Dziś byłam na usłudze strzyżenia i czesania za „ 99 złotych ”. Pan który to wykonywał, chyba Dominik miał na imię, wykonał usługę bardzo niestarannie. Po pierwsze szarpanie włosów, po drugie gwałtowne szarpanie podczas suszenia, po trzecie niedokładne cięcie. Najgorsze to chyba było to że była na mnie wywierana presja bym kupiła maskę do moich suchych zniszczonych włosów. Wręcz nachalne polecanie. Od początku pytania o fotel masujący, kuracje dodatkową No i te produkty dodatkowe. Nigdy więcej! Nie jestem zadowolona! Totalna porażka!!!!!!
Potwierdzam. Bylam u tego samego fryzjera. Cięcie krzywe, poprawiane na suchych wlosach po moich uwagach. Ostateczna fryzura inna od oczekiwanej. Brak zaangażowania w swoją pracę, byle szybko zrobić i do widzenia. Nie polecam.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Jean Louis David?
Skusiłam się na wolne terminy w salonie we Wrocławiu w Magnolii.... I to był duuuuuży błąd. Zapisując się online przeczytałam zakres usługi, ale niestety ze względu na późną porę i kolejną osobę w kolejce Pani fryzjerka chyba czuła presję i niestety poobcinala mnie krzywo zostawiając z tyłu takie dłuższe gdzieś o 1cm włosy. Dodatko z prawej strony okazało się że włosy są dłuższe, a Pani próbowała mi wmówić że jak kiedyś zmienię miejsce przedziałla to wtedy będą rowne. Kiedy zaprotestowala włosy zostały podcięte. Ciężko natomiast na wysuszonych włosach które się trochę krzywią trochę falują sprawdzić bez prostowania czy są równo obcięte. Niestety nie uświadczylam żadnego "modelowania". Dodatkowo podczas strzyżenia fryzjerki bez skrępowania komentowały, to że w kolejce jest następna Pani, a jest późno. Generalnie wyszłam z tylko wysuszonymi i krzywo obciętymi włosami. Po powrocie do domu i wyprostowaniu włosów okazało się, że strzyżenie jest tak krzywe, że musiałam następnego dnia od razu szukać fryzjera który to jakoś naprawi bo nie wyobrażałam sobie iść tak do pracy. Złożyłam reklamacje i na początku wydawalo mi się że nawet to zrobiło wrażenie, ale potem dostałam info że reklamacje uwzględniają tylko w salonie, mimo że zrobiłam zdjęcia i wysłałam razem z mailem. Zaproponowano mi powrót do tego samego salonu i do tej samej Pani...oczywiście odmówiłam informując, że już trafiłam w dobre ręce które naprawiły cięcie. Reklamacji nie uznano. Bardzo odradzam.
Te salony to jakaś porażka. Idziesz tam jeden raz i to pierwszy i ostatni. Mam podobne doświadczenia tylko ze w Poznaniu. Nie polecam tej firmy , totalny brak profesjonalizmu.
Niestety o salonach w Poznaniu tez nie można wiele dobrego powiedzieć. Strzygą byle jak, nie dokładnie a za cenę za cenę ponad 100 zł powinno być strzyżenie idealne a nie byle jakie. To u osiedlowego fryzjera jest się lepiej ostrzyżonym niż w tych niby renomowanych salonach. Jak będą tak dalej robić to plajta.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski?
Suszarki i szczotki,oraz do pielęgnacji włosów. Maszynki nożyczki i grzebienie trzeba mieć swoje.
Bardzo miłe i profesjonalne miejsce. Polecam szczególnie p. Paulinę, mila, kompetentna, umie doradzić. Wie co robi :)
Chodzę do salonów od kilku lat, zauważyłem, że wszystko zależy od konkretnego fryzjera, za niektórymi przepadałem, niektórzy no coż..trzeba było się raz ściąć na 3mm ale nigdy nie poczułem się poniżony aż do dzisiaj..W salonie który mieści się a Avenidzie byłem dzisiaj obsłużony w taki sposób, że musiałem pierwszy raz wyjść podczas strzyżenia i to ze wstydem i przykrością..Najperw zostałem zmierzony dziwnym wzrokiem przez Panią z Ukrainy, miałem odczucie jakby było pogardliwe ale stwierdziłem, że chyba mi się wydaje bo przecież jaki mogłaby mieć powód i strasznie żal mi tych osób więc zdystansowałem się do siebie. Następnie próbowałem wytłumaczyć tej Pani że lubię długie włosy i że chce tylko do 2 cm skrócić górę i boki oraz tył bardziej ale nie za krótko żeby pasowało do góry, a Pani pokazała mi fryzury mężczyzn od tylu głowy i zapytała jakie chce mieć boki, no powiedziałem, że boków to nie ma na tych zdjęciach ale generalnie długość z tyłu pomiędzy jedną a drugą fryzurą, bo nie było mojej. Na to Pani wzięła maszynkę i chciała polecieć po boku, a kiedy poprosiłem żeby nie używała maszynki(bo kiedyś też tak właśnie frzyjerka z tej sieci slalonów ogoliła mnie prawie na łyso,) oburzyła się i biorąc nożyczki zaczęła złośliwe prychać pod nosem i podśmiechiwać się, a później po każdym jednym cięciu kilku włosów pytać czy tak jest ok., pomijając prychania pod nosem zrozumiałbym gdyby ścięła częściowo bok i zapytała dla upewnienia czy długość wystarczy. Zrozumiałem, że teraz to będzie złośliwa zabawa z Klientem i może skończyć się tak że wyjdę obcięty jak nigdy nikt by tego nie chciał. Chcąc tego uniknąć poprosiłem managera o pomoc, żeby wyjaśnić, że się nie rozumiemy i najlepiej byłoby gdyby strzyżenie dokonczył ktoś inny. Sytuacja zrobiła się nieprzyjemna, bo Pani manager zamiast współpracować zapytał czy jestem uprzedzony do ludzi z Ukrainy, na miłość boską czy tak załatwia się sprawy w profesjonalnym salonie ? Oczywiście klientka która nie obserwowała tej sytuacji oburzyła się i huzia na juzia..usłyszam od Pani, ze nie przyszła tu słuchać starego dziada. Wyszedłem zawstydzony chociaż całym sercem współczuje Ukranie i nie mogę zrozumieć jak człowiek taki jak ja, który od wielu lat chodzi korzysta z tej sieci i nie chce krzywdy tych ludzi mógł tak się poczuć ...nie rozumiem co się stało..a przy okazji do szanownej Klinetki, która na koniec pokazała mi środkowy palec..droga Pani, wydaje mi sie, że dzieli nas tylko różnica maksymalnie 6 lat i nie żcyczę Pani żeby się Pani tak za jakiś czas poczuła jak się poczułem..fryzurę może Pani zmienić ale to co ma Pnia w głowie chyba trzeba by było zmienić najpierw jeśli chce Pani żeby ta głowa była postrzegana inaczej..Bedę wdzięczny za wasze komentarze bo czuję się fatalnie i trudno mi zrozumieć co się właściwie stało..
Szanowny Kliencie Tak się złożyło, że tego dnia byłam świadkiem zaistniałej sytuacji w salonie JLD Avenida ( też w charakterze klientki) i o ile nie znając szczegółów początkowo zgłaszanych przez Pana pretensji, o tyle sama mogę przyznać, że profesjonalizm i fachowe podejście do klienta w tym salonie( i tego dnia) był poniżej krytyki. Sama miałam też okazję korzystać z tej sieci salonów i również w Avenidzie,ale stylistka do której tym razem trafiłam- i jak się okazało Pani menager- nie wykazała się ani pełnym zainteresowaniem swoją pracą ani fachowością.Nie dość, że zlecała większośc czynności podlegającej jej stylistce, to nie wykazywała żadnych oznak zainteresowania moimi uwagami- jak choćby to że włosy są nierówno przecięte i należałoby to poprawić być może maszynką. Dopiero po powrocie do domu i dokładnym przyjrzeniu się moim włosom ( nawet Pani stylistka nie pokazała mi jak wygląda fryzura od tyłu) doznałam szoku... włosy nierówne i postrzępione jakby ktoś pociął je "ze złości"! Przyznam, że jeszcze nigdy nie czułam się tak oszpecona i tę opinię podziela kilka osób, które mnie po "strzyżeniu" widziały. Nie wspomnę też że zabieg botoxu też został wykonany nieprofesjonalnie- ostatnio po wykonaniu w tym samym salonie( przez Panią Martę) włosy były na całej długości pięknie wygładzone i dobrze ostrzyżone. Ma Pan zatem całkowitą rację, że nim się odda w ręce " profesjonalisty" w renomowanym salonie należy zdać sobie sprawę kto jest nim naprawdę i tego się trzymać.Ja osobiście tej sprawy nie popuszczę bo wkład finansowy jaki włożyłam jest niewspółmierny do " efektów" jakich mogłam się spodziewać- bo tym razem było to zwykłe spartaczenie całości usługi( nie mówiąc już o "wymuszonej grzeczności" Pani manager i braku chęci zadowolenia klienta).
Dzien dobry.Od bardzo dluzego czasu szukalam blondu,ktory chcialam miec.Odwiedzialm kilkanascie salonow,i zawsze wychodzil nie ten kolor.Chociaz Pani zapewniala,ze oczywiscie,ze nie ma problemu.Po czym wychodzil nie ten,ktory chcialam.Kiedy Przyszlam do Salonu we Wroclawiu do salonu,powiedzialm,ze chce taki kolor.Pani cudowna,mila,profesjonalna powiedziala,ze taki mi zrobi.Podeszlam do tego sceptycznie.Po tylu probach.Po czym kolor wyszedl idetycznie ,a nawet ladniejszy.Polecam salon ,gdzie czulam sie zaopiekowana.Pani co chwile sprawdzla czy wszystko w porzadku.Wszystkie Panie przemile,uprzejme.Widac profesjonalizm.I jeszcze ten masaz glowy.Super.Nie wymienie po imieniu bo nie wszystkie pamietam.Ale wszystkim Panion dziekuje,za mila obluge,mialam wrazenie,ze tylko ja jetsem w salonie,ze nie ma innych klientek.Od teraz TO JEST MOJ SALON.Dorota Kazmierczak
Umówiłam się na zabieg „strzyżenie i czesanie damskie” dodatkowo w salonie została mi zrobiona za opłata usługa na suche włosy i to chyba jedyna usługa z jakiej wyszłam zadowolona, lecz niestety nałożyć odżywkę każdy potrafi. Nigdy w życiu nie miałam zrobionego tak źle strzyżenia włosów, prawa strona włosów jest ewidentnie dłuższa od lewej, co niestety zauważyłam dopiero w domu po ułożeniu włosów. To kolejny problem, płacąc 99zl za „strzyżenie + czesanie” oczekuje ze wyjdę z dobrze ułożonymi włosami. Co dostałam? Włosy „ułożone” podczas suszenia. Gdzie jedna cześć włosów była skręcona druga prosta. Nawet nie zostało mi zaproponowane żadne ułożenie włosów, jedynie pytanie czy lakierujemy włosy. Czy można to uznać za uczesanie? Moim zdaniem absolutnie nie. Dodam ze nawet nie zapytano się mnie podczas mycia głowy czy woda mi odpowiada, wiec raz leciała zimno raz ciepła. Nie wrócę kolejny raz, bo uwazam ze nie zostałam tam poważnie potraktowana.
Jestem tak beznadziejnie obcięta, że chce mi się płakać. Brak mi słów. Jakie umiejętności mają pracownice? Czy ktoś je sprawdza? Włosy odrosną ale rozczarowanie nie minie.
Szanowna Pani, usługa została poprawiona. Jeżeli ma Pani jeszcze jakieś uwagi zapraszamy do kontaktu z managerem salonu. Pozdrawiamy
Nieźle! A kiedy fryzura moja została poprawiona? Nie przypominam sobie żebym tam jeszcze wróciła. Żałosne. Pozdrawiam.
Proszę podawać miejscowość , byśmy wiedzieli którego miejsca unikać . Może zmniejszająca ilość klientów coś zmieni. Ja 23.02. 2023 strzygłam się w Olsztynie w Galerii Warmińskiej . Jedna wielka porażka , jedynie co się panu fryzjerowi udało , to nałożenie maski na głowę , ale to każdy może sobie zrobić sam , bez przygotowania do zawodu fryzjera. Na głowie dziury , kompletne dno w umiejętnościach fryzjerskich . Ja nie zapłaciłam za wykonanie usługi i będę walczyć za zniszczenie włosów . Czeka mnie około 2 miesiące , by włosy odrosły . W tej chwili jedynie co mogła bym zrobić to ściąć się na łyso. Kto tego człowieka dopuścił do zawodu , czy ktoś sprawdził jego umiejętności , bo mim zdaniem są zerowe. To że strat się być miły , nie uprawnia go by strzygł włosy , bo zwyczajnie tego nie potrafi. Widzą jego "technikę " na początku byłam zdumiona , ale pomyślałam , że to jakaś nowa szkoła , jednak po kilku minutach zaczęłam się obawiać i się nie pomyliłam. Na pewno nie wrócę do tego salonu i wszem i wobec będę szczerze odradzać i to tylko dlatego , by nie przeżyć koszmaru jaki ja przeżyłam.
Nie wiem jak w Poznaniu, ale w salonie na Śląsku wszystkie salony kuleją, szczególnie Czeladź... jedna wielka porażka! Wyścig szczurów , rywalizacja między salonami, pracowniczy tyrają po 12 godzin dziennie, każdy weekend trzeba być w pracy, zero próśb grafikowych, kierowniczka dzieli urlop pracownika niezgodnie z prawem pracy, bez wiedzy pracownika. Konczy Ci się lojalnościówka i od razu nacisk ... albo się zwalniasz albo zakładasz działalność … Tyrasz jak wół, wypracowujesz sobie premie, która Ci się należy a i tak bez względu na to czy masz własna działalność czy umowę o prace ścinają Ci premie nawet jeśli wyrobisz sobie 3 tysiące, bo jest za wysokie RW. Pomijając że w tej sieciówce nie ma mowy o dniu wolnym na rządzenie. Nie wspomnę o L4 po którym lecą od razu teksty o zwolnieniu. Nie polecam nikomu pracy w tej sieciówce! Wyzysk! Z dziewczynami nie miałyśmy dobrych wspomnień.
To prawda, potwierdzam straszą tylko że zwolnią, (usunięte przez administratora), generalnie kolhoz pracy. (usunięte przez administratora) po 12 godzin, człowiek się starał a tu przychodzi ci regionalna i strzela focha z (usunięte przez administratora) że jest źle i sugeruje że albo wyniki będą lepsze albo zwolnienie. Namawianie na przejście na działalność. Pani Asia czyli Kurowa wszystkich Kurów, nadęta, prostaczka, która o zarządzaniu wie tyle co z czasopism, naciska na każdego i wywiera presję. Uważajcie na tego pracodawcę! Zastanawiamy się z dziewczynami, czy nie skierować tego pracodawcy do sądu za nadużycia i rozpiepszyc ta patologie szarogeszaca się po Polsce.
Generalnie dziekuje pani ktora mnie strzygla... Wygladam jak totalny (usunięte przez administratora) schody schody schody... Chcialbym zeby to zobaczyl kierownik i co by na to powiedzial... to jest cos strasznego wlosy w kazda strone ani przygladzic ani ulozyc... 75zl w bloto... zaluje ze tam poszedlem... Mila sympatyczna umyla wlosy ale to tyle... poziom sredni jak na fryzjera ktory strzyze za tyle kasy...
Niestety, trafiłam na fryzjerkę która kompletnie nie zna się na koloryzacji a przy tym nie słucha co mówi klientka! Efekt: kolor całkowicie odmienny niż ten, o który prosiłam. Do tego kolor nie pasuje do mojej karnacji, a więc podwójna kompromitacja. Za takie pieniądze, jakie zapłaciłam oczekiwałam przynajmniej podstawowej wiedzy od fryzjerki.
Czy Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski ma ściśle ustalone godziny pracy?
Polecam kosmetyczkę, Pani z Ukrainy, rewelacyjnie reguluje brwi, skupia się na każdym włosku, jestem bardzo zadowolona. Szukałam dobrej kosmetyczki w Warszawie od 2019r i nie mogłam znaleźć. W Salonie na Puławskiej jest naprawdę wyjątkowa specjalistka w tej dziedzinie.
Polecam salon Jean Louis David zlokalizowany w galerii Magnolia Park we Wrocławiu. Pani Maja ma bardzo duży talent fryzjerski, swoją pracę wykonuje z pasją na najwyższym poziomie. W salonie panuje bardzo dobra atmosfera.
Czy ktoś wie gdzie się podziała pani Agnieszka, salon fryzjerski Czeladź m1. Byłam umówiona może 4 tygodnie temu i jej nie było Byłam tydzień temu to samo Brak informacji Nie chcą mi powiedzieć Ile można czekać Jeszcze były inne fajne dziewczyny ale widzę zmiany Co tam się dzieje Szybko odchodzą czy Co Sama nie wiem Poradźcie gdzie można dobrze się obciąć i zrobić jakiś fajny kolor Bo tam już nie idę
Szukam Pani Sylwii z JLD Posnania. Czy ktoś może orientuje się, gdzie Pani Sylwia teraz pracuje?
Jestem bardzo zadowolony ze strzyżenia wykonanego przez Pana Mikołaja. Moje włosy są bardzo wymagające i niewielu fryzjerów radzi sobie z prawidłowym cięciem. Pan Mikołaj ściął włosy rewelacyjnie! Włosy bardzo dobrze się układają. Na pewno wrócę do tego fryzjera.
Pan Mikołaj pracujący w King Cios Marcelin to jakieś nieporozumienie. Poprosiłam o wycieniowanie włosów u góry a miałam trzy różne długości z wystającymi długimi pasemkami. W salonie siedziałam 3 godziny i z pięknych długich włosów skończyłam we włosach przed ramiona bo nie dało nie ich inaczej odratować. Porażka totalna, nie wiem kto przyjmuje takich ludzi do pracy!!! TRAGEDIA
Dzień dobry, jeżeli nie jest Pani zadowolona z usługi proszę zgłosić reklamacje mailowo na stronie firmowej lub bezpośrednio w salonie. Manager skontaktuje się z Panią i rozpatrzy reklamacje. Pozdrawiam
Szukam Pani Darii T. z salonu przy Półwiejskiej w Poznaniu. Ktoś wie, czy nadal pracuje w JLD, czy wraca, gidze można ją znaleźć? Świetnie strzyże!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!