Witam, Jak wyglada praca PH? Warmia i Mazury? Plany realne ? Czy dużo pracy związanej z papierkami i wypełnianiem ankiet ? Czy dużo biurokracji ? Ile pracuje Ph w ciągu dnia ? Czy system pracy 8h jest realny? Z góry dziękuje za odpowiedz.
W zależności jaka branża i region tak mniej lub bardziej możliwe jest robienie planów. Generalnie firma desperacko szuka oszczedności na wszystkim w tym również na pracownikach. Produkty jakościowo coraz gorsze, bardzo kiepsko wypadające w stosunku jakość/cena do konkurencji. Choć o tym nie można otwarcie mówić. Związek z premium hilti ma jedynie w kwestii cen. Na backoffice liczyć raczej cieżko - głęboko zakorzeniona spychologia, nikt nic nie wie. Pracy systemowej i około sprzedażowej do wykonania ogromna ilość. Jeżeli zakładasz przykładne wykonywanie obowiązków, nie licz że 8h wystarczy.
Rekrutacja pełen profesjonalizm .
Czy ze względu na obecna sytuacje związaną z wojną na terytorium Ukrainy, Hilti prowadzi sprzedaż w Rosji?
Hilti.ru Google translator: "Pomimo trudnych zewnętrznych okoliczności gospodarczych i politycznych, w jakich się znajdujemy, Hilti Rosja nadal działa . Tak jak poprzednio robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać naszych klientów i wypełniać nasze zobowiązania. ... Uważamy również za konieczne, aby ostrzec, że ze względu na nieprzewidywalną sytuację z wysyłką do Rosji mogą wystąpić problemy z dostępnością towaru na magazynie, co może prowadzić do opóźnień w dostawie. Jako firma działająca na rynku rosyjskim od prawie 30 lat, w Hilti nigdy nie mieliśmy do czynienia z taką sytuacją. Głęboko wierzymy, że się ustabilizuje. Umożliwi nam to powrót do poziomu obsługi klienta, który uważamy za niezbędny, i dalsze budowanie lepszej, spokojniejszej przyszłości dla nas wszystkich"
Hilti.ru: "DRODZY KLIENCI! Pomimo trudnych zewnętrznych okoliczności gospodarczych i politycznych, w jakich się znajdujemy, Hilti Rosja nadal działa . Tak jak poprzednio robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać naszych klientów i wypełniać nasze zobowiązania. ... Uważamy również za konieczne, aby ostrzec, że ze względu na nieprzewidywalną sytuację z wysyłką do Rosji mogą wystąpić problemy z dostępnością towaru na magazynie, co może prowadzić do opóźnień w dostawie. Jako firma działająca na rynku rosyjskim od prawie 30 lat, w Hilti nigdy nie mieliśmy do czynienia z taką sytuacją. Głęboko wierzymy, że się ustabilizuje. Umożliwi nam to powrót do poziomu obsługi klienta, który uważamy za niezbędny, i dalsze budowanie lepszej, spokojniejszej przyszłości dla nas wszystkich."
Witaj! Z ogromnym smutkiem obserwujemy obecną sytuację i grupa Hilti wyraża ogromne współczucie i wsparcie dla Ukrainy. Poza ścisłym przestrzeganiem wszystkich międzynarodowych sankcji wstrzymaliśmy wszystkie nowe dostawy do Rosji i Białorusi. Wspólnie z Hilti Foundation utworzyliśmy także Fundusz Solidarności z początkową darowizną w wysokości 1 mln franków szwajcarskich na rzecz Médecins Sans Frontières (MSF). Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dopóki nie ma dużego szumu, nikt nie zrezygnuje z rynku Rosyjskiego ;) Za dużo pieniędzy by stracili :)
Bardzo smutna sprawa, firma ma klientów z UA i działa w Rosji. Odpowiedź o nie wysyłaniu towaru to żadna odpowiedź. Pisze tak lub nie a nie odpisuje się tak żeby nie odpowiedzieć. Ale to juz standard.
Halo Hilti?! Czy wciąż chcecie się przypodobać rosyjskim klientom? Hilti.ru: "SZANOWNI KLIENCI I PARTNERZY! W ostatnim czasie Hilti Rosja boryka się z trudnościami spowodowanymi wyraźnie obniżonym stanem magazynowym standardowych produktów i części zamiennych. Wynika to z zablokowania dostaw do Rosji, trudności w zorganizowaniu alternatywnych kanałów naziemnych oraz awarii globalnych łańcuchów. Jednak nadal wypełniamy nasze zobowiązania umowne. Zespoły Centrów Logistyki i Serwisu firmy na co dzień analizują ogólną sytuację w magazynach i możliwości obsługi klientów. W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt ze swoim kierownikiem sprzedaży lub z działem obsługi klienta Hilti w Rosji w celu uzyskania aktualnych informacji. Dziękuję za zrozumienie!"
Witaj! Jesteśmy głęboko zasmuceni trwającą tragedią ludzką spowodowaną rosyjską inwazją wojskową na Ukrainę. Grupa Hilti jednoznacznie i stanowczo potępia tę agresję i przemoc. Hilti jest zaangażowane w ścisłe zapewnienie zgodności z przepisami swojej działalności we wszystkich obszarach. Rygorystycznie przestrzegamy obowiązujących przepisów celnych, kontroli eksportu, przepisów dotyczących sankcji handlowych i wymagamy tego samego od naszych dostawców w ramach naszego Kodeksu Postępowania, który jest częścią naszych umów na dostawy. Jako firma o zasięgu globalnym jesteśmy odpowiedzialni za wszystkich naszych pracowników na całym świecie. Do tej pory najwyższym priorytetem było bezpieczeństwo i ochrona 100 członków naszego zespołu na Ukrainie oraz ich rodzin. W naszej rosyjskiej organizacji, zatrudniającej około 1300 pracowników, aktywnie rozpoczęliśmy optymalizację naszych zasobów. Poza ścisłym przestrzeganiem wszystkich międzynarodowych sankcji: · wstrzymaliśmy wszystkie nowe dostawy do Rosji i Białorusi; · będziemy obsługiwać klientów nieobjętych sankcjami tylko przy użyciu pozostałych zapasów lokalnych; · zaprzestaliśmy prowadzenia interesów z firmami lub spółkami należącymi do osób znajdujących się na różnych listach sankcji. Mamy szczerą nadzieję, że ta agresja zakończy się jak najszybciej i uda się przywrócić pokój. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Witam. Na jakie zarobki można liczyć jako specjalista ds. obsługi klienta?
Podobno były podwyżki ;) Pensja zawsze była niska w porównaniu do innych firm oferujących to stanowisko - szkoda życia na pracę ponad siły i to w dodatku za grosze.. umówmy się co to jest 3 koła na te czasy ?
Ooo to dobrze wiedzieć, że były podwyżki. W przypadku podwyżek zawsze nasuwa się pytanie, o ile zostały one zwiększone. Znasz może szczegóły i wiesz, ile więcej dostanie pracownik na rękę po takich podwyżkach?
Dzień dobry, zwracam uwagę na problem z aplikowaniem na portalu pracuj.pl. Chciałem aplikować na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży, ale niestety z powodu błędu na stronie jest to niemożliwe. Pozdrawiam
Bardzo dziękujemy za informację, być może na portalu pracuj.pl wystąpił chwilowy błąd techniczny, natomiast wszystko powinno już być w normie. Jeśli w przyszłości wystąpiłby ponowny błąd, to aplikować można także przez naszą stronę https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dzień dobry, Czy jezeli ktoś po 1 etapie (gry zadaniowe) odpadnie, dostaje informacje zwrotną?
Witaj! Dziękujemy za zainteresowanie naszym procesem rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że nasz zespół rekrutacji kontaktuje się jedynie z wybranymi kandydatami, natomiast raport z wynikami gier zadaniowych dostępny jest po ukończeniu tego etapu. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Witam. Mam kilka pytań, 1. czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w firmie HILTI na stanowisku przedstawiciela handlowego. 2. Ile wynosi średnia stawka wynagrodzenia, którą otrzymuje się na umowie
Dzień dobry, Zamierzam aplikować do Hilti, aktualnie pracuje w konkurencji.Mam kilka pytań, Czy można liczyć na podstawę 6k netto Można użytkować auto do celów prywatnych ? Budżet na kolacja z klientami? Czy wystepuja nocowania w hotelach , jeżeli PH obsługuje całe województwo? Hilti zapewnia tzn gadżety dla klientów ? Pozdrawiam
Auto można użytkować bez problemów ale żadnych budżetów nie ma! Ani marketingowego ani na gadżety... na święta dostajesz kilka win i kalendarze jak zdążą je wydrukować... hotel to jak masz kilka województw a nie jedno ;) Plus większość czasu i tak spędzasz w systemie który musi być wypełniony....
1. Ciężko, w zależności od poziomu stanowiska. Raczej nie dostaniesz 2. Tak, auto bez gps możesz jeździć w czasie prywatnym 3. Nie, firma unika takich akcji (nie dostaniesz karty służbowej) 4. Raczej nie 5. Nie, od lat poważnych gadżetów nie ma i nie będzie. W mniemaniu Hilti produkt jest tak zaj*ty że żadnych dodatkowych gadżetów nie ma
Witam,co jaki czas wymieniana jest flota aut służbowych w hilti ?
Witaj! Flota naszych aut służbowych wymieniana jest regularnie, co około 4 lata. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Na jakie wsparcie w Hilti Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Witaj! Dziękujemy Ci za udział w dyskusji i bardzo trafne pytanie! Zacznijmy od tego, z czego jesteśmy niesamowicie dumni: co 3 pracownik Hilti to pracowniczka, co 4 manager, to managerka, co 4 pracownik serwisu, to mechaniczka, a co 5 przedstawiciel handlowy to przedstawicielka. Dodatkowo, wiele z naszych Ladies in Red realizuje się już w roli mamy, a więc etap ciąży czy urlopu macierzyńskiego jest już za nimi. Przestrzeganie Kodeksu Prawa Pracy jest dla nas oczywiste. Co więcej - mamy w Hilti szereg dodatkowych udogodnień, które wspierają przyszłe i obecne mamy, ale nie tylko – część z nich jest również dostępna dla obojga rodziców. Pośród nich znajdują się m.in.: Program Boomerang – którego celem jest przygotowanie do dłuższej nieobecności pracownika/czki. Jego celem jest zapewnienie jak największego komfortu podczas powrotu do pracy (reonboarding). Elastyczne możliwości pracy – umożliwiają one dostosowanie godzin pracy do Twoich codziennych potrzeb i wyzwań. Może z nich korzystać każdy pracownik, w zależności od pełnionej roli oraz indywidualnych potrzeb. Gdy zmianie ulega Twoja sytuacja rodzinna lub Twoje prywatne plany uniemożliwiają Ci pracę w pełnym wymiarze godzin – Hilti daje możliwość przejścia na część etatu lub tymczasową redukcję godzin pracy. Zdarzają się również sytuacje, kiedy wymiar urlopu okazuje się być niewystarczający – Hilti daje również możliwość wzięcia długiego bezpłatnego urlopu – nawet do 6 miesięcy! Prywatna opieka medyczna – gwarantujemy dostęp do pełnej prywatnej opieki medycznej w ramach grupy LuxMed na terenie całej Polski. Jako pracowniczka Hilti możesz również włączyć do swojego pakietu członków rodziny. Ubezpieczenie na życie – od pierwszego dnia pracy w Hilti każdy pracownik objęty jest firmowym ubezpieczeniem na życie w ramach grupy AVIVA. Możesz również rozszerzyć swoje ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach. Więcej informacji o benefitach znajdziesz na stronie: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/nasze-benefity W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: michalina.pajestka@hilti.com Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Człowiek potrafi się wyłożyć na prostej rzeczy ale, przy ankiecie którą prowadzicie zaznacza sie np a1/a2 podstawowy a okazuje sie ze zaznaczył się b. Chyba ze to wina człowieka i zawieszania się systemu które miało miejsce . Ale warto może zapytać jakie podstawy bo czlowiek może sie pomylić i wy6jsc na klamce a czasami zdarzają się wypadki. I odrazu czlowiek jest skreślony z kandytata. Pozdrawiam
Drogie Hilti, Chciałbym prosić o konkretne odpowiedzi 1. Czym jest spowodowany brak szefowej HR od roku? 2. Co się stało z Piknikiem rodzinnym dla pracowników który obiecał Tomas Trocil ? 3. Co się stało ze star-clubem dla najlepszych pracowników który obiecał Tomas Trocil? Czy jest to spowodowane zwolnieniami najlepszych pracowników i w takim przypadku nie było dla kogo tego wydarzenia organizować czy to jest spowodowane oszczędnościami? 4. Jak długo Tomas Trocil będzie prezesem? 5. Czy Prezes nie chce się rozwijać? 6. Kiedy będą wyniki Geos? 7. Czemu firma Hilti Poland zrezygnowała z gadżetów dla klientów? Kiedy inne kraje posiadają budżety dla Vb na gadżety np.Niemcy 8. Czy tego typu zabiegi wpływają na Country raiting i go podbijają a nie są związane ze sprzedażą? 9. Jak wygląda sytuacja z działem szkoleń? Wszyscy szkoleniowcy się zwolnili kto będzie szkolił nowych ludzi? Na ten moment w Warszawie jest 90% nowych pracowników w dziale sprzedaży, czy oni mają sami się szkolić? 10. Czy firma Hilti Poland której prezesem jest Tomas Trocil przewiduje podwyzszki dla działu sprzedaży nie związane z przeszeregowaniami? Proszę o przemyślana szczera i transparetna odpowiedź, jako pracownik który pracuje tu od dwóch lat przecieram codziennie oczy i nie wierzę do jak głębokiej manipulacji informacja i ludźmi firma na ten moment sie posuwa.
1. Szefowa HR od jakiegoś czasu już jest co było komunikowane choćby mailowo. 3. Przecież wyjazd Star Club odbył się we wrześniu. 6. Pewnie będą komunikowane szeregowym pracownikom jak to zwykle była dopiero w przyszłym roku 7. Parę miesięcy temu chyba każdy pracownik pracujący z klientem dostał pulę gadżetów, czy to jednorazowa akcja nie wiem. 9. Wyodrębniony nowo powstały w tej strukturze dział szkoleń istnieje - była rekrutacja wewnętrzna na te stanowiska, kilka miesięcy temu i została zakomunikowana struktura tego działu i wyniki rekrutacji. Zastanawia mnie czemu pracując w tej firmie nie wiesz o tych rzeczach, o tym co wyżej napisał wie chyba każdy w firmie (zdecydowanie nie pracuję i praktycznie nie bywam w Centrali). Na pozostałe 5 pytań nie jestem w stanie odpowiedzieć.
Dodałbym pytania: 11. Jak firma zamierza zareagować na ponad 25% rotację? Obecnie są już zespoly o średniej doświadczenia ~1 rok. Niektórzy jeszcze nie mieli nawet szkolenia... 12. Kiedy będą podwyżki pensji (obecnie trwa kampania podwyżek oferty produktów Hilti z uzasadnieniem "rosną koszty" - a czy ktoś dostrzega, że inflacja zagląda też do kieszeni pracowników?) A firma ma na wykresach ogromny wzrost rok do roku... I nie mówcie mi o firmowych wyjazdach czy "gamefikacji" - chcę sam spożytkować swój czas i pieniądze z rodziną, a nie słuchając czerstwych, wulgarnych, seksistowskich, żartów przełożonego rodem z szatni na stadionie/liceum/basenie. 13. Konkurencja podgryza (też ta czerwona) - wielu moich doświadczonych kolegów właśnie odchodzi, a czy zadowolony pracownik, to nie jest, aby najlepsza wizytówka każdej firmy? 14. Lubię swoją pracę, ale zaczynam odczuwać frustrację z powodu zwiększania obciążeń mnóstwem dodatkowej pracy, szczególnie w "systemie" oraz przy spełnianiu wymagań kolejnej tabelki w excelu. Skoro "system" taki świetny, to dlaczego mamy multum dodatkowych narzędzi ekstra...? 15. + spójrzmy na zamieszanie w działach wsparcia - czekam na wypowiedź tutaj ktoregoś inżyniera z Działu Technicznego ...
Bardzo trafne pytania, ale raczej próżno wyczekiwać odpowiedzi. Hilti uważa, że jest marką premium i nie widzi że już dawno jest na kolanach. Konkurencja podgryza całe zespoły sprzedażowe, ale nie są to pierwsi lepsi handlowcy a ludzie z kontaktami, doświadczeniem i wiedzą techniczną, czymś niepoliczalnym jesli chodzi o wartości dodatnie firmy, dodatkowo byli to ludzie bardzo zaangażowani w swoją prace, teraz są zaangażowani żeby zmniejszyć udziały rynkowe hilti. Pewnie nie nastąpi to od razu ale za rok czy dwa portfolio klientów kupujących hilti się zmniejszy przy tej polityce personalnej jaką prowadzi firma, bo co może teraz ona zaproponować swoim klientom ? Ciągłą rotacje opiekunów z kompetentnych na takich którzy czasem wiertarki w ręku nie mieli o bardziej skomplikowanej wiedzy można zapomnieć -bo nowi uczą się tylko jak stać pod budową i zakładać fałszywe oppy i leady. Podwyżka pensji -cóż chyba nie można na to liczyć, po obniżce wynagrodzeń raczej nie ma jasności komunikacji co do podniesienia wynagrodzeń- zarządzający nasłuchają się od nowoprzyjmowanych VB ze wynagrodzenie za taka prace i tak jest ponad rynek -wiec nie ma sensu dawać więcej. Jedyne co zostaje to nie walczyć z systemem pogodzić się z tym co jest i zrobić „angielskie wyjście „ tak jak wielu VB Firma jest nie rozwojowa, panuje w niej kolesiostwo i coraz gorsza atmosfera. Firma może z rynku polskiego nie zniknie ale znajdzie się w technologicznym i handlowym ciemnogrodzie, konkurencji życzę powodzenia -bo jest na najlepszej drodze do bycia numerem 1. Bo jak to mówią -największym wrogiem sukcesu jest sukces.
Nie ma z kim rozmawiać!! Ja dzwonie juz tylko do działy technicznego bo przedstawiciele nie wiedzą nic !! Kiedyś można było porozmawiać, zapytać się co będzie lepsze teraz oni nawet nie wiedzą co sprzedają!! Juz nie wspomnę o klejach... Czekam tylko jak się inżyniery pozwalniają...wtedy to już zgasić światło...
Czy to prawda, że na prezesa firmy szykuje się finansowy? Jeśli tak, to już będzie gwóźdź do trumny. Ludzie odchodzą i starzy i nowi i końca nie widać, ale tego to i ja nie wytrzymam.
No to niech dalej tak wszyscy siedzą i udają że są marką "premium" więc mogą mieć w (usunięte przez administratora) klientów. Przeciez to jest juz śmieszne jak pytasz takiego przedstawiciela o wiertł albo młot i cisza. A zapytaj się o kotwę, na rysunku mu coś pokaż to odrazu "do kolegi z działu technicznego". Jeszcze nie zobaczył co mu pokazuje. Ja już bezpośrednio dzwonie do technicznych ale bieda! A jak jeszcze słyszę, że przecież opiekę przedstawiciela i inżyniera i nie wiadomo kogo jeszcze to mi się śmiać chce.
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję oraz Twoje pytania. Chcielibyśmy udzielić Ci jak najdokładniejszych odpowiedzi, jednak z racji, iż część z nich poruszałaby kwestie stricte wewnątrz-firmowe proponujemy Ci rozmowę na gruncie wewnętrznym. Wierzymy bowiem, że dialog to podstawa dobrej współpracy. Chcąc byś czuł, że Twoja sprawa została zaopiekowana, chcielibyśmy wskazać Ci kilka rozwiązań i osób, które chętnie udzielą Ci odpowiedzi: 1. Twój bezpośredni przełożony 2. Odpowiedni dla Twojego Działu HR Biznes Partner 3. SHERPA - Kierownik ds. Kultury Organizacji. Dodatkowo, zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez kariera.pl@hilti.pl. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję oraz Twoje pytania. Chcielibyśmy udzielić Ci jak najdokładniejszych odpowiedzi, jednak z racji, iż część z nich poruszałaby kwestie stricte wewnątrz-firmowe proponujemy Ci rozmowę na gruncie wewnętrznym. Wierzymy bowiem, że dialog to podstawa dobrej współpracy. Z przykrością czytamy również o zmianie Twojego nastawienia i zmęczeniu. Mając na celu poprawę sytuacji i wsparcie chcemy zaproponować Ci kilka rozwiązań: 1. Kontakt z bezpośrednim przełożonym lub odpowiednim dla Twojego terytorium HR Biznes Partnerem 2. Rozmowa z SHERPĄ 3. Spotkanie z jednym z Trenerów Prosimy również, byś pamiętał/a o tym, że jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana m.in. chęcią wyjaśnienia niejasnych kwestii, otrzymania feedbacku czy reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. Odpowiadając na Twój komentarz – dostrzegamy niektóre tendencje czy zjawiska i staramy się na nie na bieżąco reagować. Wartość Hilti stanowią przede wszystkim osoby tutaj zatrudnione. W związku z tym systematycznie wdrażamy nowe rozwiązania, by Hilti było wyborem ,,na lata” dla aktualnych i przyszłych pracowników. Dodatkowo, chcielibyśmy przypomnieć, że jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana m.in. chęcią wyjaśnienia niejasnych kwestii, otrzymania merytorycznego feedbacku czy reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. To, co chcielibyśmy jednak mocno podkreślić, to fakt, że nie ma tutaj naszej zgody na publiczne obrażanie i pomawianie naszych pracowników. Jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie i chciałbyś/chciałabyś coś na tym polu zmienić, prosimy Cię o wiadomość i konkretny opis sytuacji na kariera.pl@hilti.pl lub kontakt z SHERPĄ. W taki sposób mamy bowiem szansę na reakcję na konkretne sytuacje. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję i opinię. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana chęcią udzielenia odpowiedzi na Wasze pytania czy wątpliwości. Jednakże, nic nam nie wiadomo o takowej zmianie :) Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana chęcią m.in. reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. Odpowiadając na Twój komentarz – chcielibyśmy zaznaczyć, że klienci są dla nas priorytetem i robimy co w naszej mocy, by dostarczać im jak najwyższy poziom usługi. Obecnie jest za to odpowiedzialny m.in. nasz wewnętrzny Dział Szkoleń. Jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie lub chciałbyś/chciałabyś zwrócić naszą uwagę na konkretne sytuacje, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Proszę się nie ośmieszać! Zajmijcie się lepiej tym jak zatrzymać wartościowych ludzi i jak oczyścić atmosferę z kolesiostwa i awansów z nielicznym tylko znanych powodów... Na prawde myślicie, że ktoś napisze maila i powie jakie nieprawidłowości widzi ?! Serio ?! Może 10 lat temu to było możliwe - teraz trzeba mówić to co jest poprawne politycznie, a jak się chce awansować to suszyć zęby w koszulkach, softshelach z Hilti na plecach na wszystkich możliwych portalach od FB przez Insta po LinkedIn.... Gdzie macie to swoje Great place to work ?! Przykre to bo ludzie przynajmniej niektórzy fajni ale to co się z firmy zrobiło przez ostatnie 3 lata to wielka (usunięte przez administratora) ...niejasności i zaprzeczania tym słynnym wartościom.
Jeśli jesteś dalej pracownikiem Hilti, to możesz zadać takie pytania wewnętrznie liderowi lub HRBP i tam uzyskasz odpowiedź. To są pytania, które powinieneś kierować tam.
Tiaa... pewnie jeszce nie znalazł pracy a jak znajdzie to pójdzie i jak najszybciej będzie chciał zapomnieć o tym miejscu. Nie mój cyrk..
Ja tam przeszedłem na kleje z fischera i jestem bardzo zadowolony a ich handlowcy nakrywają wiedzą handlowców z hilti
Oj, ale to występowanie w firmowych ciuchach w sieci to jest nakazane wprost, czy tylko wskazane żeby zapunktować? :0
Merytoryczne opinie jakoś znikają :-(
Witam - jak godzinowo wygląd dzień pracy przedstawiciela? Czas dojazdu do klienta i powrotu do domu wliczany do czasu pracy?
W teorii masz nienormowany czas pracy a w praktyce zależy to od wykonanych wizyt minimum to 6, plus do tego zgody rodo, CDQI, Leady i opp-y według wymagań etc. Realnie od rana do wieczora jak nie w terenie to przed komputerem, w tej chwili praca jest uciążliwa i cieżko przyzwyczaić sie do tego typu „normalności” ale jeżeli wierzysz i zaufasz swoim „Leaderom”, że praca jest ważniejsza od Twojego dobrego samopoczucia i czasu spędzonego z rodzina, a kłamstwo i obłuda to jest coś w czym czujesz sie jak Ryba w wodzie to jest miejsce właśnie dla Ciebie! Pensja - starczy na chrupki.
W punkt. Niestety wartości jakimi do tej pory chwalił się pracodawca zostały już tylko na kogoś stronie www, jeśli ta akurat działa. Bardzo dużo przedstawicieli z doświadczeniem odeszło, pozwalniali się także kierownicy i jakoś większość pracuje teraz w konkurencji. Firma od dłuższego czasu nie ma innego pomysłu na siebie i wyciska jak cytrynę każdego handlowca. Stres, (usunięte przez administratora) nieosiągalne oczekiwania i wyniki. Ciągle im mało, nie masz poczucia że zrobiłeś tam dobrą robotę. Tak źle jeszcze chyba w hilti nie było.
jesteś aktualnie pracownikiem tej firmy? bo z tego co widzę dużo wiesz na temat obecnej sytuacji...
Witam, Czy przedstawiciel terytorialny może podjąć współpracę z Hilti bez etatu, jeśli prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą?
Chciałem podzielić się procesem rekrutacji w Hitli. Do firmy aplikowałem po raz drugi. Za pierwszym razem nie udało się dostać, jednak to mnie nie zraziło i aplikowałem po raz drugi po paru latach, gdy pojawiła się oferta. Uważam,że te dwie rekrutacje były najbardziej profesjonalnymi i ludzkimi jakie przeszedłem do tej pory w porównaniu do innych firm. Bez nie jasnych pytań, podtekstów czy hipotetycznych sytuacji. Najpierw rozmowa telefoniczna, później spotkanie na żywo z dwiema osobami (ASM i HR) i dzień próbny w terenie z Rzeczoznawcą technicznym. Dostałem pracę i jest bardzo zadowolony. Ludzie w firmie tworzą super atmosferę, są bardzo pomocni, nie ma problemu z pomocą czy kontaktem z ASM. Bardzo polecam!!!
Dziękujemy za tę informację zwrotną. Bardzo zależy nam na tym, aby kandydaci czuli się komfortowo na każdym etapie rekrutacji, dlatego niezwykle miło jest nam czytać Twój komentarz. Gratulujemy pomyślnie zakończonej rekrutacji i życzymy Ci dalszych sukcesów w Hilti! Pozdrawiamy, Zespół HR
Witam, Jestem zainteresowany pracą przedstawiciela handlowego w Hilti ale nie mam prawa jazdy. Posiadam natomiast konia o imieniu Igor, którym mógłbym wykonywać obowiązki w zakresie dojazdu do klienta. Ze swej strony mogę go ubrać w czerwoną kapote z napisem Hilti. Czy rozwazycie Państwo moja kandydaturę? Pozdrawiam Tomek
Może to jest ta różnorodność której hilti szuka ? Ale pamiętaj że razem z Igorem musicie jeszcze nie mieć własnego zdania, przytakiwać, dać się traktować jak (usunięte przez administratora) na czarne mówić białe i łykać wszystko co podają. Ty może wytrzymasz, ale może koń nie dać rady i przemówić ludzkim głosem.
Fluktuacja najniższa od lat,szkoda nawet to czytać. Ten kto współpracował wcześniej i kto współpracuje obecnie widzi co się dzieje, ludzie uciekają na potęgę albo są wyciągani. Pracowników z doświadczeniem i wiedzą wszyscy wezmą z pocałowaniem ręki a hilti zatrudnia bankowców i innych ludzi od papieru toaletowego(nic do nich nie mam ale nie każdy się nadaje do budowlanki) z którymi nie pogadasz. Ja na szczęście jestem już w innej rzeczywistości- polecam wszystkim !! :)
Jeśli chcecie pracować za zasiłek a nie godziwe pieniądze to zapraszam do Hilti. Zakres obowiązków jest TOTALNIE nie adekwatny do pensji. W Hilti, nikt z osób zarządzających nie chce słyszeć o podwyżkach. W firmie jest przeprowadzane doroczne badanie satysfakcji pracowników z którego nie wynika nic. Jeśli są złe opinie to oczywiśćie najniższy szczebel dostaje po premii. Jeśli są wspaniałe zarząd daje do premii grosze na dole a sobie wręcza jeszcze większe pieniążki niż mają. Wspaniałe biuro, którego tak się cieszy każdy poza zarządem wymaga tego, że nie można mieć na biurku nic, Nie można mieć nawet kurtki przy biurku nawet jeśli jesteś zamrźluchem. Niby szczegóły a jednak... Ciągły pressing, stressing to codzienność. Zupełnie nie polecam tego miejsca pracy. GREAT PLACE TO AVOID zdecydowanie.
Potwierdzam każde słowo. Coś jest nie tak z przełożonymi, że niby wszystko fajnie, ale... fajne biuro i niewiele więcej.
Cześć, a możesz napisać ile dostaje handlowiec w terenie na dzień dobry, jakie narzędzia, ile wizyt, jakie auto, GPS itd.
cześć A możesz napisać coś o warunkach ma początek ? podstawa premia auto GPS itd ... jak to wygląda ?
no jasne ze wiekszosc tych rekrutacji jest fikcyjnych. szkoda czasu na dyskusje i odbijanie pilki z dzialem personalnym w PL ktory probuje za wszelka cene pokazac ze cos robi a traktuje kandydatow jak balwanow i jeleni. po prostu wysylajcie swoje przemyslenia do centrali Hilti AG w Schaan lub umiszczajcie na firmowym Facebooku. szybko PL oddzial naucza innej postawy i rozumu. jak dostana kilka informacji to sie zainteresuja co sie dzieje. adres: Feldkircherstrasse 100 Postfach 333 9494 Schaan Liechtenstein
Dziękujemy za informację zwrotną. Przepraszamy jeżeli poczuł się Pan niekomfortowo jako uczestnik rekrutacji. Hilti w Polsce dynamicznie się rozwija dlatego aktywnie poszukujemy nowych osób do naszego zespołu. Zapewniamy, że każdy proces rekrutacji jest prowadzony w odpowiedzi na realne aktualne potrzeby biznesowe. Bardzo dbamy o pozytywną atmosferę i dobry kontakt z kandydatami na każdym etapie selekcji, dlatego będziemy wdzięczni za szczegółowe informacje, co wpłynęło na Pana negatywną ocenę na adres: kariera.pl@hilti.com. Pozdrawiamy.
no jasne ze masz racje! pracowalem w tej firmie i to co sie tam dzieje to nadaje sie do kontaktu z centrala - piszcie do Schaan bezposrednio! szkoda czasu na dyskusje z lokalnym HR.
Celem uzupełnienia.... Hilti Headquarters Feldkircherstrasse 100 Postfach 333 9494 Schaan Liechtenstein Phone: +423 234 2111 Fax: +423 234 2965
hahahah jasne napisz list, ze cie oddrzucili w rekrutacji śmiechu warte. Może trzeba wziąć na klate- byli lepisi w rekrutacji i tyle, a nie wypisywac tu takie bzdury. Ja proces przeszedłem i bardzo sobie chwalę, jak dotąd wszytko tip top. Nigdy wcześniej spotkalem się z rekrutacja na takim poziomie. Mają swoje wymagania to fakt i rzeczywiście nie jest latwo, ale na każdym etapie profeska. Polecam najlepszym!
Witaj, Bardzo dziękujemy za tę informację zwrotną. Bardzo zależy nam na tym, aby kandydaci czuli się komfortowo na każdym etapie selekcji, dlatego niezwykle miło nam przeczytać Twój pozytywny komentarz. Z wpisu wynika, że dołączyłeś do naszego zespołu- gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów w Hilti! Pozdrawiamy :)
Nie masz sie co glupio smiac, akurat przeszedlem rekrutacje i pracuje dluzszy czas. Nie podoba mi sie zachowanie i podejscie HRu w Hilti Polska i tyle - niezgodne z polityka firmy swietnie poslugujacej sie PRem. To raczej komunikacja i marketing a nie HR. Posiedzisz dluzej jezeli nie jestes Hiltowskim trollem to zobaczysz... Zamiast cos glupio pisac doswiadcz wpierw a nie wypisuje balwochwalcze teksty swiezaka ktory w takich organizacjach nigdy wczesniej nie pracowal...
Nie wiem kim wg Ciebie są "Hiltowskie trolle" ale wg mnie to sam nim jesteś skoro jesteś pracownikiem i piszesz takie rzeczy. Kto tu głupio pisze? ;) Skoro jest źle to idź tam gdzie jest wg Ciebie lepiej zamiast trollowac na forach człowieku. Slyszalem o kilku takich co sprawdzili i szybciutko wrócili do Hilti. Ja mam porównanie z kilkoma innymi firmami i dlatego tym bardziej moja opinia jest jak najbardziej o firmie pozytywna. Idź trollowac gdzie indziej.
Dziękujemy za informację zwrotną. Choć nie każda zamieszczona tutaj opinia jest dla nas pochlebna, jesteśmy wdzięczni za wskazanie obszarów, które wymagają uwagi czy poprawy. Każdy głos pracownika jest dla nas ważny, dlatego chcielibyśmy poznać bliżej sytuacje, w których poczułeś się niekomfortowo. Czy moglibyśmy prosić o ich opisanie pod adresem kariera.pl@hilti.com lub przekazanie tych informacji swojemu przełożonemu? Jedynie posiadając konkretne opisy sytuacji będziemy mogli je dokładnie przeanalizować i odpowiednio zareagować. Z góry bardzo dziękujemy.
To jest oczywiste, ze HR pisze tu swoje posty pod falszywymi nickami. Obecni pracownicy maja prawo tu wyrazac swoje opinie, jak kazdy inny. Porada w stylu idz pracowac gdzie indziej jest conajmniej prostacka - nie zawsze mozna zmienic na cos lepszego. W Hilti źle sie dzieje, ale nie jest to też najgorsze miejsce do pracy. W dziale HR pracują znakomici ludzie, ale w wielu tematach maja zwiazane rece i musza podążać z nurtem narzuconym przez zarząd. Wygląda to czesto tragikomicznie, a osobom zatrudnionym pozostaje smiac sie przez zacisniete zeby.
Porada idź pracować gdzie indziej jest jak najbardziej na miejscu. Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony już od dłuższego czasu. Jeżeli komuś kolokwialnie mówiąc "brakuje jaj", żeby rzucić pracę która mu się nie podoba, to nie znaczy że lepiej zachowywać się jak ostatni burak i wypisywać takie rzeczy na forach jednocześnie chcąc pozostać incognito. "Faceta poznaje się po tym jak kończy" - jeżeli ktoś po rozstaniu z firmą wypisuje tu dyrdymały, w stylu "HR pisze posty pod fałszywymi nickami" i jednocześnie pracuje w firmie, której nienawidzi to znaczy, że żadnym facetem nie jest a jedynie cienkim bolkiem :) Zgodnie z twoją tezą - skoro HR wypisuje tu posty to powiedz mi z kim ty w ogóle rozmawiasz? Ciągle z tym samym HRowcem, któremu płacą, żeby tylko siedział na forum i wymyślał co nowe nicki? Jak tak, to po co ty z nim w ogóle gadasz?
ale że co? jak komuś się podoba to już troll? w hilti są sami niezadowoleni? nie wyszło wam i teraz płaczecie na forum, a jeśli rzeczywiście coś ze strony hr było nie tak, to dajcie im znać jak niektórzy to robią, zamiast hejtować
Śmieszą mnie takie opinie typu 'dajcie im znać' czy 'HR w hilti składa się z profesjonalnych rekruterów'. Powiem tak... Pracowałem w wielu przedsiębiorstwach, ale gdyby coś takiego zdarzyło się w tamtejszym HR, to wszystkie osoby odpowiedzialne poleciałyby na zbity pysk. Nawet nie chcę mi się pisać na podany meil do polskiego oddziału Hilti, bo uważam to za bezsens. Lepiej od razu zwrócić się do centrali w Schaan. Dlaczego? Ewidentnie widać, że HR trolluje na tym forum podszywając się pod różne nicki i pisząc hymny pochwalne na cześć tego syfu - jak śmiało mogę określić ich dział HR. Domyślam się, że Hilti zatrudnia ludzi tylko po znajomości i bez kompetencji, bo o czym miałem rozmawiać podczas rekrutacji z 19 nastoletnią siksą, która ma problemy z wysłowieniem się. Może o paznokciach i modzie, bo chyba tylko na tym znają się tego typu glonojady. I ktoś taki ma oceniać moje umiejętności i kompetencje? Ale to nie wszystko. Opiszę jak to wyglądało u mnie. Dzwoni sobie telefon w środku dnia (gdy pracuję). Nikt nawet nie zapyta czy mam na czas na rozmowę. Nie wiedziałem kto to dzwoni - bo osoba podała tylko imię i nazwisko - myślałem, że to jakiś klient.... Mówię, że akurat nie mam czasu i podałem dogodny czas na rozmowę (oczywiście w środku dnia). Nikt nie oddzwonił. Więc ja to zrobiłem, myśląc że to klient i coś ważnego chce. Odebrała... W końcu dowiedziałem się, że to rekrutacja hilti i pani chce przeprowadzić rozmowę właśnie ze mną. Rozmowa trwała około minuty. Tak... Nie przewidziało się wam - OKOŁO MINUTY. I na tej podstawie ktoś ocenia kandydatów. Reasumując... Szczyt chamstwa i brak szacunku do drugiej osoby.... Cóż... Śmiało mogę powiedzieć, że rekrutacje w tym przedsiębiorstwie albo są fikcyjne, albo ktoś celowo robi sobie żarty z osób wysyłających CV.
Lepiej napisz w jaki spodob w trakcie tej minuty rozmowy udalo się odgadnąć dokladny wiek i zainteresowania tej pani???!!!
Polecam cofnąć się do przedszkola trollu hiltowski. Widzę brak umiejętności czytania. Wasz pseudo dział hr lubi chwalić się wszystkim w internecie. Jeśli ktoś nie jest amebą umysłową (jak ty jesteś) to wyszukanie informacji zajmuje kilka sekund.
Szanowny Panie, przyjmujemy krytykę i jesteśmy otwarci na dialog ale nie ma naszej zgody na obrażanie kogokolwiek. Bardzo prosimy o powściągliwość w słowach, gdyż atakowanie innych czy określanie kogoś mianem „siksa” czy glonojad” zupełnie nie przystoi żadnemu dżentelmenowi. Jest nam przykro, jeżeli poczuł się Pan nieprofesjonalnie potraktowany, jednakże opisana przez Pana sytuacja budzi w nas nieco wątpliwości. Czy jest Pan pewien, że kontakt telefoniczny, o którym Pan wspomniał na pewno dotyczył pracownika Hilti? Jak Pan wspominał osoba, z którą Pan rozmawiał nie podała nazwy firmy, którą reprezentuje. Podkreślamy, iż bardzo dbamy o profesjonalizm na każdym z etapów i naszym standardem jest zarówno przedstawienie siebie oraz firmy jak i pytanie o dogodny moment na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej. Wywiad telefoniczny trwa ok. 10-30 minut (w zależności od stanowiska) i bardzo rzadko zdarzają się przypadki gdy wywiad trwa krócej (np. kandydat rezygnuje z udziału rekrutacji, odmawia odpowiedzi na pytania czy zachowuje się w sposób wyraźnie obraźliwy wobec osoby prowadzącej wywiad). Informujemy również, że w naszym zespole HR nie pracuje nikt w wieku 19 lat ani osoba zbliżona do Pana opisu. Będziemy wdzięczni za przesłanie dokładnych informacji dotyczących procesu rekrutacyjnego w którym brał Pan udział na adres kariera.pl@hilti.com co pozwoli nam ustalić fakty dotyczące tego zdarzenia.
Nie zgadzam się z Panem. Od pierwszego telefonu wszystko odbyło się tak jak powinno. Ja zostałam zapytana o to czy mam czas i rozmowa nie trwała minute tylko 15 minut łącznie z rozmowa w języku angielskim. Kolejne etapy były przeprowadzane prawidłowo wg.obowiazujacych standardów rekrutacyjnych. Może po prostu u Pana wystarczyła minuta by dowiedzieć się kim Pan jest i co sobą reprezentuje. Jezeli od samego początku w ten sposób Pan podchodzi do potencjalnego pracodawcy i ocenia firmę a do tego obraza innych to jest chyba najlepsze co te firmę spotkało - nie zatrudniając Pana. Wstyd!
Poziom kłamstwa jakie pani prezentuje i ogólny poziom kłamstwa odpowiedzi ze strony hilti, utwierdziły mnie w przekonaniu, że bardzo dobrze zrobiłem nie idąc w dalsze etapy rekrutacji.
Bardzo dziękujemy za tę pozytywną opinię. Miło nam czytać, że proces rekrutacyjny, w którym Pani uczestniczyła spełnił Pani oczekiwania. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia:)
Zaraz zaraz kto tu kręci? To w końcu po tej minucie rekrutacji to Pana jednak zaprosili? Jednak Pan zdecydował nie iść dalej...ciekawe ;)))) Wszystkich na tym forum Pan obraża. Proszę ochłonąć i pogodzić się z odmową. Takich obraźliwych wpisów i tak nikt nie potraktuje poważnie. Zalecam chwilę refleksji nad swoim zachowaniem, bo trudno będzie znaleźć Panu pracę.
Potwierdzam wszystkie powyższe negatywne wypowiedzi dotyczące HR w Hilti. Czytelnicy... Zastanówcie się również, czy te jakże pozytywne odpowiedzi na zarzuty nie są pisane przez ten sam dział HR...
Dziękujemy za informację zwrotną. Będziemy wdzięczni za przesłanie szerszego opisu sytuacji, która wpłynęła na Twoją negatywną opinię- potrzebujemy większej ilości informacji aby odpowiednio zareagować lub podjąć adekwatne działania. Prosimy o kontakt a adres kariera.pl@hilti.pl. Jednocześnie zapewniamy, że jesteśmy obecni na forum, aby odpowiadać na Wasze pytania i wątpliwości, prowadzić wspólny dialog, zbierać informacje zwrotne i odpowiednio reagować jeśli ktoś poczuł się nieprofesjonalnie potraktowany. Dziękujemy wszystkim biorącym udział w dyskusji zarówno za pozytywne opnie, jak i te wskazujące obszary do poprawy. Pozdrawiamy, zespół Hilti
Ten topik powinien zostać podwieszony, żeby kandydaci wiedzieli jak to naprawdę wygląda. I żeby każdy widział dane kontaktowe centrali Hilti.
Witaj, dziękujemy za Twoją opinię, mimo, iż nie jest ona dla nas pochlebna. Merytoryczna dyskusja i otwarta komunikacja są dla nas niezwykle ważne. Każdy feedback traktujemy bardzo poważnie i podejmujemy odpowiednie działania, gdy tylko mamy dostęp do dokładnych informacji. Czy możesz bardziej szczegółowo opisać sytuacje, które wpłynęły na Twoją negatywną ocenę? Chcielibyśmy jednocześnie poinformować, iż ze strony centrali Grupy Hilti nie dotarły nas jak do tej pory żadne informacje zwrotne, dlatego naprawdę zachęcamy do kontaktu bezpośredniego. Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje na adres: kariera.pl@hilti.com. Pozdrawiamy, Zespół Hilti.
Z amerykańskich badań wynika, że już po 30 sekundach rozmowy wiemy, że z kimś nam jest po drodze lub nie...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hilti Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?
Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.