Jeśli chcesz pracować to będziesz zarabiać bardzo dobrze. Atmosfera w pracy jest pozytywna, dyrekcja stanowcza ale z myślą o pracownikach zawsze pomoże.
Jak się pracuje w tym miejscu? Są jakieś możliwości rozwoju, nauki? Widzę, że klienci bardzo pozytywnie wypowiadają się o obsłudze, a to zachęca do aplikowania :)
Taka znana firma, a tak mało komentarzy? :) Może aplikował ktoś ostatnio i podpowiedziałby czy w ogóle warto? Dobre warunki finansowe proponują? Oddzwaniają chociaż nawet jak wynik jest negatywny?
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) jest teraz do nich potrzebny z tego co widze, wiec to tez troche inaczej wygląda jeśli chodzi o studentów.
ja to mam kilka spraw i liczę na waszą pomoc. po pierwsze chciałbym wiedzieć ile zarabia w Toyocie sprzedawca/przedstawiciel handlowy, bo to mnie bardzo interesuje. A prócz tego, czy faktycznie Toyoty jako samochody są raczej bezawaryjne i jak ktoś tu powiedział nie do zajeżdżenia? potwierdzacie to?
Jeśli kogoś interesuje praca w firmie Toyota to polecam zobaczyć nową ofertę pracy. Uważam że bardzo ciekawa sprawa. Opis stanowiska : pozyskiwanie klientów z segmentu korporacyjnego poprzez kontakt telefoniczny (telemarketer) wy... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5588495?keywords=®ion=
Witam.po raz pierwszy zdecydowałam sie napisac coś na forum.Ten serwis jest na prawdę dobry i tani.Obsługa bardzo miła i profesjonalna.Byłam bardzo miło zaskoczona propozycja wykupienia polisy co oczywiscie zrobiłam.Jestem bardzo zadowolona.
Szanowni koledzy pragnę Was poinformować że Dyrektorzy SERWISU TOYOTA zaglądają także na strony naszego forum . Muszę też Was zawiadomic że w mojej sprawie SERWIS TOYOTY w Osobie KIEROWNIKA [usunięte przez moderatora] zaprezentował EUROPEJSKI POZIOM. Zaproponowano mi naprawę usterki na preferencyjnych warunkach do tego / prawdopodobnie - trwają negocjacje/ w serwisie blisko mojego miejsca zamieszkania. Czasami nawet ten " serwis " jest przyjazny
.Panowie przywrócili hamulce w mojej bryce, które pewnego dnia całkowicie znikły.Kierownik ok, diagnoza i naprawa wykonana była bardzo szybko, za co jestem im wdzięczny. Napewno tam wrócę.
Naprawa wg wcześniej ustalonej ceny, żadnych ukrytych kosztów, rzeczowe i fachowe porady, brak wodolejstwa i naciągania na niepotrzebne naprawy.
A tak ogólnie można im zaufać i wymienią na przeglądzie to co mają wymienić . mam niemiłe doświadczenia z jednym z serwisów i teraz szukam drugiego, blisko Łodzi. Raczej wiele osób chwali sobie serwis w Zduńskiej Woli, nie tylko dlatego, że ceny są zdecydowanie niższe .
Jestem właścicielką słodkiego yariska .Przez forum szukam niezłego i taniego serwisu , mieszkam w Sieradzu.Czytając wpisy na tym forum szczerze się ubawiłam.WG mnie wpisy z dnia 21-02-2013 o godzinie 18:21 i 21-02-2013 o godzinie 19:11 (coż za wyczucie czasu w jednym dniu az dwa wpisy).Patrząc na styl , jakość i formę wypowiedzi z calą pewnością można stwierdzić że pisała to jedna i ta sama osoba. Niezadowolony Pracowniku działu serwisu , jak jest Tobie żle w tej firmie to się zwolnij,Nieładnie jest krytykować pracę bezpośredniego przełozonego.Ja tam nie pojadę, szukam dalej serwisu.
zgadzam się z przedmówczynią po kolejnych odwiedzinach w tym serwisie mam podobne odczucia, nie wiem w czym tkwi problem ale na pewno dużo się tam ostatnio zmieniło na gorsze niestety, nie będę już tutaj przelewać swoich uwag na temat Pana [usunięte przez moderatora]. bo chyba wszystko bardzo trafnie zostało już opisane ale ja na kolejny przegląd wybieram się tym razem z mężem do Kalisza i radzę wszystkim nie chcącym doznać poniżenia i dyskryminacji aby uczynili to samo
Ludzie !!!!! o co WAM chodzi????? ja z usług tego serwisu korzystam od dawna.Serwisuje u nich kilka samochodów.Zawsze byłem i jestem zadowolony.Czepiacie się wyglądu zewnetrznego człowieka , nie kazdy musi być ideałem.Ja kontakty z KIEROWNIKIEM SERWISU uwazam za bardzo udane.
podobnie jak przedmówca nie jestem zadowolona z kontaktu z Panem [usunięte przez moderatora]. nie był on wobec mnie uprzejmy a poza tym to nie wiem czy ma on żonę ale ja mam męża i nie było miłe kiedy ten facio próbował mnie podrywać i jeszcze rzuca jakimiś dowcipami na poziomie przedszkolaka. rozmawiałam z pracownikami serwisu i ogólnie z jakości obsługi jestem zadowolona, autko jeździ jak należy, więc serwisanci spisali się bardzo dobrze jednak cały obraz współpracy przysłania mi nieprzyjemna rozmowa z Panem [usunięte przez moderatora]. Jeśli częściej będą powtarzały się takie incydenty to pewnie coraz mniej osób będzie przyjeżdżało do serwisu. a tak na marginesie to mam jeszcze pytanie, gdzie są poprzedni doradcy klienta??? były to miłe i kompetentne osoby...
odnośnie postaci Pana [usunięte przez moderatora] mam niewiele do powiedzenia poza tym, że rozmowa z nim była na bardzo niskim poziomie intelektualnym i do tego poczułem się jak intruz, nie wiem czy kawy nie mógł dopić spokojnie czy co ale rozmawiał ze mną tak jak bym mu pół rodziny gitarą potraktował... a poza tym to kto normalny zimą w sandałkach chodzi??? a poprzednia wypowiedz na temat Pana [usunięte przez moderatora] to była napisana chyba przez niego żeby się trochę wybielić, ale sądzę,że jest jeszcze więcej osób które spotkania z nim nie zaliczają do udanych i przyjemnych...
Nie rozumiem negatywnej wypowiedzi kolegi na temat jakości obsługi w tym serwisie.Ta firma została mi polecona przez znajomych, byłem w sobotę i obsługiwał mnie wspomniany pan kierownik [usunięte przez moderatora]Zostałem przyjety dokłanie o godzinie na którą byłem umówiony , cała moja wizyta była bardzo przyjemna .Po wypiciu kawy przyniesionej przez przesympatyczną panią opuściłem zadowolony serwis.Ja osobiście wszystkim polecam ten serwis.Ceny są umiarkowane a jakość usług bardzo wysoka.Dla niezadowolonego pana proponuję zobaczyć certyfikaty panów obsługujących klientów , są w widocznym dla nas miejscu.
Z tego czego ostatnio doświadczyłem będąc klientem tej stacji uważam ze ta pozytywna opinia jest wystawiona chyba przez kierownictwo albo załogę. Na pierwszy rzut to ze pracownicy wydzwaniaja i natarczywie zapraszaja na przeglądy i naprawy jest chyba już oznaką ze nie dzieje się dobrze w tej stacji po drugie ten pan Duży Kierownik [usunięte przez moderatora] nie nadaje się moim zdaniem do kontaku bezpośredniego z ludzmi brak mu kompetencji elokwencji i kultury nie mówiąc wprost ze nie ma pojęcia o swojej pracy. Chyba ktoś zapomnial ze czasy się zmienily i ze to klient jest najważniejszy czulem się jak intruz który przeszkadza całej stacji w jakiejś zabawie dla mnie szybkie i profesjonalne zajęcie się moim autem było najwazniejsze a dla nich.?? Sam nie wiem o co tam chodzi byłem tam ostatni raz nie mam zamiaru przepłacać odradzam wszystkim!
Ostatnio byłem w Stacji Toyota Zduńska Wola i co bardzo milo zostałem zaskoczony- profesjonalna obsluga. Wszystko mi wyjaśniono w dziale sprzedaży a i serwisanci bardzo mili. Polecam wszystkim jeżdzącym Toyotami i nie tylko.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Toyota?
Zobacz opinie na temat firmy Toyota tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!