Jedna z nielicznych firm która nie robi spotkań wyjazdów jakich kolwiek wycieczek brak kredytów 0/ masz tylko pracować aż do (usunięte przez administratora) jako tania siła robocza przykre to lecz prawdziwe. Oszczędzają na wszystkim wszystko ograniczyli nie mamy już nic odchodzę po 11latach
Cześć, mnie akurat interesuje praca w digital marketingu, czytam właśnie co oferują specjalistom, i jest tam mnóstwo szkoleń, benefity też sa całkiem przyzwoite (ubezpieczenie, dofinansowanie multisport czy kafateryjny program zatrudnienia). To już nie rozumiem o co chodzi, tylko obiecują te rzeczy, i potem wychodzi jak wychodzi?
Wypłata bieda straszna ledwo dysze. Klient mowi że ceny szok godzina pracy szok a moja wypłata biedny szok Zarabiam jak w biedronce a oni kasują jak za fachowca A ja się dopiero uczę atmosfera smutna
Są awanse, jest ścieżka kariery tylko trzeba chcieć. Nauczyć się też można tylko też trzeba chcieć. Są szkolenia, dostajesz masę schematów i katalogów z których możesz korzystać do nauki ale jest jeden warunek - TRZEBA CHCIEĆ! Każdy by chciał pieniądze za leżenie ale niestety tak nie ma. Dodatkowo masz premie od sprzedaży części.
Jak wyglada stanowisko pH?
W jakiej jeszcze czołówce? Przecież nie pracujesz na wózku tylko sprzedajesz czy tam naprawiasz. Jako pracodawca ta pseudo-korpo nie jest dobra. Pozostają z nimi na dłużej tylko bardzo dziwne ludzi.
W ofercie Specjalistka ds. Digital Marketingu piszą że minimum 3 lata doświadczenia musi mieć kandydat, u mnie to więcej znacznie, czy zarobki wtedy też będą inne, tzn czy są zależne od stażu? Będę wdzięczna za informację.
Technik z roku na rok ma więcej papierów. Nowy potrzebuje dwa lata by to ogarnąc. Co robi biuro ? Technik powinien naprawiać a biuro wspierać pomagać i odbierać telefony
Proszę o wymianę szefa działu szkoleń i zwiększenie szkoleń konkretnych rozbieranie naprawy i procedury tego wymagam jako technik ! Lubię Lidę ale jest ogromny brak wsparcia praktycznie zerowy koordynator nic nie wie d do dzwinie do dzieału szkoleń nie odbierają a jak odbiorą to ciężko o wsparcie. Ten produkt w Linde leży
Koszt zatrudnienia tego działu jest większy niż zyski i problemy co on powoduje. Proszę sprawdzić tomtom
Linde działa systemowo i dlatego coraz trudniej jest dotrzeć do mniejszego klienta na drobnych tematach w skali roku też jest pieniądz tu trzeba zmiany myślenia korpo! Konkurencja na tym żyje a możemy ją załatwiać w pięć minut. Jak odpisze szef to napiszę podstawy które wymagają zmiany
Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko technik serwisu w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Spotykasz się z dyrektorem regionalnym. Rozmawiacie o twojej wiedzy i doświadczeniu, następnie o warunkach pracy i zarobkach. Potem czekasz na decyzję czy Cię przyjmą czy nie. Jeżeli na początku spodobasz się to Ci od razu powie jak wygląda sytuacja. Pracuję w Linde od 2 lat i mogę polecić firmę. Pieniądze na czas, wszystkie składki odprowadzane, szkolenia UDT, SEP na koszt firmy, dostajesz do pracy ubrania, telefon, komputer i samochód (jeśli przyjmujesz się na mobilnego technika). Jest kilka niuansów które denerwują ale da się je przeżyć.
Co to za niuanse, które denerwują? I zawsze w ogóle jest jedna rozmowa rekrutacyjna? W ogóle to szybko potrafią się odezwać jak się przesle cv?
Z takich upierdliwych rzeczy to problematyczny kontakt z IT oraz uzyskanie sensownych wskazówek z działu szkoleń jak masz problem z wózkiem. Ja miałem jedną z dyrektorem i to wszystko. Do mnie odezwali się po ok. 2 tygodniach.
Nowy szefie czas na zmiany !Jacka turanta oni psują firmę. Ładnie mówią nic dobrego nie robią. Skumplowali się i psują firmę. Doradzaja na boku byłym serwisantom co mają firmy Jakość z roku na rok spada jestem expertem i mam kolegów co nic nie potrafią tylko są znajomymi Jacka Proszę o aplikacje firmową gdzie można zgłaszać takie problemy nie trzeba będzie pisać na forum a mam tego sporo
Mam nadzieję, że ktoś mi wyjaśni jedną sprawę. Jak tu ogółem jest z tym stanowiskiem Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i wiekiem a jego poziomem? W ogłoszeniu nie piszą, po ilu latach się jest regularem np i wyżej. Młodszy specjalista tzn do ilu lat doświadczenia?
Pije pale i pracuje Linde to dobry pracodawca zawsze płaci
Ja dostałem koszule i czapkę z napisem Linde. Firma dba o ubranie polecam
Polecam dobrą kasę płacą i podwyżki co rok są
Jest ok kawa czasem ciastko polecam raz w roku pączek
Ja pracuję 27 lat w sumie .jakoś to przetrwałem
Kasa dobra klucze kiepskie ale pracuje i sobie chwalę. Ąuto katuje nikt się nie czepia
Jedna z nielicznych firm która nie robi spotkań wyjazdów jakich kolwiek wycieczek brak kredytów 0/ masz tylko pracować aż do (usunięte przez administratora) jako tania siła robocza przykre to lecz prawdziwe. Oszczędzają na wszystkim wszystko ograniczyli nie mamy już nic odchodzę po 11latach
Czyli żadnych benefitów nie dają? A co szkoleniami jak ktoś chce się uczyć i rozwijać? Bo jedni pisali że są ale widziałem też komentarz że z tym jest słabo. Powiesz?
Benefity są jak w każdej dużej korporacji, szkolenia też są regularnie. Nie wiem kto pisze takie bzdurne komentarze... oczywiście wiadomo kto... osoby sfrustrowane i wypalone. Dla takich nie ma miejsca w biznesie. Pozdrawiam
Co ludzi, tyle opinii :( Chyba trzeba samemu zaaplikować, i się przekonać:) Dasz znać, jakie to benefity proponuje firma? Szkolenia są zewnętrzne, czy wewnętrzne?
Nie ma gruszy nie ma nic na święta wypłata to czysta podstawą. Nigdy nie wiesz o której skończysz pracę. Zapomnij o szkoleniach wstępnych. Dział szkoleń to fikcja. Pokażą ci jak wózek wygląda i co ma nic więcej. Rozbudowany jest dział szkoleń wstępnych Jacek i jego syn ci powiedzą co to Linde ???? i to by było na tyle potem będzie smutno. Sam będziesz kombinował do biura się nie do dzwonisz ciężko o pomoc większość młodych odchodzi nim dostaną klucze bo z nimi też jest problem
Cześć, mnie akurat interesuje praca w digital marketingu, czytam właśnie co oferują specjalistom, i jest tam mnóstwo szkoleń, benefity też sa całkiem przyzwoite (ubezpieczenie, dofinansowanie multisport czy kafateryjny program zatrudnienia). To już nie rozumiem o co chodzi, tylko obiecują te rzeczy, i potem wychodzi jak wychodzi?
Nie ma gruszy nie ma nic na święta wypłata to czysta podstawą. Nigdy nie wiesz o której skończysz pracę. Zapomnij o szkoleniach wstępnych. Dział szkoleń to fikcja. Pokażą ci jak wózek wygląda i co ma nic więcej. Rozbudowany jest dział szkoleń wstępnych Jacek i jego syn ci powiedzą co to Linde ???? i to by było na tyle potem będzie smutno. Sam będziesz kombinował do biura się nie do dzwonisz ciężko o pomoc większość młodych odchodzi nim dostaną klucze bo z nimi też jest problem
Jedyna szansa w nowym zarządzie ! Inaczej Linde siądzie i zostanie tańsza marka. Jakość obsługi handlu i kontroli jakości musi być prefekt. Na to jest prosta instrukcja 10 techników i kontroler konkretny każdy temat wyjaśniony. Klient musi być doceniony. Przy tym bałaganie i tych cenach rynek upada. Dział handlowy konkurencji wymiata nas pod każdym względem od kilku lat. Szkolenia serwisowe coraz gorsze! Jakość spada bo zadowolenie szkoleniowców spada. Ryba psuje się od góry. Tu podwyżka nic nie da tu trzeba mądrej głowy inaczej wszyscy pójdziemy w (usunięte przez administratora)
Po co robicie egzaminy stopnie kariery. Przykład-<~ technik serwisu ma tyle samo co ekspert udokumentowane. Młodszy technik ma to samo co specjalista i expert Sprawdzone i udokumentowane! Podejrzewam że dlatego by starsi sami odchodzili nie chcecie doświadczonych potrzebujecie ciągle młodej siły do gonie. nia! Odbije się to czkawką wydaje się że to się już zaczyna konkurencja nie śpi
W internecie udało mi się znaleźć ofertę pracy na stanowisko kierowniczki działu części zamiennych i magazynu. Widzę, że pracuje się tutaj w trybie hybrydowym. Czy można prosić o informację, ile dni trzeba pracować z biura? :) Poza tym, czy firma zapewnia odpowiednie narzędzia do pracy z domu? Czytam, że wymagana jest znajomość języka angielskiego. Bardzo dobrze trzeba go umieć, sprawdzają to na rekrutacji?
Firma spoko ???? polecam kasa normalna buty są praca jest ubrania piorą paliwo do samochodu dają apteczka jest gaśnica jest rękawiczki są umyć nie ma gdzie się. Ale covida już nie ma więc po co się myć !!!! Suma sumarom kocham LInDe
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 27 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!