Nie idźcie do pracy do smart store w Gnieźnie. Ciągła rotacja pracowników, brak wsparcia ze strony doświadczonych pracowników. Ciągle marudzą na firmę oraz obgadują innych. Wywyższająca się liderka, a sam regionalny uwielbia poniżać obecnych jak i poprzednich pracowników. W tej lokalizacji powinny zadziałać związki zawodowe.
Nie wolno nadużywać swojego stanowiska, żeby źle traktować podwładnych. Takich zachowań nie powinnaś tolerować. Jeśli chodzi o rotację pracowników jak sama wiesz powody mogą być różne. Czy masz możliwość brania udziału w kursach i szkoleniach, które pozwolą nabrać doświadczenia i podwyższyć kwalifikacje? Firma wspiera takie przedsięwzięcia? Jeśli chodzi o integracje ze starszymi pracownikami, może wspólne wyjście pomogłoby nawiązać bardziej koleżeńskie relacje? Co tym myslisz?
Jak wygląda wynagrodzenie za pracę w Salonie? może ktoś podać orientacyjnie
Do 25 czerwca trwa rekrutacja na stanowisko Eksperta ds. Kontrolingu. Wymagane jest minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z analizą finansową lub biznesową oraz wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii. Więcej na temat tej oferty przeczytacie tutaj: http://orange.jobs/jobs/offer.do?joid=82668&lang=pl Czy ktoś z Was już składał swoją aplikację?
Drogie usługi. Nie używam i nie polecam
To jest strona dla pracowników/byłych pracowników. Dla klientów jest infolinia, czat, salony, facebook. Tam można sobie narzekać na operatora.
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracowałam ponad rok. Socjalistyczne podejście do wypłacania premii, zarobisz ją w momencie kiedy cały salon wypracuje 100%, jeżeli nie możesz zapomnieć o pieniądzach pomimo zrealizowania swojego celu. Średnia miesięczna pensja nie przekracza 2600 złotych na rękę. Wypłata się nigdy nie zgadza. Zdarzało się, że sprzedane usługi ‚nie podpięli się pod Twój salon’. Finalnie tracisz kilka stówek bo nie idzie dojść jak walczyć o swoje pieniądze. Dodatkowo odpowiedzialność materialna za sprzęt na salonie i braki w kasie. Obciążenia finansowe za rzekome braki zwrotu sprzętów (dekoderów itp) do magazynu po 200-400 złotych. Patrząc na specyfikacje pracy, nerwy, stres i prawie ciaglę zdarzających się klientów chamów i prostaków, którzy krzyczą o 2 złote więcej na fakturze to praca nie warta pół złamanego grosza. ZŁODZIEJSTWO NA KAŻDYM KROKU. Nie polecam. Moje sugestie dla Orange Polska S.A.: Przestańcie okradać pracowników!
Nie pracowałeś w OPL skoro musiał cały salon wypracować plan, w salonach własnych pracujesz tylko na siebie i nie obchodzą Cię inni
Widzę, że możesz powiedzieć coś więcej o pracy w Orange Polska. Piszesz, że w salonach własnych pracuje się tylko na siebie - w jaki sposób jest to później rozliczane/weryfikowane? Ciekawi mnie, jak to wygląda od wewnętrznej strony i czy zdarzają się na przykład jakieś błędy w rozliczeniach, i jak później jest to korygowane.
Nigdzie nie można kupić doładowania telefonu na kartę za 25 zł oprócz salonu Orange, jest to bardzo uciążliwe. Mam nadzieję że Orange szybko to rozwiąże
Ja zrobilem tak, kilka lat temu mialem telefon na karte w Orange, nie rozumiem czemu ale po pewnym czasie zaczely mi znikac po zaladowaniu karty kwoty zl. Nawet 80% sumy. Dla mnie to byla prosta kwestia, dowiedzialem sie ze konkurencyjny "Play" ma lepsza oferte, przeszlem do Play i jest rewelacyjnie pod kazdym wzgledem, w Play jest tak jak w ksiazce pisze :) W sumie to nie rozumie dlaczego tak Orange mialo nie wiem jak teraz, ale jeszcze kilka lat temu polityke ze klientom znikaly kwoty z kart (?) I nie tylko ja opuscilem Orange, tak polecilem znajomemu, on tez do lepszej firmy Play przeszedl. Czy Orange rzeczywiscie zyskalo (???) Bal bym sie tez pracowac u takiego pracodawcy.
Rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie to porazka. Grzebia w twoim zyciu w twoich prywatnych sprawach z ponad 10 lat doszukuja sie nie wiadomo czego! Zamiast rozmowy o prace masz spowiedz ze swojego zycia nie tylko zawodowego! Przesluchanie i wychodzisz wyczerpany zniesmacxony bo sie czepiali grzebiac nawet w bolesnych wspomnieniach po smierci bliskich!!! Z doswiadczenia!!! Nie kasujcie tego moderatorzy. Niech wszyscy wiedza jak orange traktuje ludzi na rozmowie kwalifikacyjnej!! Najgorsza rozmowa w ogole!!!!
Gówniany zasięg, oferują drogie byle jakie telefony przez swoich dziwnych pośredników. Zasięg jest gorszy niż w innych firmach 20 lat temu. Porażka!!!!! Sms-y przychodzą po godzinie albo wcale. Infolinia niekompetentna, a swoich klientów traktują jak frajerów do naciągania. Drożyzna!!!!! Chała!!!! Ogólnie dno.
To jest strona dla osób, które pracują lub pracowały w danym miejscu. Zamiast jojczeć tutaj możesz np. złożyć skargę w miejscu do tego przeznaczonym (infolinia, salon, e-mail, adres korespondencyjny) albo przenieść się do innego operatora. Sama pracowałam kiedyś na infolinii i z reguły dla klientów "niekompetencja pracownika" polegała na tym, że nie mógł zrobić tego co sobie klient wymyślił, bo np. zabraniały tego przepisy :)
To jest strona dla osób, które pracują lub pracowały w danym miejscu. Zamiast jojczeć tutaj możesz np. złożyć skargę w miejscu do tego przeznaczonym (infolinia, salon, e-mail, adres korespondencyjny) albo przenieść się do innego operatora. Sama pracowałam kiedyś na infolinii i z reguły dla klientów "niekompetencja pracownika" polegała na tym, że nie mógł zrobić tego co sobie klient wymyślił, bo np. zabraniały tego przepisy :)
Kto taki mimy? On taki zaufały!??? Ej nie wygłupiajcie się!!!!
Dokładnie jaki h oj taki kótas.
Salon "gadaja" na infolinje, kazdy walczy o tego samego klienta. Strasznie śmieszna rzecz ze pracownicy sami sobie podbierają klientów. Żenująca firmą. (usunięte przez administratora) kłamcy byle tylko sprzedac i jedni gadają na drugich czasami ma sie wrazenie ze to 3 lub 4 firmy..
Firma zatrudnia większość pracowników przez outsourcing. Sprzęt jaki się dostanie zależy od firmy z którą się podpisze umowę. Ale Orange tnie koszty gdzie może, więc fitmy partnerskie oferują złom. Pozostałe akcesoria, jak myszka, lub nie daj Boże, monitor trzeba specjalnie zamówić, skombinować po innych pracownikach, lub sobie kupić. Biuro w centrum Warszawy to straszna, stara nora pamiętająca jeszcze czasy telekomunikacji. W lato można się udusić, bo klimatyzacją to drogi gadżet. Wyczuwa się delikatne napięcie między pracownikami OPL a pracownikami outsourcingu, a także między pracownikami różnych działów. Używane technologie są mocno przestarzałe nie tylko pod względem hardware, ale też software. I nic dziwnego, bo ktokolwiek zdolniejszy i zaradniejszy, jeśli nie piastuje wygodnej posady, ma wystarczająco rozsądku żeby się stąd ewakułować. Wynagrodzenie jest ok, ale inne firmy oferują więcej. W ramach oszczędności pracownikom oferuje się stawki godzinowe. Takie niespodzianki jak wolny 12 listopada kosztowały pracowników dzienną pensję. Zatrudnienie wyłącznie na czas określony. Jeśli prawo pracy już nie pozwala to wtedy MYK i zmiana firmy pośredniczącej. Od firmy bije krętactwo i kombinatorstwo. Pracownik jest traktowany jako usługa.
Niestety poziom HRów jest poniżej mułu na dnie. Zaskoczeniem było, że HRy pytały mnie o rzeczy zarządcze, pani skrupulatnie sobie wszystko spisywała ale widocznie kompletnie nic nie zrozumiała z tego co mówiłem. Takie wiecie, puste pytania czy ktoś się na czymś zna. Po czym decyzja o odmowie dalszej rekrutacji bo brak doświadczenia. No żesz w (usunięte przez administratora) jeża! Po to macie CV żeby z niego wyczytać czy ktoś ma dane doświadczenie, czy nie! Skoro zapraszacie na rozmowę, to wiecie czy to doświadczenie jest, czy nie i czy akceptujecie że go nie ma czy że jest małe! Poza tym ja z HRkami nie gadam o zarządzaniu bo to jak mówić do ściany betonu. No i macie efekty: uciekł wam świetny menedżer. Brak pytania o referencje, te były tutaj kluczowe, bo mam referencje z 3 poprzednich firm a tu o, brak pytania o referencje. Menedżer/dyrektor pewnie nawet nie widział CV i nawet nie słyszał mojego nazwiska. Laseczka z HRów na poziomie lat '70 więc nie zdziwiłbym się gdyby sama podejmowała tak id...ne decyzje. Ode mnie pała z minusem za zawracanie głowy.
Niektórzy chyba zapominają, że to strona dla osób, które w danym miejscu pracowały/pracują i mają coś na temat tej pracy do powiedzenia, a nie dla niezadowolonych klientów, którzy chcą powylewać swoje żale. Od narzekania na operatora jest infolinia, salon, fanpage na facebooku, e-mail, adres korespondencyjny i zapewne kilka innych kanałów kontaktu, o których teraz nie pomyślałam.
No nie mogę, te ich reklamy! Jakieś numery "na głowę", do tego super-przaśne rysunki, naprawdę szkaradne i nazwa new mobile pisana jako nju mobajl, jak dla analfabetów.... trudno o gorsze wrażenie. Podczas gdy u konkurencji m.in. zabawny wysoko budżetowy pluszowy miś i jego interesujące perypetie, np. ta erotyczna z przystojnym i dzielnym skinem-gejem Fifim. Na pewno nie kupię sobie karty tej (usunięte przez administratora) Orangi. Oranga, moglibyście się bardziej postarać.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Orange powinno wynagradzać pracowników za wiedzę a nie tylko za wciskanie Klientom usług i urządzeń, które w dodatku nie działają prawidłowo jak np. Funbox 3.0 z zasięgiem WiFi do 3-4 metrów. Rozwiązanie jakie Orange proponuje to Smart WiFi Box za 9,99zł miesięcznie, czyli "doimy Klienta-frajera ile się da"
Moim zdaniem to kiepska firma, bo ma żenujący dział HR. Byłam na rozmowie rekrutacyjnej, było wspaniale, jest pani zatrudniona, proszę czekać na telefon z konkretami za tydzień. Nie zadzwonili, nie napisali e'maila, nic. Straciłam czas na bezproduktywną rozmowę, mam duży niesmak. Czy to takie trudne powiedzieć - dziękujemy za przybycie, jednak szukamy kogoś o innych predyspozycjach. Żenada.
Po rozmowie starałaś się może skontaktować z firmą Orange Polska, aby dowiedzieć się, dlaczego do dzisiaj firma nie skontaktowała się z Tobą? Może czas rekrutacji się wydłużył, stąd w dalszym ciągu brak telefonu ze strony osoby z działu HR? Napisz, czy próbowałaś sama dowiedzieć się, co jest powodem braku kontaktu ze strony pracodawcy.
Antoni. Dostać się na rozmowę to jest propozycja pracy nie zachęcaj do nagrywania rozmów z potencjalnymi pracodawcami.
NIE POLECAM! To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem i nie chcę mieć więcej z nimi nic wspólnego. Doradca poinformował mnie, że mam ubezpieczony ekran i kiedy przyszło do wymiany szyby, wystawił kosztorys na 300 zł i oznajmił, że jednak to nie było ubezpieczenie. A telefon tak czy siak nie został naprawiony! Każdemu ODRADZAM I BĘDĘ PRZESTRZEGAŁA KAŻDEGO PRZED FIRMĄ ORANGE.
Rozumiem, że większość wypowiedzi w tym wątku może być od osób, które korzystają z usług sieci Orange Polska, jednak przypominam, iż jest to forum opinii o danym miejscu pracy, więc zachęcam osoby, które mają doświadczenia związane z tym miejscem pracy do aktywnej dyskusji. Zawsze ciekawiło mnie, jak wynagradzane jest stanowisko konsultanta na czacie, który oferuje ta firma. Ktoś z Was pracował na takim stanowisku?
Brak kontaktu z konsultantami poprzez czat !!!!! Moje sugestie dla Orange Polska S.A.: Brak możliwości bezpłatnego połączenia z "mojego orange " z konsultantami !!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Lepszy- dostępny kontakt z abonentami !!!
Zgłaszałeś może te problemy technicznie bezpośrednio firmie Orange Polska S.A.? Od jak dawna występują problemy z połączeniami z osobami obsługującymi chat? Napisz, proszę, jak to wygląda.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 107.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.