Tej firmy należy unikać jak ognia. Od sierpnia wymieniają mi ekran w telefonie. Najpierw źle wkleili, potem okazało się ze czytnik linii papilarnych nie działa i teraz czekam na powtórne rozpatrzenie reklamacji. do tego fatalny kontakt z firmą (tylko przez czat online. tragedia.
najchętniej dałabym 0 gwiazdek. skontaktować się z biurem obsługi to koszmar. pisząc na czacie z agentem byłam okłamywana cały tydzień. mówili że wysłali paczkę a tak naprawdę jak sie okazało parę dniu pózniej że nawet jej nie nadali skąd wiem? kontaktowałam się z inpost. dopiero po naciskach (codziennym pisaniu) i poinformowaniu o tym ze jak tak dalej bedzie sprawa trafi na policje nagle nadali paczkę- dalej kłamali bo mówili że wysłali a tak naprawdę dalej paczka była u nich, wiem to gdyz kontaktowałam się z inpost. nie dostałam żadnego potwierdzenia nadania ani żadnych dokumentow (zamówiłam dość drogą rzecz) nie polecam tej firmy, jeśli nie zdązyłeś przeczytac tej wiadomości to pisz do nich koniecznie i pospieszaj lub w ostateczności strasz policją.
Potwierdzam wszystkie w/w doświadczenia. Walczę z nimi od sierpnia. Wymiana ekranu w One Plus. Najpierw opóźnienie, potem żle wkleili, potem okazało się że czytnik linii papilarnych nie działa. Brak kontaktu (tylko online), ciągłe zwlekanie z informacją. Dramat. nie korzystajcie z ich usług !!!!
Hej. Co prawda otrzymałam towar ale jakość tragedia. Nie będę zwrać żebym nie miała problemu z otrzymaniem pieniędzy za zwrot tak jak miałam problem z otrzymaniem przesyłki. Na stronie tekst, że wysyłają od razu a le to ściema. Nie ma możliwości śledzenia przesyłki bo wysyłają bez potwierdzenia. Nie polecam
Tragedia ! (usunięte przez administratora) zero merytorycznego kontaktu. Złożyłam u nich zamówienie po raz drugi na kolejny towar. Pierwszego nie otrzymałam i nie opłaciłam go z góry , to napisali ( po angielsku) ,że nie mogli sprawdzić konta w moim banku. Oczywiście nie znali konta ani mojego banku bo skąd. Drugie zamówienie ( powerbank o dużej pojemności) opłaciłam z góry myśląc ,że to coś pomoże. Zero odpowiedzi o terminie dostawy choćby orientacyjnym. Znowu pytanie o aktualność adresu ( po angielsku). Jeszcze tak bezczelnej firmy w moich zakupach internetowych nie spotkałam. Nigdy nic tam nie zamawiajcie. Myślę że to przechodzenie na angielski w polskiej firmie ma klientom pokazać jakim są to ważnym trybikiem w międzynarodowej korporacji z której sprowadzają towar, a raczej nie sprowadzają .
Hej. Tragedia!!!!! Uważajcie na ta firmę. Syn zamówił stację dokującą do ładowania. Zero kontaktu i informacji co i kiedy dojdzie. Kontakt tylko 12-15 i to w języku angielskim. Dostałem info, ze nie ma tego produktu i nie wiadomo kiedy będzie :((((. Poprosiłem zatem o anulowanie zamówienia i zwrot środków narazie 2 tygodnie mija i cisza. na czacie Pani napisała ze 3-4 dni robocze. jako ciekawostka to na ich stronie cały czas ta stacja jest z opisem na stanie i gotowa do wysyłki. (usunięte przez administratora)