W pażdzierniku 2019 zakupiłam EcoQuantum Saver, oczywiście jest to jakiś bubel, ale w lutym 2020 zadzwonił do mnie konsultant, stwierdził,że faktycznie urządzenie nie działą, więć firma chce być w porządku i po przesłaniu formularza odstapienia od umowy i reklamacji będzie zwracać pieniądze, należy też podać numer konta do zwrotu. Formularz wysłałam e-mailem 15.03.2020 a potem 30.03.2020 pocztą i .....cisza. Ani pieniędzy ani odpowiedzi. Czy ta akcja miała na celu wyłudzenie numeru konta.? Ogólnie firma nie dość że sprzedaje buble to jeszcze zbiera numery kont i inne "dane wrażliwe" Joanna Oleska
Pani Joanno, prosimy o pilny kontakt w celu wyjasnienia sprawy. Zwrot pieniędzy otrzymali wszyscy zainteresowani. Zespoł Io&M Sp. z o.o.
Gdzie tan kontakt jest? Gdziekolwiek się wejdzie do was ciężko namierzyć jakikolwiek telefon
Obiecana była faktura po przelaniu pieniędzy, zapłaciłem 438 zł. w punkcie FUP Warszawa 46, przy ul. Wrocławskiej 18 w dniu13 grudnia br. i czekam na fakturę, czy zdążycie ją Państwo wystawić w tym roku?? Z poważaniem, hendrozdz@gmail.com
Szanowny Panie hendrozdz, przelał Pan pieniązki w dniu 13 grudnia 2019 roku, był to piątek. Środki prawdopodobnie "wyszły" z poczty w w poniedziałek,w dniu 16 grudnia 2019 roku. Realnie najszybciej moglismy otrzymac środki na nasze konto w dniu 17 grudnia 2019 roku. Na wystawienie faktury mieliśmy niecałe 24 godziny. Naszym zdaniem zarzucanie nam, że sie ociągamy, ponieważ w ciągu 24 godzin nie wysłaliśmy faktury, jest sporym nadużyciem z Pańskiej strony. Mimo wszystko dziękujemy za opinię i życzymy serdeczności! Z pozdrowieniami, Zespół IO&M Sp. z o.o.