Opinie o Żabka Polska Sp. z o.o.
Witam dziś pierwszy raz byłam w żabce w Tychach na ulicy Barona przeżyłam szok. Smrut papierosów z alkoholem, straszne braki w towarze. Witryna sklepu aż świeci z brudu nie wspomnę o ziejącej alkoholem obsłudze. Poprostu dramat
Ile dostajecie za cichego klienta przy 93 %
w dniu dzisiejszym chcialam kupic papierosy dalam 100 zl pani nie miala wydac czekala jak ja rozmienienie masakra obok niej stala druga pracownica obie nie moga opusszczac miejsca pracy tak odpowiedzialy a stoja przed sklepem i pala i czekaja ze klient za nich zrobi robote
Wiesz że nie musiała Ci wcale wydawać? Wg prawa to klient musi mieć odliczoną kwotę. Ale wiadomo wszyscy są ludźmi i dlatego kasjerzy starają się mieć zawsze wydać mimo że spotykają na drodze takie osoby jak Ty.....
Jasne, wg prawa klient powinien pieniądze na zakup, ale obowiązkiem każdego sprzedawcy jest wydanie reszty lub odmówienie sprzedaży jeśli reszty nie posiada. Jeśli twierdzisz, że nie musiała wydawać to byłoby to przywłaszczenie lub kradzież. Pomijam już fakt, że dla sprzedawcy istotą biznesu jest sprzedać produkt i znaleźć rozwiązanie jak to zrobić, no może pomijając ajentów żabek, którzy myślą dokładnie odwrotnie i szukają "prawa" że nic nie muszą.
dzien dobry , w chorzowie na ulicy truchana w zabce jest bardzo nie mila ekspedientka i wredna dla klientów ,nie chce nabijac zapsów i nic nie poleca .Nabija swoja apke i jest naprawdę nie miła dla klientów ,zróbcie cos z ta zabka!!!!!!!!!!!!!!!to było dzis 1 pazdziernika popołudniu . Nie zycze sobie zeby mi taka małolata mówiła na ty i mnie obrażała !!!! , prosze o pozytywne zalatwienie sprawy ,moj mail ,dieter76@tlen.pl
Po wysłaniu CV dwa dni i miałem kontakt z przemiłą panią z Jr. Dwa dni później była pierwsza rozmowa z panią z HR oraz przyszłym przełożonym. Po rozmowie miałem bardzo pozytywne odczucia. Ludzie naprawdę potrafili zbudować pozytywną atmosferę. Dzień później dostałem informację o drugim etapie kolejnego dnia. Zaskoczył mnie drugi etap online. W dzień drugiego etapu ubrałem się elegancko i zalogowałem 5 min przed czasem. Czekam, Czekam i po 4 min zjawili się państwo. Przyszły przełożony jakby nie swój:/ wystraszony?! Rozpoczęła się rozmowa - Pani zadawała pytania, które dla mnie były żenujące. Rozmowa trwała 25 min a mnie było poprostu przykro, że tacy ludzie pracują na takich stanowiskach i rekrutują o czym nie mają zielonego pojęcia. Nawet gdybym otrzymał ofertę nie zdecydowałbym się pracować z tak niekompetentną osobą!
Wstyd je tutaj pisać
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy ktoś zrobi porządek z tą żabka w ciechanowie na płońskej żeby zaprzestano pić alkochol bo to zwykła melina jest
Żabka ciechanów ul Płońska co weekend jest picie alkoholu pracownicy i na czele szef . Byłam i widziałam a przede wszystkim słyszałam .
RYBNIK UL MIEJSKA 4 Poszłam do pracy między ludźmi, a okazała się ze przyszło pracować w oborze z bydłem. Uczciwość, szacunek do ludzi właścicieli hmmm szkoda ze nie można jej doczepić jak rzęs i włosów, przydałaby się im bez dwóch zdań. Praca dla ludzi o mocnych nerwach, lubiących brud.
