Kurier przywiózł przesyłkę do firmy. Z uwagi na kruchość towaru miał dostarczyć do firmy, ale do rąk własnych do sprawdzenia. Nie zrobił tego, przesyłkę uszkodzoną zostawił na korytarzu w recepcji i zmył się czym prędzej bez powiadomienia. Paczkę zabrałem na koniec dnia po interwencji pań z recepcji, że takowa leży. Towar kompletnie zniszczony - reklamację zgłosiłem niezwłocznie - odrzucili, bo twierdzą, że odebrałem bez uwag w obecności kuriera i nie miałem uwag. Dodatkowo reklamację złożyłem 3 dni po czasie. Zapomnieli, że był piątek po pracy i wliczyli w to piątkową noc, wolną sobotę i wolną niedzielę. Parodia nie firma. NIE POLECAM. (usunięte przez administratora) bez cywilnej odwagi i odpowiedzialności. Zacytuję z misia: JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI I CO PAN NAM ZROBI...?"
Jeszcze nigdy nie dostałam paczki w sugerowanym terminie. Kurierzy zaznaczają niedoręczenie, bez próby kontaktu, a paczkę zawsze ma kto odebrać ponieważ zamawiam do restauracji otwartej codziennie. Na infolinii mogę porozmawiać tylko z robotem. Odradzam kazdemu korzystania z usług tej firmy.
Firma żałosna, dwa razy obiecywali przez telefon, że przesyłka dzisiaj dojdzie, nawet smsa od kuriera nie dostałem, mogę czekać cały dzień w domu bo kurier może być w każdej chwili. (usunięte przez administratora) i robią z ludzi (usunięte przez administratora)
Dramatyczne zachowanie kuriera oraz konsultantów na infolinii.. Ogromne opóźnienia z odbiorem przesyłki i odrzucanie połączeń, bo, cytując: „Wy ludzie to zawsze (usunięte przez administratora) problem robicie”. To był ostatni raz, gdy zamówiłam kuriera DPD. I nigdy nikomy nie polecę.
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
infolinia dpd to żenada ! włącza się automatyczny bot a jeżeli połączysz się z konsultantem - zero chęci i pomocy! tylko wyuczona reguła.
W dniu dzisiejszym wrzucono przesyłkę za ogrodzenie i nawet nie doniesiono do drzwi, sygnał tel. jednorazowy i krótki. Widząc wrzuconą przez ogrodzenie przesyłkę natychmiast zadzwoniłam do kuriera, informując,że miała być wniesiona. Uslyszalam, że nie. Wysłałam kopię zakupu z formą doręczenia przez kuriera (czyli wniesienie) i otrzymałam jeszcze jeden nr tel. pod który mam wysłać kopię. Wysłałam i nic. Wysłałam też kopię pod nr infolinii i nic. Dzwoniłam na infolinię,nie odbierają. NIGDY WIECEJ nie skorzystam z usług DPD !!!
Ta firma to żenada . Podpisują umowy ze doręczenie w 24 godziny przesyłka przygotowana rano do nadania a jaśnie pan kurier przyjeżdża po 18 mimo iż ma 5 km do klienta od siedziby firmy przez co naraża na straty nadawcę jak i odbiorcę gdyż klient opłaca przesyłkę która ma być u niego a dostaje co ..... Z grzeczności nie napiszę co . Dzwonię do firmy a pani konsultantka ma w nosie i na żądanie połączenia z przełożonym rozłącza się bo wie że będą kłopoty . Powiem to jeszcze raz żenada 8 kpina . Nie życzę sobie by administrator strony usowal ten komentarz niech ludzie wiedzą z kim mają do czynienia
Nie polecam tego przewoźnika.Wysłałam dwie paczki.Jedna została dostarczona po tygodniu drugą otrzymałam zwrot po dwóch tygodniach kompletnie rozwaloną oraz z połową brakujących towarów.Napisałam reklamację i tak od lutego cały czas mnie zbywają.Za każdym razem mam wypełnić formularz zgłoszeniowy wraz ze zdjęciami i na tym się kończy.Jeśli ktoś wie jak dalej mogę dobiegać o zwrot uszkodzonej przesyłki proszę o pomoc.Ten przewodnik to masakra.
Nie polecam DPD, firma nieuczciwa w razie reklamacji za uszkodzoną przesylkę z ich winy nie uznawają reklamacji.Chca bym udowodnila że przesylka zostala uszkodzona w trakcie transportu. Niby jak to mialam zrobić, kamerować kurierów jak jadą przez całą Polskę z paczką. Kilkakrotnie mialam uszkodzoną przesyłkę pomimo że zaznaczone bylo ostrożnie.Nigdy więcej.
Masakra. Najgorsza firma kurierska. Oczekuje przesyłki czekając w domu 8 godzin po czym dostaj maila ze kurier nikogo nie zastał i przesyłka przekierowana za 3 dni. ,
Piszę w sprawie kuriera, który rozwozi przesyłki m.in. w Juszkowie (woj. pomorskie). Pan Sebastian nr tel. 573 429 235 jest bardzo pracowitym kurierem. Zawsze życzliwy, uśmiechnięty, kulturalny, pozytywnie nastawiony, szanuje ludzi. Pan Sebastian za swoją sumienną pracę powinien być zauważony przez zwierzchników i nagrodzony. Dziękuję Panu, za ciężką pracę.
Piszę w sprawie kuriera Kacpra, który rozwozi przesyłki m.in. w Augustowie (woj. podlaskie). Bardzo często przywozi dla mnie przesyłki. Pan Kacper jest przemiłym kurierem. Zawsze uśmiechnięty, życzliwy, serdeczny, przesympatyczny i ciągle w biegu. To bardzo pracowity chłopak i pozytywnie zakręcony. Nigdy nie marudzi i nie narzeka. Konkretny. Proszę mieć go na uwadze i wynagrodzić go za jego ciężką odpowiedzialną pracę. Naprawdę zasługuje na nagrodę. Bardzo go cenię za jego uczciwą i ciężką pracę. Zofia M.
Niestety mocno rozczarowałem się obsługą DPD. Zamówienie miałem dostać w poniedziałek - 8:30 rano dostałem informację odmowy odebrania paczki mimo że nikt do mnie nie zapukał do drzwi. O 14:30 dopiero zadzwonił kurier czy ktoś jest w domu. Powiedziałem że nie ma nikogo, i że we wtorek (jutro) ktoś odbierze paczkę. Kurier odpowiedział że w takim razie we wtorek dostarczy paczkę. Również dostałem maila z informacją że w dniu jutrzejszym będzie druga próba doręczenia przesyłki. Niestety we wtorek już o 6:30 dostałem powiadomienie na stronie śledzenia przesyłek, że został nadany zwrot przesyłki do nadawcy. Po czym poinformowałem o tej sytuacji DPD, lecz nie raczyli odpowiedzieć mi na maila. Tym samym zostałem zmuszony do odebrania paczki inną firmą kurierską. Więcej DPD nie wybiorę, skoro tak nie szanują klientów - brak drugiej próby dostarczenia przesyłki, brak kontaktu, błędne dane o odmowie odebrania. Jednym słowem: DRAMAT DPD.
Najgorsza firma kurierska. Kurier nie odebrał telefonu, nie odpisał na SMS, przyjechał 7h wczesniej niż miała być przesyłka, nie informując o tym. Brak szacunku do klienta, brak profesjonalizmu, chaos organizacyjny. Nie polecam
Kurier dramat. Dostarcza paczkę w taki sposób że 2 razy została zwrócona do nadawcy. Wygląda to w ten sposób że przyjezdza nie zadzwoni że jest pod domem zapuka w bramkę i odjeżdża najlepsze w tym wszystkim jest to że pracujemy w domu i wystarczy zadzwonić 5min wczesniej że bedzie. Dzieki palantowi Limango zablokowało nam możliwość płatności za pobraniem.
Przesyłka dotarła do punktu o godz. 14:00, a o 06:30 następnego dnia została zabrana przez kuriera na magazyn!!!!!!!!! 6 godzin !!!!! 6 godzin na odbiór paczki!!!!!! (usunięte przez administratora)nie ludzie! NAJGORSZA FIRMA!!!!
Przesyłka za pobraniem była rzekomo dwa razy dostarczana a nikt nie przyjechał. A dostałam od nich wiadomość ze odbiorca nieobecny.
Powiem tak, wysłać was klientów do pracy do takiej firmy, gdzie pracownik jest zwykłym (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) mającym robić jak najszybciej od rana do wieczora za grosze na zleceniówce w dodatku użerać się z roszczeniowymi klientami (bo myśli jeden z drugim że jak zapłacił 15 zł za wysyłkę to już jest panem i władcą dla danego kuriera) a nauczylibyście się szacunku dla pracy drugiego człowieka (a może nawet i takich abstrakcjnych pojęć jak empatia lub perspektywa) ale co ja gadam, to polsza jest - tu człowiek człowiekowi wilkiem no chyba, że w grę wchodzą znajomości lub rodzina.
I ten cały opis odnośnie warunków pracy, który tu przedstawiasz to znasz z rozmowy rekrutacyjnej? Jak obecnie przebiega i co na niej tak właściwie mówią?
Paczka po 4 dniach roboczych dopiero została odebrana przez kuriera (punkt pickup). Piątego dnia trafiła do oddziału DPD po czym została zwrócona z przyczyny "przekroczenie terminu oczekiwania na odbiór w punkcie Pickap. Nie polecam firmy kurierskiej DPD .
Wasza firma nie nadaje się do realizacji poważnych zadań.... dostarczanie przesyłek nigdy więcej przez dpd nic do mnie do domu nie zamówię. A tego bota wsadzie sobie w buty będziecie wyzsi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.