Jak się pracuje w Jobman Group Sp. z o.o. Poznań aleja Solidarności 117? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Jobman Group Sp. z o.o. Poznań, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Jobman Group Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Jobman Group Sp. z o.o. w Poznań aleja Solidarności 117

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Jobman Group Sp. z o.o.?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, W Jobman Group staramy się zapewniać naszym zleceniobiorcom rzetelne i godne warunki świadczenia usług. Zależy nam zarówno na zadowoleniu naszych klientów, na rzecz których zleceniobiorcy świadczą usługi ale przede wszystkim na satysfakcji samych zleceniobiorców. Zazwyczaj nasi zleceniobiorcy są bardzo zadowoleni z kontaktu z kierownikami sklepów. Ewentualne sporadyczne nieporozumienia wyjaśniane są na bieżąco przez naszych koordynatorów oraz Rzecznika Praw i Obowiązków Pracownika. Pozdrawiamy, Jobman Group

Edward
Inne
@Jobman Group

Czytałem wcześniejsze wpisy i zastanawiam się, czy warto korzystać z usług agencji, skoro, jak wspominano, klienci agencji potrafią ustanowić karencję na zatrudnianie u siebie osób, które wykonywały u nich pracę, a były zatrudnione poprzez agencję? Wspominano konkretnie o rossmanie. To częsta praktyka? I nie za bardzo rozumiem jej celowość?

Jobman Group
Pracownik
@Edward

Dzień dobry, rzeczywiście zdarzają się sytuacje, gdy Klient chce przejąć od nas pracownika "na stałe". Jako firma staramy się rozwiązywać tego typu przypadki w sposób ugodowy. Nie jest to częsta praktyka. Jeśli chodzi o jej celowość, to być może tego typu decyzje o przejęciu pracownika wynikają z tego, że Klient posiada wolny wakat na pracownika stałego, a nie tymczasowego i chciałby go zatrzymać u siebie. Pozdrawiamy,

Katrin
Były pracownik
@Pytanie

Osobiście nie polecam .pracowałam dla agencji dla sklepów Rossmann 2dziewczyny w agencji odbierały telefony i był gość nad nimi który w ogóle sobie nie radził że swoimi obowiązkami.wielokrotnie dowiadywałam się o odwołanych zmianach dopiero kiedy przyjechałam na miejsce a kiedy próbowałam zapytać o to pracowniczek zwalały na mnie winę że to pewnie że mną problem osobiście nie polecam przynajmniej nie w Szczecinie

Hanna
Inne
@Katrin

E w jakim sensie z Tobą problem? W czym, bo chyba nie rozumiem kontekstu?

Jobman Group
Pracownik
@Katrin

Dzień dobry, Przykro nam, że miała Pani nieprzyjemne doświadczenia w związku z pracą poprzez naszą agencję. Niestety, nie mamy wpływu na pracowników niezatrudnionych przez naszą agencję oraz decyzje podejmowane przez kierownictwo sklepów, z którymi współpracuje nasza agencja. Staramy się zawsze na bieżąco informować Zleceniobiorców o zaistniałych zmianach oraz rozwiązywać problemy w najlepszy możliwy sposób. Pozdrawiamy, Jobman Group

Dorota
Inne
@Jobman Group

W jaki sposób najlepiej się z Wami kontaktować?

Jobman Group
Pracownik
@Dorota

Dzień dobry, można się z nami skontaktować na wiele sposobów. Osobom zainteresowanym współpracą z naszą agencją polecamy kontakt drogą mailową lub telefonicznie. Nasze dane znajdzie Pani na stronie internetowej: https://jobmangroup.pl/start/kontaktPracownik Jeśli jest Pani naszym pracownikiem, to zachęcamy do kontaktu przez komunikator dostępny na koncie pracowniczym. Pozdrawiamy, Jobman Group

Jan Winnicki Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Jobman Group

Edward pisał o karencji "klienci agencji potrafią ustanowić karencję na zatrudnianie u siebie osób, które wykonywały u nich pracę, a były zatrudnione poprzez agencję?". Innymi słowy, pracownik nie będzie zatrudniony przez firmę przez jakiś czas, nie wiadomo jak długo, jeżeli pracował wcześniej w danej firmie przez agencję. Pracowniku Jobman Group - czytajcie ze zrozumieniem!! Karencja to wstrzymanie zatrudnienia - nie przejmowanie pracownika na stałe! Do szkoły pracowniku Jobman Group!

Jobman Group Nowy wpis
Pracownik
@Jan Winnicki

Dzień dobry, dziękujemy za opinię, rozumiemy również, co Pan Edward miał na myśli. Jeśli chodzi o tego typu sytuacje, to jest to kwestia indywidualna i musi być skonsultowana na linii Klient-Agencja. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Jobman Group Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, często pomagamy naszym pracownikom zdobyć pierwsze doświadczenie na rynku pracy a większość naszych ofert ma charakter dorywczy. Zazwyczaj nasi pracownicy kończą z nami współpracę kiedy znajdują stałe zatrudnienie. Często zdarza się, że zatrudniani są już bezpośrednio przez naszych klientów. Zwolnienia po stronie agencji zdarzają się bardzo rzadko. Ewentualne nieporozumienia staramy się rozwiązywać w innych sposób. Wierzymy w ludzi i empatycznie podchodzimy do każdego z pracowników. Pozdrawiamy, Jobman Group

Agnes Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Jobman Group

A czy jest możliwość zatrudnienia w Rossmannie poprzez kierownik sklepu podczas gdy jest się zatrudnionym w jobman?

Jobman Group Nowy wpis
Pracownik
@Agnes

Dzień dobry, zdarzają się sytuacje, gdy Klient chce przejąć od nas pracownika "na stałe". Jako firma staramy się rozwiązywać tego typu przypadki w sposób ugodowy. Nie jest to częsta praktyka. Jeśli chodzi o jej celowość, to być może tego typu decyzje o przejęciu pracownika wynikają z tego, że Klient posiada wolny wakat na pracownika stałego, a nie tymczasowego i chciałby go zatrzymać u siebie. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Jobman Group Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Jobman Group
Inne
@Pytanie

Dzień dobry, Co do zasady rozmowa rekrutacyjna odbywa się jedynie w języku polskim, chyba, że znajomość języka angielskiego jest wymagana na stanowisku, na które trwa rekrutacja i informacja o tym została zawarta w ogłoszeniu. Pozdrawiamy, Jobman Group

Nowaa
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował w Rossmannach na dostawach i może opowiedzieć jak mniej więcej wygląda taka praca? Chętniej biorą mężczyzn na magazyn czy kobiety również?

Obserwator
Inne
@Nowaa

Tak Byłem tam. Niestety kierownictwo Rossmann ma podejście degradujące. Stosują metody odczłowieczenia. Zasad katolickich brak.

logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik- Instalator systemów alarmowych
Poznań
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.
(291 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Poznań
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Jobman Group Sp. z o.o.?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, W trakcie rozmowy rekrutacyjnej w rekrutacji wewnątrz firmowej przedstawiane są warunki pracy na określonym stanowisku. Kandydaci pytani są o wcześniejsze doświadczenie zawodowe oraz o to, czy przedstawione warunki im odpowiadają. Z kolei w przypadku zlecenia u Kontrahentów potencjalni Zleceniobiorcy pytani są o doświadczenie na podobnym stanowisku, dyspozycyjność, posiadanie orzeczenia lub książeczki sanepid w zależności od oferty, na jaką aplikowali. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Jobman Group Sp. z o.o.?

Jobman Group
Pracodawca
@Pytanie

Dzień dobry, Pierwszym etapem są rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane przez naszych Konsultantów, które mają na celu szczegółowe przedstawienie oferty oraz zapoznanie się z oczekiwaniami ze strony potencjalnego pracownika. Na podstawie rozmowy weryfikujemy, czy oferta jest dopasowana do potrzeb kandydata. Nasi Konsultanci starają się w sposób jasny i przystępny odpowiadać na pytania podczas rozmowy, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, jeżeli występują. Jeśli chodzi o rekrutację wewnętrzną do firmy, to po dopełnieniu formalności przeprowadzane jest szkolenie kandydata, w tym zapoznanie z zasadami i funkcjonowaniem agencji. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Czy Jobman Group Sp. z o.o. zatrudnia studentów?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, tak, zatrudniamy zarówno uczniów (pełnoletnich), jak i studentów. Zachęcamy do bezpośredniego aplikowania przez naszą stronę internetową: www.jobmangroup.pl/oferty Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Jobman Group Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, W Jobman Group staramy się dbać o zadowolenie naszych pracowników i doceniać ich doświadczenie. Podwyżki często uzależnione są od zajmowanego stanowiska. Jeśli chodzi o stawki naszych Zleceniobiorców, to zależne są od zmiennej sytuacji na rynku pracy, wobec czego w miarę możliwości staramy się je aktualizować w zgodzie z prawem. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pracownik
Pracownik
@Jobman Group

Pracuje ponad 7 miesięcy. Do job. przeszłam z gamy w ktorej pracowalam kilka lat. Mam doświadczenie w tej chwili ponad 5letnie w tej pracy. A stawkę godzinową na równi z nowo przychodzacymi, którzy nic nie robią, albo udają że pracują kręcąc się po sklepie i kursując co chwilę do wc. Wszystkie ceny idą z dnia na dzień w górę. Rossmann swoim pracownikom w wakacje podwyzszyl pensje. Nie wierzę ze nic nie dorzucil dla job zleceniobiorców. W gamie co jakis czas byly podwyżki.Za chwilę będziemy pracować za najniższą stawkę, bo ustawowo od nowego roku stawka godzinowa znów osiągnie jakieś wymagane minimum. A nam pewnie nic z tego nie przypadnie bo zarabialismy o kilka groszy więcej niż minimalna....

Jobman Group
Pracodawca
@Pracownik

Dzień dobry, zgadza się, oferujemy naszym zleceniobiorcom tą samą stawkę bez względu na to, jak długo z nami współpracują. Nie jesteśmy odpowiedzialni za wzrost cen, a niestety jako agencja nie możemy sobie pozwolić na podnoszenie wynagrodzeń w tym samym tempie, co wzrost inflacji. Staramy się jednak odpowiednio reagować i negocjować stawki z naszymi kontrahentami. Pozdrawiamy, Jobman Group

Dorota
Inne
@Jobman Group

Czyli nie było żadnej podwyżki z powodu inflacji? I dlaczego nie możecie sobie pozwolić? Ciekawa jestem, czemu to jest takie niemożliwe. Myślałam, że się dowiem chociaż, jak konkretnie się tam zarabia?

Jobman Group
Pracownik
@Dorota

Dzień dobry, Jeżeli warunki rynkowe nam to umożliwiają to podnosimy stawki dla naszych Zleceniobiorców. Również na początku tego miesiąca podnieśliśmy stawkę w większości lokalizacji, które obsługujemy. Jeżeli jest Pani zainteresowana stawką to nasi Konsultanci udzielą Pani konkretnej odpowiedzi. Pozdrawiamy, Jobman Group

Pytanie
 Pytanie

Czy Jobman Group Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Jobman Group
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, jako agencja często organizujemy szkolenia wewnętrzne. Staramy się przekazywać swoją wiedzę między teamami, aby usprawnić wzajemnie naszą pracę. Pozdrawiamy, Jobman Group

Irena
Inne
@Jobman Group

A na czym polegają w takim razie te szkolenia wewnętrzne? :)

Jobman Group
Pracownik
@Irena

Dzień dobry, szkolenia wewnętrzne polegają na tym, że konkretny team przygotowuje opracowanie zagadnień w formie wizualnej i tekstowej, a później przekazuje je podczas połączenia na platformie innym osobom z pozostałych teamów. Często po takich szkoleniach przeprowadzane są testy, które weryfikują wiedzę zdobytą na szkoleniu. Pozdrawiamy, Jobman Group

Weronika
Inne
@Jobman Group

Czyli to całe szkolenie odbywa się w formie zdalnej? Nawet te testy, które weryfikują wiedzę zdobytą podczas szkolenia?

Jobman Group
Pracownik
@Weronika

Dzień dobry, tak, w formie zdalnej ze względu na to, że nasi Konsultanci pracują z różnych regionów Polski. Testy również odbywają się w formie on-line, na dedykowanej do tego platformie. Pozdrawiamy, Jobman Group

Irena
Inne
@Jobman Group

A czy te wszystkie szkolenia w takim razie sa obowiązkowe dla pracowników firmy? ;)

@Jobman Group
Pracownik
@Irena

Dzień dobry, Ze względu na konieczność aktualizacji wiedzy oraz poszerzanie kompetencji, szkolenia są obowiązkowe dla wszystkich pracowników. Pozdrawiamy, Jobman Group

praca przez agencje jobman w r
Były pracownik
 Pytanie

Jestem bardzo zawiedziona. Pracowałam w rossmannie. Szkolenia są bardzo nieprofesjonalnie, o wszystko musiałam się pytać sama i pretensje, że dzwonię na kasie po takie głupoty- ale jak wystawić inaczej paragon z nipem jak na szkoleniu nigdy mi o tym nie wspomniano. Największy minus to elastyczny grafik, który potrafił się zmieniać z godziny na godzinę. Miałam raz wpisaną zmianę do 19:00, musiałam zostać do 22:00 a kolejny dzień zmienili mi na 6:00 w lokalizacji 30 minut drogi autobusem od mojego miejsca zamieszkania- także wracając o 22:30 do domu miałam budzik na 5:00 aby wstać do racy. To nie jedyna sytuacja, sms o godzinie np 20:00, że zmienił się grafik to normalna sytuacja. Plusem jest to, że atmosfera w większości rossmannów była bardzo miła, ale zdarzało się, że niektóre osoby traktowały mnie z góry z powodu tego, że byłam z firmy zewnętrznej. Były również miejsca które wykorzystywały fakt bycia z firmy zewnętrznej i tam tylko my myliśmy kible i wyrzucałyśmy śmieci mimo, że nie tylko osoby z firmy zewnętrznej korzystają z takich rzeczy. Stali pracownicy kończyli pracę zawsze 15 minut przed końcem zmiany a my mimo, że mamy obowiązek tak jak one przychodzić 10 minut wcześniej do pracy często schodziłyśmy z kasy równo z końcem zmiany, a przecież policzenie kasetki to sprawa 10-15 mini a za ten czas nigdy mi nie zapłacono. Brak jakichkolwiek dodatkowych pieniędzy za pracę w soboty czy niedziele gdzie stali pracownicy dostają za to więcej. Trzeba jeździć po wszystkich rossmannach na terenie miasta gdzie akurat potrzebują- a przecież ułożenie towarów w każdym rossmannie jest lekko inne a klienci się bardzo denerwują jak nie jesteś w stanie pokazać im gdzie leży papier toaletowy, wkładki do butów, preparat na grzybicę czy waciki lub pułapki na mole (w każdym rossmannie przeważnie są takie same firmy, ale czasem w tych mniejszych jest okrojony asortyment a przede wszystkim ułożenie w każdym jest inne) i teraz taka zdenerwowana kobieta nie rozumie, że ty jesteś z firmy zewnętrznej i pierwszy raz dany rossmann widzisz na oczy tylko trzeba jej tego poszukać i tyle. Nie zliczę ile razy klienci mnie obrażali bo nie wiedziałam czegoś czego nawet nikt mi nie przekazał. W zasadzie to klienci w rossmannie potrafią zachowywać się tak jakby byli bogaczami których mam całować po stopach bo stać ich na podkład za 40zł a nie kupują przecież tego za 20zł. Pytania o rzeczy typu "przyklejanie tipsów na klej kropelka" (czyli po prostu głupie) to codzienność a trzeba tak odpowiedzieć aby ich nie obrazić. A klienta może już mnie wyzwać bo kupiła farbę za 8zł i spaliła jej włosy... Wypaliłam się w tej pracy, wróciłam do stanów depresyjnych. Czasem stałam po 12h na nogach i problem był kiedy chciałam iść na przerwę bo pierwszeństwo zawsze miały księżniczki które w danej lokalizacji pracują na stałe. Raz podeszłam do mnie dziewczyna też z firmy zewnętrznej zapytać się o informację o produkcie a kierowniczka z tekstem "Dziewczyny pracujemy osobno a nie plotkujemy". Żenada. Dźwiganie i wyzysk. Za marne pieniądze bo za minimalną bez żadnej premii, na pewno nie polecam pracy w tym miejscu przez firmę zewnętrzną. Umowa zlecenie podpisywana z miesiąca na miesiąc, także nie wiesz czy w kolejnym miesiące zostaniesz bez pracy. Raz musiałam iść na L4 z powodu zapalenia gardła- wzdychanie przez telefon gdy się o tym dowiedziała pani odpowiedzialna za pracowników, wpisała mi, że nie nie stawiłam w pracy gdy ja leżałam chora na L4. Jeszcze się pytała czy na pewno jestem tak bardzo chora, że muszę zostać w domu- w czasie pandemii gdzie mam bezpośredni kontakt z klientem... Wytrzymałam od lutego do września. Wszystko za marne 2000zł miesięcznie o ile udało się dostać grafik na te 100-pare godzin bo przy jego elastyczności to wyrabiałam średnio po 80h miesięcznie. Czasem w systemie miałam wpisane 100h a po przyjściu do pracy na miejscu okazuję się, że skrócili mi godziny pracy..... zwolniłam niekiedy to z 110 zaklepanych godzin okroili mi na 40- rozumiem, że to praca tymczasowo, ale po co podawać grafiki i zmieniać je każdego dnia? dodatkowo nie mogłam się zatrudnić w rossmannie przez rossmanna u nich- bo są zapisy w umowie, że musi minąć okres 6 miesięcy. po co takie umowy lojalnościowe? czemu jobmna. nie interesuje się czy dobrze nasz szkolą? naprawdę przez cały ten czas nie zostałam nigdy zapytana czy wszystko jest w porządku.i te telefony rano w wolnym dniu budzące mnie abym poratowała bo ktoś nie przyszedł. raz przyszłam do pracy ponieważ dziewczyna rzuciła L4 i z dobroci serca poszłam za nią ponieważ i tak o 6:00 obudził mnie telefon. dojechałam tam na 7:00 i zaczęłam wymiotować. zmianę miałam 7:30-15:30 i nikt nie puścił mnie do domu mimo wymiotów. siedziałam na kasie. a czas spędzony na wymiotowaniu został mi odliczony z przerwy.wymiotować chodziłam co 30 minut. wodę mogłam mieć przy sobie i kierowniczka włączyła klimatyzacje przy kasie dla mnie bardziej, rozumiem, że mają braki, że może ciężki kontakt z agencją, ale bez przesady.

Jobman Group
Pracownik
@praca przez agencje jobman w r

Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu Pani odczuć dotyczących współpracy z naszą agencją. Jeśli chodzi o stawkę, to w okresie, który Pani wymieniła, stawka za pracę w tej sieci była wyższa niż minimalna krajowa. Elastyczność grafiku polega na tym, że to Pani decyduje w jakie dni Pani pracuje. Przykładowo, jeśli nie chce Pani zapisywać się na weekendy, to nie dokonuje Pani rezerwacji grafiku. Ponadto ma Pani możliwość wyboru lokalizacji, w których będzie Pani podejmować zlecenie. Zgodnie z umową w sytuacji losowej (np. takiej jak choroba) pracownik powinien nam zgłosić swoją absencję - oczywiście nie obowiązuje tutaj żaden termin rezygnacji, dość często L4 trafiają do nas po terminie ich wystawienia. W związku z tym Konsultant mógł nie wiedzieć o tym, że przebywa Pani na zwolnieniu. Jeśli chodzi o możliwość przejęcia pracownika przez sklep, to jeśli lokalizacja wystąpi o przejęcie zatrudnionej przez nas osoby, okres ten może (na życzenie sklepu) ulec skróceniu. Okres ten jednak wynosi 3 miesiące, a nie jak Pani wspomniała 6 miesięcy. Zależy nam na opinii naszych zleceniobiorców, dlatego w okresie czerwiec-lipiec ubiegłego roku na kontach pracowniczych pojawiła się ankieta, w której nasi pracownicy mogli wyrazić swoją opinię na temat naszej agencji. Zdanie naszych zleceniobiorców jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ pomaga nam rozwijać się w zakresie oferowanych przez nas usług. Ankieta miała na celu zwrócenie nam uwagi na obszary, które, według naszych pracowników, wymagają dopracowania. Dodatkowo w naszej agencji mamy stanowisko Rzecznika Praw i Obowiązków Pracownika do którego można kierować wszelkie newralgiczne sprawy, pod adresem: rzecznikpracownika@jobmangroup.pl. Osoba ta ma zadanie dbać o prawa pracowników. Pozdrawiamy, Jobman Group

Aga
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość wypłat tygodniowych?

Jobman Group
Pracownik
@Aga

Dzień dobry, tak. Wynagrodzenie zależne jest od konkretnego zlecenia. Nasi pracownicy mają możliwość otrzymania wypłat zarówno tygodniowych, jak i miesięcznych. Jeżeli poszukuje Pani pracy, za którą otrzyma Pani wypłatnę w formie tygodniowej, to zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy: www.jobmangroup.pl/oferty, skąd może Pani bezpośrednio aplikować na interesujące Panią zlecenie. Pozdrawiamy, Jobman Group

Dave
Były pracownik
 Pytanie

Zatrudnienie w POS TEMP dla orange jako doradca infolinii dealer support, tygodniowe bezpłatne szkolenie, chyba że przepracujesz 700h ! ok, umowa na 3/4 etatu (niby z możliwością dorobienia do całego etatu) i co najważniejsze aż 17pln/h brutto! OMG oczywiście umowa o pracę tymczasową... obiecane kilka miesięcy, po miesiącu brak miejsc... pewnie przez to że o 8:03 włączyłem aktywną infolinię, podeszła do mnie "ekspertka" od siedmiu boleści i wydarła się na mnie jak na psa że dlaczego ja jeszcze nie pracuje! przy wszystkich pracownikach, ja byłem o wiele bardziej kulturalny, bo podszedłem do niej na osobności i powiedziałem że nie życzę sobie aby "darła na mnie mordę" i oddam z przerwy te 3 minuty, dodam że połączenia od sprzedawców zaczynają się od 9ej, czasem lecz bardzo rzadko zadzwoni jakiś nadgorliwiec i zapyta czy od wczoraj wieczór już się umowa sfinalizowała... pominę fakt że zawsze ale to zawsze logowałem się do systemu minimum 7:55 a ten jeden raz już nie, i taki nikt która wróciła po macierzyńskim i nie znała systemu omni na którym się obecnie pracuje wyżyła się na mnie bo pewnie bolca nie było. Odradzam iść na rozmowę kwalifikacyjną z wielką babo chłopem która nazywa siebie anna... bo będzie kłamać, ściemniać aby tylko tanią siłę roboczą zatrudnić i napaść jeszcze bardziej to wielkie (usunięte przez administratora) wykupiłem ub pzu i zapytałem dwa razy, dosłownie dwa razy czy i kiedy będzie aktywne bo ku....wa za to płacę, w odpowiedzi dostałem że ją irytuję głupimi pytaniami ok, w dzień wejścia do żółtej strefy epidemiologicznej, również ja śmiałem zapytać co dalej, czy nosić tu maseczki etc... według zaleceń sanitarnych... zgadnijcie co usłyszałem? irytuje ją... nie polecam nikomu tej pracy, zwłaszcza jak choć trochę się cenicie. 23.10.2020 zadała mi pytanie czy chce laptopa do pracy zdalnej, po co ? aby śmieć przepracował jeszcze dwa dni w przyszłym tygodniu i won, umowa nie przedłużona... omijajcie takie agencje szerokim łukiem, chyba że lubicie być traktowani jak śmieci za najniższą krajową! bo po 6msc podobno dają podwyżkę, uwaga... 1pln brutto! no i wybrane osoby 300pln kwartalnej premii, oczywiście brutto.

Zostaw merytoryczną opinię o Jobman Group Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jobman Group Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii