O czym świadczy renoma firmy? Że większość TL i Szefów ogląda oferty pracy XD
(usunięte przez administratora)i wieczne wylogowania Zapisana na 10 godzin przepracujesz może 2 i pół i za tyle ci zapłacą bo nie ma ruchu a kierownik nie chce płacić mi za to że jestem w pracy. To są praktyki kierownictwa ! W ogłoszeniu powiedziano że będę odbierać połączenia a często zmuszają też do dzwonienia do ludzi którzy wyraźnie sobie tego nie życzą i są to mało przyjemne rozmowy bardzo często jest się obrażanym. Pracowałam już w wielu miejscach ale to tutaj to jest okropieństwo żeby za spędzone w pracy 10 godzin zapłacono mi 30zł. Tak ! 30zł za 10 godzin pracy bo gdy każą Ci się wylogować to nie pozwolą ci wyjść z pracy ! Masz siedzieć i to za darmo ! a podobno przy podpisywaniu umów tyle się zarabia ! Bzdura ! Ludzie ! Nie dajcie się kupić na to głupie gadanie !(usunięte przez administratora)
a powiedz mi, jaką umową jesteś wobec firmy zobowiązana? bo ta praca niby na 10h a w realu 2h to dziwnie wygląda, i pewnie nie jest to etat ? czy wyszczególnione były te obowiązki gdzieś ze np. zmuszają cię do dzwonienia do kogoś jak miałaś tylko odbierać tel?
To jest umowa-zlecenie, gdzie grafikujesz się na konkretną ilość godzin, a często nalegają, żeby brać więcej. Kierownictwo myśli, że jak to jest zlecenie to zamiast pracowników mają niew olników i mogą nas wykorzystywać jak chcą.
Ale chyba nikt tu nie jest na pstryknięcie palca? Bo sama piszesz, że grafikuje się jak chce. Ale tak z dnia na dzień to chyba nie można?
Czego się spodziewałaś po call center, które zachowuje się jak upośledzone korpo? Że będą ci płacić za nic?
To prawda z ciągłymi wylogowywaniami. Zasada jest jedna. Masz być dla firmy na zawołanie, Ty ich nie obchodzisz wcale nie wspomnę o (usunięte przez administratora) i zepsutym sprzęcie. Nie da się tam dłużej pracować. Praca tylko dla studenta bez obowiązków .
Dokładnie taki system pracy, 8h zagratfikowanie a na wylogowaniu pół dnia i w dodatku szybciej do domu każą isc bo nie ma połączeń.!!! Szkoda czasu i energii na tą robotę.
(usunięte przez administratora)
Dokładnie tak tam jest, lepiej się tego opisać nie da :)
Idealny opis pracy w Telbridge i dla Play. (usunięte przez administratora) Infolinia obsługowa zajmuje się wciskaniem leadów i zwalaniem 10 klientów w godzinę na dziurę w mniej niż 4,5 min. Podczas twojej nieobecności wydzwanianie/wypisywanie na fb, często w niemiły sposób i popołudniami o dodatkowe grafikowanie się do pracy. Jak już przyjdziesz, to wylogi/redukcja po godzinie, bo "nie ma ruchu (usunięte przez administratora) Wypłata ok. 730 zł za miesiąc pracy. L4/zwolnienia dokładnie jak było opisane.
Byłam na pracy zdalnej, szkolenie było przyjemne ludzie mili Pani A od szkolenia bardzo przyjmna kobieta, jednak szkolenie trwało ponad tydzień po ok. 6h dziennie i w ogóle nie zostało mi za nie nawet złotówki zapłacone. Powiedziano nam że dostaniemy 100zl za szkolenie ( co już jest śmieszne, że za tyle godzin tak małe pieniadze) a do dzisiaj nie zobaczyłam tych pieniędzy. Sama praca na początku wydawała się w porządku wiadomo zdarzali się klienci wredni, ale na to byłam przygotowana. Jednak fakt, że w trakcie naszych zagrafikowanych godzin np. Były szkolenie obowiązkowe za które nie płacili kpina po prostu brak szacunku do czasu ludzi, bo to nie było 15 minut tylko np. 2,5h za darmo siedziałeś na szkoleniu. Aktualnie co się tam dzieje też nie wygląda za ciekawie z pełnego etatu ucieli ludziom godziny i robisz tylko po 4h dziennie więcej nie możesz no chyba że osiągniesz określoną ilość sprzedaży to wtedy pozwalają ci zostać na więcej godzin. Podczas rozmowy o prace jak i na szkoleniu była mowa że jest to praca na pełen etat i co teraz maja zrobić ludzie którzy tam poszli i muszą rachunki zapłacić, niektórzy rodziny utrzymać? Ma lidera zespołu nie mogę złego słowa powiedzieć bardzo pozytywna osoba gdy się czegoś nie wiedziało od razu pomagał, wyrozumiały facet, lecz niestety Panią K już tak dobrze nie wspominam niby próbowała pomóc a jak jej mówiłeś jak coś wygląda to każdemu odpowiadała w ten sam sposób zbijać obiekcje i tyle, nie rozumiała że naprawdę duża część klientów miała tak konkurencyjne abonament, że nie dało się ich przekonać do zmiany jezeli teraz by mieli płacić więcej, a w większości tych przypadków dostać mniej, bo kto głupi by się na to zgodził? Cały czas powtarzała że jakoś jak ona pracowała na telefonie to miala nawet więcej niż od niej oczekiwlai sprzedaży i była kompletnie nie wyrozumiała, krzyczała na ludzi na dicordzie. Także ogólnie sama praca zła nie była lecz przez te oszustwa z nie zapłaceniem za szkolenie, obcianie godzin ludziom, nie płacenie za czas pracy podczas szkoleń i nie miłą pani K nie mogę polecić tego miejsca.
Wynagrodzenie za szkolenie w tej firmie? Wolne żarty..za naukę się powinno płacić ! niestety urząd podatkowy na to nie pozwala
4 aneksy od 9 do 13 lub 8 do 12. Większość ludzi którzy nawet decydują sie przedłużyć umowę i tak rozmowę chcą prowadzić w godzinach popołudniowych a nie jak właśnie dotarli do pracy i siedzą w biurze albo są za kółkiem więc osiągnięcie tego wyniku jest bardzo trudne. Z drugiej strony możliwe że trafi się ten jeden klient który ma rodzinę 4 numery i przedłuży z tobą umowę to możesz łaskawie zostać do 17. Również zostałem okłamany na temat pełnego etatu, gwarantowanych 8 godzin, oraz wynagrodzenia za szkolenie. Są też obowiązkowe niezapowiedziane i nie płatne szkolenia z modeli telefonów których i tak nie sprzedajemy. Jak koordynatorowi brakuje "godzin" by rozdać między pracowników to albo cię wylogują, albo wrzucą na szkolenie by mieć cię z głowy.
krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy
jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zamiast szukać nowych zawodników przestańcie zwalniać starych xD
POZYSKANIE/WBT tragiczne! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! A ZWŁASZCZA SZEFOSTWO!
Mocne słowa dość, może jakieś argumenty podasz? Widzę że się dość uniosłeś, ale nie wiem czemu :D
No to w końcu są w porządku czy nie? Bo już nie wiem na jakąś opinię patrzeć. Może jakieś argumenty podacie w końcu, bo ta rozmowa do niczego nie prowadzi?
Praca na infolinii do najgorszych nie należy ciągłe wylogi mała premia Praca do najgorszych nie należała, wystarczyło się uodpornić na głupie gadanie klientów 8i pilnować wytycznych. Plus taki że poznałam tu fajne osoby i team liderzy oraz szef to pozytywne zaskoczenie serdeczne podzdrowienia dla panów D oraz Sz.bo atmosfera była lepsza niż się spodziewałam (czytając opinie). Na stałe nie ale polecam
Można się uodpornić na gadanie i wyzwiska klientów, jeśli dadzą ci wyrobić te 8h. Przy ciągłych redukcjach i wylogach jest to niełatwe. Dzień z 2-3 rbh to norma tutaj. Pozdro dla sz. co w (usunięte przez administratora) włażą by się utrzymać na stołkach. (usunięte przez administratora) z agentami, przecież przemiał i stwarzanie pozorów zatrudnienia musi być.
Czy ktoś wie czy chcąc złożyć wypowiedzenie muszę iść do team leadera czy zrobić to w recepcji?
Wystarczy, że nie będziesz przychodzić do pracy ;) w końcu wyślą Ci pocztą informacje o rozwiązaniu umowy.
Nie polecam, w szczególności wszystkiego co związane z Play. Kierownictwo to dno, Pan Bułka jest odklejony od rzeczywistości. Liczy premie jak chce, ludzie potrafią być stratni po 1000 zł bo nagle stwierdził że nie przyzna premii za zrobiona robotę... Jeszcze raz nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem.
Dzisiaj podeszła do mnie ta pani w ciemnych włosach i zaczęła na mnie krzyczeć, że źle rozmawiam z ludźmi. Poniżała mnie na oczach innych pracowników. Darła się głośno i wyrzuciĺa mnie z sali. Jak tak można do pracownika podchodzić?! Przecież te osoby z kadry to widać mają coś nie tak pod sufitem. Szybko uciekłam z sali. Zgłaszam całą sprawę wyżej.
Powodzenia ;) tam wszyscy mają gdzieś pracownika. Górze zależy tylko na tabelce w Excelu i pieniążkach od P4 ;)
Zgłoszenie tutaj nic nie da. Ta firma ani jej główny klient ma to gdzieś. Spróbuj zgłosić to do państwowych instytucji. To zachowanie wali (usunięte przez administratora)gorzej niż smród z tej zagrzybionej klimatyzacji.
Dobra dobra, praca pracą, ale ktoś mi może wytłumaczyć czemu konrad z infolini jest taki hot
Według mnie wszystko jest tak jak od początku mówili. Kasa zawsze na czas, popracowałem trochę w firmie a teraz już na zdalnej. Z grafikiem nie mam problemów. Idzie się dogadać. Spoko bo można często coś ciekawego wygrać. Współpracownicy też są ok. Trochę nie kumam tych negatywnych komentarzy bo właściwie to nie mam się do czego przyczepić.
Czyli najpierw trzeba jakiś czas popracować w firmie, a następnie można przejść na pracę zdalną? Jak to wygląda?
Zaczynając pracę w TLB czytając wszystkie negatywne opinie bałam się, że praca będzie jak w (usunięte przez administratora). Dałam sobie miesiąc na stwierdzenie czy w tej pracy zostanę czy też nie - chciałam zweryfikować atmosferę w pracy jak i pracę samą w sobie. W tym czasie okazało się, że ta firma ma swoje plusy. Jeżeli chodzi o wypłatę, jak wiemy wynagrodzenie otrzymujemy po przepracowanych godzinach to, że są wylogi? no są, oczywiście większość agentów sama się o nie prosi - no chyba, że konsultant przychodzi by ,,odbębnić" i nie robi minimalnych wyników to każdy pracodawca raczej dąży do spełnienia chociażby do minimalnego wyniku - na siłę nic nie ma. Premie? samej udało mi się otrzymać premie i dodatkową kaskę do potfela przy osiągnięciu tak naprawdę minimalnego wyniku. Jeżeli chodzi o atmosferę to jest naprawdę super z trenerami idzie się dogadać jeśli chodzi o pracę, pośmiać czy nawet zwyczajnie porozmawiać, jeżeli prosisz o pomoc każdy konsultant/trener Ci pomoże. Nie zdarzyło mi się trafić na kogoś kto by mnie zostawił bez pomocy. W tej firmie nawiązałam naprawdę fajne znajomości z którymi przyjaźnie się również poza pracą. Myślę, że warto dać sobie taki krótki okres czasu tak jak w moim przypadku było to akurat miesiąc by zweryfikować czy odnajdziemy się w takim charakterze pracy. Opinie o pracy wystawiają osoby które albo zostały zwolnione albo zwyczajnie są dość zgryźliwe - jeżeli komuś się dobrze pracuje to zazwyczaj nie trafia na taki portal i nie piszę opinii ponieważ jest mu to nie potrzebne. Warto samemu zweryfikować a nie sugerować się negatywnymi opiniami. :)
na wbt jak jest teraz??? dalej kółko wzajemnej adoracji za sterami czy powyrzucali ich juz?b
Praca jak praca na sluchawce
Jeden wielki nieogar, wylogowania nieustanne ludzie siedzą tu po 8h płatne mają za 6 albo i mniej zależne od ruchu danego dnia. Trzeba przychodzić wcześniej do pracy, bo jest taki (usunięte przez administratora) że musisz najpierw załatwić sobie krzesło, znaleźć działające słuchawki (średnio co trzecie działają bez zarzutu) i naprawić monitor. Większość komputerów nie działa. Wszechobecny mobbing. Najgorsza praca. Pół roku wytrzymałem
Nie no żartujesz chyba. Serio macie takie słabe warunki sprzętowe? A czemu płacą wam tylko za 6 h a nie za 8? Przecież jesteście w pracy i wykazujecie do niej gotowość...
Praca idealna dla typu osoby - Simp albo Alternatywka, bez ambicji, z boomerskimi żartami, nie do przetrawienia dla ogółu społeczeństwa, dla których 2000 zł jest idealna kwota na przeżycie najbliższych lat. A lata wam już nie wrócą. Weźcie się (usunięte przez administratora) za robotę prawdziwą, a nie wciskanie (usunięte przez administratora) ludziom. Kto się Jeszcze daje nabierać na pracę w takim miejscu? Jeszcze żeby to było perspektywiczne korporacji, a tu was robią jak chcą jacyś spermiarze co dostali awans i myślą że są Furherami. Ukraińcy na dzień dzisiejszy są lepiej traktowani i opłacani od was.
Chyba niezbyt lubiłeś współpracowników, co? A te żarty boomerskie to ze strony jakichś przełożonych? Pojawiały się jakieś teksty które są nie na miejscu?
Pracuję w tej firmie już kilka lat. Niestety jest coraz gorzej. Domyślam się, że jest to raczej kwestia mobbingu kierowników wobec team leaderów itp. ale mimo wszystko dalej jest znośnie. Jedyne co mnie wkurza to fakt, że o wszystkich zmianach dowiaduje się ostatnia przez co zrobienie jakości graniczy z cudem. Czy polecam? To zależy. Praca typowo dla studentów. Brak normalnej umowy dla pracowników, którzy pracują tam już klika lat, to troszeczkę żenada ze strony firmy. Plusem na pewno są ludzie, którzy tam pracują (oczywiście są wyjątki) oraz jagoda (karta benefitowa). Nie polecam ludziom, którzy są nieśmiali i wrażliwi. Co do tl itp to nie mam większych zastrzeżeń. Ewentualnie nie polecam siadać blisko sz, ponieważ strasznie głośno krzyczy i później boli głowa. Do innych uwag mogę dodać, że niektórzy konsultanci nie wiedzą co to jest mydło i woda, przez co czasami śmierdzi. Moja ogólna ocena to 7/10, jeśli jest się studentem. W innym przypadku to takie 4/10.
Fajna atmosfera i przyjaźni ludzie, ja polecam
A czy zrobiliście dziś wszystko co mogliście i daliście z siebie 100%???????
Zawsze w pracy daję z siebie 100% - 3% poniedziałek, 7% wtorek, 10% środa, 6% czwartek, 4% piątek i 70% weekend na maxa
Praca moze wporzondku jesli chodzi o wyplate albo obiad ale wspulpracownicy to jest jakas totalna porazka debilna atmosfera z debilnymi podsmiehujkami i duzo ludzi kturzy mysla ze sa fajni a nie sa. Miejsce dobre na chwile.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.