Sposób, w jaki mBank traktuje swoich pracowników w czasie pandemii zasługuje na szacunek. Mamy zapewnioną opiekę psychologa oraz zapomogę dla osób, które przez epidemię znalazły się w trudnej sytuacji. Na home office poszliśmy jako jedni z pierwszych (12.03). Pracownicy, którzy muszą przychodzić do centrali, dostają darmowe obiady. Dla pracowników placówek, którzy nie mają swojego auta zapewnione są taksówki do i z pracy. Patrząc na to, co dzieje się wkoło, mogę się tylko cieszyć, że pracuję w firmie, która naprawdę dba o pracownika - nawet w tak trudnej i wymagającej sytuacji.
No tak, warto dodać ze przed pandemią w pobliskim szpitalu na aleksandrowskiej lądowali pracownicy mBanku wręcz grupowo. Mobbing i presja powoduje depresje i załamania. HR zamiata pod dywan wszystkie występki. W pandemii to się pewnie nasili wiec ta pomoc psychologiczna na pewno się przyda.
Czy może myśleliście o słynnym Toruńskim Armani? Możemy go nasłać na tą crazy szefową, na pewno weźmie ją w obroty i przejdą jej grymasy :D
akurat HO dzięki zdalnej komunikacji pomogło udokumentować działania mające na celu izolowanie pracownika, obniżanie samooceny, blokowanie awansu i podważanie kompetencji :) A że członkowie rodziny również byli w tym czasie na HO na niedużym metrażu to i świadkowie są :3
To ja dodam coś od siebie, to była najgorsza praca w jakiej kiedykolwiek przyszło mi pracowac a przepracowałam już wiele. Na początku wszystko wyglada Pieknie: szkolenia, elastyczny grafik żeby pogodzić prace z wychowywaniem dziecka i jak przychodzi do zatrudnienia to klops. Szkolenia owszem są ale wcale nie przygotowują do pracy, siadasz na słuchawkach i wiesz ze nic nje wiesz. A grafik…..co miesiąc proszenie się o zmianę bo przecież nie mogę pracowac na zmiany środkowe, przecież powiedzieliście ze się da na co dostaje odpowiedzi „to zamień się”. Wytrzymałam niecałe pol roku a gwoździem do trumny było, gdy zadałam pytanie mojemu „wspaniałemu”kierownikowi z „ogromnymi” kompetencjami menedżerskimi: co w sytuacji jak dziecko zachoruje i zadzwonią do mnie z przedszkola ze muszę przyjechac i odebrac córkę, na co otrzymałam odpowiedz „nie ma mojej zgody na wcześniejsze wyjście”. No to już nie przyszłam wcale. Wiec moi drodzy, praca może i dobra dla osób które nie maja rodziny, chca się poświęcić pracy w 100%, mogą siedzieć całymi dniami w pracy. Najlepsze jest to, ze koleżanka ze szkolenia, która również miała dziecko nie miała żadnego problemu bo trafiła do innego zespołu. Także mbank może lepiej zastanowić nad kadra menadżerska, bo kierownikiem sie bywa a człowiekiem sie jest.
(usunięte przez administratora)w departamencie budowania zaangażowania, nawet w back office przechodzi ludzkie pojęcie. Mechanizmy antymobbingowe szkieletowe, dlatego każdemu desperatowi który zdecyduje się podjąć pracę w mbank Łódź polecam zapisać się do związku zawodowego, który skutecznie broni pracowników i przygotowuje ich do batalii w sądzie pracy :)
Pracownik Waszego banku mnie (usunięte przez administratora)!!! To jest najgorszy bank z jakim miałam styczność … . Zalecam wypłacić swoje środki zanim zrobią to pracownicy mBanku …
Czy w firmie mBank S.A. są regularne szkolenia pracownicze?
Czy ktoś pracował w CC w mbanku ale na połączeniach wychodzących? Godziny pracy są elastyczne ? I czy materiał łatwy do ogarnięcia niż na kampanii przychodzącej?????
