Żabka Polska Sp. z o.o. (dawniej Freshmarket)

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Żabka Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców

Żabka rozwija cykl informacyjno-wizerunkowych materiałów video poświęconych inteligentnym rozwiązaniom dedykowanym franczyzobiorcom. Dzięki nim mogą oni uzupełnić swoją wiedzę i kompetencje, sprawniej zarządzać sklepami, a także rozwijać własne lokalne biznesy. Ulepszona Platforma Rozwojowa, Planogram Generator i Chatbot Franek – to tylko niektóre z dostępnych dla nich narzędzi.

- Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią modern convenience w Europie, a tworzone wspólnie z partnerami rozwiązania ułatwiają życie naszym klientom oraz przedsiębiorcom prowadzącym z nami swoje biznesy. Narzędzie wspierają franczyzobiorców w zarządzaniu sklepami oraz ułatwiają wypełnianie codziennych obowiązków przez ich pracowników. Nowatorskie technologie to coś, na co większość z nich, działając całkowicie w pojedynkę, nie byłaby w stanie sobie pozwolić. Kolejny cykl materiałów Smart Żabka ma przybliżyć funkcjonalności tych narzędzi oraz pokazać korzyści z ich użytkowania – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Ulepszona Platforma Rozwojowa, do użytku franczyzobiorców i ich pracowników, umożliwia korzystanie z różnych narzędzi z poziomu telefonu lub komputera. Zawiera m.in. VR 360 – wirtualny spacer po sklepie i bazę wiedzy o nim, w tym instrukcje obsługi sprzętu, a także teoretyczne i praktyczne programy rozwojowe oraz liczne szkolenia. Dla personelu posiadającego obywatelstwo ukraińskie pomyślano również o samouczku języka polskiego. Planogram Generator to inteligentny algorytm, który analizuje dane konkretnego sklepu, w tym sprzedaż, rotację towaru i jego otoczenie – dzięki temu zamawiany jest do niego asortyment produktowy, który spełnia oczekiwania klientów w konkretnej lokalizacji. Chatbot Franek jest z kolei wirtualnym konsultantem dostępnym 24h na dobę, który świadczy pomoc uzupełniając działania zespołu specjalistów z dedykowanej franczyzobiorcom jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców. Jeden z nowych filmików poświęcony jest również innowacyjnemu systemowi, który określa potencjał lokalizacji pod przyszły sklep. Bazuje on na sztucznej inteligencji, bierze pod uwagę m.in. natężenie ruchu, dane demograficzne, sąsiedztwo placówek edukacyjnych czy planowane inwestycje w okolicy.

Pierwsza seria materiałów dotyczyła innych topowych nowoczesnych rozwiązań Żabki, w tym: aplikacji Cyberstore – stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem franczyzowym za pomocą smartfonu; Optiplanu – pakietu rozwiązań służącemu do optymalizacji wykonywanych czynności i lepszego planowania zadań zespołu, czujników ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepów czy Internet of Things – sztucznej inteligencji, dzięki której sprzęt, poprzez wiadomość wysłaną na telefon, informuje m.in. o potrzebie naprawy przez Interwencyjne grupy serwisowe.

Materiały video nt. Smart biznesu dostępne będą na podstronie franczyzowej: http://www.zabka.pl/franczyza oraz na kanale sieci na YouTube :

Spot 1: Planogram:

Spot 2: Centrum Wsparcia:

Spot 3: Ekspansja:

Spot 4: Platforma rozwojowa:

Żabka testuje kolejne inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. W Smart Żabce działającej w Poznaniu badany jest np. automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych czy pomiar zużycia energii. Najbardziej efektywne rozwiązania adoptowane są w kolejnych sklepach franczyzowych Żabka w różnych częściach Polski.
Lola
Inne

Żabka.Ruda Śląska. Ul.Górnośląska. Bardzo nie miła obsługa w dn.27.07.2023 około godz. 16Pani zamiast pomóc w obsłudze wręcz obrażona na klienta .Pogania i zwymyśla zamiast grzecznie doradzić.Ja myślę że powinna znaleźć sobie inną pracę zgodną z jej kwalifikacjami .Ale nie z ludźmi!!!!!

Pracodawca

 Aktualność
Wielka Loteria dla Franczyzobiorców Żabki

Żabka ogłosiła loterię dla franczyzobiorców w roku, w którym obchodzi jubileusz 25-lecia. Podczas swojego jubileuszu sieć chce uhonorować wkład franczyzobiorców w sukces marki, a także umocnić współpracę pomiędzy Żabką a jej partnerami biznesowymi. Jest o co grać, ponieważ pula nagród wynosi ponad 300 000 zł. To już trzecia edycja loterii za polecenia – poprzednie odbyły się w 2022 roku i cieszyły ogromnym zainteresowaniem.

Żabka, wiodąca sieć sklepów modern convenience w Polsce, uruchomiła kolejną, trzecią już, edycję loterii pod hasłem „Poleć kandydata i poleć na wakacje”, która promuje rekomendowanie przyszłych franczyzobiorców. W tym roku gra losowa połączona została z obchodami 25-lecia działalności sieci. Z tej okazji rozlosowanych zostanie aż 25 bonów wakacyjnych o wartości 10 000 zł każdy do wykorzystania w biurze podróży ITAKA.

- Program rekomendacji wewnętrznych funkcjonuje w naszej sieci już od dłuższego czasu. Skierowany jest do wszystkich franczyzobiorców, a jego założeniem jest polecenie kandydata na franczyzobiorcę przez przedsiębiorcę już prowadzącego z nami swój sklep. Ok. 70% poleceń pochodzi właśnie od współpracujących z nami partnerów, a osoby polecane wykazują większą motywację do rozpoczęcia z nami swojej działalności biznesowej. Dlatego po raz trzeci, w jubileuszowym roku, przygotowaliśmy dla naszych franczyzobiorców loterię, w której można wygrać atrakcyjne nagrody – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych.

Wielka Loteria dla Franczyzobiorców potrwa przez cały okres letni – od 10 czerwca do 15 września. Do udziału konieczne jest zgłoszenie kandydata na franczyzobiorcę oraz rejestracja na stronie loterii, a także akceptacja oświadczeń i regulaminu.

Kandydat, zgłoszony przez franczyzobiorcę, musi otworzyć swój sklep franczyzowy do 31 października 2023 r. Po skutecznym otwarciu Żabki przez kandydata polecający go franczyzobiorca, który zarejestrował się na stronie loterii, automatycznie przechodzi do losowania.

Co więcej, w ramach dodatkowego konkursu dla partnerów ds. sprzedaży, którzy w swoich rejonach odnotują największą liczbę skutecznie poleconych kandydatów na franczyzobiorców przyznanych zostanie 10 voucherów o wartości 5 000 zł do wykorzystania w biurze podróży ITAKA. Kolejne 10 bonów turystycznych w kwocie 5 000 zł czeka na franczyzobiorców, których kandydaci jako pierwsi otworzyli swój sklep, a nagroda specjalna w wysokości 25 000 zł została przewidziana dla franczyzobiorcy, który skutecznie poleci największą liczbę kandydatów.

- Loteria jest dodatkową formą motywacji dla prowadzących sklepy, która z jednej strony przynosi przedsiębiorcom realne korzyści finansowe, z drugiej pozwala na rozwój sieci. Moje doświadczenie pokazuje, że osoby polecane przez mnie są bardziej skłonne do założenia własnego biznesu i zdecydowane na otwarcie sklepu Żabka. Poleciłem już wiele osób i do tej pory jestem z nimi w kontakcie – mówi Mateusz Błaszkiewicz, franczyzobiorca sklepu Żabka z Warszawy.

Nieznajoma_2023
Inne

Nie polecam Żabki w Lędzinach koło Opola chamskie zachowanie właściciela pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją a pracowałam w handlu często tam robiłam zakupy pracownik Ok właścicielka też miła ale właściciel porażka przez chamskie i wrogo nastawione podejście do klienta traci ich zaufanie i dlatego ten sklep trzeba omijać łukiem

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po wysłaniu CV dwa dni i miałem kontakt z przemiłą panią z Jr. Dwa dni później była pierwsza rozmowa z panią z HR oraz przyszłym przełożonym. Po rozmowie miałem bardzo pozytywne odczucia. Ludzie naprawdę potrafili zbudować pozytywną atmosferę. Dzień później dostałem informację o drugim etapie kolejnego dnia. Zaskoczył mnie drugi etap online. W dzień drugiego etapu ubrałem się elegancko i zalogowałem 5 min przed czasem. Czekam, Czekam i po 4 min zjawili się państwo. Przyszły przełożony jakby nie swój:/ wystraszony?! Rozpoczęła się rozmowa - Pani zadawała pytania, które dla mnie były żenujące. Rozmowa trwała 25 min a mnie było poprostu przykro, że tacy ludzie pracują na takich stanowiskach i rekrutują o czym nie mają zielonego pojęcia. Nawet gdybym otrzymał ofertę nie zdecydowałbym się pracować z tak niekompetentną osobą!

Pytania

Wstyd je tutaj pisać

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Danian
Inne
 Pytanie

Nie wiem od czego są tam managerowie, tym bardziej produck manager, ale ile razy jestem w tym sklepie nie ma moich ulubionych produktów. Za to są bułki za 5x tyle niż w biedrze i ktoś myśli że to kupie, skoro wszedłem po swój ulubiony produkt. Naprawdę mówicie jeszcze ich z choinek? Oni nie kreują podarzy, ale to już nie PRL i warto wywalić takie (usunięte przez administratora)

Natasza
Były pracownik

Nie polecam tej pracy, tyle pracy że hej, a zarabiasz słabo, żeby chociaż jakieś benefity dawali... Plus według mnie najśmieszniejsze że poranna zmiana zaczyna o 6, ale i tak trzeba być wcześniej by przygotować sklep, a to zajmuje 20 minut... więc w ciągu tygodnia pracujesz 1,5 godziny za darmo, a jak chcesz wyjść o czasie to ajent strzela focha...

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Romek
Inne

Zwróciłem uwagę niekompetentnej ekspedientce..odezwała się kierowniczka zwracając mi uwagę i co..okazało się,że zostałem (usunięte przez administratora) na kasę w Żabce na Polnej w Bydgoszczy..Radzę omijać ten sklep z daleka..

Luiza
Kandydat
 Pytanie

Pojawiło się ogłoszenie do księgowości środków trwałych i szukają wielu osób. Przedtem pojawił się wakat na team leadera i managera. Czy coś tam się dzieje, że takie czystki?

4
Ktoś
Pracownik
@Luiza

Zmiana organizacji pracy. Utworzenie mniejszych zespołów, żeby poprawić komfoty pracy i ogólnie procesy.

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Partner ds rozwoju franczyzy Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Czy praca jest ciezka? Czy ktoś może powiedzieć o specyfikacji stanowiska?

Mateusz
Inne
 Pytanie

Hej, ostatnio trafiłem na ogłoszenie na stanowisko pracownika sklepu bezobsługowego w mojej okolicy. Czy wie ktoś może jak dokładnie wygląda ta praca oraz na jakie zarobki można liczyć? Wydaje się to być całkiem przyjemne stanowisko, ale nie wiem czy aplikować jeśli zaoferują najniższą krajową. Z góry dzięki za odpowiedź :)

1
Pracownik Nano
Pracownik
@Mateusz

Hej! Ja pracuje na południu Polski w takiej sieci. Jest to fajna praca, zarobki na pewno większe niż u jednego franczyzobiorcy ;) Wiadomo, dostawy trzeba przyjmować i się nie raz narobić po pachy, ale nie trzeba rozmawiać z klientami, nie obchodzą nas ich zakupy i żale - jest od tego osobny dział reklamacji. Sieć się rozwija i to przyszłość :) Praca jest mobilna - musisz miec prawo jazdy, auta często mamy służbowe do dyspozycji (zależy jaki rejon) i podstawa angielskiego też się przyda, bo system sklepu itp jest po angielsku.

1
Klocek
Inne
 Pytanie

Nie rozumiem po co organizujecie akcje typu aktualna "hot dog gratis" skoro graniczy z cudem by tego hot doga otrzymać. W jednej żabce powiedziano mi żebym przyszedł jutro bo już nie mają, w drugiej, żebym przyszedł za godzinę a w trzeciej z wielką łaską wydano mi hot doga, tak jakby od niechcenia, jakbym próbując zrealizować bon stwarzał kasjerce jakiś mega problem. Może mi to ktoś wytłumaczyć? Pierwszy i ostatni raz korzystam z jakiejkolwiek promocji w sklepach tej sieci. Nie dość że każdy produkt dużo droższy niż w Biedronce czy innym pobliskim markecie to jeszcze takie niefajne zagrania.

Pracodawca

 Aktualność
Żabka - Marką Godną Zaufania

Żabka otrzymała kolejne ważne wyróżnienie, tym razem w kategorii “Siła kobiet” w ramach badania Marki Godnej Zaufania 2023. Plebiscyt zorganizowany został już po raz ósmy przez “My Company Polska”. W ogólnopolskim głosowaniu, poświęconym najlepszych markom, produktom i usługom godnym zaufania, przeprowadzonym przez Kantar Polska, wzięli udział czytelnicy Magazynu i polscy przedsiębiorcy. 


Docenienie przez nich zaangażowania sieci we wspieraniu kobiet w rozwoju ich przedsiębiorczości jest dla niej ważnym wyróżnieniem. Od 25 lat rozwija bowiem w Polsce przedsiębiorczość, pomagając kobietom w prowadzeniu ich biznesów i samorealizacji zawodowej. Aktualnie ponad 60 proc., z przeszło 8000 franczyzobiorców, działających pod jej szyldem, to kobiety. Zgodnie z ideą franczyzocentryczności Żabka stara się stwarzać im odpowiednie warunki do stabilnego wzrostu ich biznesów i podnoszeniu kompetencji z obszaru przedsiębiorczości. Rolę kobiet w jej organizacji potwierdza także parytet płci w Zarządzie, a także piastowanie przez nie wiele stanowisk kierowniczych i menedżerskich. Żabka Polska posiada ponadto wewnętrzną Politykę Równości oraz jest sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce. 
Renata
Pracownik

Moi kochani przepracowałam w Żabce wsumie 16 lat jest ciężko bo klięci trafiaja sie nie mili ale szefów miałam super współpracownicy kolezenscy każdy wiedział co do niego nalezy super załoga i szef młody ale bardzo rozsądny uczciwy odeszlam z koncem maja na emeryture polecam Swinoujscie gierczak3 zycze każdemu takiej załogi i szefa

Grazia
Inne
 Pytanie

Sklep Żabka na Alejach 29-listopada ,personel nie do przyjęcia ,chciałam odebrać paczkę i zostałam zignorowana ,czekałam ponad 30 minut aż do mojej interwencji ponownej ze czekam ,wyszła z zaplecza jakaś z pan które tam pracują mówić ze miała telefon .Jak można w pracy tak długo rozmawiać ? Samowolka i tyle .Odradzam ten sklep .

Zniesmaczona
Inne

Witam. Bardzo nieprzyjemna obsługa pani ajetki na zasadzie nie podoba się nie przychodź. Zapewne macie jakieś kontrolę. Bydgoszcz ul,. Baltycka

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Mora89
Pracownik

Tajemniczy klient i Audyt standardów to dwie składowej całej wypłaty dla Fracyzobiorcy. Na papierze za średnią z tych dwóch audytów ponad 95 % jest 1600zł. Całe wynagrodzenie jest podzielone na wiele części i składowych. Nie ma oddzielnej kasy za tk czy audyt. Także to wypłata fracyzobiorcy a czy on dorzuci coś dla kasjerów to już tylko jego wola. Nie ma takiego obowiązku na pewno :) Teraz jest tylko ta akcja żabki że jak kasjer jest zarejestrowany na sprzedawca pro i przejdzie audyt tk na 100% to dostaje od żabki bon na 100 zł.

Totom
Inne
 Pytanie

Nie polecam żabki w Osiecznicy. Ostatnio w ciągu dnia zamknięta. Sytuacja zdarzyła się kilka razy... po 21 chcąc zjeść hot doga nie dostałem go bo powiedziano mi że po tej godzinie nie robią bo same strat. Cytuję ajenta (bardzo nie miły człowiek) "w tej Osiecznicy to ludzie nie potrafią się zdecydować" lub "tu sami (usunięte przez administratora) i jest kilka podobnych zdań które tyczą się ogółu. Przepraszam ale jakim prawem "on" ma czelność zwracać się do swoich klientów. Tam wiecznie jest coś nie tak. Jeśli chodzi o pracowników to tu informacja zasłyszana ale mogę twierdzić że mogło tak być. Dziewczyna zatrudniona w jednym tygodniu pracowała po 8 godzin a w następnym już po 10 godzin oczywiście sobota i niedziela też. Dziś jej nie widzę bo już tam nie pracuje. Doszły mnie słuchy że jest tam wyzysk. Skoro ajent myślał że żabka to taki świetny biznes to niech sam pracuje bo jak na razie na szefa się nie nadaje... Aaaa sytuacja najśmieszniejsza od początku opowiadają że mają 3 żabki a pierwsze dni nie potrafili obsługiwać kasy i terminala płatniczego żenada. Ja z żoną wolimy przejść się obok do sklepu lub pojechać do Krosna. Jeszcze jedna sprawa uczulam a bardziej moja żona przed kupowaniem tam nabiału i innych rzeczy które przy dostawie powinny być od razy chowane do sklepu. Ten towar potrafi się cały dzień opalać na słońcu przed sklepem. Gdzie jest sanepid?

Tomasz
Inne
 Pytanie

Żabka tak wspaniały sklep tak się reklamują jak idą do przodu ale jeśli chodzi o przyjmowanie towaru na sklepach porzal się boże towar wnoszą i klient musi się mijać w wejściu gdzie przepisy BHP to zabki nie obowiązuje??? Kobiety z pojemnikami stoją w rękach transporter z pełnymi butelkami i muszą przepuszczać klientów by mógł wyjść wejść na sklep nie mówię o towarze który stoi jak pada śnieg deszcz kartony się rozpadają czasami pod sklepem auta zaparkowane nie ma gdzie stanąć z towarem to klient musi się spieszyć by odjechać by z towarem miał gdzie stanąć towar o godz szczytu co ludzie wracają z pracy a tam nie ma jak wejść bo towar wnoszą na wejsciu

Ann
Pracownik
 Pytanie

Witam.Dzis się dowiedziałam,że za tajemniczego klienta przy 100% które miała w ubiegłym miesiącu dostanę bon w wysokości 100zl na wykorzystanie w tym że sklepie czy to prawda? I czy kwota wynosi tylko 100zl? Drugie moje pytanie miałam audyt na 95,% czy też jest jakaś premia?

Ann
Pracownik
 Pytanie

Witam.Dzis się dowiedziałam,że za tajemniczego klienta przy 100% które miała w ubiegłym miesiącu dostanę bon w wysokości 100zl na wykorzystanie w tym że sklepie czy to prawda? I czy kwota wynosi tylko 100zl? Drugie moje pytanie miałam audyt na 95,% czy też jest jakaś premia?

Zostaw merytoryczną opinię o Żabka Polska Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 242.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 171, z czego 11 to opinie pozytywne, 108 to opinie negatywne, a 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Żabka Polska Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Żabka Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii