A to ile osób tu pracowało tak w ogóle? widzę, że jedna Pani jakieś śledztwo chyba prowadziła względem istnienia firmy. Po Zabrzu sobie czegoś szukam ale tu to chyba i tak już się nie zatrudnię? A co z pozostałymi osobami? Przy czym można było pracować?
W lutym ubiegłego roku zakupiłem w firmie promcar prostownik firmy volt. Na początku bieżącego roku prostownik uległ awarii gdyż nie ładuje akumulatora prawidłowo i chciałem reklamować prostownik. Niestety telefonów nie odbierają a na wiadomość email od 7 stycznia 2024 roku do dnia dzisiejszego żadnej odpowiedzi nie dostałem. Nigdy więcej nie kupię nic w tej firmie. Zero kontaktu.
A osobiście próbowałeś podejść do siedziby firmy? Może w ten sposób byś się czegoś dowiedział? Ja to się zastanawiam czy oni w ogóle jeszcze otwarci są. Sprawdziłam rejestry i jakby ich tam już nie ma, tak samo ich strona internetowa nie działa. Udało się komuś skontaktować w ostatnim czasie, albo może pracownicy wiedzą co i jak?
Ja mieszkam na mazowszu więc nie podejdę. Nie wiem czy wysyłać im prostownik z reklamacją bo jeśli się zamknęli to tylko dodatkowe koszty poniosę.
Na jakie wsparcie w Promcar Kloska Krzysztof mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Rozglądając się za pracą natrafiłem w internecie na wzmiankę o tej firmie. Ciężko było wyszukać jakiekolwiek informacje na jej temat. Wie ktoś czy firma nadal działa i czym dokładnie się zajmuje? Akurat lokalizacja firmy byłaby mi bardzo na rękę
Nie polecam współpracy z tą firmą. Nie wiem czym jest spowodowane zajście, niekompetencją czy lenistwem, ale na pytania dostajesz odpowiedź, że oni są od sprzedaży i trzeba szukać informacji na Internecie albo u kogoś innego. No szkoda, że sprzedający nie ma absolutnie żadnego pojęcia co sprzedaje.
Jeżeli producent/dostawca nie podaje jakieś informacji o towarze (np. Czy będzie pasować do mojego samochodu), to nie otrzyma Pan od nas odpowiedzi. Nie możemy szukać informacji powołując się na treści znalezione np. w internecie, gdyż nie możemy potwierdzić rzetelności źródła. Dlatego bezpieczniej jest powiedzieć "Nie wiem", niż odpowiadać za niepewną informację.
Bardzo nie uprzejmy dla klientów. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Nigdy więcej nie wejdę w nim w żadne interesy. Odradzam jakąkolwiek współpracę z tym typem!