Opinie o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Bracia módlciesię i pracujecie

Ani ojca ani matki, Nie znajdziecie wtedy dziatki. Krwawe deszcze z piorunami, Będą naszymi świadkami Ludzie w jaskiniach się skryją, prawie na świecie nie żyją. Dżuma ludzi powyniszcza, Pozostaną same zgliszcza I nastaną ciężkie lata , Wtedy będzie koniec świata. Koniec bałaganu czas nadchodzi bracia. Kocham Linde

Santa Claus
@Bracia módlciesię i pracujecie

Zwolnienia dotyczą firm które nie są nikomu potrzebne do normalnego funkcjonowania. Nie musimy jadać w restauracjach, włóczyć się po świecie i spać w hotelach, słuchać celebrytów, influncerów, oglądać przepłacanej i płaczącej teraz piłce nożnej i innych tym podobnych nikomu nie potrzebnych do normalnego funkcjonowania w tej chwili branż. Jestem ciekawy jak poradzą sobie sklepy spożywcze, hurtownie, itp. jak trzeba będzie ładować i rozładowywać tiry do wysyłki ręcznie. Ludzi nie starczy i nie będzie chętnych. . Co będzie jak nie będziemy obsługiwać firm które produkują opakowania do spożywki, chemii i innych środków pierwszej potrzeby i jest problem ze zdjęciem ważnej palety z 4 regału od podłogi. Tydzień, miesiąc bez obsługi i firmy stoją. Mam roboty na 2 tygodnie i ciągle rośnie jakby kryzysu nie było. Chociaż mogła by firma to trochę docenić w tych dziwnych czasach:). Komentarz z poziomu technika.:)

Pracuje
@Santa Claus

Gratuluję zaparcia pracusiu. Pracuj pracuj a jak Ci strzyknie to Ci podziękuja i nawet pochwały nie dostaniesz. Mili do czasu i do problemu

To jest chore

Zalecenia dla biura w związku z epidemią Ograniczenie kontaktów, praca zdalna, koniec szkoleń itp., koniec wizyt w centrali dla osób z poza biura. Zalecenia dla pracowników mobilnych. Zapierniczaj i raportuj czy za bardzo nie zbliżyłeś się do ogniska zarazy. Maseczki wyślemy z pewnego chińskiego portalu bezpośrednio. Statkiem. Za miesiąc. Dyskryminacja pracowników mobilnych pełną gębą. Może też powinni popracować zdalnie :)

1
Zawsze na dnie
@To jest chore

Zawsze mieli za nic pracowników nie biurowych, więc nic nowego się nie dzieje. Gdyby akcja toczyła się na tonącym statku, robiliśmy za trap służący do ewakuacji pracowników biurowych

spy
@Zawsze na dnie

Sorry ale nie mogę już czytać Waszych dennych komentarzy. W oddziałach pracuje mnóstwo osób zarówno w biurze jak i w warsztatach stacjonarnych, które dojeżdżają do pracy komunikacja miejską, z uwagi na duże odległości do pracy z miejsca zamieszkania osoby te musza często dojeżdżać zarówno kolejką podmiejską a pozniej jeszcze autobusem i są to osoby kilkukrotnie bardziej narażone na zarażeniem wirusem niż pracownik mobilny, który jezdzi samochodem bądź co bądź służbowym! Owszem jeździcie do Klientów ale Klienci jak większość firm ma wdrożone zasady bezpieczeństwa. Wszyscy chodzimy do miejsc publicznych jak urzędy czy sklepy, tak naprawdę to zastanówcie się czy macie prawdziwy powód do narzekania? Jak wiecie w sklepach nie ma środków higienicznych a szczególnie jeśli chcemy je zakupić w ilościach hurtowych, i owszem mamy problemy z ich zakupem i rozdaniem najbardziej narażonym pracownikom albo inaczej mówiąc najbardziej roszczeniowym, bo narażeni jesteśmy wszyscy w takim samym stopniu!!! Musimy pracować dalej , zachować spokój i profesjonalizm - bo chyba nie chcemy doprowadzić do zamknięcia firmy i pozbawienie prawie 500 osób pracy? Życzę wszystkim zdrowia .

Dziki
@spy

A czy nie lepiej teraz zamknąć firmę na dwa tygodnie niż czekać aż wszyscy będą chorzy i zarazą swoje rodziny. I tak trzeba będzie zamknąć i tak bo po weekendzie będzie jak we Włoszech. I wtedy obudzimy się z ręką w nocniku! !!

Dziki

Wspomnisz moje słowa. Pozdrawiam i życzę zdrowia

spy
@Dziki

zamknąć firmę na 2 tygodnie - a kto by chciał pracować za 1/2 pensji ? Na pewno jeśli zajdzie taka potrzeba to firmę zamkną ale takie rzeczy robi się w obliczu podania informacji rządowej o zamknięciu wszystkiego dookoła a na razie nic takiego nie ma . Nie możemy pokazać Klientom , że teraz mamy ich w d.. bo jest wirus i boimy się o pracowników, bo potem oni powiedzą, że nas maja w d.. bo nie było nas kiedy było trzeba, są branże, które teraz przeżywają boom i musimy i musimy ich obsłużyć bo konkurencja nie śpi i się nie zamyka. Niestety nie wszyscy mogą pracować z domu. Pracownicy sklepów, na bazarkach, ryneczkach itp. też pracują i to bez żadnych zabezpieczeń .

Ja naprawię
@spy

Dokładnie tak jak mówisz kolego. A jak mobil się już wykończy to odkażą samochód i na jego miejsce siądzie ten co siedzi w domu i pisze maile zdalnie. Jak na wojnie, zawsze musi być zastępstwo????

Dziki
@Ja naprawię

A czy nie lepiej ograniczyć prace serwisu do sytuacji nagłych? ? Można klienta poinformować ze w związku z rozprzestrzeniajacym się wirusem wszystkie sprawy które mogą poczekać czyli przeglady i inne drobne sprawy będziemy wykonywać gdy sytuacja się uspokoi. Technik niech zrobi jedna pilna sprawę dziennie i niech bez potrzeby nie naraża siebie i innych by wypracować godziny do normy

gość
@spy

Masz rację odnośnie braków środków w sklepach hurtowniach, ale można zrobić dużo innych rzeczy które ochronią technika np. ograniczyć wyjazdy, myć boksy w których technicy dostają części , częściej prać ubrania techników , można kupić spirytus ,żel z aloesu i wysłać technikom do sporządzenia preparatu do ochrony dłoni ,wszystkim pracownikom. Można zrobić cokolwiek żeby technik czuł się w miarę bezpiecznie. Gorzej jest jak nie robi się nic.To nie są czasy na liczenie kasy. Firma padnie jak nic nie zrobi , bo potraci techników. Proszę o więcej szacunku dla TECHNIKÓW. ZRÓBCIE COKOLWIEK.

picobello

Co do częstszego prania ubrań to może Linde by się zainteresowało też kwestią wymiany tych ciuchów, chyba przepisy nakazują częstsze wymiany na nowe niż kilka lat? Niektóre mają już 6 lat. Kto tego pilnuje? Czy jak o wszystko trzeba się upominać, za co płacicie BOCO?

rob
@spy

W Toyocie mają wszyscy maski, rękawiczki, płyny, mydła i z tego co mi wiadomo cały czas zaopatrują swój magazyn aby na bieżąco wysyłać je swoim pracownikom. To jest profesjonalizm.

1
Po co
@Ja naprawię

Ale po co odkażać? Wymieniać co 14 dni

Ilunastu
@Ja naprawię

Zastanów się co piszesz. Do biura nie przyjdziesz nie zastąpisz nikogo. Pamiętaj, na wojnach nie tylko żołnierze z bronią biegają, może ktoś z biura mógłby Cibie zastąpić?Nie można czytać waszych wpisów.

Dziki
@Ilunastu

Kochanie biura nie zastąpisz?? Tej otoczki co się tam dzieje?? Każdy technik jest w stanie zastąpić biurowca a żaden biurowiec technika nie zastąpi! !!!!!! Jeden technik dla firmy jest więcej wart niż całe biuro. Bo zarabia czyste pieniądze i ma możliwości by zarabiać więcej. Trzeba im tylko odpowiedniej motywacji. A wam w biurze to już nic nie pomoze.

Zmiter
@Dziki

Dziki , skoro każdy technik może zastąpić "biurowca" to zatrudnij się w księgowości . Kilka lat w biurze pracuję i jestem w stanie naprawić kilka wózków. Z otoczki jaką niektórzy wokół siebie wytwarzają mało sobie robię i mało mnie ona obchodzi kto , jak bardzo przychodzi napompowany swoim EGO . Jestem leniwy i wolałbym być rentierem albo synem króla sedesów ( spokojnie leżeć na slońcu trzymając ręce na piersiach panienek, i patrzeć na chmury typu cumulus w kolorze bialym,Natomiast niebo jest przy tym niebieskie), ale skoro nie mam kasy , pracuję , tak sie złożyło , ze tutaj i znów przez leniwość nie szukam lepszej , bo wszędzie po kilku latach jest tak samo. Trawa u sąsiada bardziej zieleńsza i takie pierdoły , W ogóle bracie, jeżeli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi ci głód, nie jesteś Tutsi, ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno (usunięte przez administratora) ale to (usunięte przez administratora) ważne pytanie – co lubię w życiu robić. A potem zacznij to robić.

ilunastu
@Dziki

Nie rozpisując się zbyt długo. Myślę, że masz problem lub jesteś problemem ale o tym jeszcze nie wiesz. W każdym przypadku, jak się o tym dowiesz osobiście to zapewne na piśmie. A może już się dowiedziałeś i wylewasz swoje żale . Gratuluję podejścia do rzeczywistości, wiary w siebie i techników, niech Twoja moc sprawcza będzie z nimi jak sytuacja się znacznie pogorszy i przyjmiesz obowiązki kolegów i koleżanek z biura, w końcu dostaniesz długopis i jak to przystało na super kolegę dbającego o interesy innych podpiszesz im kredyt w banku. A oni w myśl zasady "dobry kumpel był" zostawią Ciebie z kredytem, bez pracy, bez perspektyw na przyszłość. Dbaj o to co masz, postępuj wobec innych tak jakbyś chciał aby ktoś postępował w stosunku do Ciebie. Nie wiem czy nie za długi ten tekst. Mam obawę, że nie rozumiesz co się do Ciebie pisze.

Koniec żartów

Umierają 20 latkowie 30 latkowie 40 latkowie 50 latkowie i to zdrowi. Na co my czekamy. Zamknąć wszystko na dwa tygodnie a się to gó ..w ..no uspokoi. Granice muszą być zamknięte. Mamy pracować i umierać w imię czego??? Czy swiat nie wytrzyma dwa tygodnie bez nas?? Czy firma upadnie??? Nic takiego się nie stanie. A jak już kiedyś pisałem jak nie zamknięcie teraz firmy to zamknięcie ją za dwa tygodnie i będziecie mieć ludzi na sumieniu a wtedy będzie juz za późno trochę załogi i ich rodzin musi kopnąc w kalendarz ????????

Marcelek
@Koniec żartów

Ważne osoby dla linde pracują zdalnie, a resztę w razie 'w' się wymieni - i tak ciągle jest rotacja. Po 'spotkaniu' serwisu wiem, że firmę obchodzę tyle co sprzątaczka z serwisu sprzątającego. Ja już na zwolnieniu, nie czekajcie na nic, będą was ganiać do końca...

spy
@Koniec żartów

W całej Europie Linde pracuje tak samo - część osób zdalnie, część w biurach i warsztatach a także w terenie , nawet we Włoszech! Na prawdę chcecie wszystko zamknąć na 2 tygodnie? Sklepy też maja być zamknięte?

myślący
@spy

2 tygodnie temu, też pisaliście - zamknąć na 2 tygodnie. Teraz już wiemy, że cała sytuacja może potrwać dłużej niż się wszystkim wydawało. To na ile teraz zamknąć? 2 miesiące? 3 miesiące? A może pół roku? Pytanie tylko z czego wypłacać pensje. Firma robi co może żeby ochronić pracowników przed stratą pracy, a wy się wymądrzacie...

Starywyjadacz
@myślący

Kochanie bo zamknięcie jest rozwiązaniem problemu globalnego. A tak my pracujemy i zarazAmy i niby dzięki nam gospodarka żyje a to nie prawda bo my rozciągamy problem w czasie a biedne restauracje hotele i wiele innych przez (usunięte przez administratora) politykę w tym roku będą stały i miliony ludzi bez pracy będzie na zasilkach i pogrąży nasze państwo. Lepiej by było zamknąć wszystko nawet na dwa miesiące i potem wrócić do normalności. A z tą polityka ze pewni mogą pracować a pewni nie to kryzys będzie masakryczny !! Uwierz mi ze lepiej nie mieć wypłaty 2 miesiące a potem normalnie żyć niż sie pierdzielic z tym rok

myślący
@Starywyjadacz

Chyba nie wiesz w jakim świecie żyjesz. Zamknij koncerny spożywcze, hurtownie, firmy transportowe, sklepy to ludzie będą się zabijać o jedzenie bo inaczej nie przeżyją. Jesteś kompletnie oderwany od rzeczywistości. W dzisiejszym świecie nie da się zamknąć wszystkiego. Czego byś nie zrobił, wirus i tak się będzie rozprzestrzeniał. Jedynie możesz spowolnić tempo.

ilunastu
@myślący

Jeden z drugim, trzecim itd. powinien zastanowić się nad skutkiem zamknięcia firmy. Pozostawienia go bez środków do życia i bez możliwości podjęcia pracy (wszytko przecież będzie zamknięte), nikt nie zatrudnia. Przemyśl to, zastanów się jak ważny jest dla firmy i jej klientów w obecnej sytuacji. Nie koniecznie od razu będą nosić Ciebie na rękach ale robisz to dla siebie, Twojej rodziny i wszystkich kolegów z pracy, którzy robią to samo dla Ciebie. Powtarzaj sobie rano, że czynisz dobro dla ogółu a Twój dzień nie będzie chciał się skończyć a jeśli nie pomoże, stań przed lustrem i zadaj sobie pytanie Jakim jestem człowiekiem? powodzenia w podejmowaniu słusznych decyzji i rozmowie z samym sobą

37latek kaput

Czekamy dalej. Nie miał chorób wspołistniejacych!!!

myślący
@37latek kaput

Sytuacja jest ciężka, każdy to wie. Są 3 drogi: 1) odesłać wszystkich do domu i czekać nie wiadomo ile, może miesiąc, może dwa, może pół roku. Pytanie tylko skąd kasa na wypłaty? Wcześniej czy później kasa się skończy i po firmie... ok 500 osób to ogromne koszty, a przecież są jeszcze inne koszty związane z prowadzeniem firmy. 2) zwolnić kogo się da, a reszcie obniżyć pensje. 3) próbować funkcjonować jak się da i jak długo się da w tych trudnych warunkach, żeby ludzie zachowali pracę i wypłaty. Ja wybieram wariant 3. Z całym szacunkiem, jak jesteś tak bardzo niezadowolony, to zawsze możesz się zwolnić.

wyżejtomałomyślący
@myślący

2- nikogo nie trzeba zwalniać, chłopaki się sami zwalniają a ogłoszenia po nich na pracuj.pl wiszą miesiącami bo jakoś chętni nie walą drzwiami i oknami bo sorry ale Linde w środowisku wózkowym już się spaliło u techników. Nie ma co za Linde płakać bo są lepsze firmy obecnie do pracy jeśli chodzi o wózki a Linde przyda się kryzys aby trochę oprzytomnieć.

myślący
@wyżejtomałomyślący

Trochę pokory kolego. W kwietniu/maju ok miliona ludzi może w Polsce stracić pracę... Jak sytuacja się przeciągnie, dużo więcej... Do tego dolicz tych, co wracają zza granicy. Uwierz mi, ,,rynek pracownika" jeśli nawet był, to właśnie się kończy. Za chwilę ludzie będą się bić o pracę, a firmy w najbliższych miesiącach będą leczyć rany, a nie zatrudniać... W dodatku jak firmy poupadają, to zmniejszy się zapotrzebowanie na serwisantów, bo nie będą mieli gdzie jeździć... Piszesz, że są lepsze firmy, za chwilę może ich nie być...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. na stanowisko Technik Serwisu (k/m)? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Projektanta Torowego
Warszawa
Egis Poland Sp z o. o.
(102 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Grower, Specjalista ds. uprawy roślin
Stężyca
JMP Flowers Grupa Producentów sp z o.o.
(863 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bryka

Trzeba zacząć od zmiany samochodow dyrektorów na fordy Focusy. W tym trudnym czasie wystarczą im takie Mercedesy☺tym bardziej ze skończyły się podróże

myślący
@Bryka

Dlaczego? Można przecież zwolnić połowę ludzi, bo następne miesiące raczej będę ,,chude", reszcie obniżyć pensje i jak wszystko będzie wracać do normy znowu zatrudniać. Szacuje się, że w najbliższym czasie nawet milion osób w Polsce może stracić pracę, więc problemów z nowymi pracownikami nie będzie - po paru miesiącach bez kasy, nawet niezadowoleni wrócą i to za niższą niż wcześniej kasę... Zanim następnym razem napiszesz infantylny post, może trochę się zastanów. Nie możesz pomóc, to się nie odzywaj.

Ścieżka kariery

To nie czas na ścieżkę kariery !egzaminy!darujmy sobie w tym roku!@!. Nie rozwalajmy kasy. Musimy być silną zbitą firma na ten trudny czas

Trener

Czas na mobilnych kordynatorów którzy są blisko klienta. By przetrwać stworzmy grupy 10osob i mobilny kordynator który jest blisko klienta i technika. To wzmocni Linde

Radca

Rada dla Linde+!!! Wszystkim nowym nie przedłużać umów skonczyl się bum gospodarczy przez tą zaraze cofniemy się o kilka lat. Zostawić starą ekipę co nie bierze chorobowych i zarobia na siebie. Ograniczymy koszty i przetrwamy. Bo w takiej ilości jak teraż więcej ściemy niż roboty długo nie potrwamy i firma padnie. Kryzys potrwa minimum 2lata!!! Musimy ciąć etaty by przetrwać na rynku .

Roman

Chciałem aplikować na technika serwisu bo po sąsiedzku w Pruszkowie robią wózki ale po przeczytaniu opinii zrezygnowałem i jestem w trakcie rekrutacji do JH. Dodatkowo rozmawiałem osobiście z 3 mechanikami i powiem Wam, że narzędzia mam lepsze w przydomowej szopie po prostu szok że tak drogi serwis pracuje na takim szmelcu. ..............Wstyd. Roman

1
Dziki
 Rekomendacja
@Roman

O czym człowieku piszesz. Ja dostałem nowe klucze bardzo dobrej jakości. A jak masz lepsze w szopie to Po co szukasz pracy. Mając klucze i wiedze więcej zarobisz w dwa dni niż tu w miesiąc. Dobrze ze takiego cwaniaka jak ty nie przyjęli. W Jh bedziesz miał zarebiscie Dają złote klucze super płacą i robić tam nie trzeba ????????????

nicolas
@Dziki

@Dziki miałeś szczęście, że dostałeś nowe klucze, ciekaw jestem tylko czy oprócz zestawu kluczy podstawowych masz cokolwiek więcej. Najczęściej w Linde po zatrudnieniu dostajesz wyposażenie technika który się zwolnił, wiem bo robię tu już lata i tak to wygląda. Ogólnie wyposażenie jest ale to tylko podstawy, ciężko o narzędzia jakie są wyszczególnione w opisach napraw - specjalistyczne ściągacze, szczypce itp. Wiele napraw robię patentami albo wspomagam się swoimi narzędziami. Taka prawda nie ma co ukrywać, czy jest lepiej u konkurencji? Wątpię, z tego co widzę jest tak samo jak w Linde, ogólnie ten zawód jest kompletnie nie doceniony, umiejętności i wiedzę musisz mieć dużą, umieć gadać z klientami, organizować sam sobie pracę itp. a zarabiasz mniej niż wózkowy na pierwszej lepszej hali.

Bogdan
@nicolas

Zgadzam się z tym co napisałeś

Kocham swoją pracę! !!!
@Roman

Pracuje tu 7 lat i jestem zadowolony. Jak się znasz to robisz robotę a jak się nie znasz to narzekasz na klucze sprzęt i otoczenie, jesteś ofiarą losu. Poszukujemy mądrych ludzi bo technologia idzie do przodu! A klucze trzymaj w garażu za 10 lat dasz je do muzeum bo tylko tam się nadadzą. Przy wozkach automatycznych elektrycznych które w ciągu 10 lat wypra współczesne nie będzie takich napraw jak teraz. Naprawa będzie polegała na programowaniu. Uszkodzenia mechaniczne zostaną wyeliminowane ! Wiec bierz się za naukę i przestan wierzyć w swoje profesjonalne klucze bo inaczej zostaniesz z nimi w swoim garażu i będziesz się podniecal ja błyszczą Pozdrawiam Sosnowiec :*

cocojumbo
@Kocham swoją pracę! !!!

Jak ty będziesz te wózki programował to na pewno uszkodzenia mechaniczne nie zostaną wyeliminowane :)

Boski
@Kocham swoją pracę! !!!

Już to widzę jak zmieniasz olej, wymieniasz silnik skrętu, usuwasz tak popularne w Linde wycieki oleju i skręcasz wózek po uruchomienu na platformie za pomocą komputera. Bzdury piszesz.

Michał
@Kocham swoją pracę! !!!

(usunięte przez administratora) Opinie przedmowców utwierdzają mnie w przekonaniu, iż zarabiają dobrze tam tylko ludzie którzy wychwalają firmę pod niebiosa, (usunięte przez administratora) oraz osoby spokrewnione z osobami na stanowiskach decyzyjnych. Widziałem osobiście zabudowy samochodów oraz narzędzia pracowników firm Jh, Linde jak i firm które nie zajmują się w ogóle serwisem wózków tylko serwisem pomp itp. Bogato nie jest jeśli chodzi o wyposażenie samochodów serwisantów wózków. Podstawowe zestawy kluczy, sporadycznie zestaw do wyciskania i wprasowania łożysk, bardzo rzadko specjalistyczne narzędzia lub zaawansowane i drogie multimetry itp. Faktem jest, iż narzędzia można dokupić ale wszystko zależy od nastawienia przełożonych, wiedzy na temat serwisu można się nauczyć ale z takim fantastycznym i zarazem c.h.ujo.wym podejściem jak twoje trzeba się poprostu urodzić. U wróżbity Macieja zasiegnąłeś tak cudownych informacji o wycofaniu mechaniki z serwisu eksploatacyjnego wózków widłowych? Póki co błyszczysz płycizną umysłową bardziej niż te jego klucze. Mogę iść w zakład o dobrą whisky, masz się za tak zajebistego specjalistę, że pewnie trzepiesz się w domu przed lustrem wmawiajac sobie to wiele razy. Gdyby taki pajac miał mnie szkolić napewno niczego nowego bym się nie nauczył. Życzę żebys od kogoś dostał w końcu porządkowego strzała w pysk na opamiętania bo z takimi pracownikami jak ty na firma idzie na (usunięte przez administratora) Więcej pokory...

looper
@Michał

Linde jeśli chodzi o warunki pracy dla serwisantów powoli zbliża się do żenującego poziomu Toyoty i JH. Teraz naprawdę lepiej już szukać pracy nawet w wiele mniejszych prywatnych firmach działających lokalnie.

Serwisant
@looper

Oj chyba nie jest tak żenująco w Toyocie skoro tak wielu przeszło z Linde ???? Można powiedzieć że jest już ich "mała kolonia " osoby z doświadczeniem !!! Dawny Brygadzista z Wyszkowa też ostatnio zasilił szeregi konkurencji.... podobno z dużym doświadczeniem i jeszcze większym plecakiem...

krzychu
@Serwisant

odszedł z doświadczeniem papraka

Vinetou
@krzychu

@krzychu piszesz (usunięte przez administratora) gość jak wchodził na halę wszyscy wiedzieli że już jest w pracy bo wszyscy wózkowi od razu mieli problemy z wózkami a gość (usunięte przez administratora) jak mały kazio

gośc
@Roman

dobrą decyzja .Pozdrawiam technik

bosz
@Serwisant

Brygadzista z Wyszkowa ????? Mało kto wierzył w L. w jego wiedzę i umiejętności, był trochę sprytniejszy od reszty on-sitowców od wymian bateriie w biedrze

Vinetou
@bosz

Bosz pracowałem w biedrze jako wózkowy i zawsze jak był problem z wózkiem to jechałem do Maliny bo zawsze ogarną tak jak trzeba teraz pracuję innej firmie i przyjechał z Toyoty i zrobił to samo ogarną jak potrzeba i mam czym pracować i Gościa będę szanować bo zawsze pomógł i jeszcze na Biedrze miło było pojechać po baterie jak był na wózkowni zawsze uśmiechnięty i przyjemny facet szkoda że pozostali tacy nie zawsze byli

@xx
@krzychu

I dodam, że jesteśmy z niego zadowoleni. Będą kolejne transfery ale tylko dla najlepszych.

czarny

Jak tam panowie z serwisu, wasze odczucia po super spotkaniu serwisowym na skajpaju ?Serca pokrzepione?

Kredka

DO puki polska nie zrozumie ze trzeba i tak wszystko zamknąć i tak to będziemy się z tym tyle meczyc aż i tak wszyscy Zachorują. Ci co mają umrzeć to umra. Co z tego ze szkoły pozamykane ci z biura w domu jak my pracujemy w terenie i zarazAmy się na wzajem. Ludzie w firmach robią w skupiskach. To co robi rząd to spowolni rozwój ale go nie zatrzyma może o to im chodzi.

Tomasz
Inne

@To jest chore Szkoda, że nawet w obliczu tej trudnej dla wszystkich sytuacji nie potraficie zdobyć się na więcej spokoju i zrozumienia. Cieszmy się, że mamy dobra firmę i pomagajmy przetrwać ten czas.

jacek
@Tomasz

Tomku jakby to była tak dobra firma to nie mielibyśmy największą ilość zwolnień w długim czasie

Technik

Ograniczmy pracę techników do minimum nie kazmy im wypracowywac godzi !!! Obslugujmy tylko pilne tematy. Nie stracimy techników a kasę później zarobiły!!!

Starypies

Hej dostaliscie żele i mydełka i maski i okulary? Widziałem kolegę z toyoty i oni już dostali

Andrjusz
@Starypies

Zamówili, otrzymacie w listopadzie 2021, tak jak spodnie zimowe i buty - zawsze po czasie.

Dziki
@Andrjusz

Wierzysz w cuda ze zamówili? ? Mail byl wysłany po moich komentarzach przynajmniej widać ze ktoś czyta te komentarze☺ dzisiaj zamówili przyjdą za tydzień

Gggggg

Bierzemy chorobowe bo koronawirus nas zniszczy. Nie mamy masek żeli jak mamy pracować? ?? Jak zawsze w plecy jestesmy ostatni

Kierownik z erłokeszu
@Gggggg

Przepracowanym olejem się smaruj, a do twarzy masz przecież kolorowe czysciwo w workach tzw. stare gacie po Niemcach. Jak zwykle tylko mechanicy narzekają, nie martw się zachorujesz to Cię zwolnimy.

Vinetou

bosz wiesz co pracowałem w biedrze jako wózkowy i zawsze jak był problem z wózkiem to jechałem do Maliny bo zawsze ogarną tak jak potrzeba teraz pracuję w innej firmie jako wózkowy i przyjechał z Toyoty i tak jak w waszej firmie ogarniał też teraz zrobił to samo

Carolus

Ta firma to już nie ma nic wspólnego z Linde . Tylko robienie kasy i oszczędności nic po ludzku ! Prawdziwa korporacja

Silesian_Man

Jakiś czas temu byłem na rozmowie rekrutacyjnej w tej hmmm... firmie. Po spotkaniu - jak to w przyzwoitych firmach bywa - potencjalny kandydat, w ciągu okreslonego czasu otrzymuje ODPOWIEDŹ - jakąkolwiek ale zawsze. Ja takiej odpowiedzi nigdy się nie doczekałem ale po przeczytaniu komentarzy nt. profesjonalizmu tej firmy zupełnie ale to zupełnie się dziwię. I cieszę się, że znalazłem wtedy innego pracodawcę :) Pozdrawiam serdecznie.

Dziki
@Silesian_Man

Fra jer om nie odpowiadamy ani ich nie przyjmujemy. Takie mamy zasady

3
Silesian_Man
@Dziki

Musisz być wyjątkowo inteligentny, tylko jednak inaczej, skoro piszesz o tak zacnej tradycji ODPOWIADAJĄC mi ????.

1
Rikitiki

Odwieczny problem linde. Nadgodziny na umowach. Nikt na tym nie może zapanować a przez to koszty wynajmow mamy wysokie i tracimy umowy jedna po drugiej. Konkurencja zrobiła juz z tym porzadek

LINDELOVE

Koledzy, gdzie to zniknęli misiewicze. Coś ich nie ma na horyzoncie

Misiewcz
@LINDELOVE

Zajmij się pracą. Zrobię porządek z takimi jak ty co wszystko chcą wiedzieć i smaruja na forum. Pozdrawiam niedługo wrócę!!! Będzie JAZDA

1

Zostaw merytoryczną opinię o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 27 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii