logo Telbridge

Telbridge

Toruń

Opinie o Telbridge

pracownik 2015-06-07 23:57
atmosfera rewelacyjna, tylko klienci bydło, ale to jak wszędzie
do gek 2015-06-12 00:55
nie dostałeś? paskudne oszczerstwo
Borubar 2015-07-31 13:37
Witam. Szanowne Panie i Szanowni Panowie. Czego się spodziewacie po call center? To są kołchozy, z tą różnicą, że u nas płacą :) Pracowałem w Tellbridge miesiąc, pozdrowienia dla szefa Radzia (jeżeli jeszcze tam pracujesz, może znajdziesz coś lepszego po tej swojej Politologii). Zielone boxy jak dla królików już się chyba każdemu przejadły, stare słuchawki i mało wygodne krzesełka standard we wszystkich call center. Najgorsze jest to młode "szefostwo", tak w cudzysłowie bo są to zwykle wyrośnięci gówniarze, którzy pozjadali wszystkie rozumy. Ale nie macie co narzekać, pracowałem w pewnej firmie, która jest sponsorem pewnej drużyny sportowej i tam to dopiero jest zapier***, szczególnie jak przyjdą szyby po 60 kg i 20 minut przerwy na 8 godzin pracy, człowiek musiał iść co jakiś czas do kibla posiedzieć na klapie bo tak nogi nakur*****, albo praca w piekarni, 50 stopni a Ty rób i ciesz się, że w ogóle pracujesz. No nasz piękny kielecki rynek pracy to też wszelkiej maści przedstawiciele handlowi (tylko z nazwy). Więc ludzie do roboty i przestać marudzić bo może być gorzej :)
3
patataj 2015-08-02 22:33
o kur.... ja tam pracowalem rok temu. Owszem zdarzalo sie ze jak cos nie dzialalo to nie placili i darmowe szkolenia ale zeby dawac wolne na tydzien bo sie baza skonczyla .......!?!?!??!? I to ma byc gwarancja stabilnego miejsca zatrudnienia?
joł 2015-09-03 11:08
A jak jest teraz na infolinii? Można zarobić? Tam się nie sprzedaje to chyba nie jest tak źle?
1
patataj 2015-09-21 23:15
znowu widac ze jakis team lider napisal ostatni komentarz...... Zeby miec 14 to trzeba by bylo z 10 lat tam pracowac..... premia tyle co kot naplakal..... elastyczny grafik do pewnego momentu
2
Mała_Księżniczka 2015-10-04 10:18
Są różne projekty - sprzedaż i infolinia. Sprzedaż jest ubezpieczeń, telefonów, przedłużanie i czat. Stawka jest 10 zl, ale jest opcja żeby było więcej jeśli wyrobisz godziny i wynik (tu między bajki wkładam).

Ogólnue jest znośnie jak na call center.
patataj 2015-11-10 01:25
nie, nie warto. Jedna nazwa dla tego samego stanowiska - wciskacz telefoniczny
pablo26 2016-04-26 10:22
Elastyczny grafik jest na początku, później już coraz większe to problemy. Zgadzam się z poprzednikami jednego dnia możesz spisać 10 umów, drugiego 11 , trzeciego zero albo jedną przez 2,3,4 godziny i wychodzisz do domu, przez co ciężko wyrobić godziny. Umowe o prace mają tylko wyższe stanowiska. Jeśli ktoś szuka pracy przejściowej na 1, 2 msc to można wytrzymać.
1
kama 2016-04-28 16:36
a jak jest na czacie? wysyłałam cv i dostałam zaproszenie na rozmowę
sofi 2016-04-29 09:26
Ja pracuje, studiuje dziennie i nigdy nie mam problemu z ułożeniem grafiku.. Wiadomo pewnie zależy od projektu i szefa ale jak dla mnie jest ok
heheszek 2016-05-12 22:29
Na infolinii jest spoko - nie ma żadnej sprzedaży. Jest dużo procedur i nauki na start, ale jak się ogarnie to potem jest ju [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Atmosfera ogólnie spoko - kierownictwo też (wiadomo, każdy ma czasem swoje humorki). Premie? To zależy, jak jesteś leniem to dostaniesz 0, a są tacy co miesiąc w miesiąc dostają 1200 samej premii :) Ogólnie - jak nie spróbujesz to się nie przekonasz ;)
2
Kam 2016-08-01 18:01
Właśnie zakończyłem współpracę z firmą Tellbridge i mam bardzo pozytywne wrażenia (odszedłem bo projekt w którym pracowałem padł a inne mi nie odpowiadały +inne osobiste sprawy) jak na korpo, panuje tam naprawdę bardzo przyjazna atmosfera. 'Zwierzchnictwo'nie robi żadnych problemów, z każdym idze się dogadać i wszyscy idą sobie na 'reke'. Panuje naprawdę loozna atmosfera i pierwszy raz doświadczyłem tak normalnych timliderów. Oczywiście można narzekać na stawkę itp. i wiadomo że robić trzeba ale timliderzy zawsze pomogą.pracować tam może każdy. Na początek kariery lub chcących pracować w korpo która jest jak najmniej 'korpo' Polecam. Kamil
1
Noname 2016-09-10 11:03
Powiem tak jeśli chcesz odnosić sukces musisz się przyłożyć, będziesz miał nawet dobrą wypłatę. Starać się musisz ale możesz wyrobić sobie normalnie wypłatę za godziny. Wymagane są dwa weekedny pracy i dwie popołudniówki w tygodniu. Atmosfera jest fajna. Teamlederzy są w porządku, czasami jest lekki nacisk ale to jak w każdej pracy. Na pewno jest tu elastyczny grafik taki jak w żadnej innej firmie. I nie robią problemu o wiele rzeczy :) Pozdrawiam ekipę z torunia :D
1
Pracownica 2016-09-10 12:31
Taki jaki dasz przelozonym. Deklarujesz na rozmowie rekrutacyjnej jak mozesz przychodzic do pracy, a potem kwestia dogadania z szefem.
Tub 2016-09-22 09:56
No cóż, kiedyś było zdecydowanie lepiej. teraz sie wszystko pozmieniało, ogólnie nie polecam, slaba robota, lepiej szukać czegoś innego za lepszą stawkę.
1
Evvvva 2016-09-29 16:16
Witam:) evvva1719@o2.pl To moj adres maila ,bardzo bym prosiła o więcej informacji na temat pracy na infolinii ,jakas rejestracja szkód.Zostałam zaproszona na rozmowe i ciekawa jestem co to za praca.Baardzo proszę o odpowiedź.Pozdrawiam
mra 2016-09-29 16:18
Widzę, że jest wiele ofert pracy "na słuchawce"... Stawki są w porządku. Ile godzin można wypracować?
R 2016-10-27 16:18
Do oporu ;) 160h na spokojnie
2
Gabi 2016-11-21 17:59
Cześć,
dzisiaj zostałam zaproszona na rozmowę na stanowisko Konsultanta Infolinii Przychodzące Play oto co oferuja:
-stabilne zatrudnienie
-elastyczny grafik
- stawkę godzinową 10 - 15 zł
- premie przekraczające średnio 500 zł oraz dodatkowe bonusy
- benefity pozapłacowe: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie
- ciekawe konkursy z nagrodami
- możliwosć awansu
- przyjazną atmosferę, czeste spotkania integracyjne

czy ktoś mógłby napisać jak to wygląda w rzeczywistośći?
xxx 2016-11-25 20:09
Uwielbiam patrzeć jak negatywne komentarze na temat firmy znikają :D
Skoro moderatorzy akceptują komentarze przed dodaniem, to dlaczego potem znikają? Odpowiednia zawartość zmienia sie razem z porą dnia, czy mała dotacje na działanie serwerów? :3
15
xxx 2016-11-27 14:55
Zarobki około 1000 zł miesięcznie, wielka korporacja :D
12
Obecny pracownik 2017-01-23 10:06
Ja pracuję w Telbridge już długo i jestem bardzo zadowolony. Mam fajnych współpracowników i stworzyliśmy super zespół a wiadomo że dobra aura w pracy to połowa sukcesu. Polecam zniesmaczonym aby zmienili pracę na innym rodzaj bo pewnie to nie jest dla nich
1
luukasz 2017-01-24 16:43
jakies opinie o dziale back office ?
onix 2017-02-05 19:31
nie ma sensu pisac tu prawdy bo i tak skasuja wiec sory
15
DZIKI 2017-02-08 09:23
Strata czasu na ten cyrk na kółkach !!!!!!
Szkoda, że na pseudo szkoleniach nie mówią prawdy jak się konkretnie o coś pyta !!!!!
12
Pracownik 2017-02-08 20:55
Normalna firma, ma taki zakres działalności i ludzie którzy przychodzą tu wiedzą jaki rodzaj pracy mają wykonywać. Za leżenie nikt nie płaci więc po co to narzekanie?
1
maleńka 2017-02-21 17:20
Co powiedzieć szkoda słów...
8
Nowachętna 2017-02-22 11:29
Bardzo bym chciała pracować tutaj ale po lekturze wpisów nie wiem co myśleć. Słyszałam o nich dobre opinie.
Agata 2017-03-01 14:25
DZIKI, dlaczego tak uważasz?
byly pracownik 2017-03-02 23:17
ze cyrk na kolkach? nie do konca. obskoczylem troche call center zanim znalazlem "stala" prace, telbridge nie jest najgorszy. atmosfere maja fajna, TL tez spoko do pogadania. zarobki.... jak sie pracuje to mozna zarobic ale w premie 1000 zl to bym nie wierzyl ;) jakos trzeba przyciagnac kandydatow......... a co do miejsca pracy to boksy maja slabe krzeslom tez kolek brakuje. prace tam polecam raczej studentom ktorzy chca sobie zarobic na wakacje
2
Agata 2017-03-08 11:28
Konsultant ds. ubezpieczeń - jak przebiega proces rekrutacyjny? Z ilu etapów się składa?
Pracownik 2017-03-08 12:42
A co, chcesz zmienić pracę? :) U mnie była tylko rozmowa rekrutacyjna
Pablo 2017-03-14 16:53
Ooo proszę jak szybko niewygodna prawda znika, śmieszni jesteście bo się tak zachowujecie jakby nikt tam nie pracował ( usunięte przez administratora )!!! Żenująca i najgorsze firma cc w Toruniu, gdzie dzieci bawią się w jej prowadzenie !!!!
10
Iza 2017-03-20 08:59
Praca w Telbridge jest ok. ale wymaga od ludzi umiejętności sprzedażowych.
1
Zainteresowany 2017-03-27 14:17
Orientuje się może ktoś z was jak wygląda system premiowy w tej firmie?
Młoda Torunianka 2017-04-04 22:54
Faktycznie jest tutaj średnio. Mój kuzyn jest księdzem i zarabia od 8 do 11 tysięcy złotych miesięcznie w zależności od ilości pogrzebów, ślubów i chrztów. Podatek płaci śmiesznie niski, więc ta kasa jest praktycznie na czysto. Ma bardzo dobrze płatny etat w szpitalu jako kapelan oraz zarabia na sakramentach i kropi firmy itp. Pytałam go czy mógłby mi załatwić jakąś robotę (w końcu mają swoje szkoły, przedszkola, media, uczelnie i inne biznesy) to powiedział, że może mi załatwić pracę, ale za Bóg Zapłać, czyli charytatywną. Na taką pracę to ja nie mogę się zgodzić, bo wynajmuję pokój i coś muszę jeść. To już wolę zostać tutaj w Telbridge i zarobić na chleb, masło i opłatę mieszkania.
1
Magda 2017-04-22 11:36
Pracowałam w 5 call center to jest najlepsze według mnie.
2
Niki 2017-04-23 23:04
Telbridge jest fajną firmą , jeśli ktoś lubi taka pracę będzie zadowolony.
1
Taka prawda 2017-05-11 14:33
Kiedyś to faktycznie była fajna firma, teraz trochę się tam robi syf. Przynajmniej na infolinii.
1
pablito 2017-05-13 21:58
Coś w tym musi być, bo już szefowie szukją pracowników :d :d :d
Obecny pracownik 2017-05-14 12:27
Nie rozumiem takie wróżenia . Jeśli szefostwo zatrudnia nowych ludzi to może mieć ku temu wiele powodów a wcale nie muszą to być problemy. Pracownik powinien pracować w pełni zaangażowany a w firmie będzie dobrze.
Taka prawda 2017-05-14 22:36
Tak i dlatego ludzie szukają innej pracy :) Parę osób już się zwolniło i myślę, że będzie ich więcej. Szefostwo chyba też tak uważa, bo nie ma już gdzie posadzić ludzi, a tutaj nowe szkolenia.
1
Taka prawda 2017-05-14 22:37
Tak i dlatego ludzie szukają innej pracy :) Parę osób już się zwolniło i myślę, że będzie ich więcej. Szefostwo chyba też tak uważa, bo nie ma już gdzie posadzić ludzi, a tutaj nowe szkolenia.
3
Obecny pracownik 2017-05-19 09:59
@Taka prawda Telbridge to firma zatrudniająca ponad 1000 osób więc jeśli zwalnia się kilka osób to nie jest alarm. Rotacje zawsze były i będą i tego nikt nie zatrzyma ani nie zmieni. Oskarżanie firmy bez podstaw jest nieuczciwe. Przecież zawsze można odejść.
Taka prawda 2017-05-29 21:57
I tak właśnie zrobiłem, odszedlem i polecam wszystkim taki ruch. Mówisz o 1000 pracowników, natomiast ja się wypowiadam tylko o infolinii w Toruniu. Nie wiem jak jest w innych oddziałach. Rotacje były zawsze i w call center to się nie zmieni. Ale zazwyczaj to były osoby z małym stażem, a teraz o zmianie pracy myślą Ci starzy wyjadacze. Zresztą w krótkim czasie przestało pracować dwóch Team Leaderow. Ja sobie nie przypominam wcześniej takiej sytuacji :)
1
Obecny pracownik 2017-06-01 09:54
@Taka prawda Czy Team Leaderzy to nie ludzie? Znaleźli coś lepszego i zmieniają pracę to zupełnie normalne! Firmy podkupują pracowników, to nic dziwnego? Każdy powinien ocenić czy nadaje sie do danej pracy.
Ed 2017-06-07 09:38
Jakie obecnie są projekty w TL i ile trwa szkolenie?
Stefania 2017-06-12 08:51
Firma spoko, ludzie spoko. Tylko ze są okresy 2-3 tygodni gdzie nie ma papieru toaletowego to skandal. Sanepid i inspekcja powinna się tym zająć. Papier dla ludzi!!!!
1
Monia 2017-06-19 21:36
Jak widać Telbridge n ie ma wcale nowych ofert pracy!
Zostaw swoją opinię o Telbridge - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Telbridge