsługa klienta Korporacyjnego (można powiedzieć że to Córka działu Klientów Kluczowych *456). Na przełomie tych lat działo się dużo i dzieje się dalej. W firmie jest tylko z biegiem lat coraz to gorzej i w każdym aspekcie pracy wizja na przyszłość staje się tylko jedna: odejście z pracy. Nie co się rozpisywać co było tyle lat temu ale na dziś nie widzę żadnych perspektyw co do pracy w Orange. Patrząc na ostatni czas to: 1) Kierownik zespołu - nie powiem nic złego z mojego punktu - do tej pory miałem i mam super kierowników którzy próbowali i próbują gdzieś wypchnąć dalej. Taka anegdota: Gdy zmienił mi się kierownik był jeszcze ambitny i chciał dla nas jak najlepiej. Kiedyś powiedział (jakieś może z 3 lata temu) że na dziś mówi zostańcie. Starał się bardzo i jak tylko może pomaga do dziś. Od około roku mówi do nas że na siłę nie będzie przekonywać aby zostać gdyż sam widzi co się dzieje. 2) Nasze zarobki jak dla tych co pracują więcej niż 12 lat to na dziś jak praca w Biedronce, Lidlu itp. Te same zarobki a inny komfort psychiczny 3) Coraz to wyższe cele i wprowadzanie nowych - nie dość że ludzi brakuje, nowi pracownicy po miesiącu odchodzą jak zobaczą ile muszą wiedzy przyswoić - odchodzą 4) Praca nie tylko w obsłudze usług komórkowych ale i stacjonarnych w pełnym zakresie - głowa już wysiada aby pojąć te wszystkie systemy i oferty (średnio dziennie korzystam z 20 aplikacji aby sprawdzić, znaleźć, wpisać zlecenie itp) 5) Ostatnio po zmianie Dyrektora wprowadzenie nowego wskaźnika - w skrócie polega to nam tym że masz się znać na wszystkim począwszy od oferty, rozliczenie faktury, wystawienie korty... po zadnienia techniczne przez usługi komórkowe do stacjonarnych kończąc na zaawansowanym IT gdzie nie można ani przełączyć klienta, wrzucić zlecenia do systemu - nie wiem czy firma już zaczyna od nas wymagać że jak klient zadzwoni to mamy jechać na miejsce i podłączyć kabelki, poprawić antenę po przez konfigurację telefonu i usług 6) Jak w pkt 5 wprowadzone zostało to do premi za wyniki sprzedażowe - jak nie wyrobisz jednego wskaźnika to nic nie zarobisz nawet 10zł aby mieć na piwko - tylko podstawa 7) Potwierdzam co czytałem na forum - jak jesteś ambitny to nie masz co liczyć na więcej - zostały naleciałości po TP i zostali Ci sami kierownicy, dyrektorzy i ich pensje - w sumie każdy pracownik który jest na dole piramidki który zarabia dużo bo to wypracował jest pierwszy do zwolnienia ale nie Ci którzy mają wyższe stołki 8) Samej firmie w nawiązaniu do pkt. 7 przydałoby się odświeżenie kadry na każdym szczeblu - działania firmy stają się coraz bardziej niezrozumiałe, brak konsekwencji - i jak tu dbać o wizerunek 9) Brak wsparcia z innych działów - każdy patrzy tylko na swój ogródek - wyjaśnienie czasem jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem i odsyłanie od jednego pracownika do drugiego 10) Ciągła rotacja pracowników - nie dziwie się że zanim się ktoś wdrąży wymaga czasu ale tak jak jest traktowany (tak jak na forum) to ja się nie dziwię że klient słyszy jedno a na fakturze ma drugie I tak można opisywać i opisywać. Z tych dobrych rzeczy jakie mamy to: telefony komórkowe z no limit, zniżki na usługi, lekarzy, wyjazdy itp. I tak na koniec i moje prywatne zdanie: Że jak nie zmieni się kadra na wyższych szczeblach to jak tak dalej pójdzie to firma Orange nie pociągnie długo. Jeżeli tylko ceni się tych którzy robią tylko oszczędności nie dbając o pracownika i klienta to ja się nie dziwię że klienci odchodzą. Czas zadbać o pracownika który ma wiedzę, jest ambitny i chce a nie tych którzy nie widzą co się dzieje i przedstawiają wyżej w tabelkach że wszystko jest OK. Już wielu fajnych ludzi odeszło z tej firmy gdzie praca w takim zespole to była przyjemność i zawsze było wszystko zapięte na ostatni guzik. Szkoda że tylko Pracodawca może stracić zaufanie do pracownika - bo ja swoje tracę do pracodawcy - ale co z tego jak nie mam do tego prawa. Wnioski pozostawiam Wam. Jedną rzeczą za którą będę tęsknić po odejściu z pracy to mój zespół który mam dziś i kierownika - nie jedno się przeżyło, nie jedne dyskusje, urodziny czy spotkania na mieście - za Nimi będę tęsknić. W skrócie jeżeli chodzi o moje biuro: - praca przez agencję - podwyżki co roku ale nie dla wszystkich i przeszło od 50zł do 200zł - awansu szybko nie dostaniesz - praca na stałe po długim okresie - nowy pracownik ma nie wiele co pensja minimalna pensja krajowa - ilość wiedzy i systemów do ogarnięcia niezliczona

