Na dzień dzisiejszy wynagrodzenie kierowcy kat.C+E w tej firmie wynosi siedem i pół tysiąca na międzynarodówce. Samochody są w większości stare(przebieg każdego samochodu to prawie milion), naprawiają je, gdy już coś się zepsuje, w firmie nie ma dyscypliny, aby co 2-3 miesiące samochód wjeżdżał do garażu w celu sprawdzenia, czy wszystko jest w porządku z zestawem. Wyjazdy z bazy w poniedziałek, ale możesz wyjechać wcześniej, bo już jest załadunek w niedzielę wieczorem (za nocną jazdę nikt ci nie zapłaci), zjazd w piątek, czasami w sobotę (no i oczywiście, za pracę w sobotę i niedzielę nikt ci nie zapłaci). W firmie lubią często przenosić obowiązki na kierowcę, bo kierowca musi, chyba taka tradycja w firmie, nie wiem. Z plusów wynika tylko to, że każdy złom na kołach jest przypisany do każdego kierowcy, a wynagrodzenie przychodzi na czas, na tym wszystko pozytywne się kończy. Również można powiedzieć, że nie ma sensu rozmawiać z kierownictwem, jeśli chodzi o podwyżki wynagrodzenia, zawsze mają jakieś problemy, a twoja rozmowa idzie na dalszy plan, można powiedzieć, że nikt cię nie słyszy. Trasy głównie po Niemczech, a w dziesięciu procentach po Holandii, Belgii, bliskiej Francji. Jeśli zaczynasz swoją karierę i aby spróbować tego zawodu, możesz rozważyć tę firmę, w innym przypadku nie ma sensu tracić swój czas.
Pracowałem w tej firmie do grudnia 2023. Ze względu na rodzinę, zmieniłem miejsce zamieszkania przez co musiałem się przenieść. Inaczej... jeździłbym dalej. Powyższe info w większości mija się z prawdą. Ponad połowa floty to auta nowe lub do 2 lat, reszta do 5 lat. Praca jest bardzo dobrze poukładana, od poniedziałku do piątku. Zdarzają się wyjazdy w niedzielę w nocy. Zjazd w soboty bardzo rzadko. Kasa zawsze na czas! Mają swoje minusy, jak każdy.... Ja osobiście bardzo polecam!
(usunięte przez administratora)
Mogę cię prosić o więcej szczegółów, bo kilka dni temu na linkedinie wyskoczyła mi oferta od nich dla spedytora i chciałem aplikować. Zakres obowiązków nie jest jakiś wymagający, podobno praca hybrydowa jest możliwa. No nie wygląda to źle jak na moje oko
Hermespol Sp. z o.o. rekrutowała niedawno na stanowisko Spedytor. Ktoś może powiedzieć coś o warunkach zatrudnienia?
Na dzień dzisiejszy wynagrodzenie kierowcy kat.C+E w tej firmie wynosi siedem i pół tysiąca na międzynarodówce. Samochody są w większości stare(przebieg każdego samochodu to prawie milion), naprawiają je, gdy już coś się zepsuje, w firmie nie ma dyscypliny, aby co 2-3 miesiące samochód wjeżdżał do garażu w celu sprawdzenia, czy wszystko jest w porządku z zestawem. Wyjazdy z bazy w poniedziałek, ale możesz wyjechać wcześniej, bo już jest załadunek w niedzielę wieczorem (za nocną jazdę nikt ci nie zapłaci), zjazd w piątek, czasami w sobotę (no i oczywiście, za pracę w sobotę i niedzielę nikt ci nie zapłaci). W firmie lubią często przenosić obowiązki na kierowcę, bo kierowca musi, chyba taka tradycja w firmie, nie wiem. Z plusów wynika tylko to, że każdy złom na kołach jest przypisany do każdego kierowcy, a wynagrodzenie przychodzi na czas, na tym wszystko pozytywne się kończy. Również można powiedzieć, że nie ma sensu rozmawiać z kierownictwem, jeśli chodzi o podwyżki wynagrodzenia, zawsze mają jakieś problemy, a twoja rozmowa idzie na dalszy plan, można powiedzieć, że nikt cię nie słyszy. Trasy głównie po Niemczech, a w dziesięciu procentach po Holandii, Belgii, bliskiej Francji. Jeśli zaczynasz swoją karierę i aby spróbować tego zawodu, możesz rozważyć tę firmę, w innym przypadku nie ma sensu tracić swój czas.
Nie do końca rozumiem, pracujecie w soboty i/lub niedziele, a nie płacą Wam za to? Tzn. wymagają, żeby być w te dni w pracy czy jak? Możesz to wyjaśnić? Czyli były rozmowy o podwyżkach i nic z tego nie wyniknęło? A jak to uzasadniają?
Pracowałem w tej firmie do grudnia 2023. Ze względu na rodzinę, zmieniłem miejsce zamieszkania przez co musiałem się przenieść. Inaczej... jeździłbym dalej. Powyższe info w większości mija się z prawdą. Ponad połowa floty to auta nowe lub do 2 lat, reszta do 5 lat. Praca jest bardzo dobrze poukładana, od poniedziałku do piątku. Zdarzają się wyjazdy w niedzielę w nocy. Zjazd w soboty bardzo rzadko. Kasa zawsze na czas! Mają swoje minusy, jak każdy.... Ja osobiście bardzo polecam!
Przyjmują teraz z marszu na magazyn Mam doświadczenie i papiery na wózki widłowe. Niby w sieci nie ma żadnych rekrutacji ale może warto pójść osobiście z CV? Ktoś mi doradzi? Robota na zmiany? W soboty też są godziny?
W sezonie pracy jest sporo, ale przynajmniej czas szybciej leci. Dobra wypłata, zawsze na czas. Zmieniłem branżę, pewnie bym jeszcze popracował
Znalazłem info ze co jakiś czas przyjmują tu do pracy kierowców z kat C+E. Z tego co widziałem to jazdy tylko po Polsce na stałych trasach i codzienne powroty do domu a toby mi pasowało. Mogą startować tu tylko kierowcy z doświadczenim czy też do przyuczenia bez stażu zawodowego? Ktoś mi podpowie?
Praca i jeżdżenie po trasach międzynarodowych jest ogólnie znana z dobrych zarobków... Potwierdza się to tutaj ?
Podobno kilka lat temu zarobki na magazynie były bardzo dobre. Ile one wynoszą obecnie?
Bardzo dobra firma, doceniana przez kontrahentów i szanująca pracowników, polecam.
Pracowałem na magazynie przez kilka lat i...nadal bym pracował gdyby nie życiowa decyzja o wyjeździe. Zarobki najlepsze w okolicy, atmosfera dobra (zawsze może być lepiej), wszystko poukładane! Polecam i pozdrawiam kolegów!
Firma godna uwagi. Duży plus to wolne weekendy!!! Jeżdżą głównie na Niemcy i kraje Beneluxu. Kasa taka sobie ale szef w porządku i pieniądze zawsze na czas :-) a to ważne. Samochody w międzynarodówce wszystkie Euro 6 wiec spoko. Szkoda że nie mają Volva FH bo to moje ulubione auto.
ja się do biura na zatrudnienie raczej do nich nie będę się pakowała @sara, wolkę akcję i działania w plenerze dlatego będę starała się aplikować nja kierowcę samochodu ciężarowego bo widzę że mają taką rekrutację. fajnie że od razu zapewniają że wolne weekendy
OPIS STANOWISKA NA MAGAZYNIE Firma nie godna polecenia , nikomu nie życzę tam pracować , bardzo niskie zarobki z naciskiem na bardzo , a pracować trzeba ciężko i przewalać worki z klejem na magazynie , praktycznie wykonujesz wszystko sam niema kto pomóc bo każdy chce siedzieć za biurkiem .(usunięte przez administratora) NIE POLECAM !!!OMIJAĆ Z DALEKA !!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hermespol Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hermespol Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hermespol Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!