Opinie o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tumieszkamy Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Tumieszkamy Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Zabka
Inne

Nie polecam Tu Mieszkamy nie współpracuje z właścicielami mieszkań ,zmieniają firmy obsługujące i opiekunów wspólnoty nie informując i nie pytając właścicieli, nie odpowiadają na mejle(usunięte przez administratora)

Gan Dalf
Kandydat
 Pytanie

Proszę coś podpowiedzieć, jak wygląda praca w Zielonej Górze? Ktoś może tam pracuje i coś napisze.

4
Teo
Inne
 Pytanie

Nie będę się powtarzał w negatywnych opiniach dot.ZZN, ale jako członek zarządu jednej ze WM na terenie Rzeszowa powiem krótko - to jest tragedia. Na kilka wysłanych pism drogą elektroniczną uzyskano odpowiedzi nie na temat, lub nie uzyskano ich wcale.(usunięte przez administratora) Miał być opiekun lub wyznaczony pracownik do kontaktu z zarządem - i co ? 000!!! Na zgłoszone uwagi dot. niezgodności we wpłatach,przysłano wydruki z kartotek do których każdy właściciel lokalu ma dostęp na portalu Tu Mieszkamy. Po kilku latach dobrej współpracy ze starym Oddziałem w Rzeszowie jesteśmy zmuszeni szukać nowego zarządcy.

Ola
Inne
@Teo

Z jakiego miasta jesteś .

olo
Pracownik

jak sobie każdy pościeli tak ma ha ha

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Tumieszkamy Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości
Sokółka
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Starszy Specjalista ds. Komercjalizacji
Gdańsk
RWS Investment Group Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były klient
Inne

Ta firma już dawno temu przestała funkcjonować i nie realizuje nawet podstawowych zadań jakie powinien realizować Zarządca nieruchomości. Członek wspólnoty nie jest w stanie w żaden sposób kontrolować tego zarządcy do czego uprawnienia daje mu ustawa o własności lokali. Nie ma szans otrzymać dostępu do dokumentów wspólnoty, historii rachunku bankowego, faktur, czy umów. Infolinia nie ma żadnych kompetencji w tym zakresie. Nasza wspólnota w końcu się uwolniła, choć mieliśmy zarząd powierzony. Niemniej udało się i w końcu mamy własny Zarząd oraz administratora, który zabrali się do roboty zamiast udawać, że coś robią. Pozdrawiam

Marek
Inne

!8 stycznia 2021 roku wysłałem maila z prośba o wyjaśnienie kosztów naliczeń za zużycie wody, zrobiłem to po kontakcie z infolinią, tak mi tam poradzono. Jest 26.03.2021 żadnej odpowiedzi. Administracja widmo.

Anna
Inne

Firma jest beznadziejna, zgłoszenia nie są odnotowywane w systemie tak jakby wysyłanych wiadomości nikt nie czytał. Oczekiwanie na połączenie z infolinią 20 minut chociaż jest się pierwszym w kolejce, tłumaczenie konsultanta dramatyczne. Prosta wydawałoby się awaria czeka na rozwiązanie już 2 miesiące. Nie wiadomo do kogo się zwrócić, gdzie zadzwonić żeby rozwiązać problem. Nie polecam. A wypisywane tu bzdury przedstawiciela tumieszkamy żeby skontaktować się z odpowiednim departamentem przypominają wiadomości automatu albo trolla i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

nick
Pracownik
@Anna

nie księgują wpłat

Sławek
Inne
 Pytanie

Czy jednostronnie podjęta decyzja likwidacji funkcji opiekuna wspólnoty, jak i inne wprowadzone zmiany organizacyjne zmieniające sposób współpracy nie jest rażącym złamaniem zapisów umowy i ewidentnym powodem do jej rozwiązania bez zachowania okresu wypowiedzenia ? Ja już jestem po rozwiązaniu umowy z TM, ale wszystkim tu piszącym, sugeruję przyjrzeć się tej kwestii od strony formalnej.

Pracodawca

@Sławek

Nie, proszę Pana, zmiana modelu funkcjonowania Spółki nie powinna być konsultowana, czy omawiana z kontrahentami. Czym innym jest wzięcie ich opinii pod uwagę, a to, zapewniam Pana, że uczyniliśmy w pierwszej kolejności. Wielu z naszych klientów z ogromnym uznaniem patrzy na wdrożone przez nas zmiany i usprawnienia, niemniej nigdy nie będzie tak, żeby udało się usatysfakcjonować wszystkich zainteresowanych. Życzymy Panu sporo satysfakcji z nowego Zarządcy i dziękujemy za dotychczasową współpracę :)

Ciekawy...
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

"Czym innym jest wzięcie ich opinii pod uwagę, a to, zapewniam Pana, że uczyniliśmy w pierwszej kolejności." Nie przypominam sobie by nasza Wspólnota choćby słowem była uprzedzona, albo zapytana o opinię na temat zmiany sposobu jej obsługi. Wszystkie zmiany były dla nas olbrzymim i niemiłym zaskoczeniem. Nie spotkałem się z ani jedną wspólnotą zarządzaną przez Was, która wyrażałaby pozytywne opinie na temat tych zmian. ...a Wasze deklaracje o takowych traktuję jako PRowe fałszowanie rzeczywistości, albo potwierdzenie, że wewnętrznie żyjecie w fałszu kreowanym przez inne wewnętrzne zespoły, które przekazują Wam co macie mówić, a nie jaka jest rzeczywistość.

Józef
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

do @Sławek, tak to prawda, my, jako klienci TM nie mamy prawa ingerować w to jak ma wyglądać struktura firmy, ale mamy prawo nie akceptować wprowadzanej formuły zarządzania. Należało nas szczegółowo zapoznać z nową formułą i zapytać, czy chcemy być tak zarządzani. Określić termin odpowiedzi na tak, lub nie, a nie akceptujących pożegnać. Tak czynią operatorzy tv, komórkowi , banki i wtedy nie było by całej pożywki dla tego portalu. Ale Wy chcecie występować z pozycji siły, to macie piekło. Żaden Wasz wybieg PR, nawet najlepszych "ściemniaczy" tego nie załatwi. Polecam Wam film z II wojny światowej "O jeden most za daleko", a właściwie tylko tytuł. Teraz tracicie wspólnoty i będziecie tracić dalej, bo mieszkańcom nie podoba się model pracy na odległość i zwracają się z tym do swojego zarządu, który Wy widzicie tylko na schemacie zarządzania, bo w obiegu informacji jesteśmy w tym samym miejscu co przeciętny klient. Nie chcemy być anonimowym punktem w korporacji. Na koniec dodam, że nie jestem anonimowym maruderem, ale zarządzam WM Teski 1-3 w Bydgoszczy, a moje dane są w bazie TM. Zaznaczam, że nie jest to zgłoszenie anonimowe czegoś bliżej nieokreślonego, ale głos w dyskusji nad problematyką zarządzania wspólnotami i wyrazem obawy, że nie jesteście w stanie spełnić podstawowego, ustawowego obowiązku, czyli po roku zarządzania pozostawić nieruchomość w stanie nie pogorszonym.

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie, dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Udostępnione przez Pana dane, wpis (jak również te wszystkie wcześniejsze) zostały przekazane przez nas do właściwych Departamentów. Proszę spodziewać się kontaktu.

Pracodawca

@Ciekawy...

Dziękujemy za wpis. My dysponujemy odmiennymi danymi, informacjami i wiedzą, a niemerytoryczna dysputa o anonimowych i hipotetycznych klientach na tym forum nic nie wnosi. Prosimy o kontakt z naszym Contact Center.

Mirosława
Inne
@Ciekawy...

Ciekawy... Potwierdzam w 100% każde słowo. Nikt nikogo o niczym nie informował. Z dnia na dzień klienci zostali po prostu porzuceni i mogą jedynie dzwonić do centrali w Lublinie i być nadal ignorowani. Być może warte rozważenia jest wystąpienie na drogę sądową za działanie na szkodę Właścicieli zarządzanych przez TuMieszkamy nieruchomości i o zwrot odsetek, które z kont Wspólnoty zostały zapłacone za zwłokę w płatności faktur (TuMieszkamy płaci po terminie niemal każdą fakturę, poza własnymi). Innych można jedynie przestrzec przed tą firmą. Z tego co czytam na tym portalu : pracownicy tej firmy są również kiepsko traktowani.

Józef
Inne

Masz rację, nie pytano WM, czy akceptują takie nowości, owszem mają prawo, bo to za przeproszeniem ich cyrk i ich małpy ale My możemy to przyjąć, lub odrzucić i chyba czas najwyższy, skoro nie pytają nas o zdanie, bądź pytają po czasie i pokrętnie (a byłem na takim spotkaniu z emisariuszami tego cuda organizacyjnego), to zarząd ma podstawę prawną powiedzieć dość! (bez konsultacji wspólnotowych), znaleźć nowego zarządcę i rozstać się. Należy to wykonać z głową, bo mamy różnych świadczeniodawców, którzy czekają na nasze terminowe wpłaty, a w okresie przejściowym może być różnie (na FB WM z Poznania pisze o takich trudnościach). I uwaga do Panów od PR TM, My nie chcemy Was tylko krytykować, ale jako przedstawiciele WM (Teski 1-3 Bydgoszcz) nie pozwolimy osłabiać jakości obsługi WM tylko dlatego, że ktoś ma wizję bycia największym zarządcą nieruchomości w kraju, być uczestnikiem giełdy i jednocześnie nie znając i akceptując pewnych przypadłości i nawyków ludzi w tym kraju! Na koniec do ludzi PR TM, mniej agresji, więcej analizy, bo jak nas braknie, to Wasze etaty nie obroni nawet EY.

Były Klient
Inne

Przykre, że jest to strona o mitycznym " Tu Mieszkamy", które niczym nie zarządza. Dla kogoś niezorientowanego jest to nazwa myląca. Spółki, których obsługa jest tak szeroko krytykowana zarówno przez byłych jak i obecnych pracowników i klientów to m.in Zespół Zarządców Nieruchomości, Santer Zarządzanie Nieruchomościami, Atrium, Dom Best i wiele innych, które wrzucono pod markę TU Mieszkamy. To te spółki a nie "Tu Mieszkamy" ma zawarte umowy z wspólnotami lub zarządy powierzone. Warto na to zwrócić uwagę

pawel
Inne

Totalna ignorancja, piątą noc nie będę spał, bo nie nie można zrealizować prostej naprawy - drzwi wejściowe w klatce schodowej mają uszkodzony ogranicznik/spowalniacz. Usterka zgłaszana telefonicznie i mailowo łącznie cztery razy, nie są w stanie nic konkretnego odpowiedzieć kiedy itp, miał ktoś oddzwonić z informacją - oczywiście nie zadzwonił - głęboki PRL, żałosna firma

Pracodawca

@pawel

Szanowny Panie, forum Gowork dla kandydatów do pracy nie realizuje zgłoszeń technicznych. Zapraszamy do kontaktu z Departamentem obsługi klienta.

Mirosława
Inne
@pawel

W Poznaniu tego typu usterki i awarie są również ignorowane. Jak najdalej od tej firmy, bo oni niczym Kaszpirowski, zdalnie z Lublina usuwają usterki, więc raczej nie jest to skuteczne.

Marysia
Kandydat
 Pytanie

Czyli rozumiem że nadal tam pracujesz? A jak mają się premie ? Czy one faktycznie istnieją czy to tylko mit przedstawiany przez osoby zatrudniające? Chciałabym się dowiedzieć jak najwięcej przed rezygnacją z oferty tej firmy. Będę wdzięczna za wszelkie szczegóły.

Pracodawca

@Marysia

Szanowna Pani, zapraszamy do kontaktu z naszym Departamentem HR. Każdy z naszych kandydatów posiada bowiem kontakt telefoniczny do HR Biznes Partnera prowadzącego dana rekrutację. Ewentualne warunki zatrudnienia (w tym również wynagrodzenie/ system premiowy/ godziny pracy) otrzymuje Pani od nas w formie pisemnej, wiążącej dla obu stron.

Marysia
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy mógłby ktoś z pracowników wypowiedzieć się na temat pracy w Lubelskim biurze na stanowisku Obsługi klienta? Czy tyle negatywnych opinii klientów wpływa na jakoś pracy? Czy pracuje się głównie z roszczeniowymi klientami czy są też tacy którzy są zadowoleni ze współpracy z firmą? Jestem po rozmowie o pracę w tej firmie i chciałabym się dowiedzieć trochę więcej na temat atmosfery i jakości pracy. Czytając tę wszystkie negatywne wypowiedzi zastanawiam się czy warto poświęcić czas na nawiązywanie relacji z tym pracodawcą. Czy faktycznie niezadowolenie klientów pochodzi z winy firmy ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

kunplung
Pracownik
@Marysia

Cześć. Niezadowolenie klientów faktycznie pochodzi z winy firmy. W firmie panuje totalny chaos czego wynikiem jest tragiczna usługa którą firma dostarcza klientom. Naobiecywali Ci pewnie złotych gór, mi też. Uwierz mi, że różnica między tym co zostało mi obiecane a co jest, jest tak wielka, że czasami się zastanawiam czy mi się rozmowy o pracę nie pomyliły... Moja dobra rada, nie pakuj się w to (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@kunplung

Szanowny Panie/ Pani , prosimy o podanie większej ilości szczegółów, chętnie przyjrzymy się zgłaszanymi przez Pana/ Panią kwestiom.

Monika
Inne

Jestem wkurzona bo za cholerę nie mogę skontaktować się z zarządem. Za każdym razem rozmawiam z panią Dagmarą, która mówi, że sprawę załatwi. Niestety cisza!! Na głowę woda mi leci. Zgłaszane 2 tygodnie temu. Zero odpowiedzi. Potrzebuję dokument-uchwale. Tego też nie otrzymałam. Proszę o to od końca stycznia 2021r. Nie mogę rozpocząć remontu mieszkania, budowlańcy odmówili współpracy bo nie mogą dłużej czekać. Szlak mnie trafia, krew zalewa. Nie chce przeklinać, a przydałoby się! Sąsiedzi są na TAK, żeby pozbyć się z naszego życia tej ”super firmy”. Kwastia czasu. Nic nie jest dane raz na zawsze!

Pracodawca

@Monika

Szanowna Pani , zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. Na tym forum nie rozstrzygamy anonimowych wpisów, nie mamy też możliwości przekazać ich w takim kształcie (ogólniki, anonimowe oskarżenia) do Departamentu obsługi klienta. Dopiero po zweryfikowaniu IP przez właściwe służby mamy możliwość skontaktowania się i dopytania o szczegóły osoby piszące w takiej formule.

Monika
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Ja już z państwem nie chce mieć nic wspólnego i czekam dnia aż się pozbędziemy was z naszego życia raz na zawsze, teraz będzie się z wami kontaktował mój mąż bo mi po prostu opadły ręce bo żebym nie mogła zrobić remontu!! A budowlańcy odchodzą bo terminy ich gonią. Odeszli przez to że nie możecie nam dać jednego dokumentu o które prosimy od po 20tym stycznia! I tak jak wcześniej wspomniałam prosiliśmy o pomoc bo połowa sufitu jest w tej chwili rozebrana bo tak woda leci nam na głowę i też nie możemy się nikogo od was doprosić!! Cieszę się tylko z tego że sąsiedzi są za tym żeby się was pozbyć bo nie można z wami po ludzku spraw załatwić! Pani Konsultant (usunięte przez administratora)która za każdym razem odbiera telefon ma problem żeby dać nam numer do szefa tej organizacji do administracji do kogoś kto może nam wystawić dokument i do kogoś kto nam naprawi przeciekające rury bo od tego jest cały sufit mokry który do połowy został rozebrany ale niestety wszystko trzeba przez tą panią (usunięte przez administratora) załatwiać a widzę że Biduła też sobie nie radzi. I proszę się tutaj nie bronić i proszę się nie usprawiedliwiać bo w naszej sytuacji (usunięte przez administratora) zrobiliście. (usunięte przez administratora) Dlaczego na waszej stronie nie ma numeru telefonu do głównego zarządcę do jego zastępcy do kierownika do pani z księgowość do administracji podane tylko jest jeden numer i odbiera konsultantka.Dlaczego na waszej stronie nie ma numeru telefonu do głównego zarządcę do jego zastępcy,do kierownika, do kogoś z księgowości, do administracji.Podany jest tylko jeden numer który obsługuje konsultantka!

Pracodawca

@Monika

Dziękujemy za opinię i zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. Na tym forum nie mamy możliwości weryfikacji zgłoszeń klientów, bo ono z założenia nie służy do tego celu.

Wspólnota Nowy Dwór
Inne

Jesteśmy klientem ZZN od ośmiu lat. Mimo różnych sytuacji, a raczej trudno ich zupełnie uniknąć jesteśmy zadowoleni z obsługi. Z przerażeniem czytam komentarze na tym forum, bo mam stały kontakt z Dyrektorem regionalnym. Można tylko współczuć tej firmie braku uczciwości byłych pracowników, którzy średnio wywiązywali się z zadań. Pierwsza rzecz jaką zrobił administrator po zwolnieniu był telefon do mnie i propozycja odejścia z ZZN do firmy byłej Dyrektor. Szkalowanie naszego zarządcy. Poinformowałem Zarząd ZZN o tej sytuacji i wiem, ze niestety nie był to odosobniony przypadek. Szanowni Państwo. Odrobine godności. Na kłamstwie, powtarzać i podkradanie klientów daleko nie zajdziecie. Prawda się zawsze obroni, a nieuczciwych nikt do współpracy nie zaprosi.

5
Gosia
Pracownik
@Wspólnota Nowy Dwór

szanowna wspólnoty,Twoja wypowiedzi, oderwana od rzeczywistości,jeżeli tak dobrze to dlaczego tule klientów odeszlo,również w Nowym Dworze

Pracodawca

@Gosia

Szanowna Pani, Pani rzekoma znajomość naszego biznesu jest mocno wybiórcza i zupełnie nie poparta faktami. Ton wypowiedzi również wiele mówi na temat Pani intencji. W okresie grudnia 2020 i stycznia 2021 zasadniczo zwiększyliśmy zarówno zatrudnienie (blisko 50 osób), jak również portfolio klientów- 11 nowych Wspólnot. Natomiast atakowanie naszego klienta, który postanowił napisać coś pozytywnego to już jest mocno niesmaczne, niekulturalne i nieetyczne.

Zima
Pracownik

W tej organizacji - departamentach, ależ to brzmi górnolotnie nic już nie jest zdrowo rozsądkowe. Skutecznie podcinacie gałąź na której jeszcze siedzicie .Sarkazm i ironiczne odpowiedzi pracownika (usunięte przez administratora) są poniżej krytyki. Świadczy to bardzo źle o organizacji

Pracodawca

@Zima

Szanowna Zimo, dziękujemy za wyrażenie opinii. Zapewniamy, że nieustająco działamy zdroworozsądkowo i wykazując dbałość o komfort naszych klientów oraz pracowników. Co, jak sądzimy, świadczy bardzo dobrze o naszej organizacji. Odpowiedzi są, proszę nam wierzyć, bardzo wyważone, przemyślane i każdorazowo dostosowane do sposobu narracji i możliwości percepcyjnych odbiorcy. Pozdrawiamy serdecznie :)

Józef
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Szanowny @ pracodawco! Znowu sarkazm, kpina i złośliwość w Twoim tekście. @Zima ma niestety rację odczuwam podobne problemy bo od ponad 3-ch miesięcy określonym trybem składamy wnioski, zapytania, propozycje, a jest tego grubo ponad 10 i nie odpowiadacie (WM Teski 1-3 Bydgoszcz) czytaj nie rozwiązujecie przedstawianych problemów. No chyba, że uważacie że nie mamy takich zdolności percepcyjnych i nie rozumiemy Waszej narracji jak to można kolejny raz przeczytać; pragnę zwrócić uwagę, że stosowanie obraźliwego PR-u nie wzbudza sympatii do Was. Jeżeli zarządy, mieszkańcy będą widzieć i czuć pozytywne strony nowego modelu zarządzania, to będziemy z Wami. Dodam, że do tej pory zarząd i zarządca byliśmy zespołem, który realizował wspólne zadania, obecnie tak nie jest i nie wynika to z niechęci do Was, ale z Waszego wyobcowania się z życia wspólnot. Infolinia i tablet, nowoczesne sposoby nadzoru nieruchomości, czy nachalna reklama w mediach to nie to czego oczekujemy Nie jestem pewien, czy Wasza percepcja jest na tym samym poziomie i czy Wam chodzi o to samo co mieszkańcom wspólnot. Oto cały problem i nasze obawy. Możemy się przerzucać paszkwilami, ale to My zadajemy pytanie mieszkańcom, czy odpowiada Wasz styl zarządzania i mamy przewagę nad Wami, bo jesteśmy tutaj i zawsze, ludzie Nas najpierw pytają, a później dopiero Was. Nie czujecie tego? Konstytucja 3-go maja była i jest wiekopomna a rozbiory nastąpiły? Źle wprowadzany system też tak może skończyć. Chyba, że nie zależy Wam na wspólnotach, i chcecie się nas pozbyć, ale naszymi rękami, o co Was podejrzewam!

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie, dziękujemy za niezwykłą aktywność na forum :) Niemniej, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią. W tym miejscu nie rozstrzygamy kwestii merytorycznych, zatem trudno będzie Panu znaleźć właściwe wsparcie. Pozdrawiamy serdecznie.

Zima
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Gdyby organizacja dbała o klientów nie odchodzili by tak masowo do konkurencji.W mojej miejscowości nie obsługujecie juz żadnej (usunięte przez administratora) ościennych miastach tez

Pracodawca

@Zima

Szanowna Pani, doceniamy Pani ogromne zainteresowanie naszym biznesem. Niemniej pragniemy sprostować, iż klienci masowo od nas nie odchodzą. Wolumen obsługiwanych Wspólnot jest satysfakcjonujący dla obu stron, a ich liczba zapewnia nam możliwość sprawnej obsługi. W sprawach Wspólnotowych zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Na tym forum nie podejmujemy kwestii biznesowych, tylko pracownicze. Pozdrawiamy serdecznie :)

Zima
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

gratuluje dobrego samopoczucia i zaklinania rzeczywistości. Na infolini nic nie można załatwić,ciągle tylko odwlekanie w załatwieniu sprawy z Waszej strony.Dlatego właśnie odeszliśmy jako wspolnota od Waszego wspaniałego modelu zarządzania

Pracodawca

@Zima

Szanowna Pani ZIMO, wypowiedzi nie są ironiczne, czy sarkastyczne, tylko realistyczne i ZDROWOROZSĄDKOWE. Czym innym są zgłoszenia merytoryczne i zasadne, które zawsze przekazujemy do Departamentu Obsługi Klienta, a czym innym wypowiedzi mające na celu ugodzić w dobre imię naszych Spółek- a takie niestety przeważają na tym forum. Nigdy będzie naszej zgody na propagowanie obraźliwych i nieprawdziwych treści. Wkładamy bardzo dużo pracy w bieżący kontakt z naszymi klientami, przeprowadzamy akcje obdzwaniania, aby komunikować każdorazowe zmiany i nie zaskakiwać naszych klientów. Zależy nam na pełnej transparentności i podtrzymaniu dobrych relacji. To świadczy bardzo dobrze o organizacji i z tych wartości jesteśmy dumni.

Zima
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

staracie się oddzwaniać wspólnoty,to proszę powiedzieć dlaczego klienci nie wiedzieli,że przenosicie księgowość wspólnot do Lublina ???Nikt również nie byl powiadomiony o zamykaniu "lolalnych" biur

Pracodawca

@Zima

Szanowna Pani, w związku z Pani nieustającą aktywnością na tym forum postanowiliśmy się odnieść zbiorczo do wszelkich kwestii cyklicznie przez Panią poruszanych. Pragniemy wyrazić nadzieję, że nasze stanowisko będzie wystarczające i zaspokoi Pani zainteresowanie. Zatem informujemy jn. Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów: • Bydgoszcz • Gorzów Wielkopolski • Koszalin • Kraków • Łódź • Olsztyn • Poznań • Rzeszów • Wrocław • Zielona Góra Jednocześnie, utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, Infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Centrum Księgowości Usługowej. Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne. W Departamencie Usług Wspólnych w Lublinie pracujemy 24/7 i codziennie wykonujemy: • ponad 15 000 operacji • ok. 300 połączeń wychodzących • odbieramy ok. 700 telefonów od naszych klientów • rejestrujemy 3000 faktur i 7000 dokumentów Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych. Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców powstał po to, aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz powiadamiać WM o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się nieruchomością klientów, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników. Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inwestujemy w ekspertów, infrastrukturę, nowe technologie, takie jak innowacyjny Audyt PRO. Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, badamy także opinię naszych klientów, aby na bieżąco poprawiać jakość świadczonych przez nas usług. Rozwinęliśmy możliwości zdalnego kontaktu z nami w związku z sytuacją związaną z pandemią. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie). Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkretnego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. I kilka istotnych faktów na zamknięcie naszego oświadczenia: • posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł) • jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych • naszym audytorem jest EY naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.

Danka
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Pani/Oan PR Odchodzą,odchodzą...WOLUMEN-jest to miara wielkości handlu. Wolumen danego papieru wartościowego jest to łączna liczba jednostek tego papieru,która zmieniła właściciela w danym okresie, z reguły w jednym dniu :-))

Józef
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

W odpowiedzi na Waszą obronę, zanim napisałem na tym portalu szczegółowo wszystkie problemy opisałem i przekazałem do działu obsługi mailowo i telefonicznie, to brak reakcji z tamtych źródeł zmusił mnie (podejrzewam, że i innych) do tylu krytycznych uwag. Nie róbcie mądrej miny do złej gry. My wiemy gdzie, do kogo w różnych sprawach należy się zwracać, ale mówiąc słowami pewnego utworu, do tanga trzeba dwojga.

1

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie Józefie, dziękujemy za zgłoszenie, niemniej na tym forum nie rozstrzygamy kwestii związanych z Obsługą klienta (a już w szczególności tych anonimowych). Prosimy o kontakt z właściwym Departamentem.

Józef
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Po pierwsze to nie jest zgłoszenie, tylko ocena. Ja nie oczekuję rozwiązania problemów na tym portalu, tylko zwracam uwagę, że sprawy zgłaszane na info lub poprzez zakładki: korespondencja, awarie lub telefonicznie nie są rozwiązywane. Taka jest mapa drogowa rozwiązywania problemów i my to wiemy Panie od PR .Problem jest u Was we właściwej analizie i ocenie zgłaszanego problemu właściwą drogą, a następnie rozwiązaniu go, sprawdzeniu jakości wykonawstwa i dopiero wtedy ogłoszeniu wykonania zadania; dla jasności, to dot. departamentów . Tego Wam brakuje. Ja jestem w miejscu problemu, a Wy N-set km dalej i brakuje Wam niestety właściwego sposobu ich rozwiązywania, chcelibyście, aby to zrobił Zarząd WM, a My płacimy za zarządzanie w pełnym wymiarze, zaś zarząd WM to nie jest ciało wykonawcze.

klient
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

i naliczamy opłaty jak chcemy (usunięte przez administratora) i dlatego wyłączają wspólnotą media i taka to nowoczesność i usprawnienie

ZG
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

i co z tego ze audytorem jest EY,audytor jak każdy. Spółka notowania na giełdzie a ceny akcji cały czas leca w dół i nie m to nic wspólnego z pandemia.Ilość faktur to żadna rewelacja .świadczy tylko o tym jak mało klientów zostało w Waszej organizacji

Pracodawca

@ZG

Szanowny Panie, Odnosiliśmy się już do Pańskich wpisów o identycznej treści, pisanych pod innymi nickami, niemniej powtórzymy raz jeszcze: smutnym, aczkolwiek względnie pokrzepiającym i mówiącym sporo o intencjach piszącego jest fakt, iż kwestionuje Pan nie tylko nasz biznes, ale również inne organizacje. Pisanie w ten sposób o organizacji z wielkiej czwórki (EY) jest co najmniej nie na miejscu. I druga kwestia- mamy siedzibę w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10, gdzie są ulokowane prawie wszystkie nasze Departamenty Back office-owe. Zapraszamy do wirtualnego obejrzenia tego niezwykle nowoczesnego biurowca :) I ostatnia kwestia, choć chyba najważniejsza- Zarząd i my jako organizacja NIGDY nie traktujemy naszych pracowników w kategorii "taniości". Ludzie są największym zasobem naszej organizacji, jesteśmy bardzo zgranym zespołem wyedukowanych specjalistów, zatem zwracamy się do Pana o kulturę dyskusji i szacunek do innych.

Sebastian
Inne
 Pytanie

Dokąd zabraliście dokumenty należące do wspólnot mieszkaniowych z miast gdzie były obsługiwane przez zamknięciem wszystkich Oddziałów ? Czy gwarantujecie, że nie zaginą ? Kto będzie ponosił koszty ich odesłania po złożeniu wam wypowiedzenia przez wspólnotę mieszkaniową ?

Pracodawca

@Sebastian

Szanowny Panie Sebastianie, pełna dokumentacja Wspólnot mieszkaniowych jest prowadzona w naszej Centrali w Lublinie w specjalnie do tego celu wydzielonym Archiwum- elektronicznie oraz papierowo. Oczywiście, że jako Zarządca gwarantujemy kompletność powyższej dokumentacji. Z naszego Departamentu Usług Wspólnych został wydzielony Dział archiwizacyjny, w którym pracuje zespół, który sprawuje pieczę nad dokumentacją naszych Wspólnot mieszkaniowych. Powyższe dokumenty w każdej chwili do Państwa dyspozycji.

Napisz maila....
Inne
 Pytanie

01-31 brak kontaktu, brak działań, pani Agnieszko, nadal się pani wdraża w Wspólnotę? -01 -30 -01-29 Odpada tyk ze ściany, każdego dnia więcej. 1-01-28 Rano nie był odśnieżony chodnik. Ale to pewnie nie problem 01-27 Klatka schodowa brudna, leżą śmieci 01-26 Wspólnota niszczej. Nikt nie naprawił ściany po usunięciu nielegalnego daszku, nadal istnieje pewnie spór kompetencyjny. 01-25 brak działąań, brak kontaktu -01-nikt na nic nie reauje -01-23 wspólnota jest nie odkażana -01-22 wspólnota niszczeje -01-21 Kolejny kawałek ściany odpadł, nikt nie reaguje 2021-01-20 09:37:31 Kiedy ktoś zareaguje? -01-18 Wspólnota niszczeje -01-17 brak reakcji -01-16 :ODPADA CODZIENNIIe kawałek ściany nikt nic nie robi 2021-01-15 Wspólnota niszczeje, brak rekacji brak działań, 2021-01-14 BRAK DZIAŁAŃ , BRAK REAKCJI 2021-01-13 brak reakcji, a wspólnota niszczeje 2021-01-12 brak reakcji, dlaczego? 2021-01-11 brak reakcji, kiedy ktoś się odezwie? 2021-01-10 nic nie robicie, dlaczego? 2021-01-09 Brak reakcji, zero kontaktu. 2021-01-08 nadal brak jakiejkolwiek reakcji, przecież stawiacie na komunikacje 2021-01-07 kiedy będzie kontakt , działanie? 2021-01-06 brak reakcji 2021-01-brak reakcji 2021-01-04 Brak reakcji 2021-01-02 brak reakcji 2020-12-31 zero reakcji -12-30 Brak kontaktu, brak rewakcji -12-29 u Brak reakcji, bez zmian 2020-12-28 Brak reakcji, co znaczy zamknięte na stałe co czytam o oddziale Poznań? 2020-12-27 brak reakcji -12-26 brak reakcji 2020-12-25 brak reakcji 2020-12-24 2020-12-23 bRAK REAKCJI 2020-12-22 Btrak kontaktu W dniu 2020-12-21 Nadal brak kontaktu 2020-12-19 brak kontaktu, bez zmian 2020-12-18 2020-12-18 Brak reakcji 2020-12-17 dalej nic 2020-12-16 Brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-15 brak reakcji nadal 2020-12-14 Brak reakcji, brak działań 2020-12-13 1 brak reakcji 2020-12-12: Brak reakcji brak kontaktu 2020-12-11 8 brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-10 11:brak reakcji 2020-12-09 09Wszyscy czytają, nikt nic nie robi 2020-12-08 11: bRAK REAKCJI 2020-12-07 09:4rak reakcji 2020-12-06 10dniu 2020-12-05 brak kontaktu 2020-12-04 09: Brak kontaktu 2020-12-03 brak reakcji 2020-12-02 09: brak reakcji 2020-12-01 brak reakcji, może ta pani zarządczyni ma zaduzó wspólnot i pracy, ze się nie odzywa od miesięcy. W dniu 2020-11-30 Trzeba być naprawdę po wielu szkołach, kursach o kierunku zarzadzanie nieruchomościami, aby nie odpisać na żadnego maila od miesięcy. Obiecane spotkanie od maja kiedy pani "objęła" naszą Wspólnotę też nie może mieć miejsca. Jak pani nie wstyd? pani Mironiuk - Roszada Agnieszka, za co pani bierze pieniądze? Powinna się pani wstydzić, tymczasem jest pani chyba dumna. 2020-11-28 Brak kontaktu 2020-11-27 bRAK KONTAKTU, 2020-11-26 Czekam 2020-11-25 10: Nikt nie reaguje 2020-11-24 przypominam się 2020-11-23 Brak kontaktu, brak działań 2020-11-22 11 Brak obiecanego konataku, i inne 2020-11-miał być kontakt ze strony zarządcy, nie ma 2020-11-20 Kiedy będzie kontakt z zarządcą, i inne kontakty? 2020-11-19 Dostałem wiele takich maili, a działań nie widać, kontaktu nie ma, mimo zapewnień Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i wkrótce otrzymasz odpowiedź. Uwaga! Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu, prosimy na nią nie odpowiadać. Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta: https://www.strefaklienta24.pl/ lub kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańców, pod numerem tel.: +48 22 123 90 50, dostępnym przez całą dobę. Pozdrawiamy, Zespół TuMieszkamy 2020-11-18 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-17 Nadal brak kontaktu. 2020-11-16: Nadal brak reakcji. 2020-11-15: Brak reakcji, dlaczego? 2020-11-13 09brak reakcji 2020-11-12 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-11 brak reakcji 2020-11-10 10Brak reakcji. -W załączeniu pismo z AMW sugerujące, ze zarządca jest właściwym do rozwiązywania problemów. Może coś to wam pomoże? 2020-11-09 2020-11-08 W dniu 2020-11-07 Brak odpowiedzi, brak działań 2020-11-06 Zero kontaktu. 2020-11-05 Brak kontaktu. Dlaczego? 2020-11-04 nadal brak kontaktu 2020-11-03 08: Brak kontaktu. Brak działań. W dniu 2020-11-02 11 Brak kontaktu. Dlaczego 2020-10-30 14:00u 2020-10-30 11:05:50 przypominam się 2020-10-29 08: brak reakcji. Dlaczego? 2020-10-28 09: Nikt nie reaguje. Dlacego? 2020-10-27 Brak najmniejszego kontaktu. Dlaczego 2020-10-: I brak reakcji. Dlaczego? W dniu 2020-10-23 10:1 Nikt nie reaguje na maile, nie działa w przedmiocie zgłaszanych problemów, kontakt przez infolinię nieskuteczny, przez facebooka zerowy, Na korespondencję słaną pocztą tradycyjną również nie odpowiadacie, reklamacje nie rozpatrzone, telefonów brak.. Brak kontaktu z członkiem zarządu [Heliasz]. Czy pan/pani uważa to za normalne? Mieszkańcy na Wspólnocie widząc tą sytuacje skupiają wszelkie problemy wspólnotowe na mojej osobie. Nie zamierzam was wyręczać. Czy będzie wreszcie jakiś kontakt ze strony zarządcy, administratora, opiekuna budynku, członka zarządu?

Marcin S.
Kandydat
 Pytanie

Dzień Dobry, czy prowadzicie Państwo nabór pracowników do oddziału w Zielonej Górze, lub w okolicach?

Pracodawca

@Marcin S.

Dzień dobry Panie Marcinie, niestety, na ten moment nie prowadzimy w tym rejonie żadnych postępowań rekrutacyjnych. Niemniej, ma Pan możliwość przesłania swojego CV na maila kariera@tumieszkamy.pl. Chętnie się z nim zapoznamy. Pozdrawiamy serdecznie, Departament HR

ZG
Pracownik
@Marcin S.

nie prowadzą naboru W tym mieście zwolnili bardzo dobrych pracowników a za chwilę będą narzekać ze byli już pracownicy przeszli do konkurencji lub założyli wlasne firmy i klienci przeszli do swoich danych zarządców

klient
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

zwolnili wszystkich pracownikow nowi nie potrzebni

Wspólnota
Inne

Dołączamy się do negatywnych ocen ZZN działającego pod szyldem Tumieszkamy. Firma nie utrzymuje kontaktu ani z mieszkańcami ani z zarządem. (usunięte przez administratora) Nie jest zainteresowna w jakikolwiek sposób jakością (jakąkolwiek) usług, które faktycznie nie są świadczone - ani na gruncie technicznym ani merytorycznym, finansowo - jak pisaliśmy(usunięte przez administratora) Infolinia i podany nam kontakt emailowy - od miesięcy pozostają bez odpowiedzi. To nie administrowanie, to fikcja.

Pracodawca

@Wspólnota

Szanowna Wspólnoto, prosimy o podanie konkretów- danych Wspólnoty, rodzaju zgłoszeń, co da nam możliwość przekazania uwag do Departamentu Obsługi Klienta. Zachęcamy również do kontaktu z nasza infolinią i z pracownikami obsługi klienta :)

Marek
Inne

(usunięte przez administratora) Zero reakcji na jakiekolwiek zgloszenia. Brat 10(!) Razy zglaszal zalany i przeciekajacy sufit w lazience, przez dwa (!) miesiace nikt sie nir zjawil mimo ze jego zgloszenia wiadnialy jako zrealizowane. Kpina! Co chwile mamy odcinany gaz bo faktury nie sa placone na czas. Na dniach mamy spotkanie w sprawie odwolania zarzadu. dzieki Bogu!!!

Pracodawca

@Marek

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu z nasza infolinią. Nasi pracownicy zajmą się Pańskim zgłoszeniem. Na tym forum nie są procedowane kwestie dotyczą nieruchomości (to medium nie służy do tego celi i nie znajdzie Pan tu Specjalistów ds. obsługi klienta). Jeżeli Pana wpis nie byłby anonimowy, wówczas mielibyśmy możliwość przekazania go do Departamentu Obsługi klienta, a w takiej sytuacji mamy związane ręce.

Zostaw merytoryczną opinię o Tumieszkamy Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tumieszkamy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tumieszkamy Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 124 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tumieszkamy Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii