CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

Polymus sp. z.o.o
przez anonim, 2014-08-21 22:39:07
Projekt dla T-Mobile bardzo na plus, kasa zazwyczaj na czas, premie do wyrobienia przy odpowiednim zaangażowaniu, dodatkowe konkursy dla bardziej zaangażowanych. Przy uczciwym podejściu i rzetelnej pracy jest ok. Wielkim minusem jest za to sprzedaż ubezpieczeń, na którą jest coraz większe ciśnienie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Pipka - Benefit Systems S.A."
Jakie usługi świadczy Benefit Systems SA? Odpowiedź na to pytanie wymaga konkretnego wyjaśnienia, dlaczego przy informacjach o naszej spółce z jednej strony pojawiają się wzmianki o działalności na rynku świadczeń pozapłacowych, a z drugiej w branży fitness. Otóż Benefit Systems dostarcza rozwiązania z zakresu pozapłacowych świadczeń pracowniczych, a naszym najpopularniejszym programem jest MultiSport z którego korzysta około 600 tysięcy pracowników.
Na czym polega ten program? Pracownik otrzymuje od pracodawcy kartę sportową która umożliwia mu korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych w całym kraju. MultiSport to obecnie jeden z najbardziej pożądanych benefitów w naszym kraju, cieszący się niesłabnącą popularnością wśród pracodawców i pracowników. Dzięki karcie MultiSport każdy pracownik może aktywnie dbać o swoją sprawność i zdrowie, w tym redukować stres czy dbać o prawidłową postawę przy problemach z kręgosłupem. Nasze działania w ramach Programu MultiSport mają realny wpływ na podejście pracodawców i pracowników do aktywności fizycznej, jak również na rozwój polskiej branży sportowej i jej profesjonalizację. Warto dodać, że nasza firma od kilku lat rozwija MultiSport w Czechach, a od ubiegłego roku również na Słowacji i w Bułgarii. ...
"Wywiad z Anna Wikło - Polanglo Sp. z o.o."
Czym wyróżnia się Polanglo na tle konkurencji? Polanglo sp. z o.o. to działająca od 1991 r. sieć księgarni i hurtowni edukacyjno-językowych. Do dyspozycji naszych Klientów są nasze księgarnie stacjonarne we wszystkich największych miastach w Polsce. Jesteśmy stale obecni m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie, Gdyni czy Szczecinie. Mamy też doskonale zaopatrzony sklep internetowy www.edugaleria.pl dla zwolenników zakupów online.  Ponadto współpracujemy z siecią rekomendowanych księgarń na terenie całego kraju. Nasze liczne księgarnie partnerskie zapewniają szybki i wygodny dostęp do naszej oferty. Gwarantem dobrej kooperacji z księgarniami są nasi przedstawiciele handlowi i hurtownie, a także nowoczesna platforma do zamówień hurtowych www.hurtownia.polanglo.pl, dzięki której jesteśmy w stanie w pełni zaopatrzyć każdą księgarnię w Polsce.  Od lat oferujemy młodym ludziom dostęp do szerokich możliwości edukacyjnych, wspierając jednocześnie ich rozwój osobisty, dlatego do dyspozycji wszystkich nauczycieli w Polsce jest nasz zespół merytorycznych koordynatorów regionalnych, którzy służą naszym Klientom pomocą i profesjonalnym wsparciem. Jesteśmy też do dyspozycji dyrektorów szkół, którym w szczególności polecamy naszą platformę dotacyjną www.eduazmowienia.pl - umożliwia ona zamawianie podręczników i ćwiczeń w ramach dotacji MEN, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy oświatowej. Jesteśmy doświadczonym dostawcą z długoletnią tradycją i doświadczeniem. Ten rok jest dla Nas wyjątkowy, ponieważ świętujemy 25-lecie istnienia naszej firmy. Dlatego jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza działalność trwa już tak długo, że dwadzieścia pięć lat naszej pracy miało i ma nadal ogromne znaczenie dla wielu ludzi.    ...
"Wywiad z Edward Płusa - STARPOL II Sp.zo.o."
Starpol to już 25 lat doświadczenia. Jak wyglądały początki firmy? Przedsiębiorstwo zaczynało swoją działalność od produkcji kompletnego okablowania wszystkich typów samochodów STAR, potem prowadzona była kontynuacja współpracy po przekształceniach z MAN STAR TRUCK &BUSES (montaż wiązek samochodowych).Obecnie mamy również klientów z branży rolniczej, maszynowej i sprzętu gospodarstwa domowego. Od 2003 roku postawiliśmy na rozwój dodatkowej gałęzi działalności tj. produkcji metalowej, gdzie świadczymy usługi w zakresie cięcia laserowego, gięcia, spawania, zgrzewania, frezowania i toczenia CNC oraz wielu innych operacji związanych z produkcją elementów, konstrukcji narzędzi. Zatrudnienie rosło systematycznie od kilkunastu osób do ok. 300 pracowników w chwili obecnej. Firma rodzinna rozrosła się do rozmiarów dużego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o prowadzeniu działalności gospodarczej.  
Stale rozszerzają Państwo zakres swojej oferty. W 2003 roku ruszyła produkcja metalowa, obecnie oferują Państwo również usługi wtrysków oraz inżynierię odwrotną-skanowanie 3D. Do kogo skierowane są Państwa usługi? Nasze działania ukierunkowane są na współpracę z wiarygodnymi partnerami; polskimi i zagranicznymi, którzy zainteresowani są długofalową współpracą. Nasze kontakty handlowe skierowane są na rynek B2B, do producentów różnego typu produktów, od sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez maszyny rolnicze, a skończywszy na przemyśle samochodowym i maszynowym. Szeroki zakres oferowanych usług jest naszym atutem. Możemy zaoferować okablowanie, ale również elementy czy podzespoły metalowe, a także plastikowe obudowy.    ...