Mańcia
@Korpo Zenek

Zgadza się wszystko co piszesz. Dodam tylko od siebie, że wszędzie gdzie tylko mogą wsadzają swoich francuskich szpiegów. Wszystkie wyższe stołki są poobsadzane francuzami. Koszty tak się tnie, że pracownik nie ma nawet do dyspozycji kawy i herbaty, wszystko we własnym zakresie. A drukowanie to żart. Przeciętny pracownik może wydrukować 7 kartek papieru miesięcznie, po przekroczeniu limitu ma się zablokowane drukarki więc nawet skanu nie można zrobić. Niedługo chyba z własnym papierem toaletowym będziemy przychodzić . Szczerze - ta firma to porażka. Z roku na rok jest gorzej. Mam tu 10 letni staż pracy

krycha

Pracuję w Orange ponad 10 lat i śmiało mogę powiedzieć, że z roku na rok jest coraz gorzej. Ciągłe zwolnienia rzędu 15%, ludzie czują się niepewnie, patrzą na siebie wilkiem, bo nikt nie wie na kogo tym razem padnie. Zwalniani są kompetentni pracownicy z wieloletnim doświadczeniem, a za jaki czas, jak się wali, bo nie ma komu robić, zatrudniani są nowi ludzie, nie znający się na rzeczy i na dodatek za większe pieniądze. Ta firma strzela sobie sama w kolana. Ciągle ściągają coraz więcej francuzów. Jest już ich z połowa na stanowiskach dyrektorskich więc wymuszane jest, aby robić dokumenty i prezentacje po angielsku, pomimo że jest np.100 polaków i jeden francuz. France Telecom każe nam wdrażać ich systemy, za grube pieniądze, które nie mają tylu funkcjonalności i nie są tak przyjazne dla użytkownika jak nasze rodzime. ale taka polityka, na siłe forsują swoje gorsze produkty, które nijak się nam opłacają. Na podwyżki mogą liczyć wybrańcy. Wygląda to tak, że każdy kierownik dostaje raz w roku jakaś pulę pieniędzy na swój wydział i przydziela podwyżki wg własnego uznania. Dostają więc z reguły ulubieńcy, (usunięte przez administratora) i pupile. Nikt tego nie kontroluje, podwyżki więc można nie dostać nawet nigdy... Przy zwolnieniach bardzo często zwalniane są osoby, które za chwilę będą wchodziły w okres ochronny i firma aż do emerytury nie będzie mogla ich ruszyć, róznież nagminnie posuwają ludzi, którzy mają prawie 20 lat (lub inny okrągły czas pracy), aby nie placić nagród jubileuszowych. Naprawdę nie polecam pchać się do tej firmy, bo wyzują ze wszystkiego dobrego, wycisną z człowieka wszystkie siły ile się ma i wyrzucą. Mamy niby związki zawodowe i porozumienia, że nie wolno zwalniać osób niepełnosprawnych, samotnych matek, czy jedynych żywicieli rodzin. Ale tak naprawdę nie przestrzega się tego. Jak chcą kogoś wywalić, to znajdą powód.... Swoją pracę świadczę w pewnej dużej lokalizacji. Na jednym piętrze siedzi ze trzysta osób na openspace. Warunki pracy są żadne. Wiecznie hałas, nie można się skupić, za mało toalet, dwie kuchnie na całe piętro. Na biurku nie można mieć nawet zdjęcia bliskiej osoby, kwiatka, czy rysunku dziecka. Wszystko bezosobowe i odczłowieczone.

krycha

cają tylu funkcjonalności i nie są tak przyjazne dla użytkownika jak nasze rodzime. ale taka polityka, na siłe forsują swoje gorsze produkty, które nijak się nam opłacają. Na podwyżki mogą liczyć wybrańcy. Wygląda to tak, że każdy kierownik dostaje raz w roku jakaś pulę pieniędzy na swój wydział i przydziela podwyżki wg własnego uznania. Dostają więc z reguły ulubieńcy, lizusy i pupile. Nikt tego nie kontroluje, podwyżki więc można nie dostać nawet nigdy... Przy zwolnieniach bardzo często zwalniane są osoby, które za chwilę będą wchodziły w okres ochronny i firma aż do emerytury nie mogłaby ich ruszyć, takie osoby więc, którym brakuje powiedzmy rok do okresu ochronnego dostają wypowiedzenia. Również nagminnie posuwają ludzi, którzy mają prawie 20 lat (lub inny okrągły czas pracy), aby nie placić nagród jubileuszowych. Naprawdę nie polecam pchać się do tej firmy, bo wyzują ze wszystkiego dobrego, wycisną z człowieka wszystkie siły na ile ma i wyrzucą. Mamy niby związki zawodowe i porozumienia, że nie wolno zwalniać osób niepełnosprawnych, samotnych matek, czy jedynych żywicieli rodzin. Ale tak naprawdę nie przestrzega się tego. Jak chcą kogoś wywalić, to znajdą powód....

Anonim

Żenada. Czekam 2 dzień bez odzewu montera na montaż internetu oraz TV. Konsultanci bezradni, monter nie raczył zadzwonić, zaznaczył iż w domu nikogo nie było choć specjalnie wziąłem wolne. Do teraz tak jak nie było odzewu. 3 dzień stracony na czekanie. Zupełna glupota ze strony monterów

3
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Verben

No właśnie. To schemat, który powtarza się w wielu wypowiedziach pracowników Orange- im gorzej tym lepiej- czyli, im sytuacja całej firmy czy działu jest gorsza tym kadra managerska jest, czy też udaje, że jest, bardziej "och i ach". No i te stada lizusów, którymi się otacza. Unika się jak ognia powiedzenia, że sytuacja jest zła. To zapewne z obawy o to, że posłaniec przynoszący złe wieści pierwszy idzie pod topór. Z drugiej strony świadczy to o braku charakteru i totalnym oportunizmie tych ludzi. Nie chciałbym robić daleko idących uogólnień, ale moje obserwacje są bardzo podobne. Managerowie, którzy w ostatnich latach awansowali i którzy odpowiadają za firmę są naprawdę miernego sortu. Brak wiedzy managerskiej i inteligencji emocjonalnej oraz rzeczywistego autorytetu nadrabiają bufonadą i zastraszaniem podwładnych. Mam wrażenie, że HR-y kierowały się przy wskazywaniu tych ludzi jednym kryterium - mają skutecznie pozbywać się co roku 10% personelu. No i oni to robili i nadal robią. Tymczasem firma, żeby się podnieść potrzebuje prawdziwych liderów, a nie karbowych. A tych jest jak na lekarstwo. Jak to wpływa na decyzje tych, którzy tu pracują czy też tych którzy chcą się zatrudnić w Orange- dopowiedzcie sobie sami.

Pilot
@Verben

Potwierdzam. I nie rozumiem dlaczego nie szanuje sie tam inteligencji emocjonalnej.

Marcin
@Pilot

Co wymieniłbyś wśród największych pozytywów swojej pracy w firmie Orange Polska? Z każdego miejsca pracy możemy wynieść cenne doświadczenia, dlatego też jestem ciekaw, co mógłbyś napisać pod tym kątem o tym pracodawcy.

Gość

Firma Orange Polka S.A. zeszmaciła się. Kiedyś była to dość dobra firma, obecnie jedno wielkie "dno". Brak rzetelnych fachowców i to zarówno w biurach obsługi Klienta, jak i w pracowników technicznych. Kiedyś wystarczył jeden telefon i zjawiał się Pracownik, który rozwiązywał problem techniczny. Obecnie firma kradnie ludziom pieniądze zmuszając ich do dzwonienia na własny koszt w przypadku problemów technicznych leżących po stronie Orange Polska S.A. Firma zarabia nie zarabia na rzetelnym świadczeniu usług, tylko na kasowaniu pieniędzy za składanie reklamacji drogą telefoniczną (rozmowy odpłatne). Radzę omijać firmę z daleka. Rada dotyczy zarówno Klientów, jak i potencjalnych pracowników.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antoni
Inne
@Gość

Masz doświadczenia związane z firmą Orange Polska zarówno jako klient, jak i pracownik tej firmy? Bardziej interesują mnie Twoje doświadczenia z poziomu pracownika tej firmy. Mógłbyś napisać, na jakim stanowisku pracowałeś i jakie wynagrodzenie oferowała ta firma? Opowiedz nam o swojej pracy u tego pracodawcy. Zachęcam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pilot
@Antoni

Mam duze doswiadczenie z ta firma. Duzo mi dala ale raczej na zasadzie , co Cie nie zabije to Cie wzmocni...

1
Mojżesz

To może Ja powiem kilka słów o pracy w Orange Polska. Pracuje w pionie utrzymania infrastruktury. Od momentu przejęcia TP S.A. przez France jedyną rzeczą która jest niezmienna w tej firmie to, Zmiany :). Co roku z firmy odchodzi (zostaje wyrzucanych) od 1000 do 1500 pracowników. Pracy jest coraz więcej a ludzi nie ma praktycznie już wcale. W terenie zostały niedobitki które maja tyle zadań i na tak dużych obszarach żeby chociaż część ogarnąć to powinni pracować 48 h na dobę (podano da się). Dla przykładu pracownik techniczny robi średnio około 4 do 6 tyś kilometrów :). Następna sprawa, Orange od ponad 15 lat zaprzestało remontów i konserwacji swojej infrastruktury. Ogranicza koszty na utrzymanie sieci w sposób niezgodny z przepisami prawa budowlanego. Infrastruktura jest w tak złym stanie technicznym że zagraża życiu lub zdrowiu ludzi. Prowadzonych jest setki spraw (KPC oraz KPK) sądowych gdzie wzywa się pracowników na których zrzucana jest odpowiedzialność za zły stan techniczny sieci (niedopełnienie obowiązków służbowych). Dochodzi do wypadków uszkodzenia ciała przez infrastrukturę a nawet wypadki śmiertelne. Firmy zewnętrzne które mają realizować zlecenia utrzymania i naprawy sieci nie robią tego należycie bo Orange płaci tak małe stawiki że tylko na tlen im starcza:). Wszystko się wali i pali ale najważniejsze są ankiety - czy jesteś szczęśliwy że pracujesz w OPL, - czy polecił byś znajomym Orange i setki takich bzdur. W tym roku odchodzą pracownicy kluczowi dzięki którym ta organizacja jeszcze jakoś istnieje. Jak każdy wie, Oranego przechodzi na technologie światłowodową :). Czyli co? Zwalnia wszystkich specjalistów od światłowodów :). Taka polityka firmy. W OPL jest jedna zasada, ciesz się chwilą, zalogowałeś , czyli pracujesz. Patrząc na wypowiedzi osób z pionów klienckich widać że to błędne koło. Na infolinie zgłaszanych jest setki tysięcy przypadków złego stanu technicznego sieci, przez to usługi często się psują, klienci niezadowoleni a pracownicy mają starać się żeby klient był zadowolony bo NPS spadnie. Reasumując - zwolnienia, wiele przypadków śmierci pracowników w pracy (niestety mój kolega też tak skończył), ograniczanie wydatków na wszystko, sprzedaż wszystkiego co da się sprzedać(kable, nieruchomości, urządzenia techniczne) i jeden wielki chaos. Tak wygląda rzeczywistość w OPL. Pozdrawiam,

Doran
@Mojżesz

Bardzo trafne obserwacje. Po ponad dwudziestu latach pracy w Orange (wcześniej TP SA) mogę jedynie potwierdzić to, co pisze Mojżesz. Dodałbym tylko tyle stres związany z pracą o tej firmie jest pogłębiany przez kadrę kierowniczą o bardzo niskich kompetencjach. Nie chciałbym generalizować, ale naprawdę w ostatnich latach nie miałem szczęścia do kierowników. Obserwowałem również szefów innych działów. I niestety, ze świecą szukać ludzi na poziomie. Karty rozdają jacyś dziwni oportuniści, w stylu Nikodema Dyzmy, z potężnymi deficytami w zakresie komunikacji, a dodatkowo pozbawieni wiedzy merytorycznej. Przypuszczam, że jest to celowa polityka działu HR, który awansuje ludzi bez kompetencji i bez charyzmy, a jedynym kryterium awansu jest determinacja w wymuszaniu zwolnień swoich grupowych. Obecnie szeroko mówi się o zmianie kultury korporacyjnej w Orange, o szczerości, nawet dopuszcza się mówienie o błędach, ja jednak jestem przekonany, że są to działania pozorowane. Na swój prywatny użytek mam kilka takich typów osobowych- ludzi, którzy uprawiali chamski mobbing, w zespołach, którymi kierowali było po parę zawałów, wytwarzali wokół siebie wyjątkowo toksyczną atmosferę - i dopóki ci "dżentelmeni" będą nadal piastować swoje funkcje, żadnych zmian na lepsze w firmie Orange nie będzie. Póki co, ci ludzie maja się bardzo dobrze, pewnie postanowili przeczekać te pozorowane zmiany.

Gabriela
Inne
@Doran

Dziękuję, że w sposób tak wyczerpujący zechciałeś podzielić się z innymi użytkownikami forum swoim zdaniem na temat tego, jakim pracodawcą jest Orange Polska. Trzeba też przyznać, że Twój wpis przedstawił go w bardzo negatywnym świetle. Nadmieniłeś też o mobbingu, który oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika. Skoro zauważyłeś, iż w Orange Polska takie sytuacje mają miejsce to dlaczego nie zgłosiłeś tego faktu wyżej postawionym instytucjom?

Doran
@Gabriela

Nie wiem co masz na myśli mówiąc o wyżej postawionych instytucjach. Jeśli idzie o firmę to informacje na temat tego jak wygląda moja sytuacja, i jak traktuje mnie mój szef, przekazywałem do działu HR, a wiedział o tym również szef mojego szefa czyli dyrektor. Ze strony HR nie dostałem żadnych wskazówek jak bronić się w sytuacji mobbingu, a dyrektor udawał, że go nie ma, czyli nie odbierał ani maili ani telefonów. Skończyło się tym, że mój s(usunięte przez administratora) przeprowadził ze mną rozmowę wyjaśniającą, która była żenująca, jeśli idzie o styl komunikowania się, a jakiś czas potem dostałem wymówienie. No i to wszystko. Droga sądowa, którą pewnie masz na myśli, i której nie wykluczam, wiąże się z poniesieniem kosztów, wciąganiem w sprawę kolegów z pracy jako świadków, no i jest bardzo niepewna, ponieważ raptem parę procent takich spraw kończy się korzystnie dla pracownika. Niezależnie od tego, co zrobię oceniam, że firma, czyli dział HR, oraz otoczenie managerskie nie stanęły na wysokości zadania w tym konkretnym przypadku i mam prawo oceniać tych ludzi w taki sposób jak to robię. Dodam, że nie jestem typem pieniacza, przez prawie cały czas swojego życia zawodowego przeszedłem bez większych konfliktów, a dopiero ostatni mój szef okazał się takim typkiem. Ostatnie lata sprzyjały właśnie selekcji negatywnej i awansowaniu ludzi o niskim morale i niskich kompetencjach, ale za to bardzo zdeterminowanych jeśli idzie o redukcje personelu.

Justyna
@Gabriela

Chyba nie jesteś za bardzo zorientowana, bo niby co znaczy"wyżej postawione instytucje". Jedyna droga to sądowa. Nie działa zgłoszenie do Inspekcji Pracy na mobbing . Oni sami zresztą zachęcają do drogi sadowej. A Orange ma czas i pieniądze i liczy że ludzie się na to nie zdecydują. Proces sądowy to 2-3 lata. Ale pomimo tych trudności pracownicy licznie decydują się na procesy sądowe ..... i i wygrywają. Obecnie trwa proces sadowy we Francji przeciwko Orange (też mobbing), ale tam związki zawodowej stanęły po stronie pracowników. W połowie lipca spodziewany jest wyrok.

Orange =TP SA
@Justyna

ta firma to taki post-peerelowski twór (TELE-KOMPROMITACJA) w pomaranczowym nowym opakowaniu. Ludzie zostali ci co byli. Wystarczy przyjsc do punktu obslugi klienta - pracownicy agresywni bo przychodza wk..... na maxa klienci. Wk... klienci bo firma zrobila ich w bambuko. I takie kolo zamkniete.

Doran
@Justyna

Wydaje mi się, że Gabriela jest jednak zorientowana i jedynie nas testuje takimi pytaniami. Przecież w innym poście z 12 czerwca informuje o rekrutacji na stanowisko eksperta kontrolingu w OPL, co oznacza, że najprawdopodobniej jest pracownikiem HR w Orange.

Jajko
@Doran

Potwierdzam jako 10 letni absolwent i dodam że nie chciał bym wracać do tego szamba.

Gabriela
Inne
@Doran

Muszę Cię rozczarować - nie jestem pracownikiem działu HR w Orange Polska. Chce jedynie pomóc osobom, które są szczególnie zainteresowane tym pracodawcą w zebraniu rzetelnych informacji na jego temat. W związku z tym Twoje podejrzenia są bezpodstawne. Wcześniej pisałeś, że nie wiesz, gdzie miałbyś zgłosić informację o (usunięte przez administratora) Najlepiej zrobiłbyś, zgłaszając ten fakt Inspekcji Pracy. Byłbyś skłonny do takiego rozwiązania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doran
@Gabriela

Nie pisałem, że nie wiem, gdzie zgłosić informacje(usunięte przez administratora) Mogą ewentualnie zrobić ankietę wśród pracowników firmy i pouczyć pracodawcę, jeśli coś w niej wyjdzie. (usunięte przez administratora)

Justyna
@Doran

Inspekcja Pracy niechętnie się zagłębia w te tematy. Zresztą Orange ma sposoby na "przekonanie " ze wszystko jest OK. Np. pokazują że firma stale zdobywa pierwsze miejsca w rankingach przyjaznego pracodawcy. Tylko kto o tym rankingu decyduje ? nie wiadomo. A z drugiej strony wiadomo że wielu pracowników cierpi w samotności i milczeniu bo nie wie gdzie skutecznie się zwrócić. We Francji związku zawodowe przejęły temat i rezultaty za kilka tygodni będzie widać. Ale cóz to Francja a nie Bolanda, jak mówią managerowie tej firmy.

Sebastian
Inne
@Justyna

Zawsze zastanawiało mnie, czy pracownicy zatrudnieni w firmie Orange Polska mają korzystniejsze warunki przy ewentualnej chęci zakupu telefonów za pośrednictwem tej sieci? Pracownicy mogą liczyć na taki miły dodatek do wynagrodzenia? Myślę, że gdyby warunki umowy były korzystne to pracownicy, chętnie kupowaliby telefony u tego operatora.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pilot
@Gabriela

Co to znaczy do wyzej postawionych instytucji ? Do Trybunalu w Hadze ?

Pracownik

Nie Połecam.

Kate

Bardzo duży plus! To była najfajniejsza i najciekawsza rozmowa na jakiej byłam (aplikowałam na stanowisko Senior Java Developer). Spotkanie techniczne bardzo wyważone - pytania ani za proste ani przesadnie trudne. Wspaniała atmosfera w trakcie całej rozmowy! Feedback z firmy dostawałam bardzo szybko.

Marcin
Inne
@Kate

Udało Ci się pozytywnie przejść proces rekrutacyjny? Nie napisałaś, czy pracodawca zaproponował Ci zatrudnienie, a Twoja wypowiedź na tyle mnie zaciekawiła, że chciałbym się tego dowiedzieć.

Zainteresowany
 Pytanie

Jak wygląda zatrudnienie w Orange poprzez agencje pracy np.imar service Group? Aktualnie posiadają dużo ofert pracy. Polecacie?

Iza
@Zainteresowany

TeŻ jestem ciekawa. Agencja pracy Imar Service Group poszukuję obecnie pracowników dla Orange. Posiada dużo ofert pracy. Polecacie? Jak wygląda współpraca?

ex-0range
@Iza

Zależy gdzie aplikujesz. Sprzedaż i obsługa klienta czy działy "niesprzedażowe" np. IT, finanse, technika ?

Iza
@ex-0range

Oferty pracy zamieszczone na stronie dotyczą działu windykacyjnego.

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 107.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Polska S.A.
1.6/5 Na podstawie 146 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii