Opinie o Hilti Poland w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Hilti Poland. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hilti Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilti Poland w Warszawa

Śledziorek
Były pracownik

Ja po prostu kocham Hilti. Uwielbiam te czerwone Skody Hilti mknące po polskich drogach. Czuję, że świat jest lepszy, cieszę się, że jest Hilti.

5even7
Kandydat
 Pytanie

Jakie funkcje „terenowe” są dostępne w Hilti obok Przedstawiciela?

Pracodawca

@5even7

Witaj! Dziękujemy za udział w dyskusji i Twoje pytanie. W Hilti obok stanowiska Terytorialnego/ej Przedstawiciela/ki Sprzedaży, który/a odpowiedzialny/a jest za obsługę klientów B2B, posiadamy jeszcze inne funkcje - poprzez Inżynierów Terenowych, osoby rozwijające usługi i oprogramowania lub zajmujące się ich wdrożeniem i obsługą posprzedażową klientów, na stanowiskach liderskich kończąc. Jeżeli byłbyś/byłabyś zainteresowany/a zapoznaniem się z zakresem obowiązków i specyfiką pracy na konkretnych stanowiskach, poniżej załączamy linki do aktualnych ofert pracy ,,w terenie” (innych niż Terytorialny/a Przedstawiciel/ka Sprzedaży): https://careers.hilti.pl/pl-pl/jobs/inzynier-specjalista-ds-projektow-i-budow-1 https://careers.hilti.pl/pl-pl/jobs/implementation-care-manager-0 W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt: kariera.pl@hilti.com. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Fach
Pracownik

Absolutnie rewelacyjne forum! Żadna znana mi firma nie bazująca na pracownikach fizycznych (tam zawsze jest jazda) nie ma tak fatalnych głosów i tak precyzyjnych opinii co nie działa. Tym bardziej widać, że ludziom zależało jak tu pracowali, ale firma musi być naprawdę w beznadziejnym okresie. Tak czy siak: dodaję do ulubionych i będę śledził! Szkoda że osoby z personalnego już się nie wykazują - to dopiero kuriozum!

Zel
Były pracownik
 Pytanie

Po przyjściu do firmy kilka lat temu byłem zachwycony. Ciekawe wyzwania, dobre prowadzenie, miłe towarzystwo. Obraz firmy zmienił się jednak na przestrzeni tego czasu nie do poznania. Pierwsza sprawa - traktowanie pracowników. W Hilti jest podział - albo jesteś pupilkiem i wszystko Ci wolno, albo zwykłym szarym pracownikiem, do którego trafiają wszystkie pretensje o niedopełnienie planów i terminów. Kolejna rzecz - komunikacja od strony zarządu. Czy to prawda, że przez (usunięte przez administratora) nie było zwolnień? Z dnia na dzień praktycznie wszyscy pracownicy na zlecenie poszli z torbami. Przedstawiciele handlowi byli zapewniani, że nie będzie cięć, więc raczej pozytywnie wypełnili badanie zadowolenia GEOS. Po czym dzień po pochwaleniu się wynikami firmy, nagle cały dział sprzedaży w terenie dostaje ultimatum z aneksem o zmniejszenie wynagrodzenia. Oczywiście masa osób też poleciała pod pozorem "słabych wyników", gdzie oczywistym jest, że przy lockdownie wyniki spadną. Ale przecież przyczyną nie był (usunięte przez administratora) tylko słabe wyniki sprzedaży. Wymieniając dalej - współpraca między-działowa i wewnątrz regionu/teamu. Często na jakiekolwiek wsparcie czeka się tygodniami. Przy dużej rotacji jaka jest, co rusz dodzwonisz się do nowego pracownika, który zwykle powie, że to nie jego zakres obowiązków, bo nie został należycie wdrożony. Każdy przerzuca swoje zadania na innych, które się tym nie zajmują lub są i tak już zawalone po sufit. A traf na pupilka to jeszcze Ci przełożony przyjdzie z pretensjami, że nie zrobiłeś czegoś dla jego ulubieńca. Hilti ostatnio przeniosło się do nowego biura. Jesteś pracownikiem spoza niego? Parkuj 500m dalej nie znając okolicy, bo firma nie przewidziała, że pracownik terenowy spoza stolicy może zostać wezwany i chciałby zaparkować na parkingu w biurowcu, a nie szukać poł godziny miejsca do zaparkowania. A co najlepsze przy pierwszej wizycie na wejściu do biura powitała mnie walizka z narzędziami konkurencji. Podwyżki wynagrodzeń. Liczysz na to? Nie doczekasz się. Stażowe wręcz nie istnieje, podwyżka to taki procent, że nawet za inflacją nie nadąża. Nie dziwne, że większość ambitnych pracowników idzie do konkurencji, gdzie ma szansę na rozwój osobisty i finansowy. Udało mi się wyrwać z tego bagna i od razu widzę olbrzymi przeskok przede wszystkim w traktowaniu współpracowników, a to jest chyba najważniejsze w firmie, czyż nie Hilti?

logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY
Kryspinów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Promerol S.A.
(27 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
WarsawByNight
Były pracownik

Witajcie! Kilka lat pracowałem w Hilti. Zahaczyłem przez ten czas kilka branż i kilku przełożonych. Na początku mojej kariery firma była fonomenalna - mocny brand, kompetentni ludzie, fajne narzędzia pracy i przede wszystkim atmosfera pracy. Niestety ostatnie trzy lata do równia pochyła w dół. Jedynie co się zgadzało to wyniki firmy. Zarząd jest całkowicie zaślepiony pogonią za wypchaniem sobie kieszeni. Brak Dyrektora HR też świadczy o tym, że albo nikt nie chce przyjść do firmy gdzie jest tak duża rotacja, albo o tym że taka osoba mogłaby skutecznie zakłócić układy jakie są w obecnym zarządzie firmy. Rok 2021 przyniósł gigantyczną rotację w mateczniku firmy - w Warszawie. Obecnie są regiony, które próbują się podnieść z tego dołka. Szkoda, że tak dobra firma zepsuła się w tak szybkim tempie. Sprawdza się powiedzenie, że ryba psuje się od głowy. W tej chwili nie polecam pracodawcy. Jeśli będzie nowy zarząd - warto rozważyć

Ormo
Były pracownik

Hilti, duża korporacja z dużymi wymaganiami, dużo tez zależy od Twojego przełożonego ( VL ) ja niestety trafiłem na pana , którego jedyne co interesowało to zrobienie planu miesięcznego, nieważne jakim kosztem, telefonu 2-3 razy dziennie , kiedy dowiozę temat itd, oszukiwanie swoich VB, obiecywanie gruszek na wierzbie tu i teraz, byle bys czuł w danej chwili motywacje… po kilkunastu miesiącach (usunięte przez administratora), obiecanek, powiedziałem dość, ( a takich sytuacji w tak dużej firmie jest sporo ) znalazłem prace, w której codziennie mam nowe wyzwania, ale mam również zaufanie przełożonego, czego mi bardzo brakowało, także jak traficie dobrze , to powinno być Ok. ja zostawiam ocenę negatywna, ponieważ mój były VL jakimś cudem przeszedł assesment ( nie wiem co było kluczem ) ale niestety życie zweryfikowało i doprowadził do rozbicia połowy zespołu….

Pracodawca

@Ormo

Witaj! Dziękujemy za Twój komentarz. W Hilti bardzo ważna jest dla nas informacja zwrotna, bo tylko dzięki otwartemu dialogowi możemy wyciągać wnioski i wciąż się rozwijać. Przykro nam czytać o Twoich doświadczeniach z jednym z liderów. Będziemy Ci wdzięczni za kontakt pod adresem kariera.pl@hilti,com oraz przekazanie większej ilości informacji na temat tej osoby i opisu konkretnych sytuacji, o których piszesz, tak, abyśmy mogli podjąć adekwatne działania. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Ormo
Były pracownik
@Hilti Poland

Informacje zwrotna udzielałem nieraz ( mailowo, telefonicznie) nikt wtedy nie podjął żadnych kroków, także darujcie sobie pokazówkę na forum i tak większość z nas wie, ze nic z tym nie zrobicie… jak zawsze w takich sytuacjach, to w nas jest problem nie w liderach, firmie.

a to kotwa
Były pracownik
@Ormo

Widzę że od kilku lat nic się nie zmieniło w tej kwestii. Gratuluje nowej pracy i cieszę się że udało się uciec z tej wylęgarni chorych królików.

Kazar
Były pracownik
@Ormo

Zgadzam się w 100%. Kierownictwo często wybierane z przypadku, rozmowa z HR o działaniach mobbingowych przełożonego -to mit-wtedy tylko szukają sposobu jak cię zwolnić. Na stanowiska awansują ludzi bez doświadczenia managerskiego, pierwszy lepszy co to wyciśnie zespół jak cytrynę. W niektórych zespołach rotacja jest tak duża że najstarszy stażem pracownikiem jest osoba pracująca 4 miesiące. Klienci już dawno nie postrzegają tego jako marki premium. Często wola rozmawiać z konkurencja ze względu na super wiedzę techniczna sprzedawców i rzeczywiste ich odpowiednie przygotowanie. W hilti masz wiedzieć wszystko i nie wiesz nic. Raporty to świętość, raportujesz min 6 wizyt dziennie i zakładasz min 4 leady. Raportujesz pod biznes i osoby-najlepiej robiąc szczegółowe notatki, do tego cdqi -czyli jakość danych, maile i telefony na każdym kliencie, dodatkowo 48h na leada z marketingu -trzeba się nim zająć, floty do otwarcia i utrzymania, odblokowywanie zleceń w „prajsingu”-tłumaczenie z każdego % rabatu, wprowadzanie cen dla klientów które i tak ciagle nie działają, odblokowywanie klientów - bo maja blokadę -czasem bez przyczyny, załatwianie kwestii windykacyjnych, kwestii finansowych-kiedy hilti pobiera sobie z konta klienta dwukrotna opłatę, odblokowanie klienta żeby mu zrobić tylko ofertę, wyjaśnianie różnic w demo i on!track, sprzedaż analiz produktywności, przeprowadzanie analiz produktywności, sprzedaż osprzętu, IH czyli tzw godzinny innowacyjności u klientów -z których statystyk jest się surowo rozliczanym a nie wiele one w rzeczywistości dają, a na samym końcu są wizyty u klientów i sprzedaż -coś od czego zależy twoja premia -oczywiście tylko pod warunkiem ze zrealizujecie target jako cały zespół -a przy tej rotacji jest to mało realne. Tak po kropce wyglada dzień z życia rzeczoznawcy technicznego w hilti. Po roku pracy czujesz się tak odciążony praca a tu końca nie widać, mnogość priorytetów i tylko oczekiwania. Polecam prace w hilti w dziale marketingu -wtedy -niewiadomo co robisz, ale masz czas żeby w godzinach pracy pojechać i nakarmić żyrafę kiedy PH tyrają na budowach bez względu na warunki atmosferyczne w wiatrowkach -bo na lepsze ciuchy i ciepła kurtkę to zasłużywszy jak zostaniesz kierownikiem. Nowa siedziba …jeśli jesteś zwykłym VB nie dostajesz przepustki bo twoim miejscem pracy jest teren i jesteś niemile widziany w biurze, co dają ci odczuć na każdym kroku -bo jako pracownik nie wejdziesz do firmy z poziomu parkingu -nawet ochrona nie chce Cię wpuścić -musisz biega dookoła budynku.

Abradab
Pracownik
@Kazar

Potwierdzam w 100% każde słowo powyżej jako kilkuletni pracownik. Zapomniałeś tylko dodać jak ważnymi ludźmi dla Hilti są pracownicy terenowi - gdzie po ostatniej ankiecie geos(oceny pracodawcy przez pracowników) kiedy już wszyscy pracownicy ja wypełnili - podjęta decyzję o obniżeniu wynagrodzeń TYLKO handlowcom(albo podpisujesz albo zwolnienie) - sprzedając bajki, że teraz można jeszcze nadrobić bonusem za sprzedaż (tak w momencie kiedy było po 30tys przypadków (usunięte przez administratora) Traktowanie ludzi jak półgłówkow to standard.

Plastek
Były pracownik
 Pytanie

Hilti Polska a gdzie tegoroczne wyniki Geos ? Jak Wam poszło jako pracodawcy ? Będzie znowu great place to work ? Czy nie publikujecie wyników bo prawda powaliła Was na kolana kiedy ocenili Was pracownicy ?

Hokeista
Pracownik

Kandydacie, odradzam Ci pracę w Hilti Polska. Jest to firma, która jest bardzo dobrze wykreowana w mediach społecznościowych, ale nie odnajdziesz odzwierciedlenia tego w rzeczywistości. Pierwsze, najważniejsze, rozmowa o pracę jest pełna obietnic, podwyżek, awansów itd. są tam użyte manipulacje które z czasem stają się takie oczywiste. Zarobki są bardzo niskie względem rynku. Jest dużo, szybko zachodzących zmian. Jest mnóstwo pracy niezwiązanej bezpośrednio ze sprzedażą, którą trzeba wykonać. Jest mnóstwo telco, większość nie wnosi nic do życia, ale trzeba na nich być. Jest mnóstwo samozwańczych coachów w najgorszym tego słowa znaczeniu. KPI są nie do zrealizowania. Ale te powyższe rzeczy to nic. Najgorsze są: fałsz i obłuda. Jak można obniżyć wynagrodzenia 14h po zakończeniu badania zadowolenia pracowników. Jak można skomentować na kameralnym spotkaniu owe badania przez dyrektorkę: Mam nadzieję że wyniki będą dobre bo nie chcę zwalniać niezadowolonych. Jak można nie wypłacić podwyżek wypracowanych w 2019. Jak można odrzucać czyjąś idealną kandydaturę na dane stanowisko biorąc miernego, ale wiernego. Jak można mówić, że jesteśmy marynarzami na zepsutej łajbie, hokeistami w 3 tercji, koszykarzami, których nie trzeba zachęcać do treningu lub że mamy patrzeć w lustro a nie przez okno. (wtajemniczeni będą znać te wszystkie hasła, które są wpajane jak tylko się da) Jest ogrom takich rzeczy, ale nie musicie mi wierzyć. Obserwujcie, ile jest ogłoszeń o pracę cały czas. Nie dlatego, że tak trudno kogoś znaleźć czy firma się rozwija. Każda osoba, która zobaczy firmę od wewnątrz chce zmienić pracę. Teraz ogłoszenia nie wymagają wiedzy technicznej ani nawet wykształcenia wyższego. Kandydacie, jak masz wybór, wybierz alternatywę.

Pracodawca

@Hokeista

Dziękujemy Ci za dołączenie się do dyskusji i podzielenie się swoją opinią. Ważna jest dla nas otwarta, szczera dyskusja, transparentna komunikacja, wymiana opinii i emocji- i tych pozytywnych i tych negatywnych. Przykro nam jednak czytać, że pomimo naszych wspólnych wysiłków sytuacja w naszej firmie budzi w Tobie tak negatywne emocje. Jak wiesz, w obliczu pandemii w Hilti Polska naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie aktualnego stanu zatrudnienia i przejście przez okres pandemii w sposób gwarantujący ciągłość i stabilność naszego biznesu. To na czym najbardziej nam zależy, to bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin. Pandemia także spowodowała, że musimy reagować i podejmować decyzje w odpowiedzi na bieżącą sytuację. Zmiana jest w naszym DNA, jest czymś, co nas wyróżnia, a elastycznie dopasowanie do dynamicznej rzeczywistości sprawia, że od dziesięcioleci utrzymujemy pozycję pioniera i lidera innowacji naszej branży. Wciąż szukamy nowych możliwości i wspólnie tworzymy innowacyjne rozwiązania nie tylko dla naszych klientów, ale i pracowników a także wciąż ustalany nowe standardy sposobów w jaki działamy. Przykładem może być wprowadzenie w 2019 roku nowatorskiego i unikatowego systemu wynagradzania handlowców opartego na stałym wynagrodzeniu. Sytuacja związana z pandemią sprawiła, iż w odpowiedzi na wyniki sprzedaży w drugim kwartale, a jednocześnie czerpiąc z jednej z naszych największych wartości czyli pracy zespołowej, podjęliśmy decyzję o modyfikacji systemu wynagradzania zespołów sprzedaży poprzez wprowadzenie części zmiennej- bonusa zespołowego, zależnego od wyników całego teamu, jako dodatkowego elementu motywacyjnego dla wszystkich handlowców. Są jednak pewne elementy działalności Hilti, które są spójne i stałe. Jest to nasza kultura organizacyjna oraz wartości i priorytety jakimi kierujemy się na co dzień, niezależnie od bieżącej sytuacji: • Dlatego od ponad 20 lat w całej organizacji na świecie co roku, zawsze we wrześniu są prowadzone anonimowe badania satysfakcji pracowników. Dzięki tej corocznej informacji zwrotnej oraz inicjatywie i zaangażowaniu naszych pracowników ( a w szczególności grupie „Iniemamocnych), znanej naszym pracownikom) każdego roku staramy się wprowadzać wszelkie usprawnienia i zmiany wpływające na komfort pracy w Hilti. Nasza kultura jest oparta na szczerym feedbacku i dialogu docenia osoby pragnące zmieniać swoje środowisko pracy na lepsze. • Dlatego żaden z pracowników Hilti Polska nie został zwolniony w wyniku pandemii, a wszyscy członkowie zespołu niezmiennie pracują w pełnych wymiarach etatów. Aktualnie prowadzimy procesy rekrutacyjne wyłącznie na stanowiska kluczowe i terytoria strategiczne z punktu widzenia prowadzenia naszego biznesu, a zasady rekrutacji, selekcji kandydatów i profil kandydatów, jakich przyjmujemy do naszego zespołu, są jasno i szczegółowo określone dla całej organizacji (więcej informacji: znajdziesz tutaj: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/jak_rekrutujemy a także tutaj: https://careers.hilti.pl/pl-pl/o-nas/praca-w-hilti) • Dlatego w okresie pandemii liczba telekonferencji wzrosła. To my, zespół Hilti, razem tworzymy tę firmę, dlatego tak ważne w tym szczególnym okresie jest bycie razem i dobra współpraca. Gdy nie możemy spotkać się „ w realu”, spotykamy się online. Co więcej, zależy nam na transparentnej komunikacji o aktualnej sytuacji naszej firmy, włączaniu i informowaniu pracowników o podjętych decyzjach oraz potencjalnych scenariuszach tego, co może nastąpić w najbliższej przyszłości. Dzięki cyklicznie organizowanym spotkaniom online pracownicy mają też możliwość zadawania zespołowi zarządzającemu pytań i otrzymania jasnych odpowiedzi. Wierzymy, że konstruktywny dialog o powodach niezadowolenia może pomóc całemu zespołowi wypracować nowe rozwiązania, dlatego naprawdę zachęcamy Cię do bezpośredniej rozmowy. Szczególnie teraz tak ważne są wartości takie jak praca zespołowa, solidarność, wzajemna odpowiedzialność i zaangażowanie. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy rozumieją sytuację i czują się współodpowiedzialni za naszą firmę. Wierzymy, że razem damy radę!

Ziutek
Były pracownik
@Hokeista

Potwierdzam w całości wpis osoby Hokeista". Miałem tą (z początku) przyjemność świadczenia obowiązku pracy na rzecz Hilti Poland Sp. z o.o. Niestety z biegiem czasu zmiany jakie zachodziły w Firmie szły w kierunku korpo-ucisku. Niezrozumiałe decyzje (często nie relacjonowane szeregowym pracownikom), pojawianie się osób na średnim szczeblu z branży batoników z karmelizowanym cukrem (nie mających żadnego przygotowania technicznego) itd. itp. podyktowane było jedynie chęcią zwiększenia zysku netto (to jest zrozumiałe). Działo się to jednak w stylu prowadzenia tzw. gospodarki rabunkowej. Nic więc dziwnego, że FLUKTUACJA KADR była na zaskakująco wysokim poziomie i stale rosła. Dotyczy to zarówno pracowników w Warszawie (Polsce) i w podwrocławskim serwisie (tutaj to już mistrzostwo). Spora część kierownictwa średniego szczebla kierowała się osobistymi wydumanymi animozjami a naciskana przez "górę" działała wg. zasady je..ć, karać nie wyróżniać. Znałem wiele takich osób (czas przeszły znaczy tu tyle, że nie chcę już Ich znać). Potencjalnym kandydatom życzę więc rozwagi w podejmowaniu decyzji, nie działanie pod wpływem impulsu a raczej spokojne wyszukiwanie prawdziwych opinii gdyż często zdarza się, iż rozczarowanie to za wysoka cena. Zdrowia życzę.

Pracodawca

@Ziutek

Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Informacja zwrotna, pozytywna jak i negatywna, zarówno od naszych byłych i obecnych pracowników oraz kandydatów jest dla nas naprawdę bardzo ważna. Takie sygnały jak ten są dla nas niezwykle cenne, dlatego też chcielibyśmy poznać bliżej sytuacje, o których piszesz. Zawsze zapraszamy do bezpośredniej rozmowy w trudnych tematach. Tylko otwarty dialog pozwala odpowiednią reakcję. Będziemy wdzięczni za bardziej szczegółowe informacje, tzn jakie i czyje dokładnie działania czy słowa sprawiły, ze poczułeś się źle potraktowany na adres kariera.pl@hilti.pl. Z pewnością pomoże nam to spojrzeć na problem z szerszej perspektywy. Chcielibyśmy jednak tutaj odnieść się kwestii fluktuacji w Hilti w Polsce: jej poziom w ostatnich latach nie odbiegał od wartości powszechnie uznawanej normy, natomiast aktualnie jest najniższy od ostatnich 3 lat, zarówno w sprzedaży, jak i innych działach, w tym w naszym serwisie we Wrocławiu. Jesteśmy naprawdę dumni z tego, jak silny, zgrany i stabilny mamy zespół w Polsce. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Mikołaj
Były pracownik
 Pytanie
@Hokeista

@Hokeista to co wymieniłeś to tylko wierzchołek góry lodowej, ważna jest też informacja jakie standardy w czasach COVID ma firma- minimalnie 6 spotkań dziennie -co daje tygodniowo minimalnie 35 spotkań !!!!unikanie kontaktu z ludźmi, chronienie siebie ? To puste frazesy. W tej firmie liczą się puste statystyki i ciagłe „malowanie trawy na zielono” czyli przekłamywanie sytuacji tak aby rządzącym się podobało. Nie wiem czy jest sens przyzwyczajać się do imion ludzi -bo taka jest rotacja.

TE 3000
Pracownik
 Pytanie
@Mikołaj

Według mnie 6 spotkań x 5 dni = 30 spotkań. Widzę, że Mikołaj ma problem z tabliczką mnożenia. Nie umiałeś liczyć, dlatego Hilti Cię zwolniło? Polecam iść do FMCG, 15x 5 =75 wizyt

Jacek
Kandydat
 Pytanie
@Hilti Poland

Ja piernicze, macie jednego co takie płomienne odpowiedzi wymyśla tylko na etacie? Powiem raz jeszcze, jako ktoś śledzący rynek i mający kiedyś nieprzyjemność wziąć udział w rekrutacji: zadowoleni pracownicy nie rotują tak szybko żeby pracodawca musiał wykupić abonament na ogłoszenie Terytorialny …..w pracuj.pl

VB
Pracownik
@Hilti Poland

niejaki @Nick napisał już wcześniej wszystko o hilti, bez działania na szkodę, bez rozgoryczenia, cały mechanizm działania ujęty z lotu ptaka. Polecam przeczytać zamiast iść w zaparte w odpowiedziach, ewentualnie powtarzać porównania typu "u nas nie jest źle bo gdzieś indziej jest jeszcze gorzej" No powagi trochę!

marynarz
Były pracownik
 Pytanie
@Hokeista

jak można obalić projekt podwyżek inflacyjnych planowanych na poczatek 2022? wstyd

1
myśl trochę!
Pracownik
@TE 3000

Nie porownujmy branży (budowlanka do inny świat) a kolega wyżej celowo użył tej błędnej kalkulacji - minimum 30 ale 35 i tak masz zrobić! przykre ze nie zrozumiales

Hmm
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Jak dlugo czekaliście po pierwszym etapie na informacje zwrotną na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży?

Zyga
Kandydat
@Hmm

Ja na początku roku czekałam ponad 1,5 tygodnia. Potem przyszła mailowo informacja, że się nie udało. Teraz próbowałam znowu i dostałam zaproszenie na spotkanie po 4 dniach.

Hmm
Inne
 Pytanie
@Zyga

Pierwszy etap u Ciebie to były te mini gry czy rozmowa z rekruterem?

Zyga
Kandydat
@Hmm

Za pierwszym razem nie miałam gier, teraz rzeczywiście były. Oni tam chyba pisali, że po grach kontaktują się z wybranymi kandydatami, dlatego jako pierwszy etap uznaję rozmowę telefoniczna.

Kandydat
Kandydat
@Zyga

Do mnie po grach, też Pani dzwoniła, i już 2 miesiące czekam na odpowiedź.

Starszak
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Jakie znowu gry? Widzę że w tym cyrku coraz zabawniej. Czy jest tam jeszcze ktoś normalny?!

I
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Ile czasu czekałeś po grach na kontakt od tej pani rekruter? D

Kandydat
Kandydat
@I

Z tego co pamiętam to chyba było szybko. Ale po telefonie i rozmowie z tą Pani a brak info. Co lepiej pisałem do nich , że w dobrym tonie jest dac info zwrotne, ale jak widać dla nich "dobry ton" to pojęcie nie znane.

Kandydat

Witam, pojawilo sie ogloszenie na stanowisko Terytorialny Przedstawicel Sprzedazy na teren Siedlce-Warszawa. Czy ktos moze mi powiedziec na czym polega praca na tym stanowisku? Jaki sa ewentualne zarobki? I czy faktycznie jest tam wymagany jezyk angielski? I jaka jest atmosfera w firmie. Bede wdzieczny za odpowiedz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kandydat

Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Terytorialni Przedstawiciele Sprzedaży w Hilti są odpowiedzialni za aktywną sprzedaż naszych produktów i usług. Ich zadaniem jest budowanie z długofalowych relacji z naszymi klientami. Nasi przedstawiciele samodzielnie zarządzają swoim terytorium, bazą klientów a także czasem pracy. Ramy czasowe w jakich pracujemy są zależne głownie od godzin pracy naszych klientów. Praca jest w 100% w terenie, natomiast wszystkie niezbędne aktywności np. planowanie wizyt czy raportowanie można wykonać korzystając z aplikacji w smartfonie. Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Jednym z elementów procesu rekrutacji są tzw. „jazdy w terenie”, czyli kilka godzin, podczas których można zobaczyć na czym polega praca naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży od „podszewki”. Kwestie wynagrodzenia poruszamy z kandydatami dopiero po przejściu pełnego procesu rekrutacji, a jego poziom jest uzależniony od doświadczenia i kompetencji kandydata. Jesteśmy firmą globalną, dlatego znajomość języka angielskiego jest jednym z wymogów jakim stawiamy kandydatom. Stopień znajomości języka angielskiego jest weryfikowany już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Minimalnym poziomem na tym stanowisku jest B1. Zdarzają się jednak wyjątki, kiedy zatrudniamy osoby z nieco niższym poziomem znajomości języka angielskiego. Jednym z benefitów poza płacowych, jakie oferujemy naszym pracownikom jest wsparcie w zakresie nauki języka angielskiego. Jaka atmosfera panuje w Hilti? Ludzie, których zatrudniamy w Hilti, są pod pewnymi względami do siebie podobni. To osoby pełni pasji i zapału do pracy, stawiający na pracę zespołową i wzajemne wsparcie. Wielu z naszych pracowników jest z nami już ponad 20 lat, co najlepiej świadczy o tym, jak bardzo doceniamy ich zaangażowanie. Tym, co czyni z naszej firmy tak wyjątkowe miejsce pracy, jest nasza kultura organizacyjna. Składają się na nią osobiste osiągnięcia, praca zespołowa oraz wsparcie. Jesteśmy wymagający, ale i troskliwi, stawiamy wyzwania, a zarazem obdarzamy zaufaniem :) Zachęcamy do kolejnego kroku i aplikowania. W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontak: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Kasia
@Hilti Poland

Czy każdy zaczynając pracę w Hilti przechodzi od etapu infolinii (sprzedaż, pozyskiwanie klientów, naganianie ich handlowcom) do stanowisk specjalistycznych, np. zakupów, zamówień itp? Jak czytam oferty związane z obsługą klienta Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta albo Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży, to wszędzie ten sam tekst, a raczej ściana tekstu.

1
Ryszard
Inne
@Kasia

Zainteresowała Cię praca w firmie Hilti Poland na stanowisku specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta? Ciekawi mnie, czy masz jakieś doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Myślisz, że praca akurat w tej firmie spełni Twoje oczekiwania? Opowiedz, proszę coś więcej o sobie. Zachęcam.

Pracodawca

@Kasia

Witaj, dziękujemy Ci za włączenie się do dyskusji i pytanie o naszą ofertę pracy. Praca na stanowisku Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta jest związana z odpowiadaniem na telefoniczne i mailowe zapytania naszych klientów oraz udzielanie porad dotyczących naszych produktów i usług. 99% to połączenia przychodzące- pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż to rola naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży, nie Działu Obsługi Klienta. Dalsze kroki zawodowe zależą od zainteresowań, aspiracji i kompetencji pracownika oraz aktualnych możliwości biznesowych w firmie, do wyboru w następujących działach: Sprzedaży, Marketingu, Technicznym, Finansów, HR czy Logistyki. Stanowisko Specjalista ds.Obługi Klienta – Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży jest dla osób, które chcą rozwijać dalszą karierę zawodową poprzez kontakt bezpośredni z klientami. Osoby zainteresowane taką ścieżką zaczynają w dziale TeleCentrum, w kolejnym kroku przechodzą do struktur Hilti Stores, czyli naszych stacjonarnych salonów sprzedaży jako Sprzedawcy aby następnie awansować na stanowisko Terytorialnego Przedstawiciela Sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie bezpośrednich relacji z naszymi klientami. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w Hilti Polska: https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Znajdziesz tam ogłoszenia nie tylko z działu Sprzedaży czy Customer Service, ale także Marketingu, HR, Logistyki, Finansów oraz Programy Rozwojowe. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt karieria.pl@hilti.com https://www.youtube.com/watch?v=Ma7rRTsG30w&list=PLL3IxoTQcuXmEnyBWvyNkLZ6Gcr74L9fj&index=5

Soren
@Hilti Poland

Czy dobrze rozumiem, że ścieżka awansu od pucybuta do milionera w Hilti to: 1. start w Infolinii, 2. awans na Sprzedawcę Bezpośredniego w sklepie, 3. awans na Przedstawiciela Handlowego? Jakoś niespecjalnie widzę stanowisko PH atrakcyjniejsze w stosunku do pracy stacjonarnej, aby mówić o awansie... to bardziej degradacja, bo do PH trzeba mieć specjalne predyspozycje. Dziękuję, ale po takim wyjaśnieniu odechciało mi się aplikowania do DOK ;).

Soren
@Hilti Poland

"99% to połączenia przychodzące- pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż to rola naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży, nie Działu Obsługi Klienta." To nie jest prawda, a jak nie jest prawda, to jest to kłamstwo ;). W Waszej ofercie pracy na stanowisko "Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży", a więc DOK, czytamy cyt. "Twoim zadaniem, jako członka skutecznego zespołu sprzedażowego, będzie przede wszystkim umiejętne wzmacnianie relacji z klientami, ale także aktywna sprzedaż i pozyskiwanie lojalnych partnerów biznesowych."

Pracodawca

@Soren

Witaj. Dziękujemy za udział w dyskusji. W Hilti oferujemy szereg stanowisk- ich nazwy są rzeczywiście podobne, ale są skierowane do rożnych osób i dotyczą nieco innych ról oraz ścieżek dalszego rozwoju. Poniżej postaramy się nico wyjaśnić nasze „rekrutacyjne nazewnictwo” :). Cytowany przez Ciebie fragment ogłoszenia dotyczy stanowiska Specjalisty ds.Obsługi Klienta – Ścieżki Rozwoju w Sprzedaży. Jak sam tytuł wskazuje, jest to program rozwojowy dla osób, które są zainteresowane rozwojem swojej ścieżki zawodowej w kierunku sprzedaży bezpośredniej. Cytując dalszą część ogłoszenia: „W pierwszym etapie pracy w Hilti Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dalszy rozwój – możliwość sprawdzenia się w sprzedaży poprzez bezpośredni kontakt z naszymi klientami.” Program wiąże się z nieco innymi zadaniami niż te, które dotyczą Specjalistów ds.Telefonicznej Obsługi Klienta. Tutaj znajdziesz link do tego drugiego ogłoszenia: https://careers.hilti.pl/pl-pl/jobs/specjalista-ds-telefonicznej-obslugi-klienta-6 W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt- postaramy się odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości. Zachęcamy do aplikowania.

Jacek
Kandydat
@Hilti Poland

Ciekawe ilu tych z 20-letnim stażem, bo ogłoszenie o naborze na terytorialnego jest na stałe przyśrubowane na pracuj.pl

Borek
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Praca -nic innego jak jeździsz z budowy do budowy. Pytasz jacy klienci tam wykonują prace -pózniej starasz sie tych klientów nakłonić zeby kupili cokolwiek hilti. Taka sprzedaż bezpośrednia tylko zamiast garnków sprzedajesz wiertła. W zależności od doświadczenia pensja na pierwszym stanowisku 3700 brutto. W zależności do jakiej branży Cie przyjmą -premie nie do zrealizowania -nawet jakbyś robił comiesięczne plany -to warunkiem premii jest zrobienie planu całym zespołem. Atmosfera ??? W firmie kalejdoskop zwolnień i kiepskich managerów. Odchodzą Ci z doświadczeniem. Zostają Ci co kreują taka rzeczywistość jakiej sie obecnie oczekuje. Oprócz standardowych obowiązków -to nie jest tylko sprzedaż -masa telk, masa dodatkowych rzeczy, raporty, raporty, raporty -system za miliony a wszystko trzeba robić ręcznie.

Nowy
Pracownik
@Borek

Pensja dla początkujących handlowców to około 5000-6000 brutto plus premia zespołowa, standardowe benefity typu Luxmed, multisport itp, telefon i auto można korzystać prywatnie. Sprzedaż jak sprzedaż, targety jak targety, tyle że Hilti się nie wstydzisz, bo nie wciskasz ludziom. szajsu. Po roku roku masz automatyczna podwyżkę a przy kolejnych są większe skoki wynagrodzenia ale wymagania też wyższe. Ludzie awansują inni sie zwalniają jal to w korpo. Jest dużo świeżych osób ale starej gwardii jeszcze sporo pracuje. Znam kilka idob które poszły za kasa a potem wróciły do firmy. Jak dla mnie póki co jest ok.

Martin
Pracownik
@Nowy

Zobaczymy co powiesz za rok ;) ładnie Ci główkę przeprali, zobaczysz ta swoją automatyczna podwyżkę ;)

kazar
Kandydat
 Pytanie
@Borek

W jakim województwie zaproponowali Ci 3700 brutto na PH? Pytam, bo ktoś tu pisał, że bez doświadczenia 4000-4500 netto a z doświadczeniem 5000-6000 netto (rozumiem, że to w Warszawie?), więc różnica jest kolosalna.

Antonowka
Inne
 Pytanie
@Nowy

Jaka podwyżka ?? Jeszcze automatyczna ?? W hilti nie ma podwyżek a już na pewno nie są automatyczne. Pracujesz rok i to na maxa aby dostać tzw przeszeregowanie i różnice w zarobkach to nie są miliony złotych monet a np. 500 zł brutto. Czy takiej podwyżki spodziewasz się po roku ciężkiej pracy? Dociążenie praca maksymalne. Standard to praca 10h dziennie. Po pracy nie masz siły na nic -dlatego 70% pracowników Hilti to osoby otyłe -co można zaobserwować na filmach -poznaj swego rzeczoznawcę. Poziom stresu nie adekwatny do stanowiska. Premia -poza zasięgiem do realizacji dla większości. Kalejdoskop zwolnień i zatrudnień. Średnia długość pracy VB -ok 8 msc później się zwalniają i ida do konkurencji. Masa pracy biurowo-komputerowej -mało to ma już wspólnego z sama sprzedażą.

1
Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Hilti Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Pracodawca

@Pytanie

Witaj! Dziękujemy Ci za udział w dyskusji i bardzo trafne pytanie! Zacznijmy od tego, z czego jesteśmy niesamowicie dumni: co 3 pracownik Hilti to pracowniczka, co 4 manager, to managerka, co 4 pracownik serwisu, to mechaniczka, a co 5 przedstawiciel handlowy to przedstawicielka. Dodatkowo, wiele z naszych Ladies in Red realizuje się już w roli mamy, a więc etap ciąży czy urlopu macierzyńskiego jest już za nimi. Przestrzeganie Kodeksu Prawa Pracy jest dla nas oczywiste. Co więcej - mamy w Hilti szereg dodatkowych udogodnień, które wspierają przyszłe i obecne mamy, ale nie tylko – część z nich jest również dostępna dla obojga rodziców. Pośród nich znajdują się m.in.: - Program Boomerang – którego celem jest przygotowanie do dłuższej nieobecności pracownika/czki. Jego celem jest zapewnienie jak największego komfortu podczas powrotu do pracy (reonboarding). - Elastyczne możliwości pracy – umożliwiają one dostosowanie godzin pracy do Twoich codziennych potrzeb i wyzwań. Może z nich korzystać każdy pracownik, w zależności od pełnionej roli oraz indywidualnych potrzeb. Gdy zmianie ulega Twoja sytuacja rodzinna lub Twoje prywatne plany uniemożliwiają Ci pracę w pełnym wymiarze godzin – Hilti daje możliwość przejścia na część etatu lub tymczasową redukcję godzin pracy. Zdarzają się również sytuacje, kiedy wymiar urlopu okazuje się być niewystarczający – Hilti daje również możliwość wzięcia długiego bezpłatnego urlopu – nawet do 6 miesięcy! - Prywatna opieka medyczna – gwarantujemy dostęp do pełnej prywatnej opieki medycznej w ramach grupy LuxMed na terenie całej Polski. Jako pracowniczka Hilti możesz również włączyć do swojego pakietu członków rodziny. - Ubezpieczenie na życie – od pierwszego dnia pracy w Hilti każdy pracownik/czka objęty/a jest firmowym ubezpieczeniem na życie w ramach grupy Aviva. Możesz również rozszerzyć swoje ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach. Więcej informacji o benefitach znajdziesz na stronie: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/nasze-benefity W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Nick
Były pracownik

Hilti jest ok jeśli nie możesz robić nic innego, to firma sprzedażowa która złotówkę dziś ceni wyżej niż 10 złotych jutro, przez co zmiany organizacyjne firmy jak i kompetencyjne pracowników postepują z szybkością lodowca (wszystko z obawy ze nie zostanie dowieziony jakiś KPI na dziś). Wszystko się wiec robi „po staremu” a inicjatywy typu GEOS, BannanaMakers, HiltiWay, LearnAsYouGrow itd to milimetrowe postępy w każdym kierunku przez co bałagan wewnątrz tylko rośnie (szybciej niż potencjalne zmiany na lepsze - tak, te lodowcowo wolne, o których wspominałem wcześniej). Jest duża rotacja personelu niestety odniosłem wrażenie, że na gorsze. Zostają tylko ci którzy „już zostali przez zasiedzenie” (tyczy się to również kadry zarządzającej, czemu w realiach Hilti się nie dziwie, akurat im jest wygodnie, szkoda jednak ze obie ręce zajęte żeby trzymać stołek) lub ci którzy nic innego robić nie umieją lub nie mogą (czyli ludzie do których niezbyt wysublimowana łopatologia sprzedażowa Hilti przemawia). Przychodzą osoby bez żadnego wykształcenia czy możliwości wniesienia czegoś z zewnątrz do Hilti (co w Hilti jest niczym zamach stanu, „bo przecież jesteśmy najlepsi”), ewentualnie spadochroniarze z jeszcze biedniejszych Hilti, typu Hilti.ua czy Hilti.by. Dobre imię marki pochodzi z Hilti Corp i to na „brandzie” bazuje głównie Hilti.pl co sprowadza ją do płaszczyzny działania zwykłej franczyzy, niezdolnej do stanowienia o samej sobie, wobec której wszystkie decyzje zapadają gdzieś indziej a kompetencje przełożonych ograniczają są tylko do kontroli… Paradoksalnie firma od wiercenia rdzeniowego i kucia w betonie nie potrafi skruszyć tego czym jest zalana. Wolny rynek widać rozumie sens ironii. Ale żarciki na bok, spędziłem tam 1,5 roku i uważam niestety to za czas stracony, jednak każdy stanowić może samemu o sobie, wobec czego Hilti.pl ma prawo myśleć w opisany powyżej sposób a ja mam prawo odejść. Dzięki.

Edi
Były pracownik
@Nick

Podpisuje się dwiema rękami pod tym co napisałeś, zapomniałeś wspomnieć jeszcze o tej różnorodności , która tak chwali się firma, a jest to kolejny pusty slogan, nie mający nic wspólnego z rzeczywistościa...najlepiej jakbyś nie miał swojego zdania , tyrał jak robot i przytakiwał na wszystko.Na szczęście tez mam to za sobą i polecam tylko osoba które lubią klimat turbo korporacji FMCG, bo z budowlanka to już dawno nie ma nic wspolnego...

Bertold
Inne
@Edi

Cała prawda, oderwali się już dawno od rzeczywistości. Pozostało im już tylko wzajemne lajkowanie bzdurnych (przepraszam za wyrażenie) postów na linkedinie.

1
Klucha
Pracownik

Spędziłam w Hilti kilkanaście miesięcy na stanowisku Rzeczoznawcy Technicznego =Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży = Account Manager (podaje tu różne nazwy stanowiska, bo rekrutacje są prowadzone pod kilkoma różnymi nazwami stanowisk, mimo że docelowo jest to to samo). Firma uporczywie pnie się w dół - począwszy od podejścia do pracownika, po jakość produktów i usług. Skarżący się klienci na jakość to chleb powszedni - konkurencja sporo tańsza mocno depcze po piętach - kierownicy w przypadku zgłaszania takich akcji i ryzyka utraty dużego klienta nic z tym nie robią - w końcu "jesteśmy najlepsi". Tysiące maili dziennie, aby załatwić jedną prostą sprawę angażuje się pół firmy. Niedopracowany system, przy którym spędza się 2x tyle czasu klepiąc leady/oppy co w CRM. No i 6 wizyt dziennie, przy założeniu że jeździmy tam gdzie jest kasa - a czasem jest to nawet 150km od miejsca zamieszkania. To wszystko razem sprawia, że wracasz do domu po pracy styrany, z urlopu cieszysz się jak małe dziecko z czekolady, i doświadczasz stanów depresyjnych na myśl o poniedziałku. Nie licz że wyrobisz się w 8h z pracą. Nie wyrobisz się. Kierownik nie widzi problemu w dzwonieniu do Ciebie po 16-tej, z resztą temat pseudokierowników, szczególnie z branży FMCG, to temat na kilkutomową powieść. Oderwani od rzeczywistości kompletnie, liczą się dla nich słupki, tabelki, nagabywanie o kilka adresów mailowych od jednego klienta żeby im w tabelce ładnie wyglądało, no cyrk na kółkach. Piszę o nich w liczbie mnogiej z uwagi na rotację... Badanie satysfakcji pracowniczej GEOS a kilka dni potem obniżka wynagrodzeń PH to wisienka na torcie. Szanujcie się, i omijajcie szerokim łukiem.

Nick
Były pracownik

Hilti jest ok jeśli nie możesz robić nic innego, to firma sprzedażowa która złotówkę dziś ceni wyżej niż 10 złotych jutro, przez co zmiany organizacyjne firmy jak i kompetencyjne pracowników postepują z szybkością lodowca (wszystko z obawy ze nie zostanie dowieziony jakiś KPI na dziś). Wszystko się wiec robi „po staremu” a inicjatywy typu GEOS, BannanaMakers, HiltiWay, LearnAsYouGrow itd to milimetrowe postępy w każdym kierunku przez co bałagan wewnątrz tylko rośnie (szybciej niż potencjalne zmiany na lepsze - tak, te lodowcowo wolne, o których wspominałem wcześniej). Jest duża rotacja personelu niestety odniosłem wrażenie, że na gorsze. Zostają tylko ci którzy „już zostali przez zasiedzenie” (tyczy się to również kadry zarządzającej, czemu w realiach Hilti się nie dziwie, akurat im jest wygodnie, szkoda jednak ze obie ręce zajęte żeby trzymać stołek) lub ci którzy nic innego robić nie umieją lub nie mogą (czyli ludzie do których niezbyt wysublimowana łopatologia sprzedażowa Hilti przemawia). Przychodzą osoby bez żadnego wykształcenia czy możliwości wniesienia czegoś z zewnątrz do Hilti (co w Hilti jest niczym zamach stanu, „bo przecież jesteśmy najlepsi”), ewentualnie spadochroniarze z jeszcze biedniejszych Hilti, typu Hilti.ua czy Hilti.by. Dobre imię marki pochodzi z Hilti Corp i to na „brandzie” bazuje głównie Hilti.pl co sprowadza ją do płaszczyzny działania zwykłej franczyzy, niezdolnej do stanowienia o samej sobie, wobec której wszystkie decyzje zapadają gdzieś indziej a kompetencje przełożonych ograniczają są tylko do kontroli… Paradoksalnie firma od wiercenia rdzeniowego i kucia w betonie nie potrafi skruszyć tego czym jest zalana. Wolny rynek widać rozumie sens ironii. Ale żarciki na bok, spędziłem tam 1,5 roku i uważam niestety to za czas stracony, jednak każdy stanowić może samemu o sobie, wobec czego Hilti.pl ma prawo myśleć w opisany powyżej sposób a ja mam prawo odejść. Dzięki.

FAN HILTI
Pracownik

Niestety stare dobre przysłowie idealnie wpisuje się na ten moment o sytuacji w HILTI POLAND - (usunięte przez administratora) Drogi Kandydacie z żalem ale na ten moment stanowczo ODRADZAM tego pracodawcę chyba że "TONĄCY SIĘ BRZYTWY..."

Racjonalista
Inne
 Pytanie
@FAN HILTI

Przede wszystkim konkurencja zrobiła swoje. Jeśli można kupić podobnej jakości sprzęt za o wiele mniejsze pieniądze i do tego często osprzęt jest podobnej jakości, a nawet lepszej to po co przepłacać? Jest kryzys światowy, więc nikt nie kupuje markowego sprzętu, żeby leżał w samochodzie. Do tego wadliwe akumulatory, które kończą żywot kilka miesięcy po gwarancji z nietypową elektroniką - wszystko po to, żeby sprzęt był jednorazowy(masz kupić nowy w hilti). Nie będę wspominał już o lekceważeniu długoletnich klientów z ponad 20letnim stażem - totalna wyjebka i kopiowanie cen z sklepu internetowego (cena katalogowa). Ogarnijcie się ;p

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@FAN HILTI

Rozumiem ze jesteś aktualnie pracownikiem? Na jakiej podstawie odradzasz? Dlaczego tam wciąż pracujesz? Jestem ciekawy skąd nagroda na najlepszego pracodawcę która się Hilti tak chwali bo z tego co wiem to jest na podstawie opinii pracowników. Proszę wyłącznie o merytoryczne wypowiedzi forumowiczów

FAN HILTI
Pracownik
@Ciekawy

Na dany moment juz nie :) Odrazdzam np 1. po badaniu Geos(badanie satysfakcji pracowników) które wypadło dużo gorzej niż w tamtym roku a wypadło by jeszcze gorzej gdyby uczciwie powiedzieli o obniżce wynagrodzenia przed badaniem a nie dzień po zakończeniu badania. 2 odradzam bo nie ma już od kogo sie uczyć wszyscy dowiadczeni pracownicy odeszli moim zdaniem to jest wizytówka tego co sie dziej wewnątrz firmy 3 system premiowy który jest bardzo złożony 4 Telca webinaria rozmowy zabierają 50% czasu, który powinieneś być u klienta oczywiście firma Cię z tego rozliczy, czyli praca po 10-12 godzin 5 niekompetentny manager to wisienka na torcie Pewnie mógłbym wymieniać tak dalej, proszę pytać chętnie udzielę wskazówek Dalej jestem fanem Hilti ale od Hilti Poland jako pracodawcy radzę uciekać... Chyba ze lubisz walić głowa w mur...

Hiltianin z korzeniami
Pracownik
 Pytanie
@FAN HILTI

A ja powiem coś zupełnie odwrotnego, jak ja to widzę: 1. Badanie geos z tego co wiem fakt wyszlo gorzej niż w zeszłym roku, ale wciąż na poziomie najlepszych pracodawców w Polsce= zdecydowana większość jest ZADOWOLONA 2. Twój zespół nie zrobił wyniku= nie ma premii, na tym polega praca w sprzedaży. Wiele osób bardzo skorzystało na zmianie systemu premiowania, mimo pandemii. Zapomniałeś chyba jeszcze o dodatkowej premii jaką wszyscy dostaliśmy w lutym? 3.Jest nas jeszcze całkiem sporo i nigdzie się nie wybieramy ???? Wiadomo ze są czasy lepsze i czasy gorsze. Szkoda mi tylko, że inwestuje swój czas w szkolenie osób z takim nastawieniem jak kolegi. 4.Ja tam go rozumiem, może trzeba coś wytłumaczyć? Daj znać, od tego są doświadczeni pracownicy ;) 5. Jest pandemia, takie są realia, nikt Ci nie każe pracować 12 godzin, sam zarządzasz swoim czasem pracy 6. Nie wiem o kim mowa, wiec się nie wypowiadam Wybaczcie ten ton, ale drażnią mnie te wpisy tych, którzy już przy pierwszej trudności uciekają. Może gdzieś indziej będzie im lepiej. Tutaj nikt nie pisze dlaczego pracuje 10, 15 lat i dłużej i dlaczego, a szkoda bo to właśnie oni tworzą firmę. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

2
Yeti
Były pracownik
@Hiltianin z korzeniami

Myśle ze ocena na go worku 2/5 mówi sama za siebie. Tytuły typu pracodawca roku czy builder to tylko marketing..., wszystko można zapakować w piękny papierek Ja Pracowałem do końca marca i premii za rok 2020 nie dostałem mimo to ze Nasz prezes zapewnił ze wszyscy dostaną, Hr zasłaniał się zmiana regulaminu w trakcie którego nikomu nie pokazali... Potencjalni kandydaci odradzam, a jeżeli macie jakiekolwiek pytania proszę śmiało chętnie odpowiem.

1
Hiltianin z korzeniami
Pracownik
 Pytanie
@Yeti

Nie zgadzam się z Tobą. Tutaj tylko pokrzywdzeni wylewają swoje żale, jak jesteś zadowolony nie zaglądasz na takie fora. a ankietę satysfakcji wypełnia ponad 500 osób i z tego są liczone wyniki, a nie na podstawie jakiś gwiazdek na forum. Widziałeś kiedyś forum gdzie pisali sami zadowoleni bo ja nie, po to jest żeby się pożalić. Nikt nie mówi ze jest idealnie, ale bez przesady , tutaj są ludzie związani z firmą od 10, 15 a nawet 20 lat. Jak to wytłumaczysz? No i pytanie jak długo pracowałeś w Hilti? Z tego co wiem jak jesteś na wypowiedzeniu to premia nie przysługuje, zawsze tak było odkąd pamiętam. Było zapytać jakiegoś starszego kolegę to by Ci pokazał gdzie znajdziesz regulaminy ;) Powodzenia w nowej pracy, obyś był bardziej zadowolony.

1
Stachowy
Były pracownik
 Pytanie
@Hiltianin z korzeniami

Tak często powołujecie się na dużą ilość pracowników z 15 lat i dłuższym stażem. Podajcie zatem twarde dane, ile jest tych legendarnych "dinozaurów"?

1
Yeti
Pracownik
 Pytanie
@Hiltianin z korzeniami

To czemu się tu udzielasz? Jesteś pewnie pracownikiem Hr gdyby było tak kolorowo nie musiałbyś tu zaglądać, a z tego co wiem masz roboty co nie miara a Ci ludzie co przychodzą po pierwszych dniach są do zwolnienia, zobaczymy co będzie za rok albo dwa wtedy Wasze mądre decyzje pokażą na czym stoicie, na ten moment w Hilti nie szanuje się pracownika przez co firma Hilti nie szanuje swoich klientów, pewnie zapytasz zaraz jakich ? Sprawdź listę wypowiedzianych flot za rok 2021 Co z Wasza podwyżka za ontracka 3.0? Jak jest tak świetnie to czemu od pol roku nie możecie zatrudnić szefowej Hr ? Gdzie jest ten Wasz świetny członek zarządu? Czy to nie jest dziwne ze głównym dostawca ubrań i gadżetów hilti jest firma której właścicielem jest były członek zarządu? Ciekawe kto na tym zarabia? Chcielibyście być święci ale przed prawda nic się nie ukryje, zacznijcie pracować nad tym żeby rzeczywiście pracowało się dobrze w firmie Hilti a nie żeby to dobrze wyglądało...

Statystyka
Pracownik
@Stachowy

Na dzień dzisiejszy ze stażem powyżej 10 lat jest ponad 120 pracowników.

Twarde dane
Inne
@Statystyka

Hilti zatrudnia pewnie ok. 500 osób. 120 to 25% zatem 3 na 4 pracowników ucieka. Pewnie jesteście w polsce jakieś 25 lat co daje podstawy sądzić, iż zwolniliście lub samych uciekło grubo ponad 600 pracowników. Odnośnie tych co zostali nasowa się cytat z pewnej polskiej komedii, zostali ci którzy nie umieli uciec :)

Jędker Realista
Pracownik

Komunikat do wszystkich zainteresowanych pracą w obszarze sprzedaży bezpośredniej od pracownika terenowego : Serdecznie polecam! Wynagrodzenie powyżej rynku, po kilku latach pracy firma stawia na rozwój pracownika oraz produktów na rynku. To nie czasy sprzedaży najlepszej wiertarki lub osadzaka, tylko czasy dostarczenia kompleksowego rozwiązania do "partnerów" na które składa się praca logistyki, finansów, marketingu(strona internetowa, dostępność do informacji) etc. Jeżeli byli lub aktualni pracownicy z nadmiaru frustracji nie potrafią docenić warunków pracy w zachodnim środowisku, zapraszamy do Polskich przedsiębiorstw, wyścigu za marchewką na "wędce" i podstawie na poziomie 4000 pln brutto. Koniec i miłej pracy! PS: Czekamy na prawdziwy kryzys budowalny i pokażemy razem sobie jak wygląda rzeczywistość

2
Maria
Inne
@Jędker Realista

Witaj, czy mogłabym się dowiedzieć ile wynosi wynagrodzenie w Hilti? Nie orientuje się w rynkowych zarobkach niestety :( Nie musi być dokładnie, pytam orientacyjnie, mniej więcej :) I w jaki sposób firma stawka na rozwój pracownika?

3
Butelkowy
Inne
@Jędker Realista

Portal jest dla pracownikow i potencjalnych przyszłych pracownikow. Po tej wypowiedzi widać ze jest u Was oderwanie od rzeczywistości i pretensje do tych którzy albo postanowili sie z Wami rozstać albo zdecydowali sie nie podejmować pracy lub tych co zostali bo chwilowo przez COVID przymuszeni. Straszna wypowiedz propagująca politykę dyktatury- nie liczenia sie i nie szanowania pracowników.

Jacek
Kandydat
@Jędker Realista

Weź się nie kompromituj. Firma jest żenująca. Kilka lat temu uczestniczyłem w rekrutacji, firma skontaktowała się ze mną gdy pracowałem w Anglii, miałem jedna rozmowę przez skype, druga rozmowę, obie także po angielsku i finalnie okazało się ze mój angielski wystarcza by pracować w anglii(nie, nie z Polakami), ale nie wystarcza do pracy w hilti w Polsce. A ogłoszenie wisi non-stop, wiec raczej nie jest tak malinowo jak piszesz.

1
Martin
Pracownik
@Maria

4000 netto nie masz doświadczenia 5000-6000 netto jak masz 6000 + jak chcesz wejść do sekty i będziesz na białe mówił czarne a jak każą skakać to będziesz skakał

Martin
Pracownik
@Jędker Realista

Jedrek uspokój już się chłopie.

Andrzej
Pracownik
@Maria

4000-6500 netto

Maria
Inne
@Martin

A jak przychodzę jako osoba niedoświadczona do Hilti, to po jakim czasie mogę się ubiegać o podwyżkę? O ile wtedy rośnie stawka? Czy zwiększa się ona wraz ze stażem pracy jakoś automatycznie czy trzeba sobie na to zapracować?

Paablo
Kandydat
 Pytanie

Cześć, drugi raz staram sie o wakat w Hilti i jestem mega podekscytowany na sama mysl o miejscu w jakim moglbym pracowac, produktach i wspolpracownikach. Zbieram informacje o Firmie z roznych źródeł i m.in. czytam wypowiedzi tutaj. Powiem tak... mam kilkunastoletnie doswiadczenie jako handlowiec, pracowalem u liderow rynku. Nie kazdy odnajduje sie w kulturze korpo, ale to co wypisujecie to naprawde żal mi Was. Nie podoba Wam sie w Firmie to zmień pracę. Firma nie spełnia Twoich oczekiwań to ją zmień. Myślę że nie macie pojęcia jak inni pracują i że naprawdę nie doceniacie tego co otrzymujecie... 6 wizyt dziennie no straszne.. w FMCG po 25 smigaja, Octavia no tragedia... sa firmy gdzie jeszcze saicento jezdza.. 6 tys. netto podstawy plus bonus.. ojej! a ponos 4 tys. brutto to juz klasa srednia w kraju... Naprawde prosze ogarnijcie sie.. Codziennie w domku z rodzina jestescie a sa ludzie ktorzy nie maja tego szczescia. Przyzwyczailiscie sie do wygody i potraficie tylko narzekac. Nadal jeszcze mamy wolny rynek, załóż firme zatrudnij ludzi badz szefem. Niech Twoi PH robia 2 wizytki, kup im TESLE, daj po 10 tys netto przeciez to takie proste... To nie tak ze jest mi obojetne to wszystko co tu piszecie ale naprawde nie doceniacie tego co macie. Odszedlem z korpo bo zmusila mnie do tego sytuacja zyciowa i aktualnie jezdze ciezarowka po UE. Zarabiam.10 tys. Super co?? Rodzine widze 4 dni w miesiacu.... Czytam wasze wpisy i z kazdym z Was chetnie sie zamienie. Obiecuje Wam ze dostane te prace. Tak jak napisalem na poczatku, ciesze sie na sama mysl o mozliwosciach jakie daje Firma( rozwoj, perspektywa awansu, zespolowosc, wsparcie. Konkretne widoki na przyszlosc. Wreszcie produkty ktore proponujecie klientom.) Podstawowe wymagania spelniam, Mam nadzieje ze nie zawiode jesli dostane szanse na kolejnych etapach. 4 dni w miesiacu... wyobrazasz sobie siedzacy teraz w fotelu w domciu z synkiem na kolanach przyjacielu zza monitorka?? Pozdrawiam Was serdecznie ze slonecznej Italii.

Picasso
Były pracownik
@Paablo

To Ty się ogarnij, wiekoszosc ludzi , którzy pisze negatywne komentarze ,jak widać, już dawno nie pracuje w tej firmie, ogólnie firma to jedno wielkie zakłamanie i hipokryzja, chyba, ze lubisz jak ktoś ma Cię za (usunięte przez administratora)to polecam serdecznie

Olaf
Były pracownik
@Paablo

Zal to mi Ciebie, tu nie chodzi o klimat korpo, hilti już dawno poszło w stronę absurdu, zakłamania, sc-ficition... wypowiadasz się na temat firmy w której nie pracowałeś... brawo. Nikt nie powie tego głośno , ale rotacja w tym roku w firmie jest mega duża i nie wynika to z zasad jakie panują w korpo ( większość ludzi ucieka do innego, „normalnego”korpo) ale z klimatu jaki potrafi zaserwować Ci czerwona rodzina , drużyna etc, wszystkie zwolnienia to oczywiście wina pracowników... szkoda , ze zarząd nie potrafi uderzyć się czasem w pierś i przyznać się do błędów, najlepiej jest zamiatać wszystko pod dywan. Ogólnie nie polecam , po paru latach stwierdzam, ze pod względem rozwoju był to najgorszy okres w mojej dotychczasowej karierze.

Michael
Pracownik

Nie polecam drugi Amway

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sprawa kilometrów prywatnych na stanowisku PH ? Trzeba lac za prywatne pieniądze?

Martin
Pracownik
@Andrzej

Byle by nie tankować piątek poniedziałek

andrzej
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak z kilometrami prywatnymi na stanowisku PH? Trzeba lać za swoje? Czy nie ma limitu? Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilti Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?

    Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilti Poland
Przejdź do nowych opinii