Od bardzo dawna nikt nie zaglądał na wątek dlatego zastanawiam się czy firma działa i czy warto aplikować?
To ja wam przypomnę $)
@Nova cytat: "Pragnę tylko Pana poinformować że oddawanie do serwisu sprawnego telefonu wiąże się z opłatami" To jakiś słaby ten serwis, kiedyś oddałem do serwisu telefon marki Allview, ponieważ rozłączał mi sieć, okazało się , że winna jest kart sim. Telefon okazał się być sprawny i żadnej dodatkowej opłaty z tego tytułu nie poniosłem. Podobnie miałem z firmą asus i samsung tylko produkty inne.
Kupiłem tu telefon xiaomi mi5x. Po jakimś czasie zauważyłem, że nie mogę synchronizować kontaktów ani nie działa mi aktualizacja softu. Poszperałem w google i dotarłem do artykułu poniżej: https://miuipolska.pl/ostrzezenie-przy-instalacji-miuipolska-dla-mi5x/ Wygląda na to, że firma sprzedała mi telefon z podrobionym polskim softem. edit: właśnie odmówiono mi pomocy z powodu owej opinii w Google, mimo że dano mi gwarancję na ten telefon. napisano do mnie: "Sprawa wygląda tak - wykasuje Pan te "kłamliwe pomówienia" - nie wiem czy się da czy nie - a później może Pan zgłosić reklamację w normalnym trybie". gdy jest się firmą i oferuje się dane produkty czy usługi, trzeba się liczyć z negatywnymi opiniami. zwłaszcza, gdy coś owa firma zawali. ta firma posiada jednak dziwną politykę i nie chce mi pomóc rozwiązać problemu. stanowczo nie polecam i nie szanuje.
widzę że kompletnie się Pan nie zna na telefonach a tym bardziej na marce Xiaomi Z tego co czytam wybrał Pan model Mi5X (chińska wersja Mi A1 - z Miui zamiast android) Nie ma czegoś takiego jak podrobiony soft - jeśli chce Pan oryginalny soft do Mi5X - to otrzyma Pan do wyboru język chiński i region chiński. Proszę ludzi nie wprowadzać w błąd jak się Pan nie zna. Firmy nie znam u nich nie kupuje - ale przed kupnem proszę się zastanowić co Pan kupuje
Jako że Pan widzę cytuje wyrwanie z kontekstu zdania chciałbym zacytować jeden Nasz e-mail do Pana: "W dniu 19 lipca 2018 16:19 napisał: Może Pan zawsze zgłosić telefon do serwisu Proszę napisać co z telefonem jest nie tak - co nie działa - reklamacja zostanie rozpatrzona i zostanie Pan o niej poinformowany Pozdrawiam P.S. adres do serwisu: (wykreślony ponieważ nie jesteśmy właścicielem serwisu zewnętrznego a zgody nie otrzymałem do udostępniania danych) Pragnę tylko Pana poinformować że oddawanie do serwisu sprawnego telefonu wiąże się z opłatami, a ingerowanie w oprogramowanie równoznaczne jest z utratą gwarancji" Jak widać Pańskie kłamliwe słowa z 20 lipca nie mają nic wspólnego z prawdą. Mogę też zacytować Pańską odpowiedz też z 19 lipca: "Całe szczęście, że nie ingerowałem w oprogramowanie. Dziękuję za dane firmy. Skorzystam z owego serwisu. Pozdrawiam serdecznie." Szkoda że są ludzie którzy kłamią i oczerniają zanim cokolwiek próbują wyjaśnić. Szkoda że zgłasza Pan problem po 4 miesiącach użytkowania (mógł Pan wgrać setki innych wersji oprogramowania bez naszej wiedzy) i to nie nam poprzez zgłoszenie tylko całemu światu poprzez jakieś wpisy na portalach. Po konsultacji z serwisem zewnętrznym chciałbym wyjaśnić następną kłamliwe słowa - Pan Jacek nie przysłał w/w telefonu do serwisu a mamy dzisiaj 12 sierpnia.