Opiszę tu pracę w mkiosku bo dużo osób nie czyta opinii na mFinanse. Dziękujemy ! Twoja opinia została dodana. Bardzo słabe wynagrodzenia Nowy wpis31.08.2021 00:57 Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 sekund. Stawka podstawowa to 8 zł brutto. Za konto jest 30 brutto. Miesięcznie takich kont przychodzi średnio około 10 A w planie około 30. Co oznacza że pozostałe musicie sobie zdobyć. A co za tym idzie musicie zaczepiać ludzi w galerii żeby założyli konto. Największy nacisk na na konta A jest to najcięższa praca bo nikt nie chce tych kont. Nikt o tym nie mówi na początku ani nie napisał na tym forum ale oczekują że dziennie złapiecie 2 konta. Pracujecie dla banku A musicie prosić się obcych ludzi w galerii żeby założyli konto. Czy to nie poniżajace. Zastanówcie się czy naprawdę chcecie tu pracować. Za konto które jest używane przez klienta dostajecie jeszcze 70 zł brutto. Ale nikt tych kont nie używa. Dostają gadżet za założenie A potem zamykają przed upływem 3 miesięcy I wtedy nie dostajecie tych 30 brutto nawet. z 30 kont średnio max 5 jest używanych. Jeśli chodzi o kredyty to ciągle jest promocja, w której klient może dostać kredyt z prowizją 1%. Dając klientowi taki kredyt zarabiacie od 100 tys kredytow 1700 zl brutto. A żeby zrobić 100 tyś kredytów trzeba się mocno narobić. Dając klientowi gorsza ofertę możecie zarobić więcej. Ale klient to zauważa I najczęściej odstępuje od umowy wtedy nic Wam nie płacą. Albo idzie do innego banku. Klienci Nie przychodzą sami po kredyt tutaj trzeba cały czas dzwonić. Podsumowując Za godzinówke 8zl brutto razy 160h macie 1280 Za 30 kont w tym 5 używanych macie 1250 Za 100 tyś kredytów macie 1700 Wszystkie kwoty są brutto. W sumie możecie zarobić 4230 brutto przy dużej ilości pracy I szczęściu. Czy warto? Nie wydaje mi się. Moje obliczenia to bardzo pozytywny scenariusz. Firma nałożyła teraz kary na nowych pracowników 1500 zł jeśli się zwolnią przed upływem pół roku. Swiadczy to tylko o dużej rotacji. Plus kary za zagubienie dokumentu 100 zł , kary niezdane testy 200 zł ktore są co miesiąc. Klienci sami uruchamiają sobie kredyt w aplikacji I nikt nie chce z pracownikami nawet gadać więc tragedia. Bank zarabia pracownicy nie. Dzwonisz do klienta on mówi że nie jest zainteresowany A za 2 dni uruchamia w aplikacji. O to tutaj chodzi żeby bank zarobił pracownik nie. Bardzo przykre... Nie polecam.
Aktualnie dodana jest oferta pracy na stanowisko konsultant telefoniczny (praca zdalna). Rozumiem, że praca jest zdalna, szkolenie zdalne, a co ze sprzętem? Pracuje na swoim, czy koniecznie muszę udac się do biura (mam 300 km) do sprzęt? Prosze o odpowiedz
Witam, Jak obecnie wygląda atmosfera w CC? czy po szkoleniu jest 60% pracy w biurze i 40% zdalnie? czy cieżko jest dostać premie? Z góry dziękuję za odpowiedź
Z każdym miesiącem cisną bardziej. 90% mojego zespołu rzuciło tę pracę. Nikogo. U obchodzisz. Robią wszystko, żebyś nie dostał premii. Ale jak chcesz możesz pracować w biurze 100% lub dwa dni w domu na trzy dni w biurze. Mniej wiecej
Czy można liczyć w mBank S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Jakich zarobków (widełek) można oczekiwać w Compliance mBanku?
Puściłem CV na stanowisko konsultanta, w krótkim czasie otrzymałem zaproszenie do 1 a następnie do 2 etapu rekrutacji. Uzyskałem materiały szkoleniowe z których miałem sie przygotować natomiast na spotkaniu byłem pytany o zupełnie inne rzeczy niż te które były w materiałach. Sama rozmowa kwalifikacyjna bardzo nieprofesjonalna i lakoniczna. Tak jakby komuś się bardzo śpieszyło. Mija 3 tydzień od ostatniego etapu rozmowy kwalifikacyjnej a pomimo zapewnień że otrzymam odpowiedź co dalej bez względu na wynik ów spotkania to do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani maila ani telefonu. Proces rekrutacyjny jest na poziomie zerowy pomijając fakt że to zwykłe marnowanie czasu a firma nie ma nawyku dotrzymywania słowa.
wszystko zależy od dyrektora istny (usunięte przez administratora) i władza absolutna jeżeli dyrektor ma w głowie poukładane no to może być bardzo fajnie jeżeli nie to tworzy się sekta, najważniejszym krytetium oceny jest bliskość relacji z dyrektorem, brak zasad, siedzenie w nadgodzinach, brak jasnych celów, awansowani zdegenerowani kierownicy, hr partnerzy którzy powinni odpowiadać za kulturę organizacyjną umywają ręce, przymykają oczy i jak już mają dość zmieniają dział.
Witam, czy ktoś może pracuje na mLini przychodzącej? Widzę ze jest rekrutacja na to stanowisko, czy praca jest okey dla ludzi z doświadczeniem sprzedażowym? Jak warunki, godziny pracy, zespół itp? Warto składać Cv?w ogłoszeniu praca zdalna itp
Jest bardzo duża presja na wyniki i sporo awarii. Jakakolwiek krytyka nie jest tu mile widziana i postrzegana jako malkontenctwo. Jeżeli nie przeszkadza ci praca 24/7 to tak się pracuje na linii przychodzącej. Czy to weekendy czy święta linia pracuje całą dobę. Co prawda można złożyć sugestie do grafiku (zwykle do 4 dnia miesiąca), ale o tym jak będziesz pracować w następnym miesiącu dowiesz się na tydzień przed jego rozpoczęciem. Z moich doświadczeń wynika, że sugestie rozpatrywane są średnio w 30-50%. Limity urlopowe są bardzo sztywne i ustala się praktycznie cały urlop na cały rok. Ciężko cokolwiek zmienić ze względu na już obsadzone limity. Panuje zasada kto pierwszy ten lepszy, więc jak nie ma cię w pracy, a ruszyły limity urlopowe, to jest słabo. Ludzie w zespołach contact center są super, rozmowni i pomocni. Przełożeni też są ok. Tacy typowi "kołcze" :) Pozostałe działy - ciężko się z nimi współpracuje, a czasami trzeba. Aktualnie praca zdalna to największy atut tej pracy. Nie wiem dokładnie jakie teraz ogłoszenia chodzą po sieci, ale niedługo wracamy do trybu 60% biuro, 40% home office.
Dodam, że tutaj rozliczają cię z każdej minuty. System monitoruje Twoje statusy i musisz przestrzegać określonych czasów na danych statusach. Ktoś już gdzieś na innym portalu z opiniami porównał ten system do (usunięte przez administratora). Ni wykorzystasz całej przerwy, bo zagadał cię klient i skończyłeś już pracę? - ten czas ci przepada. Jedynym plusem jest, że jeżeli jesteś już po pracy i nadal rozmawiasz z klientem (nie możesz go rozłączyć czy przełączyć do innego konsultanta), to następnego dnia możesz przyjść później (n. przedłużyła ci się rozmowa o godzinę po twoim czasie pracy, to następnego dnia przychodzisz godzinę później). Konsultanci na linii przychodzącej dostają też sporo maili wewnętrznych. Co prawda wiele z nich to spam i warto zrobić sobie reguły, gdzie poczta automatycznie wrzuca to do folderu-kosza. Niektóre maile wymagają odpowiedzi, szczególnie te od członków zespołu i przełożonego. Odpowiedź jest obowiązkowa, bo inaczej jest kwas i "wyciąganie do tablicy". Niestety nie ma statusu, na którym możesz na takie maile odpowiedzieć. Robisz to podczas rozmowy z klientem, a jeżeli praca to twoje życie - na przerwie, po pracy lub przed nią logując się wcześniej. Jest też szansa, że uda ci się wyżebrać kilka minut od przełożonego, aby wylogować się i odpowiedzieć na maile. Coraz częściej o to trudno ze względu na ogromne kolejki na linii.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w mBank S.A.?
Zwykle nie wcześniej niż po 33 miesiącach. Po tym czasie spodziewaj się także, że zamiast umowy na stałe dostaniesz umowę na zastępstwo (6 miesięcy). Nawet jeżeli robisz wyniki.
Cześć. Co sądzicie o stanowisku Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi rachunków indywidualnych? Czy to praca na Traktorowej? Czy ktoś może jeszcze powiedzieć czy macie premie roczne lub kwartalne? Jak to w tej kwestii wygląda?
Nabór do IT. Prowadzący rozmowy gburowaty i stawia ogromne wymagania. W ogłoszeniu praca całkowicie zdalna, a podczas rozmowy dowiedziałem się, ze trzeba jeździć między placówkami banku w całym mieście. Po przeprowadzonym wywiadzie na temat teoretycznej, szkolnej wiedzy przyszło pytanie o zarobki. Prowadzący osłupiał, ze nie oczekiwałem najniższej krajowej. Zaczął wygadywać bzdury o koszcie pracownika dla pracodawcy. A co mnie to przepraszam obchodzi? To wy szukacie pracownika, a nie pracownik was. Firma szuka jelenia z kilkuletnim doświadczeniem i studiami żeby pracował za najniższa krajowa. Nie polecam serdecznie.
Czy to prawda, ze z Mbanku zwolniono pracowników tylko dlatego, iż mieli czelność założyć związek zawodowy?
opinie na temat stanowiska Młodszy/a Specjalista/ka ds. rozpatrywania reklamacji kartowych?
Cześć, czy ktoś wie jakie są warunki pracy w Departamencie Bezpieczeństwa? Jaka jest atmosfera, szkolenia, płaca i czy praca 24/7 nie doprowadzi do skrajnego załamania pracownika?..
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w mBank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy mBank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w mBank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 1 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy mBank S.A.?
Kandydaci do pracy w mBank S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.