Mając całkiem sporo doświadczeń z oddziałem w Piasecznie opisałbym sytuację (w skrócie) następująco: Firma z ogromnym potencjałem dotychczas zarządzana przez idiotów. Zatrudnianie nowych dyrektorów, którzy nie mają możliwości podejmować samodzielnie decyzji (na końcu wszystko jest uzależnione od widzimisię prezesa), kompletny brak logiki przy wprowadzaniu zmian, stan i gospodarowanie magazynem istny (usunięte przez administratora) administracja dokumentami to śmiech na sali - ciągle coś ginie, handlowcy nie mają nawet gdzie składować i segregować dokumentów, bo nie mają na to miejsca, brak procedur do jakichkolwiek działań, brak jasnego podziału obowiązków - każdy jest od wszystkiego, handlowcy zamiast zająć się stricte sprzedażą zajmują się stosem innych rzeczy, które nie powinny należeć do nich. Jeśli ktoś ambitny sprzeciwi się odgórnemu “reżimowi” i będzie próbował naprawić/usprawnić jakikolwiek element funkcjonowania firmy - albo zostanie usunięty albo sam szybko zrezygnuje pod naciskiem “góry”. Doświadczeni ludzie z ekipy, którzy mogliby wyprostować wiele elementów, zostają na swoich stanowiskach, a te wyższe są obsadzane kandydatami z zewnątrz, którzy nie mają bladego pojęcia o branży. Nie chce mi się wierzyć, że właściciel nie jest świadomy takiego stanu rzeczy, a co za tym idzie nie jestem w stanie pojąć czym podyktowane są jego działania (albo raczej ich brak) w tym zakresie. Podsumowując - duży potencjał tłamszony przez osoby zarządzające całym biznesem, a szkoda…
A możesz coś więcej powiedzieć o Pani, która ostatnio pojawiła się w centrali i ma za zadanie naprawić ten cały bałagan? Z tego co wiem od osób, które mają z nią styczność to jest przerażająco nieprofesjonalna i jak narazie nie widać owoców jej pracy. Czy faktycznie tak jest?
Znalazłam informacje o otwartych rekrutacjach do poznańskiego i warszawskiego oddziału Liberty Motors. Poszukiwani są kandydaci np. na stanowisko Kierownik serwisu motocyklowego lub Doradca serwisowy. Co możecie powiedzieć o tego typu stanowiskach w tej firmie? Jeżeli wiecie jakich warunków zatrudnienia mogą się spodziewać przyszli pracownicy, to proszę o umieszczenie informacji o nich na tym forum.
Korporacja,która ma zero szacunku dla człowieka .Zwolnienia z dnia na dzień z uśmiechem na twarzy ,podsuwanie pod rękę non stop coś do podpisu.Nie polecam!!!
6 lat później... nic się nie zmieniło, no może po za tym, że nie zwalniają z dnia na dzień, tylko sami ludzie się zwalniają z dnia na dzień z uśmiechem na twarzy :)
Zastanawia mnie sytuacja od nowego roku. faktycznie widzę, że mniej więcej ostatnie opinie, które się pojawiały są nieprzychylne warunkom pracy ale co ciekawe nie widać przy tym na głównej stronie kompletnie żadnych ofert. mimo to rotacji nie ma, czy po prostu trafiłem teraz na taki okres?
w przeciągu ostatnich miesięcy zwolniło się ponad 50% składu a ci co przyszli za nich już tez się zwolnili :D
Czy ja dobrze rozumiem, że doszło do redukcji 50% zespołu czy to jednak tylko nawiązanie do rotacji? ile to osób tak w ogóle? zastanawiam się ile rozmów musiało zostać przeprowadzonych, by to nadrobić
Nie redukcji 50%, tylko z 70% składu po prostu odeszło !!! Nie zostało zwolnionych itd. Odeszli sami, bo mieli dość cyrku. Ogłoszeń było sporo, zaraz znów się pojawią, nie mają handlowców i tyle, ci co przyszli też odeszli. A spadki sprzedaży są ogromne oraz martwy sezon, że z tego co wiem, jadą takim składem co nim pozostał i szukają cały czas nowych. Sezon zaraz startuje, już nim współczuje.
"Ogłoszeń było sporo, zaraz znów się pojawią, nie mają handlowców i tyle, ci co przyszli też odeszli " skąd wiedziałeś :D :D :D w piasecznie nigdy nie było różowo, a teraz podobno to jakiś armagedon :D
Bardzo często jest tak, że osoby, które rozstają się z firmą z różnych powodów, postanawiają ponarzekać na byłego pracodawcę na GoWork. Tym bardziej, że można anonimowo, to dlaczego sobie nie poużywać. Pracuję w @Liberty Motors już wystarczająco długo, żeby zdecydowanie powiedzieć, że firma idzie ku lepszemu. Są pomysły, są działania, jest konkret. Prostują, co się da. I ludzie, którzy dołączają do firmy są profesjonalni. A mają sporo do posprzątania po niektórych byłych pracownikach. Dobrze, że z firmy zniknęły toksyczne osoby, a dołączają fachowcy. Nie ma idealnej firmy. A pamiętajcie, że firma to ludzie. I jak ktoś naprawdę chce coś zmienić czy poprawić - to się da. Najłatwiej zrzucać na innych.
Widzę, że pracodawca zaczął pisać komentarze. Rozmowa kwalifikacyjna ok, więc pomyślałem czemu nie, w końcu motocykle to moja pasja, zostałem zatrudniony, nie spodziewałem się aż takiego cyrku, pracowałem dosłownie kilka dni i już miałem dość. Powodzenia w nabieraniu ludzi, tylko zrozumcie, że tak jak ja, jak ktoś uwierzy, że da się tam normalnie pracować, po kilku dniach odejdzie. Pozdrawiam :) Ps.: nie znam żadnej zadowolonej osoby, która miała swoją przygodę z tym pracodawcą, może po za nowymi pożal się Boże bez kwalifikacji dyrektorami :D
Ha ha piszesz totalne bzdury przecież ten okręt tonie i to bardzo szybko, piszesz "ludzie, którzy dołączają do firmy są profesjonalni. Tak ? to teraz poproszę o konkret o tych nowych profesjonalnych, doświadczonych ludziach z branży , słuchamy aby każdy mógł to zweryfikować na jakim dziale mamy szukać tych nowych profesjonalistów, którzy zostali zatrudnieni w tym roku no niech będzie nawet od ukazania się ogłoszenia w zeszłym roku ilu fachowców się zdecydowałoi a potrzebni byli praktycznie do każdego działu. Słuchamy poprosimy konkret tylko na jakim dziale, yamaha, ducati, bmw czy może jakiś nowy profesjonalny doradca serwisowy się pojawił. Mechaników pomijamy bo to od lat jest wałkowane na forach jak przychodzą odchodzą i teraz nie chcą już dołączyć do grona rolowanych. Pracujesz w liberty już wystarczająco długo. A mi się wydaje że pracujesz bardzo krótko skoro piszesz takie bzdury jak zniknęły toksyczni ludzie a dołączają fachowcy do sprzątania. A stwierdzenie są pomysły są działania to chyba wiadomo na jakim szczeblu jesteś zatrudniony. No ale ok podaj konkrety i odszczekam ale nie mam co bo piszę prawdę
Praca jako mechanik w Piasecznie jest okropna. System wynagrodzeń poprzez całkowicie nieprzejrzyste bonusy, na karcie przedpłaconej, od której przy składaniu PIT-u również będziesz musiał płacić podatki. Wynagrodzenie jest poniżej poziomu na rynku. To straszny bałagan. Kiedy próbujesz porozmawiać z reżyserem, on po prostu odwraca się i cię nie zauważa. Na plus - niesamowicie fajny zespół mechaników! Są też ludzie, którzy pasjonują się tym biznesem i tym miejscem. Wszystko inne to straszny (usunięte przez administratora)
Hej. Widziałam już te wcześniejsze komentarze w których twierdziliście, że mechanicy motocyklowi rotują. Teraz też jest oferta ale bez wskazanych zarobków. nie wiem jeszcze jak jest tam na miejscu ale chce się dowiedzieć czy chłopak lepiej by zarabiał niż w aktualnym miejscu pracy. Jakie więc są zarobki?
4 tys netto 6 tys. zdaniem zarządu to zbyt wysokie oczekiwania finansowe
@mnick tutaj się z Tobą nie zgodzę. Może pracowałeś w złym dziale. Tutaj gdzie ja obecnie pracuje , dział jest mega pozytywny. Ludzie sobie pomagają i każdy od każdego może się czegoś nauczyć. Co do kadry zarządzającej , też nie ma problemu ze spotkaniem , omówieniem problemu-szukaniem wyjścia z problemu. Dużo się w firmie zmienia na plus wiec oby tak dalej.
Kto ci w te bzdury uwierzy, chyba ze mówisz o Łodzi, tam nie wiem, ale w Piasecznie na 100% tak nie jest.
bzdury piszesz, śmieszy mnie to jak nowy dyro komentuje na gowork, od ponad 1,5 roku nie macie ludzi do pracy :D nie dlatego, że macie negatywne opinie na goworku, tylko dlatego, że jesteście beznadziejnym pracodawcą !!!
hej, czy ktoś może powiedzieć jak wygląda praca w łodzi? chodzi o działy wsparcie jak dział finansowy czy kontrolingu-jakie możliwości rozwojowe i płacowe????pojawiają się oferty pracy, stąd to pytanie
Czy ktoś mógłby się podzielić opinią dot. pracy w centrali, w Piasecznie? Jak zmieniła się praca po odejściu części Zarządu i wejściu nowych osób? Jest lepiej czy gorzej?
Jeszcze za wcześnie na ocenę zmian - sezon zweryfikuje. Nie wiem jaki jest skład nowego zarządu, ale jeśli jego członkowie nie mieli dotychczas styczności z branżą motocyklową (i pewnie nie mają) to nie spodziewałbym się żadnych zmian in plus. Niestety ludzie, którzy mogliby tą firmę wyprowadzić na prostą (pracownicy z długim stażem i doświadczeniem) nie mają co liczyć na sprawowanie wyższych funkcji.
Z czego wynika ta całkowita pewność, że starsi i doświadczeni pracownicy nie będą mogli pełnić tych funkcji skoro nowy zarząd nie jest jeszcze znany pod względem specyfiki wydawania decyzji? Czy pracownicy sami starali się o takie awanse?
Zweryfikowało… najpierw odeszli ludzie, którzy stworzyli salon w Piasecznie bo już mieli dość (usunięte przez administratora)około 50% składu, po nowych zmianach drugie 50% złożyło wymówienie :D
Znalazłam informacje o otwartych rekrutacjach do poznańskiego i warszawskiego oddziału Liberty Motors. Poszukiwani są kandydaci np. na stanowisko Kierownik serwisu motocyklowego lub Doradca serwisowy. Co możecie powiedzieć o tego typu stanowiskach w tej firmie? Jeżeli wiecie jakich warunków zatrudnienia mogą się spodziewać przyszli pracownicy, to proszę o umieszczenie informacji o nich na tym forum.
Korporacja,która ma zero szacunku dla człowieka .Zwolnienia z dnia na dzień z uśmiechem na twarzy ,podsuwanie pod rękę non stop coś do podpisu.Nie polecam!!!
6 lat później... nic się nie zmieniło, no może po za tym, że nie zwalniają z dnia na dzień, tylko sami ludzie się zwalniają z dnia na dzień z uśmiechem na twarzy :)
Zastanawia mnie sytuacja od nowego roku. faktycznie widzę, że mniej więcej ostatnie opinie, które się pojawiały są nieprzychylne warunkom pracy ale co ciekawe nie widać przy tym na głównej stronie kompletnie żadnych ofert. mimo to rotacji nie ma, czy po prostu trafiłem teraz na taki okres?
w przeciągu ostatnich miesięcy zwolniło się ponad 50% składu a ci co przyszli za nich już tez się zwolnili :D
Czy ja dobrze rozumiem, że doszło do redukcji 50% zespołu czy to jednak tylko nawiązanie do rotacji? ile to osób tak w ogóle? zastanawiam się ile rozmów musiało zostać przeprowadzonych, by to nadrobić
Nie redukcji 50%, tylko z 70% składu po prostu odeszło !!! Nie zostało zwolnionych itd. Odeszli sami, bo mieli dość cyrku. Ogłoszeń było sporo, zaraz znów się pojawią, nie mają handlowców i tyle, ci co przyszli też odeszli. A spadki sprzedaży są ogromne oraz martwy sezon, że z tego co wiem, jadą takim składem co nim pozostał i szukają cały czas nowych. Sezon zaraz startuje, już nim współczuje.
"Ogłoszeń było sporo, zaraz znów się pojawią, nie mają handlowców i tyle, ci co przyszli też odeszli " skąd wiedziałeś :D :D :D w piasecznie nigdy nie było różowo, a teraz podobno to jakiś armagedon :D
I znów pojawił się pełen pakiet "W związku z dynamicznym rozwojem firmy na rynku Warszawskim aktualnie poszukujemy osób na stanowiska" manager salonu, sprzedawca motocykli, mechanik, doradca serwisowy... itd. ..., czemu ? bo ostatni wytrwali, też już złożyli wypowiedzenie :D firma od listopada nie może znaleźć pracowników, zatrudnia każdego, nie masz kwalifikacji, ambicji, lubisz być pomiatany, odnajdujesz się w toksycznej atmosferze, a co najważniejsze jesteś tani - ta praca jest dla ciebie !!! Salon w Piasecznie to po prostu żart i zamiast kłamać już na wstępnie na ogłoszeniach na portalu pracuj pl - napiszcie prawdę, że Jesteście gotowi zatrudnić kogokolwiek, bo inaczej będziecie musieli zamknąć salon :D :D :D
Bardzo często jest tak, że osoby, które rozstają się z firmą z różnych powodów, postanawiają ponarzekać na byłego pracodawcę na GoWork. Tym bardziej, że można anonimowo, to dlaczego sobie nie poużywać. Pracuję w @Liberty Motors już wystarczająco długo, żeby zdecydowanie powiedzieć, że firma idzie ku lepszemu. Są pomysły, są działania, jest konkret. Prostują, co się da. I ludzie, którzy dołączają do firmy są profesjonalni. A mają sporo do posprzątania po niektórych byłych pracownikach. Dobrze, że z firmy zniknęły toksyczne osoby, a dołączają fachowcy. Nie ma idealnej firmy. A pamiętajcie, że firma to ludzie. I jak ktoś naprawdę chce coś zmienić czy poprawić - to się da. Najłatwiej zrzucać na innych.
Widzę, że pracodawca zaczął pisać komentarze. Rozmowa kwalifikacyjna ok, więc pomyślałem czemu nie, w końcu motocykle to moja pasja, zostałem zatrudniony, nie spodziewałem się aż takiego cyrku, pracowałem dosłownie kilka dni i już miałem dość. Powodzenia w nabieraniu ludzi, tylko zrozumcie, że tak jak ja, jak ktoś uwierzy, że da się tam normalnie pracować, po kilku dniach odejdzie. Pozdrawiam :) Ps.: nie znam żadnej zadowolonej osoby, która miała swoją przygodę z tym pracodawcą, może po za nowymi pożal się Boże bez kwalifikacji dyrektorami :D
Ha ha piszesz totalne bzdury przecież ten okręt tonie i to bardzo szybko, piszesz "ludzie, którzy dołączają do firmy są profesjonalni. Tak ? to teraz poproszę o konkret o tych nowych profesjonalnych, doświadczonych ludziach z branży , słuchamy aby każdy mógł to zweryfikować na jakim dziale mamy szukać tych nowych profesjonalistów, którzy zostali zatrudnieni w tym roku no niech będzie nawet od ukazania się ogłoszenia w zeszłym roku ilu fachowców się zdecydowałoi a potrzebni byli praktycznie do każdego działu. Słuchamy poprosimy konkret tylko na jakim dziale, yamaha, ducati, bmw czy może jakiś nowy profesjonalny doradca serwisowy się pojawił. Mechaników pomijamy bo to od lat jest wałkowane na forach jak przychodzą odchodzą i teraz nie chcą już dołączyć do grona rolowanych. Pracujesz w liberty już wystarczająco długo. A mi się wydaje że pracujesz bardzo krótko skoro piszesz takie bzdury jak zniknęły toksyczni ludzie a dołączają fachowcy do sprzątania. A stwierdzenie są pomysły są działania to chyba wiadomo na jakim szczeblu jesteś zatrudniony. No ale ok podaj konkrety i odszczekam ale nie mam co bo piszę prawdę
Mając całkiem sporo doświadczeń z oddziałem w Piasecznie opisałbym sytuację (w skrócie) następująco: Firma z ogromnym potencjałem dotychczas zarządzana przez idiotów. Zatrudnianie nowych dyrektorów, którzy nie mają możliwości podejmować samodzielnie decyzji (na końcu wszystko jest uzależnione od widzimisię prezesa), kompletny brak logiki przy wprowadzaniu zmian, stan i gospodarowanie magazynem istny (usunięte przez administratora) administracja dokumentami to śmiech na sali - ciągle coś ginie, handlowcy nie mają nawet gdzie składować i segregować dokumentów, bo nie mają na to miejsca, brak procedur do jakichkolwiek działań, brak jasnego podziału obowiązków - każdy jest od wszystkiego, handlowcy zamiast zająć się stricte sprzedażą zajmują się stosem innych rzeczy, które nie powinny należeć do nich. Jeśli ktoś ambitny sprzeciwi się odgórnemu “reżimowi” i będzie próbował naprawić/usprawnić jakikolwiek element funkcjonowania firmy - albo zostanie usunięty albo sam szybko zrezygnuje pod naciskiem “góry”. Doświadczeni ludzie z ekipy, którzy mogliby wyprostować wiele elementów, zostają na swoich stanowiskach, a te wyższe są obsadzane kandydatami z zewnątrz, którzy nie mają bladego pojęcia o branży. Nie chce mi się wierzyć, że właściciel nie jest świadomy takiego stanu rzeczy, a co za tym idzie nie jestem w stanie pojąć czym podyktowane są jego działania (albo raczej ich brak) w tym zakresie. Podsumowując - duży potencjał tłamszony przez osoby zarządzające całym biznesem, a szkoda…
A możesz coś więcej powiedzieć o Pani, która ostatnio pojawiła się w centrali i ma za zadanie naprawić ten cały bałagan? Z tego co wiem od osób, które mają z nią styczność to jest przerażająco nieprofesjonalna i jak narazie nie widać owoców jej pracy. Czy faktycznie tak jest?
Czy w Liberty Motors odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Nic mnie tak nie rozśmieszyło dzisiaj, jak ogłoszenia tego pożal się boże pracodawcy "W związku z dynamicznym rozwojem firmy na rynku Warszawskim aktualnie poszukujemy osób na stanowiska" manager salonu, sprzedawca motocykli, mechanik, doradca serwisowy czy księgowa. Nie z powodu dynamicznego rozwoju, tylko z powodu, że już nikt nie chce u was pracować i wszyscy wartościowi pracownicy odeszli. Zostały same ofiary życiowe, ludzie bez ambicji, reprezentujący naprawdę słaby poziom, od szeregowego pracownika po kierownictwo. Z tego co wiem, od kiedy odszedł Zoll i Kruk, tylko oni w tej firmie jeszcze coś ogarniali , to już nie tylko pracownicy uciekają, ale i klienci. A liberty motors czy tam corp czy salonowi motocyklowemu w Piasecznie, proponuje, by unikał tak dużej rotacji pracowników, przestać kłamać, szanować ludzi, lepiej płacić, zapełniać godne warunki i godziny pracy. A ludziom, którzy dadzą się złapać takim hasłom jak „ekscytującą podróż w branży motocyklowej” czy „wymarzona praca dla ludzi z pasją” i uwierzą w obiecanki na rozmowie rekrutacyjnej, szczerze, jak macie choć trochę godności i szacunku do siebie, szkoda waszego czasu. Ja straciłem całe szczęście, tylko kilka miesięcy :)
Szok, serio ktoś jeszcze zastanawia się czy tam pracować, pracowałem tam bardzo krótko i zacytuje pracowników „Kto pracuje w Liberty z cyrku się nie śmieje” czy „nikt ci tyle nie da co liberty ci obieca” a tak już na poważnie, zarobki jak zarobki, jak komuś pasują bo bogaty z domu, tam pracuje, ale fakt z takim brakiem szacunku do pracowników nigdzie się nie spotkałem.
A ja przy tej opinii od kogoś, że pracują tu same ofiary życiowe, ciekawi mnie podejście drugiej strony do tematu pracy. po pierwsze czy to prawda ze te oferty nie są ze względu na rozwój? macie braki w ludziach? Ile osób zatrudniało się w ubiegłym roku a ile jest ich teraz?
Byłem klientem Salonu w Piasecznie, teraz jeżdżę do innego... poziom obsługi klienta to jakoś żart. Fakt jest taki, że rzeczywiście widać od jakiegoś czasu skład jest dużo mniejszy niz rok temu, co najmiej o polowe. Ofiary życiowe, czy ja wiem, pozdrawiam Adama od BMW ostatni kumaty, ale na tym koniec, „nowi” na ducati czy na górze od ciuchów to jakaś porażka o serwisie nie wspomnę tam już od dawna strach zostawić motocykl.
Pracując w firmie Liberty Motors miałem niestety bardzo trudne doświadczenia. Muszę szczerze powiedzieć, że byłem głęboko rozczarowany warunkami pracy i kulturą organizacyjną w tej firmie. Po pierwsze, atmosfera w miejscu pracy była toksyczna. Brakowało szacunku i wsparcia ze strony zarządu oraz przełożonych. Często odczuwałem presję, a krytyka była częstym elementem komunikacji. To negatywnie wpływało na moje samopoczucie i motywację do pracy. Po drugie, firma nie dbała o swoich pracowników. Warunki pracy były niewłaściwe, często brakowało niezbędnych narzędzi i sprzętu do wykonywania zadań. Wynagrodzenie było niskie w porównaniu z rynkowymi standardami, a awanse i podwyżki były niesamowicie rzadkie, nawet dla pracowników z wieloletnim stażem.
W tym ostatnim akapicie piszesz o braku sprzętu czy tez narzędzi do wykonywania powierzchownych zadań. Jakie konkretne masz przy tym na myśli? Kiedyś firmą się interesowałem, ale od czerwca nikt tu niczego nawet nie pisał. Teraz i tak pracuje gdzieś indziej ale ciekaw byłbym czy ta opisana kultura pracy może kiedyś w ogóle się zmienić? Wtedy może bym spróbował
Niestety, ale rotacja pracowników oraz zachowania Zarządu wskazują na to, że nic w najbliższym czasie się nie zmieni w przypadku kultury pracy.
Z czego wynika ta pewność? Piszesz o najbliższym czasie. Czy przy końcowe roku są tu jakieś spotkania Zarządu i zapadają jakieś konkretne decyzje? W zeszłym roku jak to wyglądało?
Jak tam sytuacja w salonie w Łodzi? Widzę, że opinii dość długo nie było na stronie www aktualnych ofert także ale zachęcają do słania cv. Myślicie, że warto? Po jakim czasie się zazwyczaj odzywają? I jak oceniacie obecne warunki pracy? Kiedyś narzekali na serwis, poprawiło się? Jak na nim płacą?
Jaśli oczekujesz stałej pensji z marną premią, chcesz mieć prace bez perspektyw rozwojowych i płacowych to bedziesz zadowolona z pracy w Liberty. Ekipa w pracy jest fajna, zgrana i życzliwa ale to nie jest praca na lata. Za zrobienie wyniku, planu otrzymujesz serdeczne gratulacje od dyrektora i czuj się usatysfakcjonowana.
Czy to sugeruje, że atmosfera raczej będzie ok? czemu mimo wszystko tego rozwoju nie ma? z czego wynika brak chociażby szkoleń? Jak w takim razie wygląda praca dla osób bez doświadczenia? jest coś czego jednak się nauczysz?
Wymiana opon w Liberty na 2 kołach 17 i 21 cali to 500 zł. Koszt opon to 500 złotych. Paranoja. W czasie wymiany niszczą dętkę - uzasadnienie, że dętka już ma kilkanaście lat i się rozpada (dętka kupiona w Liberty 3 lata wcześniej przy poprzedniej wymianie - zaznaczam, że motocykl ma 6 lat, wniosek: sprzedali mi dętkę kilkunastoletnią) Koła odebrane po wymianie - krzywa i porysowana felga. Uzasadnienie, że to jest motocykl krosowy i takie koło przywiozłem. To nie nie ich wina. Paranoja. Czas wymiany opon to 9 dni (tłumaczenie sezon) Wcześniejsze serwisy: Pan z obsługi wpisał na fakturze dolewkę płynu chłodniczego, ale miał pecha bo ja przed serwisem sprawdziłem stan - był maksymalny - więc jaka dolewka (pozycja z faktury zniknęła), ale przepraszam brak. Zgubili zaślepkę gniazda diagnostycznego. Regulacja łańcucha serwisu polega na naciągnięciu go na maxa - napięty jak struna. Nigdy Liberty nie zobaczy mojego motocykla, nawet gdyby byli ostatni na świecie. Od dziś sam serwisuję swój motocykl. Nigdy więcej Liberty Łódź. Przed oddaniem do serwisu zróbcie dużo fotek i dokładnie obejrzyjcie swój jednoślad.
Zgadzam się, że to (usunięte przez administratora) ,niechluje i nie mają pojęcia o naprawach .Ten Serwis to porażka, a do tego cenią siebie maksymalnie! Powinno się ich nazwać (usunięte przez administratora)!
Zdarli masę kasy za naprawę i oddali uszkodzony pojazd.Kiedy wstawiłem znów, nie wiedzieli jak naprawić i co dolega mojemu pojazdowi.Zaprowadziłem do zwykłego mechanika i ogarnął to w chwilę i za 100,-.Liberty Motors Łódź to (usunięte przez administratora) i ździercy.NIE POLECAM!
Czy w Liberty Motors występują paczki/bony świąteczne?
Liberty lodz to nieporozumienie ,oddalem im nowy motocykl suzuki intruder 1800 m109 na wymianę opon na inne niedość że za robocizne zapłaciłem ponad 600zl to uszkodzili mi obie felgi, oczywiscie twierdzac ze takie byly. Na felgach zostaly dziury po lyrzkach do opon i rysy po montarzownicy, widocznie gosc który to robil jest totalnym debilem powinien zmieniac opony przy taczkach.Kierownictwo tez nieporozumienie nie chcieli przyznac sie do bledu a potem twierdza ze mi pomaluja felgi. Nigdy więcej nie zobacza mojego motocykla. Firma dziad olali mnie a jestem klijetem intercars od kilku lat ,posiadam serwis samochodow ciezarowych i niewyobrarzam sobie takiego tematu u mnie na serwisie ,a przecież Liberty i cars to jeden wlasciciel.
Jak bardzo zmieniła się praca od czasu kiedy epidemia zmieniła nasze funkcjonowanie?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Liberty Motors? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Odpowiedź: i tak i tak- w zależności od preferencji pracownika i danego działu. W większości przypadków odbierane są dni wolne z nadgodzin, lub za pracę w sobotę.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Liberty Motors - Łódź
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Liberty Motors
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Liberty Motors?
Zobacz opinie na temat firmy Liberty Motors tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Motors?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Gen. Jarosława Dąbrowskiego 207/213
93-231 Łódź - NIP: 7240002522 KRS: 0000037004
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Pozostałe - sprzedaż hurtowa - Łódź
- Iryna Kushnir Biuro Handlowe Inter-i
- Native Adam Strumiłło
- Tech-Mass Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Krusiński Genowefa Nowacka
- Higieja Patrycja Bednarska
- Passion Cuisine Chef Adam Marciniak
- Phu Filcar Justyna Lasota
- Pol-Bet Beata Polak
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jurinex Krzysztof Jurkiewicz
- Włodzimierz Binkowski Zakład Produkcyjny Binex
- Centrum Materiałów Budowlanych Batex Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |