No nie mogę, te ich reklamy! Jakieś numery "na głowę", do tego super-przaśne rysunki, naprawdę szkaradne i nazwa new mobile pisana jako nju mobajl, jak dla analfabetów.... trudno o gorsze wrażenie. Podczas gdy u konkurencji m.in. zabawny wysoko budżetowy pluszowy miś i jego interesujące perypetie, np. ta erotyczna z przystojnym i dzielnym skinem-gejem Fifim. Na pewno nie kupię sobie karty tej (usunięte przez administratora) Orangi. Oranga, moglibyście się bardziej postarać.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Orange powinno wynagradzać pracowników za wiedzę a nie tylko za wciskanie Klientom usług i urządzeń, które w dodatku nie działają prawidłowo jak np. Funbox 3.0 z zasięgiem WiFi do 3-4 metrów. Rozwiązanie jakie Orange proponuje to Smart WiFi Box za 9,99zł miesięcznie, czyli "doimy Klienta-frajera ile się da"
Moim zdaniem to kiepska firma, bo ma żenujący dział HR. Byłam na rozmowie rekrutacyjnej, było wspaniale, jest pani zatrudniona, proszę czekać na telefon z konkretami za tydzień. Nie zadzwonili, nie napisali e'maila, nic. Straciłam czas na bezproduktywną rozmowę, mam duży niesmak. Czy to takie trudne powiedzieć - dziękujemy za przybycie, jednak szukamy kogoś o innych predyspozycjach. Żenada.
Po rozmowie starałaś się może skontaktować z firmą Orange Polska, aby dowiedzieć się, dlaczego do dzisiaj firma nie skontaktowała się z Tobą? Może czas rekrutacji się wydłużył, stąd w dalszym ciągu brak telefonu ze strony osoby z działu HR? Napisz, czy próbowałaś sama dowiedzieć się, co jest powodem braku kontaktu ze strony pracodawcy.
Antoni. Dostać się na rozmowę to jest propozycja pracy nie zachęcaj do nagrywania rozmów z potencjalnymi pracodawcami.
NIE POLECAM! To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem i nie chcę mieć więcej z nimi nic wspólnego. Doradca poinformował mnie, że mam ubezpieczony ekran i kiedy przyszło do wymiany szyby, wystawił kosztorys na 300 zł i oznajmił, że jednak to nie było ubezpieczenie. A telefon tak czy siak nie został naprawiony! Każdemu ODRADZAM I BĘDĘ PRZESTRZEGAŁA KAŻDEGO PRZED FIRMĄ ORANGE.
Rozumiem, że większość wypowiedzi w tym wątku może być od osób, które korzystają z usług sieci Orange Polska, jednak przypominam, iż jest to forum opinii o danym miejscu pracy, więc zachęcam osoby, które mają doświadczenia związane z tym miejscem pracy do aktywnej dyskusji. Zawsze ciekawiło mnie, jak wynagradzane jest stanowisko konsultanta na czacie, który oferuje ta firma. Ktoś z Was pracował na takim stanowisku?
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Brak kontaktu z konsultantami poprzez czat !!!!! Moje sugestie dla Orange Polska S.A.: Brak możliwości bezpłatnego połączenia z "mojego orange " z konsultantami !!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Lepszy- dostępny kontakt z abonentami !!!
Zgłaszałeś może te problemy technicznie bezpośrednio firmie Orange Polska S.A.? Od jak dawna występują problemy z połączeniami z osobami obsługującymi chat? Napisz, proszę, jak to wygląda.
Zastanawiałem się co napisać i czy w ogóle taka opinia ma sens. Ostatecznie uznałem, że warto chyba opisać co się ostatnio w OPL dzieje. Napisać dla kogoś kto chce pracę rozpocząć bo słyszał ,,coś gdzieś", dla tych którzy pracują ale się nie zastanawiają, dla tych co pracowali i są ciekawi czy firma jeszcze stoi bo zostawili tam kawał życia... Zacznę od tego, że jak nigdy aktualna jest opinia, że ,,dobrze to już było"! Na przełomie ostatnich około 10 lat coraz bardziej mam wrażenie, że Organizacja jednak coraz bardziej odrywa się od rzeczywistości jeżeli chodzi o praktyczne codzienne działania mające na celu osiągnięcie przyjętej strategii. przykładowo: CEO ostatnio w swoim change story mówił o obsesji na punkcie klienta, haha działania podjęte po zejściu w dół te strategii: - zmniejszenie uprawnień kwotowych pracowników aby kl. nie dostał za wiele, - opłaty za przedłużenie umów, - kl. zamiast porozmawiać z człowiekiem porozmawia ze Sztuczną inteligencją (nazwaną Max) podobno już co czwarte połączenie, - człowiek ma skracać na ile to możliwe rozmowę z kl. (AHT), pewnie żeby średnia rozmów włączając powolnego Maxa wychodziła znośnie... - infolinia już nie jest obsługowa a sprzedażowa w strategi jest też mowa o najlepszym miejscu pracy dla pracownika ktoś uznał, że przekłada się to na: - zmniejszenie dodatków do wczasów - wprowadzenia dopłat do kart multisport - uzależnienia premii za Q od EBITDA co spowodowało jej zmniejszenie o 33% co znacząco zmniejsza średnie wynagrodzenie miesięczne... - dzieli się szkolenia na 2 dni po 4 godziny żeby nie było kateringu na przykład...żenada - nie da sie opisać wszystkich drobnych cięć kosztów bo jest ich wiele cięcia to już norma Dziwi mnie, że firma nie dostrzega, że poprzez dobro pracowników można byłoby osiągnąć satysfakcję Klientów. Ktoś kilka lat temu wprowadził COPC tylko po to żeby wszystko było policzalne żeby ludzi jeszcze bardziej kontrolować. Gnębi się ich mierząc czas bezczynności, kontrolując adresy odwiedzanych stron www. Inwestując w szpiegowanie zamiast w narzędzia niezbędne do pracy. Dalej nie doczekaliśmy się aplikacji do sprzedaży oferty stacjonarnej wprowadzenie zamówienia na nowy światłowód to katorga która zajmuje wiele czasu.
Fajnie, że zdecydowałeś się opisać swoje wrażenia z pracy w firmie Orange Polska. Czy w związku z tymi zmianami, które opisałeś, firma organizuje dla pracowników często nowe szkolenia, aby motywować ich do osiągania lepszych wyników? Czy pracownicy pracę w weekendy dzielą jakoś sprawiedliwie między sobą? Może przydzielane są one odgórnie?
Tak, ta opinia ma sens, ponieważ Twoje obserwacje są bardzo trafne. Opisywany przez Ciebie dysonans między deklaracjami a rzeczywistością jest tak widoczny, że aż bolą zęby. Dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży ale również techniki, gdzie pracuję. Połączone jest to z dziwnym dla mnie samozadowoleniem, wręcz zblazowaniem, kadry managerskiej, które przeświadczona jest o własnym geniuszu, i głęboką frustracją pracowników merytorycznych, którzy widzą pogarszającą się sytuację, a jednocześnie nie są w stanie jej zmienić, wypychani z obiegu przez stada korporacyjnych lizusów. W mojej ocenie jedynie głębokie przeoranie personalne i pozbycie się, a przynajmniej zmniejszenie wpływu na procesy w firmie, wszelkiej maści oportunistów, da OPL-owi oddech i szansę na odbicie się od dna. Na razie nie widzę działań, które zmierzałyby w tym kierunku, widzę jedynie ruchy pozorowane.
Pracowałam w salonie i śmiało mogę powiedzieć - to jedno z najgorszych miejsc pracy w moim życiu. Może coś się zmieniło nie wiem ale miło wspominam tylko kolegów z pracy a cała reszta to jedna wielka lipa : wciskanie ludziom wszelkiej maści umów pod presją przełożonych.. Nigdy tam nie wrócę
@RHCA, 10 lat to bardzo długi staż w firmie Orange Polska S.A., dlatego chciałabym, abyś przedstawił, jak zmieniała się praca w firmie na przestrzeni tych 10 lat? Możesz opisać, czy zauważyłeś jakiś szczególny okres, w którym warunki w firmie ulegały zmianie? Podziel się swoimi doświadczeniami na ten temat.
Praca na stanowisku programista. Opinia o pracodawcy: (usunięte przez administratora) i swąd. Kierownictwo to głównie cwaniaczki których głównym celem jest ochrona swojego tyłka poprzez obwinianie wszystkich na około. Więc w efekcie jedyne co tam się dzieje to spychologia. Na domiar złego jeżeli kiedykolwiek pojawia się jakaś osoba zrządzająca która chce coś zmienić, ciężko pracuje i ma dobry pomysł to stada cwaniaczków się wija jak tylko mogą i latają do dyrekcji starając się jak najbardziej oczernić tą osobę co w efekcie kończy się jej zwolnieniem (bo dyrektorzy to takie same miernoty bez pomysłu). Wszystko w tej firmie jest "bo tak" a jeżeli coś jest bez sensu... no to nie ważne "bo tak". Podsumowując starszy programista nie ma czego tutaj szukać bo płaca marna i atmosfera jak w klatce z wściekłymi małpami, a młodszy też nic dla siebie nie znajdzie bo tutaj niczego się przydatnego nie nauczy.
@Korpo Zenek, dziękuję za Twój szczegółowy opis tego, jak wygląda praca w firmie Orange Polska. 12 lat to bardzo długo, jak jesteś już w zespole pracowników Orange Polska. Podsumowując Twoją opinię, chciałabym, żebyś napisał, czy polecisz tę pracę dla osób młodych bez doświadczenia, które chciałyby zdobyć niezbędne umiejętności i wiedzę w tym kierunku?
Praca w dziale IT to żart. Bałagan, brak szacunku, bezsensowne "deadline'y". Atmosfera naprawdę zła. Managerami zostają ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym jak zarządzać zespołami. Pracownicy odchodzą po kilku miesiącach. Nie polecam. Lepiej sprzedawać w warzywniaku niż tam pracować.
O, to widzę, że w IT atmosferka podobna jak w BIRSIPU, opanowanej przez grupę, uważających się za geniuszy, gamoni, którzy wpędzają firmę w niepotrzebne koszty, uruchamiając projekty, przeczące prawom fizyki. Ci, którzy próbują wskazywać, że poza szansami trzeba w biznes planach brać pod uwagę również ryzyka, są uciszani albo wylatują. Oczywiście życie weryfikuje te nierealne projekty i trzeba się z nich rakiem wycofywać, zostawiając miliony w błocie. Nie dziwi więc, że panuje wszechogarniający chaos i poczucie, że firma tonie. Jeśli w IT jest podobnie to znaczy, że problem ma charakter systemowy i wynika, z poziomu kadry zarządzającej, która nie jest w stanie wyjść poza stereotypowe myślenie i nie potrafi ani wykorzystywać potencjału kompetencji, który jeszcze pozostał, ani motywować młodych pracowników. Ci ludzie po prostu do tego się nie nadają. Ponieważ sami nie odejdą, więc prognoza na przyszłość jest negatywna: za rok, dwa wartość akcji Orange spadnie do 3pln, nadal będą odchodzić ludzie kompetentni, pozostanie jedynie towarzystwo wzajemnej adoracji z Miasteczka i okolic, no i zaczną się problemy z terminowym wypłacaniem pensji itp. Krótko mówiąc, Orange spadnie do drugiej ligi. W takiej sytuacji decyzja o zmianie pracodawcy jest po prostu optymalna.
Mnóstwo zgłoszeń na kolejce od niezadowolonych klientów, admini mają niestety głęboko gdzieś zgłoszenia, stałe dążenie do odbijania piłek, brak profesjonalnego podejścia co do działania systemów monitoringu, usług klientów, stałe udawanie że wszystko działa i że jesteśmy numerem jeden na rynku
@Zorro, czy możesz napisać, jak wygląda poziom wynagrodzenia za pracę w dziale IT firmy Orange Polska? Jakie stawki firma oferuje osobom młodym bez doświadczenia? Z czasem można liczyć na podwyżkę i awans? Napisałeś, że pracownicy odchodzą po kilku miesiącach, czy w momencie Twojej pracy w tym miejscu często dochodziło do rotacji wśród kadry pracowniczej? Opisz, jak to wyglądało z Twoich doświadczeń.
@Logan, proszę, abyśmy skupili się na tematach związanych bezpośrednio z pracą w firmie Orange Polska. Tym bardziej że, jak do tej pory nie dodałeś nic na temat, który wszystkich interesuje na tym wątku. Dlatego, jeżeli masz informacje na temat pracy w firmie Orange Polska to zachęcam Cie do dyskusji.
@beti74, wyraziłaś swoje zdanie z poziomu klienta, który korzysta z usług firmy Orange Polska. Chciałabym, abyś uzasadniła, dlaczego Twoje zdanie o usługach oferowanych przez firmę Orange Polska tak drastycznie się zmieniło? Możesz przybliżyć, co dokładnie zmieniło się w firmie na przestrzeni lat, które minęły od czasu, kiedy rozpoczęłaś korzystanie z usług tego operatora?
Co się stało z tą firmą. Mam numer w Orange już od wielu lat, wcześniej byłam zadowolona z usług,natomiast teraz jestem notorycznie oszukiwana. Zrobiła się z Was jedną wielka zgraja cwaniaków i oszustów,a doradcy to wielka żenada. Jedynie pan ADAM SERWIM jest godny polecenia i zaufania . Osoba bardzo kompetentna i chyba najbardziej zorientowana w tym co robi. Naprawdę wszyscy powinni się od niego uczyć
@As, @Doran, @lolo, potwierdzacie fakty na temat tego aspektu pracy w firmie Orange Polska, czy było kiedyś coś z tym cokolwiek robione? Aż trudne do wyobrażenia jest, że takie sytuacje mają miejsce w tak popularnej i medialnej firmie, o której mówi wątek główny. Zgłaszaliście fakty, o których wspominacie w swoich komentarzach? Przedstawcie, proszę, jak była załatwiana ta sprawa.
@Iza - Tak, HR-y wiedziały, że jestem mobbowany. Efekt był taki, że dostałem wymówienie od szefa, który mnie mobbował, a tenże szef ma się całkiem dobrze, powiększył zespół i teraz mobbuje kogoś innego. W sumie dobrze wyszło bo uwolniłem się od bardzo toksycznych relacji, ale z drugiej strony jest to dowód na totalną indolencję działu HR w Orange. W mojej ocenie nie mają tam żadnych procedur dotyczących mobbingu i, tu zgadam się z As, zajmują się głównie redukcją personelu. Natomiast Twoje uwagi Iza dotyczące dysonansu między medialnym wizerunkiem marki Orange a brutalną rzeczywistością w tej firmie są dla mnie nieco zabawne, zwłaszcza jeśli wrócimy pamięcią do wydarzeń w Orange France sprzed 10 lat, gdzie odnotowano kilkanaście samobójstw i kilkadziesiąt prób samobójczych spowodowanych mobbingiem. Nasi, polscy menadżerowie, realizujący program zwolnień w Orange są jedynie epigonami pana Didier Lombarda i jego kumpli. Tamci, z tego co wiem, trafili na ławy oskarżonych i mam nadzieję, że tak się też stanie również w przypadku ich polskich odpowiedników.
Dokładnie - potwierdzam, że zgłaszanie nie ma żadnego efektu - oprócz negatywnego dla zgłaszającego - a mobber zostaje w firmie bez żadnych konsekwencji - nie jestem jedynym potwierdzeniem - znam więcej takich przypadków. Poza tym, nie umiem skomentować tego, kiedy firma posuwa się do zwolnienia niepełnosprawnego (w znacznym stopniu), którego zatrudniała od wielu lat.
(usunięte przez administratora)
@Iza, sugestia Jaccka szła nieco dalej i wskazywał on na to, że możesz być pracownikiem działu HR Orange. Czy mogłabyś to jednoznacznie potwierdzić lub sfalsyfikować? Myślę, że to dosyć istotne dla forumowiczów.
Praca w salonach jako sprzedawca to porażka - 2k na rękę przez 5 miesięcy - premia dopiero po tych 5 miesiącach. Po tym okresie zapewne zwolnienie i szukanie nowego łosia. Nie dajcie się nabrać na obiecanki o super zarobkach dodatkowych bo to totalna ściema .
@Doran, dziękuję, za wyjaśnienie, ponieważ na początku nie zrozumiałam przesłania i znaczenia tego określenia. Czyli w dalszym ciągu mamy kontynuowany temat odnośnie rzekomego mobbingu w firmie Orange Polska. Pracodawca daje przyzwolenie na kreowanie przez takie osoby sytuacji, które są przez Was klasyfikowane do definicji tego przestępstwa?
@Iza, No tak, ten temat Cię interesuje, więc go rozwijamy:) Nie jest to zresztą rzekomy mobbing a rzeczywisty, i ma charakter więcej niż jednostkowy, o czym świadczą wypowiedzi As, SamaMama i innych. Mobbing jest opisany w Kodeksie Pracy a pracodawca jest zobowiązany mu przeciwdziałać. Za zaniechania w tym obszarze grożą kary. Doświadczenia moje i innych pokazują, że tak nie jest, że jest przyzwolenie na działania mobbingowe. I to w zasadzie tyle.
Iza, jesteś pracownikiem HR z Orange czy jakimś moderatorem na tym forum ?. Chciałbym to wiedzieć aby zrozumieć twoje wpisy na forum.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 111.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.