Żabka Polska sp. z o.o. to podmiot, który chciałbym ocenić. Wsparcie Klienta (telefoniczne oraz kontakt@) jest na tak żenująco niskim poziomie, że nawet pracownicy wstydzą się pod mailem podpisać nazwiskiem (w zasadzie się nie dziwię). Pomoc Żabka Polska sp. z o.o. za pośrednictwem kontaktu polegała na tym, że zarzucono mi brak paragonu , który oczywiście posiadam i przesłałem a po tym fakcie nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi. Przez ponad 2 tygodnie nie udało się rozwikłać jakże skomplikowanej sprawy przyjęcia rękojmi plastikowego gadżetu za 50 zł. Masakra. Sklep żabka , w którym zrobiłem zakupy nie przestrzega obowiązującego w Polsce prawa klienta do rękojmi a Żabka Polska sp. z o.o. wspiera te działania (co mogę udowodnić administracji serwisu korespondencją mailową) Tak....wiem że każdy sklep to odrębny przedsiębiorca. Niestety NIE DA SIĘ w sklepie załatwić tej sprawy, ponieważ wobec odmowy nie zmuszę pracownika do przyjęcia towaru w ramach rękojmi. Myślałem, że właśnie w takiej sytuacji pomocne mogłoby być wsparcie klienta, które wyjaśniłoby Ajentowi, że działa wbrew polskiemu prawu. Ale okazuje się, że nie. Przestrzegam zatem przed kupowaniem w żabkach przedmiotów o wartości przekraczającej 50 zł dla których istnieje prawdopodobieństwo że będziemy chcieli skorzystać z rękojmi, ponieważ żabka może odmówić klientowi tego prawa a Żabka Polska sp. z o.o. w niczym nie pomoże. Pozostaje mi jedynie zgłosić ten konkretny sklep do odpowiednich służb i urzędów. Sprawa kompletnie bez znaczenia finansowo ale wiadomo...w imię zasad.
U nas jest 14 zł na godzinę. Umowa na 1/6 etatu. Za braki w wyrobach tytoniowych i alkoholu potrącają. I za przeterminowany towar również. Nawet za towar który ukradł klient ????
Tak wszędzie tak jest... A ogarnij co Ci wynoszą za regałem jak masz 5 klientów przy kasie i jesteś sam na sklepie xd
No nie do końca u mnie pracownicy pełny etat, umowa o pracę, 3000 na rękę. Nie ponosza odpowiedzialnosci za terminy, kradzieze i straty.Wiem jedno sklep sklepowi nie jest równy. Są sklepy co trafiły z lokalizacją i im się to kręci i są takie co ledwo ciągną koniec z końcem... Ja na swoją lokalizację czekałam 5 lat bo wiedziałam że to będzie strzał w dziesiątkę..
za towar na sklepie odpowiada właściciel/franczyzobiorca, za braki za kasami sprzedawca ... terminy .. hmmmm.. zalezy jak bardzo pilnujecie fifo
Za wszystko odpowiada francyzobiorca za kasa nie ma prawa nic zginąć bo klienci nie wchodzą tam to tylko pracownicy są złodziejami sama bym obciążyła z wypłaty jak by coś zginęło a fifo i tego to nie żaden problem układać tylko trzeba chcieć
Nie polecam żabki sklep Gorzów Wlkp Plac Jana Pawła 98-106. Tragedia gruby właściciel poniża swoją partnerkę przy klientach krzyczy na pół osiedla jest arogancki chamski i komentuje każdego klienta. W sklepie ciągle pałęta się bezdomny często pod wpływem alkoholu . Zaczepia klientów. Ja jako klient wiem ile utargu i jakie opłaty ma ajent. W niedzielę za kasą stoi niepełnoletnia dziewczyna . Po prostu koszmar. Omijajcie ten sklep z daleka !!!!
Żabka Łódź Wielkopolska 53. Generalnie spoko do momentu kiedy zaczyna obsługę właściciel. Jest arogancki i jest (usunięte przez administratora) Dzisiaj po raz kolejny próbował mnie naciągnąć na rachunku za zakupy promocyjne. Łaskawca nie odliczył opłaty EKO za wymianę butelek oraz zawyżył cenę za piwo. Myśli , że jak ma dziadka za klienta to może go (usunięte przez administratora) Po moim wyliczeniu okazało się, że to ja mam rację. Taka sytuacja miała miejsce kilka razy w dość krótkim odstępie czasu. I dotyczy to tylko obsługi przez właściciela/ franczyzobiorcę?/.
Ludzie którzy mądrują i obrażają franczyzobiorców mają styczność z tą firmą tylko od strony klienta robiąc zakupy i tak naprawdę mają to wszystko gdzieś, obcego problemy, od zaplecza już nie jest tak pięknie i ładnie jak to opisują dyrektorzy. Znam prywatnie jedną osobę która prowadziła sklep, została z długiem wobec żabki i urzędu skarbowego, zapewniam, że kolega jest bardzo mądrą osobą z dużym doświadczeniem handlowym, jest to praca niewolnicza dosłownie, tam narzucają wszystko z góry. Od zamówienia towaru po ustawianie go na półkach, Twoja niezależność ogranicza się do zamówienia ziemniaków i marchewek. Tych ludzi naprawdę nie stać na pracowników i wpadają w kłopoty całą rodziną. Jak rząd może na to pozwalać? Na niewolnictwo w tych czasach powiedzmy szczerze. Przecież my nie żyjemy w dżungli, tylko w Państwie w którym takie pokrzywdzenie ludzi powinno być potępione w każdy możliwy sposób! Emaptia koledzy i koleżanki, pamiętajcie o niej. Bo każdy może wdepnąć w coś złego.
A to nie od dziś wiadomo że Rydzyk MZ udziały w żabce i pisiory w tym też siedzą...Może jak zmieni się rząd będzie inaczej
Nie pracujcie u tych pseudo kierowników bo będziecie mieli zepsuta opinie
No np.pracujesz u jakieś głupiej baby lub faceta co się uważa za szefowa świata odejdziesz i masz zepsuta opinie na złość to już lepiej wejść we francyze i dbać o to.
Trochę w tym prawdy bo raczej Frankowie wymieniają się informacjami o pracownikach ale nie zawsze . Także warto mówić kto i co konkretnie robi w jakim sklepie uwierz mi że dużo osób z żabki czyta to forum i zaczną się interesować :) I jak naj mniej takich ludzi życzę :)
Pracownicy żabki uważają się za lepszych od innych nie sprzątają za sobą bywają chamscy i bezczelni
Ma ktos kontakt do kierownika regionalnego ze Śląska? Nie dostałam wyplaty za przerobione dni, a infolinia mówi że jest Rodo i nie mogą udzielić takiej informacji????
W miniony weekend przebywałem w mieście Opole. Zmuszony byłem odwiedzać sklep, a raczej sklepy sieci żabka. DRAMAT .... Czy w ogóle je ktoś koordynuje i nadzoruje ?! Jeżeli tak to należy jak najszybciej zastąpić go kompetentną osobą!
Witam Własciciel zabki na dworcu w krosnie jest bardzo nieprzyjemny poszlem.rozmienic pieniadze 20 zl bo jestem klientem a ten Pan zaczal mi mowic prosze podac magiczne slowo ja mam go prosic jak jakiegos monarchy o rozmienienie pieniedzy ten Pan jest niepowazny spytalem sie go tylko czy ma Pan rozmienic pieniadze dwie dychy na pół
Spirala finansowa unikają płacenia podatków cedują wszystko na ajenta przy zamknięciu (usunięte przez administratora) na naleznych zwrotach
W pełni się zgadzam. Rozliczenia w oparciu o rabaty od obciążających faktur Max co zarobisz to 5000 za pracę kilkanaście godzin 7 dni w tygodniu Za wszystko płacisz z kieszeni. Masa kar i wymagań. Jak Cię zamkną z dnia na dzień to leżysz z opłatami, podatkami itp. Partnerzy jawnie o tym mówią jak mogą zakończyć franczyzobiorcę. Kiedy odchodzisz fowała Ci wszystko co możliwe.
Powiem tak, pracowałam rok w tej firmie bywali lepsze i gorsze dni, ale to jak zabka traktuje pracowników i ajentów przechodzi ludzkie pojęcie. Braki w organizacji, zamówienia robione na niepotrzebne rzeczy, chorednalnie wysoki VAT , ciągły stres przy weryfikacji i TK. Masz jeden zły dzień i od razu leci po punktach. Nie polecam pracy na pełen etat bo się nie opyla, lepiej znaleźć jakieś Call Center i siedzieć na tyłk u niz latać i rozkładać czasami po 4 palety towaru.
czytając kiedys artykuł z Wyborczej to czułam się tak jakbym swój własny życiorys czytała.Oprócz tego muszę dodać,że gdy rozwiązują umowę,to wpadają do sklepu bez zapowiedzi,partner z z jakimiś ludźmi do pomocy,ajenta traktują jak (usunięte przez administratora),nikt nic nie wyjaśnia,nie odzywa się do ajenta,wręcz pilnują,aby ten nic nie ukradł,zabierają towar,klucze i wypad ze sklepu.Niech nikt się nie wymadrza,że to byli nieudacznicy,bo za dużo nas jest wykiwanych i wycyckanych,pograzonych ,współpraca kończy się wtedy jak już ajent jest tak pogrążony,że nie ma skąd wykombinowac pieniędzy,aby załatać kolejną dziurę.Dla wiadomości ,jeżeli chodzi o zadłużenie,to jest zadluzenie wobec Źabki,według ich marnego rozliczenia,rozliczają tylko wpłaty gotówkowe zapominając,że klienci płacili za towar kartami płatniczymi,i to były płatności na konto Z abki,a nie na konto ajenta,dlatego jesteśmy ugotowani.Niech nikt mnie nie obraża i nie ocenia bo za przeproszeniem (usunięte przez administratora) wie!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 245.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 173, z czego 11 to opinie pozytywne, 109 to opinie negatywne, a 53 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Żabka Polska Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.