Dzień dobry.Mam pytanie , mam zacząć pracę w jednym z salonów Bytom, ale to co czytam troszkę jednak mnie przeraża , w okresie jednego miesiąca pani kierownik zaproponowała mi umowę zlecenie, czy po miesiąca jak się sprawdzę dostanę umowę o pracę i kto jest zatrudniającym , bo na razie jest to pani kierowniczka z zupełnie innego salonu w którym mam pracować. Będę Wam wdzięczna za odpowiedzi
Nie odpowiem Ci , czy zostaniesz zatrudniona, bo to będzie zależało od Ciebie i Twojej kierowniczki.Jeśli się sprawdzisz, to pewnie tak. Nie będziesz zatrudniona w BYTOM czy VRG a u kierowniczki ( musi mieć swoją działalność).
W ostatnia sobotę zakupiłem 2 koszule w sklepie firmowym Bytom na ul Fordońskiej W Bydgoszczy ( Galeria Pomorska) Koszule te były kupione jako prezent więc byłem zapewniony przez sprzedawcę,że mogę dokonać zwrotu w przypadku złego rozmiaru. Okazało się,że koszule są za małe dokładnie za ciasne.Ufny w słowa sprzedawcy pojechałem dziś do w/w sklepu I tam dowiedziałem się,że zwrotów nie ma mogę jedynie dokonać wymiany.Przyniesiono mi kilka koszul sam chłam i miałem wybrać.Zauważyłem informację,że mogę pobrać bon w tej wartości i dokonać zakupów poźniej. Sprzedawca nie mówił o tym Nigdy nie zrobie tam zakupów
Zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami firmy Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 7 dni od dnia zakupu( zwrot WYŁĄCZNIE na kartę podarunkową ważną przez rok) lub wymiany towaru w terminie 14 dni na produkt w tej samej cenie lub droższy z dopłatą. Mógł Pan oczywiście otrzymać taką kartę i zapłacić nią za koszule w dobrym rozmiarze, zabrakło jak czytam jednak CHĘCI ze strony pracownika salonu. Tabliczka z informacją zapewne stoi na ladzie, ale fakt nie jest to pierwsza sytuacja, kiedy Pracownik tego salonu nie informuje klienta, lub informuje go błędnie o możliwościach zwrotu lub wymiany towaru. Również w momencie wymiany towaru otrzymałem koszule z przed kilku sezonów( i nie nie był to jakiś nadzwyczajny wielki rozmiar kołnierzyka). Nadmienię, że jestem stałym klientem i dopytywałem o rozmiar koszul wyłożonych na salonie i po zapewnieniu, Pani nie znalazła ani jednej we właściwym rozmiarze?! Serio? Sprawę tą należy chyba zgłosić do Kierownika Salonu Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Może warto przeszkolić pracowników z jakości obsługi klienta i udzielania sprawdzonych informacji?
Co wchodzi w socjal Bytom S.A.?
Czyli rotacja w tej firmie jest duża? może się ktoś jeszcze na ten temat wypowiedzieć, ponieważ zależy mi na stabilnym stanowisku pracy
Witam jak to możliwe żeby w tak szwnujacej się firmie moja żona pracując jako kierownik ma umowę zlecenie na 1 10 etatu? Bez urlopu i za marne grosze to chyba lepiej iść do spożywczego sprzedawać z umową o pracę i wypłata również wyższa
Szczera prawda umowy smieciowe u pracowników najlepiej dorywczo praca pi kupę godzin i kierownicznika na umowę jak wyzej wuem o jaki sklep chodzi WSTYD I CHANBA.JESTEM CUEKAWA KIEDY SIE MĄŻ P.KIEROWNIK ZA TO WEZMNIE
Pracowałam w tej firmie rok. Moje doświadczenie w branży jest duże, więc mam porównanie i mogę się wypowiedzieć. Szczerze odradzam wszystkim pracę w tej firmie - uwierzcie mi, że za te same pieniądze (a nawet lepsze!) możecie znaleźć pracę z normalnymi warunkami, w której nie będziecie kończyć zmiany wykończeni psychicznie i fizycznie. Nie rozumiem jak ta firma dalej może funkcjonować, skoro tak wykorzystuje pracowników i dziwi mnie, że ktoś tam chce jeszcze pracować, ale nie mnie to oceniać. Zatrudniacie się u kierownika, nie w firmie, więc na żaden socjal czy opiekę medyczną nie możecie liczyć. Jak traficie na porządnego kierownika, to może nie będzie tak źle, ale nie będzie również dobrze, ponieważ kierownik nie jest osobą decyzyjną. Zapomnijcie o podwyżkach - będziecie tanią siłą roboczą, pracującą w pocie czoła przez 12h, a firma nie zapewni Wam nawet godnych warunków, za to wymagać będą wiele. Wstyd! Polska firma powinna dbać o swoich pracowników! Tym bardziej, że teraz nawet ludzie bez doświadczenia mają większe wymagania finansowe - niedługo nie będzie miał kto w tej firmie pracować. Że smutkiem mówię, że dopiero po odejściu stamtąd do zagranicznej firmy, zapewniono mi godną pracę i zarobki. Jeszcze raz odradzam.
Zgadzam się w 100%. Istnieją na polskim rynku firmy, które doceniają swoich pracowników zarówno finansowo jak też dobry słowem. Czas na zmiany. :)
13 sierpnia 2019 spółka VRG w której jest BYTOM w końcu przelała wypłaty które według umowy powinny być do 10 każdego miesiąca. Jeżeli ktoś szukać pracodawcy który wywiązuje się z terminowości wypłat to zdecydowanie odradzam firmę BYTOM.
do pani m.ł., ajentki salonu BYTOM w ARKADII, jak się czujesz, po inspekcji PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ? a z tego co ludzie mówią, to nie koniec atrakcji u ciebie ..............., i po co było brać ARKADIĘ, i tak traktujesz pracowników, tak jak klientów, jednorazowo, oprócz swoich ukochanych pracowników ( bo aż TYLKO 3 już ), tak jak wcześniej w ZŁOTYCH ........... .
Miałem okazję współpracować z Pawłem wiele miesięcy. Zawsze służył pomocą, nawet w swoje wolne dni mogłem do niego zadzwonić i nigdy nie odprawił mnie z kwitkiem. Nie rozumiem tych oszczerstw na jego temat. Wszystko potrafil załatwić, był wymagający, ale taki powinien być dobry kierownik. Nie ma powodu, by co za to winić. Może to w was jest problem, zawistne szczurki? Celina nie ma romansu z Pawlem i to jest naprawdę czyste tchórzostwo, że ktoś ją obraza w ten sposób i niestety jest to czysta zazdrość o sukces w pracy i dobre kontakty z przełożonym. Typowo polskie zachowanie. D-R-A-M-A-T. Dramat zupełnie jak nowy RKS - Wojtek. Nic nie potrafi załatwić, nie wie o co chodzi, gdy się do niego dzwoni nawet z błahostką, to odsyła do kogoś innego, bo nic nie wie. Pracowałem w jednym z poznańskich salonów i Celina jest najlepszym kierownikiem, jakiego miała Posnania - bardzo ciepła, miła i pracowita osoba. Nie można tego powiedzieć o nowej kierowniczce, która zwolniła najlepszych pracowników bez powodu. Mówi się o tym, że chłopacy zostali zwolnieni, bo są gejami. Pani rozkłada po sklepie czosnek, bo wierzy w zabobony. Żyjemy w XXI w. Takie rzeczy są niedopuszczalne. Szczególnie w salonie koncepcyjnym. Może temu powinna się przyjrzeć centrala, bo jak wyjdzie, że zwalnia się tam pracowników z powodu orientacji, to skończy się w sądzie i nie będzie wesoło.
Zgadzam się z tym w stu procentach, nowa pani kierownik jest bardzo arogancka osoba, ma swoją świtę dzięki której jest mocna, jednak nic za tym nie idzie jak czysty fałsz i obłuda. Poczuła się zagrożona wiedzą i doświadczeniem kilku pracowników więc ich zwolniła, nie zważając uwagi na to że to dzięki nim sprzedaż była tak wysoka, salon koncepcyjny na wysokim poziomie, do którego klienci z ogromnym uśmiechem wracali. Klienci chwalili sobie profesjonalizm pracowników jak i również atmosferę panującą w salonie, jednak ostatnimi czasy gdy kierownikiem została p. Katarzyna spora część klientów rozeszła się po innych salonach i innych markach. Liczyła że psujac opinie byłych pracowników inni kierownicy z innych salonów w to uwierzą i nie znajdą pracy u konkurencji, jednak z niepowodzeniem. Pracownicy wraz ze swoimi stałymi klientami zmienili markę. Szkoda że to wszystko na co wspólnie pracowaliśmy i patrzylismy jak salon stawał się coraz bardziej prestiżowym legło w gruzach za sprawą dwóch osób. Jednak jestem ogromnie wdzięczny że dzięki nim mogę teraz po czasie docenić to jakimi wspaniałymi osobami byli p. Paweł i p. Celina. Osoby które pomogły w każdej sytuacji i POTRAFIŁY rozwiązać każdy problem, które jak nikt potrafiły zmotywować do pracy i działania. Pełen profesjonalizm.
Gorzej jeżeli to Paweł ma romans z Celina O.o Ewidentnie można tu już pisac skrypt do serialu.
Trzeba być nieźle wypranym umysłowo żeby takie bełkot wrzucać na opinie ...czytam...czytam ...i nie wierze chciałem aplikować bo widziałem przed chwilą ogłoszenie ale widzę że ta firma jakaś patolo.....
a co taki przemiał w Płocku? szukałam z mężem garnituru, niedawno pracowała koleżanka, a teraz widzę,że cała załoga zmieniona w Wiśle, idę do mazovi, może tam spotkam jakąś znajomą twarz i znów obce kobiety, które mało mają wspólnego z rzetelną obsługą... Domyślam się,że taka rotacja to wina albo zarobków albo kierownictwa...
Ja uważam, że jeśli jest problem to należy go rozwiązać, a nie ślęczeć na forum i wydawać pochopne opinie. Tak było w jednym z salonów na terenie mazowsza, gdzie dzięki Kierownikowi Regionalnemu skończyły się przekręty.. Choć sama już nie współpracuje z ów firmą (a żałuję bo bardzo lubiłam tą pracę), tak wiem, że jeśli poruszy się jakiś temat to pan Paweł na pewno go nie bagatelizuje. Serdecznie pozdrawiam i życzę samych sukcesów.
jakoś podwyżek P.C. nie załatwił dla BYTOMia ............ a ludzie maja dosyć siedzenia za 2 k zł netto bez premii, bo wiadomo jak w tym roku jest z premią w tej firmie ....................
Jak masz dość to po co dalej tam pracujesz? :) Uwierz, że 3-4 miesiące temu nie zarabiałam tam nawet 2000.
hmmmm, to nie jestes z wawy, tylko z innej czesci PL, i lizesz tylek P.C. i pokazujesz innym jaki on jest super, po za tym, skad ty to wiesz o ukladach i innych sprawach .................... tego nikt nie mowi i tylko grono ludzi wie, wiedzialo .................... o tym ............ i tak czas tego pana w BYTOM ( VRG SA ) powoli konczy ................... takie informacje o tym, lizanie , ocieplanie wizerunku tego pana nic nie pomorze .......... bo juz, duzo ludzi dalo cynk do krk, co sie dzieje w wawie .............. i jaka jest prawda ..............
Nigdzie nie jest napisane, że Wawa, ale mowa o salonie w promieniu 15 km od Warszawy. Ja osobiście życzę p. Pawłowi jak najlepiej, bo dzięki "czystkom" w ww salonie mogłam polecić pracę znajomym. Bądźmy dla siebie ludźmi, i nie plujmy jadem ze względu na to, że ktoś jest wyżej od nas :) Wazelina to zbyt gromkie określenie, gdy mowa tylko o opinii na forum internetowym.
hmmmmm jakim musisz być przydupasem, walizującym tego człowieka lub tez żenującym człowiekiem jesteś sam !
hmm, jak tak kochasz pana(usunięte przez administratora)to on wytrwale szuka ludzi do pracy w bytom-iu, z tego co wiem, wydzwania do ludzi z branzy, i oferuje prace ................ i oferuje kwote, max 2100 zl netto wiec jak masz 15 km wkd lub pks, i jestes w warszawie i mozesz pracowac z swoim ukochanym kierownikiem regionalnym ..................
W zależności do którego salonu i na jakiego kierownika się trafi taka jest praca w tej firmie. Złote Tarasy kierowniczka Pani Iza ( o ile dalej tam pracuje) świetna, pomocna osoba. Tak samo w Arkadii za czasów Pani Agnieszki, również pomocna kierowniczka która dbała o swój zespół i stała za Nimi. ( i warto za nią iść nawet do innego salonu do innej pracy!) Aktualna kierowniczka Pani Małgorzata dobrej opinii zasłyszanej nie było ale sadząc po opiniach nie ma się co dziwić. Galeria Mlociny kierownik Pan Damian, jako kierownik jest tak zwanym „leniem” to trudno aby praca była tam ciężka lub wymagająca, wiec jeżeli nie chcesz się napracować Mlociny to Twoje miejsce. Płaca również w zależności od salonu i który kierownik jak walczy o zarobki dla swojego zespołu. Nad tym wszystkim sprawuje piecze kierownik regionalny pan Paweł, w zależności ile wazeliny włożysz w swe słowa tyle wazeliny również wróci do Ciebie. O ile trafi się na salon z kierownikiem który jest za swoimi pracownikami i walczy o nich tak praca w tej firmie może być przyjemna.
tak jest, cała prawda ...... co do M.Ł. ajenta w tej chwili ARKADII, to nawet, jak pan regionalny prosił innych pracowników z Warszawy, to nikt nie leciał do pracy u tej pani, bo każdy z ajentów, wie co za to osoba .......... liczne legendy, pracowników krążą po sieci BYTOMskiej, i na co można liczyć u tej pani, aż osoby z różnych części Polski, musiały przyjeżdzać, aby pracować w ARKADII, bo nie wiedziały co z czym się je ........... tylko odliczam i nie tylko ja, dni, kiedy ten ajent zostanie zwolniony z BYTOMia ...... to będzie większości ludzi dzień radości ....... ba, aż upiję wódką i wezmę UŻ z tej radości .......... aby leczyć kaca ;o)
Widzę, że tutaj regionalni sami sobie wydają opinie pozytywne hehe
Pracowałam w sklepie Bytom. Praca sama w sobie zła nie jest, obsługa klienta to podstawa ale dostawy również trzeba robić dbać o porządek itp. Jeżeli trafi się na fajny zespół to praca może być przyjemna. Niestety wynagrodzenie to porażka, najniższa krajowa + premia której jest 50zł!!! czasem za grudzień wpadnie więcej, no brak słów normalnie. Zero szans na rozwój, brak szkoleń, beż szans na podwyżkę. Firma ma politykę taką, że wolą nie dawać podwyżek i nie dbają o pracownika w tym temacie wcale, nie szkoda im wykwalifikowanego specjalisty od wizerunku zastąpić niedoświadczonym pracownikiem, niestety żeby zarobić coś więcej trzeba szukać innej pracy.
Zgadzam się starych kierowników wszystkich powinni wymienić są chamscy nikt tego nie kontroluje regionalni pfff nie ma komu powiedzieć o problemach regionalny trzyma stronę kierownika!!!!!!!!! Nie polecam
Pracuje w Bytom, (usunięte przez administratora) Nie chce dokładnie przytaczać, który to dokładnie salon, acz kolwiek, w XXI wieku taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i uważam ze taki kierownik w trybie natychmiastowym powinien zostać usunięty ze stanowiska. Mam wysokie utargi, staram się ze wszystkich sił, pensja marna bo najniższa krajowa. Jest bardzo dużo pracy przy dostawach, przy dokumentach itd. A jednak na każdym kroku podczas pracy z kierownikiem jestem notorycznie gnębiony, liczne zaczepki słowne są na porządku dziennym, ciągłe zwracanie uwagi o wszystko, poniżanie, mówienie „jak Ci nie pasuje to droga wolna”... na prawdę jeśli Bytom pozwala sobie na taką kadrę, to ja jestem zażenowany. To wszystko przekłada się na późniejszą prace. Jest to nie do wytrzymania. Nie polecam!
Dlaczego nie zgłosisz problemu regionalnemu? Firma o tym napewno nie wie, a jak milczysz to sprawa się nie wyjaśni.
Sa regionalni profesjonalni i sa nieprofesjonalni - my w warszawie widzimy znaczna roznice po zmianach - skonczyl sie uklad, jest praca i wspolpraca. Ale czemu Ci nieprofesjonalni sa wyrozniani przez zarzad firmy?
ale że co ? pan p.c. jest profesjonalnym regionalnym ? teraz każdy kierownik liże jemu, aby nie było tak jak, w Olsztynie, Warszawie, Białymstoku, czy w Słupsku ............... więc gdzie jego profesjonalizm, to są nowe układy z tym panem, bo lubi jak jemu się liże .............. plus, i jak NIE dzwoni się do niego w weekendy, po godzinie: 20 każdego dnia i najlepiej nie zawracać jemu głowy ..............
@e tam - Piszesz takie głupoty, naprawdę po zwolnieniu chyba nie masz co robić? @e tam - pokaż mi rks-a który: - region traktuje jako całość a nie cząstki - rozmawia z każdym pracownikiem - potrafi słuchać - podejmuje szybkie decyzje a nie czeka aż ktoś mu da zgodę - rozwija ludzi chcących się rozwijać - odbiera ZAWSZE lub oddzwania - budzi szacunek a zarazem ma wiedzę Mógłbym wiele wymieniać, ale chce napisać tylko jedno pracuje dla BYTOM bardzo długo i nigdy na Północy nie było takiego wsparcia! Dzięki Paweł!
oj, czekałem na ten post, od lizusa ............. chyba śliniaczek posiadasz, tak ci pociekła ślina ........ , jakie to q%&%$#a słabe ....... BTW pracuje dla z jednego ajenta marki BYTOM ( VRG SA ) nadal ........
Kilka lat pracy w BYTOM. Wasza opinia o tej pracy zależy w dużej mierze od tego do którego salonu traficie. W wielu salonach są świetni ludzie, bardzo pozytywni i zwariowani. Zarobki: 1633 zł na rękę, a premia jest zazwyczaj bardzo słaba i nie do osiągnięcia. Na każdy miesiąc ustalany jest target np 65 tysięcy złotych - poniżej 90% otrzymujecie 0,06% od zarobionej kwoty. Przy osiągnięciu 90% to jest chyba 0,6%? A jak wyrobicie 100% planu lub więcej to jest 1% od utargu dla całego zespołu salonu - kierownicy mają innaczej liczoną premię, ale ich podstawowa wypłata to jakieś 2200-2500 tys złotych. INFORMACJE o premii powinniście otrzymać od kierownika salonu na rozmowie rekrutacyjnej więc nie są to informacje poufne! Niestety, duża część salonów nie jest w stanie wyrobić 100% targetu miesięcznego. Minusy do mnóstwo obowiązków jak np. częste zmiany wystroju salonu, witryny czy np przemetkowanie produktów na salonie...zbyt często pracownicy tracą na to czas. System sprzedaży jest przestarzały i mało przejrzysty. Nowi pracownicy mają dużo problemów ze zrozumieniem wielu rzeczy. Szkolenia? Brak profesjonalnych szkoleń. Absolutnie. Wszystkiego uczycie się od pozostałych pracowników. System pracy to zazwyczaj: 2 dni pracy, 2 dni wolnego...i tak w kółko. To plus. Grafik ustalany z wyprzedzeniem i bardzo elastyczny. Chcecie konkretny dzień mieć wolny? Nie ma problemu...przynajmniej w większości salonów na Śląsku.
PS. (usunięte przez administratora) która pracuje na Śląsku to najlepszy RKS w całej Polsce. Kulturalna, pomocna, bardzo przyjazna. Nie ma drugiej tak kompetentnej osoby na tym stanowisku. Jest w stanie rozwiązać każdy problem. Coś zrobisz źle lub czegoś nie wiesz? Możesz śmiało do niej dzwonić, a na pewno Ci pomoże. Po prostu świetna kobieta na odpowiednim stanowisku.
A ja chciałam się podzielić opinią na temat regionu którym zarządza P. Aleksandra. Miałam przyjemność a raczej jej brak współpracować z innymi regionalnymi których cechował totalny brak profesjonalizmu, obraźliwe treści wysyłane w mailach, brak chęci uczestniczenia w życiu salonu. Dodam, że część tych osób nadal pracuje w firmie Bytom. Czytając wcześniejsze opinie widzę, że wszyscy skupiają się na negatywach a nikt nie docenia ludzi naprawdę zaangażowanych w pracę a taka osobą bez wątpienia jest P. Aleksandra. Potrafi znaleźć rozwiązanie każdego problemu, jest ogromnym wsparciem dla każdego z pracowników nie tylko dla kierowników, nie składa obietnic bez pokrycia. Dzięki P. Aleksandrze nadal pracuje w tej firmie :)
W 100% się zgadzam z tym co jest napisane wyżej! Pracowałam w regionie Pani (usunięte przez administratora)i nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takim profesjonalizmem jaki ma Pani (usunięte przez administratora). Potrafi odpowiedzieć na każde pytanie, popierając je wynikami z tabelki, wszytsko czarno do białym. Jest bardzo inteligentną, konkretną kobietą, wzorem do naśladowania od której chętnie się uczę. Ale, przede wszystkim jest miła uśmiechnięta i zawsze świetnie wygląda ????
Tak czytam te opinie i widze ze chyba macie za malo zmian cen lub odsylek na sklepach :) Mam nadzieje ze RKS Pawel to czyta i Wam zoorganizuje prace...
Czytając poniższe opinie jestem zażenowana jak bardzo ludzie mają ślepki na oczach. Zakończyłam współpracę z tą firmą dobrowolnie i nie żałuję. Czysty wyścig szczurów pod każdą postacią. Zarząd, który w ogóle nie ingeruje w pracę swoich kierowników regionalnych, daje im swobodną ręką i myśli, że wszystko jest pięknie. A niestety nie jest. Kierownicy regionalni zapatrzeni w tabelki, byle ich salon był na jak najwyższym miejscu w lidze, a podwładnych mają kompletnie gdzieś. Pracowników mają za mrówki a jak coś im nie podpasuje to od razu chcą zwolnić. Liczą się tylko tabelki z procentami, a nie człowiek - pracownik czy klient. Dodatkowo wieczne porównywanie marki bytom do vistuli, gdzie każdy normalny człowiek wie, że vistula swoim marketingiem przebija wszystkich w branży. A dodatkowo ma duży ciekawszy asortyment dla ludzi w każdy wieku.
W 100% zgadzam się z @Kasia, również odeszłam sama z tej firmy. Niepojęte jest to co się tam dzieję, a współpraca zaczęła się od jednego wielkiego kłamstwa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bytom S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Bytom S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bytom S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!