Nie miła konsultantka nie polecam (usunięte przez administratora)i prostactwo w jednym.
Pamiętam jak zachowywali się klienci którzy później twierdzili że konsultant był niemiły. Radzę najpierw zastanowić się nad swoim zachowaniem. Fajnie by było gdyby osoby dzwoniące na infolinię/przychodzące do salonu przestali traktować pracujących tam ludzi jak worki treningowe na których można się wyżywać do woli.
Pamiętasz, w sensie, że sama pracowałaś na infolinii czy w salonie? Interesuje mnie to pierwsze, może znasz stawki? Nawet sprzed paru lat, to wiele mi powie o warunkach :)
Zgadzam się w pełni nie dzień dobry tylko morda masz załatwić koniec ok ale nikt nie jest workiem treningowym coś może nie działać każdy to rozumie i chce pomoc ale jak ktoś klnie i wyzywa pracownika to jak ma pomoc ?
Moje wielkie podziękowanie Panu Dominikowi Wiciejowskiemu za obszerną telefoniczną konsultację w dniu 6 grudn. 2022r. o godz.8:20 i pomoc w naprawieniu programu. Wykazał wiedzę i kompetencje oraz zwykłą ludzką życzliwość i cierpliwość.
Praca w tej firmie to (usunięte przez administratora) plany wyśrubowane tak żebyś nie zarobił , ważne są tylko premie dla menadżerów i dyrektorów pracownika wykręcą jak ścierkę jak już padnie następny , salony się zamykają " FRANKI " partnerzy biznesowi jak to nazywa Orange uciekają bo starsza im tylko na opłaty . NIE POLECAM !!
Ogłoszenie na które było wysłane CV od 3500 brutto, przy podpisywaniu umowy 19 brutto za godzinę. Do tego sprzedaż ma niby być dodatkiem a w zasadzie masz głównie to robić. Cieszę się, że już tam nie pracuję. Chaos ogromny, organizacja leży i kwiczy, wyżej postawieni przełożeni zbywają problemy innych pracowników i każda rozmowa kończy się na zachwalaniu jak to dobrze, że pracujemy w Orange i jaka to wspaniała firma. Masakra. Aż żal mi ściska serce, że niektórzy pracownicy siedzą tam, tracą swoje nerwy i czas i jako jedyni starają się to trzymać w kupie, ale to pożal się Boże dyrektorek zbiera hajs i spija śmietankę. Masakra. Nie polecam nawet jako pierwszą pracę, bo można zebrać tylko skrzywiony obraz tego jak korporacja wygląda, bo są znacznie lepiej zorganizowane firmy, które szanują pracownika.
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Osxusty i (usunięte przez administratora) w życiu nie polecam tej firmy
Kpina i absurd, firma zapewnia o super internecie, a sie okazuje, ze nie ma zasiegu , nie laduja sie proste strony typu wp.pl , gdzie PLUS i PLAY radzą sobie doskonale w tym samym miejscu na innych urządzeniach (internet mobilny). Po zlozeniu zawiadomienia stacjonarnie w biurze Pani napisala reklamacje, po czym miał się zgłosic technik i uwaga - nikt nie przyjechał tylko dostaliśmy pismo w opdowiedzi, że nie możemy zerwac umowy bo zasięg nie jest ich winą. FIRMA ABSURD NIE POLECAM OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM. Obiiecuja gruszki na wierzbie, a jak zaczniesz płacić i podpiszesz umowy, to .... po prostu zenada
Orange B2B - Szczerze odradzam i nie polecam. Jeszcze w latach do końca 2021, pracując w kanale agencyjnym dało się zarabiać uczciwe pieniądze (prowadząc działalność gospodarczą). Obecnie 80% sieci agencyjnej zastanawia się nad zmianą pracy z powodu warunków finansowych. Orange okraja tzw portfele i jak jeszcze kiedyś dało się klientowi zrobić ciekawą ofertę, tak teraz handlowiec nie ma żadnej karty przetargowej. Procedura goni procedurę, do tego stopnia, że gdyby się z nimi zapoznać są one absurdalne, a obecna sprzedaż robiona jest niezgodnie z procedurami. Brak jakiejkolwiek podstawy finansowej - jeśli coś pójdzie nie tak zostajesz z zerem i ewentualnymi długami - biuro, paliwio, papier, drukarka to wszystko jest po stronie pracownika. Pracodawcy nie interesuje to, czy stracimy 100 zł za dojazd do klienta, gdzie zarobimy powiedzmy 30 zł. Omijać z daleka, to najbardziej słuszna rada.
Witam. Czy ktoś ma opinię na temat zarobków w salonie jako sprzedawca ? Jak wygląda system prowizyjny bo wstępnie usłyszałam najniższą krajowa plus premia od utargu czy to wszystko jest liczone do wypłaty jako cały zarobek. Jakie są realne zarobki na okresie próbnym bo usłyszałam 3200-3500 na rękę i nie wiem czy poświęcać czas na rozmowę rekrutacyjna
Nie polecam. Obietnice super zarobków, super elastycznych grafików i super szkoleń. Na obietnicach się kończy. Zarobki to był żart, grafik rozwalał cały dzień i wielkie problemy żeby wziąć wolne, laska prowadząca szkolenia zgrywała wszechwiedzącą ważniarę a jak się do niej poszło to była zajęta wpieprzaniem słodyczy i "znajdź sobie"..
podoba mi się, byłam na rozmowie rekrutacyjnej! mam nadzieje, ze sie odezwa w tym tygodniu. już wszystkim powiedziałam, że mam to !!
Ostatnio byłam obsługiwana przez pracownika Orange Pana Michała przy ul.Pilsudzkuego w Markach przy M1. Niezwykle przemiły pan. Profesjonalna obsługa, pełen życzliwości, przychylności i zrozumienia. Pan Michał wyjaśnił mi każdą kwestię, pomógł mi przejść przez czynności, z którymi powinnam sama sobie radzić. Jestem bardzo wdzięczna Panu Michałowi za pełne zaangażowanie w wykonywaną pracę a przede wszystkim za szacunek dla klientów. H.Czarnocka
Byłam ostatnio na rozmowie, stanowisko bardziej „centralowe”. Mila rozmowa przez telefon, mila rozmowa na spotkaniu. Śmieszki hihiszki i obietnica feedbacku za +/- tydzień. Na rozmowie informacja o stawce godzinowej - co to ma być?! Jeden miesiąc będę miała co jeść, a jeden nie :)) Feedbacku nie było, zaraz minie miesiąc od rozmowy.
O co chodzi z tym że jeden miesiąc będziesz miała co jeść a drugi nie? Jakieś prowizyjne wynagrodzenie tu jest czy o co chodzi
Magdaleno, czytaj proszę ze zrozumieniem orange miał się odezwać +/- za miesiąc i olali Rekutenta.
Od 2 lat pracuje w salonie jako sprzedawca. Czytając poniższe opinie widzę falę hejtów na firme i przedtawienie jej w najgorszym świetle. Powiem tak - wybierając pracę w sprzedaży, trzeba być świadomym, że naszym zadaniem jest srzedać a nie siedzieć na tyłku i narzekać. Zgadzam sie oczywiście z tym, że jest bardzo wysoka presja ze stony kierownictwa jak i wyższych szczebli. Duża rywalizacja i wyścig szczurów. Ale mi to odpowiada, ponieważ jestem świadomy swojej pracy. To nie chodzi o to, że Orange jest złą firmą - każda praca w sprzedaży tak wygląda. Mam paru znajomych pracujących u konkurecji (telekomunikacja) i mówią "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma". I całkowicie się z tym zgadzam. Taka natura Polaka - zawsze bedzie zle. A teraz wyraże swoją opinię na tema firmy Orange. Na początku przechodzi sie szereg szkoleń - głownie ofertowych oraz z technik sprzedaży - jeżeli trafisz na dobrego trenera to szkolenie może być interesujące. Jest strasznie dużo wiedzy do przyswojenia jeżeli chodzi o ofertę i procedury. Orange świadczy wiele usług (stacjonarne + komórkowe + prąd) co za tym idzie? Ponad kilkadziesiąt różnych ofert - oczywiście mamy stały dostęp do serwera sprzedaży gdzie mozna te oferty zobaczyc - natomiast jeżeli chcesz być dobry sprzedawcą musisz mieć te oferty w jenym paluszku. Jest strasznie dużo sytemów do ogarnięcia i sprzedażowych i obsługowych - natomiast pod knoniec tego tygodnia będzie 1 system sprzedażowy - co będzie dużym ułatwieniem dla nas. Jeżeli chodzi o zarobki - podstawę na start dostaje sie około 3000-3500 plus prowizję. Średnia prowizja za ralizację celu to około 2000 tys. Więc jeżeli sprzedajesz to zarbiasz dobrze. Jakie sa plusy pracy w Orange? - miła atmosfera ze strony współpracowników - ja trafiłem na super kierownika - który potrafi zmotywować - ale czasami oczywiście jest męczący haha - fitprofit, konursy, nagrody, bilety do kina, kurs angielskiego, szkolenia, wyjazdy intergacyjne - praca nie jest monotonna - coedziennie cos nowego sie dowiaduje - klienci są różni Minusy? - presja? ale jak dla mnie ona jest motywująca - trudna praca z klientem - szereg procedur, które są bezsensu no ale niestety nie mamy na to wpływu Generalnie moim zdaniem praca w Orange nie jest dla każdego - jeżeli dobrze sie czujesz w sprzedaży to polecam - robiąc wyniki - nikt sie nie będzie czepiał a Ty dobrze zarobisz.
Salony i przeszkolenie? To wytłumacz skąd tyle telefonów na infolinię DLA KLIENTÓW od nieogarniętych pracowników salonu pytających o podstawowe rzeczy typu "jak wyłączyć halo granie?" albo "dlaczego klient ma taką fakturę, bo ja nie rozumiem" a tam same kwoty abonamentów z love'a.
Napisałeś, że lubisz wyścig szczurów i rywalizację. Chciałbym zwrócić Ci uwagę, że to dwie różne rzeczy, zwłaszcza jeśli mamy na myśli uczciwą rywalizację. W uczciwej rywalizacji zwycięża lepszy, w wyścigu szczurów zwycięża jeden z tych szczurów, no i nawet po zwycięstwie pozostaje szczurem. Pozdrawiam
Ale to już inna sprawa. Teraz cięzko o dobrego pracownika. Szkolenia są dostępne. Większość informacji możemy znależć w naszych "pigułkach wiedzy" A to, że praciwnik tego nie wie to juz inna prawa
Raczej powszechna sprawa, bo to zazwyczaj kilka telefonów dziennie u JEDNEGO konsultanta. Na tych szkoleniach powinni mówić, że infolinia służy do obsługi klienta a nie wsparcia nieogarów z salonu.
Skąd masz takie dane, że jeden konsultant wykonuje kilka telefonów dziennie? U mnie w salonie taka sytuacja nie ma miejsca - dzwonimy na wsparcie ewentualnie w sprawach technicznych - jak systemy zawiodą.
Jeden konsultant ODBIERA po kilka połączeń z salonów dziennie. A to "wsparcie" to rzeczywiście wsparcie, czy tak sobie mówicie na infolinię?
A skąd tyle ludzi przychodzi do salonu odesłanych przez nieogarów z infolinii? Naciągnąć klienta przez słuchawkę łatwo ale reklamacje do salonu nie?
Taaa... Klient dostał SMS-a, że w celu dokończenia formalności związanej z usługą powinien pójść do salonu, a przez salon został odesłany na infolinię, gdzie z przyczyn oczywistych (pewnie nie dla konsultantów z salonu) nie można mu było pomóc. Konsultanci z salonów wcale nie odsyłają na infolinię po tym jak nawciskali kitu byleby sprzedać i zgarnąć premię. WCALE (sarkazm) Ja rozumiem, że salony nie ogarniają, ale infolinia to nie to samo co telemarketing. Pozdrawiam :)
2000 tysiące premii? Hahahaha, dobre sobie. Pracowałam tam ponad rok. Cele realizowałam ponad 100-120%, JAK SALON NIE ZROBI planu na 100% to dostajesz jakieś 300 złotych premii za konkursy i to odrębnym przelewem bo to kasa od Samsunga lub Huawei. Większość salonów to salony agencyjne, w których tak to wygląda. Tylko w salonach firmowych pracujesz sam na własny rachunek. A salonów firmowych 5 w Warszawie i tam są kierowani najlepsi sprzedawcy (ciężko wywalczyć przeniesienie, prędzej dostaje się zwolnienie jeśli chce się przenieść)
Więc nie wypowiadaj się skoro pracowałas u agenta a nie byłaś zatrudniona w Orange Polska S. A bo to dwa różne światy
Masz inne zdanie niż Były pracownik. Może przedstaw jak wygląda zatrudnienie z Twojego punktu widzenia i czy wynagrodzenie jest satysfakcjonujące?
Gdzie masz taką premie i podstawę? Chyba w salonie własnym... Większość salonow to agenci a tam tak dobrze nie ma. Ja na dzień dzisiejszy po 8 latach szukam innej pracy. Coraz większe ciśnienie, cele, premie coraz niższe, obowiązków coraz więcej. A ostatnio zarabiam tak śmieszne pieniądze, że aż wstyd. 2400 zł na rękę za zrobienie celu, to pensja razem z premia. Wieczne niezadowolenie wszystkich z góry, wymagania z kosmosu a kasa w dół z miesiąca na miesiąc. Od pewnego czasu robię research jak to wygląda w innych salonach, jak wygląda praca na podobnych stanowiskach w innych firmach i widzę, że Orange skoczyło się na dni jeśli chodzi o warunki pracy, płace, obsługę itp. Nie polecam.
3000 brutto czyli wychodzi ok 2100 zl na reke zadna rewelacja. 3500 zl brutto chetnie bym zobaczyl. Gdzie takia pensje masz? Srednia prowizja 2000 zl brutto czy netto bo tez bez szszegolow podane ciekawe gdzie taka premia a jaki jest cel przy tym, tez na ciekawym poziomie pewnie. Nie dodano ze jak nie wyrobisz celu nie zobaczysz premii sprzedażowej a ta jest uzalezniona od wynikow nie majacych nic wspolnego ze sprzedaza.
Ja nie wiem gdzie wy pracujecie, bo chyba nie w OPL. Jak płaci wam prywaciarz i robi was w wała, to już inna kwestia. Jeśli nie macie umowy z Orange, to po co w ogóle się wypowiadacie. Ja pracuję w salonie własnym w jednym z większych miast w Polsce. Jak zrobisz 100%, premia to granice 2500 zł (podstawa 3000 brutto), tyle miałem w zeszłym miesiącu. W Czerwcu zrobione 126%, premia ponad 4000. Wypłaty przyszło 5900 + 300 zł od Samsunga za konkurs. Reszta w większości prawdziwa, ciśnienie ogromne, zrobisz przez kilka miesięcy 120%, jesteś super, jednego miesiąca nie zrobisz normy, jesteś najgorszy, cisną Cię, tłumaczyć się musisz jak dziecko itp. Niepoważni. Ale w sumie w każdej korpo tak jest, jesteś tylko cyferką. Mają Cię w nosie, coś odpowiedz, to wylatujesz i tyle, zatrudnią sobie nowego, stąd też spora rotacja. Mnie już męczy to i mimo tego, że da się dobrze zarobić, to i tak rozglądam się za czymś innym.
Za 120% planu to 2x tyle w konkurencji dostaniesz ale laske robia hahaha a ty sie spinasz juz dawno im kazalem ssac za takie warunki xd
No tak wyglada praca w Orange ciezka z roku na rok coraz bardziej. Cisnienie , cisnienie kaza sie tlumaczyc ciagle ze wszystkiego. Nie wyrobisz wynikow jakie masz w celu to premia sprzedazowa przepada i nikogo to nie interesuje. Firma ma klienta Ty nie masz nic mimo staran. Wszystko musisz robic tak aby kl byl zadowolony no i sprzedawac. Pensja minimalna reszta uzalezniona od klientow ich humorow i od samego siebie. Jak zachorujesz tez przepada bo nie zdarzysz celu wyrobica. Ponadto od premi tez jest podatek niemaly. Ladna kwota sie kurczy. Jeszcze traf na roszczeniowych klientow a tych jest niemalo.
Dokladnie nie potrafia wytlumaczyc co klient ma na rachunku tylko dzeonia na infolinie albo reklamacja wprowadzaja zeby to ludzie z reklamacji dzeoniki i tlunaczyli rachunek ktory jest przejrzysty i banalnie lristy wystarczy tylko zajrzec ale po co.
Opl zatrudnia poprzez firmy zewnetrzne wiec jest to praca na rzecz Orange czyz nie?. Obowiazki cele wymyslone przez gore czyli ludzi firmy Orange potem narzucanie przez np KW na koncu przez kierownika grupy. Ale jesli chodzi o inne rzeczy cos dla pracownika to cisza.
Wynagrodzenie nie jest satysfakcjonujace. Firma nie docenia pracownikow. Podwyzka raz na rok 150 zl? w obliczu drożyzny. Pensje firmy a innych mniejszych np call center sa takie same czyli minimum. Tak wnioskujac pracownik nie bardzo sie liczy. Umowy po 5 latach pracy i doswiadczenia na 3/4 etatu to smiech.
Wiesz, lepsze te 150 zł na rok, niż nic. Bo bywa i tak że firma od lat nie podnosi wynagrodzenia mimo że pracownicy wielokrotnie się domagali podwyżek. ;)
Bilety do kina, kursy angielskiego, nagrody, wyjazdy integracyjne w jakiej to firmie? Bo w Orange nie kojarzę.
''presja? ale jak dla mnie ona jest motywująca'' XD (usunięte przez administratora) życie, tresura.. rozumiemy, fetysze
Ale wiesz, że firma musi podnieść wynagrodzenie? Słyszałaś lub słyszałeś o czymś takim jak podwyżki płacy minimalnej? Istnieją od paru ładnych lat.
Hej, Pytanie do tych którzy pracują w salonach Orange Polska bezpośrednio. 1. Jaka jest u Was atmosfera? 2. Jaki macie telefon służbowy? i czy dostaje się nowy czy jakiś złom? 3. Wypłaty są płatne do kiedy? 4. Jak z przemiałem ludzi? zwalniają za wyniki? Pzdr Z.
Z atmosfera bywa roznie ale raczej jest ok, kwestia zespołu. Sluzbowy telefon na początku dają jakiś zwykły coś w stylu xiaomi potem możesz sobie zmienić po 2 latach np na iphona 13 a nawet niebawem wejdzie do służbowej telefonu rowniez możliwość zamówienia 14 - oczywiście te telefony są z dopłatą jednorazową lub na 12rat (ip13 coś około 2500zl?- jakoś tak) wypłaty tak jak w całym orange ok. 3 dni przed końcem miesiąca - zawsze jest komunikat w intranecie wewnętrznym. co do ludzi. Ja się wypowiadam jako salon własny u jaś przemiału nie ma jako takiego mamy stałą ekipę ;) prędzej jakieś macierzyńskie. Owszem zdarza się ze jak przyjdzie nowa osoba dosyc szybko rezygnuje ale to poprostu osoba która się nie nadaje do takiej pracy i zderza się z rzeczywistością. Praca jest wymagająca cele ambitne , ale jak zrobisz to co do Ciebie należy to premia jest zadowalająca :) oczywiście nie zachwalam tu w pełni. jest wiele rzeczy które zmienił bym jako pracownik ale umówmy się- to jest korpo. Siła przebicia na poziomie 0 :-)
Cześć, czy macie opinie na temat pracy w biurze przy Jerozolimskich?
Cześć, ktoś wypowie się o pracy w orange w Krakowie?
Witam Chciałbym podziękować za fachową pomoc i doradztwo pani Magdaleny która pomogła dzis odblokować nasz telefon. Dziękujemy i liczymy że takie osoby są doceniane.
Nie są bo tylko sprzedaż się liczy firma ma w (usunięte przez administratora) ze to ktoś pomaga tam trzeba tylko sprzedawać
Oczywiście podwyżki płac raz na rok.
To ciekawe kto te podwyżki dostaje bo na pewno nie pracownicy infolinii. Pracowałem ponad rok i podwyżki nie zobaczyłem.
oranżżżż XD juz wole zbierac pomarańczo niż tu robić trochę polecam, troche nie. 1500 zl na miesiac max.
Brak oferty np numer stacjonarny plus numer komórkowy w jednej cenie ( ewentualnie nie wiele drożej , dodatkowe GB na komórkę.Czyli numer komórkowy plus stacjonarny w jednym.Moim zdaniem taką oferta powinna być,dwie karty SIM
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.