Hej, czy chodzicie do pracy w tej sytuacji? Dziwie się, że firma pisze ze chcą dbać o nasze bezpieczeństwo, a później piszą że mamy przychodzić do pracy jak nie chcemy wziąć urlopu. Przecież jeżeli musimy robić odsylki to mamy do czynienia z kurierami ( a co w tedy jeżeli są chorzy)? Ile można sprzątać na salonie? Dzień, dwa i co dalej?
Wszyscy bierzecie urlopy lub zasiłki z tytułu zamknięcia szkół ?
Nie, jeżeli chroni nas prawo pracy to przysługuje nam PEŁNA PENSJA z tytułu zamknięcia zakładu pracy, a możności wykonywania przez nas obowiązku pracy. (usunięte przez administratora)
Nie, jeżeli chroni nas prawo pracy to przysługuje nam PEŁNA PENSJA z tytułu zamknięcia zakładu pracy, a możności wykonywania przez nas obowiązku pracy. (usunięte przez administratora)
U nas nikt nie wypisuje wniosku !!! Nie mogą Nas zmusić do wypisania wniosku urlopowego a w tej sytuacji prawo jest po Naszej stronie i przysługuje nam 100% wypłaty !!!
A co w sytuacji jeśli taki stan rzeczy potrwa dwa miesiące??? Będziesz wypisywać bezpłatny??? Będziesz żyć bez pieniędzy, bo firma Ci każe wypisać urlop??? Zdrowie zdrowiem, ale żeby zadbać o siebie musisz mieć środki do życia, aby kupić leki czy nawet zdrowo się odżywiać, a wypłata należy Ci się, jest wyraźnie napisane w artykule na który firma się powołuje. Poczytajcie na rzetelnych stronach np. gov.pl, gdzie jest napisane, ze nawet w tej sytuacji nie możemy wykonywać pracy z winy pracodawcy, a jesteśmy gotowi wykonywać swoje obowiązki.
Kazali przyjść do pracy jak nie jesteśmy na L4, opiekuńczym, urlopie W pracy mamy pakować paczki na esklep, sprzątać skep i zaplecze W sytuacji kryzysowej pokazali podejście jakie mają do nas Pracowników Wiele się słyszy ze pracodawcy dbają o swoich pracowników że martwią się o nich i wspólnymi siłami chcą przeczekać trudnoy czas by później razem wrócić do pracy i nadgonić stracony czas Nie opłaca się trącić pracowników szukanie nowych szkolić ich ale Pan K. tego nie rozumie martwi się tylko o zyski
Postawa jest fatalna Po kryzysie będą sami stali na sklepie jak pracownicy się wściekną i zwolnią przez to co robia
Czego się spodziewaliście? VRG nie raz pokazało, że ma pracowników głęboko w (usunięte przez administratora) Firma zawsze chciała się wzbogacić kosztem szeregowych pracowników. To najgorsza firma w jakiej przyszło mi pracować. Pora szukać nowej pracy. Każda będzie lepsza niż ta. No i absolutnie nie zgadzajcie się na to co każą robić odgórnie. nie składajcie podpisów i nie odpisujcie na maile, żeby nie było podkładki.
Czy dobrze rozumiem że po tych najnowszych zmianach , już nie otrzymamy 100% wynagrodzenia ( tak obiecała firma jeśli weźmiemy urlopy) tylko 80%?? Ktoś za tym nadąża ?
Mam na myśli tarcze antykryzysową. Państwo bierze na siebie 40% , pracodawca 40% . Czyli 80% wynagrodzenia. Nie wiem jak w przypadku , gdy chodzą do pracy mimo zamknięcia sklepu. Mam nadzieję , że 100%
Boże chroń pracowników, którzy narażali swoje zdrowie i swoich bliskich, obsługując Klientów (prawdopodobnie jakiś mógł Nas poczęstować). Firma z taką tradycją powinna dbać o swoich PRACOWNIKÓW, bo dzięki nim mogą przetrwać.
(usunięte przez administratora) Firma chce wspólnego dbania o dobro, chyba tylko dobro własnej (usunięte przez administratora) Zabierają sie ze art.81 nie dotyczy aktualnej sytuacji, gdzie PIP jasno mówi, że należy nam się przestojowe (nie mniej niż najniższa krajowa). Niezgodne z prawem jest wymaganie od nas brania urlopu. Mogą jedynie zaległy!!!.Liczą na naszą naiwność. Nie zgadzajcie się na to. (usunięte przez administratora)
Vrg pod przykrywka rzekomego dbania o pracowników postanowiło, ze lepiej będzie jak pozbędziemy się naszych urlopów żeby później nie moc z nich skorzystać. Wyglada na to, ze co niektórzy nie będą się dawać wykorzystywać, to kazali im przyjść do pracy. Myśle, ze czas szukać nowej pracy, bo nikt nie zostanie z Wami na tonącym okręcie gdy Wy zawsze robiliście z nas (usunięte przez administratora)
WSTYD VRG! (usunięte przez administratora) Klienci się dowiedzą o wszystkich waszych praktykach! Zapomnijcie o jakiejkolwiek lojalności.
Co sądzicie o obecnej sytuacji w firmie ?
Teraz pokazują dopiero "klasę" Dbają tylko o swoją płynność a nas mają za nic i nie dbają o nas w trudnym czasie Masakra ja po ustabilizowaniu się sytuacji z wirusem szukam innej pracy
(usunięte przez administratora)
@&&& Nie bardzo jestem w temacie o czym mówicie. Ale interesuje mnie, czy pracownicy Bytom mają jakieś zniżki na sprzedawane produkty?
Hej u Was kierownik też do Was wydzwania w waszym dniu wolnym. Nasz kierownik jest mało rozgarnięty i cały czas telefony i to z pierdolami. Drodzy RKS prosimy o zmianę kierownikow na młodszych i bardziej rozgarniętych!!!
A czy coś wiadomo w sprawie wynagrodzeń??? Kończy się styczeń a centrala milczy......
Chhba dostałaś suoer wypłatę ? Zabrali premie na poczet tego aby się najniższa krajowa wyrównała. Czyli jednym słowem w grudniu człowiek zapier... na darmo
Bytom po podwyższeniu płacy minimalnej stwierdził, ze pracownicy zarobią za dużo i mają pełne prawo odebrać pracownikom wyrobioną premię.
Jaki dress code obowiązuje w Bytom S.A.?
ogłoszenie parafialne: związku że została zwolniona ajentka (usunięte przez administratora) z arkadii ( dawne - złote tarasy ), proszę wpisywać datę, oraz miejsce spotkania, aby udcic tą radosną dla nasz wszystkich wiadomość, opić, zjeść i dobrze bawić, że nie będzie tej osoby w wśród nas.
Wiadomości z góry szybko się rozchodzą...brak profesjonalizmu w centrali BYTOM niestety sięga zenitu, wczoraj została dokonana próba i tak jak wszyscy twierdzą nie każdy RKS jest profesjonalny w BYTOM, nie każdy człowiek centrali umie dochować tajemnicy.... Pani Małgorzata nie została zwolniona tylko przeniesiona - podobno :)
To jedyne na co mogę tu liczyć jeśli chodzi o benefity to obietnica podwyżki?
i co robaczki, otrzymaliście pod choinkę prezenty od panów w., p. ? czy jak co roku, sekretarka wysłała wam maila z życzeniami ?
Traktowanie pracownika skandaliczne, zadnych benefitow, szkolenia raz na niewiadomo kiedy i to bardzo marne, czesto nie majacecnic wspolnego z rzexzywistoscia firmy. Podwyzki jak ktos wczesniej pisal obiecane, na tym sie skonczylo. Premie do wyrobienia, jesli salon mial slaby poprzedni rok i dostaje niskie plany. Premia bez wykonania planu dramatyczna, sytuacje ratuja konkursy, niektore za smieszne pieniadze, niektore juz ciekawsze, ale tych z kolei jest mniej i sa tylko na krotki czas. Atmosfera wiadomo, zalezna od miejsca. Praca? Niewdzieczna. Coraz wiecej paczek do wysylania, maile typu znajdz koszulke na zapleczu, wyslij na drugi koniec polski, bo tam sie lepiej sprzedaje. Masz czas do 12. Zabawa w magazyniera. O zmianach procedur co rusz i straszeniu pracownikow obciazeniami finansowymi spowodowanymi przez pomylke pisal ktos nizej. Dochodzi do takich absurdów, ze odsylajac rzeczy z salonu trzeba drapac ceny z metek, poniewaz koszt niezdrapania to 30gr. Sama struktura firmy, traktowanie czlowieka i sposob w jaki jest prowadzona to jakies 10 lat wstecz za innymi, jesli nie 15. Z ciekawszych rzeczy, spoznienia wyplat. W tym miesiacu kolejne. Jakies przeprosiny? Honorowo by wypadalo. Ale czy ,,polska marka, tradycje, wielkie krawiectwo,, miala na tyle honoru? Do teraz nie, umywaja rece, bo zatrudnieni nie jestesmy u nich, a u kierownikow salonow. To moze jakies pracownicze dodatki na ubrania? Moze jednak nie. Praca, ktora wymaga okreslonego wygladu, malo tego pracownicy mogliby promowac te marke, ale jedyne co dostaja z tego typu rzeczy to koszulki na 11 listopada, w ktorych człowiek wyglada na zupelnie obdartego z wszelkich kompetencji. W takim razie moze znizka pracownicza? Lepiej poczekac na wyprzedaze, wychodzi taniej. Trzeba cierpliwie czekac, az firma da wieksza znizke, ktora jest z dwa trzy razy w roku, nie zawsze do wszystkich marek vrg, obrjmuje tylko wyprzedaz i trwa przez kilka dni. Firma nie pomysli nawet o tym, zeby pracownicy promowali te marke. Lepsze sa kolejne jaskrawe oznaczenia, dziwne sesje zdjeciowe i pelno kolorowych metek, ktore tylko ujmuja klasie tej marki, zamiast zachecac klientow do zakupu. Sama polityka promocji tez dosc zabawna, bardzo czesto klienci nie dowierzaja skad te promocje i gdzie jest haczyk. Promocje coraz większe, towar oddawany za coraz mniejsze pieniadze, a plany musza przewidywac wzrost sprzedazy rok do roku. Jak widac, nie ulatwia to ich realizacji, a wrecz zabiera szanse na to. Czeste straszenie tajemniczym klientem, ostatnio pojawia sie coraz rzadziej. Bledy systemu, problemy z nabiciem rabatu, za ktore swiecic oczami musi sprzedawca, ostatnimi tygodniami to codziennosc. Za wszystko obwiniani sa pracownicy. Przyszlosc polskiej firmy, ktora tak promuje ,,tradycje,,? Czy to jest te DNA BYTOM? Sami sobie odpowiedzcie. Ta praca to pasja wielu, docenicie ich, gdy ich zabraknie.
Nie ma już DNA Bytom bo nie ma już Bytom, zostały szyldy, które będą nam przypominać o tym co było. Było lepiej , może nie finansowo, ale komfort psychiczny był lepszy, a teraz.... Teraz sami wiecie... Bytom to historia teraz jest VRG. Smutno mi bo fuzja miała nas nie dotknąć, miało być lepiej, a oszukano nas i oddano w ręce rzeźnika którym jest VRG
Dobrze powiedziane w powyższych wypowiedziach. Niestety ale Bytom juz nie istnieje, ludzi którzy tworzyli ta markę juz praktycznie nie ma. Salony pozostawione bez realnej pomocy, tylko straszenie odpowiedzialnością materialną każdego dnia. VRG zrobiło swoje, ktoś na tym zarobił lecz salony straciły. Nie to było obiecywane.
W jaki sposób Ty i inni pracownicy zostaliście (usunięte przez administratora) przez firmę? Faktycznie po przejęciu przez VRG jest tak źle? Powiedz coś więcej.
Jestem Klientem firmy Bytom, ale nie wiem jak długo. Poziom obsługi w salonach jest coraz niższy, mam wrażenie, że brakuje pracownikom kompetencji, albo chęci do pracy. Robię zakupy w salonach warszawskich i ciągle widzę nowe twarze. Tak jak nie mam żadnych zastrzeżeń do asortymentu firmy, to poziom obsługi nie jest dla mnie do zaakceptowania. Chyba najlepsi doradcy klienta, pracują już w innych firmach. Jak tak dalej pójdzie, to w salonach będą tylko ekspedienci, ale nie będzie już klientów........Gratuluje Pani Kierownik z Arkadii, że tak fantastycznie wraz ze swoim zespołem odpycha od siebie klientów. Już więcej nie zrobię tu zakupów. Panie Regionalny Kierowniku, niech Pan przejrzy na oczy i zobaczy co dzieje w salonach Bytom.
Gdybys cymbale pracowal za takie pieniadze i byl tak traktowany TO TO TWOJA OBSLUGA klienta byla by zenada! Wy klienci myslicie ze my za lada to smieci w Wam wszystko sie nalezy. Powiem tak..JAM KLIENT NORMALNY TO OBSLUGA TEZ...wbij to sobie do glowy..roszczeniowy pseudo kliencie.
Obsluga jest gorsza, bo z obslugi sie nic nie ma. Plany sa nierealne. Zasady dodatkowych konkursow i kwoty, o ktore trzeba walczyc sa uwlaczajace. Jednostki myslace wola zajac sie innymi rzeczami, bo tych oprocz sprzedazy jest pełno i z nich tez jest sie rozliczanym. Ciecie kosztow widac w kazdej, nawetnajdrobniejszej rzeczy. Powoli dochodzi do tego, ze podsuwane sa z gory, pozwole sobie podkreslic jeszcze raz uwlaczajace pomysly typu stanie na wejsciu i atakowanie klienta wierszem o najnowszysch promocjach. Promocjach tak absurdalnych, ze przerastaja znizki pracownikow. Od tego tylko krok do biegania po galerii i zaciagania klientow. PS w tym miesiacu o dziwo pensja na czas.
Zostawiam do przemyślenia cytat: "Jak ktoś chce znajdzie sposób jak ktoś nie chce znajdzie powód". Może warto zmienić pracę, skoro nie odpowiadają warunki i specyfika pracy?
Kpina, jednym słowem kpina. Wypłata nie na czas, zero przeprosin, tłumaczenia jednym słowem brak szacunku do pracownika !
Jest duża rotacja Pracownicy sami odchodzą bo nie są szanowani. Szykaj pracy gdzie jest szacunek i uczciwość. Wszystko co ludzie tu piszą to szczera prawda.
To co się dzieje na chwilę obecną w tej firmie to kpina! Roboty full i wymagania co raz większe. Przysyłają po 4 aktualizacje procedur dziennie i aktualizacje aktualizacji. Zwariować można!!! Pracownik ma odpowiadać materialnie za odzież uszkodzona tępą szpilą podczas zaznaczania serwisu krawieckiego? A ja się pytam kto nam kupił te szpilki??? Nie będziemy robić przeróbek krawieckich bo nie mamy zamiaru płacić za towar!! Check listy, zebrania, szkolenia, raporty i tabelki, na okrągło coś!! A ja pytam gdzie nasze podwyżki? Maile wysłane w styczniu i do tej pory cisza,ualy być odpowiedzi w czerwcu i co? Nic, wielkie zero. O zatowarowaniu i dokumentach nie wspomnę bo to jest istny cyrk
Kochani każdy ma prawo do opinii ,ja mam duże doświadczenie w handlu i praca w Bytomiu to jedna z najlżejszych ,brak presji ,brak TK, wszystko na luzie ,dostawy nie są duże.Pensja nie najniższa krajowa jak to w innych firmach.Polecam , regionalny Pan Wojciech najlepszy:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bytom S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Bytom S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bytom S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!