Opinie o Orange Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Polska S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Orange Polska S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska S.A. w Warszawa

SheiLa

Nie idźcie do pracy do smart store w Gnieźnie. Ciągła rotacja pracowników, brak wsparcia ze strony doświadczonych pracowników. Ciągle marudzą na firmę oraz obgadują innych. Wywyższająca się liderka, a sam regionalny uwielbia poniżać obecnych jak i poprzednich pracowników. W tej lokalizacji powinny zadziałać związki zawodowe.

1
Sebastian
Inne
@SheiLa

Nie wolno nadużywać swojego stanowiska, żeby źle traktować podwładnych. Takich zachowań nie powinnaś tolerować. Jeśli chodzi o rotację pracowników jak sama wiesz powody mogą być różne. Czy masz możliwość brania udziału w kursach i szkoleniach, które pozwolą nabrać doświadczenia i podwyższyć kwalifikacje? Firma wspiera takie przedsięwzięcia? Jeśli chodzi o integracje ze starszymi pracownikami, może wspólne wyjście pomogłoby nawiązać bardziej koleżeńskie relacje? Co tym myslisz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yola

Jak wygląda wynagrodzenie za pracę w Salonie? może ktoś podać orientacyjnie

Doświadczony
@Yola

Zalezy w jakim mieście i u jakiego agenta. Od 1700 do 3000 na łapę. Patrz bliżej tych 1700

Gabriela
Inne

Do 25 czerwca trwa rekrutacja na stanowisko Eksperta ds. Kontrolingu. Wymagane jest minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z analizą finansową lub biznesową oraz wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii. Więcej na temat tej oferty przeczytacie tutaj: http://orange.jobs/jobs/offer.do?joid=82668&lang=pl Czy ktoś z Was już składał swoją aplikację?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Drogie usługi. Nie używam i nie polecam

Facepalm
@Klient

To jest strona dla pracowników/byłych pracowników. Dla klientów jest infolinia, czat, salony, facebook. Tam można sobie narzekać na operatora.

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.

Pytania

Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik

Pracowałam ponad rok. Socjalistyczne podejście do wypłacania premii, zarobisz ją w momencie kiedy cały salon wypracuje 100%, jeżeli nie możesz zapomnieć o pieniądzach pomimo zrealizowania swojego celu. Średnia miesięczna pensja nie przekracza 2600 złotych na rękę. Wypłata się nigdy nie zgadza. Zdarzało się, że sprzedane usługi ‚nie podpięli się pod Twój salon’. Finalnie tracisz kilka stówek bo nie idzie dojść jak walczyć o swoje pieniądze. Dodatkowo odpowiedzialność materialna za sprzęt na salonie i braki w kasie. Obciążenia finansowe za rzekome braki zwrotu sprzętów (dekoderów itp) do magazynu po 200-400 złotych. Patrząc na specyfikacje pracy, nerwy, stres i prawie ciaglę zdarzających się klientów chamów i prostaków, którzy krzyczą o 2 złote więcej na fakturze to praca nie warta pół złamanego grosza. ZŁODZIEJSTWO NA KAŻDYM KROKU. Nie polecam. Moje sugestie dla Orange Polska S.A.: Przestańcie okradać pracowników!

N22
@Były pracownik

Nie pracowałeś w OPL skoro musiał cały salon wypracować plan, w salonach własnych pracujesz tylko na siebie i nie obchodzą Cię inni

Gabriela
Inne
@N22

Widzę, że możesz powiedzieć coś więcej o pracy w Orange Polska. Piszesz, że w salonach własnych pracuje się tylko na siebie - w jaki sposób jest to później rozliczane/weryfikowane? Ciekawi mnie, jak to wygląda od wewnętrznej strony i czy zdarzają się na przykład jakieś błędy w rozliczeniach, i jak później jest to korygowane.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa Mularska

Nigdzie nie można kupić doładowania telefonu na kartę za 25 zł oprócz salonu Orange, jest to bardzo uciążliwe. Mam nadzieję że Orange szybko to rozwiąże

1
J.B.

Ja zrobilem tak, kilka lat temu mialem telefon na karte w Orange, nie rozumiem czemu ale po pewnym czasie zaczely mi znikac po zaladowaniu karty kwoty zl. Nawet 80% sumy. Dla mnie to byla prosta kwestia, dowiedzialem sie ze konkurencyjny "Play" ma lepsza oferte, przeszlem do Play i jest rewelacyjnie pod kazdym wzgledem, w Play jest tak jak w ksiazce pisze :) W sumie to nie rozumie dlaczego tak Orange mialo nie wiem jak teraz, ale jeszcze kilka lat temu polityke ze klientom znikaly kwoty z kart (?) I nie tylko ja opuscilem Orange, tak polecilem znajomemu, on tez do lepszej firmy Play przeszedl. Czy Orange rzeczywiscie zyskalo (???) Bal bym sie tez pracowac u takiego pracodawcy.

4
BolesnaPrawda

Rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie to porazka. Grzebia w twoim zyciu w twoich prywatnych sprawach z ponad 10 lat doszukuja sie nie wiadomo czego! Zamiast rozmowy o prace masz spowiedz ze swojego zycia nie tylko zawodowego! Przesluchanie i wychodzisz wyczerpany zniesmacxony bo sie czepiali grzebiac nawet w bolesnych wspomnieniach po smierci bliskich!!! Z doswiadczenia!!! Nie kasujcie tego moderatorzy. Niech wszyscy wiedza jak orange traktuje ludzi na rozmowie kwalifikacyjnej!! Najgorsza rozmowa w ogole!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pięknaibestia1234

Gówniany zasięg, oferują drogie byle jakie telefony przez swoich dziwnych pośredników. Zasięg jest gorszy niż w innych firmach 20 lat temu. Porażka!!!!! Sms-y przychodzą po godzinie albo wcale. Infolinia niekompetentna, a swoich klientów traktują jak frajerów do naciągania. Drożyzna!!!!! Chała!!!! Ogólnie dno.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozbawiona
@pięknaibestia1234

To jest strona dla osób, które pracują lub pracowały w danym miejscu. Zamiast jojczeć tutaj możesz np. złożyć skargę w miejscu do tego przeznaczonym (infolinia, salon, e-mail, adres korespondencyjny) albo przenieść się do innego operatora. Sama pracowałam kiedyś na infolinii i z reguły dla klientów "niekompetencja pracownika" polegała na tym, że nie mógł zrobić tego co sobie klient wymyślił, bo np. zabraniały tego przepisy :)

Rozbawiona
@pięknaibestia1234

To jest strona dla osób, które pracują lub pracowały w danym miejscu. Zamiast jojczeć tutaj możesz np. złożyć skargę w miejscu do tego przeznaczonym (infolinia, salon, e-mail, adres korespondencyjny) albo przenieść się do innego operatora. Sama pracowałam kiedyś na infolinii i z reguły dla klientów "niekompetencja pracownika" polegała na tym, że nie mógł zrobić tego co sobie klient wymyślił, bo np. zabraniały tego przepisy :)

.

Kto taki mimy? On taki zaufały!??? Ej nie wygłupiajcie się!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
O

Dokładnie jaki h oj taki kótas.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Orange to gowno

Salon "gadaja" na infolinje, kazdy walczy o tego samego klienta. Strasznie śmieszna rzecz ze pracownicy sami sobie podbierają klientów. Żenująca firmą. (usunięte przez administratora) kłamcy byle tylko sprzedac i jedni gadają na drugich czasami ma sie wrazenie ze to 3 lub 4 firmy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roszczeniowy_szczeniak

Firma zatrudnia większość pracowników przez outsourcing. Sprzęt jaki się dostanie zależy od firmy z którą się podpisze umowę. Ale Orange tnie koszty gdzie może, więc fitmy partnerskie oferują złom. Pozostałe akcesoria, jak myszka, lub nie daj Boże, monitor trzeba specjalnie zamówić, skombinować po innych pracownikach, lub sobie kupić. Biuro w centrum Warszawy to straszna, stara nora pamiętająca jeszcze czasy telekomunikacji. W lato można się udusić, bo klimatyzacją to drogi gadżet. Wyczuwa się delikatne napięcie między pracownikami OPL a pracownikami outsourcingu, a także między pracownikami różnych działów. Używane technologie są mocno przestarzałe nie tylko pod względem hardware, ale też software. I nic dziwnego, bo ktokolwiek zdolniejszy i zaradniejszy, jeśli nie piastuje wygodnej posady, ma wystarczająco rozsądku żeby się stąd ewakułować. Wynagrodzenie jest ok, ale inne firmy oferują więcej. W ramach oszczędności pracownikom oferuje się stawki godzinowe. Takie niespodzianki jak wolny 12 listopada kosztowały pracowników dzienną pensję. Zatrudnienie wyłącznie na czas określony. Jeśli prawo pracy już nie pozwala to wtedy MYK i zmiana firmy pośredniczącej. Od firmy bije krętactwo i kombinatorstwo. Pracownik jest traktowany jako usługa.

wpieniony

Niestety poziom HRów jest poniżej mułu na dnie. Zaskoczeniem było, że HRy pytały mnie o rzeczy zarządcze, pani skrupulatnie sobie wszystko spisywała ale widocznie kompletnie nic nie zrozumiała z tego co mówiłem. Takie wiecie, puste pytania czy ktoś się na czymś zna. Po czym decyzja o odmowie dalszej rekrutacji bo brak doświadczenia. No żesz w (usunięte przez administratora) jeża! Po to macie CV żeby z niego wyczytać czy ktoś ma dane doświadczenie, czy nie! Skoro zapraszacie na rozmowę, to wiecie czy to doświadczenie jest, czy nie i czy akceptujecie że go nie ma czy że jest małe! Poza tym ja z HRkami nie gadam o zarządzaniu bo to jak mówić do ściany betonu. No i macie efekty: uciekł wam świetny menedżer. Brak pytania o referencje, te były tutaj kluczowe, bo mam referencje z 3 poprzednich firm a tu o, brak pytania o referencje. Menedżer/dyrektor pewnie nawet nie widział CV i nawet nie słyszał mojego nazwiska. Laseczka z HRów na poziomie lat '70 więc nie zdziwiłbym się gdyby sama podejmowała tak id...ne decyzje. Ode mnie pała z minusem za zawracanie głowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozbawiona

Niektórzy chyba zapominają, że to strona dla osób, które w danym miejscu pracowały/pracują i mają coś na temat tej pracy do powiedzenia, a nie dla niezadowolonych klientów, którzy chcą powylewać swoje żale. Od narzekania na operatora jest infolinia, salon, fanpage na facebooku, e-mail, adres korespondencyjny i zapewne kilka innych kanałów kontaktu, o których teraz nie pomyślałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdegustowany

No nie mogę, te ich reklamy! Jakieś numery "na głowę", do tego super-przaśne rysunki, naprawdę szkaradne i nazwa new mobile pisana jako nju mobajl, jak dla analfabetów.... trudno o gorsze wrażenie. Podczas gdy u konkurencji m.in. zabawny wysoko budżetowy pluszowy miś i jego interesujące perypetie, np. ta erotyczna z przystojnym i dzielnym skinem-gejem Fifim. Na pewno nie kupię sobie karty tej (usunięte przez administratora) Orangi. Oranga, moglibyście się bardziej postarać.

KaTa

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Orange powinno wynagradzać pracowników za wiedzę a nie tylko za wciskanie Klientom usług i urządzeń, które w dodatku nie działają prawidłowo jak np. Funbox 3.0 z zasięgiem WiFi do 3-4 metrów. Rozwiązanie jakie Orange proponuje to Smart WiFi Box za 9,99zł miesięcznie, czyli "doimy Klienta-frajera ile się da"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olga

Moim zdaniem to kiepska firma, bo ma żenujący dział HR. Byłam na rozmowie rekrutacyjnej, było wspaniale, jest pani zatrudniona, proszę czekać na telefon z konkretami za tydzień. Nie zadzwonili, nie napisali e'maila, nic. Straciłam czas na bezproduktywną rozmowę, mam duży niesmak. Czy to takie trudne powiedzieć - dziękujemy za przybycie, jednak szukamy kogoś o innych predyspozycjach. Żenada.

Antoni
Inne
@Olga

Po rozmowie starałaś się może skontaktować z firmą Orange Polska, aby dowiedzieć się, dlaczego do dzisiaj firma nie skontaktowała się z Tobą? Może czas rekrutacji się wydłużył, stąd w dalszym ciągu brak telefonu ze strony osoby z działu HR? Napisz, czy próbowałaś sama dowiedzieć się, co jest powodem braku kontaktu ze strony pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poolo
@Antoni

Antoni. Dostać się na rozmowę to jest propozycja pracy nie zachęcaj do nagrywania rozmów z potencjalnymi pracodawcami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ana

NIE POLECAM! To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem i nie chcę mieć więcej z nimi nic wspólnego. Doradca poinformował mnie, że mam ubezpieczony ekran i kiedy przyszło do wymiany szyby, wystawił kosztorys na 300 zł i oznajmił, że jednak to nie było ubezpieczenie. A telefon tak czy siak nie został naprawiony! Każdemu ODRADZAM I BĘDĘ PRZESTRZEGAŁA KAŻDEGO PRZED FIRMĄ ORANGE.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antoni
Inne
@Ana

Rozumiem, że większość wypowiedzi w tym wątku może być od osób, które korzystają z usług sieci Orange Polska, jednak przypominam, iż jest to forum opinii o danym miejscu pracy, więc zachęcam osoby, które mają doświadczenia związane z tym miejscem pracy do aktywnej dyskusji. Zawsze ciekawiło mnie, jak wynagradzane jest stanowisko konsultanta na czacie, który oferuje ta firma. Ktoś z Was pracował na takim stanowisku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klif

Brak kontaktu z konsultantami poprzez czat !!!!! Moje sugestie dla Orange Polska S.A.: Brak możliwości bezpłatnego połączenia z "mojego orange " z konsultantami !!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Lepszy- dostępny kontakt z abonentami !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antoni
Inne
@klif

Zgłaszałeś może te problemy technicznie bezpośrednio firmie Orange Polska S.A.? Od jak dawna występują problemy z połączeniami z osobami obsługującymi chat? Napisz, proszę, jak to wygląda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 107.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Polska S.A.
1.6/5 Na podstawie 145 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii