CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

Polymus sp. z.o.o
przez anonim, 2014-08-21 22:39:07
Projekt dla T-Mobile bardzo na plus, kasa zazwyczaj na czas, premie do wyrobienia przy odpowiednim zaangażowaniu, dodatkowe konkursy dla bardziej zaangażowanych. Przy uczciwym podejściu i rzetelnej pracy jest ok. Wielkim minusem jest za to sprzedaż ubezpieczeń, na którą jest coraz większe ciśnienie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Zygmunt J. Pawlina - M&P Alkohole i Wina Świata"
M&P Alkohole i Wina Świata to marka należąca do firmy M&P Pavlina Sp. z o.o. Sp. k. Czym dokładnie się Państwo zajmują ? Firma M&P jest największą siecią salonów alkoholowo-winiarskich w Polsce. Jednocześnie  według rankingów jesteśmy najlepszą dziś na rynku polskim firma importującą alkohole i wina. Zajmujemy się importem, sprzedażą, negocjacjami dla naszych kontrahentów najlepszych warunków handlowych. Zarazem jesteśmy producentem wódki klasy premium o nazwie PAWLINA, która zdobyła złoty medal za najlepszą wódkę tej klasy w Polsce. Ponadto produkujemy wódkę STAROSTA, która zdobyła złoty medal za jakość w klasie podstawowej. Wódka ta jest liderem wódek weselnych i bankietowych.
Marka M&P Alkohole i Wina Świata istnieje na rynku od 1996 roku. Jak wyglądały jej początki? Marka M& P została stworzona w 1996 roku przez Prezesa Mirosława Pawlinę, który był wiodącym managerem branży alkoholowej w Polsce i postanowił na zasadzie obecnych start upów stworzyć od podstaw pierwszą w Polsce sieć specjalistycznych salonów alkoholowo-winiarskich. Stworzył bez jakiegokolwiek wsparcia zewnętrznego, tak finansowego, jak i merytorycznego. Była to jego wizja i w połączeniu z wytężoną pracą oraz zaangażowaniem okazała się sukcesem. W roku 2000 otworzył pierwszy salon specjalistyczny w Markach pod Warszawą i od tej pory systematycznie się rozwijamy i otwieramy kolejne salony, tak w Warszawie, jak i całej Polsce. ...
"Wywiad z Krzysztof Rynkiewicz - Ceneo.pl"
Jakie były początki firmy Ceneo i jaki był jej kluczowy moment? Ceneo powstało 10 lat temu we Wrocławiu, do dziś ma tu swoją siedzibę, choć teraz jest już częścią globalnego koncernu Naspers. Na początku było projektem realizowanym „po godzinach” przez kilka osób. Bardzo szybko – w ciągu zaledwie kilku lat, serwis stał się nie tylko największą polską porównywarką cen, ale także drugą co do wielkości firmą działającą na polskim rynku e-commerce. Dzisiaj nad rozwojem Ceneo.pl – odwiedzanym miesięcznie przez ok. 7 milionów użytkowników - pracuje 140 osób. Jesteśmy częścią jednego z największych światowych graczy w obszarze e-commerce i mediów. Uczymy się od najlepszych, ale też wiele naszych doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest wykorzystywanych w zagranicznych serwisach. Gramy w światowej ekstraklasie, a nasi eksperci mają przed sobą możliwości rozwijania kariery na całym świecie.
Co można uznać za dotychczasowy sukces Państwa firmy? Na polskim rynku Ceneo.pl jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych we wszystkich statystykach: notuje około trzy razy więcej użytkowników niż każda z kolejnych trzech porównywarek, a także ponad cztery razy więcej odsłon krajowych niż drugi co do wielkości serwis tego typu. Sięgamy jednak znacznie wyżej i mierzymy się z największymi. Ceneo to jeden z największych e-commercowych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu 10 lat przeszliśmy długą drogę, w czasie której nie przespaliśmy żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania ocen i rekomendacji - dziś dysponujemy największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach. Potem utworzyliśmy rozbudowany system rekomendacji, a w końcu rozwinęliśmy sekcję specjalnych serwisów tematycznych z poradami na temat urządzania wnętrz, mody, zdrowia czy ekologii. Zauważyliśmy, że internauta już nie tylko odwiedza nas, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć optymalną decyzję zakupową. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy możliwość wspólnych zakupów z różnych sklepów w ramach jednej transakcji. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ścigamy się już z innymi porównywarkami. Myślimy o przyszłości w zupełnie innych, nowych obszarach tego sektora. Wyzwań dostarcza nam otoczenie biznesowe i to co dzieje się w całym sektorze e-handlu, w Polsce i globalnie. Obecnie z naszej technologii i naszych rozwiązań korzystają także inne europejskie i światowe portale z Grupy Naspersa – jak brazylijska Buscape czy czeska Heureka. Ceneo jest też jednym z kluczowych partnerów dla Google’a, Microsoftu, wiodących producentów sprzętu. Odpowiadamy za 20% wszystkich transakcji w polskich sklepach internetowych, a dzięki ścisłej współpracy ze specjalistami z całego świata, wynik ten będzie jeszcze lepszy.   ...
"Wywiad z Beata Michalik - PROFI CREDIT Polska S.A."
Świat finansów nie ma przed Wami tajemnic? Można tak powiedzieć. Udzielamy pozabankowych pożyczek ratalnych w kwotach od 500 do 25 tys. złotych na okres nawet 36. miesięcy. Nasi pracownicy i współpracownicy starają się dostosować ofertę jak najlepiej do potrzeb i możliwości klienta, dlatego tak duże znaczenie przykładamy do poznania i rozmowy z osobami, które odwiedzają nasze oddziały. Działamy profesjonalnie i odpowiedzialnie.
I to już od dwóch dekad. Powinniśmy sięgnąć ponad 20 lat wstecz do Czech, gdzie powstał pierwszy oddział Profi Credit. Od samego początku firma specjalizuje się w udzielaniu pożyczek konsumenckich i biznesowych, które są alternatywą dla kredytów bankowych. Ideą, która obowiązuje w naszej grupie kapitałowej do dziś, było stworzenie firmy oferującej produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości klientów. Jednocześnie dbamy, by nasze usługi spełniały najwyższe standardy profesjonalizmu, rzetelności i przejrzystości. Zależy nam, by klienci mieli do nas zaufanie i wracali, gdy będą potrzebować kolejnych pożyczek.
To jest tajemnica Waszego sukcesu? Taka wizja biznesu zapewniła spółce dynamiczny rozwój i przeobraziła ją w silną i renomowaną grupę finansową działającą w regionie CEE. W Polsce działamy od 2004 roku. Profi Credit Polska pożycza swoim klientom coraz więcej pieniędzy. Obecnie jesteśmy wiceliderem wśród firm pożyczkowych na polskim rynku.   ...